Volledige versie bekijken : Alexa (Bulgaarse)
Champollion
31 mei 2015, 19:44
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
ALEXA (Bulgaarse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:Alexa heeft in Dolce Vita en Magnum gewerkt. Ik had op voorhand gevraagd of ze tongzoent. Blijkbaar niet in haar "standard" service want het was beperkt. Herhaling mogelijk.
Ricky Martin
21 juni 2015, 03:50
Gisteren met deze blonde gekamert weinig passie zoenen minimaal
billclinton
2 juli 2015, 11:15
Ik bevestige .
explo
29 oktober 2015, 20:25
Hallo Heren ...
Ik wil het beeld een beetje nuanceren.
Ik was voor het eerst in YY. Er waren al een aantal dames geweest die een praatje met mij begonnen, maar ik wilde zelf graag het initiatief nemen bij de tweede kennismaking van de dag.
Ik ging bij Alexa zitten. Waarom? Tsja ... Ze zag er gewoon heerlijk uit! Lekker lijf, jonge en zachte huid, goede proporties, mooi blond koppie.
Ze rookt niet. De tatoeage is een mooie bloem op de heup en een spreuk rond de enkels. Estetisch.
Affijn... een optische keuze ...
De communicatie was in het Engels ... En dat ook niet zo vlot. Ze vertelde dat ze al 5 maanden in YY werkt. Ik vroeg of ze de welness ook fijn vond maar dat gaf te veel problemen met de make-up. Dan kijk je daar ff naar en dan zie je dat ze dat ook zorgvuldig heeft gedaan. Ik vond het niet teveel; wel aantrekkelijk zo een verzorgd koppie.
Ik trok haar tegen me aan in de bar; dat liet ze toe maar ze begon wel snel over de kamer. Gesprek beetje rekken mijnerzijds ... maar toen er weer een stilte viel besliste ik dat ik haar mooie jonge lijf toch graag wat verder wilde onderzoeken :redface:
Nou ja ... dan de tocht in YY via de gang, kleedkamer, receptie, trappen, gang naar de kamer ... Die was koud!!!
Daar aangekomen zei Alexa 2x "Don't be shy!". Nou dat is wel een uitnodiging van zo'n mooi poppetje!
Ik heb haar mooie jonge lijf flink verkent ... inclusief haar mooie borsten ... Toen ik die verkende en haar uit de grond van mijn hart vertelde dat die heerlijk zijn begon ze over een boob-job. Nou ... ik heb haar uit de grond van mijn hart gezegd dat ze dat uit haar hoofd moet zetten. Wat een onzin dat een kind van 24 met zulke heerlijke tietjes dat in haar hoofd haalt! Ik zeg mensen ... Geniet ook van die heerlijke tietjes en maak haar ook duidelijk dat naturel zeker in haar geval het best is en dat het misdadig is om daar in te gaan snijden ...
Nou ja ... na het liefkozen door mij van haar lijffie was ik aan de beurt.
Ik vond het pijpen fijn. Ze keek regelmatig in m'n ogen. Ze ging er flink bij los en nam de tijd. Nam ook de onderkant op mijn aangeven lekker mee.
De variatie was inderdaad wat minder. Je merkt dat ze nog niet zoveel ervaring heeft. Na een tijdje komt er wat herhaling in. Dan weet ze niet zo goed wat ze verder kan doen. Ze kon niet echt teasen ... Komt ook wel een beetje door leeftijdsverschil denk ik ... Tsja ... uiteindelijk daardoor met de hand afgemaakt.
OK mensen ... er zijn verbeterpunten ... Maar het is een heerlijk mooi en zacht meisje ... Ze staat open voor je ...
Mijn tip is dus ... zorg dat je een plan hebt dat werkt voor jou ... zet je wensen op een rijtje ... en ze wil jouw wensen vervullen denk ik ...
(Als je haar make-up tenminste niet direct wil ruineren in ieder geval ... :cool:)
E.
laplagne
24 december 2015, 15:05
Alexa draait gelukkig nog haar uurtjes in Yin Yang. Alleen niet meer met blonde haren, maar de donkerharige haardos stond haar goed. Het is en blijft een fraaie verschijning met een uitstekend figuurtje. Ik vond deze dame heel onschuldig overkomen, maar het is een genot om met haar de kamer te delen. Alleen het zoenen met de tong kan beter. Ik zou bijna met mijn vakantieplanning rekening houden met Alexa en een bestemming in een Bulgaars resort in de omgeving van Varna zoeken. Alexa als kamermeisje. Dat zou een droom zijn.