Inloggen

Volledige versie bekijken : Daniela, Dominicaanse, Leeuwarden, Esparanza 022

Moontanner
28 maart 2015, 19:04
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif

Daniela (Dominicaanse)
Leeftijd:42-45 jaarTaal:Nederlands (matig) met een beetje Duits er doorheen, Spaans
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Ultraslank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:40 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken
Extra info:Daniela werkt al zo'n 11 jaar in Leeuwarden. Zit dan weer hier dan weer daar. Dus zie de aanwezigheidslijst als je wil weten waar ze zit. Ze spreekt matig maar voldoende Nederlands, soms met een beetje Duits er door omdat ze daar vroeger ook gewerkt heeft.

Moontanner
28 maart 2015, 19:33
:) Heb Daniela vandaag bezocht in Esperanza 13. Ik ken haar al vanaf dat ze in Leeuwarden zit en ze is al die tijd een van mijn toppertjes geweest. Daniela heeft bij mij een plekje hoog op de ranglijst, omdat ze zo goed kan masseren. Dat doet ze deels met haar handen, waarbij ze ook haar nagels gebruikt en dat dan tegelijk met haar borsten, lippen, ellebogen. Je bent steeds verrast waar de volgende prikkel komt . Dat is al een kunst op zich.
Ook haar pijpkunsten zijn van een zeer hoog niveau.
Nadat ze je op die manier 'voorverwarmd' heeft is het dan meestal gemakkelijk finishen in de cowgirl, cowgirl reverse, de doggy of de missio. Allemaal even lekker, want ze is lekker strak.
Vandaag had ik zin om haar te beffen, wat bij haar ook geen probleem is. En... ik was wat betreft klaarkomen door een DVP, altijd een 'non believer' ('altijd fake'), maar daar ben ik van afgestapt sinds ik Daniela ken. Heb haar vandaag weer helemaal klaar gebeft.
Daniela blijft nog zo'n 14 dagen in kamertje 13 en gaat dan weer naar boven wat toch wel haar lievelingsplek is, zo ver mogelijk weg van de oostblokjes (dat laatste zei ze niet maar dat denk ik, want ik ken haar dus).
Herhalingsgevaar is na al die jaren nog steeds volop aanwezig.

Moontanner
14 april 2015, 13:25
Daniela is verhuisd naar haar favoriete kamer Esperanza 022.

Moontanner
19 mei 2015, 13:21
Gisteren toch maar weer eens naar Leeuwarden. Zo rond 11 uur s'ochtends. Ik was een beetje getriggerd door het verhaal van Latinalover over Maria/ Kelly (dank!) maar die was er niet. Ook lachvriendin Millie was er niet. Wat een troosteloos beeld: kamer 22 op zwart!
Toen ik in Esperanza tegenover Alicia de trap opklom, kwam net Daniela van boven. Ik vroeg of ze belang had bij een klantje. Ja dat had ze wel. Maar tegelijk mopperde ze dat ik al een tijd niet geweest was en dat ik ook al een aantal malen haar raam voorbijgelopen was. Ik zei dat dat inderdaad zo was, omdat ik haar de laatste tijd heel erg zwaarmoedig vind ogen. Vroeger was ze altijd een en al vrolijkheid, kon je met haar praten en lachen en vroeger waren bij haar de gordijntjes ook altijd dicht. Net als bij de andere toppers.
Ze vertelde dat ze de laatste tijd erg veel fysieke klachten (pijn aan de buik) heeft en dat ze in oktober onder het mes moet. Niets ernstigs, maar het moet wel even gebeuren. Ze vertrekt in Juli naar huis en komt dan in december (tot en met januari) weer terug. Net als afgelopen jaar.
Tja, de handelingen waren net als anders best wel goed. Pijpen, streelmassage etc. Maar op het laatst vroeg ze of ik nog wilde neuken op een toon van 'zeg alsjeblieft geen ja', vanwege haar pijn. Ik zei tot haar opluchting dus 'nee, maak het maar pijpend af'. Aldus geschiedde. En dat was best wel goed.
Een meevaller was dat ze me op het eind nog een lekkere massage met olie aanbood.
Hopen maar dat ze in december wat beter in haar vel zit.

Toen ik vertrok was ook Maria Kelly net gearriveerd, maar die keurde mij geen blik waardig. Niet erg, wan ik ben zelf net iets te vaak voor haar raam langs gelopen zonder belangstelling voor haar te tonen, maar dat komt nog wel ;)

Moontanner
1 oktober 2015, 09:31
Soms gaat het toch anders dan verwacht: Ik hoorde van een vriendin van Daniela dat ze eergisteren de grote plas is overgestoken deze kant op. Zoals meestal maakt ze eerst nog een tussenstop in Spanje en komt dan waarschijnlijk a.s. maandag 5 oktober weer naar Leeuwarden. Niet in Esperanza 22 want die is bezet, maar elders in het pand. Ben benieuwd hoe het met haar gaat. Zie voorgaand stukje.

Moontanner
7 juli 2018, 17:58
Zo af en toe even naar Daniela. Geen lange verhalen hierover. Maar ze had nu iets in petto wat ik nog nooit eerder meegemaakt heb. Pijpen met heet water!

Tijdens het pijpen en strelen vooraf, wat bij haar altijd wel een half uur duurt, liep ze plotseling naar de kraan. 'Dorst' dacht ik. Maar nee ze vulde een theeglas met water dat zo warm (heet) was dat ze het nog net in haar mond kon verdragen. Die mond met heet water schoof ze over mijn harde paal. Heerlijk en heel bijzonder. Elke keer als het water wat afkoelde, nam ze een nieuwe slok etc. Op die manier heeft ze het pijpend afgemaakt. Ik liet het gewoon gebeuren. Ze zei nog dat ik mezelf tekort deed want neuken had ook nog gemogen.

(NB klaarkomen is bij haar niet in de mond)

Naar de wasbak,gewassen en ik zou de kleren weer aantrekken, dirigeerde ze weer naar het bed voor een lekkere massage met olie.

Heb Daniela een tijdlang gemeden omdat ze een paar keer wat chagrijnig was. Kan gebeuren. Nu was het een en al vriendelijkheid.

Daniela: altijd zo'n dikke drie kwartier tot bijna een uur. 50 Euro.

Ze is er nog tot midden volgende week en gaat dan naar huis in de Dominicaanse Republiek.

Moontanner
16 november 2020, 17:01
Hoorde dat Daniela weer in Leeuwarden is. Heb nog niet met haar gesproken.
We gaan het zien waar ze opduikt. Het ziet ernaar uit dat de pandjes eind deze week weer opengaan.