PDA

Volledige versie bekijken : Hoe weet een klant of een prostituee gedwongen werkt?



T&A Addict
26 februari 2015, 18:00
De PvdA, SP en de ChristenUnie (CU) willen dat een klant die willens en wetens een gedwongen prostituee bezoekt, wordt gestraft. Maar hoe herkent de klant mensenhandel? Lees meer (http://www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/2015/2/Hoe-weet-een-klant-of-een-prostituee-gedwongen-werkt-1714183W/)

Willi69
26 februari 2015, 21:03
Maar hoe herkent de klant mensenhandel?
Gar nicht! :rolleyes:

Ich war im letzten Juli in Köln auf einer Veranstaltung zu Gast, die sich mit dem Thema "Prostitution" befasste:

=> http://www.rheinforum.com/showthread.php?t=110693


Ein ungewöhnliches Treffen ereignete sich am 18. Juli in einem Tagungsraum der Evangelischen Kirche, Köln: Sechs Freier, ein katholischer Moraltheologe, eine Hauptkommissarin und VertreterInnen aus dem Gesundheitswesen unterhielten sich über sexuelle Gesundheit und andere Aspekte der Prostitution.

Ich habe die Polizistin ausdrücklich gefragt, ob es der Polizei möglich ist, bei Razzien in Clubs Zwangsprostituierte zu erkennen? Schließlich sind bei diesen Razzien speziell geschulte Polizistinnen dabei, an die sich die Mädels wenden können. Die Antwort war ein klares "Nein". :eek:

Jansen
26 februari 2015, 22:29
Je kan het toch zien of ze handboeien,en een ijzeren bal aan haar enkel heeft.

Jansen
26 februari 2015, 22:33
Willi69 @

Als Max Eberl de bester Einkaufer ist in 2013 und 2014 ? Dan heeft hij zich toch vergist met de aankoop en verkoop van Luuk de Jong.
Die misschien nu zelfs topscorer van Nederland wordt. :biggrin:

joepie
27 februari 2015, 12:04
Als ze blauwe plekken heeft wn blauw oog en tanden eruit word ze waarschijnlijk gedwongen .

Badslippers
27 februari 2015, 12:09
Als ze blauwe plekken heeft wn blauw oog en tanden eruit word ze waarschijnlijk gedwongen .

Of ze is van de trap in "GT" gevallen die naast de kino ligt Joepie want dat is een gevaarlijk ding als de dames daar met hun hutkoffer af moeten.

joepie
27 februari 2015, 12:29
Ja zou ook kunnen ja maar denk dat er in gt geen gedwongen dames zitten . Tenminste als ik ze moet geloven, en dat doe ik.

Piet Plezier
27 februari 2015, 15:58
Ja zou ook kunnen ja maar denk dat er in gt geen gedwongen dames zitten . Tenminste als ik ze moet geloven, en dat doe ik.

dat geloof je toch zeker zelf niet.
Les 1 geloof nooit een DVP.
En dan erbij ze gaat echt niet tegen jou zeggen dat ze gedwongen word.

sofaking
27 februari 2015, 16:26
Ik heb constant ook wel een aantal blauwe plekken op mijn lijf en leden.
Betekent dat nu dat ik gedwongen moet gaan neuken ?

Willi69
27 februari 2015, 17:21
Dan heeft hij zich toch vergist met de aankoop en verkoop van Luuk de Jong. Die misschien nu zelfs topscorer van Nederland wordt. :biggrin:
Das nennt man "Entwicklungshilfe". ;)

joepie
27 februari 2015, 18:42
Ik geloof alle hoeren op hun trouwe oogjes