PDA

Volledige versie bekijken : Mara (Roemeense)

Jonesy
15 november 2014, 15:07
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Mara (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50/100 euroTijdsduur:30/60 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, GFE
Extra info:

yylover
1 april 2015, 19:56
Valt mij op dat niemand hier op reageert. Maar Mara is mijn absolute favoriet in YY. Ze is geen echte jaagster, maar loopt wel regelmatig een rondje door de wellness. Ze heeft een vaste zitplaats tegenover de bar, aan de kortere zijde, meestal op de hoek. Haar engels is uitstekend en sinds kort heeft ze ook een 2-tal tattoo's.
Inmiddels al meerdere keren met haar naar de kamer geweest, eerst een half uur, maar nu een uur. Ze is voor mij, naast Nederlandse Nadia, de ideale GFE. Humor, lekker kletsen, een perfecte PZC en ook TZ, als de beste. Mede door haar, kom ik iedere keer weer terug naar YY.

Jef Beffer
5 april 2015, 20:11
Gisteren met haar een leuke sessie gehad. Eerst in de bar een praatje gemaakt, maar ik was net terug van een kamerbeurt dus even rusten. Toch bleef ze nog kwartiertje kletsen nadien, wat dus mijn interesse wekte. Had van een ander beer al goeie commentaar gehoord, en toen ook een andere dame haar aanraadde heb ik een uurtje later mijn goed voorgevoel omgezet in een kamergang.

Op de kamer gewoon zeer goede service. Tongzoenen, pijpen goed, lekker gebeft en goed geneukt. Helemaal niks op aan te merken. Ook goeie aftersales. Al had ze er een beetje de pest in dat er weinig klandizie was die dag, maar daar liet ze op de kamer zeker niet merken.

Uiterlijk iemand die zeker niet mijn type is, maar iemand die door haar vlotte babbel en vriendelijkheid mij toch kon verleiden, en zeker geen spijt van. Toch een bewijs dat sommige vooroordelen onterecht zijn.

PS: ze heeft wel een 3tal tatoeages. En ze is van plan van er nog meer te zetten.

yylover
6 april 2015, 10:47
Mara is gewoon een prachtmeid. Ze heeft idd wel eens een humeur, m.n. wegens slechte klandizie, maar op de kamer merk je hier helemaal niks van. Goed te horen dat ze nog niet op vakantie is, hopelijk is er a.s. vrijdag.

yylover
6 april 2015, 11:30
Heb laatst Exodus, Gods en Kings gekeken, en daar was ze, mijn Mara (althans zij lijkt er wel op). 11449

Jonesy
7 april 2015, 16:43
Mara is voor mij een vaste waarde in YY - er zijn optisch knappere vrouwen te vinden, maar het totaalpakket bij haar is - naar mijn smaak - gewoon af.

@YYlover: woensdag is haar vaste vrije dag. Ik zal er vrijdag misschien ook zijn :rolleyes:

yylover
7 april 2015, 17:31
Mooi om te horen, Jonesy, dat jij hetzelfde positieve beeld van haar hebt. Mss wel tot vrijdag !

Jef Beffer
8 april 2015, 18:55
Ik ben het met jullie eens hoor, leuke meid. Foto lijkt ze inderdaad wel op. Zal haar zeker nog eens bezoeken, maar vrijdag zal wat snel zijn :)

yylover
10 april 2015, 20:57
Vandaag weer een topdagje gehad. De dag afgesloten met een uurtje met Mara. Ze blijft mijn absolute favoriet, samen met Nadia. Ze lijkt wat chagrijnig en ongeinteresseerd aan de bar te hangen, maar dat verdwijnt op het moment dat je met haar in de kamer bent.

yylover
25 april 2015, 09:27
Overigens heeft ze nu (tijdelijk) rood haar.

Znipper
25 april 2015, 12:14
Gisteren liep mijn "dames todo" lijstje wat in het honderd.

Gelukkig herinnerde ik mij YYlover's lovende woorden over Mara en ben ik een half uurtje met haar op de kamer geweest.

In voorgaande YY bezoeken was Mara al een paar keer een "optietje" geweest, echter omdat andere (dacht ik) betere kansen zich ook aandiende bleef Mara voor mij onontgonnen terrein.

Na mijn bezoek van gisteren moet ik hier van terugkomen ... deze dame is leuk, intelligent en super op de kamer.

Eerst volgend bezoek in YY staat zij met stip bovenaan mijn lijstje..

@YYlover, dank hiervoor.

yylover
25 april 2015, 13:13
Graag gedaan, dan hebben we elkaar gisteren nog gezien, Znipper. Was 2x een uur met haar op de kamer. Er loopt heel wat moois rond in YY, maar met Mara, ben je altijd gegarandeerd tot een superuurtje.
Haar grootste probleem is zichzelf te presenteren, ze komt nogal arrogant en humeurig over, op het bankje aan de bar. Heb gisteren nog lang met haar hierover gesproken, en ze weet en snapt het ook. Ik hoop dan ook voor haar, dat met dit forum ze wat meer bekendheid krijgt, en het lijkt te werken ! Ze heeft het dan ook verdiend.

Jef Beffer
3 mei 2015, 15:31
Vrijdag nogmaals met haar gekamerd, en was nog veel beter dan de vorige keer. Relax, lekker voorspel, en heerlijk neuken. Hadden opnieuw echt een goede klik op de kamer, dus smaakt naar meer. Zij heeft er een vaste klant bij wat mij betreft. En dat terwijl ze eigenlijk totaal mijn type niet is. Ik denk dat dat genoeg zegt over haar.

Zoals yylover hierboven aangeeft, zij verdient het echt. Zeer leuke & intelligente dame die weet wat ze wil. Enige negatieve bij haar is dat ze inderdaad in de bar nogal vaak met een lang gezicht erbij zit. Siert haar dan toch wel ergens dat ze geen komedie speelt, maar het kost haar wel klanten denk ik. Ze zei me wel dat ze zich hier van bewust was en ze had ook gehoord van andere beer dat dit over haar geschreven werd op dit forum. Wat ze natuurlijk niet zo leuk vond, maar het is wel de waarheid natuurlijk. Ik zei haar dat ze dan zelf hier maar eens iets moest komen schrijven. En dat ze vooral op de kamer zo moest verder doen, want dat ik er zeker van ben dat al haar klanten terugkomen.

So Mara, if you read this: SMILE! :wink:

PS: haar cupmaat is trouwens 'A'. Vind ze zelf ook niet zo leuk, en ik zie ook liever iets groter, maar dat zijn details.

yylover
4 mei 2015, 17:42
Die andere beer was ik. Ik heb haar deze pagina laten zien hoe positief jullie (en uiteraard ik ook) over haar zijn. Dat lange gezicht heeft ook met haar karakter te maken. Als het allemaal niet zo goed lukt, kan ze nogal humeurig worden, wat (ook voor mij) alleen maar aangeeft, dat ze geen komedie speelt. Daar kunnen alle blonde YY dames, zwaar opgemaakt en met hun siliconen borsten, voor mij, niet aan tippen. Ik was er overigens, afgelopen vrijdag, ook en uiteraard weer met haar, veel plezier beleefd.

So Mara, also from me........KEEP SMILING...:) and I will see you again within 2 weeks !

Davedv
5 mei 2015, 22:57
Vandaag voor het eerst met mara gekamerd en wat een ontzettend leuke meid is het. Stelt zich wat anders op dan de meeste dames, minder/geen maniertjes/toneel maar vrij open&direct.

In de bar een leuk en relaxt gesprek zonder gepush waar ik zelf op een gegeven moment maar om een sleutel vroeg.

Service was top, tz, PZC, nmc, daty, el. Alles erop en eraan, uiteindelijk een uur op de kamer geweest, dik tevreden
Hhg : 100%

Znipper
6 mei 2015, 19:41
Vandaag in YY geweest en zoals eerder aangekondigd stond Mara bovenaan mijn lijstje....

Na het half uurtje op de kamer is hier niets aan gewijzigd. Super leuke dame. Mijn Numero Uno dame in YY

HHG: 100%

yylover
6 mei 2015, 20:20
Alweer 2 nieuwe meldingen over mijn favoriet, en alweer positief. En op speciaal verzoek (:biggrin:) hier nogmaals een omschrijving. Wil je de perfecte GFE, dan is Mara de keuze. Service is al uitgebreid hier omschreven. Een goed gesprek, voor en na, TZ, NMC, PZC en geen haastig gejaag en geen toneelspel. En bij Mara is 30 minuten ook echt 30 minuten. Voor mij overigens te weinig :). Ben je onverzorgd en wil je allerlei kinky stuff, zoek dan verder. Ze heeft overigens een voorkeur voor wat oudere mannen, dun of dik, daar heeft ze geen moeite mee.

Jef Beffer
7 mei 2015, 18:49
Jeff i hope that you will say who are for real because i don t know. I m glad that you enjoy beeing with me. Kisses
Don't worry, I will, next time we meet. In the meantime, have fun in YY & keep doing what you do best! ;)

yylover
7 mei 2015, 19:01
It seems that Miss CocoLiNo needs to improve her dutch, so she can really understand what we are all writing about her....;)

cheasehead
7 mei 2015, 19:51
1,5 week op een zondag kennis gemaakt met deze mooie dame. Het was mijn eerste keer in yin yang en ik kreeg de tip om een keer met Mara naar de kamer te gaan.
Dit is echt een top dame die gewoon zich zelf is en geen poespas vertoont. Zeker een aanrader.

Thanks for the great time Mara :)

Multumesc iubi

yylover
9 mei 2015, 10:30
Mara, you are already familiar with a lot of bad words. You can use them whem you start wednesday and make Roermond city unsafe .....hihi

cheasehead
9 mei 2015, 11:24
Is Mara on holiday?

yylover
9 mei 2015, 11:41
No...I don't know about this weekend, normally wednesday is her dayoff.

yylover
9 mei 2015, 14:11
Cheasehead, she is there all weekend.

cheasehead
9 mei 2015, 15:45
Thnx yylover. Ik ben er misschien morgen. I'll be there maybe tommorow

yylover
9 mei 2015, 16:06
Graag gedaan, cheasehead. vaste klanten krijgen bij Mara altijd iets extra's.

yylover
10 mei 2015, 21:14
En alweer een heerlijk uurtje mogen genieten van haar, al moest ik lang wachten. Vandaag geen slechte dag voor Mara. En ook kennis mogen maken met een mede Mara fan, Cheasehead. We waren het beiden met elkaar eens, zij is absoluut een toppertje. Cheasehead, ik hoor graag van jou wat tips over de andere dames.
And miss CoCoLiNo, i am allowed to forget with my age. But the next time you forget the massage oil, I will demand a discount...hahaha.... and bytheway, thanks for the positive tips about some other girls.

cheasehead
12 mei 2015, 17:22
Afgelopen zondag toch maar last minute besloten om naar Yin Yang af te reizen.
Natuurlijk mocht een kamer gang met de mooie Mara niet ontbreken aan deze zonnige dag.
En uiteraard weer 2 goede sessies beleeft met haar 
Ik vind Mara toch wel een van de toppertjes in Yin Yang. Mara is knap, vriendelijk, spontaan en is totaal niet arrogant. Kortom leuk en mooi gezelschap. En een half uur is ook echt een half uur, niet zoals bij sommige andere waar je na 20 minuten al weer van de kamer bent. Van de 4 dames die ik die dag heb gehad was Mara toch echt met een straat lengte de beste.

de-witte
16 mei 2015, 07:10
Hoi als ik in Belgie ben ga ik steeds naar haar terug.ben namelijk woonachtig in italie. ze blijft voor mij een absolute topper, als ik naar YY ga informeer ik haar of ze er wel zeker is en ga dan meerdere uren met haar op de kamer in't begin was dat 2 uurtjes maar nu toch wel een uur of 4 of meer. Ze is zeer begripvol en heeft een voor mij supermooi lichaam met kleine borstjes zoals ik dat graag heb. Er wordt veel gepraat en geknuffeld. Heb voor de rest geen ervaring met andere huizen wel met andere meisjes van de YY. maar dat viel na vergelijking met haar toch wel tegen. dus voor mij is ze een absolute topper. Er zal een tijd komen dat ze ermee stopt, dan wordt het voor mij toch wel effe moeilijk.

Znipper
27 mei 2015, 22:35
Vandaag weer in YY beland ... gelukkig was Mara ook van de partij/party

Ze zag me in de barruimte en huppelde gelijk naar mij toe. Leuk ongedwongen praatje waarna ik mijzelf uitnodigde om samen maar eens een kamer te gaan bezoeken.

Verwachtingen werden weer helemaal waargemaakt: heerlijk half uurtje met alles erop en eraan.

Ook in de barruimte nog gezellig een paar keer staan kletsen.

Super dame, voor mij de top van YY.

yylover
29 mei 2015, 19:49
Gelukkig vandaag nog een uurtje met Mara een kamer gedeeld. Nog steeds mijn toppertje, net zoals de eerste keer. Voor de Mara fans, ze heeft vanaf zondag een paar dagen vrij.

de-witte
6 juni 2015, 16:51
Hoi ik probeer haar te bereiken voor woensdag as . ik vertrek dan weer naar Italië. Weet jij wanneer ze er weer is, ze geeft geen antwoord, of wil niet met me communiceren. Misschien weet jij meer? Laat maar iets weten! Grtjs Frank

yylover
6 juni 2015, 18:20
heb je een berichtje gestuurd. Groetjes M

yylover
8 juni 2015, 16:39
Eindelijk weer contact met haar kunnen krijgen. Ze is weer terug en zal er de hele week zijn.

yylover
13 juni 2015, 14:35
Thank you, Mara, for the lovely 2 hours together !!
Keep on smiling !!!:)

Flyerke
25 juni 2015, 20:37
Gisteren2 keer gekamerd met dit meisje was top gfe knuffelen lekker zoenen
oraal super verwend , gewoon zalig
txs Mara :)

yylover
29 juli 2015, 11:23
Aan alle Mara fans. Ze komt rond 7 aug. weer terug van vakantie.

Sin
9 augustus 2015, 01:58
Vandaag met haar gekamerd, mede door al jullie goede berichten hier. En er was geen woord aan gelogen. Ik ben een moeilijk persoon maar ze weet de juiste snaren te raken. Veruit de beste in YY, een echte aanrader. Ze praat goed Engels, is grappig en perfecte service geeft ze. Next time wat meer tijd met haar doorbrengen

Jef Beffer
15 augustus 2015, 10:07
Paar dagen geleden nogmaals met haar gekamerd. Was al weer even geleden, de deugd was er niet minder om. Opnieuw een topsessie, zoals elke keer weer.

Toch zie ik haar in de loop van de dag vaak in de bar/op het terras zitten, itt een aantal obvious jagertjes. Wat mij betreft onbegrijpelijk dat zij niet elke dag volgeboekt is. Kan me moeilijk voorstellen dat als je bij haar geweest bent, je niet terug gaat een volgende keer...

yylover
15 augustus 2015, 12:39
Toch zie ik haar in de loop van de dag vaak in de bar/op het terras zitten, itt een aantal obvious jagertjes. Wat mij betreft onbegrijpelijk dat zij niet elke dag volgeboekt is. Kan me moeilijk voorstellen dat als je bij haar geweest bent, je niet terug gaat een volgende keer...[/QUOTE]

Jef, het is al vaker hier beschreven, Mara is geen obvious jaagster. Haar uitstraling in de bar/terras is niet altijd zoiets, daar ga ik op af, ook al probeert ze het wel. Mij verbaast het iedere keer weer, wanneer ze op de kamer dan compleet transformeert tot een echte GFE ervaring. Direkt voel je je op je gemak met haar. Dat is haar talent, je voelt gelijk de klik met haar. En dat moet je nu eenmaal eerst ervaren, om dan een volgende keer haar ook als eerste keuze te willen.
Sin heeft dit in slechts 2 zinnen prachtig omschreven.
Ik heb inmiddels al een aantal Mara fans ontmoet, en het wordt door allen ook zo ervaren.
Maar uiteraard, de klik moet er wel zijn, en dat hoeft niet voor alle ijsberen zo te zijn.
Voor mij zal ze altijd de eerste keuze zijn. Sterker nog, ze is inmiddels ook al mijn tweede keuze geworden. Of ik daar nog ooit van af kom ....?

Jonesy
21 augustus 2015, 09:49
Voor de liefhebbers: Mara gaat eind augustus voor minstens een maand terug naar haar thuisland.

yylover
21 augustus 2015, 17:49
Voordat ze aan haar welverdiende vakantie begint, toch nog snel een afspraakje met haar maken de komende dagen. Daarna maar even een paar keer overslaan in YY.
Zonder Mara is het toch weer even wennen....zucht...

cheasehead
25 augustus 2015, 17:17
Afgelopen zondag sinds lange tijd weer van Mara kunnen genieten. Was echt te lang gelden dat ik met haar naar de kamer ben geweest i.v.m mijn vakantie en haar vakantie zijn we elkaar telkens misgelopen.
De sessie was weer 200% goed. Al veel verschillende dames uitgeprobeerd in YY maar Mara blijft er met kop en schouders boven uitsteken. Echt een toppertje.
Jammer dat ze binnenkort op vakantie gaat maar ze heeft het verdient.

focussbe
14 september 2015, 21:46
Een tijdje terug bij mijn derde bezoek aan YY met mara gekamerd. Ze liep achter me aan in de wellness. Mara is een ontzettend leuke meid. Stelt zich wat anders op dan de meeste dames, minder/geen maniertjes/toneel maar vrij open&direct.

Service was top, tz, PZC, nmc, een half uurje op de kamer geweest maar uiteindelijk geen hoogte punt gekend. Feit dat het niet mijn eerste kamer van de dag was zal er wel voor iets tussen gezetn hebben. Ondanks dit ghg : 100% en heb haar beloofd de volgende keer haar vooraan mijn agenda de plaatsen. Zal blijkbaar wel even wachten zijn helaas ;-)

yylover
3 november 2015, 17:48
Goed nieuws voor alle Mara fans. Ze zal vanaf zaterdag weer terug zijn.....:freu::freu:

yylover
9 november 2015, 17:48
Gisteren eindelijk weer 2 uurtjes met haar mogen genieten.
Een kleine update. Mara blijft slechts 3 weken, en is daarna weer voor langere tijd afwezig.

focussbe
11 maart 2016, 16:09
iemand nieuws over deze schoonheid?

yylover
11 maart 2016, 22:27
Yep, ze is definitief terug naar haar thuisland en heeft geen plannen om terug te komen. Maar... you never know....

de-witte
15 maart 2016, 14:23
Yep, klopt ze heeft inderdaad geen plannen om terug te komen, jammer maar ik begrijp haar wel.

yylover
25 september 2016, 17:25
Dan nog het echte nieuws voor de Mara liefhebbers.
Ze komt terug en is vanaf a.s. woensdag weer in YY te bewonderen.

En wat betreft die andere Mara. Ze is inderdaad roodharig en Roemeens, maar is ergens rond 40 jaar. Dus iets heel anders.

Znipper
28 september 2016, 17:57
Dan nog het echte nieuws voor de Mara liefhebbers.
Ze komt terug en is vanaf a.s. woensdag weer in YY te bewonderen..

Heb het vandaag aan de lijve mogen ervaren. She is back... En hoe.

Wat een geweldige vrouw....

yylover
28 september 2016, 21:11
Na 10 maanden afwezigheid is ze vandaag weer terug, en zal ca. 1 maand blijven.
Heb vandaag 2x2 uur met haar gekamerd. En dan weet je dat ze sinds gisteren onderweg was, en vermoeid haar eerste dag begint.
Maar dat ze dan toch net dat beetje extra geeft, 'because we are old friends', onderschrijft alleen maar haar grote klasse.

Thank you, Mara, for a wonderful day !

Patjax
28 september 2016, 21:43
Na 10 maanden afwezigheid is ze vandaag weer terug, en zal ca. 1 maand blijven!

Dan weet ik wel waar jij de komende maand te vinden bent ;)

de-witte
14 oktober 2016, 07:26
Hoi, toen ik hoorde van haar terugkeer heb ik gisteren met haar afgesproken. Zoals verwacht een super leuke dag met haar doorgebracht. Yep, bijna een hele dag met haar op de kamer geweest. Ik kan me niet voorstellen dat ik met een andere dame negen uur me zo kon amuseren als met haar. Vooral omdat ze zichzelf blijft. Mara heeft bij mij al altijd een super leuke indruk achtergelaten. Het is en blijft mijn en voor vele andere de nummer één. Vele kunnen dat bevestigen, Zelf ga ik terug naar Italië, maar als ze terugkeert naar Nederland neem ik zeker weer de eerste vlucht om haar te ontmoeten. ������

bodaboda
14 oktober 2016, 14:12
Hallo

Weet iemand of Mara a.s. zondag werkt?

Alvast bedankt voor de reactie.

yylover
14 oktober 2016, 14:44
Yep. Is zondag aanwezig

Martien
14 oktober 2016, 22:11
Hoi, toen ik hoorde van haar terugkeer heb ik gisteren met haar afgesproken. Zoals verwacht een super leuke dag met haar doorgebracht. Yep, bijna een hele dag met haar op de kamer geweest. Ik kan me niet voorstellen dat ik met een andere dame negen uur me zo kon amuseren als met haar. Vooral omdat ze zichzelf blijft. Mara heeft bij mij al altijd een super leuke indruk achtergelaten. Het is en blijft mijn en voor vele andere de nummer één. Vele kunnen dat bevestigen, Zelf ga ik terug naar Italië, maar als ze terugkeert naar Nederland neem ik zeker weer de eerste vlucht om haar te ontmoeten. ������

Nieuw hier en trip naar Pattaya geannuleerd wegens "de omstandigheden" en ga nu voor de eerste keer mijn heil maar eens zoeken in Ying Yang. Na het lezen van diverse recensies toch wel heel benieuwd geworden naar vooral deze dame die wel heel bijzonder moet zijn als je daar € 900 voor over hebt! Dat zie ik mezelf niet spenderen aan één vrouw:) Hopelijk is ze er morgen.

de-witte
15 oktober 2016, 16:08
Zonder drinkgeld, haha! Waarom niet, heb al meer geld bij de club achter gelaten maar dat was dan wel een triootje met haar en Micha, kortom ze is het zeker waard, verwacht geen extreme dingen en behandel haar met respect, en je zult haar met het uur zien openbloeien.

Martien
16 oktober 2016, 17:45
Helemaal gelijk. Ik vermoed dat de gemiddelde goedgelovige ijsbeer hier niet van opkijkt en overeenkomstig handelt:) BTW, Ying Yang was een openbaring en in Pattaya zien ze me even niet meer, zeker niet nu het land in rouw is gedompeld. Aan Mara ben ik niet toegekomen, ik werd compleet geclaimd na binnenkomst. Dat overkomt me volgende week niet meer.

bodaboda
17 oktober 2016, 16:25
Hallo

Gisteren niet kunnen kameren met Mara.

Weet iemand of ze a.s. woensdag aanwezig is?

Werkt ze op zondag altijd?

Alvast bedankt voor de reactie

cheasehead
17 oktober 2016, 17:08
Gisteren met Maraatje op de kamer geweest en het was als vanouds weer super met haar op de kamer.
Het blijft toch een toppertje en ze is het ondanks haar lange afwezigheid nog niet verleerd.
HHG 100%

Patjax
17 oktober 2016, 17:51
Tijdens mijn bezoek van vrijdag kennisgemaakt met Mara. Het was een uitermate plezierig gesprek en stiekem was het eerste zaadje geplant door haar. Toen ik zondag binnenkwam sprak ze me aan over het feit dat ik geschreven had dat ze niet blond was. Ik vertelde haar over mijn vloek met zwartharige Roemeense dames. Wederom een aangenaam gesprek met haar gehad en zaadje nummer twee was geplant.

Ik zat 's avonds op het terras met een niet schrijvende beer te praten toen ze vroeg of ze bij ons mocht zitten. Na enkele minuten ging de andere beer op jacht en wij bleven achter. Inmiddels had ik een goed gevoel bij haar en besloot af te wijken van mijn geëigende paden. Ze was enigszins verrast toen ik voorstelde om samen een kamer op te zoeken.

Waar ik op voorhand dacht aan een uurtje zouden er uiteindelijk drie worden. Mara is uitermate aangenaam gezelschap op de kamer die precies aanvoelt wat je wilt. Ik kan wel stellen dat de vloek is verbroken.

yylover
17 oktober 2016, 20:19
Je moet wel snel zijn, ze is al plannen aan het maken om huiswaarts te keren.
Maar a.s. woensdag en zondag is ze nog aanwezig. Morgen heeft ze vrij.

Hallo

Gisteren niet kunnen kameren met Mara.

Weet iemand of ze a.s. woensdag aanwezig is?

Werkt ze op zondag altijd?

Alvast bedankt voor de reactie

de-witte
22 oktober 2016, 17:16
Snel zijn!!! Maandagochtend gaat ze naar huis, ze komt wel terug, wanneer weet ze nog niet. Grtjs.ikke

de-witte
23 oktober 2016, 23:55
Sorry foutje, nee grote fout, verkeerde informatie over Mara. Ze gaat voorlopig nog niet naar huis.

yylover
24 oktober 2016, 09:12
Een klein misverstandje. Ze was idd van plan iets langer te blijven, maar is vandaag huiswaarts vertrokken

JonnyFontane
16 november 2016, 23:23
Vandaag aanwezig...euhh gisteren dus
Heerlijk met haar gekamerd....en weet nu ook haar lange afwezigheid.

yylover
17 november 2016, 17:59
@JF, tenzij jij gisteren een dagtripje Roemenie hebt gemaakt, heb ik toch sterk het vermoeden dat je hier Elvira bedoelt en niet Mara

JonnyFontane
17 november 2016, 18:18
@JF, tenzij jij gisteren een dagtripje Roemenie hebt gemaakt, heb ik toch sterk het vermoeden dat je hier Elvira bedoelt en niet Mara

Nee dit was Mara.....Elvira was weer lekker gek aan het doen en liet zich bijna in de bar beffen door ondergetekende...

yylover
26 januari 2017, 09:56
Voor de liefhebbers. Mara komt weer terug. Waarschijnlijk al vanaf morgenavond maar zeker weer vanaf komende zaterdag

cheasehead
26 januari 2017, 11:18
Dan weten we waar jij de komende tijd bivakkeert ;)

Nulnulzeseneenhalf
26 januari 2017, 11:29
Voor de liefhebbers. Mara komt weer terug. Waarschijnlijk al vanaf morgenavond maar zeker weer vanaf komende zaterdag

Alvast heel veel plezier!

Das
29 januari 2017, 23:28
Gisteren met deze rode gekamerd. Was een meer dan voldoende. Voelt de klant goed aan, diverse pijptechnieken en ook lekker om haar te neuken. Van lekker zachtjes tot keihard. Zeker herhalingsgevaar voor mij.

Patjax
1 februari 2017, 20:38
Zondag herhaaldelijk met haar gesproken. Een heerlijke no nonsense dame die weet hoe het heurt. Ik zat nog in mijn herstelperiode van Emma en speelde met de gedachte om naar huis te gaan toen ik haar in de rooktent tegen het lijf liep. Nog even gepraat en samen richting bar gelopen. Na een tiental minuten wierp ik vluchtig een blik op de klok en zag dat het iets na half twaalf was. Ik keek haar aan en vroeg of ze naar huis zou gaan. Why was daarop het antwoord. You want to go to the room. Ik bevestigde en ze keek me verrast aan. So quickly after your last room. Ik begon te lachen en zij dat ze dan ook een keer echt moest werken voor haar centen. Dit leverde me natuurlijk een stomp op.

Op bed kroop ze gelijk helemaal in me en al spoedig was het een tongzoenfestijn zoals je dat met een vriendinnetje doet. Na een kleine twintig minuten begon ze aan een zeer goede en gevarieerde BJ. Ik moest haar enkele keren afremmen anders had ik zo haar mondje volgespoten. We lasten een kleine pauze in. Ze hervatte haar BJ en binnen no time had ze me weer op het randje. Ze keek me ondeugend aan en voelde precies aan dat bij mij de puf om te neuken ontbrak. Met haar mondje bracht ze hem weer tot het randje om verder te gaan met haar hand. Binnen een paar minuten vonden mijn nakomelingetjes hun weg naar buiten. Na de schoonmaak nog samen een sigaretje gerookt en wat geknuffeld en getongzoend.

Helaas is zij slechts sporadisch in YY te bewonderen, maar absoluut een topper. Voor dames zoals Mara ga je naar de club.

Champollion
5 februari 2017, 14:10
Voor dames zoals Mara ga je naar de club.

Jammer genoeg is Mara een uitzondering in deze club waar de service vaak beperkt is.

Ik vind haar erg sympathiek en intelligent.
Prettig moment met haar.

Gkai
5 februari 2017, 14:27
Not to mention very pretty nipples :biggrin:. Unfortunately it was time to leave, but she is defintely on my to-do list for my next visit in ying yang...

yylover
5 februari 2017, 15:22
Ze is van plan nog een paar weken te blijven. Het aantal uurtjes op de kamer met haar, deze afgelopen week, zal ik voor me houden.
Maar ik zit (nog) binnen budget :rolleyes:

de-witte
6 februari 2017, 12:12
Hoi jammer dat ik haar deze keer moet missen. Maar ik ben sinds begin december in Australië en keer eind deze maand terug. Tenminste als ik geen visum verlenging kan krijgen in Canberra ( Belgische ambassade) voor drie weekjes Bora Bora. Doe haar de groeten en misschien de volgende keer dan maar. Grtjs de witte.

MrDB
15 februari 2017, 14:09
Ik zou graag een keer met deze dame willen kameren. Heeft zij een vaste plek waar ze meestal zit?

Znipper
15 februari 2017, 16:05
Ze zit meestal op het bankje welke 'tegen' de muur van het restaurant Is gemonteerd.

Veel plezier!

yylover
15 februari 2017, 16:28
Ze zit meestal op het bankje welke 'tegen' de muur van het restaurant Is gemonteerd.

Veel plezier!

26 Febr. is haar laatste dag. Dan vertrekt ze weer.

bodaboda
22 februari 2017, 21:11
Mara is in mijn ogen top leuk in de omgang, intelligent je kunt een gesprek op niveau voeren met haar en uitstekende service een absolute aanrader. Afgelopen zondag weer genoten van haar heerlijke blowjob gehad en geneukt in verschillende standjes. Ik hoop haar in mei weer te treffen.

Patjax
26 februari 2017, 13:26
Gisteren op de valreep nog waanzinnig genoten van Mara voordat ze het sprookjesbos weer voor langere tijd achter zich zal laten. Er is al uitvoerig de loftrompet over haar afgestoken. Vier weken geleden bij ons afscheid sprak ik iets hardop uit wat zij als een uitdaging zag. Toen ik er gisteren op terugkwam speelde ze in eerste instantie de vermoorde onschuld, maar ze wist natuurlijk waarop ik doelde.

Het werd uiteindelijk een pannenkoek sessie van 3 1/2 uur. GFE+++ zoals je ze zeker in YY zelden meemaakt. Ze blijkt ook een PSE randje in huis te hebben. Zij is de eerste die erin geslaagd is om tijdens 1 sessie mij twee keer neukend te laten klaarkomen. Nu moet ik zeggen dat ik er ook geen moment aan getwijfeld heb of het haar zou lukken. Absoluut een pareltje.

@Mara. Unfortunately i did not have the change to say goodbye and wish you a safe trip home. I was kidnapped by blondie ;). Thx for a wonderful time.

yylover
26 februari 2017, 20:21
Vandaag afscheid van haar genomen. Heb vele uurtjes van haar mogen genieten deze afgelopen 4 weken.
Over het aantal uurtjes mag iedereen een gokje wagen, al zit er geen vrijkaartje aan vast. Cheasehead en Znipper zijn overigens uitgesloten van deelname :nee:
Heb geen enkele minuut me verveeld met haar, maar het is nu even genoeg geweest. Ook zal ik deze club even voor een aantal weekjes overslaan.
Mits YY gewoon open blijft, zullen we haar waarschijnlijk ergens na het Roemeense paasfeest weer terug zien.

Thanks Mara for the lovely time together and I also wish you a safe trip home.

Jooploop
27 februari 2017, 11:11
Haha dat zal wel neer komen denk ik zo op een werkweek

shakeweight
26 maart 2017, 22:18
Vandaag rond 17:00 een bezoekje aan YY, had eigenlijk een "date" met een andere dame, maar werd al snel door Mara omhelst aan de bar.
Wat een schatje is die meid ! op en top GFE. Heb mn biertje opgedronken en direkt naar een kamer. Helaas in de wachtkamer wachten op het bankje, maar ook dan houd ze de GFE goed in stand.
Dacht het niet langer dan een half uur vol te houden, maar op verzoek heeft ze het "happy end" uitgestleld en hebben we er een mooi uur van gemaakt.
Uistekende skills, super PZC.....heerlijk lichaam. Herhalingsgevaar 100%.

Helaas lees ik dat ze even weg gaat uit YY.
Ik zou het dus op prijs stellen als hier in deze thread aangegeven wordt wanneer ze weer gespot word in YY..

Das
4 mei 2017, 20:45
Zou ze nu maandag aanwezig zijn?

gignnl
5 mei 2017, 00:00
Op dinsdag tref ik haar wel regelmatig

yylover
5 mei 2017, 07:57
Ik zie dat de 2 Mara's in YY nog steeds met elkaar verwisseld worden.

yylover
20 augustus 2017, 16:36
Vanaf vandaag weer aanwezig. Nu met donkerblond haar

lifouvea
3 september 2017, 12:16
thank yylover for this good news

actually mara came back for a few months, I had forgotten some mara point was sublime
she was my only daughter last Saturday, what a joy this girl :liebesschild:

but very dangerous for my wallet, the only negative :lol:

Nulnulzeseneenhalf
4 september 2017, 12:23
Viva la Romania!
The silent guy.
Mister something.
Pussylover.

Jooploop
2 oktober 2017, 18:52
Ik had al veel gehoord over mara maar had nog nooit met haar een kamertje gedaan om dat ik haar nog niet zo vaak gezien had maar toen we op het terras zaten kwam zij even gezellig bij ons zitten om wat bij te buurten en ik dacht van het moet vandaag toch echt gebeuren al veel goede dingen gehoord over haar en na het eten me maar eens klaar gemaakt en na een tijd zat zij op de bank bij de bar haar aan gesproken en ze had gelukkig tijd ze hat het die dag best druk volgens mij op de kamer aan gekomen eerst wat gezellig gepraat en dacht ik maak er maar een uurtje van en daar heb ik echt geen spijt van alles was gewoon heel goed en ook nog eens hele goede service met daar bij gewoon een mooi en ook nog eens een hele vriendelijke dame

lifouvea
2 oktober 2017, 22:43
visit yy this Sunday, hoping to find this charming lady
what a joy when I see her enter the restaurant, I knew that I was going to spend a good Sunday in her company
and this for a few hours

mara make me turn my head, and she know, the naughty :baeh:

she knew how to give me a smile, following a bad adventure with another girl
probably because of my bad English

see you soon
:iloveyou:

yylover
6 oktober 2017, 12:52
Voor de Mara liefhebbers. 15 oktober zal haar laatste dag zijn, maar zal een aantal weken later weer terug komen.

lifouvea
6 oktober 2017, 20:14
Voor de Mara liefhebbers.

there are mara lovers here?
I do not understand why :hammer_2:

in any case, my banker forbid me to see her for a while :heul:

a bientôt, bonnes vacances a toi !...

Patjax
22 oktober 2017, 23:52
Vorige week zaterdag 14/10 wederom op de valreep voor haar "tijdelijke" vertrek van dit heerlijk schepsel mogen genieten. Ik zat amper op het terras of zij en Micha kwamen bij mij zitten. Na de gebruikelijke algemeenheden uitgewisseld te hebben kreeg ik plagend op mijn donder van de dames voor mijn langdurige afwezigheid en het veelvuldig bezoeken van andere clubs. Mijn forum identiteit is bij beide dames bekend (met dank aan een boze heks). Ze gooiden beiden een hengeltje uit naar een kamertje en bij mij kwam de gedachte op voor een trio met hun. Dit klonk als muziek in hun oren en nadat ik gezelschap kreeg van een beer gingen zij hun weg.

Na mijn kamer met Michaela zat ik op het terras met dezelfde beer en Mara kwam naar buiten en stak twee vingers in de lucht. Het zorgde voor wat gebarentaal heen en weer, maar wat zij nu bedoelde bleef onduidelijk. Ze kwam naar me toe en ik vroeg of ze over twee uur naar de kamer wilde of dat ze het trio bedoelde. Dit bleek niet het geval te zijn, maar ze gaf daarmee aan dat ik twee uur op de kamer met Michaela was geweest. Ik zei lachend dat dat dan de Roemeense twee uur waren en het in Nederland gewoon anderhalf uur waren.

Na het eten zat ik uit te buiken en Mara kwam er bij zitten. Mara is altijd heerlijk direct en vroeg of ik nog met haar wilde kameren aangezien ze nog een boeking had. Ik zei dat ik haar daarna wel zou zien. Ze gaf aan dat ze ervoor nog wel een uurtje had, dus de koe bij de hoorns gevat en we vertrokken naar de kamer.

Details: laten we het erop houden dat het een zeer verrassende sessie werd waarin ze haar PSE-kant de boventoon liet voeren. Het geplande uurtje werden er twee. Wederom een topsessie met haar.

yylover
4 december 2017, 16:53
Mara is vanaf woensdag weer terug en zal ca 2 weken aanwezig zijn.

yylover
5 december 2017, 10:19
Mara is vanaf woensdag weer terug en zal ca 2 weken aanwezig zijn.

Correctie: vanaf donderdag

Das
5 december 2017, 14:36
Correctie: vanaf donderdag

Shit. Nu sta ik hier met mijn extra dag vakantie...

cheasehead
18 december 2017, 16:10
Gisteren weer eens met Mara op de kamer beland. Ze stond op mijn lijstje voor die dag en tijdens het eten was ze ook heerlijk direct en eerlijk hetgeen ik wel kan waarderen want ze wind er geen doekjes om en vroeg of ik vandaag nog met haar naar de kamer ging. Ja dus vertelde ik haar en ik gaf het tijdstip door van wanneer ik gebruik wilde maken van haar diensten.
Op de afgesproken tijd kwam ze keurig opdagen en zo belande we samen op de kamer.
Eerst even lekker wat knuffelen en daarna daalde ze langzaam af om zo over te gaan met pijpen wat zeer aangenaam aan voelde.
Na een tijdje stokslobberen was het tijd voor het rubbertje en het neukwerk wat prima was en heerlijk in doggy kwam ik klaar.
Na dit alles heeft ze me erna in de resterende tijd lekker gemasseerd en lekker met haar nagels wat kriebelen over mijn rug.
Na een uurtje moe en voldaan van de kamer afgekomen en weer een prima kamertje met haar beleefd iets waar veel YY dames nog wat van kunnen leren met hun beperkte service.
Kortom een heerlijke kamer met goede GFE sex en zeer goede service.

de-witte
27 januari 2018, 13:39
Weet iemand of ze er nog is, of terug komt,

Das
27 januari 2018, 16:20
Vandaag is ze er in ieder geval niet

yylover
27 april 2018, 07:47
Vanaf morgen weer aanwezig

Nulnulzeseneenhalf
27 april 2018, 09:19
Heb ik het gisteren toch goed gelezen op meeting point.

blauwebeer
27 april 2018, 21:22
Is woensdag nog steeds haar vrije dag ?

yylover
27 april 2018, 22:07
Is woensdag nog steeds haar vrije dag ?

Nop, nu wel aanwezig.

Das
28 april 2018, 21:01
Zal ze morgen een bezoekje brengen...
Hopelijk wat minder streken deze keer.:rolleyes:

Nulnulzeseneenhalf
28 april 2018, 22:22
Zal ze morgen een bezoekje brengen...
Hopelijk wat minder streken deze keer.:rolleyes:

Als dames streken hebben, dan moet je eerst bij jezelf te rade gaan. Zeker in deze contreien kun je ervan uitgaan dat je zelf schuld bent aan het gedrag van een dame.

Althans dat is mijn ondervinding.

PS heeft ze betere schoenen als de vorige keer? Toen knelden ze nogal.

yylover
28 april 2018, 22:32
Als dames streken hebben, dan moet je eerst bij jezelf te rade gaan. Zeker in deze contreien kun je ervan uitgaan dat je zelf schuld bent aan het gedrag van een dame.

Althans dat is mijn ondervinding.

PS heeft ze betere schoenen als de vorige keer? Toen knelden ze nogal.

@006,5... Das treft hier geen schuld, dat moet je maar even van mij aannemen. Grappig was het overigens wel.
En ze heeft dezelfde schoenen, which were killing her

yylover
9 mei 2018, 20:35
@beflap2....je mailbox is vol . Kan je geen bericht versturen :wink2:

Das
9 mei 2018, 21:13
@beflap2....je mailbox is vol . Kan je geen bericht versturen :wink2:

Wat heeft dit met Mara te maken????

Beflap2
9 mei 2018, 21:20
Wat heeft dit met Mara te maken????

Ik had vragen over Mara gesteld aan yylover. Op deze manier kon ie mij bereiken. Mailbox is geleegd

Brad Clitt
9 mei 2018, 21:55
Waarschijnlijk wil beflap iets weten over Mara en heeft hij het per IM aan haar grootste fan gevraagd. YYlover probeert nu op deze manier hem erop te attenderen dat zijn mailbox vol is.

Mara was overigens vandaag aanwezig en ze zei hallo tegen me, lief he.

Eddy_V
9 mei 2018, 23:25
Mara was overigens vandaag aanwezig en ze zei hallo tegen me, lief he.
Ja, zo gaat dat.. het begint altijd heel onschuldig.

yylover
18 mei 2018, 13:35
Nog aanwezig t/m 27 mei.

blauwebeer
18 mei 2018, 19:14
Nog aanwezig t/m 27 mei.
Dan behoort een herhaling nog tot de mogelijkheden ... :freu:

yylover
2 augustus 2018, 12:25
Vanaf 9 augustus weer aanwezig.

keesboz
2 augustus 2018, 19:36
mara zit altijd bij de gokkast en ik ken haar met rood haar en ze loop er al 2jaar rond maar hadt ze een tijd niet gezien

Brad Clitt
2 augustus 2018, 19:55
@ keesboz

Er zijn 2 Mara's, die van dit draadje is een stuk jonger en heeft donkerbruin of bijna zwart haar.

yylover
2 augustus 2018, 20:55
mara zit altijd bij de gokkast en ik ken haar met rood haar en ze loop er al 2jaar rond maar hadt ze een tijd niet gezien

@keesboz, dit is 'jouw' Mara https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46974-Mara-(Roemeense)

De mijne ziet er wel heel anders uit en inderdaad een heel stuk jonger.

Jürgen Drews
13 augustus 2018, 21:09
Onlangs met Mara op de kamer geweest. Ik had de recensies vooraf niet gelezen, maar ben het 100% eens met alle positieve reacties. Supermeid. Zeker voor herhaling vatbaar.

lifouvea
14 augustus 2018, 19:26
Vanaf 9 augustus weer aanwezig.

and until September 16th, normally

go see her, she deserves it, despite our old conflict :mad_6::huch::rolleyes: , it's a great and kind girl :knuddelz:

:herz::herz::herz::herz:

Das
17 augustus 2018, 15:34
woensdag nog eens mat Mara gekamerd.
Eerst een zeer leuk gesprek mee gehad op het terras en erna mee naar de kamer.
Was een zeer geslaagde vrijpartij. Een uurtje lekker genieten!
Deze dvp weet toch goed een klant aan te voelen, van gfe naar porno en terug.
Ook na de kamer de rest van de dag regelmatig een knipoogje en een kusje gooien, houdt je toch onder de aandacht.
Zeer gevat dat ze wanneer ze zag dat ik ging vertrekken ( tja, niet moeilijk in de kleedruimte met mijn kleren aan)
ze me kwam zoenen en gedag en dank je kwam zeggen.

yylover
7 september 2018, 17:46
Heb weer meerdere kamers met haar mogen doen en het zal nooit vervelen :freu:
Aanwezig tot en met 15 september

keesboz
30 september 2018, 08:10
mara weer gespot na 5 maanden in yy ook weer op haar vaste plek rond de bicoop

yylover
7 oktober 2018, 11:23
Vanaf a.s. woensdag weer terug,

Giodude
21 oktober 2018, 15:18
Er ontstond een zeer interessant gesprek met een dame die duidelijk niet een doorsnee dvp is. Alle tijd werd genomen en toen ik verwachtte dat ze de kamervraag zou gaan stellen was het een uitnodiging om samen buiten in het zonnetje een sigaretje te roken. Na de eerste stak ze gemoedelijk nog een tweede aan. Nadat ze deze uitgedrukt had wilde ik niet langer wachten en met een "haide" maakte ik haar duidelijk dat het moment was aangebroken om onze kennismaking een vervolg te geven op een kamer. We moesten even wachten voor een kamer (blijft tot een raar iets dat ze de kamers in de 40 en 50 reeks in eerste instantie niet gebruiken). Kamer 14 werd uiteindelijk de plek waar we ons mochten terugtrekken.

Eenmaal op bed kroop ze helemaal tegen me aan en begon ze op een tedere wijze te tongzoenen. Met onze vingertoppen verkenden we elkaars lichaam. Na een tijdje ging een van haar handjes op avontuur en toen deze bij the little dude was aangekomen bleek haar handje dezelfde tedere touch te hebben als haar tong. Een heerlijk gevoel dat eindeloos zou mogen duren. Al kussend ging ze naar beneden en ook op oraal gebied werd het een feest van genot. Al snel moest ik haar afremmen om te voorkomen dat het een kliederboel zou worden. Ze was nog maagdelijk die dag en wilde dat ik haar daarvan afhielp. Uiterst voorzichtig liet ze zich in cowgirl over the little dude zakken en als ik niet beter had geweten dan zou ik haast gedacht hebben dat ze daadwerkelijk maagd was. Het voelde heel nauw aan en het hoeft dan ook geen verdere uitleg dat het daardoor zo gepiept was. Het ontlokte haar een lichte zucht van teleurstelling omdat ze klaarblijkelijk had gehoopt op een langere duur van de daad. Ik zei haar dat dit inherent was aan een eerste kamertje en dat ik later op de avond wel de schade zou inhalen bij een herhaling.

In de tussenliggende uurtjes kwam ze geregeld een praatje maken of even samen een sigaretje roken. Het zal rond negenen zijn geweest toen ze zich op het terras bij mij neer plofte. Wederom een zeer interessant gesprek. Zij wilde graag nog wat eten en gezien het feit dat het al tegen tienen liep. Ze vroeg of ik haar wilde vergezellen. De voederbakken waren zo goed als leeg maar de kok wilde nog wel een pannenkoek voor haar maken. Op haar gemakje at ze deze op en moest hierna nog even hem laten zakken door op het terras een after dinner sigaretje te roken. Rond half elf was het dan zover. Ronde twee zou plaatsvinden. Er waren geen wachttijden meer en konden dus linea directa door.

Ze vroeg of ik haar een massage wilde geven. Het werd niet echt een doorslaggevend succes omdat we meer aan het praten waren dan dat ik me concentreerde op datgene. Ze nam het heft in handen en wederom was er die tedere touch in haar doen en laten. Ditmaal bleek er ook een porno kantje in Mara te zitten. Ze vond het leuk om zo nu en dan te swaffelen met the little dude als onderbreking tijdens het pijpen. The little dude had wat last van vermoeidheidverschijnselen en Mara had dit goed door. Ze stelde voor om door te gaan met pijpen tot aan het moment suprême om er vervolgens met een staaltje handenarbeid een bevredigend einde aan te maken. Ik kon me daar wel in vinden. Met haar mond en tong voerde ze beetje bij beetje de druk en snelheid op. We hadden afgesproken dat ik een teken zou geven maar dat was niet nodig. Ze voelde precies aan wanneer het uur van de waarheid eraan zat te komen en vervolgde met haar hand. Ik probeerde het nog wat uit te stellen maar na een minuutje of zo moest ik me toch gewonnen geven. Op een heerlijke wijze ging ze door totdat ook het allerlaatste druppeltje zijn weg naar buiten had gevonden.

Nadat we de smeerboel van ons af hadden gespoeld besloten we nog een sigaretje te roken op het balkonnetje. Wederom genoten van een heerlijk uurtje en in de kleedkamer spraken we de hoop uit dat onze paden zich in de toekomst wederom zouden kruisen. Met een innige knuffel en een hartstochtelijke zoen namen we afscheid.

Mara is een (h)eerlijke dame die in tegenstelling tot veel vakgenoten blijk geeft nog volkomen bewust te zijn van de realiteit. Een goede gesprekspartner waarbij een keur aan onderwerpen de revue passeren zonder een dom of wereldvreemd antwoord en gezegend met een sterke, humorvolle en prettige persoonlijkheid. Ook de kamergangen verliepen vloeiend. Niks gekunsteld of fake gedoe, maar een erotische ontdekkingsreis waarbij ze heel naturel te werk gaat en je laat vergeten dat je met een dvp ligt te rommelen.

keesboz
24 oktober 2018, 09:05
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Mara (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50/100 euroTijdsduur:30/60 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, GFE
Extra info:

ze is de 30 al voorbij maar zien er jonger uit vind haar altijd het mooiste als ze roodhaarige is maar nu zwarthaarige

Brad Clitt
24 oktober 2018, 09:57
@ keesboz

De Mara die jij bedoelt is niet de Mara van dit draadje. Jij bedoelt de MILF Mara die al richting de 40 gaat of zelfs 40+ is. Die had inderdaad rood haar, maar nu zwart. De jongere Mara heeft donkerbruin tot zwart haar en is een stuk sierlijker, slanker.

Het is inderdaad soms wat moeilijk om de dames uit mekaar te houden als ze dezelfde naam hanteren, maar in dit geval ziet een blinde het nog.

schoolmeester
24 oktober 2018, 10:48
Liefde maakt blind....

Groet, schoolmeester.

Brad Clitt
24 oktober 2018, 10:52
Liefde maakt blind....

Dan zou ik stekeblind moeten zijn... ;)

Mentholbear
27 oktober 2018, 23:58
Afgelopen woensdag deze dame na een tip en aanwijzing gespot. Lijkt me wel een leuke meid. En de recensies beloven veel goeds. Weet iemand wanneer ze met vakantie gaat en/of welke dagen ze werkt?

Ik probeer deze paar weken nog wat Duitse clubs te bezoeken voordat de vorst toeslaat. Maar als Mara eerder vertrekt, lijkt ze me de moeite waard om m'n schema om te gooien.

Uit-Drenthe
28 oktober 2018, 00:02
Is net terug, dus zal wel poosje blijven. YY-lover weet dit wel..(als je tenminste de jongere Mara bedoelde).

Mentholbear
28 oktober 2018, 00:04
Is net terug, dus zal wel poosje blijven. YY-lover weet dit wel..(als je tenminste de jongere Mara bedoelde).

Idd die jongere dame. Volgens Joker heeft ze vaak kousen aan :confused:

Uit-Drenthe
28 oktober 2018, 00:06
Yesss. leuke meid :)

FOEF
28 oktober 2018, 10:51
Idd die jongere dame. Volgens Joker heeft ze vaak kousen aan :confused:

als ze gaat sporten?

yylover
28 oktober 2018, 11:57

Onder voorbehoud. Blijft voorlopig wel in YY. Is iedere dag aanwezig, soms op een maandag of dinsdag wel eens een dagje afwezig.
Ergens in november, ik denk rond de 2e week, wil ze een weekje vrij nemen.
Draagt inderdaad meestal kousen (heeft het altijd koud).

Uit-Drenthe
28 oktober 2018, 12:28
Op jouw kunnen we bouwen.. Haha Bedankt

The Joker
28 oktober 2018, 20:24
Perfect match for Mentholbear...

Mentholbear
29 oktober 2018, 19:39
Ergens in november, ik denk rond de 2e week, wil ze een weekje vrij nemen.

OK, dat komt goed uit. Als er geen winterse omstandigheden voor komen, wil ik nog even van de Duitse clubs genieten. Daarna beperk ik me een poosje tot de Nederlandse clubs. Alhoewel SS met die heuvels me ook geen pretje lijken...

Enfin, ik hou tzt dit draadje wel in de gaten.

Perfect match for Mentholbear...

Ja, ik ben ook een kou kleum en heb een perfect presentje voor haar. Alleen krijgen dames deze pas na een 2e date :hammer:

Das
23 november 2018, 15:28
Tja, ik was gisteren in YY.
Als Mara er is en yylover niet???
Dan moet ik toch met Mara geweest zijn.
zodoende
Altijd topservice!
ps.: als je ze heet genoeg krijgt doet ze haar kousjes wel uit:regionen0000[1]:

serenity
3 januari 2019, 21:42
Sinds een paar jaar is Mara al mijn favoriet! Absoluut een van de leukste en meest professionele vrouwen bij YY. Mooi koppie, intelligent en een prachtig lichaam. Ook dit jaar zal ik haar weer vaker bezoeken. Bedankt Mara!

Mentholbear
4 januari 2019, 23:13
Sinds een paar jaar is Mara al mijn favoriet! Absoluut een van de leukste en meest professionele vrouwen bij YY. Mooi koppie, intelligent en een prachtig lichaam. Ook dit jaar zal ik haar weer vaker bezoeken. Bedankt Mara!

Stop the presses!! Is Mara alweer terug? Volgende week dinsdag (of donderdag) ben ik van plan om naar YY te gaan. Weet iemand of ze aanstaande dinsdag werkt, aangezien ze volgens yylover soms een maandag of dinsdag vrij neemt?

En is ze een dame die rond openingstijd al start, of meer iemand die in de namiddag (of nog later) pas binnenkomt?

gignnl
5 januari 2019, 00:40
Mara was er vandaag,helaas was na 3 dagen sex de pijp leeg...

yylover
5 januari 2019, 09:05
@MB : voor de zoveelste keer worden hier de 2 Mara's met elkaar verwisseld. De Mara van dit topic is thuis aan het genieten van haar vakantie.

Mentholbear
5 januari 2019, 23:25
@MB : voor de zoveelste keer worden hier de 2 Mara's met elkaar verwisseld. De Mara van dit topic is thuis aan het genieten van haar vakantie.

Ahhh, goed om te weten. Dan wacht ik volgende week niet voor niets naar een meisje met kousen. Heb je enig idee wanneer ze terug komt?

lifouvea
6 januari 2019, 12:59
ah, my ex wife, :herz:

@yylover : I heard say, that she might want to change club, is this true ??
or it's a joke of my friend :confused:

yylover
6 januari 2019, 18:19
Geen idee wanneer ze terug komt. Hou dit topic maar in de gaten.
And yes Lifouvea, it was a joke. :hammer:

Big30
9 januari 2019, 17:08
Laatste paar berichten maar weggehaald, dit om verwarring te voorkomen, de Mara van dit topic is momenteel dus niet aanwezig!

Deze Mara dus wel:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46420-Mara-(Roemeense)-(Roodharige-30-)&p=640590#post640590

Brad Clitt
9 januari 2019, 17:46
Laatste paar berichten maar weggehaald, dit om verwarring te voorkomen, de Mara van dit topic is momenteel dus niet aanwezig!

Confirmed! ;)

yylover
25 januari 2019, 09:02
Weer aanwezig vanaf a.s. zondag

pret
25 januari 2019, 13:59
Weer aanwezig vanaf a.s. zondag

Dat wordt dus balanceren voor jou aanstaande zondag.

swazontneuf
3 februari 2019, 14:01
Gisteren mijn uitgebreide kennismaking, zowel voor als achter gesloten deur, met Mara. Mara is qua naam niet onbekend voor mij, ik ken (minstens) één ijsbeer die deze Mara heel hoog in het vaandel heeft staan, maar wie de dame nou achter die naam zou zijn, dat wist ik dus niet.

Toeval bestaat niet zeggen ze, maar het toeval wilde dat als ik een sigaretje ging roken (naar later bleek) ook Mara in de rookruimte aanwezig was, of daar naar toe onderweg was. Op een prettige wijze door haar en een concullega bij de derde of vierde rookronde erop aangesproken. De wijze waarop maakte indruk op me en gaf mij een positief gevoel om met deze, voor mij op dat moment dus nog onbekende dame, later op de dag nader kennis te maken.

Hetgeen na het avondeten dus plaatsvond, zowel voor als achter gesloten deur. Een sympathieke, intelligente en met humor gespekte jongedame waarmee het aangenaam en ontspannend op een kamer is vertoeven. Mara geeft duidelijk aan wat ze wel en wat ze niet doet (of met zich laat doen) en met de overgrote meerderheid van die genoemde activiteiten heb ik ook niks. Jammer voor mij was wel dat zij, om voor haar moverende en aan mij toegelichte redenen, niet gebeft wilde worden. Ondanks dat gemis, met een smile en voldaan gevoel anderhalf uur later de kamer verlaten.

Das
4 februari 2019, 12:23
Jammer voor mij was wel dat zij, om voor haar moverende en aan mij toegelichte redenen, niet gebeft wilde worden.

Wat is er mis met haar? Niet door jou gebeft wilde worden?
Ze heeft geen enkel idee hoe goed jij bent!!!! BEF-MEISTER

Das
4 februari 2019, 12:29
Ik had gisteren ook weer een leuke tijd met Mara.
Altijd zeer spontaan en zeker niet opdringerig in de bar.
Regelmatig komt ze eens een praatje maken, een knipoogje, een streling geven.
Ik wou het risico niet lopen dat ze deze keer niet gebeft wilde worden, heb het haar dan ook niet aangedaan!:wand::e010[1]::forgetit[1]:

Mentholbear
8 februari 2019, 01:57
Eerste donderdag van deze maand, eindelijk ook intiem kennis gemaakt met Mara. Leuke dame waar je een praatje mee kunt maken. Ik meen haar in het verleden wel es vaker gezien te hebben. Vond toen dat ze zo een zus of nicht van Daria had kunnen zijn...
Enfin, de kamergang met Mara was prima. Zoals een olifant in een porcelijn winkel de klepel heeft horen luiden.
Op bed doet ze ook met melk de witte motor een rondje. De amsterdamse grachten zijn er niks bij vergeleken.
En pannenkoeken gaat volgens mij super bij haar. Helemaal gecombineerd met spek en stroop, daar kan geen poffertje tegenop!
Ik hoop dat we de volgende keer weer 69 gaan doen, mijn tong zachtjes strelend over haar clit en haar heerlijke sappen tot me te nemen.
Concluderend denk ik dat Mara helemaal in de war is nu, aangezien een vertaalmachine niks zinnings van bovenstaande kan maken, en het laatste bovendien fantasy was.
Mocht je het niet geloven, probeer het maar met de vertaalmachine van 's werelds bekendste zoekmachine, zoals Mara dat waarschijnlijk ook gebruikt...
Even serieus, ze is werkelijk een leuke dame. Ze geeft eerlijk aan dat ze niet voor alles in is. Maar wat ze wel doet, doet ze gevarieerd en met gevoel. Geen wonder dat er vele pagina's over haar zijn geschreven :rolleyes:

Das
8 februari 2019, 10:28
Mocht je het niet geloven, probeer het maar met de vertaalmachine van 's werelds bekendste zoekmachine,

Heerlijk, die vertaling:
On the bed she also does a round of milk with the white motor. The amsterdam canals have not been compared.
And pancakes, I think, are super with her. Completely combined with bacon and syrup, there is no poffertje against it!

Mentholbear
8 februari 2019, 20:48
Heerlijk, die vertaling:
On the bed she also does a round of milk with the white motor. The amsterdam canals have not been compared.
And pancakes, I think, are super with her. Completely combined with bacon and syrup, there is no poffertje against it!

Je wilt niet weten hoe vaak ik nog heb moeten editen, zodat het er in het Engels nog een beetje fatsoenlijk uit kwam, maar nog steeds lariekoek blijft :hammer:

Ook weer zo een mooi te vertalen woord voor Mara: lariekoek :gruebel:

keesboz
8 februari 2019, 20:56
wat denk je van rollebollen dat kan ook bijna geen dvp uit spreken

Mentholbear
8 februari 2019, 21:24
wat denk je van rollebollen dat kan ook bijna geen dvp uit spreken

Heb je al de vertaling geprobeerd :roll3:
Maar we raken zo wel erg off topic. Back to Mara please, voordat Willem met de bezem komt.

pret
9 februari 2019, 08:27
Heb je al de vertaling geprobeerd :roll3:
Maar we raken zo wel erg off topic. Back to Mara please, voordat Willem met de bezem komt.

De bezem is in handen van Big30, maar goed terug weer naar orde van de dag, namelijk ervaringen over Mara.

lifouvea
7 maart 2019, 20:32
does anyone know where she left?

yylover, maybe ??

Das
7 maart 2019, 22:55
Home