Volledige versie bekijken : Charlotte (Moldavische)
Lange61
25 april 2015, 13:13
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Moldova.gif
Charlotte (Moldavische)
Leeftijd:30 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:Tatoeage op haar knie
Lange61
25 april 2015, 13:14
Erg mooi en lief meisje
travelnstyle
11 mei 2015, 08:48
Falsa , non raccomando .
Ugly and fake
satanic surfer
16 mei 2015, 10:56
Kan me grotendeels aansluiten bij het paspoortje van Lange61. Met die aanmerkingen dat ze zich bij mij voorstelde als Spaanse (doch gelukkig was een inheemse spitse Spanjool in de personificatie van Picasso1 aanwezig om daar een lakmoesproefje onverhoeds op af te vuren. sīmans conclusie was duidelijk: ss wat ben je toch een driedubbele domkop met 0 komma,0, nationaliteitsinschattingsvermogen, je zou niet eens een Spaanse stier uit een Deens konijn kunnen onderscheiden, doch daarover meer in algemeen verhaal). Temeer gaf ze aan 31 jaar te zijn en voorts betreft het een dame die klantentevredenheid hoog in het vaandel draagt, zich ietwat afzijdig, licht verstopt ophoudt op het terras en tussendoor op de kamer prima uit de hoek kwam. Gezellig nadien douchen enzo...Daar kan men zich geen buil aan vallen.
blauwebeer
27 september 2018, 21:02
Sinds meer dan 3 jaren terug voor de eerste dag aanwezig.
johan72
30 september 2018, 17:12
Vorige week zondag, niet zo mooi weer. Het was rystig met aantal beren en dames.
In de zithoek net voor het restaurant rof ik deze dame, ze gaf aan na een paar jaar
afwezigheid hier weer voor het eerst te zijn.
Ze stelde zich aan mij voor als Spaanse en 35 jaartjes oud, spreekt zeer goed engels.
Of ze echt Spaanse is, ik ben er niet zeker van...
Ze jaagt niet, houdt zich een beetje afzijdig. Is een leuk gesprek mee te voeren,
is een verademing ten opzichte van de dames die niet verder komen dan: "Baby" "key" en "room"
Service op de kamer was zeer goed, geen gekke fratsen, ook niet over extras enzv.
Zeer geslaagd uurtje, ga zeker op herhaling.
manke nelis
29 december 2018, 19:13
Vandaag met deze dame gekamerd
Ze beweert in Roermond te wonen en in Eindhoven een vaste baan te hebben als binnenhuis designer. Service op de kamer was niet slecht maar zal ook niet de geschiedenisboeken ingaan als zijne geweldig.
Ze kon heel lekker pijpen, maar FT mocht ook niet . Beffen mocht ook weer niet. Bovendien waren de neptieten totaal buiten verhouding tot haar mager lijfje. Is wel zeer vriendelijk en attent; HHG onbestaande