PDA

Volledige versie bekijken : Christina (Poolse)

Grizzly 24
12 maart 2015, 12:37
Voor de derde keer bij YY geweest, was aangenaam verrast van de verbouwing,en t restaurant gedeelte, wat er goed uitzag,en t eten is er ook top. Een lust voor t oog en de smaakpapillen. Wat ook een lust was, waren de mooie dames.
Eerst gebubbeld in de jacuzzi, en in sauna gezeten. Daarna koffie gedronken in het restaurant.
Toen aan de praat met een roemeense dame, goed figuur en die nodigde me uit om mee te gaan naar een kamer.
Ik douchte me van te voren, en zei lag al gevechtsklaar..
Ze wou ook verwend worden aan haar moeie miaauw. Maar voor de rest ging alles ruckzuck, en ging t naar mijn idee allemaal veel te snel. Maar goed een kinderhand is gauw gevuld.
S avonds zat ik met wat mede ijsberen aan tafel, en kwam een mooie en jonge poolse dame bij ons aan tafel zitten. Ze heette Christina ergens in de 20 zei ze in t Engels.
Ze zei t was haar eerste avond, en ze was wat schuchter en verlegen.
Dat sprak me wel aan, daar ik zelf ook niet zo op de voorgrond bezig ben.
Vroeg haar vriendelijk zouden we een kamer nemen..
Ja zei ze, en hadden een hele fijne tijd allereerst voor een half uur, maar meteen wou ik er een uur van maken.
Ze heeft me verwend op alle fronten, en was mijn tweede ontmoeting super, en ging ik daarna met een voldaan gevoel naar buiten.
Rest me nog YY te feliciteren met hun verbouwing.
En ik zeg tot gauw, met de secret agent party, of zekers tijdens hun verjaarsfeestje in Mei, met als special guest Bobbi Eden.
Groetjes
Grizzly 24

yylover
2 april 2015, 19:36
Christina is met haar lengte een opvallende verschijning (schat ruim 1.80mtr). Ik leerde haar kennen toen ze zich uitkleedde in de wellness, en ook nog eens naakt een rondje liep, om vervolgens een duik in het zwembad te nemen. Met haar schuchter gedrag, maar een zeer aanstekende glimlach, is ze heel vaak bezet. Nog niet gekamerd met haar, maar ze staat wel op mijn verlanglijstje.

Jef Beffer
5 april 2015, 18:31
Dan zul je helaas snel moeten zijn, want naar eigen zeggen is ze aan haar laatste dagen in YY bezig. Ze verhuist nu naar Zurich en zou later ook nog naar de GT gaan. Ze gaf zelf toe dat ze zo snel mogelijk veel geld probeert te verdienen, en er daarom de beste plekjes uitzoekt. Slimme meid.

Ik heb dus nog het genoegen gehad om gisteren met haar te kameren. En er geen seconde spijt van gehad, want het is een absolute kanjer. Al ben ik misschien niet objectief, want qua uiterlijk is zij 101% mijn type. Groot (1m81), slank, lekkere kont en nog een een mooi gezichtje met een prachtige glimlach. In het dagelijkse leven zou ik op slag verliefd zijn, nu heb ik vooral een uurtje geweldig genoten. Zeer vriendelijk meisje van 21, prachtig lichaam en ook nog eens een vlotte babbel. Zoenen goed, pijpen top, neuken evenzeer. Een van de lekkerste kontjes die ik in doggy style al heb mogen bewonderen, en daar hield ik het dan ook niet lang meer vol. Nadien nog goeie aftersales met babbel over de dingens des levens. Ze is blijkbaar vroeger ook nog model geweest in Polen, maar ze was nu wat bijkomen en maakte daarom geen kans meer daar. Bijgekomen zal ze dan naar vrouwen normen 3 kilo mee bedoelen of zo, lol.

Als je haar nog treft de komende dagen, zeker geen seconden aarzelen want ze is constant bezet. Ik zag haar rond etenstijd eerste keer en toen wist ik meteen dat ik haar moest hebben. Maar uren daarna niet meer gezien, en daarna haar maar meteen in de lockers opgewacht. Denk dat ik haar gisteren in totaal 10 minuten in de bar gezien heb.

Komt in ieder geval in mijn persoonlijke top 5. Zal helaas moeilijk worden om haar nog eens te treffen.

laplagne
6 april 2015, 09:23
Ik moet zeker de bovenstaande recensies over Christina bevestigen. Inderdaad een hele leuke dame en zeer belangrijk óók goed op de kamer. Het nadeel is dat zij over belangstelling niet te klagen heeft en non-stop door mannen wordt omringd. Alleen jammer dat ik van JB moet lezen dat deze Poolse aanwinst YinYang snel zal gaan verlaten. Altijd even afwachten, want als je zoveel centjes in Roermond verdient, snap ik er als kleine ondernemer (letterlijk en figuurlijk) niets van dat zij bijvoorbeeld in Golden Time zal gaan werken. Veel meer concurrentie voor haar. Over lengte gesproken trouwens: wat is die meid lang zeker zeg. Met haar hakken wel bijna twee meters. Ook grappig haar verhaal over het modellenwerk. Zo dik is Christina toch ook weer niet. De leiding van YinYang zal het mij eens moeten zijn dat weer een Poolse dame topklasse levert in alles in vergelijking met de jagende Roemeense meisjes. Zou bijna de actie opstarten: Christina moet blijven, maar wij weten nu eenmaal dat (leuke) dames komen en gaan in de saunaclubs.

swazontneuf
6 april 2015, 10:02
De leiding van YinYang zal het mij eens moeten zijn dat weer een Poolse dame topklasse levert in alles in vergelijking met de jagende Roemeense meisjes.

Helemaal met je eens laplagne! Ik heb nog nooit een slechte ervaring met een Poolse dame gehad, altijd correct en kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en ik kan je zeggen, ik heb al een heleboel Poolse dames mogen beminnen. De Roemeensen daarentegen, de uitzonderingen zoals een Andrea daargelaten, jagend en voor de 'snelle' afhandeling.

yylover
6 april 2015, 11:04
Heel jammer dat ze YY gaat verlaten, heb ik haar helaas gemist. En wat die Roemeense dames betreft, er is nog een uitzondering, en dat is mijn favoriet, Mara.

Jef Beffer
6 april 2015, 12:45
Ik moet zeker de bovenstaande recensies over Christina bevestigen. Inderdaad een hele leuke dame en zeer belangrijk óók goed op de kamer. Het nadeel is dat zij over belangstelling niet te klagen heeft en non-stop door mannen wordt omringd. Alleen jammer dat ik van JB moet lezen dat deze Poolse aanwinst YinYang snel zal gaan verlaten. Altijd even afwachten, want als je zoveel centjes in Roermond verdient, snap ik er als kleine ondernemer (letterlijk en figuurlijk) niets van dat zij bijvoorbeeld in Golden Time zal gaan werken. Veel meer concurrentie voor haar. Over lengte gesproken trouwens: wat is die meid lang zeker zeg. Met haar hakken wel bijna twee meters. Ook grappig haar verhaal over het modellenwerk. Zo dik is Christina toch ook weer niet. De leiding van YinYang zal het mij eens moeten zijn dat weer een Poolse dame topklasse levert in alles in vergelijking met de jagende Roemeense meisjes. Zou bijna de actie opstarten: Christina moet blijven, maar wij weten nu eenmaal dat (leuke) dames komen en gaan in de saunaclubs.
Ze is inderdaad helemaal niet dik, integendeel. Maar zo zijn vrouwen nu eenmaal zeker. En Christina is nu eenmaal nog vrij jong, want die 21 lijkt me zeker niet gelogen in haar geval. Al kan dat ook aan haar babyface liggen. Ik had de indruk dat ze dit nog niet zo lang deed (ondanks perfecte service), en dat ze vooral nog zoekende was naar het juiste plekje. En dat Zurich & GT voor haar op dit moment nog wat een naïeve droom zijn op nog meer geld. Maar ze amuseerde zich in YY alvast zei ze, en verdiensten zullen zeker niet slecht geweest zijn, dus kans dat ze nog eens terugkomt lijkt me niet onbestaande.

Ik ben zelf heel lang, dus dit was perfect fit voor een aantal standjes die anders wat moeizamer zijn. :wink:. Echt genieten om met zulke lange dame bezig te zijn, zeker met haar stalkings rond die ellelange benen. Ik word al opnieuw geil als ik er aan terugdenk.

Jef Beffer
12 april 2015, 16:33
Iemand haar de voorbije dagen nog opgemerkt? Je kunt er in principe moeilijk naast kijken als ze er is, of toch de momenten dat ze niet kamert. Het zou niet de eerste keer zijn dat meisjes nogal vlug van idee veranderen. Morgen onverwacht wat tijd vrij, en voor haar zou ik nog wel eens de trip willen maken in dat geval.

yylover
12 april 2015, 16:56
Afgelopen vrijdag was ze er niet. Al vertrokken ?

geilebeer01
3 mei 2015, 21:42
ze is terug!!!! maar helaas maar voor 10 dagen, heb haar vandaag ontmoet in YY, over haar service hoef ik hier niets te zeggen, ze is simpelweg het beste wat YY te bieden heeft, ik zou zeggen, pak je kans nu het kan, ze is absoluut het beste wat mij ooit overkomen is.

laplagne
4 mei 2015, 06:49
Dank voor de bovenstaande info geilebeer 01, maar met het oog op onze agenda's: wanneer heeft deze Poolse topper (letterlijk en figuurlijk) haar comeback gemaakt zodat we kunnen gaan rekenen wat de laatste dag van Christina is voordat zij weer vertrekt?

geilebeer01
4 mei 2015, 08:10
3 mei was haar eerste dag als ik het goed begrepen heb dus ik denk dat ze rond 12 / 13 mei weer vertrekt

Jef Beffer
4 mei 2015, 19:26
Paar dagen te laat dus :(, doodjammer. Maar wel een goed teken dat ze zo snel al terug is, zij het maar voor even. Dan zal het in de andere clubs vast niet veel beter zijn.

yylover
2 december 2015, 17:10
Helemaal vergeten dit te vermelden, maar ze is weer terug. Afgelopen vrijdag haar gezien.

phoenix
2 december 2015, 17:15
hmmm , ik heb haar de hele dag niet gezien, ik was er zaterdags....., volgens mij is ze al weer terug en was vrijdag waarschijnlijk haar laatste dag...Ze was er inmiddels al weer twee weken en dan vertrekt ze heeft ze mij ooit verteld. tien tot veertien dagen komt deze dame en dan vertrekt ze meestal weer.

Pec_zwolle
15 december 2015, 14:38
2 weken geleden met haar gekamerd. Wat een leuk ding is dit zeg. Het teasen begon al op weg naar de kamer. En op de kamer zelf bleef ze ook lekker speels en actief. Zeer zeker een topper die er ook plezier in heeft Als het goed is zou ze er deze week weer zijn. Zondag gaan we weer die kant op dus ben benieuwd :P.