Inloggen

Volledige versie bekijken : Sandra (Duitse)

Champollion
18 mei 2015, 17:18
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

SANDRA (Duitse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:GrijsHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Beffen, Massage
Extra info:Zeer mooie en sympatieke dame maar haar service is beperkt (geen TZ en vingeren niet mogelijk). Ze woont in de omgeving van Düssledorf en komt af en toe.

focussbe
14 september 2015, 22:33
begint in tegenstelling tot zowat alle anderen met een massage
30 minuten zijn bij haar effectief 30 min maar de service is inderaad beperkt

kempie
28 februari 2016, 17:36
Zaterdag Sandra een blonde Duitse slanke van 25 jaar. A-cup je tegen het lijf gelopen. Ze vertelde dat ze niet aan tongzoenen deed. Was niet overtuigd dat ik een goede service ging krijgen. Op de kamer was pzc niet bijzonder, NMC was wel uitstekend en de dame was aangenamer gezelschap dan verwacht. Een voldoende sessie maar niet meer dan dat. Uiteraard dan ook bij een half uurtje gehouden.

Kwakje
2 maart 2016, 16:46
Sandra is een mooie naturelle beauty. Leuk in de omgang en lekker om zien.
Een praatje in de bar. Ze is Duitse maar haar Engels is ook goed.
Een lieve lach tussendoor en hup daar loop ik achter haar aan voor een sleutel.

We starten met een halfuurtje en vermits het de eerste kamer van de dag is zal ik niet zolang nodig hebben.
Sandra stelt een massage voor en dit lijkt me wel een goed begin. Massage is standaard en na 10 minuten beslist ze om maar eens met een blowjob te starten.
Dit doet ze prima en we gaan dan over op cowboy. Piemelmans krijgt het al moeilijk om in bedwang te blijven en doen dan maar even doggy. Kletsen tegen die lekkere kont en veel is er niet meer nodig vooraleer piemelmans zich overgeeft.
Nog even nakeuvelen en het halfuurtje is om.
Middelmatige sessie en mogelijke herhalingsgevaar omdat ik het wel een leuke meid vind.

Das
20 juni 2016, 16:34
Ik moet de andere berichten beamen.
Mindere sessie.
En het was nochtans de eerste van de dag, wat normaal een makkelijke moet zijn. Sandra zonder mijn zwemmers laten gaan. Geen herhaling.

snaal88
28 juni 2016, 07:29
Ik ben gisteren voor het eerst bij YinYang geweest. Ik had via dit forum een vrijkaartje gewonnen in de formule 1 pool waarvoor dank. Het was volgens meerdere dames een uiterst slecht bezette dag. Er waren maar heel weinig interessante vrouwen naar mijn mening. Na mijn eerste lading achter te hebben gelaten bij Santa (Russische?) besloot ik ondanks het feit dat Sandra niet zoent bij gebrek aan betere opties met Sandra naar de kamer te gaan. Ik had wel een goede klik met haar en ben 1 uur met haar op de kamer geweest waarin ik 2 hoogtepunten heb mogen beleven. Daarna ben ik gaan eten en heb nog een sigaretje gerookt. Toen plaats genomen aan de bar waar ik geen andere dame naar mijn zin kon vinden. Sandra kwam bij mij zitten en we hebben gezellig zitten kletsen in een mix van Duits en Engels. Toch maar besloten om nogmaals met haar te kameren. Zij heeft mij gemasseerd en daarna heb ik haar gemasseerd wat zij wel kon waarderen. Tot mijn eigen verbazing werd ik toch weer opgewonden en heb nog een hoogtepunt mogen beleven. Het zaad was helemaal op blijkbaar want er kwam geen druppel meer uit. Ik ben ook geen 18 meer :)
Na te hebben afgerekend met Sandra heb ik de club verlaten. Ik vond YinYang qua dames tegenvallen maar dat kan ook aan de dag (maandagmiddag) hebben gelegen.
Het eten vond ik wel in orde en de welness kan ik niet beoordelen want daar ben ik niet geweest. Helaas regende het en was vertoeven in de tuin geen optie.

IJsberry
25 juli 2016, 22:24
Ik heb toch net een andere volgorde als de meeste andere ijsberen aangehouden: eerst blowjob, dan massage om een beetje af te koelen en daarna NMC.
Vond het een hele aardig meid, die er leuk uitziet. Ik zou zeker nog eens een half uurtje met haar doorbrengen.

sti6
15 maart 2017, 13:23
Vandaag op mijn eerste kamer gemaakt met Sandra
Deze dame is zeer rustig en geeft van de eerste minuut een GFE gevoel ze kan een leuk en aangenaam en intieligent gesprek voeren niet alleen er op en er over en een snelle BJ
Ze doe niet aan vingeren en kussen maar dit maakt ze op voorhand duidelijke als je het haar vraagt
Maar alle dingen die ze wel doet ze fantastisch
Ik gegarandeert met haar terug op de kamer
Ze week normaal enkel in de week

Nulnulzeseneenhalf
15 augustus 2017, 23:17
Uit mijn verslag

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=569458#post569458

Met deze temperatuur was het aangenaam op het terras. Dus me daar neergezet met een drankje en voorzichtig de boel wat geïnspecteerd. Niet te opvallend natuurlijk, daar we niet voor viezerik willen uitgemaakt worden. Omdat ik vond dat er buiten niks naar mijn smaak zat, liep ik de bar in met de bedoeling eens even in de bioscoop te gaan kijken. Bij de trap naar beneden werd ik aangesproken door een jongedame met lichtbruin lang haar. Toen ik niet direkt reageerde kwam ze mij maar achterna. In de bioscoop stelde ze zich voor als Sandra uit Duitsland. Na wat chitchat waarin ze vertelde wat ze allemaal zou doen op de kamer, en vertelde dat dat veel aangenamer zou zijn als naar dat beeld op de tv staren, besloot ik met haar mee te gaan. Voor mij is het een echte optickfick. Niet te grote borsten, lang haar en als ze lacht kijkt ze ongelooflijk lief. Helaas doet ze dat iets te weinig. Op de kamer kreeg ik een half uurtje Duitse service. Niet verkeerd, maar zeker niet hemels. Later op de dag nog af en toe van die verblindende lach van haar mogen genieten.

Aanvulling. Als ze lacht dan kijkt ze zo lief, bijna verlegen. Helaas lacht ze te weinig, zal wel met andere dingen te maken hebben. En zoals ik de laatste tijd wel vaker heb, ik mis iets, ondanks dat het allemaal oké was.