PDA

Volledige versie bekijken : Oceans geleuter

Hobbele
8 november 2014, 13:06
leuk is om te zien hoe onze Duitse vrienden deze nieuwe club ervaren. Op het RHEINFORUM wordt toch een stuk serieuzer geschreven en geeft vaak een goed beeld :gruebel::gruebel::hammer:enkele reacties van bezoekers tot nu toe:

Je kunt het beste eerst zelf de club gaan bezoeken en ervaren alvorens je, op basis van de mening van een stelletje Duitsers, de club de grond in gaat boren.
Leer mij die Duitsers kennen:frown:. Dat zijn gewoon de grootste zwartkijkers/pessimisten ter wereld:motz:. Lees de Duitse fora er maar op na: die lui trappen werkelijk zowat iedere club danwel dvp de grond in. En van vernieuwing houden ze al helemaal niet vooral als deze dreigen hun eigen heilige huisjes te benadelen.
Die Duitsers zijn echt het stugste en minst vriendelijke volk ter wereld! Als je die lui moet geloven deugt er echt niets op deze aarde. Het is dat de pay6 er welig tiert anders kwam ik er nooit weer:nee:.

Lees bijv. maar ééns een paar posts door op Bordellcommunity. Je lacht je dood. Het enige dat ze daar doen is vragen wie er al ervaring met dame X of Y heeft. Zeker bang om zelf een paar euro te verbrassen:confused::gruebel:. Dames af kraken dat kunnen ze wel, echter, ze vertellen er nooit bij dat ze zich bij betreffende dame als een hufter hebben gedragen (dames vertellen mij wel ééns wat!) en een uur in de wind stonken. In de clubs waar ik ben geweest vond ik het in de herenkleedruimte niet altijd even fris ruiken (Duits zweet:biggrin:)
Vraag maar ééns aan een willekeurige dvp wie ze het liefst als klant hebben. Een Duitser of een Nederlander? Nou, het antwoord laat zich al raden:wink:.

Willi69
8 november 2014, 13:17
Die Duitsers zijn echt het stugste en minst vriendelijke volk ter wereld!
Bedankt für Deine Erkenntnis! :cool:

Hunziker
8 november 2014, 13:49

Toch even inhaken hier ;-) Oneens, +/- 80 procent van de Nederlanders zijn van origine Duitsers. Arische ras http://nl.wikipedia.org/wiki/Arische_ras Daarnaast zijn onze talen ook nog eens zustertalen http://nl.wikipedia.org/wiki/Zustertaal
Tevens de stelling die je daar aanhaalt, het zou heel onlogsiche zijn als ze zo stug zijn om juist in Duitsland zo massaal die Saunaclubbies op te zetten zo dicht bij de buurlanden. Daarnaast met Duitsers kan je goed zaken doen. Probeer dat maar eens met een Fransman. Fransen en Duitsers liggen elkaar en stuk minder (blij) dan Duitsers en Nederlanders.
Moet wel zeggen, als je geen Duits vloeiend spreekt (wat steeds meer voorkomt in NL gezien het geweldige onderwijs wat wij hier hebben lol) dan kan het voor heel veel Nederlanders bijzonder lastig zijn om überhaupt goed in contact te komen met Duitsers. Maar is dat dan direct gerelateerd aan het feit dat zij stug zijn of wij niet de interesse/aanleg/verstand hebben om ons in die taal eens fijntjes te verdiepen? Overigens bij Fransen is dit nog een stuk lastiger, ondoenlijk.

Vraag maar ééns aan een willekeurige dvp wie ze het liefst als klant hebben. Een Duitser of een Nederlander? Nou, het antwoord laat zich al raden:wink:. Tja, hoe vraag je het en belangrijker aan wie vraagt ze het?
Natuurlijk zeggen ze een Nederlander als er een Nederlander als klant voor hen staat. Kom op nou :biggrin: Easy money.

Picasso 1
8 november 2014, 14:15

Wij weten wel beter, Willi, net zoals over voetbal. :wink:

Badslippers
8 november 2014, 14:43

Ach Willi69 denke nur so: die Eisbären die hier schreiben sind die Ausnahme. Besser zu concentrieren auf das Spiel Dortmund-M'Gladbach morgen.

Sjeufke
8 november 2014, 14:54
Die Duitsers zijn echt het stugste en minst vriendelijke volk ter wereld! Als je die lui moet geloven deugt er echt niets op deze aarde.
Een quote die kant noch wal raakt. Als ik de verhalen van sommige Nederlandse medebroeders lees op dit forum? Over negatief schrijven gesproken?!! Onder elk koren zit kaf!

Teiresas
8 november 2014, 15:56
Leer mij die Duitsers kennen:frown:. Dat zijn gewoon de grootste zwartkijkers/pessimisten ter wereld:motz:. Lees de Duitse fora er maar op na: die lui trappen werkelijk zowat iedere club danwel dvp de grond in. En van vernieuwing houden ze al helemaal niet vooral als deze dreigen hun eigen heilige huisjes te benadelen.

Ik kan me je fijne objectieve verslag van je eerste bezoek aan GT nog herinneren.
Kan dan haast niet anders dan concluderen dat je zelf veel Duits bloed moet hebben...

Gevalletje pot verwijt de ketel?

seksenfun
8 november 2014, 17:46
Je kunt het beste eerst zelf de club gaan bezoeken en ervaren alvorens je, op basis van de mening van een stelletje Duitsers, de club de grond in gaat boren.
Die Duitsers zijn echt het stugste en minst vriendelijke volk ter wereld! Als je die lui moet geloven deugt er echt niets op deze aarde. Het is dat de pay6 er welig tiert anders kwam ik er nooit weer:nee:.

Lees bijv. maar ééns een paar posts door op Bordellcommunity. Je lacht je dood. Het enige dat ze daar doen is vragen wie er al ervaring met dame X of Y heeft. Zeker bang om zelf een paar euro te verbrassen:confused::gruebel:. Dames af kraken dat kunnen ze wel, echter, ze vertellen er nooit bij dat ze zich bij betreffende dame als een hufter hebben gedragen (dames vertellen mij wel ééns wat!) en een uur in de wind stonken. In de clubs waar ik ben geweest vond ik het in de herenkleedruimte niet altijd even fris ruiken (Duits zweet:biggrin:)
Vraag maar ééns aan een willekeurige dvp wie ze het liefst als klant hebben. Een Duitser of een Nederlander? Nou, het antwoord laat zich al raden:wink:.

Hoewel Hunziker er een hele ander mening op nahoudt, kan ik best volgen wat hier geschreven staat. Een tijdje terug meldde Admin ook dat hij gelezen had op Duitse fora dat de line up héél triestig gesteld was in Paradise Saarbrücken. Omdat ik eigenwijs ben, trok ik me daar niets van aan. Ik zou wel zien. Ik ben er nu twee keer geweest en twee keer was de line up zeer behoorlijk, net als de service :smoke:.

Picasso 1
8 november 2014, 18:12
Hoewel Hunziker er een hele ander mening op nahoudt, kan ik best volgen wat hier geschreven staat. Een tijdje terug meldde Admin ook dat hij gelezen had op Duitse fora dat de line up héél triestig gesteld was in Paradise Saarbrücken. Omdat ik eigenwijs ben, trok ik me daar niets van aan. Ik zou wel zien. Ik ben er nu twee keer geweest en twee keer was de line up zeer behoorlijk, net als de service :smoke:.

Van leden wordt verwacht dat ze eigen ervaringsberichten posten. Misschien moet Admin maar eens het goede voorbeeld geven.

Bluebear
11 november 2014, 17:47
Weitere Erklärungen zum Tageseintritt:
Grundsätzlich ist der Eintritt ein Tageseintritt - das heißt, wer von 11-05 Uhr gezahlt hat,
kann das Oceans zeitweise verlassen und den Club wiederbetreten, ohne erneut Eintritt zu zahlen.
Bitte vor dem Verlassen den Ausweis an der Rezeption vorlegen. Wir notieren Sie dann auf einer Liste.

Mooi, dan kan ik ondertussen even naar de dichtsbijzijnde Imbiss om me af te vullen. :rolleyes: :biggrin:

9113

licky luke
11 november 2014, 18:06
Mooi, dan kan ik ondertussen even naar de dichtsbijzijnde Imbiss om me af te vullen. :rolleyes: :biggrin:

9113

Dan sleep ik moren mijn frietkot naar Düsseldorf en parkeer hem vlak voor de ingang van Oceans...

Als friet populair worden in Italië krijg ik die Duitsers (en al die buitenlands Messe bezoekers!) ook wel zo gek...

En van al dat geld wat ik daarmee ga verdienen ga ik mooi ... naar andere clubs (waar het eten inclusief is)...! :biggrin: ;)

Willi69
13 november 2014, 11:24
Leer mij die Duitsers kennen:frown:. Dat zijn gewoon de grootste zwartkijkers/pessimisten ter wereld:motz:.
Aktuelles vom Tage: ;)

Beliebteste Nation: Deutschland auf Platz eins (http://www.mz-web.de/politik/beliebteste-nation--deutschland-auf-platz-eins,20642162,29023492,view,asTicker.html) :tongue:

Hobbele
13 november 2014, 19:52
Aktuelles vom Tage:

Beliebteste Nation: Deutschland auf Platz eins :confused::hah:

EU-Statistik: Mehr als zwei Drittel der Arbeitslosen in Deutschland droht Armut

http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/arbeitslosigkeit-arbeitslose-in-deutschland-muessen-armut-fuerchten-a-1001042.html

Fast 13 Millionen Menschen können sich ein Leben in Deutschland kaum noch leisten.

http://www.zeit.de/wirtschaft/2014-10/armut-in-deutschland-arbeitsmarkt

Deutschland so gespalten wie nie

http://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/armutsbericht-deutschland-so-gespalten-wie-nie-1.1847237# (http://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/armutsbericht-deutschland-so-gespalten-wie-nie-1.1847237#)

Deutschlands Straßen, Brücken und Gleise gehen vor die Hunde.

http://www.rp-online.de/politik/warum-unsere-strassen-so-schlecht-sind-aid-1.4192093

So kaputt sind Deutschlands Straßen und Brücken

http://www.focus.de/politik/deutschland/tid-32931/alarm-fuer-die-infrastruktur-wirtschaftsstandort-in-gefahr-deutschlands-strassen-und-bruecken-sind-marode_aid_1071686.html

Kaputte Straßen: Jede zweite Brücke muss saniert werden

http://www.focus.de/finanzen/news/marode-infrastruktur-kaputte-strassen-jede-zweite-bruecke-muss-saniert-werden_aid_1116454.html (http://www.focus.de/finanzen/news/marode-infrastruktur-kaputte-strassen-jede-zweite-bruecke-muss-saniert-werden_aid_1116454.html)

Viele deutsche Städte sind faktisch pleite

http://www.wiwo.de/politik/deutschland/verschuldung-viele-deutsche-staedte-sind-faktisch-pleite/9199368.html

Die Deutschen aber hängen meist noch mit dem 100 Jahre alten Klingeldraht am Netz, dem guten alten Kupferkabel des analogen Telefonzeitalters.

http://www.welt.de/wirtschaft/webwelt/article13823087/Deutschland-verliert-Anschluss-ans-Internet-Zeitalter.html

Tja, Deutschland über alles hè:gruebel::heul:

Willi69
13 november 2014, 20:34
Fast 13 Millionen Menschen können sich ein Leben in Deutschland kaum noch leisten.
Das sind die Holländer. http://www.taucher.net/flags/mini/holland.gif :baeh:

de duisburg spesjalist
18 november 2014, 16:52
sorry big30 als hobbele reclame maak over wat voor nieuwe zaak dan ook draait het vaak tot niks uit .ik herinner me nog de sm studio aan de chalotestrasse daar sprak hij ook lovend over en dat heeft de opening nog geen eens gehaald. red de oceans van de ondergang en leg hem in dit topic een schrijf verbod op :eek: hobbele heeft ma van 1 ding verstand en dat is van de vulkaanstrasse en de juliusweberstrasse de chalotestrasse is te gevaarlijk voor hem :bibber_2:

Zultbroek81
18 november 2014, 18:55
Begrijp best wel dat er nog geen van de beren een verslagje heeft geschreven over oceans.
Ik lees op verschillende Duitse forums dat het namelijk zwaar tegen valt.
De welness stelt in tegenstelling tot wat er belooft werd weinig voor het is erg klein.

De verhouding m.b.t de entree en wat je er voor terug krijgt is ook niet echt concurrend.
Drankjes en eten betaal extra,en daarbij word de entree verhoogt naar 85€ begin januari.
valt het dames aanbod ook nog eens zeer tegen.

Ze hebben zeer hoog van de toren geblasen en hebben hiervan weinig waar gemaakt/kunnen maken.
Er is zoveel aanbod qua saunaclubs ik heb het idee dat ze niet helemaal snappen wat wij ijsberen nou eigenlijk willen.
Ik ben best bereid om wat meer entree te betalen maar daar moet ook wat tegenover staan.
Maar gelukkig zit ik niet om oceans verlegen en hun ook niet om mij.
Ik ga er niet eens kijken als ik deze berichten lees denk ik er niet eens aan.
Geloof ook echt niet dat deze club op deze manier een succes zal gaan worden.

Groet,spank!

Hobbele
18 november 2014, 21:02
sorry big30 als hobbele reclame maak over wat voor nieuwe zaak dan ook draait het vaak tot niks uit .ik herinner me nog de sm studio aan de chalotestrasse daar sprak hij ook lovend over en dat heeft de opening nog geen eens gehaald. red de oceans van de ondergang en leg hem in dit topic een schrijf verbod op :eek: hobbele heeft ma van 1 ding verstand en dat is van de vulkaanstrasse en de juliusweberstrasse de chalotestrasse is te gevaarlijk voor hem :bibber_2:

Wie zegt dat deze zaak niet goed draait? Kom zelf eens een keer langs zou ik zeggen in plaats van elke zaterdag verveeld in die tweedehands toko´s van je rond te hangen. Dan trakteer ik jou op een prosecco...:sekt:.....en kan ik je meteen een keer laten zien hoe een bruisende, chique en winstmakende saunaclub er aan de binnenkant uitziet.
Aan mooie dames geen gebrek hier en bezoekers al helemaal niet nu op dit moment deze beurs www.medica.de in town is!

Groeten vanuit een sprankelend Oceans:wink2:

Hobbele
18 november 2014, 21:17
Begrijp best wel dat er nog geen van de beren een verslagje heeft geschreven over oceans.
Ik lees op verschillende Duitse forums dat het namelijk zwaar tegen valt.
De welness stelt in tegenstelling tot wat er belooft werd weinig voor het is erg klein.

De verhouding m.b.t de entree en wat je er voor terug krijgt is ook niet echt concurrend.
Drankjes en eten betaal extra,en daarbij word de entree verhoogt naar 85€ begin januari.
valt het dames aanbod ook nog eens zeer tegen.

Ze hebben zeer hoog van de toren geblasen en hebben hiervan weinig waar gemaakt/kunnen maken.
Er is zoveel aanbod qua saunaclubs ik heb het idee dat ze niet helemaal snappen wat wij ijsberen nou eigenlijk willen.
Ik ben best bereid om wat meer entree te betalen maar daar moet ook wat tegenover staan.
Maar gelukkig zit ik niet om oceans verlegen en hun ook niet om mij.
Ik ga er niet eens kijken als ik deze berichten lees denk ik er niet eens aan.
Geloof ook echt niet dat deze club op deze manier een succes zal gaan worden.

Groet,spank!

Wat ik nou niet snap is dat bepaalde mensen op basis van een schrijfsel van een ander hun compleet onbekend buitenlands persoon een vernietigend oordeel kunnen vellen over een zaak die ze zelf nog nooit hebben bezocht. Trouwens, wie zegt dat deze Duitser ooit in deze club is geweest en dit schrijfsel van hem op waarheid berust:gruebel:? Ik ken genoeg personen/concurrerende clubs die er baat bij hebben om Oceans de grond in te boren al was het alleen maar om hun eigen dalende omzet wat omhoog te krikken....
Kan me nog goed de tijd herinneren dat ik zelf in een Nederlands restaurant werkte en concurrerende zaken ons dmv. fake accounts op www.iens.nl de grond in zaten te boren..... Wie zegt dat dat hier ook niet het geval is?

Beter dus zelf een keer de club bezoeken en dan pas een oordeel te vellen!
Je bent in ieder geval van harte welkom Spankoow!:wink2:

Hobbele
18 november 2014, 21:19
Wellicht gokken ze niet op ons soort ijsberen maar meer op de beurgangers ect.

Onzin, iedereen is van harte welkom in www.fkk-oceans.de:):freu:

Zultbroek81
18 november 2014, 22:08
Het gaat niet om 1 recensie hobbele,het zijn meerdere recensies.
Ik weet dat jij je roze bril op hebt en je mag hierover sceptisch zijn dit is jou mening.
Maar ik voel me echt niet geroepen om bij oceans een kijkje te gaan nemen.
Ik geloof de eerdere recensies die zijn geschreven op de Duitse forums.
Maar gezien jij zon defensieve rol aan neem wat oceans betreft,waarom ga je dan niet zelf lekker een bezoekje brengen?
En een verslag uit brengen.
Kom er maar in hobbele!!��

Jack42
18 november 2014, 22:46
Wie zegt dat deze zaak niet goed draait? Kom zelf eens een keer langs zou ik zeggen in plaats van elke zaterdag verveeld in die tweedehands toko´s van je rond te hangen. Dan trakteer ik jou op een prosecco...:sekt:.....en kan ik je meteen een keer laten zien hoe een bruisende, chique en winstmakende saunaclub er aan de binnenkant uitziet.
Aan mooie dames geen gebrek hier en bezoekers al helemaal niet nu op dit moment deze beurs www.medica.de in town is!

Groeten vanuit een sprankelend Oceans:wink2:

Het blijkt wel dat je veel uit je duim zuigt als je nog niet eens weet wanneer die medicabeurs is. :D

Sots
18 november 2014, 23:30
Nou Hobbele, ik ben het wel met Spankooow eens. Op de bekende forums, in Nederland en Duitsland wordt er weinig geschreven over Oceans. Hiet op dit forum is er volgens mij maar 1 verslag van Picasso 1, die redelijk positief is over de club met 3 kamers (OOK 1 ROEMEENS). Maar daar niet iedere week heen gaat. En hausmeister Willy met een uitgebreid verslag.

Ik ben ook nog niet geweest en het is bij mij om de hoek. Maar van mijn vriendinnetje die ook al vaker in Oceans heeft gewerkt, is het niet interessant om daar te blijven. Ondanks de gratis entree en de 50% korting op het eten, is er onvoldoende werk voor haar en enkele vriendinnen. En dan ziet ze ook nog het beste uit van de groep. Nu komen de geklede mannen ook nog om 20 uur al naar binnen, die zien het al helemaal als een grote disco en neuken niet.

En als het zo goed is, waarom dan geen enkel verslag van jou met je ervaringen met de dames. Je laat na je laatste bezoek via dit forum 1,5 week niets horen, en je bent er wel geweest zeg je. Dus het lijkt me sterk dat je niets hebt meegemaakt. Je vroeg laatst of er überhaupt wel gekamerd werd in LR, maar maak jij ook kamers in Oceans dan? Die ervaringen lezen we heel erg graag. Kijk er naar uit. Alvast bedankt.

Sorry Big30, ik was nog aan het typen.

HalJam
19 november 2014, 07:04
sind die 10 Rumäninnen denn mittlerweile da? sonst komm ich nämlich nicht?

de duisburg spesjalist
19 november 2014, 15:32
Nou Hobbele, ik ben het wel met Spankooow eens. Op de bekende forums, in Nederland en Duitsland wordt er weinig geschreven over Oceans. Hiet op dit forum is er volgens mij maar 1 verslag van Picasso 1, die redelijk positief is over de club met 3 kamers (OOK 1 ROEMEENS). Maar daar niet iedere week heen gaat. En hausmeister Willy met een uitgebreid verslag.

Ik ben ook nog niet geweest en het is bij mij om de hoek. Maar van mijn vriendinnetje die ook al vaker in Oceans heeft gewerkt, is het niet interessant om daar te blijven. Ondanks de gratis entree en de 50% korting op het eten, is er onvoldoende werk voor haar en enkele vriendinnen. En dan ziet ze ook nog het beste uit van de groep. Nu komen de geklede mannen ook nog om 20 uur al naar binnen, die zien het al helemaal als een grote disco en neuken niet.

En als het zo goed is, waarom dan geen enkel verslag van jou met je ervaringen met de dames. Je laat na je laatste bezoek via dit forum 1,5 week niets horen, en je bent er wel geweest zeg je. Dus het lijkt me sterk dat je niets hebt meegemaakt. Je vroeg laatst of er überhaupt wel gekamerd werd in LR, maar maak jij ook kamers in Oceans dan? Die ervaringen lezen we heel erg graag. Kijk er naar uit. Alvast bedankt.

Sorry Big30, ik was nog aan het typen. Ik sluit mijn hellemaal bij Sots aan ook ik heb zulke berichte gehad van een vriendin van me dat de verdienste er slecht zijn de verhogingen in de clubs als LR en GT waren zeker niet nodig geweest dames komen van zelf wel weer terug was haar boodschap aan mijn ze zij er val simpel weg niks te verdienen . er zijn nu clubs als pantera die er van provieteren met 40 euro per kamer gang :eek: nu maar is afwachten hoe lang dit alles stand hou ik roep een ieder op om met de verjaardag van boy ook niet te gaan kameren tussen 20 uur en 22 uur als protest :eek:

Hobbele
19 november 2014, 17:57
ook ik heb zulke berichte gehad van een vriendin van me

Maar van mijn vriendinnetje die ook al vaker in Oceans heeft gewerkt,

Veel "vriendinnetjes" hebben jullie plotseling allemaal in Oceans zitten zeg:biggrin:! Waarom hebben we hier nooit eerder over gehoord?:gruebel:

Hmmm....."al vaker in Oceans heeft gewerkt"....:gruebel:?? Hoe kan ze er al vaker hebben gewerkt? Deze uitspraak impliceert dus dat deze zogenaamde "vriendin" (want in hoeverre spreek je van een vriendin als je haar betaalt om sex met haar te hebben??:gruebel:) binnen die kleine 2 weken dat Oceans nu geopend heeft zij al meerdere keren van club verwisselt is? Dat maak je mij dus niet wijs!:hah: Als ze dit al gedaan zou hebben dan kan ze juist mede hierdoor totaal geen objectieve mening over het al dan niet succesvol opereren van de club vormen. Immers, veel uurtjes heeft ze er dan sowieso nog niet doorgebracht.:hammer:

Kan het zijn dat juist jullie er belang bij hebben om Oceans de grond in te boren op dit en collega forums om jullie "eigen" stamclubjes (LR en GT) te promoten in deze barre tijden in de hoop op gratis vrijkaartjes, andere financiële kortingen of uit angst dat de dames in de toekomst "jullie" clubs totaal links laten liggen en de kans dus reëel is dat deze clubs dreigen ophouden te bestaan en er dus voor jullie geen "redelijk" goedkoop vertier (in de vorm van gratis pre-sales of bier) meer te halen valt?
Ik krijg de indruk van wel als ik de plotseling opvallend über positieve berichtgeving lees van jullie kant op dit en collega forums over "jullie" clubs.
Immers, bij Oceans valt voor jullie (nog) niets te halen omdat deze dit forum niet sponsort en er dus ook geen financieel voordeel of andere voordeeltjes vallen te verkrijgen.
Ik vraag me af hoe jullie berichtgeving over Oceans zou zijn als deze club zou besluiten om wel dit forum te gaan sponsoren en er dus voor jullie financieel voordeel valt te behalen. Ik denk dat jullie mening over deze club zal draaien als een blad aan de boom in hevige storm!:smile2:

Ik was gisteren even in Oceans. Niet om er rond te lopen in IJsberenvel maar voor wat persoonlijke dingetjes. Omstreeks 18 uur was het er al zo druk dat er op de parking voor de club geen plek meer te krijgen was. Voor zover ik kon zien, want ik ben niet verder geweest dan de receptie, was het in de club zelf ook behoorlijk druk.

Als ik ééns meer tijd ter beschikking heb zal ik de club ééns als Ijsbeer bezoeken en er hier verslag van gaan doen.:wink2:

pistoleeke
19 november 2014, 18:21
Ga maar lekker naar "oceans" dan heb ik wat meer plaats in GT.
GT RULES!:titten2: ....en niet vanwege de vrijkaartjes want die bestaan niet meer!

gignnl
19 november 2014, 18:22
Was de Medica beurs nog aan de gang dan dat het zo druk was op :gruebel:dinsdag

Sots
19 november 2014, 18:27
Veel "vriendinnetjes" hebben jullie plotseling allemaal in Oceans zitten zeg:biggrin:! Waarom hebben we hier nooit eerder over gehoord?:gruebel:

Hmmm....."al vaker in Oceans heeft gewerkt"....:gruebel:?? Hoe kan ze er al vaker hebben gewerkt? Deze uitspraak impliceert dus dat deze zogenaamde "vriendin" (want in hoeverre spreek je van een vriendin als je haar betaalt om sex met haar te hebben??:gruebel:) binnen die kleine 2 weken dat Oceans nu geopend heeft zij al meerdere keren van club verwisselt is? Dat maak je mij dus niet wijs!:hah: Als ze dit al gedaan zou hebben dan kan ze juist mede hierdoor totaal geen objectieve mening over het al dan niet succesvol opereren van de club vormen. Immers, veel uurtjes heeft ze er dan sowieso nog niet doorgebracht.:hammer:

Beste Hobbele, het is gewoon hoe ik het heb beschreven. Mijn vriendinnetje die ik vroeger inderdaad betaalde en later als een vriendin beschouw aangezien ik er meer mee doe dan alleen betalen voor seks. Ze heeft 7 hele dagen in Oceans gewerkt, moest verplicht dansen voor de beschermheren van Bert en heeft er minder verdiend dan haar 2 dagen in Golden Time. Blijkbaar kun je het niet hebben dat er zo slecht over Oceans wordt geschreven en kom je met zielige insinuaties over mijn relatie met mijn vriendin.

Kan het zijn dat juist jullie er belang bij hebben om Oceans de grond in te boren op dit en collega forums om jullie "eigen" stamclubjes (LR en GT) te promoten in deze barre tijden in de hoop op gratis vrijkaartjes, andere financiële kortingen of uit angst dat de dames in de toekomst "jullie" clubs totaal links laten liggen en de kans dus reëel is dat deze clubs dreigen ophouden te bestaan en er dus voor jullie geen "redelijk" goedkoop vertier (in de vorm van gratis pre-sales of bier) meer te halen valt?

Mijn stamclubjes zijn niet GT of LR, waarom je dat denkt geeft al aan welke denkwijze je hebt. En als je denkt dat GT ophoudt te bestaan omdat er nu ineens Oceans is, kan ik alleen maar lachen. GT heeft zelden barre tijden, maar misschien komt het door je oogkleppen.
Pre-sales vind ik wel prettig en ik drink geen bier.

Ik vraag me af hoe jullie berichtgeving over Oceans zou zijn als deze club zou besluiten om wel dit forum te gaan sponsoren en er dus voor jullie financieel voordeel valt te behalen. Ik denk dat jullie mening over deze club zal draaien als een blad aan de boom in hevige storm!:smile2:

Wat zou er nu veranderen aan mijn berichten als Oceans geld zou uitgeven aan diverse forums. Zou ik dan ineens gaan liegen en bedriegen zoals jij.

Ik was gisteren even in Oceans. Niet om er rond te lopen in IJsberenvel maar voor wat persoonlijke dingetjes. Omstreeks 18 uur was het er al zo druk dat er op de parking voor de club geen plek meer te krijgen was. Voor zover ik kon zien, want ik ben niet verder geweest dan de receptie, was het in de club zelf ook behoorlijk druk.

Als ik ééns meer tijd ter beschikking heb zal ik de club ééns als Ijsbeer bezoeken en er hier verslag van gaan doen.:wink2:

Dus eigenlijk ben je net 1 keer binnen geweest toen het klaar was, gratis want het was de eerste dag. Verder rij je langs omdat je pizza's moet afleveren en telt de auto's op de parkeerplaats.

Hobbele
19 november 2014, 18:31
Ga maar lekker naar "oceans" dan heb ik wat meer plaats in GT.

Kwam toch al niet in GT. Maar goed, plaats zul je er genoeg hebben.

Was de Medica beurs nog aan de gang dan dat het zo druk was op dinsdag

De receptiedame vertelde me over deze beurs. Of deze nog aan de gang was weet ik niet. Werk zelf niet in de gezondheidszorg.
Feit is wel dat er gisteren geen parkeerplek meer vrij was op het parkeerterrein (vandaar dat ik ook vroeg aan de betreffende dame wat er aan de hand was) waarop zij met dit antwoord kwam.

pistoleeke
19 november 2014, 18:46
Ja Hobbele, wat kosten de pizza's zoal tegenwoordig in Duitsland:biggrin:?

Hobbele
19 november 2014, 18:56
Dus eigenlijk ben je net 1 keer binnen geweest toen het klaar was, gratis want het was de eerste dag

Ben er nu in totaal zo'n 20 keer binnen geweest beste Sots, en dat was niet om pizza's te bezorgen:biggrin:;).
Wat ik me echter afvraag is: hoe vaak jij er binnen bent geweest? Yep,
Ik ben ook nog niet geweest en het is bij mij om de hoek. Conclusie: geen enkele keer dus. Maar wel direct met je mening klaar staan op basis van één of ander vaag "vriendinnetje" waarvan ik me afvraag of ze überhaupt bestaat, maar dat terzijde.

Blijkbaar kun je het niet hebben dat er zo slecht over Oceans wordt geschreven

O ja hoor, dat kan ik heel goed hebben, immers, mijn zaak is het niet!. Maar dan wel gefundeerd op feiten en niet op wat vage verzinsels van iemand die de desbetreffende club nog nooit van de binnenkant heeft gezien.

en kom je met zielige insinuaties

Verder rij je langs omdat je pizza's moet afleveren:gruebel::heul:

Wie komt er nu met "zielige insinuaties"? Jij of ik? Pizza's worden er in Oceans trouwens niet bezorgd dit in tegenstelling tot GT:hah:

de duisburg spesjalist
19 november 2014, 18:57
Ja Hobbele, wat kosten de pizza's zoal tegenwoordig in Duitsland:biggrin:? dat antwoord kan ik je wel geven pistokeeke 4 euro een pizza hawaii op de beekstrase in duisburg ;)

Hobbele
19 november 2014, 18:57
Ja Hobbele, wat kosten de pizza's zoal tegenwoordig in Duitsland

Dat kan ik beter aan jou vragen Pistooleke! Is het niet in GT waar aan het einde van de avond van die ranzige pizza's worden bezorgd?:biggrin:

Hobbele
19 november 2014, 18:59
dat antwoord ham ik je wel geven pistokeeke 4 euro een pizza hawaii op de beekstrase in duisburg

Dat zijn tenminste lekkere pizza's en niet van die half gare zeemlappen die ze in GT aan het einde van de avond aanbieden:biggrin::confused:

Costana
19 november 2014, 19:03

1. Je hebt blijkbaar persoonlijke (hoogstwaarschijnlijk zakelijk) belangen bij de club, dus is jouw visie sowieso al subjectief en zal je weinig tot geen negatieve kritiek spuien/aanvaarden.

2. Wij komen er als ijsbeer, degene die een recensie geschreven hebben ook, jij bent er nog niet geweest als ijsbeer, dus kun je eigenlijk geen correctie mening/visie geven.

Dusjah.....

LittleJoe
19 november 2014, 19:12
@Hobbele,
Ik weet niet waarom je je zo uitlaat over GT en LR. Je komt er niet en het forum lees je ook maar alleen wat je wilt lezen. Anders zou je weten dat die clubs al lang geen vrijkaarten meer geeft, niet via tombola, BRVM of dergelijke.
Maar je uitlaten over beide clubs doet je des te meer. Als je de clubs niet kent, zwijgt erover.
Het steekt je waarschijnlijk de ogen uit dat anderen het er naar hun zin hebben.
Ik kom ook maar zeer zelden in een andere club dan mijn stamclub, ik breek echter die andere clubs niet af.Ieder zijn goesting.
LR fan

de duisburg spesjalist
19 november 2014, 19:14
Dat zijn tenminste lekkere pizza's en niet van die half gare zeemlappen die ze in GT aan het einde van de avond aanbieden:biggrin::confused: in gt heb ik nooit een half gare zeemlap gehad hobbele zet die rosse bril nu is af oceans is een zinkend schip waar de kapitein zichzelf als eerste in veiligheid breng met de heli ;)

Jack42
19 november 2014, 19:14
De receptiedame vertelde me over deze beurs. Of deze nog aan de gang was weet ik niet. Werk zelf niet in de gezondheidszorg.

Je moest eens weten wat de receptiedames me allemaal vertellen maar dat ga ik hier allemaal niet neerpennen want dan wordt je ongeloofwaardig.
Dus al je loftuitingen over Oceans heb je vooral van horen zeggen.
Ik werk ook niet in de gezondheidszorg maar ik weet wel dat die voorbij is.

Sots
19 november 2014, 19:18
Ben er nu in totaal zo'n 20 keer binnen geweest beste Sots, en dat was niet om pizza's te bezorgen:biggrin:;).

Nou nou, het zielige mannetje is al 20 keer binnen geweest en kon nog geen enkele keer een verslag schrijven. Oceans is nu 14 dagen open en jij bent al 20 keer geweest. Wie is er nu ongeloofwaardig.

Wat ik me echter afvraag is: hoe vaak jij er binnen bent geweest? Yep, . Conclusie: geen enkele keer dus. Maar wel direct met je mening klaar staan op basis van één of ander vaag "vriendinnetje" waarvan ik me afvraag of ze überhaupt bestaat, maar dat terzijde.

Ik heb dat al beschreven dat ik niet binnen ben geweest, heb ik ook nog geen behoefte aan. En nu doe je het weer, beginnen over mijn vaag vriendinnetje. En dan beticht je me van liegen. Moet je niet doen, je kent me niet, je kent mijn vriendin niet.

Mijn mening over de club heb ik niet gegeven, staat nergens. Ik beschrijf alleen de ervaringen van mijn vriendin. En net als heel veel forum lezers en schrijvers, hebben er maar heel erg weinig interesse om Oceans te bezoeken. Hun mening staat wel her en der beschreven, moet je mij niet in betrekken!

O ja hoor, dat kan ik heel goed hebben, immers, mijn zaak is het niet!. Maar dan wel gefundeerd op feiten en niet op wat vage verzinsels van iemand die de desbetreffende club nog nooit van de binnenkant heeft gezien.

Blijkbaar niet, en het is zeker jouw zaak niet. Dat moge duidelijk zijn. Gefundeerd op feiten, je komt niet verder dan de receptie, dus kun je niet in de boeken kijken, je telt alleen de auto's. Je rept nergens in je berichten over feiten, van de 20 keer dat je binnen bent geweest breng je geen enkel verslag. Aangezien je graag opschept dat je daar vaak bent, mocht die 20 keer waar zijn had je allang er iets over geschreven.

Wie komt er nu met "zielige insinuaties"? Jij of ik? Pizza's worden er in Oceans trouwens niet bezorgd dit in tegenstelling tot GT:hah:

Nog steeds kom jij met zielige insinuaties over mij en mijn vriendin. En nogmaals, vraag ik je vriendelijk omdat niet te doen.

de duisburg spesjalist
19 november 2014, 19:22
@Hobbele,
Ik weet niet waarom je je zo uitlaat over GT en LR. Je komt er niet en het forum lees je ook maar alleen wat je wilt lezen. Anders zou je weten dat die clubs al lang geen vrijkaarten meer geeft, niet via tombola, BRVM of dergelijke.
Maar je uitlaten over beide clubs doet je des te meer. Als je de clubs niet kent, zwijgt erover.
Het steekt je waarschijnlijk de ogen uit dat anderen het er naar hun zin hebben.
Ik kom ook maar zeer zelden in een andere club dan mijn stamclub, ik breek echter die andere clubs niet. Ieder zijn goesting.
LR fan

overgens hobbele 29-11 of 20-12 kan je nog is een echt feestje mee maken in LR menig forumlid viert daar ook zijn verjaardag en dat is niet omdat het eten er niet te vreten is. LR is een goede ol in club met vele soorten bier de beste cappuccino fris wat uit de fles kom je kan er met feestjes genieten van lange precals de bediening werk er super hart en de intree is ook nog schapelijk 2 keer minder wippen op de vulkaan en ik ben binnen :eek:

pistoleeke
19 november 2014, 19:34
Valt precies reuze mee die prijs, is alles daar zo goekoop?
dat antwoord kan ik je wel geven pistokeeke 4 euro een pizza hawaii op de beekstrase in duisburg ;)

amigo70
19 november 2014, 19:59
Nou, Hobbele en Oceans krijgen genoeg aandacht op dit forum.

Om samen te vatten: de club is ruim 2 weken open en er zijn 2 beren die verslag hebben gedaan.

Hobbele is al maanden bezig om club te promoten, is al 20 keer in de tent geweest maar nog niet als ijsbeer bezocht maar is wel lyrisch over club.

Hoe kan dit? Hieronder mij suggestie's.

1. Hobbele is "the big man" achter de schermen die veel geld heeft gefinancierd in deze club.
2. Hobbele is werkzaam geweest als bouwvakker bij de verbouwingen van de club.
3. Hobbele is werkzaam als taxi chauffeur die dames of heren naar de club brengt.
4. Hobbele heeft veel fantasie en om 1 of andere reden afgunst tegen gevestigde clubs als GT en LR.
5. Hobbele zit aan de verdovende middelen en helemaal van het padje af.

Makes sense?

rmjhexe
19 november 2014, 20:17
Ik gok op 4 en 5

Willi69
19 november 2014, 20:43
Medica 2014: 12.11. - 15.11. ;)

LittleJoe
19 november 2014, 20:58
Oceans met een vergrootgals

23 kamers (volgens andere bronnen 18)
200 dames

2500 verwachte klanten per dag

Als alle dames een klant zouden hebben die de kamer op willen mag de laatste dus 4u 20 min wachten en hopen dat ie zo’n mooie presales krijgt als in LR. En je mag dan ook hopen dat de kamer netjes proper gemaakt is voor je het betreedt, zoals in LR. Daar word dat netjes gedaan en word ook nagekeken of er niks is blijven liggen. Zoals een bril, horloge enz. Die worden dan netjes bij de theke bezorgt en de klant krijgt het netjes terug.

Voor de bezoeker is het nog erger gesteld, de vraag is of ze wel aan de beurt komen, denk dat ze een paar weekjes voor hun date een kamer moeten reserveren. Dus of de meiden iets verdienen is zeer de vraag. Als ze dan nog na NewYear inkom moeten betalen, hun eten moeten betalen. Zal er niet veel meer overblijven schat ik.

En de bezoekers… och arme, zullen snel wakker worden uit hun 1001 nacht dromen.

Costana
19 november 2014, 21:07
Waarom niet:

1. als big man zal hij zich niet bezig houden met een forumpje als hier
2. dan zou hij tijdens de werken er veel geweest zijn, en niet sinds de opening
3. meest mogelijke optie, aan de receptie haalt hij zijn € 10 commissie op
4. ah gt/lr bashen doen er wel meerdere - soms ook terecht
5. daar typt hij nog te correct voor en er zit nog een opbouw in zijn teksten

dus ik gok op 3

Picasso 1
19 november 2014, 21:59
Even los van smaken en voorkeuren voor bepaalde type dames of clubs, waar ik veel waarde aan hecht is in hoeverre feiten overeenkomen met hoe een club zich presenteert. En dan zie ik bijvoorbeeld:
- clubs die aangeven dagelijks 100 dames te hebben terwijl de feiten zijn dat dat zelden wordt bereikt of vrij vaak zelfs niet eens aan de helft komen
- een club die aangeeft maximaal 10 Roemeense en geen Bulgaarse dames toe te laten terwijl de feiten zijn dat het damesbestand vooral uit dames uit deze twee landen bestaat
- aangeven dat er 200 dames per dag aanwezig zullen zijn en daar 23 kamers tegenover zetten

Het zijn dit soort zaken die afbreuk doen aan de geloofwaardigheid en waarbij ik me vervolgens erg goed kan voorstellen dat potentiële bezoekers een eerste bezoek maar nalaten.

aquarius
19 november 2014, 23:48
Na ja, wenn jemand innerhalb von 14 Tagen in denen der Club geöffnet ist schon 20 mal dort war, dann scheint er wirklich ein Pizzalieferant (oder was für ein Lieferant auch immer) zu sein.

20 Besuche und alles vollkommen ohne Beanstandung?
Dann war er nicht wirklich DRIN im Club!
Muss man ja auch nicht wenn man nur die Pizza an der Rezeption abliefert.

Gruß
aquarius

Big30
20 november 2014, 17:55
Nb het geleuter in dit topic zit al redelijk op grens van het betamelijke. Oceans geleuter in dit topic, soit. Vete's uitvechten en berichten puur om uit te dagen staan we niet toe, derhalve aantal berichten weggehaald.

Viel Spass noch :)!

Bezoek een club, bv Oceans en bericht over clubs en dames! Wil je zeiken doe dat maar op de WC! In dit topic staan we verder geleuter toe, mits direct gerelateerd aan Oceans.

WA
20 november 2014, 19:44
De waarheid zoeken in de prostitutie en een forum daarover???? Onwaarschijnlijk dat men in die zoektocht zal slagen....

Waarheid in of over de berichtgeving??? Er zijn een paar figuren actief die alles ter discussie stellen (hun goed recht overigens). Wel jammer is dat het soms door slaat. Als de halve community hier kan beamen dat sommige berichtgevers echt wel in de club zijn geweest waar over ze schrijven vind ik het een beetje zielig worden als er toch op door gehamerd word dat ze er misschien toch wel niet waren ... Maar goed, als iemand een karikatuur van zichzelf wil maken... So be it....

Misschien iets om vanavond / vannacht in bed eens over na te denken: Wat triggert sommigen hier om te reageren zoals ze reageren? Het lijkt of dit prostitutie gedoe hun enige vorm van persoonlijk contact is..

Mistralwind
20 november 2014, 20:12
En ondertussen wacht ik nog op het eerste verslag van een mede ijsbeer die deze club nou eens bezocht heeft en gekamerd heeft met een van de dames....
Ik lees tot nu toe alleen maar hoe goed of slecht deze club is,en naar aanleiding van wat ik lees nodigt het nou niet meteen uit om zelf eens gauw te gaan kijken geef ik toe.:biggrin:
Maar het hernieuwde Freude bv,iedereen had daar ook een mening over,maar tenminste zijn daar al een paar bruikbare verslagen te lezen.
Maar goed,ik hou dit topic in de gaten,en hoop gauw wat bruikbare verslagen te lezen:)

Mr.IJsbeer
20 november 2014, 21:13
Picasso 1: www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39586-FKK-Club-Oceans-D%FCsseldorf-Rath-Algemeen&p=399868#post399868 en https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39586-FKK-Club-Oceans-D%FCsseldorf-Rath-Algemeen&p=400080#post400080

Hulde aan Picasso 1, die al hiervoor een vrijkaart heeft ontvangen: www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33960-Beste-Recensie-van-de-Maand-November-2014-(jury-Mr-Pussy-Willem2)&p=400849#post400849

Hobbele
22 november 2014, 13:46
Bei Anreise per Taxi beträgt der Eintrittspreis 85 €.

Denk dat de taxikosten al bij die 85 euro inbegrepen zitten. 85 euro is dus entree + taxikosten. Oceans betaalt maw. dus jouw taxikosten! Taxichauffeur loopt dan mee naar binnen en krijgt zijn rit vergoed van Oceans.
Of het een voordeel is voor jouw als klant ligt er maar net aan van waar je met de taxi reist.
Als je je er bijv. vanaf het Bahnhof van Düsseldorf naartoe laat chaufferen kun je beter de taxirit zelf betalen anders zou je voor dit redelijk korte ritje 30 euro moeten betalen. Als je je er bijvoorbeeld van de Vulkan in Duisburg er naartoe laat rijden ben je goedkoper uit. Een taxirit van Duisburg Vulkan naar Oceans zou namelijk normaal veel meer als 30 euro kosten!
In hoeverre zij de taxikosten vergoeden weet ik niet. Daar zal wel een limiet aan zitten. Lijkt me namelijk sterk dat ze mijn ritje van Osnabrück naar Oceans gaan vergoeden:gruebel::biggrin:.

seksenfun
22 november 2014, 13:54
Ik kom af, van Antwerpen :smoke:!

Hobbele
22 november 2014, 13:59
Vanaf het buitenland wordt sowieso niet vergoed en denk ook wel dat je deze vergoeding geldt binnen een bepaalde straal rondom de club.
Voordat je dit gaat doen is het denk ik beter om even van te voren contact daarover op te nemen met de club zelf.

Hobbele
22 november 2014, 14:02
Unsinn!

Ik zou zeggen, even naar de club bellen nr. +4921165859866.
Dan weet je het zeker hoe het zit!

The Joker
22 november 2014, 18:04
Die taxitoeslag staat wel onder het kopje 'meerprijs'.
Lijkt me inderdaad een kromme gang van zaken.
Hoewel ik me nog een keer op Tenerife herrinner dat een propper me een bar inlulde (waar ik al eerder was geweest) en dat mijn 1e biertje ineens 1 euro duurder was...

Dat ze nu al 2 voor 1 bieden op ZO-DI geeft aan dat het totaal niet loopt.
Als Hobbele daar weer komt (gem 1,5x per dag) zou hij wellicht kunnen suggereren om ipv die 2 voor 1 actie, in elk geval eten en wellicht bier inclusief de entree te maken.
Pas dan zal je zien dat het aantal bezoekers minimaal gaat verdubbelen.
De afgelopen weken heb ik tig beren gesproken en de paar die er geweest waren vonden het slecht en komen niet meer en het gros wacht op een vergelijkbare 'value for money' als de gekende saunaclubs.

Iamlonely
22 november 2014, 21:09
Ik volg dit topic al een tijdje en krijg steeds meer de indruk dat het niet zo gaat als verwacht! Allerlei aanpassingen worden gedaan om maar volk binnen te krijgen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

CCR5d32
23 november 2014, 11:51
Ik volg dit topic al een tijdje en krijg steeds meer de indruk dat het niet zo gaat als verwacht! Allerlei aanpassingen worden gedaan om maar volk binnen te krijgen.

Je kan het ook zo zien: Oceans past zich tenminste (redelijk snel) enigszins aan de werkelijkheid aan en toont zich al snel flexibel in het zoeken van methodes om toch op rustige dagen (zo ma di) wat meer beren te trekken.
Dit in tegenstelling tot sommige andere NRW clubs waar men al maanden op doordeweekse dagen een kanon kan afschieten zonder dat iemand het merkt maar waar men om onbegrijpelijke redenen toch star vasthoudt aan de 60 euro entree...

Iamlonely
23 november 2014, 11:56
Je kan het ook zo zien: Oceans past zich tenminste (redelijk snel) enigszins aan de werkelijkheid aan en toont zich al snel flexibel in het zoeken van methodes om toch op rustige dagen (zo ma di) wat meer beren te trekken.
Dit in tegenstelling tot sommige andere NRW clubs waar men al maanden op doordeweekse dagen een kanon kan afschieten zonder dat iemand het merkt maar waar men om onbegrijpelijke redenen star vasthoudt aan de 60 euro entree...

Voor dat we ontaarde in een eindeloze discussie. Ik had van zo'n rotlicht koning wat meer inzicht verwacht ten opzichte van prijsbepalingen voor de rustige dagen.

Sots
23 november 2014, 12:21
Dit in tegenstelling tot sommige andere NRW clubs waar men al maanden op doordeweekse dagen een kanon kan afschieten zonder dat iemand het merkt maar waar men om onbegrijpelijke redenen toch star vasthoudt aan de 60 euro entree...

Ik moet zeggen dat ik het helemaal eens ben met CCR5d32 (whats in a fucking name?) In de paar weken dat men open is reageert men snel op die 3 dagen dat het minder is. Aan de andere kant snap ik niet waarom men in dat top segment klanten wil trekken. Voor die prijs moet men gewoon meer bieden (Thanks The Joker) zoals ook de andere clubs doen, kijk naar Magnum waar het eten op een hoger niveau zit en het bier toch betalend is.

En ook de Rotlicht Koning heeft niet alle wijsheid in pacht. Ik vind het anders geen slecht idee, je hebt gelijk 2 klanten binnen wat voor de dames een extra kans is. Als de entree op bv 30 euro werd gehouden, hadden de dames maar 1 klant.

Betreffende de 60 euro policy op mindere dagen in andere clubs zoals LR, VV en PHG. Helemaal mee eens, aan de andere kant liep de 30 euro actie van Villa Vertigo ook niet helemaal top. Maar dat op die dagen meer acties mogen zijn is duidelijk.

popey01
23 november 2014, 12:28
Deze club is niet geopend voor een ijsbeer die daar de gehele dag rondhangt en misschien 150 euro uitgeeft.
Hier is het duidelijk bedoeld om een ander publiek binnen te krijgen die meer spenderen,zie hier ook de openingstijden voor.
Of ze het gaan redden dat zal de toekomst uit moeten wijzen.
Geef mij maar een lekkere iets rustigere club en ook niet zo ver weg,maar goed ieder zijn ding.

Costana
23 november 2014, 12:28

Amper 1 maand na opening ? Dat noem ik geen goed teken nee.

Ah het is net zoals bij bioscoopfilms: Hoe meer reclame, hoe slechter de film.

It sucks for the moment. Kun je niet ontkennen.

Bluebear
23 november 2014, 12:38
Voor dat we ontaarde in een eindeloze discussie. Ik had van zo'n rotlicht koning wat meer inzicht verwacht ten opzichte van prijsbepalingen voor de rustige dagen.

Ik heb gehoord dat deze man alleen maar is gebruikt voor promotiedoeleinden en dat de echte grote geldschieter een südlander is.

de duisburg spesjalist
23 november 2014, 13:13
Ik heb gehoord dat deze man alleen maar is gebruikt voor promotiedoeleinden en dat de echte grote geldschieter een südlander is.

en daar zit je hellemaal goed bluebear hopelijk voor bertii krijg hij zijn geld voor dat promotiedoeleinde :rolleyes:

Iamlonely
23 november 2014, 13:29

Dat gerucht gaat al lang. Wie het allemaal betaald interreseert me eigenlijk niet. Feit is dat ik van een manager met zoveel ervaring afgaande op alle bla bla verhalen deze beginnersfouten niet verwacht had!

Dat ze zich richten op een ander segment dan ons ijsbeertjes prima, maar dat segment bestaat uit zakenmensen en ook die laten zich niet bekopen. Als ze ergens voor een cent minder hetzelfde of beter krijgen doen ze dat! Je maakt mij niet wijs dat jan en mien net geland van de costa del sol nog een avondje oceans doen! Want we zijn nu in de buurt schat......

Bluebear
23 november 2014, 13:32
Dat ze zich richten op een ander segment dan ons ijsbeertjes prima, maar dat segment bestaat uit zakenmensen en ook die laten zich niet bekopen. Als ze ergens voor een cent minder hetzelfde of beter krijgen doen ze dat!

He, he, eindelijk iemand die het snapt. :freu:

Hemaworst
23 november 2014, 13:44

Geen gerucht als je even googled op het eigenaarschap van het Oceans logo... http://en.trademarks.directory/view/DE503020140266083/

satanic surfer
23 november 2014, 13:46
Oh, geruchten... Dat de heren achter Oceans geen beginnelingen zijn mag toch duidelijk zijn, Artemis zou misschien een belletje kunnen laten rinkelen met Turks fabricaatstempeltje, tjonge toch...Dat ze de concurrentiedichtheid en het (over)aanbod in de nabije regio alhier lichtelijk fout hadden ingeschat kan men misschien opperen, doch make no mistake, ondanks de tegenwind vanuit de geplogen status quo der hofleveranciers en diens dukaten waarnaar men predikt zal het binnen afzienbare tijd wel in z´n plooi vallen aldaar..

Hobbele
23 november 2014, 14:58
Als ze ergens voor een cent minder hetzelfde of beter krijgen doen ze dat!

Maar krijgen ze het ergens beter, dat is de vraag:confused::gruebel:

Tot nu toe heeft nog niemand van de Oceans criticasters de club zelf bezocht, dus op basis waarvan baseer je dan je mening? Op basis van andermans mening waarvan ook nog maar de vraag is of ze de club ooit in real life hebben vereerd met een bezoekje??:gruebel: Zeer bedenkelijk allemaal!:hammer:

Wat mij ook verbaast is dat er hier nog steeds aannames worden gemaakt dat het zeer slecht zou gaan met de club. Tja, zelfs dat de club financieel op instorten zou staan......:biggrin::gruebel:
Maar op basis waarvan dan? Ik zie en hoor geen strak onderbouwde feiten! Ik zie geen negatieve berichten in de media en al helemaal geen klagende managers. In tegendeel, ik zie alleen maar een zeer goed in zijn vel zittende en feestende:sekt: Berti Wollersheim met aanhang.....:gruebel:
Ik zie alleen maar de parkeerplaats daar bomvol staan en meer dan genoeg mannelijke bezoekers in de club.
Dat je je marketingstrategie een beetje aanpast en een beetje experimenteert gedurende de eerste weken, dat doet toch ieder nieuw bedrijf? Vrij normaal lijkt mij.

Na ja, wenn jemand innerhalb von 14 Tagen in denen der Club geöffnet ist schon 20 mal dort war

Ook weer zo'n voorbeeld van een aanname die kant noch wal raakt. Een aanname van iemand die mij totaal niet kent maar wel weet dat ik de club binnen 2 weken 20 keer heb bezocht terwijl ik dat nooit gezegd heb! De club is meer dan een jaar lang in aanbouw geweest. Wie zegt dat ik er in die periode ook niet een aantal keren ben geweest?

Als ik zie hoe vaak sommige beren hier de clubs frequenteren zou ik me, als ik hun was, liever zorgen gaan maken om mijn eigen financiële situatie dan om die van de managers van Oceans. Die mensen hebben al vaker met dit bijltje gehakt en redden zich vooralsnog prima!:goodjob[1]: Geloof mij maar:biggrin:

Iamlonely
23 november 2014, 15:16
Maar krijgen ze het ergens beter, dat is de vraag:confuse

Wat mij ook verbaast is dat er hier nog steeds aannames worden gemaakt.
Maar op basis waarvan dan? Ik zie en hoor geen strak onderbouwde feiten!

Ook weer zo'n voorbeeld van een aanname die kant noch wal raakt. Een aanname van iemand die mij totaal niet kent maar wel weet dat ik de club binnen 2 weken 20 keer heb bezocht terwijl ik dat nooit gezegd heb! De club is meer dan een jaar lang in aanbouw geweest. Wie zegt dat ik er in die periode ook niet een aantal keren ben geweest?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=401535

Ik ben geen criticaster, maar hiervan zou je het wel bijna worden! Ik kom binnenkort zeker eens kijken in oceans en gun ze het aller beste, wat mij alleen verbaast is dat ik met zoveel ervaring aan boord vanaf dag 1 zou staan als een huis!

pistoleeke
23 november 2014, 15:21
Weeral zeer mooi geschreven van SS:biggrin: Maar ik versta er weeral geen fluit van....maar het zal wel aan mij liggen, heb waarschijnlijk niet het juiste diploma:freu:

Oh, geruchten... Dat de heren achter Oceans geen beginnelingen zijn mag toch duidelijk zijn, Artemis zou misschien een belletje kunnen laten rinkelen met Turks fabricaatstempeltje, tjonge toch...Dat ze de concurrentiedichtheid en het (over)aanbod in de nabije regio alhier lichtelijk fout hadden ingeschat kan men misschien opperen, doch make no mistake, ondanks de tegenwind vanuit de geplogen status quo der hofleveranciers en diens dukaten waarnaar men predikt zal het binnen afzienbare tijd wel in z´n plooi vallen aldaar..

Hemaworst
23 november 2014, 16:07
Dat je je marketingstrategie een beetje aanpast en een beetje experimenteert gedurende de eerste weken, dat doet toch ieder nieuw bedrijf? Vrij normaal lijkt mij.

Errrrr, mij lijkt het vrij normaal dat als je miljoenen uitgeeft aan een nieuw bedrijf, dat je een businessplan hebt klaar liggen dat ondersteund wordt door gedegen marktonderzoek. Mij lijkt het vrij normaal dat je een doelgroep gedefinieerd hebt, een productaanbod dat daar op aansluit en een juiste cost/income-ratio.

Als je na een paar weken op redelijk onnavolgbare wijze moet goochelen met prijzen en productaanbod, als je geen heldere keuze kunt maken in je doelgroep en tussen ijsbeer en beursbezoeker zwalkt, dan doe je iets niet goed. Dan heb je vooraf je huiswerk niet of in ieder geval in onvoldoende mate gemaakt.

Picasso 1
23 november 2014, 16:33
Ik zie alleen maar de parkeerplaats daar bomvol staan en meer dan genoeg mannelijke bezoekers in de club.

Vrijdagavond een tussendoortje gedaan in Oceaans. Een schril contrast de vele lege plaatsen op het parkeerterrein vergeleken met mijn voorgaande bezoek.
Het aantal dames schatte ik op 40-50 (een halvering dus ten opzichte van een week eerder) en het aantal heren ongeveer 50. In de grote zaal oogde het met deze aantallen rustig. Wel zaten er verschillende voor mij vooraf onbekende knappe meiden tussen in de uitgedunde line up en dat maakte mijn bezoek alsnog geslaagd.

popey01
23 november 2014, 16:34
Ik snap niet waar men zich allemaal druk om maakt als de club je niet bevalt ga je er gewoon toch niet meer naar toe.`
Je kan blijven discuseren en de zaak blijven afbreken met kritiek maar daar worden ze niet warm of koud van.

Bluebear
23 november 2014, 17:17
Ik snap niet waar men zich allemaal druk om maakt als de club je niet bevalt ga je er gewoon toch niet meer naar toe.`
Je kan blijven discuseren en de zaak blijven afbreken met kritiek maar daar worden ze niet warm of koud van.

Nee, dat klopt, dat vinden ze fijn. :rolleyes:

seksenfun
23 november 2014, 17:20
Vrijdagavond een tussendoortje gedaan in Oceaans. Een schril contrast de vele lege plaatsen op het parkeerterrein vergeleken met mijn voorgaande bezoek.
Het aantal dames schatte ik op 40-50 (een halvering dus ten opzichte van een week eerder) en het aantal heren ongeveer 50. In de grote zaal oogde het met deze aantallen rustig. Wel zaten er verschillende voor mij vooraf onbekende knappe meiden tussen in de uitgedunde line up en dat maakte mijn bezoek alsnog geslaagd.

Na Planet Eden dus de tweede goed op weg om op zijn bek te gaan. De tweede die alle NRW-clubs failliet wou laten gaan :smoke:.

satanic surfer
23 november 2014, 18:06
effe ter verduidelijking voor pistoleeke dan:

eigenaars zijn dezelfde als van oa Artemis in Berlijn, en Turks van origine...goh, moeilijk he... dat het hier geen hobbyknutselgozers die aan hun proefstuk bezig zijn kan men daaruit opmaken dunkt me
dat er vanuit vele hoeken erg eenzijdige kritiek komt vanuit verwachte hoek kan men eenvoudig scharen onder clubaffiniteitschrijven of forumsponsorneveneffectenschrijven tout court...daarnaast kan men bottom line uit bijvoorbeeld Picasso z´n neerslag uitvogelen dat er tijdens z´n laatste bezoekje een halvering der damesbestand was(al een boel teruggekeerd naar hun vorige werkplekken wegens ongetwijfeld lagere verdiensten dan ingeschat/verhoopt, of dat an sich slecht is kan men nog ten zeerste betwijfelen), een 40/50-tal dixit hemzelve waarvan een aantal niet onaantrekkelijke nieuwelingen, een halvering blijkbaar. Een 50-tal klanten ook wat maakt dat er geen sprake kan zijn van een lege toko, doch ook niet van een overvulde toko, doch ik meen uit hetgene dat ik in andere NRW-clubs de laatste weken/maanden met eigen ogen vaststelde dat deze cijfers niet moeten onderdoen voor hetgene me elders (met uitzondering van GT waar het koppenlopen was tot op het quasi stresserende aanschurkend) voor de ogen kwam, welintegendeel...Daar hoor je verder weinig over doch is onomkeerbaar een feit voor de correcte orde van de dag ongeacht de somtijds gekleurde versies die men leest, doch ook dat is uiteraard begrijpelijk voorts...Het is maar waar je de nadruk op wenst te leggen...Dat ze hun promo ietwat grotesk hebben voorgesteld lijkt me vooralsnog zo klaar als pompwater, doch verregaande conclusies verbinden aan openingsweken lijkt me nogal kortzichtig, het zijn geen koekenbakkers, dus mal gucken...

Hemaworst
23 november 2014, 18:50
eigenaars zijn dezelfde als van oa Artemis in Berlijn, en Turks van origine...goh, moeilijk he... dat het hier geen hobbyknutselgozers die aan hun proefstuk bezig zijn kan men daaruit opmaken dunkt me

Dit is een saunaclub. Tenminste... Tot 20:00 uur. Of 22:00 uur, daar hebben we nog geen vaste ideeen over. Daarna is het gewoon een bordeel voor mensen in nette vrijetijdskleding die geen badjas aan willen. Maar die spelden we dan, naar goed Duits gebruik, een plakaat op het revers. Met het woord GAST. Zodat we ze als gast kunnen herkennen. Dat je wellicht beter het bedienend personeel een naambordje kunt laten dragen in plaats van je gasten te brandmerken is nog niet bij het doorgewinterde management opgekomen. Maar goed, voor 55 euro mag je met badjas of naambordje naar binnen. Of voor 40 euro op de dagen dat er niemand met Wollerstein de polonaise wil lopen. Behalve lammen en blinden, die mogen altijd met voordeel naar binnen. En taxichauffeurs. Uiteraard! Maar wie bij zo'n taxichauffeur in de auto zit, betaalt 85. Behalve als je vroyw bent. Dan mag je gratis aan de arm van Taxi Joop naar binnen. Mocht het een vrouwelijke taxichauffeur zijn, dan krijg je bij binnenkomst 25 euro handje contantje. En gratis koffie. Bier is niet gratis, dat kost je 5 euro, zonder zoutjes. Wil iets hartigs bij zijn bier wil, kan in de zoutgrot zijn pilsje drinken. Gewoon even aan de wanden likken. Bert loopt ondertussen nog een rondje polonaise, want tsjonge, iedere avond feest met Bertje! Die kan dan ook niet iedere avond bezig zijn met een helder bedrijfsplan. Voorlopig blijft het dus nog even een warrig saunabordeelclubfkkpartycentrum-concept! Met voorbedachte rade, alles onderdeel van een subtiel doordacht strijdplan. Want we zijn uiteraard geen hobbyknutselgozers!

de duisburg spesjalist
23 november 2014, 19:13
Dit is een saunaclub. Tenminste... Tot 20:00 uur. Of 22:00 uur, daar hebben we nog geen vaste ideeen over. Daarna is het gewoon een bordeel voor mensen in nette vrijetijdskleding die geen badjas aan willen. Maar die spelden we dan, naar goed Duits gebruik, een plakaat op het revers. Met het woord GAST. Zodat we ze als gast kunnen herkennen. Dat je wellicht beter het bedienend personeel een naambordje kunt laten dragen in plaats van je gasten te brandmerken is nog niet bij het doorgewinterde management opgekomen. Maar goed, voor 55 euro mag je met badjas of naambordje naar binnen. Of voor 40 euro op de dagen dat er niemand met Wollerstein de polonaise wil lopen. Behalve lammen en blinden, die mogen altijd met voordeel naar binnen. En taxichauffeurs. Uiteraard! Maar wie bij zo'n taxichauffeur in de auto zit, betaalt 85. Behalve als je vroyw bent. Dan mag je gratis aan de arm van Taxi Joop naar binnen. Mocht het een vrouwelijke taxichauffeur zijn, dan krijg je bij binnenkomst 25 euro handje contantje. En gratis koffie. Bier is niet gratis, dat kost je 5 euro, zonder zoutjes. Wil iets hartigs bij zijn bier wil, kan in de zoutgrot zijn pilsje drinken. Gewoon even aan de wanden likken. Bert loopt ondertussen nog een rondje polonaise, want tsjonge, iedere avond feest met Bertje! Die kan dan ook niet iedere avond bezig zijn met een helder bedrijfsplan. Voorlopig blijft het dus nog even een warrig saunabordeelclubfkkpartycentrum-concept! Met voorbedachte rade, alles onderdeel van een subtiel doordacht strijdplan. Want we zijn uiteraard geen hobbyknutselgozers!

nog even en het is een laufhaus waar je een badjas en badslippers aan moet :hammer:

aquarius
23 november 2014, 22:08
Geen gerucht als je even googled op het eigenaarschap van het Oceans logo... http://en.trademarks.directory/view/DE503020140266083/

Die dort genannte Person ist allerdings nicht der Besitzer des Clubs, sondern lediglich der Geschäftsführer!
Siehe auch das Impressum der Oceans Homepage.
http://www.fkk-oceans.de/Impressum

Gruß
aquarius

Picasso 1
23 november 2014, 22:59
Die dort genannte Person ist allerdings nicht der Besitzer des Clubs, sondern lediglich der Geschäftsführer!
Siehe auch das Impressum der Oceans Homepage.
http://www.fkk-oceans.de/Impressum

Gruß
aquarius

En op de site valt me op dat op vrijdag en zaterdag de club nu open is tot 07.00 uur.

OPEN EVERY DAY:
So.-Do. 11-05h und Fr.-Sa. 11-07h

Dalton
24 november 2014, 00:39
Het begint meer op een supermarkt te lijken want de aanbiedingen blijven komen let maar eens op,de toko moet vol komen met gasten en dames.
Het nieuwe jaar krijgen de dames hun vaste werkplaats in de tent met een begin salaris van 3000 euro per maand en de ijsberen hoeven dan slechts 20 euro te betalen voor een heel uur rollebolle.
De entree kost dan voor 4 personen tegelijk slechts 60 euro dit wordt gedaan voor het parkeer probleem op te lossen want 4 mensen passen precies in een auto en om de tent vol te krijgen.

Wentelt Eefje
9 maart 2015, 20:18
Toch nog maar weer even leven inblazen?...

Opvallend dat een zekere H. aantal maanden geleden vooral verweet dat er ofwel geen of negatieve verslagen verschijnen... Maanden later vraagt een zekere B. zich af hoe er nu ineens allemaal positieve verslagen kunnen verschijnen. Maar dat lijkt me als je de verslagen uit november en februari naast elkaar legt niet zo moeilijk te verklaren.

Het meest opvallend is echter het volledige zwijgen de laatste maand over deze club door Frits Fruitsapje! Hij voorspelde half november dat deze club net als Planet Eden volledig zou falen. Nu dat niet zo blijkt te zijn, concentreert hij zich slechts nog op het nomineren en thanken van Hessen-club en PSR recensies en verder niet.

Zou hij in de hem nu resterende tijd zijn wonden likken, nu deze "eigenzinnige sapjesbeer" in zijn afgelopen 3 verslagen ook nog eens 2 maal aangeeft op advies van anderen niet met een dame die hem goed leek te kameren, zijn zelfvertrouwen danig aangetast lijkend dus?

Mods, dit bericht is niet als uitlokking bedoeld, als het toch als zodanig opgevat wordt en derhalve geveegd, excuus voor het bezorgde overwerk, maar ik denk dat ik (nog net) binnen de lijntjes gekleurd heb.

Badslippers
9 maart 2015, 23:02
Punt één voor elke club blijven de dames en hun service. Zijn er geen of weinig dames, "Forget it". Zijn er voldoende dames maar een groot gedeelte biedt slechte service of heeft een belabberde attitude dan kun je het (op termijn) ook vergeten. Door je club van veel franje te voorzien, bijvoorbeeld een zeer luxe uitstraling, kun je het nog een poos rekken maar uiteindelijk zal de balans negatief doorslaan.

Elke club zou er dus slim aan doen om op het gebied van de dames en de service hun zaken op orde te hebben. Vervolgens moeten ze zich onderscheiden van de rest. Vergelijk dat maar met supermarkten. Je hebt de budgettak zoals Aldi en Lidl en je hebt de meer luxere zoals AH of Benders Plus. In de eerste doe je je ding en ben je weg. Dat zijn veelal ongezellige zaken met TL-licht en de artikelen nog in de kartonnen dozen. In de tweede wordt veel meer gewandeld en gekeken. Er staan zelfs koffieautomaten waar bejaarden zich treffen om de nieuwste roddels uit te wisselen. Dat is dan weer minder want die bejaarden blokkeren altijd de gangen en zijn een drama bij de kassa's met afrekenen.

Nou heb je voor de hoerenlopers verschillende mogelijkheden: ramen, party/paushall, saunaclub, champagnebars, privéhuis. In feite zijn dat al concepten op zich. Maar nu moet je je als saunclub gaan onderscheiden van de rest van de saunaclubs. "FKK Oceans" doet dat naar mijn mening door zich te presenteren als luxe saunaclub waarbij men alle onderdelen naar een hoog nivo wil tillen; dames, wellness, eten, amusement. Maar ook bediening, extra's voor terugkerende bezoekers, mogelijkheid om eventueel te werken in het restaurant (wifi) etc.

"LR" en "GT" zijn meer verededelde (eet)café's waar lekkere wijven rondlopen en vriendenclubs elkaar wekelijks ontmoeten. Je eet je buik rond, zuipt een paar biertjes en potverdorie, je kunt er ook nog een wijf neuken. Het accent ligt op gezelligheid. Alsof het kroegen zijn.

Voor gezelligheid moet je niet bij "Acapulco" zijn. Daar liggen de waren breed uitgestalt op de banken. Je maakt een rondje (net als bij de ramen) en je maakt je keuze. Echt veel interactie tussen bezoekers en dames is er niet. Goed voor ijsberen die geen animatie wensen.

Clubs zouden er mijns inziens goed aan doen die concepten verder uit te bouwen zodat ze zich van elkaar onderscheiden. Daar heb ik wel ideeën over maar die ga ik hier natuurlijk niet aan de grote klok hangen want dan gaan hun er goede sier mee maken. Bovendien bewaar ik die voor mijn eigen nog op te richten saunaclub "Golden Slippers" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30102). Een eerste gratis gesprek behoort vanzelfsprekend altijd tot de mogelijkheden.

Tenslotte, even wat forums doorgevlooid van bevriende (bevijande) concurrenten. Dan komt "FKK Oceans" er hier nog goed af. Een eigen "Topic" en toch al enkele damespaspoorten. Bij de concurrenten is van damespaspoorten geen spoor (Youppie, RB, FC). Misschien een idee dat dit forum innige betrekkingen gaat aanknopen met "Oceans" en op die manier wat voordelen voor haar leden naar binnen weet te hengelen. Te beginnen met de champagneprijzen. Want €15000 voor een fles is zelfs "BS" wat aan de hoge kant.

Badslippers
11 maart 2015, 12:26
Dit lijkt teveel op een sfeer van “kijk mij eens hier zitten en zie je wat voor een dure fles sterke drank er in de koeler voor me staat?”. Daarbij word je dan omringd door hele knappe meiden, met perfect kapsels en dito make-up in luxueuze lingerie.

Toen ik met Russische Olga op de kamer was, vertelde ze dat er blijkbaar twee prijstarieven zijn m.b.t. (sterke) drank. Bestel je voor jezelf bijvoorbeeld aan de bar een Wodka/Red Bull kost dat iets van €7,50. Als je hetzelfde drankje voor een dame bestelt die bij je aan de bar zit, zou het €45 kosten. De dame zou dan provisie krijgen. Ik denk er nu pas weer aan en heb het dus niet nagevraagd bij de receptie. Kan iemand dat bevestigen? Anders volgende keer eens navragen.

Alexander de Grote
11 maart 2015, 12:39
Bestel je voor jezelf bijvoorbeeld aan de bar een Wodka/Red Bull kost dat iets van €7,50. Als je hetzelfde drankje voor een dame bestelt die bij je aan de bar zit, zou het €45 kosten.

Ik proef uit het hele Oceans een heel naar gevoel. Alsof je in het buitenland bent en je wordt een beetje pootje gelicht. Het is niet mijn club, en zal het voor andere doorgewinterde IJsberen ook niet worden.

Badslippers
11 maart 2015, 12:43
Ik proef uit het hele Oceans een heel naar gevoel. Alsof je in het buitenland bent en je wordt een beetje pootje gelicht. Het is niet mijn club, en zal het voor andere doorgewinterde IJsberen ook niet worden.

Ik begrijp dat wel maar hetgeen ik schrijf wil ik graag bevestigd hebben omdat het net zo goed een lul-verhaal kan zijn.

Wentelt Eefje
11 maart 2015, 13:18
Ik zal het zaterdag navragen!

Wentelt Eefje
11 maart 2015, 13:22
Het mag mijn indruk zijn... Maar eens in de zoveel tijd duikt er een bericht op van Wijze Grijze waarbij hij "nogal sturend" is ten opzichte van de jonge, nog niet ingewerkte, dames waarmee hij kamert.

En als de zelfverzekerde dames in Oceans iets uitstralen, is het wel dat je ze niet op de mouw kunt spelden hoe het spelletje werkt, misschien speelde dat ook mee.

Big30
11 maart 2015, 13:58
Ik proef eerlijk gezegd een totaal ander gevoel. Vooral gelet op de recente positieve ervaringen van een aantal doorgewinterde IJsberen, zie het algemeen topic. Wat niet wil zeggen dat iedereen het daar naar de zin heeft gehad, smaken verschillen nu eenmaal en dat geldt voor elke club die fans en juist anti-fans kan hebben. Maar zoals je zegt, misschien is het wel meer een gevoel wat hier speelt, zie ook deze ervaring van WG:

Daarbij word je dan omringd door hele knappe meiden, met perfect kapsels en dito make-up in luxueuze lingerie. Daardoor krijgen ze van mij al snel een beeld dat ik relateer aan golddiggers. Die vind je in andere clubs natuurlijk ook, maar hier ligt het er nog eens extra dik op. Ik prik in ieder geval te snel door deze illusie heen en dan krijg ik dat niet meer uit m’n hoofd.
Dus na een half uurtje besloot ik m’n opties te heroverwegen en besloot naar het 20 km verderop gelegen Erkrath te rijden. Naar Magnum
Na amper een half uur de dames in Oceans te zien als Golddigers das wel erg snel geconcludeerd dunkt me. Misschien spelen de overwegingen die WE noemt hierbij ook wel een rol.

Ik heb juist het gevoel dat Oceans na een wat moeizame start met te hoog gespannen verwachtingen nu redelijk goed bezig is, wat niet betekent dat het een favoriet zal worden voor alle doorgewinterde IJsberen.
Maar goed het is ook een kwestie van smaken verschillen. Toen ik lang geleden de Oase de hemel op aarde vond, gingen ook wel eens zeer ervaren IJsberen die club bezoeken, de een vond het de meest ranzige afwerktent die ze hadden gezien en de ander was meteen fan.
Zo ziet de een een club zonder of met weinig Roemeentjes als het ultieme en de ander zal in zo'n club het maximaal een half uur volhouden en rijdt dan naar zijn stamclub ... .

Badslippers
11 maart 2015, 14:35
Daarom schreef ik ook in bericht #83 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39764-Oceans-geleuter&p=419239#post419239) waarom het voor een club belangrijk is om zich te profileren. Enerzijds heb je dan wat te kiezen vanwege de variatie anderzijds kunnen ijsberen dat tot hun stamclub bombarderen.

's Zomers 25 graden of meer >>> Villa Vertigo, Ying Yang, Planet Happy Garden, Planet Eden vanwege hun tuin en zwembad
Dagje uitgebreid wellness + lekker eten >>> SixSens, FKK Oceans, Yin Yang, Parksauna Residenz
Vunzige seks >>> Bernd's Schieferhof, Spermagames
Cafésfeer >>> GT en LR
Goedkoop dagje uit >>> Heaven 7 en Acapulco
Zeer grote videowand (helaas belabberde kwaliteit) om sport te kijken >>> Planet Happy Garden en Parksauna Residenz
Lekkerste dames >>> Golden Time
Discohallen >>> FKK Sharks (van horen zeggen, nooit geweest), FKK Oceans
Piet Plezier in levende lijve aanschouwen >>> van Goch

En zo kun je doorgaan. Hierboven wat zaken benoemd die me direct te binnen schieten. Ieder zal daar weer anders over oordelen.

Willi69
11 maart 2015, 14:42
's Zomers 25 graden of meer >>> Villa Vertigo, Ying Yang...
Auch wenn es für einen Holländer http://www.taucher.net/flags/mini/holland.gif schwierig ist, der Club heißt YinYang. ;)

Peperduur
11 maart 2015, 15:42
Auch wenn es für einen Holländer http://www.taucher.net/flags/mini/holland.gif schwierig ist, der Club heißt YinYang. ;)

Of JingJank

Admin
11 maart 2015, 15:49
Daarom schreef ik ook in bericht #83 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39764-Oceans-geleuter&p=419239#post419239) waarom het voor een club belangrijk is om zich te profileren.

En zo kun je doorgaan. Hierboven wat zaken benoemd die me direct te binnen schieten. Ieder zal daar weer anders over oordelen.
Inderdaad en dan geldt ook nog eens dat afhankelijk vd de dag of dagdeel het karakter vd club sterk kan veranderen. Op de VR/ZA zijn YY, VV en Happy Garden clubs met in ieder geval een discosfeer. Dat is doordeweeks vaak weer anders. GT de lekkerste dames volgens velen wel, maar anderen zien dat weer totaal anders. Zo kun je nog wel even doorgaan, maar het punt is wel duidelijk. Verder commentaar of aanvullingen op het overzicht van BS misschien beter in een separaat topic want heeft niet alleen met Oceans te maken. Ook daarover zullen de meningen wel verschillen!

Voor Oceans lijkt juist de line-up een USP te zijn, maar ook daar zullen de meningen niet eensgezind zijn.

Picasso 1
11 maart 2015, 16:30
Een dame in Oceaans die om een alcoholische drank bij me bietste en een nee van me kreeg, reageerde vervolgens met "je kan me ook geld geven en dan haal ik het zelf want dat is dan goedkoper". Moest verder niks van die meid hebben en wat mij betreft kon ze opdonderen maar het geeft wel aan dat als je voor een dame iets besteld dat het dan duurder is. Weet echter niet hoeveel duurder.

Nu even een Big30tje doen :biggrin: : Wat voor de één te duur is voor de ander erg goedkoop, waar hebben we het dus over! En weer anderen zien het totaal anders en zo kunnen we een tijdje doorgaan. Bottomline, ik ga deze berichten verwijderen naar een ander topic. :smile2:

Willi69
11 maart 2015, 17:35
Voor Oceans lijkt juist de line-up een USP te zijn..
Brauche Hilfe :gruebel:: USP = Universal Service Paradise? :cool:

Brad Clitt
11 maart 2015, 18:05
Unique Selling Point.

Also ein Verkaufsargument was nur Oceans haben soll.

RAUL7
12 maart 2015, 11:15
Brauche Hilfe :gruebel:: USP = Universal Service Paradise? :cool:

Als het van Big30 komt is het een Unieke Subjectieve Perceptie! :rofl: