Volledige versie bekijken : Met hoeveel Dames van verschillende nationaliteiten heb je het al gedaan?
rplover
4 december 2006, 21:45
Bwah, voor de fun, is misschien eens aangenaam te weten, met hoeveel Meiden van verschillende natonaliteiten je al hebt gerollebold?
Je mag altijd een lijstje meegeven.
Ikzelf heb er ooit een spreadsheet van gemaakt, voor de fun ook, en toen kwam ik aan 55. Intussen is er nog een Albanese en een Roemeense bijgekomen, ik zit dus aan 57
dit is mijn totale cijfer, zowel prive als ge-ijsbeer, zal ik maar zeggen ;)
stano
4 december 2006, 22:29
pffff ..... wat een vraag, zeg ....
denk je soms dat de nationaliteiten die ze aangeven altijd de waarheid is ??
ik herinner mij een van deze meiden die ik eerst in Oase heb ontmoet (aylin) : daar was ze italiaans (of beter gezegd siciliaans). Achteraf heb ik haar in GT gezien ... ze was plots turks geworden ... en dan enkele maanden later trof ik haar in de World ... en ze was nu macedoniaans ..... :rofl:
dus ... 3 nationaliteiten met dezelfde meid ...
Agatha van oom Bernds had mij eerst gezegd dat haar vader van Angola was en haar moeder uit Cze ... (hoe wordt dit land in nl geschreven weet ik niet) ... Later was haar vader plots portugees ... binnen enkele weken wordt haar moeder mischien hongaars of russin ... dus 4 nationaliteiten met dezelfde meid .... :hammer:
Naomi van de GT is zogezegd van Algerije ... maar als ik haar begin te spreken van haar land (die ik goed ken) ... geef ze direkt toe dat ze er nooit geweest is en alleen haar vader van dat land "afkomstig is" ...
Tja die meiden weten blijkbaar allemaal dat een beetje exotisme een zekere aantrekkingskracht heeft op de mannen ...
uurtje
4 december 2006, 22:48
...denk je soms dat de nationaliteiten die ze aangeven altijd de waarheid is ?? ...
Daarbij komt nog dat de landen die vandaag bestaan er morgen opeens niet meer zijn...
Hollandmale
4 december 2006, 22:50
Zoals gezegd Thaise, daarnaast Birmese, Laotiaanse, Cambodiaanse en Chinese meisjes, allen werkzaam in Thailand. In Indonesië veelal met Javaanse meisjes; in Sri Lanka met Singalese meisjes. Sinds m'n FKK-bezoeken wordt de lijst van internationale dames langer. Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Polen, Witrusland, Rusland, Kazachstan, Moldavië, Macedonië, Servië, Kroatië, Slovenië, Bosnië, Bulgarije, Roemenië, Turkije, Griekenland, Italië, Spanje, Portugal, Marokko, Algerije, Tunesie, Egypte, Kameroen, Ghana, Nigeria, Cuba, Dominicaanse Republiek, Haiti, Kaapverdië, Suriname, Antillen, Mexico, Venezuela, Colombia, Brazilie en Argentinië. In totaal 44 nationaliteiten en zal er best 'n paar vergeten zijn.Inderdaad, nog enkele Duitse, Oostenrijkse, Belgische, Franse, Guyaanse en NL-dames vergeten. Dus de teller staat inmiddels op 50 :p.
rplover
4 december 2006, 22:51
pffff ..... wat een vraag, zeg ....
Pffff, wat een antwoord zeg.......
Gustomass
4 december 2006, 23:15
Het is Gusto gelukt om zijn dames te vangen in een excell bestandje.
Hieronder een koele opsomming die omgekeerd evenredig is met het plezier wat ik met dames van deze nationaliteiten heb mogen hebben.
Wat een geschenk uit de hemel.
Toen Gusto jong was, had ie al een zwak voor aardrijkskunde.
In die jaren nooit gedacht dat ie zijn eigen Discovery tochten ging uitvoeren.
En wat is het mooie van dit alles. Net ja, precies de slogan die Radio Veronica 538 in de jaren zeventig al gebruikte. "Veronica komt naar je toe!! deze zomer."
Al de meisjes uit al deze landen komen gewoon naar je toe, je hoeft er niet eens voor te vliegen (ja even niet reageren Sonny en Carpe Momentum!) je zou er op je fiets naar toe kunnen. Wat wil je nog meer??
Straks komt er nog eens een enquete; hoe heetten de meisjes waarmee je het bed hebt mogen delen??
Zou wel wat persoonlijker zijn.
Gewoon mijn Excell bestandje gekopieerd.
Drie keer raden wat mijn geluksgetal is.
Juist 32.
Was het niet Samira die me erop wees; "Casualidad no existe "
Ooh mijn lekker snoepje... Buen suenos esta notche para ti....
Gustomass
1 germany
2 cuba
3 nigeria
4 greece
5 holland
6 hungaria
7 poland
8 litouwania
9 morocco
10 bali
11 kazachstan
12 ukraïnia
13 roemania
14 bolivia
15 brasil
16 china
17 togo
18 tunesië
19 slowakia
20 iran
21 thailand
22 africa
23 Espagna
24 Turkije
25 italia
26 jamaica
27 Colombia
28 Cameroen
29 Tsjechië
30 sierra leone
31 hindoestaans
32 DDR
Mexico
Colorado
California
uurtje
4 december 2006, 23:26
En Nigeria (3) valt al onder Afrika. Het ging trouwens om landen. Hindoestaans is op zich ook wel een rekbaar begrip.
Goed, maakt niet uit. Gustomass, je hebt een indrukwekkende lijst. Ik ga niet eens in mijn geheugen graven om te kijken hoe ver ik kom.
Gustomass
4 december 2006, 23:36
En Nigeria (3) valt al onder Afrika. Het ging trouwens om landen. Hindoestaans is op zich ook wel een rekbaar begrip.
Goed, maakt niet uit. Gustomass, je hebt een indrukwekkende lijst. Ik ga niet eens in mijn geheugen graven om te kijken hoe ver ik kom.
Met Afrika bedoelt Gusto een niet nader bekend zijn land aldaar en Hindoestaans is inderdaad een rekbaar begrip. Ik denk nog terug aan haar flexibele opstelling , heerlijk gewoon.
Gustomass.
Big30
4 december 2006, 23:39
Als ik even in mijn geheugen een zoektocht maak kom ik toch op minimaal 5 verschillende nationaliteiten. Die ene Friezin tel ik dan wel mee :D!
Over de foutenmarge laat ik me maar niet uit ;)!
@stano: aylin/ayleen heeft een Turks paspoort, door omstandigheden wel eens ingezien ;) ... klopt dat ze het niet altijd zo nauw nam met haar nationaliteit :cool:, tsja ze zijn creatief hoor die dames :p!
Groet,
big30
The right number?? -> geen flauw idee, hou ik me ook totaal niet mee bezig!!
Stiffmaster
5 december 2006, 12:23
Ja, zal een lijstje proberen op te noemen,
Nederlandse, Duitse, Franse, Roemeense, Bulgaarse, Hongaarse, Tjechiese, Kroaatse, Russische, Poolse, Kazachstaanse, en nog wat van die staten uit Rusland, Marokkaanse, Turkse, Iraanse, Algerijnse, Cubaanse, Boliviaanse, Chinese, Thaise, Spaanse, Italiaanse, Engelse, Deense en zal er vast en zeker nog wel wat vergeten zijn, trouwens deze dames zitten niet allemaal in FKK clubs, maar dat was de vraag volgens mij ook niet.:green_smi :green_smi . Zal terzijndertijd het aantal wat proberen op te vijzelen.:lostit::lostit: :lostit:
Azrael
6 december 2006, 14:09
Ik heb het niet allemaal bijgehouden, maar in ieder geval uit Rusland, Roemenie, Duitsland, Nederland, Spanje, Italie, Nigeria, Dom. Rep., Brazilie, Togo, Kameroen, Marokko, Turkije, Kroatie, Hongarije, Ukraine, Polen, Senegal, Argentinie, Cuba, Algarije, China, Thailand, Tsjechie, Iran, Kazachstan. En dan zullen er zeker nog wel landen zijn die ik ben vergeten.:D
little diablo
6 december 2006, 20:46
Pools,russisch,ukraiene,turks,frans,engels,grieks, spaans,italiens,duits,hongaars,lets,zwitsers,fins, en dat was het wel een beetje:D en oja hollands. Geniet nog als ik er allemaal aan terug denk:freu:
Saluti L Diablo
099
7 december 2006, 14:35
Pools,russisch,ukraiene,turks,frans,engels,grieks, spaans,italiens,duits,hongaars,lets,zwitsers,fins, en dat was het wel een beetje:D en oja hollands. Geniet nog als ik er allemaal aan terug denk:freu:
Saluti L Diablo
Arme jongen, nog altijd geen Belgische gehad :green_smi !
Sphinx
7 december 2006, 19:18
Da's inderdaad even denken. Brings back memories :D
1. Nederland
2. Duitsland
3. Polen
4. Tsjechië
5. Oekraïne
6. Wit-Rusland
7. Rusland
8. Griekenland
9. Hongarije
10. Italië
11. Nigeria
12. Kameroen
13. Thailand
14. Beijeren (de uitleg gaat net zoveel tijd kosten als de discussie die ik met de dame in kwestie heb gevoerd :D )
Rex
7 december 2006, 20:15
Ik moest de radar even laten draaien maar heb in ieder geval uit de volgende landen heel wat lekkertjes geneukt:
Nederland
Engeland
België
Duitsland
Rusland
Letland
Polen
Roemenië
Brazilië
Tsechië
Oostenrijk
Suriname
Tunesië
Marocco
Italië
Hongarije
Bulgarije
little diablo
7 december 2006, 20:16
Arme jongen, nog altijd geen Belgische gehad :green_smi !
Nee klopt,zoek maar eens een lekkere belgisch hertje op voor me:p Zijn moeilijk te vinden;)
Saluti L Diablo
thesickboy
8 december 2006, 09:11
Sinds een tijdje hou ik ook een lijstje bij van de diverse dames waarmee ik ooit de sponde heb gedeeld.
Jammer genoeg heb ik nooit de moeite gedaan om de nationaliteit te noteren.
Wat ik mij nog kan herinneren:
België, Nederland, Spanje, Frankrijk, Zwitserland (Aaargh, vakantieliefde!!!) Duitsland, Polen, Tjechië, Rusland, Hongarije, Roemenië,
Togo, Kameroen, Kenia, Marokko, Turkije, Thailand, Indonesië, Kazachstan, India, Iran, Cuba, Brazilië, en allicht nog een aantal andere sinds 1994
(1994: het jaar van wat mijn eerste wandelervaring moet geweest zijn, een zwart meisje in het 'glazen straatje' te Gent. Ik herinner mij nog levendig dat ik daarvoor toenertijd 2000 Bf betaalde, wat nu zo'n 50 EUR is, prijzen zijn dus nauwelijks gestegen sindsdien. Toch opvallend dat je je zéér goed je eerste wandeervaring kan herinneren en ook de laatste zijn nog vrij helder, alles wat ertussen valt is maar een zéér wazige herinnering...)
Dit laatste geheel off-topic, waarvoor mijn excuses...
Willi69
8 december 2006, 18:18
Was ist mit Mädels, die Eltern aus unterschiedlichen Ländern haben, so wie zum Beispiel Dolores (Holland/Indonesien)? :confused: Zählt die als zwei Länder? :rolleyes:
rplover
8 december 2006, 20:08
Was ist mit Mädels, die Eltern aus unterschiedlichen Ländern haben, so wie zum Beispiel Dolores (Holland/Indonesien)? :confused: Zählt die als zwei Länder? :rolleyes:
Is de vader of de moeder Nederlands, Willy :p
Tja, ik zit met hetzelfde probleem, de Ned/Indonesiche Tessa, SS2/1, maar ik heb nog wel wat meer Nederlandse Dames mogen proeven, dus tel ik haar als Indonesische ;)
Het zal toch ook niet je enige Nederlandse stoot geweest zijn, denk ik :smile2:
groetjes,
rplover
099
10 december 2006, 16:04
Ik heb er eigenlijk totaal geen gedachte van :rolleyes:!
Enkele nationaliteiten die ik meen te weten.
Een Belgische
Een Nederlandse
Een Duitse
Een Franse
Een Wit-Russiche
Een Chineese
Een Amerikaanse
... de lijst zal ongetwijfeld nog veel groter zijn
oa vele Oostbloklanden,Aziatische landen, Afrikaanse landen,Zuid-Amerikaanse landen ....
Jansen
24 december 2006, 13:32
Even kijken hoe ver ik kom;
Nederland,Belgie,Frankrijk,Spanje,Italie,duitsland ,Griekenland
Marokko,Turkije,Jordanie,Libie,Nigeria,Zuid-Afrika,Gana,Kameroen
Tjechie,Slowakije,Roemenie,Bulgarie,Hongarije,Serv ie,Krowaat,Joegoslavie,
Rusland,Wit-Rusland,Oekraine,Letland,Polen,
Cuba,Brazilie,Argentinie,Venuzuela,Suriname,Colomb ia,Jamaica,Amerika,
Tailand,Philipijnen,Iran,India,Indoneschie
Op Nr.1 staat bij mij: Polen dus zeker 41 maar het kunnen er nog wel 5 meer zijn.
IK heb hier boven verkeerd gestemd tot 25 en moet tot 50 zijn dus moderator even aanpassen bedankt.
Caveman
27 december 2006, 09:22
Een 50-tig tal nationaliteiten schat ik.
Vroeger hield ik een heel staatje bij met namen, ervaringen, nationaliteiten en adressen maar toen de teller over de 1000 dames ging ben ik daar mee gestopt.
Hoeveel Albanese vrouwen hebben je niet verteld dat ze Italiaanse zijn?
Soms kom je best wel leuke en exotische combinaties tegen.
OK, wie heeft er al eens een meisje gehad met een vader uit Andorra en een moeder uit Liechtenstein?
.357 magnum
5 januari 2007, 18:48
Hele goeie vraag.
De nationalitijt laat zich niet makkelijk raden.
Maar ik denk dat het een hele mengelmoes is in de clubs.
Dus zeker meer dan 10 verschillende.
.357 magnum
Alles Paletti
9 januari 2007, 19:41
Minimaal 1 nationaliteit.
Ik heb een slecht geheugen.
bootyfan
29 maart 2009, 21:09
Tot nu toe 71 verschillende dames met een totaal van 25 verschillende nationaliteiten.
foots
29 maart 2009, 21:38
Heul veul !
noglangnietuitgewandeld
6 mei 2009, 21:42
Ben eens rustig gaan tellen en kom tot mijn verbazing voorlopig op 62. Mogelijk zijn er nog een paar vergeten. Jeetje, ik stond er nooit zo bij stil, maar ik heb zowat de halve wereld geneukt! Maar, ik heb er wel een kleine 30 jaar over gedaan. Gemiddeld genomen slechts twee nationaliteiten per jaar dus. En dat is toch weer bescheiden te noemen. Ik heb het eens uitgezocht, er zijn 193 officieel erkende landen op de wereld. Toch nog een behoorlijk stukje onontgonnen gebied. Ik betwijfel of ik die ook nog geneukt krijg. Vaticaanstad bijvoorbeeld zal wel lastig worden. Maar in ieder geval ieder geval een uitdaging. Ik ben noglangnietuitgewandeld.
lustman
6 mei 2009, 22:29
Zal rond een 40-tal liggen. Japan en Zweden staan op de verlanglijst...:hah:
erik301969
7 mei 2009, 05:11
Moeilijk om te zeggen. Maar het zijn er er zeker meer dan 20.
Ik heb ze nooit van verschillende nationaliteiten gehad ze hadden altijd maar een nationaliteit.
Pistol Pete
7 mei 2009, 07:39
Ik heb ze nooit van verschillende nationaliteiten gehad ze hadden altijd maar een nationaliteit.
hmm, dani ist doch turkisch und deutsch, oder nicht, herr Dalton? :rolleyes::rolleyes:;)
CLUBSPORT
4 juni 2009, 17:07
ook eens even kijken hoever ik kom
nederland
belgië
duitsland
spanje
roemenië
polen
wit rusland
bulgarije
argentinië
frankrijk
en nu weet ik het niet meer
Fuck4Ever
4 juni 2009, 17:48
Ik kom nog niet aan de tien. Maar ik begin net mijn ontdekkingstocht in ijsberenland dus daar zal waarschijnlijk erg snel verandering in komen.
Na mijn eerste partytreff bezoek staan er direct alweer 4 nationaliteiten bij op de "scorelijst". :D
CLUBSPORT
4 juni 2009, 22:36
heb je hun paspoort gevraagd om het te kunnen controleren:D
Het aantal dames waar ik mee het bed/de kamer heb gedeeld weet ik niet exact, maar de verschillende nationaliteiten zijn:
1. Polen
2. Duitsland
3. Bulgarije
4. Nederland
5. Rusland
6. Zweden
7. Roemenie
8. Spanje
9. Noorwegen
10. Denemarken
11. Brazilie
dus 11 verschillende nationaliteiten voor zover ik me kan herinneren en ik hoop dat het er meer zullen worden. Weet ik eigenlijk wel zeker ;)
kegel
2 september 2009, 13:16
België
Nederland
Duitsland
Italië
VS
Chinees
Koreaans
Thais
Cubaans
Columbiaans
Pools
Hongaars
Russisch
Oekraiens
Lets
Ests
Litouws
Roemeens
Bulgaars
Kosovaars
Slovaaks
Witrussisch
Togolees
Nigeriaans
Marokaans
Gustomass
2 september 2009, 16:23
Als ik Meltem van gister een Georgische nationalteit mag geven staat de teller in mijn Excell sheet op 49....
Ben werkelijk benieuwd welke dame met haar nationaliteit mij aan het mooie getal van 50 mag helpen.....
Ik zou haar enkel al uitnodigen vanwege haar nationaliteit...;)
Gustomass.
Bief2
2 september 2009, 20:42
op m'n toch nog prille carrière van 1,5 jaar wandelen, weet ik toch al 28 verschillende nationaliteiten bij elkaar te scharrelen op een totaal van 95 verschillende dames...
janjanjan
2 september 2009, 21:05
Ik heb geen enkel idee :confused: iig heel Oost-Europa en wat Aziatische landen.
MichelJ
3 september 2009, 16:36
Ah...een oud, maar leuk topic. Ik ga vanavond eens niet naar GT, maar de wereldkaart inkleuren...Ben zelf ook wel benieuwd hoeveel het er zijn...
Gustomass
3 september 2009, 17:23
Ah...een oud, maar leuk topic. Ik ga vanavond eens niet naar GT, maar de wereldkaart inkleuren...Ben zelf ook wel benieuwd hoeveel het er zijn...
ja nu je het zegt, een oud maar nog steeds leuk topic.
De wereldkaart inkleuren, mochten we vroeger tijdens aardrijkskunde.
Nooit gedacht dat ik datzelfde nog zou doen , maar dan van de landen waarvan ik met dames het genoegen heb mogen hebben........
Kan een mooi patchwork idee worden...
Teken eens pijlen in vanaf die landen naar Duitsland.....Krijg je een mooi effect..Iets á la een pagina van Lufthansa, waarbij het lijkt dat Frankfurth het centrum van de wereld is....alle vluchten lijken te landen aldaar....
Gustomass die wel van een beetje creatief omgaan met dvp's houdt....
MichelJ
3 september 2009, 17:39
Europa
1. Nederland
2. Belgie
3. Engeland
4. Frankrijk
5. Spanje
6. Italie
7. Duitsland
8. Polen
9. Tsjechië
10. Roemenië
11. Kroatië
12. Bulgarije
13. Griekenland
14. Letland
15. Oekraïne
16. Rusland
17. Turkije
18. Bulgarije
19. Kosovo
20. Slowakije
21. Hongarije
22. Bosnië
23. Moldavië
Afrika
24. Marokko
25. Egypte
Amerika
26. Brazilië
27. Peru
28. Verenigde staten
29. Cuba
30. Colombia
Azië:
31. Zuid-Korea / Mongolië
32. Thailand
33. Indonesië
Zal waarschijnlijk hier en daar wel een landje vergeten zijn, bovenstaande landen kwamen het snelst in me op. Helaas is Scandinavië nog niet vertegenwoordigd!
Bief2
3 september 2009, 20:34
Europa
... Helaas is Scandinavië nog niet vertegenwoordigd!
Ja, vond ik bij mezelf ook best spijtig.
Kent er niemand een club, waar men een scandinavische schone kan bestijgen??
:nixweiss[1]:
dupke
3 september 2009, 20:44
Europa
12. Bulgarije
18. Bulgarije
33. Indonesië
Zal waarschijnlijk hier en daar wel een landje vergeten zijn, bovenstaande landen kwamen het snelst in me op. Helaas is Scandinavië nog niet vertegenwoordigd!
En zo stranden we op 32 hé , beetje zitten :slaap: toen je het lijstje maakte ?
MichelJ
3 september 2009, 20:58
Ja, vond ik bij mezelf ook best spijtig.
Kent er niemand een club, waar men een scandinavische schone kan bestijgen??
Dat hoor ik ook graag!
Ah...Dupke is wel wakker ;)
We komen dan inderdaad op 32, maar ik zal ongetwijfeld wel een landje vergeten zijn...
Angelus
4 september 2009, 19:10
Tot nu minder dan 10 :littleangel:
MichelJ
11 september 2009, 22:57
Na gisteren toch op 33 landen gekomen Dupke. Wit-Rusland is toegevoegd ;)
Europa
1. Nederland
2. Belgie
3. Engeland
4. Frankrijk
5. Spanje
6. Italie
7. Duitsland
8. Polen
9. Tsjechië
10. Roemenië
11. Kroatië
12. Bulgarije
13. Griekenland
14. Letland
15. Oekraïne
16. Rusland
17. Turkije
18. Wit-Rusland
19. Kosovo
20. Slowakije
21. Hongarije
22. Bosnië
23. Moldavië
Afrika
24. Marokko
25. Egypte
Amerika
26. Brazilië
27. Peru
28. Verenigde staten
29. Cuba
30. Colombia
Azië:
31. Zuid-Korea / Mongolië
32. Thailand
33. Indonesië
Jedan
5 februari 2010, 23:17
belgisch
nederlands
duits
russisch
tsjechisch
chinees
roemeens
slovaaks
oekraiens
senegalees
mongolie
thais
spaans
portugees
grieks
bulgaars
servisch
italiaans
turks
marokkaans
braziliaans
frans
pools
lets
litouws
ghanees
cubaans
kroatisch
hongaars
wit-russisch
nigeriaans
dominicaans
kirgizie
kazachstan
...
ik stop, te veel dus
gignnl
6 februari 2010, 01:20
volgens mij heb ik een eskimo vrouw nog niet gehad...
Yahoe
6 februari 2010, 12:01
Eigenlijk niet eens zo heel interessant om te weten met hoeveel verschillende nationaliteiten een ijsbeer het heeft gedaan. Meer interessant is te weten welke nationaliteit de voorkeur geniet.
Vandaar dat ik maar een nieuwe poll opstart... Ben toch benieuwd welke dames het straks mega-druk krijgen en welke eenzaam in een hoekje zitten af te wachten...
gille52
28 november 2010, 19:56
Ik kom aan 152 dames verspreid over een 30 tal landen
Jansen
28 november 2010, 22:46
Even kijken hoe ver ik kom;
Nederland,Belgie,Frankrijk,Spanje,Italie,duitsland ,Griekenland
Marokko,Turkije,Jordanie,Libie,Nigeria,Zuid-Afrika,Gana,Kameroen
Tjechie,Slowakije,Roemenie,Bulgarie,Hongarije,Serv ie,Krowaat,Joegoslavie,
Rusland,Wit-Rusland,Oekraine,Letland,Polen,
Cuba,Brazilie,Argentinie,Venuzuela,Suriname,Colomb ia,Jamaica,Amerika,
Tailand,Philipijnen,Iran,India,Indoneschie
Op Nr.1 staat bij mij: Polen dus zeker 41 maar het kunnen er nog wel 5 meer zijn.
IK heb hier boven verkeerd gestemd tot 25 en moet tot 50 zijn dus moderator even aanpassen bedankt.
We zitten nu niet meer in 2006 maar eind 2010
ik zit nu aan de 600 verschillende dames en de dames uit landen die ik nog niet heb gehad zijn er nog maar weinig.:biggrin:
lustman
29 november 2010, 04:10
Zal rond een 40-tal liggen. Japan en Zweden staan op de verlanglijst...:hah:
Ondertussen toch twee nieuwe nationaliteiten bij gekomen. Een dame uit Haiti die in de Dominicaanse Republiek als dvp aan de slag was. Onlangs in GT met een Kaapverdische naar de kamer geweest. Heb in LR wel een Japanse gezien dit jaar , maar vond ze niet de moeite. Dus Japan en Zweden nog steeds op de verlanglijst. Ik heb nog enkele jaren te gaan dus...:tongue:
Twinangel
3 december 2010, 14:36
Roemeense hertjes staan bij mij op de eerste plaats. Verder staan de Poolse DVP's op een tweede plaats.
Alabama
4 december 2010, 19:22
Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Italie, Tsjechie, Slowakije, Rusland, Oekraine, Oostenrijk, Duitsland, Albanie, Roemenie, Bulgarije, Servie, Litouwen, Wit Rusland, Moldavie, Thailand, Marokko, Tunesie, Nigeria, Sierra Leone, Kenya, Ghana, Kameroen, Uganda, Verenigde Staten, Jamaica, Dominicaanse Republiek, Venezuela, Colombia, Mexico, Ecuador, Bolivia, Argentinie, Chili, Brazilie, Suriname, NL Antillen, Peru, Paraguay, Portugal, Israel, Engeland, Hongarije, Polen, Letland.... Misschien nog wel ergens iets vergeten, maar dit is wat me zo bijstaat.
kater
4 december 2010, 21:05
Kater heeft toch het iedee dat als de dames wat "eerlijker" zouden zijn :baeh:, de meeste lijstjes n stuk korter worden :biggrin:
Gr ;)
Alabama
5 december 2010, 07:50
Kater heeft toch het iedee dat als de dames wat "eerlijker" zouden zijn :baeh:, de meeste lijstjes n stuk korter worden :biggrin:
Gr ;)
Er zitten ook veel non-DVP´s bij. DVP´s liegen er vaak over. Bij twijfel ga ik bij ´n Oosteuropese er vanuit dat ze Roemeens is en de Zuidamerikaanse accenten kan ik wel uit elkaar houden. Maakt ook allemaal niet veel uit, want het verschil voel je als het goed is niet echt. :biggrin:
felrops
7 december 2010, 11:37
Even proberen het geheugen op te frissen:
België, Nederland, UK, Duitsland, Oostenrijk, Letland, Litouwen, Polen, Hongarije, Slowakije, Bulgarije, Roemeniê, Bosnië, Albanïë, Rusland, Wit-Rusland, Oekraïne, Zwitserland
Brazilië, Cuba, Argentinië, Domenicaanse, Jamaica, Martinique
Nigeria, Ghana, Sierra-Leone
Thailand, Birma, Maleisië, Indonesië en Filipijnen
Ik heb ook al vele "Grieksen of Italiaansen" geneukt, maar meestal wisten zij veel meer te vertellen over Albanië dan over Italië of Griekenland. Deze twee landen staan dus nog niet op mijn lijst, wel op de verlanglijst.
Ricardo Banana
19 december 2010, 16:31
Nederland, Belgie, Duitsland, Polen, Frankrijk, Italie, Spanje, Hongarije, Bulgarije, Engeland, Zweden, Roemenie, Macedonie, Albanie, Rusland, Wit-Rusland, China, Thailand, Japans, Tjechische, Slowaakse, Marokko, Tunesie, Turkse, Moldavie, Egypte, Kenia, Ghana, Peru, Uruquay, Paraguay, Brazilie, Argentinie, Ecuador, Colombia, Dominicaanse Rep, Suriname, Ned. Antillen, Venuzuela, Mexico, Amerika, Yoegoslavie, Zuid-Afrika, Chili, Cambodja, Cuba, Costa Rica, Cyprus, Filipijnen, Gambia, Griekenland, Indonesie, Iran, Ivoorkust, Jamaica, Kaapverdie, Kameroen, Kroatie, Letland, Litouwen, Oekraine, Oostenrijk, Zwitserland, Pakistan, Portugal, Senegal, Servie, Slovenie, Sri Lanka,
Oh wat een geld heeft dat gekost.
Picasso 1
19 december 2010, 16:47
Dit plaatje zegt in mijn geval alles denk ik :gruebel:
http://www.jvstackle.com/jvs/Images/draaiende_wereldbol3.gif
Dalton
19 december 2010, 17:06
Dit plaatje zegt in mijn geval alles denk ik :gruebel:
http://www.jvstackle.com/jvs/Images/draaiende_wereldbol3.gif
Mooie knikker is dat neem je die altijd mee om te knikkeren?
wooley
7 maart 2011, 11:19
België
Bulgarije
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije
Ierland
Italië
Letland
Litouwen
Luxemburg
Malta
Nederland
Oostenrijk
Polen
Portugal
Roemenië
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Verenigd Koninkrijk
Zweden
Turkije
Marokko
Rusland
Diverse Afrikaanse landen
Noord-Amerika
Zuid-Amerika o.a. Brazilie,Dominicaanse,Colombiaanse,Cuba etc.....
Azie o.a. Thailand,China,Indonesie,Maleisie etc......
Nieuw-zeeland
Australie
Ik heb dus verkeerd gestemd...25-50
maar na de lijst te hebben gemaakt blijken het er meer als 50 te zijn...
Voorkeur voor Azie....
facial
7 maart 2011, 12:22
Weet het niet precies denk rond de 25 a 30 verschillende landen
maurice.g
20 februari 2014, 20:43
mijn hindoestaanse wandel geschiedenis :walking: begon 5 jaar geleden
ik woonden toen tussen den haag en rotterdam in daar heb je heel veel hindoestaanse vrouwen
als ik het zo terugdenk kom ik op een aantal van 60 a 65 vrouwen
ze zijn ook zoooo erg lekker
tot dat ik op een moment
chantal tegen kwam op een site
gebeld en een afspraak gemaakt
de volgende dag langs gegaan
deze dame is zo erg lief en zachtaardig
en ze heeft mijn ideale schoenmaat (maatje 36 ):herz: hmmm
nu kom ik al 3 jaar lang elke maand bij haar
hindoestaanse vrouwen zijn SUPER
wooley
23 februari 2014, 10:20
Wooley is de tel al lang geleden kwijtgeraakt.....al zo'n 30 jaar ijsbeer en met voorkeur voor buitenlandse dames.
dus wooley zit zeker boven de 50 nationaliteiten
en er komen er ieder jaar weer bij (LOL)
(ik reis wat af voor me werk)
Zie net dat ik in 2011 al iets had ingevuld ....
maar ja dat weet ik al niet meer,
lijst wordt alsmaar groter.
update lijst :
Albanië
Angola
Argentinië
Armenië
Aruba
Australië
Belarus
België
Bolivië
Bosnië-Herzegovina
Brazilië
Bulgarije
Cambodja
Canada
Centraal-Afrikaanse Republiek
Chili
China
Colombia
Costa Rica
Cuba
Cyprus
Denemarken
Dominicaanse Republiek
Duitsland
Egypte
Estland
Filipijnen
Finland
Frankrijk
Georgië
Ghana
Griekenland
Hongarije
Hongkong
Ierland
India
Indonesië
Italië
Jamaica
Japan
Kroatië
Laos
Letland
Libanon
Litouwen
Luxemburg
Macedonië
Maleisië
Marokko
Mexico
Moldavië
Myanmar
Nederland
Nederlandse Antillen
Nieuw-Zeeland
Noord-Korea
Noorwegen
Oekraïne
Oostenrijk
Papoea-Nieuw-Guinea
Peru
Polen
Portugal
Puerto Rico
Roemenië
Rusland
Saudi-Arabië
Servië
Singapore
Slovenië
Slowakije
Spanje
Suriname
Taiwan
Thailand
Tsjechië
Tunesië
Turkije
Uruguay
Venezuela
Verenigd Koninkrijk
Verenigde Arabische Emiraten
Verenigde Staten van Amerika
Vietnam
Zuid-Afrika
Zuid-Korea
Zweden
Zwitserland
en wat ik vergeten ben ....
ciao
Jansen
23 februari 2014, 16:52
We zitten nu niet meer in 2006 maar eind 2010
ik zit nu aan de 600 verschillende dames en de dames uit landen die ik nog niet heb gehad zijn er nog maar weinig.:biggrin:
Nu na 3 jaar er weer bij denk ik dat ik wel aan de 60 kom.
Portugal,Turkey,Engeland,Ierland,Mexico,USA,Finlan d,Zweden,Libanon,Litouwen en Oekraïne.
boo
25 februari 2014, 23:13
Loop al zo'n 20 jaar mee in het circuit, maar 50 is wel heel erg veel hoor. Uiteeindelijk zijn er toch een paar nationaliteiten die het meest voorkomen .... laten we het op 25 tot 50 houden !!!!
v1234
10 januari 2015, 11:08
ik denk 20-25 nationaliteiten
KanariePiet
10 januari 2015, 11:20
Geen flauw idee. Het zal ergens tussen de 10 en de 25 nationaliteiten zitten. Ik kies immers quasi altijd voor Oost-Europese meiden, en dan meer specifiek voor Roemeentjes:cool:
Met wel geteld 11 verschillende nationaliteiten in saunaclubs. Kwa aantallen staan de Roemeentjes fier boven aan. Om en nabij de 70%... Daarna komen de Bulgaartjes met ongeveer 15%.
Firehawk
13 juni 2019, 22:15
Ik had wel staafdiagrammen verwacht en minimaal tot 2 decimalen achter de komma.
Vandaag een beetje teveel tijd over?
Giodude
13 juni 2019, 22:21
Ik had wel staafdiagrammen verwacht en minimaal tot 2 decimalen achter de komma.
Alle diagrammen zijn tot in de puntjes bijgewerkt. Al het "gereedschap" is ontsmet. Dan moet je toch iets doen. :gruebel:
Ja :biggrin: Maar aan grafieken en tabellen doe ik niet meer. Dan gaan sommige beren denken dat ik een vorm van autisme heb :lol_4:
Firehawk
13 juni 2019, 22:24
Dat denken ze al niet meer. ;) :biggrin:
Giodude
15 juni 2019, 03:19
Ja :biggrin: Maar aan grafieken en tabellen doe ik niet meer. Dan gaan sommige beren denken dat ik een vorm van autisme heb :lol_4:
There are three kinds of lies:
- lies (aan grafieken en tabellen doe ik niet meer (daar is fb-stalking voor in de plaats gekomen?;)))
- damned lies (sommige beren denken dat ik een vorm van autisme heb (dat blijft niet bij denken :biggrin:))
- statistics (die zijn er niet om jou in te plaatsen, jij bent een categorie apart :hammer:).