Volledige versie bekijken : Het haasje; ben je betrapt door je partner en hoe ging dat??
Gustomass
4 december 2006, 23:31
Steeds vaker hoor je dat vrienden van je worden betrapt door hun partner, echtgenote, vriendin.
Wellicht interessant voor degenen die nog niet betrapt zijn??
ben je betrapt door je partner??
1. ja ik ben betrapt en relatie is verbroken.
2. ja ik ben betrapt maar heb me eruit weten te redden,
3. nee, ik ben nog niet betrapt.
4. nee, ik heb geen relatie.
Lijkt me interessant voor velen om aan te geven hoe je betrapt bent.
Voor degenen die nog niet betrapt zijn, graag tips geven over wat jullie doen om de kans om gesnapt te worden zo klein mogelijk te maken....
We zijn nooit te oud om te leren..nietwaar.
Gustomass.
uurtje
4 december 2006, 23:54
Elke keer als ik naar een FKK club ga betrapt de dame waarmee ik op de kamer was mij met haar opvolgster. Dit is echter altijd in goed onderling overleg opgelost.
Rob10
5 december 2006, 01:12
- niet te hard langs de flitspalen in Dld;
- niet te veel je paspoort meenemen;
- geen chloorbad nemen;
- onkn-rapporten contant laten uitbetalen;
- soa's omzeilen;
- niet teveel in de zon;
- telefoon gewoon opnemen;
little diablo
5 december 2006, 06:06
Tja bij me eerste relatie,heeft me mobieltje me verraden:rolleyes: sommige bellen namelijk dag en nacht. Nu geen vaste relatie meer. Dus ben ik vrij man . Maar betrappen doen ze me nog steeds al is het maar in GT,daar hou ik der soms ook hele discussie,s op na;)
Saluti L Diablo
Papi Chulo
5 december 2006, 08:32
geen relatie hier... meestal zeg ik gewoon dat ik naar de film ga.. (tegen vrienden e.d.)
Zero
5 december 2006, 14:18
Wel subtiel die vraagstelling: Nee, ik ben nog niet betrapt
Randy
5 december 2006, 14:33
- geen chloorbad nemen;
- soa's omzeilen;
- niet teveel in de zon;
Wat zijn onkn rapporten? :confused:
Soa's omzeilen strak plan, maar ja of dat altijd kan?
Telefoon alleen opnemen als je vertelt dat je naar Duitsland bent. Of Polen, want Pools hoor je ook erg vaak in de Duitse clubs :D En vergeet niet dat de muziek ook best hard staat (echtgenote: Schat, ben je nu in de disco???:ranting2: ). Je kunt ook nog roepen dat je veel in vergadering bent, en wel reageert op SMS :D .
Voor de rest prima tips.
Ik kan nog toevoegen: geen aanrijdingen, defensief rijden, en je auto goed onderhouden (minder autopech). En je kunt best zeggen dat je naar de sauna bent, zeker als je partner daar niet van houdt.
Gelukkig is Randy al weer lang vrijgezel ;) .
Hollandmale
5 december 2006, 14:46
Wat zijn onkn rapporten? :confused:Onderweg Naar Keulen Morgen :green_smi ?!
Randy
5 december 2006, 15:23
Onderweg Naar Keulen Morgen :green_smi ?!
Alleen die M van Morgen klopt niet, moet N zijn. En blijkbaar wordt je betaald voor die rapporten? Werden wij maar betaald voor al die damesbezoekjes :D .
Gustomass
5 december 2006, 15:43
En blijkbaar wordt je betaald voor die rapporten? Werden wij maar betaald voor al die damesbezoekjes :D .
tja, wérden we maar betaald voor al die rapporten.....
Gustomass
Stiffmaster
6 december 2006, 12:38
Zou je toch aardig scoren Gusto:moon:
Gustomass
Willem2
6 december 2006, 12:46
Gustomass
Dan moet je toch echt bij die andere site zijn :ignore: :6[1]: :flatto-by
Binky007
6 december 2006, 13:44
Ik lieg niet over waar ik naar toe ga,
ga toch ook naar de sauna
Ik vertel alleen niet over de dames :remybussi
Ben wel ooit eens betrapt, toen ik een of ander forum
open had laten staan en even iets anders moest doen
Had hier een ander scherm voor geklikt
Kwam weer bij mijn computer en het forum stond er op
Snapte hier niets van :mad:
Even later wel :help:
Binky
Azrael
6 december 2006, 14:04
Nee, nog nooit betrapt en ik probeer dit ook zo te houden. Wat mij betreft moet ik gewoon ervoor zorgen geen bekeuringen etc vanuit Duitsland verzamelen en een goed excuus te gebruiken. En natuurlijk niet pas om 01.00 uur het pand te verlaten, want als ik dan pas om 03.00 uur thuis aan kom kloppen wordt er toch vanuit gegaan dat er ergens iets niet in orde is..:green_smi
.357 magnum
17 december 2006, 21:57
Ik ben een man alleen.
Ik heb alle vrijheid.
Alleen het budget beperkt me.
kidman
17 december 2006, 22:20
Was naar de gangbang van een dame in hulst geweest en daar lekker 9X voor mn beurt gegaan:rofl: :rofl:
Mn toenmalige vriendin las daar iets over op H.....s! Wist gelijk dat ik dat moest zijn:green_smi .
Enfin, mag nu weer doen en laten wat ik zelf wil:freu:
Binky007
18 december 2006, 10:58
Mn toenmalige vriendin las daar iets over op H.....s! Wist gelijk dat ik dat moest zijn:green_smi .
Een vriendin die dat leest :eek:
Effe vragen waarom ze daar leest :D
Is dat volgende keer geen optie
Binky
kidman
18 december 2006, 11:08
De geschiedenis niet goed gewist!
De Cock
19 december 2006, 00:47
Was naar de gangbang van een dame in hulst geweest en daar lekker 9X voor mn beurt gegaan:rofl: :rofl:
Hi Kidman,
Jij bent dus SOLO ?
Die GangBang ken ik ben ik ook best wel vaak geweest :thefinger maar ik kom maar tot 3x en dat weet mijn vrouw gelukkig... dus als ik schrijf 9x weet ze dat ik lieg :eek: kijk dan zijn voor mij de rapen gaar!
Groeten,
De Cock.
kidman
19 december 2006, 09:55
Hi Kidman,
Jij bent dus SOLO ?
Die GangBang ken ik ben ik ook best wel vaak geweest :thefinger maar ik kom maar tot 3x en dat weet mijn vrouw gelukkig... dus als ik schrijf 9x weet ze dat ik lieg :eek: kijk dan zijn voor mij de rapen gaar!
Groeten,
De Cock.
Andere gasten hadden over mn 9X geschreven:hah: Ze noemde me de champ ofzo:freu:
Was voor mn ex nogal herkenbaar geloof ik:ranting2: :ranting2: :ranting2: :baeh: :baeh: :baeh:
lellebel
7 maart 2007, 22:07
- geen chloorbad nemen;
- soa's omzeilen;
- niet teveel in de zon;
Nog wat bruikbare tips voor jullie ijsbeertjes,want vrouwtjes zijn heel sluw :green_smi
Vraag de dame in kwestie om lipglos,lipstick af te doen,alvorens jullie aan het spel beginnen,dat kan lelijke vlekken geven die moeilijk eraf gaan,meiden willen nogal eens 24 uurs lipglosjes gebruiken,maar die rotzooi krijg je dus echt niet ervanaf.
Je hele lichaam wassen na het spel,vrouwen hebben een hele goeie neus.
Geen briefjes,kaartjes enz. met telefoonnummers in je beurs bewaren,sla het desnoods op in je gsm onder een andere naam,bijv. ' kpn klantenservice'
gebruik liefst geen massage-olie tijdens het spel,althans,laat je niet helemaal ermee insmeren,het gaat zo lastig eraf.daarbij moet je sowieso,als je al massage-olie gebruikt,erop letten dat het een olie is op waterbasis en niet op oliebasis,die maken namelijk de condoom poreus,wat dus weer grotere kans op soa's geeft.
Verander je sexpatroon thuis niet,dat valt meteen op bij de vrouwtjes.Ook als je door eventueel schuldgevoel haar in de waten wilt leggen,dus bijv. een bloemetje meenemen,als je dat normaal niet zo doet,doe het dan ook niet,dan gaat ze zich juist afvragen waarom je dat doet.
(bah,wat kunnen wij vrouwen moeilijk zijn soms he:D )
Je kunt natuurlijk ook altijd proberen of je vrouw er open voor staat om een vrije relatie te hebben op sexgebied,stel eens voor om met haar naar een parenclub te gaan,wie weet....dan hoeft het niet meer stiekem,tenzij je dat juist spannend vindt.;)
Succes ermee....
:smkiss:
Stiffmaster
8 maart 2007, 09:42
Hou dat in dat je weer een eenzame ijsbeer bent, of heb je haar goedkeuring :green_smi :green_smi
(bah,wat kunnen wij vrouwen moeilijk zijn soms he:D )
Soms ?:o
kidman
8 maart 2007, 12:54
Hou dat in dat je weer een eenzame ijsbeer bent, of heb je haar goedkeuring :green_smi :green_smi
Ben dus alleen, maar zoals eerder aangegeven, geen ijsbeer meer.
Ben gestopt met wandelen. :wink:
kidman
8 maart 2007, 12:56
@ Lellebel
Hele goede en handige tips! Alleen voor mij een jaar of twee te laat! Het kwaad is al geschied.
De Cock
8 maart 2007, 15:25
Mij maakt het gelukkig niet veel uit of ze me met olie vol smeren of wat dan ook :teuflisch vind ik altijd wel gaaf, dan na het spel aankleden en weg :freu: zie je de dame vaak bedenkelijk kijken :nee: moet je niet eerst nog ff douchen :rofl: nee :D ik heb geen tijd moet snel naar huis mijn vrouw wacht :lostit:.
Dus ik word regelmatig betrapt en natuurlijk bestraft met een nieuw adventure :fuck: .
Groeten,
De Wandelstok Cock.
ps. dit is dus de uitleg.
thesickboy
8 maart 2007, 15:59
Nog een tipje om problemen te vermijden: Verbruik niet àl je 'energie' in een club.
Sickboy is wel eens afgepeigerd van een partytreff thuisgekomen om daar Mevr Sickboy aan te treffen die ook wel zin had in een nummertje :eek: .
Sindsdien zorgt Sickboy er voor dat hij maar thuiskomt als mevrouw al in dromenland ligt...
:wink:
kidman
9 maart 2007, 01:17
Mij maakt het gelukkig niet veel uit of ze me met olie vol smeren of wat dan ook :teuflisch vind ik altijd wel gaaf, dan na het spel aankleden en weg :freu: zie je de dame vaak bedenkelijk kijken :nee: moet je niet eerst nog ff douchen :rofl: nee :D ik heb geen tijd moet snel naar huis mijn vrouw wacht :lostit:.
Dus ik word regelmatig betrapt en natuurlijk bestraft met een nieuw adventure :fuck: .
Groeten,
De Wandelstok Cock.
ps. dit is dus de uitleg.
Sommige gasten hebben alles mee in dit leven :freu: :freu: :freu: :wink:
Azrael
9 maart 2007, 08:47
Nog wat bruikbare tips voor jullie ijsbeertjes,want vrouwtjes zijn heel sluw :green_smi
-----------------
Succes ermee....
He lellebel, goede tips. Maar zoals Kidman al zij, een beetje te laat voor sommigen onder ons. :D
Azrael
9 maart 2007, 08:50
Nog een tipje om problemen te vermijden: Verbruik niet àl je 'energie' in een club.
Sickboy is wel eens afgepeigerd van een partytreff thuisgekomen om daar Mevr Sickboy aan te treffen die ook wel zin had in een nummertje :eek: .
Sindsdien zorgt Sickboy er voor dat hij maar thuiskomt als mevrouw al in dromenland ligt...
Dit is misschien wel de beste tip van allemaal. Ik ben tijdens mijn wandercarriere nog nooit betrapt door mijn partners, maar dit was wel een probleem. Een hele dag in een club bezig zijn en dan thuis komen, moe en leeg, en dan je partner die je vraagt nog even van bil te gaan. En omdat je haar niet wijzer wil maken dan dat ze al is, probeer je het. Maar geloof me, een vrouw weet wel of je er echt zin in hebt of niet. :rolleyes:
blauwebeer
9 maart 2007, 09:00
Een hele dag in een club bezig zijn en dan thuis komen, moe en leeg, en dan je partner die je vraagt nog even van bil te gaan. En omdat je haar niet wijzer wil maken dan dat ze al is, probeer je het. Maar geloof me, een vrouw weet wel of je er echt zin in hebt of niet. :rolleyes:
Je kan natuurlijk ook een aantal pijnstillers in je broekzak steken, deze op het gepaste moment bovenhalen en zeggen :'Vanavond niet schat, ik heb hoofdpijn'. :wand:
lellebel
9 maart 2007, 11:47
He lellebel, goede tips. Maar zoals Kidman al zij, een beetje te laat voor sommigen onder ons. :D
Misschien wel weer handig voor in de toekomst,toch?;)
neukie
9 maart 2007, 12:47
Ik heb aan mijn Nr. 1 het lievelings-parfume van mijn Nr. 2 gegeven.........:D :D :D :baeh:
Igor-Ergaster
7 april 2007, 18:18
Veel goede tips gelezen. Een mis ik er nog. Haar een eigen laptop :rolleyes: geven zodat ze de jouwe niet hoeft te gebruiken. Teven gebruik ik FireFox met de instelling dat hij alle privé gegevens :teuflisch moet opruimen na het afsluiten. Ook heb ik mijn laptop met een wachtwoord beveiligd.