PDA

Volledige versie bekijken : Groningen, Nieuwstad 9, Anna (Venezolaanse)

fr_loper
17 januari 2015, 14:23
Anna (Venezolaanse)
Leeftijd:38-41 jaarTaal:Engels (goed), Nederlands (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Kort
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Billen
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:GrijsHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:30 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE
Extra info:Heeft een lekkere dikke ronde kont, en is prettig gestoort

RoboCock
28 mei 2015, 19:06
Anna is een spontane goedlachse humorvolle latina met een lekkere latina kont die wel van een geintje houdt :)

latinalover
28 mei 2015, 21:22
Ja kan ik bevestigen, Anna ,lekker ,,loco''.
Als je haar goed aanspoort heb je een goede tijd bij Anna.
Ik bezoek haarnog te weinig, maar ja ,ik moet zoveel dames plezieren :-)

RoboCock
28 mei 2015, 21:34
Ben er denk ik zo'n 3 jaar "langs"gelopen, heel vaak een praatje met haar gemaakt, zomaar, vaak lachen gieren brullen, maar nooit naar binnen.
Ze was dan ook stom verbaasd toen ik een tijdje geleden aangaf wel naar binnen te willen, sindsdien bezoek ik haar regelmatig ze wordt altijd zo lekker nat ;)

RoboCock
28 mei 2015, 22:19
Anna (Venezolaanse)
Leeftijd:34-37 jaarTaal:Engels (goed), Nederlands (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Kort
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Billen
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Vingeren
Extra info:Anna is een spontane goedlachse humorvolle latina met een lekkere latina kont die wel van een geintje houdt :)

RoboCock
28 mei 2015, 22:21
ben niet helemaal zeker over de leeftijd :confused:
Als iemand het beter weet dan graag correctie.

Moontanner
30 november 2015, 14:50
Anna is weer begonnen na een tijdje afwezigheid. Ze was zich nog aan het installeren, dus heb alleen even met haar gebabbeld. Ze had een zeer goede vakantie gehad zei ze en dat was haar ook aan te zien.

Anna zit nu in Esperanza 21. Toppertje

Krud
22 februari 2016, 22:05
Hallo ik ben nieuw op dit forum moet nog ontdekken hoe alles werkt.maar kan iemand mij ook vertellen wanneer Anna terug komt.
Ben vorig jaar een keer bij haar langs geweest,inderdaad een een zeer aardige vrouw steld je helemaal op je gemak. Topper

fr_loper
23 februari 2016, 15:02
Hallo ik ben nieuw op dit forum moet nog ontdekken hoe alles werkt.maar kan iemand mij ook vertellen wanneer Anna terug komt.
Ben vorig jaar een keer bij haar langs geweest,inderdaad een een zeer aardige vrouw stelt je helemaal op je gemak. Topper

Welkom op het Ijsberen forum Krud !

Normaal geeft Anna aan wanneer ze met vakantie gaat, en hebben we die informatie ook in aanwezig-afwezig (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40572-Leeuwarden-aanwezig-afwezig-lijst) staan, maar gok dat ze deze keer nogal onverwacht naar huis is gegaan, want geen gegevens bekend.

Moontanner
1 december 2016, 07:56
Ik zag deze week een paar keer in andere berichten de naam van deze Anna voorbij komen. En ja, ik vraag me ook al een tijdje af: hoe zou het met haar zijn en zou ze nog ooit terugkomen? De laatste info die we van haar hebben is de opmerking van Fr_Loper dat hij 'gokt' dat ze nogal onverwacht naar huis is gegaan. Ik weet dat die gok juist was. Ze is er in februari heel even geweest en is volgens een buurvrouw, bij wie ik op dat moment in februari was, vrijwel meteen weer vertrokken wegens omstandigheden. Sindsdien is ze er niet weer geweest :frown:

NB we hoeven het naadje van de kous niet te weten, maar gewoon even of ze wel of niet nog weer komt. :confused:

fr_loper
27 januari 2017, 16:30
hoe zou het met haar zijn en zou ze nog ooit terugkomen?

Heb nog even rond gevraagd bij haar vriendinnen, maar niet bekend waarom ze is vertrokken, en ook niet of ze weer terug komt,
volgens haar tante ging het wel goed met Anna (tante was actief in Groningen maar communicatie met haar was beperkt, dus of die info klopt?)

Was een regelmatige bezoeker, elke keer als ik aan haar denk, krijg ik een grote glimlach op mijn gezicht,
ze was de dame in mijn vis Anekdote (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40387-Leeuwarden-algemeen&p=430803#post430803) verhaal.

fr_loper
8 april 2017, 20:39
Anna gaat mogelijk weer beginnen in Leeuwarden,
als ze word gezien in Leeuwarden-Weaze dan graag een PM, (heb haar gemist, de schat)

fr_loper
20 mei 2017, 20:15
Anna gaat mogelijk weer beginnen in Leeuwarden 8 april 2017,

De Spaanse TAMTAM was betrouwbaar, Anna is inderdaad vandaag weer begonnen,
Liep langs en was helemaal verbaasd haar te zien - had het kunnen weten want Sara (weer terug in Leeuwarden na een uitstapje in Groningen Nieuwstad 5I, nu ESp 018) moest al lachen toen ze mij zag, die had al door wat er zou gebeuren - dat leverde me gelijk een "you forgot me" op , ze is een 10 tal kilo aangekomen, de rechter bil 5 kilo en de linker bil 5 kilo, ze is nu echt wat voor mannen die van mooie dikke ronde billen houden, weerzien was hartelijk en als een stelletje verliefde pubers de kamer opgewarmd, waarschijnlijk heeft ze er al wat grammetjes af gesport, zolang Anna in Leeuwarden aanwezig is, zullen de andere dames me alleen langs zien lopen richting Anna. Ze blijft 3 weken en gaat dan weer retour Spanje.

Ben normaal redelijk trouw aan de dames als ik tevreden ben, nadat Anna 13 maand geleden is verdwenen,
eigenlijk alleen op zoek geweest naar weer een vaste dame, maar deze niet kunnen vinden,
hopelijk dat ze wat langer zal blijven dan de 3 weken die ze nu denk te blijven,
nu hopen dat ze de volgende keer mijn (wandel)naam weer weet, want die was ze vergeten .. :-)

fr_loper
26 januari 2019, 15:42
Uit betrouwbare bron, Anna is gestopt.

fr_loper
8 november 2019, 18:11
Uit betrouwbare bron, Anna is gestopt.
Uit de zelfde betrouwbare bron, Anna heeft me gemeld dat ze in ESP 123 zit ;)

Krud
15 januari 2020, 20:18
Anna is weer terug op kamer 20 Esperanza

Moontanner
2 oktober 2020, 15:27
Deze Anna mag best eens speciaal even genoemd worden. Ik bezoek haar zo heel af en toe.

Vandaag was ze helemaal getergd dat de cliënten massaal wegblijven.

Het handelsmerk van Anna is haar relatief grote kont. Een mooie grote kont, zónder dat de rest van haar lichaam dik is. Dus goede proporties.

Aanrader deze Anna.

Bij Anna is het voor mij altijd 50 E, gewoon alles normaal. PZC en missionario. Als je er van te voren om vraagt, zit er ook nog wel een 'massagito' achteraf in.

fr_loper
12 december 2020, 16:00
Vandaag Anna bezocht, het was weer goed, ze is nog tot Vrijdag aanwezig,
en gaat dan voor ongeveer 3 a 4 weken naar huis, en komt dan retour (mits er geen Covid lockdown is)

gbeer40
12 oktober 2021, 08:35
ik heb Anna in juni dit jaar bezocht, lekker wijf waar veel kan, lekker pzc , daarna mc doggy gedaan , ze doe lekker mee

Krud
13 oktober 2021, 14:40
ik heb Anna in juni dit jaar bezocht, lekker wijf waar veel kan, lekker pzc , daarna mc doggy gedaan , ze doe lekker mee

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Anna is al jaren mijn vaste (vriendin) kom graag even bij haar langs.
Alle standjes al gehad en voor mij een topper.

Krud
18 november 2021, 21:55
Anna zit inmiddels weer in haar kamertje hofje 22

onder de brug
5 december 2021, 16:37
vertrekt 20 dec
heb deze dame vandaag bezocht
bij gebrek aan betere
eens en nooit weer
de dame waar ik voor naar lwd ging l&y 10 was bezet of afwezig
de weaze is de weaze niet zonder de dames uit roemenie
jammer

KeesN
6 december 2021, 15:42
Zie alleen maar Romania en Bulgaria. Was er maar eens wat anders dan dat zou ik wensen.

Moontanner
7 december 2021, 06:46
Ik had het hier al weleens verteld. GILF Anna Culito valt voor mij in de categorie 'af en toe'. Zie hiervoor onder #17.

Kan me echter ook goed voorstellen dat iemand het bij één keer laat. In mijn bijdrage nummer 17 gebruikte ik het woord 'getergd' . Soms voel je bij haar de gigantische druk waaronder ze leeft. De een komt daar doorheen en bereikt bij haar het stadium van GFE (vaste dame), bij de ander botst het. Ik zit daar een beetje tussenin.

Ik weet van Culito ook een klein beetje privé. Maar dat blijft privé.

Het enige wat ik daarom met 100% zekerheid kan zeggen (herhalen) is dat ze geen Venezolaanse is, maar Spaanse van Dominicaanse afkomst. Maar wat maakt het uit.

NB. Ga ook nog even terug naar #1 het paspoortje dat Fr-loper over haar maakte. Dat is afgezien van de kwestie Venezolaans/Dominicaans nog volledig van toepassing.

onder de brug
7 december 2021, 15:40
pzc en tongzoenen is bij deze dame niet bespreekbaar
in ging uit van de eerste paspoort
dat kan de prullenbak wat mij betreft wel in
maar het paspoort is ook al een paar jaar oud.
massage was wel oke

fr_loper
7 december 2021, 16:44
Paspoortje heb ik een aantal jaren geschreven, paspoortje past nog steeds bij Anna,
is net wat de klik is met een dame, of haar humeur van die dag, wat mogelijk is,
Ben ook wel eens bij een dame binnen gestapt waar volgens paspoortje van alles mogelijk was volgens meerdere bezoekers,
maar blijkbaar miste de klik tussen ons, want er kon en mocht niks.

Anna gaat 21 december retour Spanje.

onder de brug
8 december 2021, 17:48
ze vond het ook nog vreemd dat ik vanmiddag niet bij haar naar binnen ging.

Moontanner
18 januari 2022, 14:09
Anna lieve meid. Was er vandaag weer. Gisteren aangekomen.
Hofje kamer 22 zoals altijd.

JH1975
22 januari 2022, 15:26
Vanmorgen bij Anna geweest was echt heerlijk, tussen ons klikt het wel goed.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

gbeer40
25 januari 2022, 23:32
Anna is een heerlijke vrolijk meid die mij het gevoel geeft dat ze geniet van haar werk.
echte aanrader
lekkere kont en tieten , rondingen daar hou ik van , maar dat is persoonlijk natuurlijk.....

RodeLoper
8 februari 2022, 15:17
Weet iemand of anaal ook mogelijk is bij Anna?

schoolmeester
12 februari 2022, 18:39
Gewoon vragen.

Moontanner
13 februari 2022, 03:48
Antwoord is gewoon nee.

Moontanner
22 februari 2022, 17:13
Wel vers van het mes is dat Anna nu naar huis is. We schrijven 22-2. Verwacht haar wel over niet al te lange tijd weer. Iets in de orde van grootte van een week, anderhalve week.

JH1975
29 mei 2022, 22:04
Is Anna alweer aanwezig?

Krud
1 juni 2022, 12:26
Is Anna alweer aanwezig?

Anna begint donderdag 2 Juni weer.��

Krud
2 juli 2022, 00:15
Anna gaat morgen even voor een weekje terug naar huis. Volgende week vrijdag is ze weer terug

firm
2 juli 2022, 20:13
Lost Sara haar dan weer af in die kamer?

Krud
27 augustus 2022, 08:51
Anna begint vandaag weer na haar vakantie.

Krud
28 november 2022, 10:03
Anna is weer terug!

Krud
6 februari 2023, 19:04
Anna begint zaterdag 11_02 weer na een korte vakantie!

sonsire
29 juni 2023, 17:41
Anybody die weet wanneer Anna weer terug is?

Feliciana
30 juni 2023, 20:33
Geen idee wanneer ze terugkomt.

Moontanner
6 juli 2023, 18:01
Vandaag gepraat met een vriendin van haar. Die vriendin wist het ook niet 100% want Anna heeft de telefoon er bewust uit liggen, 'laat me met rust', maar de vriendin had een theorie die volgens mij klopt.

Die is als volgt: Als Anna hier is, is er in Spanje iemand die haar huishouden bestiert. Deze persoon is nu op vakantie aan gene zijde van de grote plas. En zo lang die persoon daar is, bestiert Anna zelf haar huishouden. Dit is al eerder gebeurd en toen was ze 4 a 5 weken weg. Als die persoon terugkeert, is Anna binnen de kortste keren weer hier. Ze huurt nl. nog wel het goudmijntje Hofje 22, dus komt echt wel weer.

Volgens mij is ze nu zo'n dikke 3 weken, kleine 4 weken weg. Dus maak het rekensommetje maar even.

Even geduld dus nog.

Krud
28 juli 2023, 08:19
Anna komt weer naar Nederland dit weekend.
Ze gaf aan dat ze zondag weer begint.

Moontanner
6 augustus 2023, 07:53
Gisteren Anna bezocht.

Vroeger ging ik vaak voor P+N en dan een kleine massage toe. Nu gevraagd om een massage met warme olie en laat dat neuken maar zitten. Dat deed ze best wel goed. De massage werd beëindigd met een happy ending.

Bij Anna heb ik ook altijd een Girlfriend component. Lieve vrouw. Onder de massage door veel gepraat over dit en dat.

Anna vertelde dat ze momenteel heel erg genoeg heeft van dat draaihek. :gruebel:

Krud
3 november 2023, 20:36
Anna is voor enkele weken weer naar huis .
Ze wist nog niet precies wanneer ze weer in Leeuwarden komt.

Krud
29 januari 2024, 16:23
Anna is voorlopig thuis ivm privé omstandigheden
Ze weet niet of ze weer terug komt Naar Leeuwarden .

Janko99
7 mei 2024, 18:26
Iemand enig idee of ze nog werkzaam is in leeuwarden en welke dag

Krud
22 mei 2024, 23:52
Iemand enig idee of ze nog werkzaam is in leeuwarden en welke dag

Anna begint eerste week in Juni weer in Leeuwarden
.

Krud
20 juni 2024, 05:51
Anna gaat vandaag naar Groningen .
Dit ivm te weinig klandizie in Leeuwarden.
In Groningen blijft ze tot 2 Juli.

Krud
6 november 2024, 18:25
Anna van kamer nr: nieuwstad 9 komt 11 november weer terug van vakantie.

Krud
6 januari 2025, 19:35
Anna nieuwstad 9 komt vrijdag 9 januari weer terug van vakantie .

Krud
7 februari 2025, 20:15
Anna gaat 11 februari weer voor een week naar huis.
Ik zag dat ik haar werk adres verkeerd had doorgegeven ,het is namelijk nieuwstad 7. I.p.v 9
Dus je kan dit weekend nog van haar genieten!

Krud
25 april 2025, 15:46
Anna is weer aanwezig in Groningen nieuwstad 7

fr_loper
11 mei 2025, 19:10
Anna is weer aanwezig in Groningen Nieuwstad 7

Anna gaat 21 Mei weer richting Spanje.