Volledige versie bekijken : Simona (Roemeense)
yylover
9 juni 2015, 19:19
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Simona (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:Borst(en)
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 min minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, Massage
Extra info:Gewoon een leuke, lieve meid, waar ik graag zo af en toe een kamer mee wil delen
Eddy_V
9 juni 2015, 22:28
Helemaal mee eens.
Zij kwam vanmiddag spontaan op mij af terwijl we elkaar toch al een jaar niet gezien hadden.
Even over de vorige club gesproken waar we vaak met elkaar op kamer gingen.
De leeftijd van 22 geloof ik niet meer zo..dat was toen ook al..haha!
Destijds liep zij vaak topless rond en dat mocht gezien worden!
Bluebear
27 juli 2015, 20:17
Gekopieerd uit een vorig verslag al even geleden, ter aanvulling:
De dag begon schitterend deze donderdag en het clubgevoel bekroop mij al helemaal. Ik was al vroeg uit bed en ik maakte me gereed om op de lokale markt even nog wat inkopen te doen en te socializen. Als ik over de marktplaats rond loop dan heb ik om de 15 meter wel een praatje. Ik ken er zoveel mensen en omdat ik er niet vaak kom, maakt het dit ook wel weer zo leuk. Het is heerlijk om zo te genieten met het warme zonnetje al schijnend op mijn bolletje. Het clubgevoel brandde al helemaal los in mij en het brengt toch een rare spanning in je teweeg.
Er lopen van die volgzame mannen rond over de marktplaats met in hun beide handen plastic tasjes, zeulend achter en of ander molenpaard aan, en thuis nog moeten smeken om een potje sex bij de gratie gods van dat molenpaard.
Ik zou zo'n kerel zo graag eens een spiegel voor houden van hoe mooi het leven wel niet kan zijn. Noem me maar een vieze hoerenloper dan, maar jouw oogjes gaan open als je ziet wat er mogelijk is. Geweldig!
Maar hij heeft ervoor gekozen om een monogaam leven te leiden met Mientje en dat kan ook heel mooi zijn voor degenen die dit willen. Mijn vriendenkring maakt zich wel eens zorgen dat ik ook geen ega heb, maar ik vertel hen altijd dat het een vrije keuze is. Tuurlijk, zeggen velen dan, maar in mijn geval is het de waarheid. Heerlijk, deze vrijheid. "Je komt veel te kort", wordt er ooit geroepen. Dan denk ik: "Je moest eens weten".
Maar we laten de onnozelen de onnozelen wezen en laten hun lekker doorgaan met hun burgerlijke bestaan. Een echte maat weet van mijn dubbelleven en moet tijdens deze goed bedoelde aanvallen moeite doen om zijn lach te houden. Mooi om te zien!!
Nee, Bluebear, moest weer eens op oorlogspad en dit keer in eigen land bij de YingYang.
YingYang is een mooie club met geweldig eten en een goede welness. Ik vindt dat ze hun zaken prima voor elkaar hebben daar. Alles even netjes en strak. Dit is echt een club met potentie.
Ik parkeerde met "voiture"op de parking die kwa indeling op mij zo mee en dan puzzelachtig overkomt, maar ik vondt toch een daarvoor aangegeven vakje. Ik pakte mijn toilettas en de priveslippers en begaf me naar de ingang. Op nog 30 meter van de ingang hoorde ik het hekje al zoemen ten teken dat ik al op afstand goedgekeurd was. Ppfffff, gelukkig, want je hebt me nog niet van dichtbij gezien.
Polsbandje ontvangen door de vriendelijke theke, of noemen ze die hier in Holland niet zo. Ontvangstdame, dan maar. Hetzelfde.
Afijn, het omkleedritueel, en tijdens dit omkleedritueel overvalt mij altijd een soort van predatoreninstinct. Zo van, ik moet die tent in en wel nu, want anders zijn alle prooidieren al gevangen. Territoriumdrift, zeg maar. Ik ga nog net niet ergens in een hoek staan te pissen om mijn reukvlaggen uit te zetten. En ijdel als ik ben moet ik nog even tutten voor de spiegel om er zo verleidelijk mogelijk uit te zien voor de paringsdans. Of het helpt. Like duhhh....
De dames die dit zien hebben altijd dezelfde reactie: "You are clean man, I like, we meet later on". Probeer het maar eens, werkt perfect, de metroman.
"I made my entrance to the barroom" en het zat al lekker vol met gleufdiertjes en ik hadt de eerste knipoogjes alweer te pakken. Nee, ik hadt me voorgenomen om rustig mijn momenten uit te zoeken en het vandaag een "Megaboob"-dagje te maken.
Daar ik altijd kleinere borstjes gewend was, geen probeem overigens, wilde ik vandaag "motorboaten". Voor de verandering.
De zon scheen heerlijk en het was echt terrassenweer waar dan ook gretig gebruik van werd gemaakt door iedereen. Leuk is om te zien hoe alle dames nog een beetje slaperig zijn en ook even tijd nodig hebben om hun dag te starten. Ik vleide mij neer aan een tafeltje en genoot van het heerlijke weer.
Rechts van mij zaten op de loungebanken twee dames een beer te vermaken. Ik zat daar zo'n 20 minuutjes voor me uit te mijmeren, toen een van de dames opstond om wat te drinken te halen.
Ze liep achter me door en kwam "out of the blue", what's in a name, ineens rond mijn nek hangen. En dan heb je ook wat vast, geloof me.
"He mister", zei ze. "Don't look so serious, that's not nice". Ik zei dat ik nog met mijn hoofd thuis was en nog wat zaken op een rijtje zette. "Your here to relax, then do so", zei ze. Wat kon ik daar tegenin brengen en ze liep weer door.
Ok, eyeopener, en ik liet haar weer gaan. Ik was ze al een tijdje uit het oog verloren en ik was inmiddels in de loungebanken gaan zitten buiten "minding my own business".
Ik lag met mijn hoofd achterover op de banken, toen ik plotseling het geweldige gevoel ervaarde van vrouwenhuid tegen mijn lichaam. Ze zei niks en kuste mijn nek. Ik keek op en het was mijn "wake-up call" dame.
"What's your name", vroeg ik. En ze zei: "Simona". "Beautiful name", zei ik, en denkende aan het kontebonken.
We maakten wat chit-chat en na 5 minuutjes vroeg ze of er een kamergang in zat. "Bluebear" hadt daar wel oren naar. Maar we doen even rustig aan en ik hadt al in de gaten dat ik met deze dame wel een klik zou krijgen, dus durfde ik haar rustig een 2 uur durend kamerbezoek in het vooruitzicht te stellen, wat haar op haar beurt "at ease" maakte.
Na wat smoezen met dit lekker ding vondt ik het wel tijd om ons even terug te trekken. Op de kamer even lekker douchen met z'n tweeen en toen op het bed gedoken.
Deze dame heeft twee lekkere borstjes en een heerlijk mooi lijfje. Ze was supervriendelijk tegen mij en de GFE-spetters die vlogen weer in het rond. Deze dame is van de "normale" sex, geen FT en geen anaal, voor mij absoluut geen probleem. Ik houdt wel van dit soort dames. Een anus is een uitgang en geen ingang, tenslotte. En zaad van je voorganger tegenkomen doet me ook niks. Daar kan geen Listerine tegenop!
Ze smoesde heerlijk tegen me aan en vroeg waarom mijn ding-ding nog sliep. Dan speel er maar eens mee en dan wordt hij wel wakker. En zo geschiedde, de heer was mij goed gezind, en hij rees omhoog vanuit slaapstand.
Haar heerlijke zachte lippen kuste de mijne en ondertussen speelde ze met de staaf der voortplanting. Ik wist "in the back of my mind" dat ik weer de juiste keus gemaakt hadt. "I love it when a plan comes together".
Ze zakte af naar mijn lul en die fluweelzachte lippen omsloten mijn eikel en schacht. Met een "gentle touch" begon ze aan haar orale oefening. Ik dacht: "Als dit de hemel is, dan teken ik nu."
Zachtjes liet ze zo mee en dan los en blies ze tegen m'n eikel om dan weer met haar tongetje mijn eikel te teasen en dan weer los te gaan in volle pijp work-out.
Ze draaide zich een beetje naar me toe en ik wilde haar vulva ook even oraal bewerken. Ze begreep wat ik wilde en kwam met haar zachte billetjes in een 69 over mij neergedaald. De beste beslissing van de dag.
Ik lag heerlijk ingeklemd tussen zachte vrouwenbillen en een prachtig mooi glinsterend poesje voor me als extra ontbijt. Deze dame is precies zoals "Bluebear" ze wil. Ze werd fanatieker in haar pijpwerk en hield zo mee en dan rust, omdat ze zelf enige genotsgevoelens moest verwerken. Ik wierp haar van me af en legde haar op het kussen.
Ik zakte af naar haar poesje en gaf mijn kaken een work-out die zeer gewaardeerd werd. Ze speelde met haar tepels de gehele tijd en nam ruim de tijd voor haar mooie orgasme.
Ze werd steeds natter en de geile aparte geur van haar genotssappen maakte mij nog veel geiler. Haar lichaam begon heftiger te bewegen en alles gaf aan dat ze lekker lag te genieten.
Ze begon te schokken en kwam klaar, al draaiend met haar ogen. Na een minuutje sprong ze op en zei dat ik aan de beurt was. Ze pijpte met veel gevoel de zaak weer op oorlogssterkte en bracht het condoom aan.
Ik was lui deze dag en ik zei dat zij mocht werken. Ik bleef op mijn rug liggen en ze zakte op hurkstand over mijn lul heen. Precies zoals ik het fijn vindt, omdat je dan puur haar poesje voelt. Met een gestaag tempo neukte ze mijn fallus.
Ondertussen keek me me lief en lachend aan en "Bluebear" smolt van zijn GFE-meisje. Na een paar minuutjes ging ze in cow-girlreverse en keek ik tegen haar mooie kontje aan waar mijn piemel in verdween.
Dit beeld was funest voor mijn uithoudingsvermogen en mijn beestjes knalde in het ballonnetje, terwijl ik haar aanspoorde om toch vooral door te gaan tot het punt van overgevoeligheid van mijn piemel.
Het was weer eens een superkeuze van mijn kant geweest. Ook op de kamer is het een vriendelijke en intelligente dame waar je goed mee kan keuvelen en flauwekullen.
Gedurende de dag heb ik haar zo mee en dan gezien, en ik observeerde de andere dames. In mijn hoofd spookte mijn superervaring van de dag nog voort. Ik ontmoette een paar oude kennissen van de Happy waar ik een paar uur mee heb liggen keuvelen. Ze vroegen me of ik mee ging eten en hield hen gezelschap. Vlak voordat ik de eetzaal inliep zag ik haar op de bankjes aan de zijkant. Ik vroeg of ze mee ging, maar ze hadt al gegeten.
Het zoefde door mijn hoofd dat ik eigenlijk dik tevreden was met deze lieve dame Simona, waarom dan een sopper riskeren deze dag.
Ze zei tegen me dat ze mij wel weer als een "late night snack" wilde. Ik zei dat ze zich rond 8 uur maar weer bij mij moest melden. Prima, zei ze, en klokslag 8 uur zat ze weer langs me.
Ook deze kamergang was weer van een super goed niveau en ik was deze dag weer aangenaam verrast. Ook de after-sales waren prima toen ze nog verschillende keren kwam knuffelen aan de bar. Na wat drankjes was het weer tijd om de kuierlatten te pakken. Ik heb weer een leuke dame leren kennen en ze ziet me zeker terug. Ik heb alweer een afspraak met deze lieveling klaar staan.
Het was een superdag in YingYang met goede zorgen van het personeel, lekker eten en drinken, goede line-up, zeker 60 dames en een super infrastructuur.
Met een goed gevoel en waar voor mijn centen reedt ik weer terug naar huis. Thanks baby, catch you later. :tongue: :biggrin:
https://www.youtube.com/watch?v=Gys7gKMcIng
Piet Plezier
5 september 2016, 20:48
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Simona (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs: euroTijdsduur:120 minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:Heel lief.ik ken ze al enkele jaren
Bluebear
7 september 2016, 08:20
Deze dame werkt al langere tijd bij Yinyang. Ze heeft ook al een draadje waarschijnlijk. Nl.: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41966-Simona-(Roemeense)&p=439881#post439881
Als het hier over dezelfde Simona gaat, dan kan Piet Plezier misschien dit beantwoorden, want ze heeft vroeger bij Van Goch gewerkt. Misschien dat Piet haar daar nog van kent? Mijn verslag van gisteren volgt later nog. Eerst even boven krijgen of het dezelfde hier betreft.
17017
Willem2
7 september 2016, 09:49
17017
Heel lief.ik ken ze al enkele jaren
Indien jij ze al jaren kent dan kan het toch niet zijn dat er niet al een paspoort van haar is
Bluebear
7 september 2016, 09:57
Indien jij ze al jaren kent dan kan het toch niet zijn dat er niet al een paspoort van haar is
Nee, maar destijds was er al een paspoort aangemaakt door YYlover. Zie de link in mijn vorige post in dit topic.
Willem2
7 september 2016, 10:03
Nee, maar destijds was er al een paspoort aangemaakt door YYlover. Zie de link in mijn vorige post in dit topic.
Die heb ik wel gezien maar ik vermoed een nog ouder paspoort van Piet Plezier zelf.
Eddy_V
7 september 2016, 10:42
Is al eerder een paspoortje van gemaakt (of een draadje verhuisd)
één van de weinige dames in YY die regelmatig glimlacht en zich niet laat meeslepen door de chagrijnige meerderheid.
Als ze topless rondloopt is het best lastig om haar te negeren ;)
Bluebear
7 september 2016, 10:50
Is al eerder een paspoortje van gemaakt (of een draadje verhuisd)
één van de weinige dames in YY die regelmatig glimlacht en zich niet laat meeslepen door de chagrijnige meerderheid.
Als ze topless rondloopt is het best lastig om haar te negeren ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41966-Simona-(Roemeense)&p=439881#post439881
Piet Plezier
7 september 2016, 11:36
Die heb ik wel gezien maar ik vermoed een nog ouder paspoort van Piet Plezier zelf.
is correct Willem
Piet Plezier
7 september 2016, 11:37
is er ook uit Goch
Bluebear
7 september 2016, 11:58
is er ook uit Goch
Maar is dit dezelfde Simona uit van Goch? Ik heb de hele lijst bij van Goch doorlopen en kan haar niet vinden. Volgens mij heette ze daar hetzelfde.
Eddy_V
7 september 2016, 12:10
Maar is dit dezelfde Simona uit van Goch? Ik heb de hele lijst bij van Goch doorlopen en kan haar niet vinden. Volgens mij heette ze daar hetzelfde.
Absoluut dezelfde en had daar ook die naam, trekt nog steeds veel op met haar 2 ex-collega's uit Goch waaronder Ellen.
Een lief meisje en lust er ook wel pap van.