PDA

Volledige versie bekijken : Onze dames smartphone contacten



Eddy_V
17 april 2015, 22:30
Tip: Als je zeker wil weten of een dame aanwezig is kan je beter even naar de club bellen.

Nog beter is het om de betreffende dame ff te bellen of te Appen :freu:
Ze zijn bijna allemaal bereid om gegevens uit te wisselen: De beste klantenbinding en nog goed voor je talen ook!

Piet Plezier
18 april 2015, 20:36
Nog beter is het om de betreffende dame ff te bellen of te Appen :freu:
Ze zijn bijna allemaal bereid om gegevens uit te wisselen: De beste klantenbinding en nog goed voor je talen ook!

en als de maand om is krijg je een rekening van €500,00.
Want ze laten de Phone overgaan en dan moet je terug bellen.
En kom niet aan van bij mij is dat niet, want dat is bij jou ook zo.
Hoe geweldig je je eigen ook vond Eddy.

Megaboob
18 april 2015, 21:05
Gewoon een telefoon abbonement nemen waarbij je onbeperkt internationaal lunt bellen Piet (Bijvoorbeeld vodofone red plus, en tegenwoordig is het ook bij t-mobile mogelijk dacht ik!)

deket
18 april 2015, 21:17
Indeed.mogelijkheden en concurentie zat

Eddy_V
18 april 2015, 22:19
en als de maand om is krijg je een rekening van €500,00.
Want ze laten de Phone overgaan en dan moet je terug bellen.
En kom niet aan van bij mij is dat niet, want dat is bij jou ook zo.
Hoe geweldig je je eigen ook vond Eddy.

Eigenlijk geen relevante discussie meer mbt aanwezigheid en afspreken met dames, maar 500 euro belkosten???
Ik weet niet waar de dames jou voor nodig hebben, maar mij bellen ze niet hoor en ik hoef dus ook niet terug te bellen..
Whatsapp en FB Messenger zijn gratis (okay, in buitenland 10,- voor 1Gb ) maar da's alles!
Waarom zou ik mij geweldig vinden?? Misschien vind jij dat van jezelf, maar met 500 euro belkosten...wow!

Piet Plezier
19 april 2015, 00:02
Eigenlijk geen relevante discussie meer mbt aanwezigheid en afspreken met dames, maar 500 euro belkosten???
Ik weet niet waar de dames jou voor nodig hebben, maar mij bellen ze niet hoor en ik hoef dus ook niet terug te bellen..
Whatsapp en FB Messenger zijn gratis (okay, in buitenland 10,- voor 1Gb ) maar da's alles!
Waarom zou ik mij geweldig vinden?? Misschien vind jij dat van jezelf, maar met 500 euro belkosten...wow!

jij vind je eigen echt geweldig maar dat mag hoor.
En wat dat bellen betreft.
Ja dat is duur na het buitenland bellen.
lang niet alle dames hebben WA of FB.
Vorige maand moest ik nog €421, 00 aftikken bij Vodafone.

Piet Plezier
19 april 2015, 00:04
Gewoon een telefoon abbonement nemen waarbij je onbeperkt internationaal lunt bellen Piet (Bijvoorbeeld vodofone red plus, en tegenwoordig is het ook bij t-mobile mogelijk dacht ik!)

dat zal niet meevallen als je al een abbonement hebt.

Eddy_V
19 april 2015, 00:16
dat zal niet meevallen als je al een abbonement hebt.


Dan neem je toch een abo erbij.. Is goedkoper dan 421 !
Gratis tip voor Piet, geweldig he?!
Jij zult je redenen wel hebben om die meiden te bellen, maar ik doe dat echt niet hoor. Heeft niks met geweldig te maken, maar ik ben toch niet gek?!

Piet Plezier
19 april 2015, 00:45
Dan neem je toch een abo erbij.. Is goedkoper dan 421 !
Gratis tip voor Piet, geweldig he?!
Jij zult je redenen wel hebben om die meiden te bellen, maar ik doe dat echt niet hoor. Heeft niks met geweldig te maken, maar ik ben toch niet gek?!

zolang ik het kan betalen zal ik er niet minder om slapen.

The Joker
19 april 2015, 01:03
Alsof de DVP's geld teveel hebben om zelf hoge belkosten te maken...
Die hebben allemaal wel een gratis app om berichten de wereld over te sturen, zeggen ze van niet, houden ze je gewoon voor de gek.

Piet Plezier
19 april 2015, 02:07
Alsof de DVP's geld teveel hebben om zelf hoge belkosten te maken...
Die hebben allemaal wel een gratis app om berichten de wereld over te sturen, zeggen ze van niet, houden ze je gewoon voor de gek.

shit dan houden ze mij allemaal voor de gek;)

toko-9
19 april 2015, 08:09
Viber gebruiken (dat is gratis) of inderdaad een Vodafone red busininess plus. Daarin zit gratis 150 minuten naar Duitsland bellen!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Badslippers
19 april 2015, 10:29
Een paar jaar gelden had ik een Aldi simkaart in Duitsland gekocht. Dat was qua prijs handig. Onhandig was dat ik dan telkens de sim moest verwisselen. Zou je kunnen opvangen met een toestel met dubbel sim. Na verloop van tijd woog dat echter niet meer op tegen de kosten en mogelijkheden die tegenwoordig geboden worden. Sinds zo'n anderhalf jaar heb ik een all-in abonnement bij t-mobile en dat voldoet goed.

Internet 2000 MB extra snel € 17,00
Bellen 300 min € 15,00
Europa pakket € 9,99
Internet Europa € 14,99

Tevens de facturen van het afgelopen jaar bekeken en zag dat ik eigenlijk nooit boven de €60 p.m. zit. Dat is dus inclusief bellen, gebeld worden en internet in het buitenland. Bovengenoemde prijzen zijn inclusief kortingen die 2 jaar geldig zijn. Lijkt me een schappelijke prijs.

Big30
19 april 2015, 11:05
Sinds zo'n anderhalf jaar heb ik een all-in abonnement bij t-mobile en dat voldoet goed.

Internet 2000 MB extra snel € 17,00
Bellen 300 min € 15,00
Europa pakket € 9,99
Internet Europa € 14,99

Tevens de facturen van het afgelopen jaar bekeken en zag dat ik eigenlijk nooit boven de €60 p.m. zit. Dat is dus inclusief bellen, gebeld worden en internet in het buitenland. Bovengenoemde prijzen zijn inclusief kortingen die 2 jaar geldig zijn. Lijkt me een schappelijke prijs.
Dat is dan neem ik aan inclusief een mooi toestel bij een abonnement van 2 jaar? Zal wel, want dat dat zijn zo de typische prijzen tussen de 30-60€ afhankelijk van toestel en de bundel die je kiest. Bij een beetje normaal gebruik is 2GB/maand meer dan voldoende lijkt me.

VAZKOR
19 april 2015, 12:40
Ola, is dat niet een van die FKK-geboden waar iedereen z'n voeten aan veegt? :smile2:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39-De-8-FKK-geboden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39-De-8-FKK-geboden)


5) Wissel geen mobiele nummers met dames uit. Beperk je contacten tot de club zelf, niet daarbuiten. Dit leidt er alleen maar toe dat je vaker dan gepland naar de club gaat, en dus meer uitgeeft dan gepland.

Is de verleiding dan niet groter om naar de clubs te gaan als ze app't sms't etc dat ze 'zich verveelt' om maar iets te noemen?

Goedemorgenallemaal
19 april 2015, 13:09
Ola, is dat niet een van die FKK-geboden waar iedereen z'n voeten aan veegt? :smile2:

gelijk heb je.
alleen dat stukje "dit leidt er alleen..." lijkt er op te wijzen dat er maar 1 gevaar is, er zijn er veel meer o.a. verzoeken om afspraakjes buitenom, zeker op de LT vaak duurder en zielugu verhalen van een Oma, zusje, nichtje, hond of varken dat ziek is.

amigo70
19 april 2015, 14:41
Viber gebruiken (dat is gratis)

Inderdaad, Viber gebruiken. Kende het niet maar is door een DVP op mijn smartphone geinstalleerd:). Sindsdien bellen en SMS'en we wat af. En het kost niks.

Badslippers
19 april 2015, 14:46
Dat is dan neem ik aan inclusief een mooi toestel bij een abonnement van 2 jaar?

Ja klopt.


Ola, is dat niet een van die FKK-geboden waar iedereen z'n voeten aan veegt? :smile2:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39-De-8-FKK-geboden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39-De-8-FKK-geboden)

Is de verleiding dan niet groter om naar de clubs te gaan als ze app't sms't etc dat ze 'zich verveelt' om maar iets te noemen?

Ligt eraan wie je in je lijst met belcontacten opneemt. Niet elke dame belt je dagelijks en smeekt om te komen zodat haar inkomsten aangevuld kunnen worden vanwege die zieke oma in Roemenië.

deket
20 april 2015, 16:01
Mogelijkheden om gratis van en naar buitenland te bellen zijn er legio.
die jonge meiden kennen dat alkemaal hoor zoals bv Fever. En je kan ook voir niets whatsappen en skypen. No problem

licky luke
20 april 2015, 20:33
Ja klopt.



Ligt eraan wie je in je lijst met belcontacten opneemt. Niet elke dame belt je dagelijks en smeekt om te komen zodat haar inkomsten aangevuld kunnen worden vanwege die zieke oma in Roemenië.

Ik had laatst een dame op de lijn die aangaf dat ze in Roemenië een huis wilde kopen maar nog zo'n € 12.000,00 nodig had. Hoewel ze niet direct om geld vroeg nam ik het zekere voor het onzekere en zei dat ik ook bezig was om een huis te kopen en nog € 100.000,00 nodig had. Ze heeft het er niet meer over gehad...

Ligt dus helemaal aan je zelf hoe je daarmee om gaat... en niet aan je telefoon, je telefoonnummer of dat van haar...

Liefje
20 april 2015, 20:59
Ik had laatst een dame op de lijn die aangaf dat ze in Roemenië een huis wilde kopen maar nog zo'n € 12.000,00 nodig had. Hoewel ze niet direct om geld vroeg nam ik het zekere voor het onzekere en zei dat ik ook bezig was om een huis te kopen en nog € 100.000,00 nodig had. Ze heeft het er niet meer over gehad...

Ligt dus helemaal aan je zelf hoe je daarmee om gaat... en niet aan je telefoon, je telefoonnummer of dat van haar...

Dat is typisch, zo'n vraag heb ik ook gehad. Heb gezegd dat een tweede hypotheek niet mogelijk was......!