PDA

Volledige versie bekijken : Zwitsers neuken massaal goedkoop in Duitsland



Piet Plezier
12 februari 2015, 12:50
Zwitsers neuken massaal goedkoop in Duitsland.

Topdrukte in Duitse bordelen. De sekshuizen worden overspoeld door hitsige Zwitser die dankzij de gunstige koers van de Zwitserse frank goedkoop komen wippen over de grens.

Zwitserland heeft vorige maand de Zwitserse frank losgekoppeld van de euro en dat zorgde ervoor dat de koers flink steeg, waardoor de Zwitsers meer euro's kunnen kopen voor hun franken. "Wij leveren dezelfde diensten met hoge kwaliteit voor veel lagere prijzen", legt een medewerker van bordeel FKK-Palast in Freiburg uit aan 20 Minuten. En dat heeft effect. "We hebben een duidelijke toename van Zwitserse klanten.

Lees ook: Eindelijk rosse buurt voor geile Romeinen

Ook andere bordelen in het zuiden van Duitsland merken de gegroeide interesse van de Duitse hoerenlopers. "We hebben bijna een tekort aan parkeerplaatsen door de Zwitsers", meldt een medewerker van Eva's heissen Girls. Ook de dames van in Villa Ascona in Baden-Baden krijgen meer Zwitsers over zich heen. "Ongeveer dertig procent van onze klanten is Zwitser en het worden er steeds meer. "


http://www.spitsnieuws.nl/buitenland/2015/02/zwitsers-neuken-massaal-goedkoop-in-duitsland

noglangnietuitgewandeld
12 februari 2015, 14:02
In Palast kwam ik altijd al veel Zwitsers tegen. Dat zal nu ongetwijfeld meer worden. Ook tref je er veel Fransen. Zoals in alle clubs daar in de grensstreek. Logisch, want in dat apenland mag je helemaal niks. Negatief effect daarvan is, dat de meiden na de eerste "Hallowiegehts?' meteen beginnen te zeuren van 'Gibst du mir ein Piccolo?'. Stukje Franse cultuur. Meteen afkappen. Maar afgezien daarvan kom ik er altijd wel graag, want het servicelevel is daar in de leukste en gezelligste club van Baden-Württemberg echt Van Goch waardig. Volgende week moet ik weer die kant op. Zal proberen een clubje te pakken.

boo
12 februari 2015, 23:03
Doen wij toch ook allemaal ?

Jansen
12 februari 2015, 23:18
Alle buurlanden van Duitsland komen massaal naar de saunaclubs van Duitsland toe.
Half Nederland,België en gedeelte van Frankrijk zitten in Dusseldorf,Frankfurt,Bruggen,krefrath en Oedt.
Dus dat Zwiters leven gevoel kan ik ook best begrijpen.