Volledige versie bekijken : Beste/memorabele ervaringen: bij DVP's of in saunaclubs?
stimpy3
7 juni 2015, 15:38
Een vraagje voor de clubbende beren: waar hebben jullie de beste ervaringen opgedaan? Ben ooit 'begonnen' met DVP's, na driekwart jaar eens een bezoekje gebracht aan een duitse saunaclub, wat al snel uitmondde in meer bezoekjes aan saunaclubs ;-).
Alleen: als ik zo terugkijk, dan zijn de bezoekjes die ik aan clubs bracht op zich van prima niveau, maar de sessies die me zijn bijgebleven zijn die bij DVP's in .nl. Meest memorable ervaring: een jonge vrouw uit estland met een ontzettend geil koppie, die ik letterlijk alle hoeken van de kamer heb laten zien in een uur tijd. Prettige klik met haar, was alsof ik een stevige partij zondagmiddagsex met een vriendinnetje had. Ook nog een paar keer teruggeweest.
Daar staan natuurlijk ook de nodige sessies tegenover waarbij een dame d'r in het echt d'r toch een stuk minder uitziet dan op de foto's van kinky, of dat de 'service' beneden peil is en je na een kwartier weer buiten staat. Overall ben ik me minder een buil gevallen in clubs -- je ziet de 'waar' waar je zometeen mee van bil gaat, en d'r wordt vaak ook beter met de tijd omgegaan -- een uur is een uur, een half uur een half uur; betalen voor een uur en in vijftien minuten afgereden worden is d'r veel minder bij, dus de 'schade' is op z'n hoogst beperkt tot een paar tientjes. Plus dat je van tevoren al kunt checken of de service een beetje op niveau is. Daarnaast is de sfeer in een saunaclub ook stukken beter: je loopt toch de hele avond tussen de halfnaakte/naakte vrouwen die naar je lopen te lonken. Dat heb je ook niet in privehuizen ;-).
Kortom: mijn ervaring is dat het gemiddelde niveau van de sex die je in clubs hebt hoger ligt, maar dat ik de echte 'uitschieters' alleen bij DVP's heb gehad. Iemand vergelijkbare ervaringen?
de duisburg spesjalist
7 juni 2015, 16:29
in clubs heb je ook minderen damens geld overal in de p6
stimpy3
7 juni 2015, 17:13
Oh, in clubs heb ik ook wel eens mindere ervaring gehad. Zeg maar, een krap vijfje. Maar ik heb toch nooit gehad dat een dame begint te mokken van 'oh, in m'n advertentie stond pzc maar ik doe alleen met' of 'jeu, je hebt een grote lul dus laat driekwart van de standjes maar zitten en bij de rest ga ik zitten zuchten dat je nou nog niet klaar bent', wat ik wel bij prive-DVP's heb meegemaakt. De clubs zorgen d'r IMO wel voor dat de echte baggerervaringen beperkt blijven (en dat heb je met privedames veel minder). Nadeel is wel dat de pieken ook wat minder lijken te zijn ;-).
Wentelt Eefje
7 juni 2015, 17:34
Gemiddeld zijn mijn ervaringen in saunaclubs met afstand beter dan in pauschalclubs, partytreffs of raambuurten. Mijn meest memorabele momenten (de absolute uitschieters) ook het meest overkomen in saunaclubs, maar ook heel bijzondere ervaringen in raambuurten zowel in NL als in D en ook wel eens een absoluut hoogtepunt meegemaakt in een pauschalclub.
Momenteel bezoek ik eigenlijk alleen maar saunaclubs en ik verwacht dat dat zo zal blijven. Ik verwacht dan ook geen verandering. Slechtste ervaringen in NL raambuurten en Duitse partytreffs en eigenlijk verbaast dat mezelf niet.
sofaking
7 juni 2015, 17:57
Het is al meer dan een jaar geleden dat ik nog bij een privé geweest ben. Ondanks de grote afstand was het de laatste tijd eenvoudiger om naar een sauna club te gaan, en ik had het er steeds goed naar mijn zin. Mijn beste en slechtste ervaringen waren nochtans in de privé.
Als het echt bar slecht is in een SC kan je gewoon van kamer gaan. 50 € kwijt, maar de dag is nog lang en je hebt een tweede kans. Dat is niet mogelijk in de privé.
In een privé kan je echter gaan zoeken naar dames die speciale diensten bieden, zoals lesbisch trio, of andere kinky zaken, als lichte bondage, of plasseks bijvoorbeeld. Als je dan een dame vindt die dat zelf "boeiend" :wink: vindt en met jou op ontdekkingsreis gaat en jou spannende dingen laat ontdekken, dan is dat volgens mij wel een niveau "hoger" dan de normale seks routine. In een SC zie ik dat soort service niet direct voorhanden.
Dus voor een fijne seksnamiddag is een SC voor mij de beste optie. Ik heb er ook een aantal schitterende sekskunstenaressen mogen leren kennen. Maar een kinky spel is hier nog niet aan de orde geweest.
Als ik iets speciaal zou willen dan ga ik dat zoeken in de privé, en dat kan meevallen of tegenvallen. De fora kunnen eventueel wel helpen omde ergste valstrikken te vermijden, maar niet altijd. Het lijkt wel zo dat de beste privédames waar ik bij was, hun "act goed together hebben". Zij verlenen hun service tegen betaling voor een paar jaar maar hebben hun exit al gepland, dus heb ik er nog geen gevonden die als "vaste" dame voor meer dan een paar jaar kon functioneren. Zo denk ik nog met veel genoegen aan een DVP die nu al zes jaar geleden gestopt is. Moest die gewoon blijven doorwerken zijn zou ik wel minder SC's bezoeken.
stimpy3
7 juni 2015, 23:06
@sofaking: ik ben eigenlijk niet op zoek naar 'speciale diensten', buiten dan dat het enigszins natuurlijk moet zijn. De prive-dvp-sessies die me zijn bijgebleven waren allemaal sessies waarbij d'r of op de een of andere manier chemie was. Maar ik zou d'r wel wat voor over hebben als dames ipv dat ze meteen hun kleren dropten een kwartiertje gekleed op de bank bleven zitten, beetje klepten, en dat je ze in die tijd langzaam van hun kleding kon ontdoen. Zeg maar, net zoals je met een chick doet die je in de discotheek oppikt ;-). In SC's heb je dat natuurlijk helemaal niet, omdat de dames daar al nagenoeg naakt rondlopen.
(prettige uitzondering: magnum, waar ook wel eens dames rondlopen in wat meer verhullende lingerie. )
Goedemorgenallemaal
8 juni 2015, 08:11
Op een uitzondering voor Anna te Lichtenberg na zijn AL mijn meest memorabele bezoekjes aan een DVP buiten het FKK/Saunaclub circuit geweest.
Een enkele individuele topervaring gehad in White's (Rotterdam) en Weizigt in Dordt. Dat waren helaas niet herhaalde incidentjes en da's maar goed ook want anders had me dat heeeel veel geld gekost. 1 Dame was zogenaamd meegekomen met een vriendin en wou het gewoon eens een avond doen. Jaja. Maar top. En gewone NL Dames.... Dan in Breda, aan de Haagweg, bestaat dat nog? 1 Poolse topper. En in Sauna Diana had ik twee "bijna vriendinnen"zitten. Altijd top, altijd klik, altijd knalsex. En bij Diana waren het de Vlaamse meisjes....
KanariePiet
8 juni 2015, 08:47
In de P6 wereld heb ik zo goed als al mijn meest memorabele momenten beleefd in een saunaclub. Daar was maar 1 uitzondering op: Albanese Aďda, een meid die ik 5 jaar lang heb bezocht in de Aarschotstraat, en waarmee ik vele onvergetelijke momenten heb beleefd, tot... zij de raamprostitutie heeft ingeruild voor Acapulco en ik sindsdien dus ook met haar enkel in een saunaclub nog memorabele momenten heb beleefd:cool:.
Davedv
8 juni 2015, 09:44
Hoe leuk en goed sommige kamers/dames in de clubs ook zijn, mijn allerbeste ervaringen zijn altijd nog in Thailand geweest.
Freelancers oppikken in een discotheek in Bangkok....zucht....:liebe2:
Een vraagje voor de clubbende beren: waar hebben jullie de beste ervaringen opgedaan? Ben ooit 'begonnen' met DVP's, na driekwart jaar eens een bezoekje gebracht aan een duitse saunaclub, wat al snel uitmondde in meer bezoekjes aan saunaclubs ;-).
<KNIP>
Kortom: mijn ervaring is dat het gemiddelde niveau van de sex die je in clubs hebt hoger ligt, maar dat ik de echte 'uitschieters' alleen bij DVP's heb gehad. Iemand vergelijkbare ervaringen?
Gisteren werd dit onderwerp nog aangesneden bij een mooi zwembad met een koud pilsje tijdens de ondergaande zon omringt door knappe rondborstjes. Een betere omgeving om te mijmeren over vervlogen tijden is er bijna niet. Wie zijn de dames die je geraakt hebben? Wellicht zelfs een kras op je ziel hebben gezet. De dames bij wie je denkt: "Wie ben je?" en dat je spontaan gelooft in reďncarnatie dat jullie in een vorig kortstondig leven als twee konijntjes in een klein hokje de inspiratie werden voor een later opgericht batterijen merk.
Als ik terug denk aan de voor mij vergeet-me-nietje's dan heb ik eigenlijk twee categorieën
1. De klim-dames
Dit zijn relaties die wat langzaam op gang komen en de het mooie is juist hoe een klik of ervaring groeit met een stapel effect.
Dergelijke mooie en verrassende ervaringen heb ik denk ik overal wel opgedaan. Bijvoorbeeld raamdames bij een meid waar het altijd plakken was. Zo staat me een meisje uit Alkmaar bij waar ik vaak haar laatste klant was en dan ze wilde dan nog een uurtje op kamer kletsen en dollen. We kleden ons samen aan en daarna liep ik haar naar huis. Dit allemaal tegen instap tarief (35 euro), dus het werd op een moment ook meer een soort vriendschap dan dat ik er voor de sex kwam. Ik kende haar ook te goed waardoor de sex ondergeschikt werd aan het keuvelen wat er na kwam.
Het meisje in Magnum waar ik hele zondagen mee doorbracht binnen en buiten kamer. Dat groeide gewoon zo. Af en toe maakte ze nog een kamertje tussendoor met een ander maar voor de rest van de dag brachten we samen door, zonnend op het dakterras of aan een zuipmarathon aan de bar.
Het meisje in Willich wat, naar eigen zeggen, tegen beter weten in verliefd was geworden en ondanks ik die gevoelens niet beantwoordde ze me een paar keer overgehaald heeft om hele dagen in de Kino te slijten. Vaak wel een kamertje er voor en soms voor de vorm daarna, waarvoor ze dan slechts een pakje sigaretten wilde.
Na een aantal keer wordt het steeds beter totdat het, onvermijdelijk, een neerwaartse spiraal wordt. Voornamelijk omdat ikzelf of zij niet wisten hoe een dergelijke relatie in stand te houden. Dat is ook best moeilijk balanceren. Op den duur zijn er een hoop verwachtingen beide kanten op en je moet elkaar daar genoeg ruimte in geven om toch op een goed midden te kunnen blijven. Het kan nu eenmaal niet altijd exorbitant fantastisch zijn als je elkaar ziet.
Bij klim-dames ben ik tegenwoordig wat meer bewust op en probeer het wat meer in een langere blijvende relatie om te zetten dan iets kortstondig, maar heftigs.
2. De Voor/na Dames
Toch moeilijk deze categorie een stempel te geven. Ze zetten jouw wereld op zijn kop of jij die van hen. Tijd wordt slechts een uitdrukking aan de wandklok zonder dat het nog enige betekenis heeft voor jullie. De nacht wordt dag en langzaam weer een nieuwe nacht. Zonder dat je het door hebt of dat het uitmaakt.
Er is een tijd voor dat je met haar was en een tijd er na, en dat verander je niet meer.
Dit zijn de dames die altijd onverwachts opduiken. Als je er eentje tegenkomt dan weet je het direct. Dat heb ik bij de ramen meegemaakt, of in een club of in een bar in Manila. In dat op zicht heb ik een heel raar keuze criterium wat betreft dames. Tuurlijk vallen een leuk koppie, lekkere kont of voluptueuze voorgevel, waar ik graag tussen motorboot, mij op. Dat alleen is nooit genoeg voor een keuze. Stiekem zoek ik altijd dat ene meisje, de assepoester. Het is altijd een enorme aantrekkingskracht die je dan voelt. Anders dan pure geilheid is het meer 'ik wil met jou zijn'. Niet samen zijn. Slechts zijn; bestaan.
Twee keer in Sharks geweest en twee keer daar tegen gekomen. Ik durf bijna niet meer naar die club omdat ik bang ben dat het dan de magie verliest.
Een keer in Manila met een freelancer in LA Cafe; aan een ronde bar zat ik met een Thaise (in Manila ja) die ik een beetje probeerde af te poeieren, maakte ik oogkontact met een meisje aan de andere kant van de bar. Niet eens een knap meisje. Maar de blikken en lachen die we elkaar gunden waren alsof wij ook met z'n 2en massa's konijnenhokken hadden bevoorraad voor vele kerst diners. Ik wring me los van die Thaise en probeer in haar buurt te komen. Aan de andere kant van de ronde bar in gesprek met 2 andere meiden zie ik haar niet meer. Als ik dan plots van achter omhelst wordt en ik smelt weet ik al wie er staat. Uiteindelijk neem ik die avond twee meiden mee naar het hotel. Nadat we de badkamer een zwembad maakten door met z'n 3en in het lig bad te gaan, rollen we nog nat en al over het bed. In het begin wisselen we nog keurig condooms tussen de dames, maar mijn zielsverwante meisje klimt daarna gewoon op mijn pik nog druipend van het sap van de ander. Het hele universum staat in het teken dat wij vervlochten moeten zijn. Het 2e meisje stuurt op naar huis gaan aan om ons de nacht samen te geven....
..... 's Ochtends laat ik haar gaan, wetende dat deze nacht nooit meer voor gaat komen, maar me ook niet meer afgenomen kan worden.
Dit zo typende, zou ik nog wel de rest van de dag herinneringen op willen halen. Over een paar handen vol dames die het allemaal de moeite waard maken. Naast de 100en dames waar je gewoon een leuke tijd mee hebt. Het geluk zit in het kleine net als je de vergeet-me-nietje's eigenlijk overal kunt vinden. En met dat woord had ik ook kunnen antwoorden "Overal", maar ik had nog even zin om de mijmeren van gisteren voort te zetten.
Hoe leuk en goed sommige kamers/dames in de clubs ook zijn, mijn allerbeste ervaringen zijn altijd nog in Thailand geweest.
Freelancers oppikken in een discotheek in Bangkok....zucht....:liebe2:
....zucht....:liebe2:
licky luke
8 juni 2015, 18:39
Gisteren werd dit onderwerp nog aangesneden bij een mooi zwembad met een koud pilsje tijdens de ondergaande zon omringt door knappe rondborstjes. Een betere omgeving om te mijmeren over vervlogen tijden is er bijna niet. Wie zijn de dames die je geraakt hebben? Wellicht zelfs een kras op je ziel hebben gezet. De dames bij wie je denkt: "Wie ben je?" en dat je spontaan gelooft in reďncarnatie dat jullie in een vorig kortstondig leven als twee konijntjes in een klein hokje de inspiratie werden voor een later opgericht batterijen merk.
Als ik terug denk aan de voor mij vergeet-me-nietje's dan heb ik eigenlijk twee categorieën
1. De klim-dames
Dit zijn relaties die wat langzaam op gang komen en de het mooie is juist hoe een klik of ervaring groeit met een stapel effect.
Dergelijke mooie en verrassende ervaringen heb ik denk ik overal wel opgedaan. Bijvoorbeeld raamdames bij een meid waar het altijd plakken was. Zo staat me een meisje uit Alkmaar bij waar ik vaak haar laatste klant was en dan ze wilde dan nog een uurtje op kamer kletsen en dollen. We kleden ons samen aan en daarna liep ik haar naar huis. Dit allemaal tegen instap tarief (35 euro), dus het werd op een moment ook meer een soort vriendschap dan dat ik er voor de sex kwam. Ik kende haar ook te goed waardoor de sex ondergeschikt werd aan het keuvelen wat er na kwam.
Het meisje in Magnum waar ik hele zondagen mee doorbracht binnen en buiten kamer. Dat groeide gewoon zo. Af en toe maakte ze nog een kamertje tussendoor met een ander maar voor de rest van de dag brachten we samen door, zonnend op het dakterras of aan een zuipmarathon aan de bar.
Het meisje in Willich wat, naar eigen zeggen, tegen beter weten in verliefd was geworden en ondanks ik die gevoelens niet beantwoordde ze me een paar keer overgehaald heeft om hele dagen in de Kino te slijten. Vaak wel een kamertje er voor en soms voor de vorm daarna, waarvoor ze dan slechts een pakje sigaretten wilde.
Na een aantal keer wordt het steeds beter totdat het, onvermijdelijk, een neerwaartse spiraal wordt. Voornamelijk omdat ikzelf of zij niet wisten hoe een dergelijke relatie in stand te houden. Dat is ook best moeilijk balanceren. Op den duur zijn er een hoop verwachtingen beide kanten op en je moet elkaar daar genoeg ruimte in geven om toch op een goed midden te kunnen blijven. Het kan nu eenmaal niet altijd exorbitant fantastisch zijn als je elkaar ziet.
Bij klim-dames ben ik tegenwoordig wat meer bewust op en probeer het wat meer in een langere blijvende relatie om te zetten dan iets kortstondig, maar heftigs.
2. De Voor/na Dames
Toch moeilijk deze categorie een stempel te geven. Ze zetten jouw wereld op zijn kop of jij die van hen. Tijd wordt slechts een uitdrukking aan de wandklok zonder dat het nog enige betekenis heeft voor jullie. De nacht wordt dag en langzaam weer een nieuwe nacht. Zonder dat je het door hebt of dat het uitmaakt.
Er is een tijd voor dat je met haar was en een tijd er na, en dat verander je niet meer.
Dit zijn de dames die altijd onverwachts opduiken. Als je er eentje tegenkomt dan weet je het direct. Dat heb ik bij de ramen meegemaakt, of in een club of in een bar in Manila. In dat op zicht heb ik een heel raar keuze criterium wat betreft dames. Tuurlijk vallen een leuk koppie, lekkere kont of voluptueuze voorgevel, waar ik graag tussen motorboot, mij op. Dat alleen is nooit genoeg voor een keuze. Stiekem zoek ik altijd dat ene meisje, de assepoester. Het is altijd een enorme aantrekkingskracht die je dan voelt. Anders dan pure geilheid is het meer 'ik wil met jou zijn'. Niet samen zijn. Slechts zijn; bestaan.
Twee keer in Sharks geweest en twee keer daar tegen gekomen. Ik durf bijna niet meer naar die club omdat ik bang ben dat het dan de magie verliest.
Een keer in Manila met een freelancer in LA Cafe; aan een ronde bar zat ik met een Thaise (in Manila ja) die ik een beetje probeerde af te poeieren, maakte ik oogkontact met een meisje aan de andere kant van de bar. Niet eens een knap meisje. Maar de blikken en lachen die we elkaar gunden waren alsof wij ook met z'n 2en massa's konijnenhokken hadden bevoorraad voor vele kerst diners. Ik wring me los van die Thaise en probeer in haar buurt te komen. Aan de andere kant van de ronde bar in gesprek met 2 andere meiden zie ik haar niet meer. Als ik dan plots van achter omhelst wordt en ik smelt weet ik al wie er staat. Uiteindelijk neem ik die avond twee meiden mee naar het hotel. Nadat we de badkamer een zwembad maakten door met z'n 3en in het lig bad te gaan, rollen we nog nat en al over het bed. In het begin wisselen we nog keurig condooms tussen de dames, maar mijn zielsverwante meisje klimt daarna gewoon op mijn pik nog druipend van het sap van de ander. Het hele universum staat in het teken dat wij vervlochten moeten zijn. Het 2e meisje stuurt op naar huis gaan aan om ons de nacht samen te geven....
..... 's Ochtends laat ik haar gaan, wetende dat deze nacht nooit meer voor gaat komen, maar me ook niet meer afgenomen kan worden.
Dit zo typende, zou ik nog wel de rest van de dag herinneringen op willen halen. Over een paar handen vol dames die het allemaal de moeite waard maken. Naast de 100en dames waar je gewoon een leuke tijd mee hebt. Het geluk zit in het kleine net als je de vergeet-me-nietje's eigenlijk overal kunt vinden. En met dat woord had ik ook kunnen antwoorden "Overal", maar ik had nog even zin om de mijmeren van gisteren voort te zetten.
....zucht....:liebe2:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, enkel met andere voorbeelden van dames...
Maar goed dat we het mijmeren af en toe af konden wisselen met een waterspelletje... ;) :biggrin: