Volledige versie bekijken : Stephany
Sjeng1960
8 februari 2015, 18:05
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Stephanie (Stephania) (Duitse)
Leeftijd:36 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:Herhalingsgevaar is meer dan 100%
Sjeng1960
8 februari 2015, 19:08
Afgelopen vrijdag 6/2 ben ik weer eens volledig voor de bijl gegaan. Na 2 sessies van anderhalf uur met Angela :betrunken: en een half uurtje met Paloma :hah: vond ik het wel mooi geweest en maakte nog een afscheidsronde.
Omdat ik die middag/avond vrij veel met Riccardo ben opgetrokken stond ik met hem nog na te praten toen er een slanke zwartharige beauty aan kwam lopen, gekleed in een zwarte string-bikini. Hoewel pikkemans nog aan het afkoelen was, en mijn mind al in de 'finito' setting stond begon er toch iets te malen.
Riccardo had deze mooie meid een fractie eerder gezien dan ik, en ging meteen kennis met haar maken. Als een mede-IJsbeer naar een DVP toeloopt stel ik me enigszins bescheiden op en blijf op de achtergrond, maar na een minuutje ofzo wenkte Riccardo naar mij, en liep ik naar beiden toe. Ik werd voorgesteld, en ze blijkt Stephanie te heten. Ze woont in Duitsland, spreekt goed Duits en Engels, en haar ouders komen uit Italië. Ze spreekt dus ook vloeiend Italiaans. Ze vond Riccardo's aanpak/benadering blijkbaar iets te direct dus nam ze afscheid van ons beiden, en ging verderop zitten:huch:
Ik ben erg gesteld op (iets) rijpere vrouwen, die hun eigen zin doorzetten en niet zomaar voor elk praatje te vangen zijn; dus mijn interesse was dubbel gewekt !
Wellicht speelde ze een spel en had ze als profi in de gaten dat ik grote interesse in haar had, maar dat vond ik op dat moment eigenlijk niet zo belangrijk. Ik stond nog vijf minuten te dralen, maar hakte de knoop toch maar door en wist eigenlijk al zeker dat er nog een surprise-sessie stond aan te komen :smile2:
In de bar nader kennisgemaakt en wat uitgevraagd. Stephanie is dus Duitse en is 36 jaar. Ze heeft een geweldig figuur - strakke buik, mooie billen, lange benen- en haar huid houd ze in conditie door deze twee keer per week met olijfolie in te smeren (geheimtip van haar Italiaanse Mamma); ook haar lange zwarte haar behandeld ze met olijfolie. Ze heeft naast het clubwerk nog een vaste baan in Duisburg; of ze ook nog ergens anders heeft gewerkt of werkt heb ik niet gevraagd. Ze was de tweede dag in SS, en is van plan op regelmatige basis op donderdag- vrijdag- of zaterdagavond aanwezig te zijn.
Na deze intro nodigde ik haar uit voor een kamerbezoek. Ik stelde haar hierbij voor het de eerste keer op een half uur te houden, wat ze een prima idee vond.
Op de kamer aangekomen (kamer 14) merkte ze op dat de kamer vrij klein was, en er geen douche was, wat ze jammer vond. ( Tip voor volgende keer; kamer met douche nemen).
Ze kleedde zich uit (gaat snel met een bikini) en ik mocht haar prachtig lijf bekijken. Slank en afgetraind, mooie sillie borsten B/C en een heerlijk glad geschoren klein poesje.
Ze kwam naast me liggen en vertelde dat ik niet verlegen hoefde te zijn want ze houd van tongzoenen, en mekaars lichaam strelen. Dit is precies wat deze IJsbeer in zijn tweede (of derde ?) jeugd zoekt :tongue: Na een lekkere tong- en streel-sessie zakte ze naar beneden, waar pikkemans al op haar mondje stond te wachten ! Er volgde een goede pijpbeurt waarbij ook mijn ballen niet vergeten werden. Ondertussen ging ik op zoek naar haar poesje en begon haar te vingeren, iets wat ze niet verkeerd vond. Toen haar poesje lekker vochtig werd was er voor mij het moment al dat heerlijks ook met mijn tong te inspecteren. Een mooie befbeurt volgde waarvan Stephanie hoorbaar van genoot.
We hadden maar een halfuur, dus genoeg gelebberd en netjes een jasje om pikkemans zodat het echte werk kon beginnen. Ik houd van de traditionele aanpak dus Stephanie ging op haar rug liggen, spreidde haar benen en ik stak pikkemans in haar strakke gleufje. Alles paste perfect, en Stephanie klemde haar benen om mij heen, sloeg haar armen om mijn schouders en maande mij tot actie. Voor mij een feest der herkenning ( Angela, Jamilla) en we neukten ons beiden in het zweet, waarbij Stephanie ook volop genoot. Ik kwam dan ook knetterend klaar en ook Stephanie schokte en kneep daarbij haar kutspiertjes om mijn lul. (Ik weet bij deze rijpere DVP's nooit of ze faken of echt genieten, maar het verheugd mijn genot zeker).
Ik moest even bijkomen van de genotsexplosie, en we hebben nog kort nagepraat, waarbij ik Stephanie bedankt heb voor haar prestatie, en haar beloofd heb dat we volgende keer een uur tijd nemen.
Terugblikkend is Stephanie voor mij een mooie aanwinst in SS. Ze is meteen doorgestegen naar nummer twee in mijn favorietenlijst. Angela blijft voor mij natuurlijk aan de top staan, maar Paloma schuift een plaatsje naar beneden. Mocht Jamilla nog ooit terugkomen dan zal ik zware keuzes moeten maken :gruebel: Voor liefhebbers van de blonde Eveline (ook Duitse) is ze een geweldig donkerharig alternatief.
Ik geef Stephanie dan ook een dikke 8 (acht) en het herhalingsgevaar is 200% aanwezig.
Sjeng1960
23 februari 2015, 19:16
Pas twee weken geleden introduceerde ik Stephanie op dit forum als DVP in SS. Ik heb de Carnavalsdagen grotendeels in SS doorgebracht (vrijdag 13/2, zondag 15/2, dinsdag 17/2 en donderdag 19/2). Op drie van deze vier dagen heb ik met Stephanie gekamerd, waarbij ze steeds triester en eenzamer werd. Op sommige momenten lijk ik voor bepaalde DVP's meer een biechtvader dan een viriele kerel die lekker wil neuken; waarschijnlijk roep ik dat beeld zelf op. Het is ongelofelijk welke persoonlijke zaken ik toevertrouwd krijg. Op donderdag kwam het hoge woord eruit: Stephanie voelt zich niet thuis in SS en heeft op vrijdag 20/2 haar laatste dag gewerkt.
Jammer genoeg voor haar heeft ze naast mij blijkbaar onvoldoende andere liefhebbers, en wegen de kosten niet op tegen de baten. Ze heeft mij verteld dat ze naar Samya gaat verkassen in de hoop daar meer omzet te kunnen draaien. Omdat ik erg honkvast ben ( vnl. vanwege Angela) zal ik haar niet volgen.
Stephanie heeft me wel beloofd dat ze in mei/juni nog eens op herhaling komt. Ik heb haar nl. verteld dat de IJsberenpopulatie- en hun gedrag- anders is als de zon schijnt en het terras weer open gaat.
Wellicht pakt iemand anders het draadje van Stephanie op in Samya en kan ik haar belevenissen op afstand volgen.
JPtoo
27 februari 2015, 19:38
Als ik haar tegen kom bij bij eerste bezoek aan Samya morgen is zij gezien jouw beschrijving een candidaat voor mij, Dank.
pipette
27 maart 2015, 14:16
Stefania is op werk op PSR.
pipette
28 maart 2015, 15:29
Haar Naam is Adina als voorheen in het ACA. In het Samya was het Wanda of Wander...
Haarkleur/-lengte : Lang, tot midden op de rug
Lengte dame : 1,78
Postuur/Cupmaat : Slank/C niet helemaal echt
Nationaliteit/Taal : Roemeense/Eng, Fr, Duits
Leeftijd : 35-40
Tatoeages/Piercings :nee
Service: PZC, NMC, Beffen, kussen
Voordelen: Super figuur, positieve dame
Nadelen: Geen gezien
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : €100
Extras bij het bezoek: Leuke pre- en after-sales
Vandaag een super leuke sessie mee gehad. Herhalingsgevaar: 100%
Sorry, naam is Stephany. Mods...
pipette
18 juni 2015, 12:43
Gisteren in het Yin Yang. Naam : Stephany
satanic surfer
18 juni 2015, 12:48
Het betreft hier de "befaamde" Wandertitte Wamder/Adina die al jarenlang rondtourt in legio clubs in NRW...Haar onderhand al getroffen in VV, YY, PSR, Samya, Sixsens, GT, DVita, Oase en sla me dood waar nog allemaal...Vakdame die onderhand al een jaar of 6 paden van clubbers kruist...
Bedankt voor de info SS was al een tijdje op zoek naar haar.
Heb een goede sessie met deze "oudere" knappe dame gehad in sixsens.
Ricky Martin
21 juni 2015, 17:48
Gisteren met deze dame 2 keer een uur gekamerd geweldig
aphrodisias
8 mei 2016, 08:49
Weet iemand waar deze FKK vakdame nu aanwezig is?
dudeumberto
7 augustus 2018, 10:17
Golden Time... daar is ze nu blond en staat op de home page (verkleed als hex)
Altijd te herkennen aan haar bovenlip piercing.