Volledige versie bekijken : Laura (Duitse) ex-Linda PSR/GT
cassenoisette
20 januari 2015, 11:54
Nationality / languages: German from Köln / English is enough
Figure: Pretty GND, caring attitude and modest
Hair: Brown
Size: Medium, but a giant on her heels
Chest: Pear-shaped, slightly drooping
Silhouette / body: Super sporty et strong like a swimmer
Tattoos - Piercings: Tattoos, as many as you want
Blowjob: Yes, uses a little too much hands, lack of sensation
Cunnilingus: Yes, she seems to like it
Kiss: Yes, but on duty, she works
Other features: Sports student who makes a thesis on weight devices according to user age groups...:baeh:
Very nice but too basic in her practice, seemed a little embarrassed that i did not came on purpose.
ThaDude
6 februari 2015, 07:56
Linda heb ik afgelopen dinsdag ook gezien bij GT. Mooie sterke sportieve meid. Even mee staan kletsen. Had graag even met haar gekamerd, maar ze had al een date en later is het er niet meer van gekomen. Staat zeker op mijn verlanglijstje!
cassenoisette
8 februari 2015, 23:11
==> GT
ThaDude
16 februari 2015, 17:06
Is Linda de afgelopen dagen nog gesignaleerd in GT? Ik ga a.s. donderdag en wil haar graag een keertje... spreken... ;-)
ThaDude
19 februari 2015, 11:54
Zojuist gekamerd met Linda. Spontane, leuke meid met een mooi figuur. Enige minpuntje zijn haar borsten, die hangen een beetje. Anders zou ze echt een topmodel zijn geweest. Service prima. Lekker gezoend met een klein beetje tong. Ze pijpt lekker, niet top maar ok. In 69 begon ze me wat dieper en heftiger te pijpen toen ik haar heerlijk frisse kutje onder handen nam. Daarna lekker doggy hard geneukt waarbij ze (tenzij ze heel goed kan acteren) ook klaarkwam. Ik was toen echt keihard en ben heerlijk in haar gulzige mondje klaargekomen. Afgesloten met een lekkere massage en een beetje gekletst. Al met al een prima eerste kamertje vandaag...
laplagne
22 oktober 2015, 06:26
Transfernieuws op de vroege ochtend: We hadden Linda al gemist in Golden Time en inmiddels is bekend waarom. Zij heeft de overstap naar Yin Yang gemaakt, omdat deze gespierde dame in Roermond haar eigen tijden kan en mag regelen. Het is een veel gehoorde opmerking, dat de leiding bij Golden Time met betrekking tot de werktijden redelijk streng is. Linda heeft haar naam bij Yin Ying in LAURA veranderd. Deze Duitse heeft een geweldig geheugen, want zij wist nog veel onze eerdere date. Laura valt bij mij in de categorie 'zekerheidje'. Zij zit nog veel in de sportschool en dat merkt je aan alles. Gaat vermoedelijk wel ten koste van haar borsten.
baller50
1 november 2015, 19:34
Wanneer werkt zij daar?
laplagne
1 november 2015, 22:25
Begreep tijdens mijn date met Laura van haar dat zij soms een week werkt en dan weer een weekje niet om tijdens haar afwezigheid de sportschool in te duiken. Wat heeft deze dame toch een gespierd lichaam.
IJsberry
4 november 2015, 19:39
Echt een killer body. Stalen beenspieren... ik dacht dat de mijne hard was, maar haar spieren...
Verder een hele leuke gezellig meid, aardig wat tattoo's. Borsten vallen een beetje tegen. Maar wel een lekkere tijd mee gehad!
pipette
2 april 2016, 18:40
"Nieuwe" borsten. Laura is nu voor 5 dage in het YY aanwesieg.
Ties85
3 april 2016, 18:40
Vandaag Laura tegen het knappe atletische lijf gelopen, een vrij lange dame ( met hoge hakken 1.90, zonder hakken 1.75) met veel tattoo's. Ondanks haar absoluut niet dikke bouw oogt deze dame stevig maar meer atletisch stevig ze is dan ook aan het leren voor sport lerares, en doet intensief aan sport en fitness. Maar ondanks dat heeft ze een zeer vriendelijk lief gezicht. Ik was haar al een paar keer tegen gekomen en de eerste keer een kort praatje met haar gemaakt het betreft een echte Duitse dame van 25 jaar oud en Duitse dames daar waren er vandaag zeer veel van aanwezig in de YY viel me op.
Verder heeft Laura naar eigen zeggen ook een tijdje in de GT en PSR gewerkt maar was in de YY nu erg op haar gemak.
Na een tweede korte gesprek besloten een kamergang met haar te maken. Het was al vroeg druk dus we moesten een paar minuten op een kamer wachten hierin nog even leuk met haar gesproken. Eenmaal op de kamer is Laura een actieve dame maar zeker niet voor de echte GFE liefhebber ze is niet direct dominant maar zeker ook niet een dame die je zich meteen in alle posities laat liggen hoe jij dat wil. Maar toch heeft ze haar service goed op orde zoenen mag maar op erg veel tong kon ik haar niet betrappen, pzc doet ze graag en gulzig neuken en denk zeker ook wat harder door gaan is ook niet echt een probleem bij haar. En verder is ze een zeer goede masseuse al was het wel meer een sport massage als een b2b. Al met al een leuke dame, vriendelijk in de omgang ik zou haar nog wel eens op herhaling nemen maar van de andere kant is de keuze in de YY altijd reuze en ik waag ook graag een keuze met nieuwe dames, maar ze HH zeker aanwezig.
Informatie dame
Naam: Yin Yang, Laura (Dui)
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 22 - 25
Plaats / Wijk: Roermond
Adres: Heinsbergerweg 230
Nationaliteit / uiterlijk: Duits
Rookvrij: nee
Haarkleur: blond
Kleur ogen: onbekend
Postuur en Lengte: slank / 1.75m
Cupmaat: D (siliconen)
Tatoeage’s: ja
Piercings: onbekend
Algemene informatie
Gemiddelde prijs : € 50
Algehele Hygiëne : uitstekend
Totaalscore :
Gemiddelde duur van het bezoek : 00:30
Ronald11
16 februari 2017, 18:11
Is Laura al weer in Yin Yang geweest?
Brad Clitt
16 februari 2017, 18:52
Ik kom er niet zo vaak ;), maar ik heb zulks een dame de laatste tijd niet echt kunnen ontdekken, in ieder geval gisteren niet.
De enige fitness-babe die ik ken is Lisa, ook uit Duitsland.
Ronald11
22 april 2017, 12:31
Is Laura mogelijk al weer gesignaleerd?