PDA

Volledige versie bekijken : Marie (Duits) Vulkanstrasse 17-19 Aanbouw Kamernummer 710



poefboy
18 januari 2015, 04:20
Marie is een 22 jarige Duitse schoonheid. Zij werkt af en toe in Duisburg. Gelukkig was zij op deze zaterdagavond ook aanwezig. Dit was voor mij ook de tweede keer dat ik haar dan daar ben tegengekomen. Zij is lekker volslank met tatoeages en een mooi geil gezichtje. Er is bij haar van alles van en nog wat mogelijk, uiteraard tegen een meerprijs. Zij is niet echt groot. Ik schat haar rond de 1.67m in. Ik ben met haar de volgende service overeengekomen: pzc, nmc en tongzoenen voor 70 EURO. Ze deed echt alles met volle overgave en de hygiene was echt top! Pzc doet ze op een aangenaam tempo, lekker nat en je voelt absoluut geen enkele tand, precies zoals ik het wil hebben. Nmc ging ook heel goed, die grote billen van haar zijn echt gruwelijk lekker. Zij heeft trouwens siliconen borsten, maar dat misstaat haar absoluut niet. Je mag lekker eraan likken, zuigen en sabbelen. Er is sowieso sprake van een groot herhalingsgevaar. Ze gaat morgen als het goed is naar huis en komt over een paar weken weer terug en dat wordt hoogstwaarschijnlijk op een vrijdag of zaterdag vertelde ze mij.


"MSV DUISBURG FOREVER"