Volledige versie bekijken : Juliette (Kameroen) ex-BaB
Naam: Juliette
Nationaliteit/Taal : Kameroenese / Engels en Frans
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Zwarte en mooie lange haren naar negerin normen
Lengte dame : 1m65
Postuur/Kont/Cupmaat : Mooi wulps lichaam, klein beetje babyvet/Mooie kont/stevige B-cup tietjes
Roken: niet dat ik weet
Voordelen: Une negresse plus belle, technisch heel goed
Nadelen: opdringerig en verkracht je zowat in de sauna
Prijs : 50/halfuur
Rapport: op uiterlijk 7.5/10, op technische vaardigheden 7.6/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 7.4/10
PSE, GFE, combinatie of neutraal? Combi
Service: TZ, PZC, droogneuken, NMC…etc
Meer info: http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/434.php
Presales:
De Heer Badslippers lag met zijn lamlendige kloten in het bubbelbad. Ik sta ernaast zodoende we onze dialoog konden voeren zonder de kans dat hij in het water zou pissen waar ook ik in lag. Komen er plots 2 witte pingpongballen uit het donkere gat van de sauna om mij af gevlogen. Pas wanneer ze bij mij staat valt het me op dat ze roetzwart is. Ik lach nog naar Badslippers met de wens dat Rob45 er nu diende bij te zijn. Hij had deze kogel voor mij kunnen opvangen. Maar Rob was er niet en die luie reetkever van een Slippers lag in het water… Het zwarte mokkel grijpt mijn pik beet en sleurt me zo de sauna in. Daar beginnen we te zoenen en ze zakt naar onderen… Ik krijg daar een pijpbeurt van jewelste en val bijna in zwijm in die sauna. Het was niet meteen de heetste sauna, maar inspanningen waarbij je een erectie nodig hebt, die doe je beter niet in een sauna. Je zou zo maar eens moeten bezwijken aan een hartinfarct. Nu had ze me niets gevraagd en ik had ook met niet toegestemd… Toch kon ik al niet anders dan aan te geven dat ik liever naar een kamer wou. Ze sleurt me mee naar de kamer en daar gaat ze verder met pijpen. Ze zat heel raar op mij… Bijna dubbelgeplooid. Dit mokkel is trouwens heel lenig. Een zwarte panter die allerlei circustrucjes geleerd heeft, zo bleek.
De betaalde tijd:
Na de blowjob gingen we over tot het echt werk… Wat droogneuken, TZ op zwart-Afrikaanse wijze en daarbij streelde ik haar harde en mooie lichaam. Ook de textuur van haar velletje wond me op. Vervolgens gingen we neuken… Beetje doggy, beetje ikke op haar en tot slot zij op mij… Cowgirl reverse… Die zwarte sambakont die danste op mijn pik… Veel tijd had ik niet nodig om tot een sijpelende ejaculatie te komen!
Aftersales:
Lief wijf dat vriendelijk en correct blijft na de sessie… Al kan ik niet over enige diepgang spreken, want zo veel langer zijn we niet gebleven.
Verdere opmerkingen:
Herhalingsgevaar 60%! Vooral een aanrader voor liefhebbers van het Afrikaanse continent. Laten we het er over eens zijn dat het een hele knappe negerin is met mooie pronte tietjes. Service is een goede standaard naar Babylon normen!
Pas wanneer ze bij mij staat valt het me op dat ze roetzwart is. Ik lach nog naar Badslippers met de wens dat Rob45 er nu diende bij te zijn. Hij had deze kogel voor mij kunnen opvangen. Ze zat heel raar op mij
Bijna dubbelgeplooid. Dit mokkel is trouwens heel lenig. Een zwarte panter die allerlei circustrucjes geleerd heeft, zo bleek.
Die Julliette ken ik nog wel van de afgelopen keer dat ik in Babylon was en dat was inderdaad goed kameren met haar.Als een ware acrobate slingert ze zich van het ene naar het andere hoogstandje.
Daarvoor was ik al aardig gesloopt door een andere donkere parel ook van Kameroen.
Vrijdag Juliette ook ontmoet in Babylon het is een leuke donkere dame met een glimlach uit Kameroen.
Ze laat er geen gras over groeien en komt recht op de man af om je te versieren.
Het tongzoenen en een geile blik in haar ogen zijn haar wapens om je te verleiden.
Op de kamer gaat het verder met een goede service en er is veel mogelijk bij haar met bijbetaling.
Ze laat zich uitgebreid beffen en het neuken laat ze verschillende standjes toe.
Babylon is er na de verbouwing goed op vooruit gegaan met wat meer ruimte en een mooi grasveld.
Wie van donkere dames houd , Babylon heeft er veel en kan ik de zoveelste topper bij Babylon aanraden.
Sphinx
15 juli 2015, 21:34
Of er nog een derde in zat? Op dat moment dacht ik daar niet zo aan, ik ging wat in de tuin liggen lezen, toen een mij onbekende zwarte dame naast me wat aandacht kwam trekken. Dorothea had het al eerder geprobeerd, maar ik had een betere reactie bij deze jongedame, Juliette geheten. Hoewel eigenlijk alles na Maria op dat moment wat minder was, deed ze heel erg haar best het me naar de zin te maken, en dat deed ze toch heel behoorlijk. Blaasmuziek was prima en haar doggyritme was ronduit gevaarlijk. Ik had het niet verwacht, maar er knalde toch nog een motortje dankzij Juliette inspanningen. Misschien was ik er na Maria niet helemaal meer bij, maar ze is een leuk meisje. Volgende keer wat uitgebreider commentaar, inleidende beschietingen waren alvast veelbelovend.
fukkiedukkie
28 juli 2015, 15:34
Gisteren naar Babylon getogen ondanks het advies van Molaar om toch gewoon de huiskamer weer eens te bezoeken. Op laatste moment voor de A61 gekozen ipv de A57. In de huiskamer moet de teleurstelling groot zijn geweest, omdat Molaar zijn vriendinnetje al had laten weten dat ik onderweg was en dat ze goed op mij zou moeten passen.
De ontvangst in Babylon was allervriendelijkst en die vriendelijkheid bleek in de hele club te hangen. De entourage in de zaak staat mij ook aan: fris, schoon, modern en sfeervol. Omdat de maandag traditioneel een ijsberenrustdag lijkt te zijn was het niet druk, maar dat bood mij de gelegenheid met bijna alle dames rustig te babbelen en de eerste indrukken te verwerken. En ik was aardig onder de indruk. De aanwezige dames kwamen eigenlijk allemaal in aanmerking om mijn Babylonontmaagding voor hun rekening te nemen. De doortastendheid van Juliette leverde haar mijn Babylonprimeur op. Hierboven is deze mooie jongedame uit Kameroen al uitvoerig gekarakteriseerd. Daar herken ik me wel in. Op het serviceniveau viel absoluut niets af te dingen. Ruim 1,5uur gekamerd en pre en aftersales genoten. Toen we over haar billen te spreken kwamen vertelde ze dat die inmiddels 23 jaar oud zijn. Hierboven geeft SFL aan dat Juliette al 24 jaar zou zijn. Ik weet natuurlijk niet welke lichaamsdelen hij nader op leeftijd geïnspecteerd heeft. Eerder heeft ze nog in GT rondgedarteld. Al met al prima ervaring met groot herhalingsgevaar in een mooi, gemoderniseerd etablissement. Er valt daar nog meer nader te onderzoeken de komende tijd.
JonnyFontane
13 augustus 2015, 14:35
Supermeid.....als wat hierboven beschreven staat klopt.....
HH gevaar zeer groot....
Een welverdiende 8
Sphinx
23 augustus 2015, 12:33
"I've been holding out so long
I've been sleeping all alone
Lord I miss you
I've been hanging on the phone
I've been sleeping all alone
I want to kiss you."
geknipt uit mn bericht
Bijna... bijna was het fout gegaan toen ik Cherry in zicht kreeg, knappe meid is me dat. Later leerde deze racebeer pas hoe dankbaar hij mag zijn dat ineens Juliette breed grijnzend naast me staat, ze was al een paar keer langs me heen gelopen zonder herkenning, maar het is opnieuw dat knalrode Wycam's blikje dat de aandacht trekt: "that I recognize!" Ze wou zelf nog wat eten, maar stond zich toen al verwachtingsvol tegen me aan te schuren, alsof ze me tegen Cherry beschermde, die na een paar lonkende bewegingen wel doorhad dat Juliette me niet ging laten ontsnappen. Een halfuurtje later vertrokken we maar naar kamer voor een herontdekking van een uur
Zoals ik de vorige keer al beschreven heb, na Maria's blitzkrieg was deze racebeer er toen niet helemaal bij, al kwam ie best tevreden van de kamer af. Nu ik wat meer bij zinnen was, raakte ik wel onder de indruk van haar. Fanfare is bovengemiddeld te noemen, zoenen ietsje minder vergeleken met de tongduels die met ik met enkele van haar Afrikaanse collegae heb uitgevochten, maar je moet niet overal perfectie willen verwachten. Toen we in 69 lagen bleek ze positief op anaal vingeren te reageren en tegen een extratje bleek AV ook mogelijk. Het uitzicht op zoals SFL al mooi omschreef "die sambakont" in doggy was al redelijk gevaarlijk, maar het beeld van Juliette die in een anaal cowgirlstandje op me zit me 15 minuten lang strak blijft aankijken is echt te veel van het goede. Renault Turbo'tje wordt weeral geplet (volgend jaar zeg ik het contract op net als Red Bull ;) ) en er ontsnapt me een zucht die lijkt op die van Mick Jagger uit Rolling Stones klassieker "Miss You" (https://www.youtube.com/watch?v=KuRxXRuAz-I) "Oh everybody waits so long. Oh baby why you wait so long. Won`t you come on! Come on!" Ik hou het voorlopig op WGSA-rating: 8/10 met groot gevaar op herhaling en een Liste Noir notering.
satanic surfer
20 oktober 2015, 23:50
==> Aca Gold...
biged
21 oktober 2015, 08:02
Inderdaad gisteren Juliette gespot in AG.
noglangnietuitgewandeld
24 oktober 2015, 07:29
Er was gisteren een Juliet in Babylon. Volgens mij dezelfde, want een maand of wat terug had ik haar daar ook gezien.
biged
24 oktober 2015, 08:14
Juliette afgelopen dinsdag gezien in Acagold. Maar donderdag niet gespot toen stond ze ook op de aanwezigheidslijst van Babylon.
Lijkt eerder op een intermezzo van haar naar Acagold dan een verhuis.
Eddy_V
2 december 2015, 22:01
Juliet (Guyaanse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, PSE, Beffen, Vingeren
Extra info:Zwarte parel afkomstig uit één van de voormalige Franse koloniën. Heel donker, mooie glimlach en een perzik zacht huidje. Tongzoent als een wilde en wordt bloedgeil of weet dit buitengewoon goed te faken. Maar wat doet dat er ook toe?!
Eddy_V
6 december 2015, 07:19
Ik had in mijn verslagje over woensdag 25/11 mijn ervaring over deze zwarte parel beschreven, maar had kennelijk niet goed gekeken op andere fora: Zie zojuist elders "Kameroen" staan. Tegen mij had zij ook verteld dat zij een Française was en ik was te lui (en bewust ongeïnteresseerd) om verder te vragen.
Met donker Afrika zat ik er aldus niet ver naast: Kameroen dus...
Grappig dat dit woord afkomstig is van het Portugese "garnaal".
Zo bewoog zij zich ook om mij heen, een heerlijk zilt hapje!
Verder maakt het mij niet veel uit waar zij oorspronkelijk vandaan komt: Black is Black...
http://m.youtube.com/watch?v=GQ7aDyJPn3c
Champollion
3 januari 2016, 09:09
Juliette afgelopen dinsdag gezien in Acagold.
Gisteren is ze om 23u45 aangekomen.
Oost
10 januari 2016, 17:32
Omstreeks 16.30 hr kom ik midden november op een vrijdag namiddag aan in de Babylon. Nieuwe inkomprijs € 60.
Vind ik 10 € te hoog, maar dit is m’n tweede club vandaag (kom van de H7), ik betaal gewoon.
Na de sauna inspecteer ik de troepen. Verhouding ± 20 meisjes tot 30 beren.
En veel mooie meisjes.
Aan de bar wordt ik zachtjes aangeklampt door Juliet.
Een mooie zwarte, die zegt Frans te zijn, oorspronkelijk uit Kameroen.
Ze spreekt prima Engels.
We gaan even in de zeteltjes, waar ze mij opvrijt.
Natuurlijk gaan we naar de kamer.
En ik ben zelfs bereid extra 50 euro om te … kontneuken.
In bed, bewonder ik Juliets mooie lichaam.
Haar lang krullend haar naderen mijn gezicht en ze zoent me.
Mijn tong inspecteert haar mooie poesje.
Terwijl ze me afzuigt, smeer ik met glijmiddel de achteringang in.
Ik pak ze in missionaris stijl, maar deze positie (die ze zelf koos) laat me niet toe om hem er langs achter in te steken.
Doggy style dus.
Kontneuken doe ik niet zo vaak, en ik heb wat moeite om binnen te raken.
Ik concentreer mij, en het lukt.
Bij het klaarkomen krijg ik plots een pijnsheut in m’n hoofd.
Ik heb het erg warm en zweet, en het voel me niet goed (onvoldoende lucht) in de kamer, dus ik ga in naar de hal.
Juliet kan het niet helpen -het arme schaap- en stelt voor om een douche te nemen.
En dat doe ik na het betalen van mijn schulden.
Samengevat: een heel goede ervaring.
Jammer van die hoofdpijn die na een halfuurtje weg was.
Ik bestel kip met jagersaus, en zeg tegen uitbater Eddy dat zijn te kleine eettafel gebruikt wordt door de theke, door beren en berinnen om te roken, praten, koffie te drinken ... en niet eten. Ja, vind ie ook, maar doet er niets aan.
Het resultaat is dat ik m’n kipfilet eet in de zeteltjes, in een onprettige houding voor de spijsvertering.
Ik merk in de fauteuils van een naburig blok een jonge slanke blonde beeldschone deerne. Ze isoleert zich at in tegenstelling tot andere jagende meisjes.
Een uur later, besluit ik om met haar te praten, en ik ontdek in Laura, een meisje dat even mooi dan slim is.
25 jaar en een master's degree in de psychologie van de Universiteit van Boekarest op zak. Why not.
Ze is heel lief en zacht als ik haar kus, en ik vanaf dat ik haar haar eigenlijk al pakken. En het was een heel goede keuze. Na strelen en orale seks, spuit ik mijn laatste zaad van de dag in haar perfecte lichaam.
Samengevat : een meisje dat ik aanbeveel
satanic surfer
23 februari 2016, 15:05
==>Golden Time
satanic surfer
23 februari 2016, 15:06
==> Golden Time, zie ander topic Juliet uit Bab..