Volledige versie bekijken : Trinity (Estse) ex-VV
zorro86
21 juni 2015, 20:53
Trinity in goldentime bruggen*
http://m.sexdo.de/49282
Willi69
21 juni 2015, 21:19
Muss man die kennen? :confused:
cassenoisette
22 juni 2015, 10:51
Ex VV
Nedlovefkk
22 juni 2015, 18:11
Ziet er interessant uit ;)
Knabbel
18 juli 2015, 00:19
Ziet er interessant uit ;)
Inderdaad in het echt een absolute Hinkucker... Na 3 weken afwezigheid weer aanwezig.
Nedlovefkk
18 juli 2015, 04:47
Nu ik de foto's zie, heb haar vlgs mij donderdag gezien. Leek vrij veel geboekt te worden. Zeer mooie vrouw. Heeel mooi gezicht.
Zou iemand een paspoort van deze dame willen aanmaken? Kan niet met de paspoort generator in dit topic maar ik zal het paspoort wel na aanmaken verplaatsen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/forms.php?do=form&fid=50
Nedlovefkk
19 juli 2015, 10:25
Weet je bij toeval op welke dagen ze werkt?
Foto's staan op 6profis onder de dames van GT.
Zeer indrukwekkend imo.
satanic surfer
19 juli 2015, 10:31
Ik meen dat ze elke dag werkt als ze in GER verblijft, sterren zijn minder indrukwekkend dan foto's imo...
zorro86
19 juli 2015, 10:55
2 stars herharlingsgevaar?
billclinton
26 november 2015, 17:50
Ze werkt nu. En ze blijft 4 weken, heb il gehoord .
billclinton
26 november 2015, 17:59
De twee Trinity's zijn maar een persoon. Kan iemand die topics samendoen ?
Big30
27 november 2015, 18:27
NB Topic Natalie (die eerst Trinity werd benoemd) weer afgesplitst. Zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43446-Natalie-(Schots-Roemeense)
m4you
13 februari 2016, 11:54
Gisteren een leuke kamer gang mee gehad
bergm550
14 februari 2016, 22:01
Ik was vandaag met Trinity op de kamer. Was een prima GFE sessie.
bergm550
10 juli 2016, 20:32
Van een vriend hoorde ik zojuist dat Trinity vandaag in GT is.
mejicano
13 september 2016, 20:24
Weet iemand of ze deze week aanwezig is ?
m4you
14 september 2016, 13:13
Tm zaterdag
Nedlovefkk
3 oktober 2016, 19:57
Was zondag jl aanwezig. Ik kende haar niet maar de collega ijsberen wezen haar aan. Oogt naturel. Geen idee hoe ze op de kamer zou moeten zijn. Ben wel nieuwsgierig.
bergm550
3 oktober 2016, 20:23
Was zondag jl aanwezig. Ik kende haar niet maar de collega ijsberen wezen haar aan. Oogt naturel. Geen idee hoe ze op de kamer zou moeten zijn. Ben wel nieuwsgierig.
Ze is super op de kamer. Een gat in je cultuur als je haar niet gehad hebt. Dit kan ook bevestigd worden door m4you.
bucdanny
16 december 2016, 23:55
Echte topper. Mooi gezicht,vriendelijk,slim,lekkere pijpster,...!!!! Sterke aanrader!!!!
TH80
7 januari 2017, 11:41
Ik hoorde gister van Isa dat Trinity volgende week weer terug is in GT.
mejicano
12 januari 2017, 18:53
gisteren gespot. voor de eerste keer zag ik haar wat lang zittend. regelmatig is ze erg druk met een rij beren aan het wachten....aan het kijken...voor die nordic-angel....gisteren was het iets anders....dat kan ik niet verklaren....miscchien vanwege het hoog aantal dames een daarentegen weinig beren.....wat raar
mejicano
25 januari 2017, 15:56
wanneer is Trinity terug ? ik wil ook Neo worden voor een uurtje....tenminste 19939
Brad Clitt
25 januari 2017, 16:19
wanneer is Trinity terug ? ik wil ook Neo worden voor een uurtje....tenminste
Binnenkort de volgende saunaclub-thriller, The Matrix Unloaded in Golden Time...
Knabbel
20 februari 2017, 18:56
:wiederda:
mejicano
26 februari 2017, 19:33
als er geen "agenten zijn", gas vol naar the matrix
dankodanko
2 maart 2017, 14:06
Is ze er dit weekend? :)
bonoke
3 maart 2017, 16:50
Is ze er dit weekend? :)
Ze was er gisteren, donderdag 2 maart.
Heerlijk uurtje mee gehad. Wat een killer body seg ! Heerlijk gepijpt, vingeren, likken aan haar kontje, lekker tongen.
Top GFE !
Ze zei mij dat ze nooit jaagt. Mannen moeten op haar af komen.
Herhalingsgevaar : zeker aanwezig.
KlapKrat
23 juli 2017, 08:26
Ik heb Trinity al lang niet meer gezien. Werkt ze nog bij GT?
KlapKrat
26 juli 2017, 11:36
Anyone...?
nieuwkomer
26 juli 2017, 12:30
Zij komt voorlopig niet meer (gaat wat anders doen) en waarschijnlijk nooit meer, dat is altijd afwachten met de dames in GT
Johnny Stromple
26 juli 2017, 18:23
Die komt gewoon na de zomer terug.
Of eerder als haar centen op zijn. :biggrin:
KlapKrat
27 juli 2017, 08:25
Die komt gewoon na de zomer terug.
Of eerder als haar centen op zijn. :biggrin:
Of als haar nieuwe 'vriendje' genoeg heeft van een high maintenance golddigger en haar dumpt voor een ander. :tongue:
DeKleineIjsbeer
21 augustus 2017, 01:45
Zij is sinds afgelopen woensdag weer terug. En zoals altijd blijft zij maar 2 weken.
KlapKrat
21 augustus 2017, 09:23
Zij is sinds afgelopen woensdag weer terug. En zoals altijd blijft zij maar 2 weken.
Goh wat toevallig. :biggrin:
pret
21 augustus 2017, 09:52
Goh wat toevallig. :biggrin:
Had het ook nooit gedacht. :biggrin:
DeKleineIjsbeer
21 augustus 2017, 15:00
En niet onbelangrijk. Ze is nog steeds geweldig!
Admin
7 september 2017, 15:11
https://www.ijsberenforum.com/img/lr/tr_01.JPG (http://100girls.de)
https://www.ijsberenforum.com/img/lr/tr_04.JPG (http://100girls.de)
https://www.ijsberenforum.com/img/lr/tr_06.JPG (http://100girls.de)
http://100girls.de/goldentime-saunaclub-brueggen/triniti-28
Das
29 oktober 2017, 14:26
Kom ze juist in yinyang tegen.
laplagne
29 oktober 2017, 16:39
Dat is nog eens Breaking News. Misschien moet je als vliegende reporter haar een vraag stellen zoals 'Wat gaat er door je heen?' of 'Waarom?'. Zoals ik in mijn Golden Time-verslag over donderdag al schreef, twijfelen sommige dames wat zij vanaf 1 januari 2018 bij de definitief veranderde Duitse wetgeving gaan doen. Misschien is Trinity wel op een verkenning-tour? GT of YY: het is een toppertje!
mejicano
29 oktober 2017, 19:04
WTF !!! net als iedereen begon over "slechte ervaringen met jonge roemenses, upsellers, nate tegels, ijsberen het lieftst over de grens gaan", enz. enz. enz ........... kwam Trinity to the rescue of YY..............SHIT HAPPENS !!!
Das
30 oktober 2017, 17:57
Dat is nog eens Breaking News. Misschien moet je als vliegende reporter haar een vraag stellen zoals 'Wat gaat er door je heen?' of 'Waarom?'. Zoals ik in mijn Golden Time-verslag over donderdag al schreef, twijfelen sommige dames wat zij vanaf 1 januari 2018 bij de definitief veranderde Duitse wetgeving gaan doen. Misschien is Trinity wel op een verkenning-tour? GT of YY: het is een toppertje!
Ze was met een vriendinnetje nieuw in het vak, maar geweigerd in GT.
Vandaag haar laatste dag voorlopig.
Afwachten waar ze erna gaat verschijnen...
HenryIII
30 oktober 2017, 22:20
Ze was met een vriendinnetje nieuw in het vak, maar geweigerd in GT.
ik heb dit mooie vrouw (haar vriendin) gezien. Wie was ze ??? Zeer mooi ! Heeft iemand de vriendin van Trinity geneukt ???
Das
31 oktober 2017, 14:45
Helaas kon ze het vak niet echt aan. Maar twee dagen geweest...
Denk dat we haar niet meer terug gaan zien.
En Trinity gaat nu naar globe!
laplagne
31 oktober 2017, 18:13
Dank voor de updates, maar je zit als vliegende reporter wel boven op Trinity en het nieuws in welke tent deze knappe blondine zit.
mejicano
31 oktober 2017, 20:08
ze praatte niet over Globe maar een andere naam, zeker in Zwitserland
lekkersfan
31 oktober 2017, 22:51
tsja dat schijnt een stuk beter te verdienen, en gezien haar servicelevel is ze dat ook wel waard !
KlapKrat
1 november 2017, 15:07
Dat iemand zoals Trinity bij GT weggaat spreekt boekdelen.
Wie weet, misschien is het vanwege de nieuwe Duitse belastingwetgeving (ze heeft me in het verleden al eens verteld dat ze highly pissed off was dat ze een bankrekening in Duitsland moest open als gevolg van een gecombineerde razzia van Vreemdelingenpolitie en Finanzamt), misschien is het vanwege het feit dat een populaire meid als Trinity gemiddeld gesproken iedere keer veel te lang moet wachten op een sleutel bij GT (reken maar eens bij elkaar op wat dat op jaarbasis kost voor een meid als Trinity qua inkomenverlies :eek:), of misschien is het een combinatie van die twee factoren.
Helaas, GT is voor mij in ieder geval weer een behoorlijk stuk minder aantrekkelijk geworden. :frown: Haar plaatsje kan nu worden ingenomen door de zoveelste Hollandse bierzuiper of Belgische frietvreter in een witte badjas, of iemand die wanhopig aan Whatsappen is of wacht op een sleutel om toch nog met een aantrekkelijke dame van bil te kunnen gaan in GT.
Das
1 november 2017, 18:26
Dat iemand zoals Trinity bij GT weggaat spreekt boekdelen.
Wie weet, misschien is het vanwege de nieuwe Duitse belastingwetgeving (ze heeft me in het verleden al eens verteld dat ze highly pissed off was dat ze een bankrekening in Duitsland moest open als gevolg van een gecombineerde razzia van Vreemdelingenpolitie en Finanzamt), misschien is het vanwege het feit dat een populaire meid als Trinity gemiddeld gesproken iedere keer veel te lang moet wachten op een sleutel bij GT (reken maar eens bij elkaar op wat dat op jaarbasis kost voor een meid als Trinity qua inkomenverlies :eek:), of misschien is het een combinatie van die twee factoren.
Helaas, GT is voor mij in ieder geval weer een behoorlijk stuk minder aantrekkelijk geworden. :frown: Haar plaatsje kan nu worden ingenomen door de zoveelste Hollandse bierzuiper of Belgische frietvreter in een witte badjas, of iemand die wanhopig aan Whatsappen is of wacht op een sleutel om toch nog met een aantrekkelijke dame van bil te kunnen gaan in GT.
Gemiddeld moet je niet zo lang wachten op een sleutel in GT, in ander clubs moet ik meestal langer wachten is mijn ervaring.
Ze is uit Gt weg omdat haar vriendin die ze bij had er niet in mocht omdat deze nog nooit P6 had gedaan.
en gezien de service wat deze meid gaf echt ronduit bedroevend was... de juiste aanpak van GT.
En Trinity?.... ik zal ze in ieder geval niet missen.
Alerion
1 november 2017, 23:06
Helemaal akkoord met vorige bericht van Das, ook ik zal Trinity niet missen in GT.
Ze bied zeker geen slechte service maar wat mij betreft lopen er veel betere dames rond.
Ik vond ze steeds (drietal kamers) wat hautain overkomen en de allom geprezen GFE heb ik niet ten volle mogen ervaren.
satanic surfer
19 november 2017, 11:59
==> opnieuw in GT...
mejicano
28 november 2017, 06:41
==> opnieuw in GT...
https://m.youtube.com/watch?v=Vqpzk-qGxMU
KlapKrat
30 november 2017, 09:36
https://m.youtube.com/watch?v=Vqpzk-qGxMU
"Fake news" gaat wel wat ver, maar ik was begin van deze week in GT en heb Trinity niet gezien. Misschien had ze die dag toevallig vrij genomen?
In het verleden heb ik een paar erg goeie GFE kamers met Trinity gehad, maar haar extreme golddigger gehalte vind ik inmiddels een regelrechte turn-off.
Verder heeft ze best een goed figuur en is meestal erg sexy maar toch stijlvol gekleed als ze bij GT op de bank zit, maar het zou haar niet mistaan om eens wat sit-ups te gaan doen.
"There Are No Ugly Women, Only Lazy Ones" - Helena Rubinstein.
Meme Moo
14 december 2017, 20:04
Was er vandaag. En ze heeft sit-ups gedaan :biggrin:
lekkersfan
14 december 2017, 22:37
Gisteren was ze er ook ! Zag er goed uit, heel kort shirt/jurkje net net net over haar billen, dat ziet er heerlijk uit met die mooi benen :)
mejicano
5 januari 2018, 18:15
Any nieuws ?
franske
5 januari 2018, 20:59
De week voor kerstmis was ze er, vandaag heb ik haar niet gezien !
satanic surfer
7 januari 2018, 20:14
wieder im GT na de Nieuwjaarsborrel...
The Joker
5 juni 2018, 23:23
Had haar al 3 maanden niet meer gezien, maar vandaag was ze weer in GT.
Had haar al 3 maanden niet meer gezien, maar vandaag was ze weer in GT.
Ze was al langer aanwezig.
mejicano
10 oktober 2018, 20:29
Trinity is gestopt :wand:
FOEF
11 oktober 2018, 14:15
Voor eventjes.....
lekkersfan
11 oktober 2018, 21:41
komt wel weer, verslaafd aan het geld , denk ik
KlapKrat
24 november 2018, 21:23
Trinity is gestopt :wand: Oh jee, wat een 'pannenkoekenramp!' Dikke klonters in het pannenkoekbeslag! :biggrin:
Zoals anderen al schreven, die komt wel weer terug als haar geld op is, en/of als haar huidige 'liefde' erachter komt dat een maandenlange 'pannenkoeksessie' (m.a.w. een relatie met Trinity) toch best in de papieren gaat lopen op langere termijn. :biggrin:
Trinity kan best goed toneelspelen maar ze is een emotieloze golddigger, m.a.w. een doodnormale prostituee. Je moet haar dus braafjes neuken, lekker klaarkomen, netjes betalen, niet verliefd op worden, en daarna gewoon verdergaan met je leven.
De "FFF" regel: Find, Fuck, Forget.
mejicano
25 november 2018, 10:54
Oh jee, wat een 'pannenkoekenramp!' Dikke klonters in het pannenkoekbeslag! :biggrin:
...
Trinity kan best goed toneelspelen maar ze is een emotieloze golddigger, m.a.w. een doodnormale prostituee. Je moet haar dus braafjes neuken, lekker klaarkomen, netjes betalen, niet verliefd op worden, en daarna gewoon verdergaan met je leven.
De "FFF" regel: Find, Fuck, Forget.
bedankt ! zucht........ eindelijk kan ik stoppen met huilen .......... :freu:
"de souza"
13 februari 2019, 16:34
The queen of ice has returned...
lekkersfan
13 februari 2019, 21:56
Heerlijke dame om te beffen..........
KlapKrat
4 maart 2019, 09:00
The queen of ice has returned...
Goh, wat een to-taaaaale verrassing! :biggrin:
KlapKrat
5 maart 2019, 16:54
Gisteren was ze er ook ! Zag er goed uit, heel kort shirt/jurkje net net net over haar billen, dat ziet er heerlijk uit met die mooi benen :)
Klopt, maar helaas ook een beetje een buikje/stretch marks. Ze weet het goed te camoufleren, maar let er volgende keer maar eens op.
lekkersfan
5 maart 2019, 21:56
Geloof je direct maar die buik laat ik voor wat het is en ik focus me vooral op de achterkant van haar benen en de overgang naar haar billen en ultimo op haar prachtige perzik die heerlijk is om te beffen.
mejicano
6 mei 2019, 16:48
... Trinity is re-gestopt...........definitief (zei ze) .......... :wand:
Dat had ze eerder ook gezegd. :biggrin:
KlapKrat
2 juli 2019, 12:57
Nou? Is ze alweer terug? :biggrin:
franske
3 juli 2019, 07:52
Al heel lang niet meer gezien !
Frodo1984
11 augustus 2019, 22:51
Heeft iemand Trinity nog wel eens gezien de laatste maanden? Was de paar keer dat ik haar in GT trof altijd top. En vind het een van de mooiste dames in clubs, al is dat natuurlijk smaak. Maar een klassiek blonde schoonheid met een perfect natuurlijk figuur, Wow...