Volledige versie bekijken : Pamela, Bulgaarse, Leeuwarden (Weaze/Moulin Rouge Kamer 12)
el loco
1 april 2015, 22:02
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Pamela (Bulgaarse)
Leeftijd:30 jaarTaal:Engels (matig), Nederlands (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:
el loco
1 april 2015, 22:11
Paspoort aanmaken lukte me niet dus dan maar even zo.
In de Moulin Rouge Kamer 12 Zit nu Pamela uit Bulgarije/Griekenland , ze is een jaar of 35 en heeft lang zwart haar en een navelpiercing.
Ik vond haar vrij goed. Tongzoenen en pzc/nmc behoort tot de mogelijkheden. Ze heeft een normaal postuur en een soort mysterieuze uitstraling waar ik wel op val.
Half uur was 50 euro. ze blijft nu nog twee weken maar komt wel weer terug.
Big30
1 april 2015, 22:28
Paspoort aanmaken is prima gelukt! Je ziet alleen je eerste 5 berichten niet meteen on-line staan. Nu wel.
Autobahn
3 mei 2015, 13:37
Volledig eens met El Loco ,heeft een mysterieuze ondeugende uitstraling.
ik was paar weken geleden voor het eerst in leeuwarden en ben de boel eens gaan verkennen,was niet de bedoeling om te kameren maar toen ik bij haar voorbij liep kreeg ik wel een klik,bolle broek.Eerst nog even door gelopen maar later toch terug en daar kreeg ik geen spijt van.
ik was haar eerste klant van de dag dus mischien dat ik als opwarmer werd gebruikt maar top tijd gehad. tongzoenend op het bed beland en haar lekker kunnen beffen,daarna in missio ,doggy enz. afgemaakt.
Prima service en lieve meid,hebben na afloop nog even sigaret gerookt.Het is dat ik slechte ervaringen heb met dvp-s als vriendin anders had ze zeker goede kans.