Volledige versie bekijken : Nicole (Belgische)
Jef Beffer
3 mei 2015, 15:42
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/belgium.gif
Nicole (Belgische)
Leeftijd:23 jaarTaal:Nederland (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Russisch
Extra info:Draagt een bril, vooral aanwezig op zondagen
Jef Beffer
3 mei 2015, 16:05
Ik hoorde haar in de lockers Vlaams spreken, en ze zag er dan nog eens beeldig uit dus mijn interesse was gewekt. Eigenlijk bleek ze een Brusselse te zijn, maar dat zijn details. Echt een prachtig lichaam, mooie lingerie en haar bril is ook een eye-catcher. Had net een sessie achter de rug, dus kon niet meteen toeslaan, en had ik nog bijna spijt van. Ze is immers constant bezet, en ik snap nu waarom. Paar uur later met dank aan een collega-beer met haar in de bar in gesprek geraakt, en dat zou het begin zijn van een fantastische tijd.
Présales waren alvast top. Ik denk dat we zeker eerst een half uur hebben zitten kletsen zonder dat zij ook maar enige aanstalten maakte om naar de kamer te gaan. Duidelijk een intelligente dame, die dit doet als extraatje naast haar normale job. Na een zeer interessant gesprek toch maar uiteindelijk de kamer opgezocht op mijn initiatief, want ik kon het stilaan niet meer houden.
Moeilijk om te beschrijven wat er allemaal op de kamer gebeurde, maar het was gewoon af. Haar lichaam is écht lekker, prachtige borsten, strakke billen. Perfect plaatje wat mij betreft. Haar service deed al helemaal niet onder, integendeel. Ze maakte me echt helemaal geil, en ze genoot er ook duidelijk zelf van, zoals ik mocht horen en voelen. Hadden echt wel een soort van klik wat het een geweldige ervaring maakte.
Dit was toch wel een van de beste neukbeurten die ik sinds lang gehad heb. Normaal kamer ik een eerste keer met iemand nooit langer dan een half uur, maar nu was ik echt volledig de tijd uit het oog verloren, en toen ik hem terugvond, bleken we al bijna een uur bezig te zijn. Dat zegt meestal wel genoeg hoe lekker het was. Na de sex nog even uitgeknuffeld en haar met plezier 100 eurootjes betaald. Later op de avond toen ze naar huis vertrok kwam ze ook nog even afscheid nemen, dus ook aftersales top.
Kortom: een absolute kanjer deze dame. Ze komt helaas meestal enkel op zondag omdat ze dan vrij is bij haar normale job, maar gelukkig is 1 mei in Belgie een feestdag, en ben ik nog nooit zo blij geweest met een 'dag van de arbeid'. Zelf kan ik op zondag heel zelden, dus vermoedelijk zal ik haar niet vaak meer tegen het bevallige lijf lopen. Maar wie weet komt het er ooit toch nog eens van.
In ieder geval: als je de kans hebt om met haar te kameren, niet twijfelen. Ik heb haar weinig gezien tijdens de dag, want constant bezet. Ze zei me wel dat ze nogal kieskeurig is, en dat ze zelf haar mannen selecteert, wat uiteraard haar goed recht is en makkelijk is als de vraag groot is. Ik had haar bijvoorbeeld aangeraden bij andere beer, maar die werd afgewezen. Jammer voor hem, maar ik ben blij dat ik er zelf van heb kunnen genieten. Nu nog trouwens :biggrin:
laplagne
3 mei 2015, 16:55
Ik zal met Jeff Beffer zéker geen burenruzie krijgen, want deze Belgische ijsbeer heeft smaak en oog voor topdames. Nicole is inderdaad een topper die helaas te weinig in YinYang is door haar normale baan. Deze Belgische kwam voorheen nog wel eens op een doordeweekse (roostervrije) dag naar Roermond, maar zij schitterde helaas door afwezigheid. Ik heb wel eens van een dame aan de receptie gehoord dat er regelmatig door fans van Nicole naar die Belgische dame met een bril werd gevraagd. Je weet hoe dat gaat bij ijsberen onder elkaar: 'zo ik heb pas genoten op de kamer met een leuke Belgische'. Ook in het restaurant is het mij het afgelopen jaar opgevallen dat Nicole regelmatig besproken werd aangezien iedereen goede herinneringen aan haar heeft bewaard. De Belgen hebben toch maar geluk met 1 mei als nationale feestdag. Onder het motto 'regeren is vooruitzien': in 2016 valt 1 mei op een zondag en dat schijnt de dag te zijn dat Nicole tegenwoordig het meest in YinYang is te bewonderen. Ben bang dat het de komende weken extra druk in YinYang op zondag zal gaan worden voor Nicole ....
Znipper
3 mei 2015, 20:56
Helemaal eens met het bovenstaande!!!!
Ik heb eenmaal met Nicole de kamer mogen delen.... Dit is inmiddels ruim een jaar geleden en met afstand de beste pay sex die ik heb mogen beleven.
Nedlovefkk
12 mei 2015, 21:46
Tijdens een bezoek (al wat langer geleden) tot 2x op dezelfde dag met haar gekamerd. Super lieve meid en horny as hell.
Nedlovefkk
13 september 2015, 09:42
Kick! Is deze dame de voorbije weken nog op zondag gespot? Of andere dagen.. Al begreep ik dat zondag haar dag is indien ze er überhaupt is. Voor mij alleen al reden voor bezoek aan YY.
Nedlovefkk
7 mei 2016, 06:51
Nog aanwezig en recent gespot op zondag??