PDA

Volledige versie bekijken : Carmen Nieuwstad 13 I

Valk
17 mei 2015, 20:36
Heren, Carmen voorheen Moulin Rouge 11, Leeuwarden is vandaag gestart in Groningen. Dienstverlening is nog steeds Top. Ze blijft ( zegt ze ) minimaal een paar maanden. Weinig dineros thuis, dus ze moest wel ff werken.

Later💪🏼

Dennis
19 mei 2015, 05:34
Kamer 54-III is de kamer van Vicky (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40726-Groningen-Hoekstraat-54-III-Vicky-%28Tsjechische%29) en die is gewoon aanwezig, dus -III als kamernummer is het niet. Bovendien denk ik dat we Carmen en Vicky niet snel met elkaar zullen verwisselen qua uiterlijk

Valk
19 mei 2015, 13:31
Hoekstraat 56-2 /����

fr_loper
26 mei 2015, 07:36
Afgelopen maandag wou ik Carmen bezoeken, maar licht in kamer was uit, en de gordijnen dicht, is dame nog aanwezig ?
(zou me ook niet verbazen, dat ze terug gaat naar Leeuwarden)

Valk
27 mei 2015, 15:03
Ik zou prettig verrast zijn als ze in Leeuwarden opduikt. Kan ik lekker dichtbij duiken. Als ik ze spot zal ik het melden. Maar, ze gaf bij aan niet terug te gaan naar L'warden.

Maar goed, we zien wel.

Later...

Moontanner
28 mei 2015, 12:40
Carmen zit nog steeds op Hoekstraat 56-2. Heb haar net nog gegroet. Ik kwam total loss van een andere dame (Laura) dus meer dan een wederzijdse groet van herkenning zat er vandaag niet in. Maar een bezoekje van mij aan Carmen komt nog wel ;)

latinalover
29 mei 2015, 19:54
Rekenen Carmen en Laura Groningen tarieven ,of kan je ook terecht voor Leeuwarden tarieven ?

Moontanner
30 mei 2015, 08:18
Rekenen Carmen en Laura Groningen tarieven ,of kan je ook terecht voor Leeuwarden tarieven ?

Je kunt bij beide wel terecht voor Leeuwarder tarieven. Ik neem aan dat je daarmee 30 Euro bedoelt. Bij Laura kom je voor dat bedrag een heel eind qua tijd en service. Bij Carmen moet je ervan uitgaan dat je bij dat bedrag ver binnen het halve uur weer buiten staat.

Ikzelf betaal Laura al jaren standaard 50 Euro en heb daarvoor 1 uur lang sex van de bovenste plank. En dan is het ook nog zo dat ik na 1 uur uit eigener beweging opstap, omdat ik het dan zelf wel genoeg vind.

Rolls 47
3 juni 2015, 17:54
Als je CARMEN wat extra betaald sta je echt niet binnen een half uur buiten!

Er gaat niets boven een LATINA

Valk
10 juni 2015, 17:09
Moest vandaag in Grunn zijn. Dus maar ff de Hoekstraat vereerd met een bezoek. Viel mij op dat alle straten goed bezet waren rond het middag uur. Maar toch voor mijn ace gekozen. Het was letterlijk spetterend, vooral anaal was heerlijk en zo als Carmen het mondeling afmaakt zijn er niet veel.

Zeker de volgende keer weer !

Later.....

Rolls 47
22 september 2015, 15:46
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif

Carmen (Dominicaanse)
Leeftijd:42-45 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Piercing:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, SM
Extra info:Heel veel mogelijk (iets extra betalen )

Rolls 47
22 september 2015, 17:27
Dit paspoort hoort bij ander deel van het verhaal over carmen.
Dus graag een draatje van de moderator AUB.

Big30
22 september 2015, 17:33
Topics samengevoegd! Staat nu goed lijkt me ;).

fr_loper
22 september 2015, 19:07
Ook Fr_loper is een trouwe bezoeker van Carmen, of ze blijft in Nederland is de vraag,
Carmen is aan het twijfelen of ze na het sluiten van de Muurstraat eind 2015 naar Leeuwarden gaat,
terug naar Spanje of de DR. (tenminste dat denk ik te verstaan uit de mix van handgebaren, Spaans en Engels woorden ).

Qua performance is ze een topper, het is een hele lieve dame, uiterlijk is wat minder,
meestal acteert ze 2 orgasmes, de bewegingen zijn er, ze word lekker nat,
maar de ogen gaan niet rollen.Op het moment hou ik het maar op acteren, meestal lach ik een keer,
en vertel haar dat de meeste dame voor het geld maar 1 keer acteren :-)

Ze gaat ook wel eens met klanten mee naar huis, soms is ze dus niet aanwezig,
haar kamertje is wel een beetje een chaos, 1 van de laatste keren,
had ze een onderbroek over een led verlichting gehangen, deze ging wat smeulen,
een beetje opletten is wel handig als je haar bezoekt.

fr_loper
26 september 2015, 18:34
Carmen is nog aanwezig tot 3 oktober, en gaat dan even op vakantie
(laten we hopen dat ze terug komt)

Rolls 47
14 oktober 2015, 14:47
DE zuidamerikaanse ZON is weer terug van vacantie in spanje !
Heerlijk uurtje met haar door gebracht de spetters vlogen er weer af !

ER GAAT NIETS BOVEN EEN LATINA !

Valk
26 oktober 2015, 21:41
Vandaag weer helemaal los gegaan in 56-2. :biggrin:

Carmen weet nog niet of ze naar de Nieuwstad of Leeuwarden gaat pet 1-1-2016. Of wellicht dat ze stopt, maar dat heeft ze al eens geprobeerd.

Later........

fr_loper
12 december 2015, 19:25
Carmen gaat 21-12 naar Spanje, en komt 10-1-2016 retour (mogelijk Nieuwstad (Groningen) of Leeuwarden)

Rolls 47
11 januari 2016, 09:33
Gisteren bij toeval CARMEN gesproken op de nieuwstad . Ze gaat vandaag dus 11-1 werken op Nr. 9.1 Nieuwstad !

Moontanner
14 februari 2016, 07:30
Carmen is nu werkzaam in Nieuwstad 13 I

fr_loper
28 februari 2016, 15:11
Carmen gaat 11-3 richting Spanje, en komt 22-4 weer retour Groningen.

fr_loper
22 mei 2016, 18:28
Carmen is weer aanwezig

fr_loper
23 augustus 2016, 18:25
Is Carmen nog aanwezig?,
afgelopen week 2x langs gelopen, maar gordijnen bleven de gehele tijd gesloten.

fr_loper
27 augustus 2016, 16:03
Is Carmen nog aanwezig?,
afgelopen week 2x langs gelopen, maar gordijnen bleven de gehele tijd gesloten.

Vandaag nogmaals Groningen bezocht, en kan melden dat Carmen nog steeds aanwezig is..

fr_loper
24 september 2016, 20:03
Carmen gaat 28-9 even naar huis, is 15-10 weer aanwezig.

fr_loper
7 mei 2017, 21:29
Carmen gaat 28-9 even naar huis, is 15-10 weer aanwezig.

Carmen zit nu op Nieuwstad 38 II

Pijpfitter
18 juli 2017, 20:01
Op een andere site las ik dat Carmn weer aanwezig is, op kamer 38-I (zou ook kamer ernaast kunnen zijn), te herkennen aan naambordje. Zij heeft me een aantal malen gweldig lekker afgezogen zc en ging altijd door totdat de laatste druppel eruit was. Slikken heeft ze nooit gedaan, jammer genoeg. Maar het was dan ook voor 35 euro, een schappelijk bedrag voor deze service. Ik vroeg me af of ze dit nog steeds doet voor 35 euro nu ze op de nieuwstad zit. Ik ben ook benieuwd of ze bij anderen wel slikt, het is wat moeilijk communiceren met haar, dus nooit naar gevraagd.

fr_loper
4 maart 2018, 15:15
Carmen was vandaag aan het inpakken, gaat morgen naar Spanje, of voor 3 weken of voor altijd, daar was nog over aan het nadenken.

fr_loper
18 oktober 2018, 18:56
Volgens geruchten op een collega forum, was Carmen weer begonnen, maar haar niet kunnen spotten in Groningen,
mogelijk heeft een collega wandelaar haar gespot, zo ja op welke kamer zit Carmen.

fr_loper
1 november 2018, 10:22
Volgens geruchten op een collega forum, was Carmen weer begonnen, maar haar niet kunnen spotten in Groningen,
mogelijk heeft een collega wandelaar haar gespot, zo ja op welke kamer zit Carmen.

Op Nieuwstad 21 zit nu "een" Carmen, heeft haar naam staan op klein papiertje achter het raam
(zelfde grote als papiertje met "Carmen" dat eerder achter het raam zat van nummer 23),
denk dat er sprake is van persoonsverwisseling, en dat Carmen nog gewoon in Spanje zit.
(ook meerdere wandelaars hebben een "dankje" achter gelaten op vorig bericht, die bekend zijn met Carmen, hebben dus kennis genomen dat ze volgens geruchten weer aanwezig was,
maar haar dus ook NIET kun spotten)

Moontanner
3 november 2018, 16:18
Hoi Fr_loper,

Ik ben onlangs naar aanleiding van je bericht van 18-10, in Groningen geweest. Ik had je per pb al gezegd dat ik onze Carmen niet had gespot.

Ben daar toen vrij lang geweest. Ben omdat ik er nou eenmaal was, nog even bij Maria van voorheen Hofje 22 geweest. Maria geen spat veranderd.

Ook heb ik op 38 1 (of 2) nog Lorena, vriendelijke Latina met brilletje, gespot die vroeger op Esp 120 heeft gezeten.

Ook daar toen dat bordje 'Carmen'. Tijdens mijn aanwezigheid werd vanachter de gordijnen het bordje Carmen verplaatst van 21 naar twee ramen verderop 23.

Op 21 verscheen vervolgens een bordje Bianca de trafo of is het travo? en Bianca zelf die driftig met haar lul naar me begon te zwaaien. Het duurde even en toen werd het gordijn op 23 geopend en verscheen 'Carmen' . Gillend van het lachen of van het huilen of beide, ben ik weggelopen naar de auto en weg..... Zo lelijk zie je ze zelden. :eek:

Maar onze Carmen is er dus niet!

Nb ik zeg 'onze Carmen'. Heb haar in een recensie weleens helemaal afgebrand. Maar de laatste keer dat ze er was in Groningen, heb ik haar bezocht en was het .... best goed.

Had het wel verder willen uitbouwen. Maar ja dan moet ze wel weerkomen. :redface:

Verder was het maar heel magertjes in Groningen.

Bartjansen
6 november 2018, 07:11
En Moontanner, denk je dat Maria nog terugkeert naar Leeuwarden?

Moontanner
6 november 2018, 07:50
Nee ze komt daar nooit meer terug. Heeft het in Groningen te goed naar de zin. En vaste, prachtige werkkamer, goede klandizie.