PDA

Volledige versie bekijken : Luna (Duitse)

kempie
21 juni 2015, 14:20
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Luna (duits/braziliaans) (Duitse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, FT, Anaal, PSE, Vingeren
Extra info:werkt in Globe

kempie
21 juni 2015, 14:45
Luna kwam al snel naar me toe vrijdag. Bloedmooie dame maar ik had meer mooie nieuwe dames gezien bij binnenkomst. Ze vertelde dat ze maar een paar dagen bleef en maar heel af en toe in GT aanwezig was dat ze eigenlijk in het buitenland werkte. Ik twijfelde een beetje en wou nog wat rondkijken naar de andere nieuwe dames die ik had gespot en of er misschien nog meer nieuws rondliep daar deed ze niet moeilijk over.

In tussentijd besloten dat ik toch maar met haar naar de kamer wilde. Ze kwam sympathiek over en alleen vandaag was er kans toe. Een uurtje later toen ik op een bank in de bar zat maakte ik oogcontact en ze had het direct begrepen kwam naast me zitten. Ik vroeg waar ze werkte en ze ontweek de naam v/d club maar zei wel Zwitserland en toen zei ik Globe? Ja zei ze en vroeg of ik er was geweest. Ik zei nee iets te duur voor mij en te ver maar dat ik er wel over had gehoord van andere dames en een dame ken die daar nu werkt. Ik zei dat ik wist dat ze daar na een week of 4 werken de dames verplichten een klein weekje pauze te nemen. Zodoende mijn gok. Er was in ieder geval meen klik en na nog wat meer gekeuvel liet ik haar de sleutel halen.

Op de kamer volgde een uitstekend uurtje. Prima service, deed niet moeilijk over dingen die je wou. Ik kreeg het idee dat deze dame alleen de standaard dingen deed tot dat ze tijdens het pijpen haar poesje ook aanbood en ik er rustig een beetje met m'n vingers mee mocht spelen. Toen zei ze heel correct van te voren vingers er dieper in kost extra en zei ze ook dat de andere extra's mogelijk waren. Voor mij hoefde dat allemaal niet. TZ, Beffen, PZC en NMC zaten allemaal in het standaard pakket dus dat was prima.

Super uurtje gehad en uiteindelijk gewoon 100 betaald. Haar niet veel min de bar gezien maar als ik haar tegen kwam sprak ze me nog wel even aan en vroeg zo nu en dan hoe het was. Het is dat in GT zoveel keuze is anders had ik nog wel een 2e uurtje gegaan.

paul-kuhn
23 juni 2015, 13:26
wie nennt sie sich denn im globe ??

Hooters_Hunter
23 juni 2015, 14:29
Afgelopen weekend in Golden Time geweest. Naar mijn idee een prima verhouding tussen beren en vrouwen. Nadat ik aan de bar was gaan zitten kwam Luna na enige tijd naast me zitten en vroeg of ik zin had om naar een kamer te gaan. Gezien haar mooie looks en assertieve jaaggedrag was ik enigzins op mijn hoede. Toen ik aangaf nog even te willen rondkijken maakte ze daar verder geen probleem van. Later haar toch weer aangesproken en naar een kamer gegaan.

Zoals mijn username doet vermoeden waren haar getune borsten onder meer reden om met haar te kameren. Helaas bleken ze nogal hard te zijn en dat is toch wel een tegenvaller. Hoewel ik siliconen zeker kan waarderen, vind ik het wel lekker als ze nog kneedbaar zijn.

Luna gaf meteen aan dat TZ extra koste waarop ik dat maar niet heb gedaan. Weinig voorspel en Luna begon al snel met pijpen. Ze nam al snel een andere positie in zodat ik lekker haar kont en borst kon masseren tijdens het pijpen. Daarna kwam ze op mij zitten en ik had toen een geweldig uitzicht op haar tieten. Vervolgens geswitcht naar doggystyle en het feit dat zij voor mij de eerste kamergang was, de reden dat het feest al snel afgelopen was. Zelf maakte ze geen aanstalten om het halfuur vol te maken met knuffelen/kletsen (ik heb er ook niet op aangedrongen) en binnen 20 minuten verlieten wij weer de kamer. Jammer.

Prima looks, lekker geneukt, maar geen GFE en weinig herhalingsgevaar voor mij.

HH :tietjes: