Inloggen

Volledige versie bekijken : Constanzia/ Constancia ( Litouwse)

Horny_one
31 oktober 2005, 19:37
Naam: Constanzia
Haarkleur/-lengte : Bruin/ Lang maar opgestoken
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : slank, B cup
Nationaliteit/Taal : russisch /duits
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings :geen
Service: PZC, FT, NMC, Beffen, vingeren
Voordelen: Pijpt zeer goed
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :

22 oktober 2004

Zo deze berichten langzaam doorlezend denk ik dat er hier verschillende dames worden beschreven, maar de Constanzia die ik heb bezocht is zeker degene die The Big Boss heeft beschreven.

Constanze is 25 en komt uit Rusland, werkt 5 dagen in week in Freude39 (weekenden niet) en pijpt hemels. Kan werkelijk wedijveren met Nina (ex PHG, later ex Samya).

Constanzia heeft al snel in de gaten dat ze in de smaak valt en nadat ik zat op de bank was er ook meteen contact... Lekker wat wrijven en zoenen en al snel werd de vraag gesteld of we op de kamer zouden gaan.

Daar heerlijk verder gegaan met zoenen, overgegaan in pijpen en toen op het bed gaan liggen... Met zoenen en pijpen heeft ze me klaargezogen. Daarna nog wat gekletst op het bed. Moet wel zeggen dat het in PHG er na afloop gemoedelijker aan toegaat dan in Freude39.

Maar heb met Constanzia een prima FT gehad waar ze maar 40 euro voor vroeg. Met tip was het nog steeds goedkoop.

The Big Boss
1 november 2005, 00:19
02-09-2004

Na bijna twee uur onderweg te zijn geweest, met onderweg een file wegens werkzaamheden, mijn autootje geparkeerd op de parkeerplaats bij Freude 39 in bochum.
GEmakkelijk te vinden. Neem de afslag Bochum Hamme (Afrit 33) en ga bovenaan de stoplichten linksaf. Daarna is het de eerste rechts, de Freudenbergstrasse in.
De deur werd opengedaan door een compleet naakte dame. Dat noem ik nog eens een heerlijk ontvangst. Dat zouden ze bij alle clubs moeten doen. Daarna betaald en een handdoek en een badjas gekregen.
De inrichting van deze FKK club is rood en redelijk donker. Er waren redelijk veel dames aanwezig, maar de meest uit het oogspringende was Constanzia. Gekleed in alleen een doorschijnende doek, die ze om haar middel droeg. Ik ging naast haar zitten en raakten aan de praat. Met haar naar de kamer gegaan, meteen naast de ingang.
Ze begon met mijn pikkie te wassen, maar dat was eigenlijk niet nodig daar de hygiene optima forma waren. Maar ze probeerde hem toch nog schoner te krijgen.
Daarna heerlijk zoenen, dat afgewisseld werd met zalig pijpen.
Dat heb ik dus niet zo heel erg lang volgehouden en na zo'n 20 minuten werd haar mondje gevuld met mijn liefdessappen.
Daarna afgerekend en met een voldaan gevoel weer naar huis gegaan.

F

Horny_one
3 september 2006, 01:56
Zaterdag 2 september was ze weer terug in de phg. De berichtgeving was al heftig op gang gekomen want men wist al te berichten dat dit een toppertje uit Bochem was en voor het eerst hier.

Met Manni1A het al over haar gehad, vaak zitten we beiden in dezelfde vijver te vissen maar Manni had zojuist een kamerbezoek gedaan en twijfelde nog over wie de volgende moest worden.... Uiteindelijk bleek ze nog alleen te zitten en haar dus toen maar opgezocht voor een praatje. Snel en vakkundig wist ze me naar een rustig tafeltje in de tuin te leiden waar na een kwartiertje we plotseling over sleutels praatten.

In het tuinhuisje aangekomen werd er lekker gezoend, lekker gepijpt en daarna zette ze de kroon op het werk met een reverse cowgirl.

De referenties die heb ik aan Manni doorgegeven die met name zich in de uitstekende kritieken op het onderdeel "Frans Zonder" kon vinden.

Ik hoop dat deze dame nog even blijft.....

Manni1A
3 september 2006, 02:14
hab zwar nichts auf Holländisch verstanden, aber Constancia war genial

Für ihr Französisch gibt es nur einen Vergleich :luvlove:

Hollandmale
3 september 2006, 14:37
Ik hoop dat deze dame nog even blijft.....HM hoopt van niet :mad: :
HM schrijft zelden over 'n slechte ervaring, omdat-ie er zelden een heeft. Vandaag (29/12/05) in Freude helaas wel :mad:.
Constanzia zat vlakbij Nana, met wie HM eerder zat te praten. Ging later naast Constanzia zitten, maar er kon geen lachje af. Vervolgens liep ze weg; kwam terug met de mededeling dat ze "Auskunfte" had ingewonnen, HM "zu stressig" vond en niet naar de kamer wilde. Een sterk verhaal; amper in Freude geweest en Constanzia nooit gezien/gesproken. Wat 'n kapsonesdame :mad:.Wat HM betreft, mag deze dame meteen terug naar Bochum :mad:.

Horny_one
5 september 2006, 00:28
Zaterdag 2 september was ze weer terug in de phg. De berichtgeving was al heftig op gang gekomen want men wist al te berichten dat dit een toppertje uit Bochem was en voor het eerst hier.

Met Manni1A het al over haar gehad, vaak zitten we beiden in dezelfde vijver te vissen maar Manni had zojuist een kamerbezoek gedaan en twijfelde nog over wie de volgende moest worden.... Uiteindelijk bleek ze nog alleen te zitten en haar dus toen maar opgezocht voor een praatje. Snel en vakkundig wist ze me naar een rustig tafeltje in de tuin te leiden waar na een kwartiertje we plotseling over sleutels praatten.

In het tuinhuisje aangekomen werd er lekker gezoend, lekker gepijpt en daarna zette ze de kroon op het werk met een reverse cowgirl.

De referenties die heb ik aan Manni doorgegeven die met name zich in de uitstekende kritieken op het onderdeel "Frans Zonder" kon vinden.

Ik hoop dat deze dame nog even blijft.....

hab zwar nichts auf Holländisch verstanden

Darum:

Samstag 2 September war Sie wieder ins PHG. Da hatte man schon über sie gesprochen und ihre Ruf als TA war schon bekannt.

Dan hatte ich noch mit Manni gesprochen und dar wir oft nach die gleiche Fische angeln. Aber Manni war gerade zurück von Zimmer und zeugerte noch wer das nächste Opfer sein sollte. Schliesslich war sie alleine und hab ihr angesprochen. Sie uberredete mir schnell um ruhig auf die Terrasse zu sitzen und nach 15 minuten werde plötzlich und spontan "Schlüssel?" gefragt.

Im Centerparcs war es schönes Kuschen, herliches Französisch, und die grosse Finale war ein 'Reverse Cowgirl'

Die Referenzen an Manni weiter erzählt und in bisonderes ihrer Französisch Ohne...

Entschuldigung für die Fehler... war schon spät und hatte kein Bock mehr die Spellingchecker zu benutzen.

flens
5 september 2006, 21:22
@hollandmale

Ich habe eine ähnliche Erfahrung mit ihr gehabt wie Du, möchte das hier nicht bis ins Detail ausbreiten.

Ich bleib dabei, habt viel Spaß mit ihr im PHG, wo ich nicht auftauchen werde !!! Mich hat schon genervt, wenn ich ihre Hackfresse in der Freude laufend gesehen habe. Und die Dame ist fleißig, die war fast jeden Tag anwesend :mad: .

MiniME
14 oktober 2006, 22:39
Begrijp de eerste recensies over haar maar al te goed, de latere negatieve ervaringen echter niet zo, maar mogelijk niet door haar (ijs)muurtje heen kunnen breken?

Constanzia is een schitterend mooie vrouw, met mooi figuur en super uitstraling (foto model nivo). Ze komt wat afstandelijk over, maar zodra ze ontdooit is heb je echt een super meid op de bank bij je zitten (het is een Steenbok, dus ja, daar moet je natuurlijk wel mee om kunnen gaan :D)! Dank zij de tip van Svetlana, door haar muurtje heen gebroken en een kamerervaring gehad die tot de top behoort (en dat in vergelijking met meer dan 200 kamersessies in GT!).

Oraal super sterk: zoenen is super, PZC is wereldklasse (goed gebruik ogen, tong, lippen en slaat geen plekje over!) en doordat ze flink nat wordt, zonder hulpmiddelen vele standjes doorgenomen. Afgesloten met een ouderwetse MMT, waarbij ze ook na het hoogtepunt gewoon door blijft gaan.

Kortom: super, cijfer 9-9,5

Rex
26 november 2006, 23:21
Haarkleur/-lengte : brunette, lang bruin haar
Lengte dame : vrij lang schat zo'n 1.80m
Postuur/Cupmaat : slank, cup A, kleine B
Nationaliteit/Taal : Lithouwse, spreekt Engels
Leeftijd : geen idee, denk 25 jaar
Tatoeages/Piercings :niet op gelet, geen piercings in ieder geval
Service: prima in orde
Voordelen: leuke spontane aantrekkelijke vrouw
Nadelen: beetje veel bos van onder
Tijdsduur : 20 minuten
Prijs : 75 euries
Extra’s bij het bezoek: Super FT

Was een beetje aan het geinen in het nachtcafé met JB en wilde wel met deze dame naar de kamer, maar er stond een ongeïnteresseerde Duitser haar een beetje af te likken, waarop JB riep ik zal haar wel ff hiernaartoe brengen voor je, zo gezegd zo gedaan en meteen kwam ze naar boven en pakte me meteen op mijn bek, lekker hoor!!!!!!!

Op de kamer uitgebreid verder zoenen en lekker pijpen, ze nam volledig het initiatief, geweldig...............:rolleyes:

Daarna verschillende standjes doorlopen en uiteindelijk met een super FT het mondje gevuld, heerlijk.:rubbel:

Enig minpuntje vond ik bij deze dame dat ze een beetje teveel mangrove bos eronder had. Volgende keer neem ik dus mijn kapmes mee..........:teuflisch

lustman
7 januari 2007, 09:36
Gisteren was ze ook weer aanwezig. :thefinger Ze was wel heel druk bezet. Scoobert bracht mij direct op de hoogte toen ze van de kamer kwam. Big thanks hiervoor amigo ! ;) Haar snel aangesproken in de bar en op naar de kamer. Kan maar één ding zeggen : SUPER :freu: Alleen spijtig dat ze slechts één dag de week aanwezig is in Phg.

Bredero
17 januari 2007, 18:05
Super deze dame. Zaterdag met haar geweest en enkel en alleen gebruik gemaakt van haar fenomenale pijpkunsten. Voor de kenners, net onder de absolute referentie op dat gebied en dat is tot nader order nog steeds de ondertussen gestopte Nina die enkele jaren geleden in PHG actief was.

Afgemaakt met een FT. 75 euro is echt geen geld voor een dergelijk serviceniveau.

Willem2
17 januari 2007, 23:17
Hello all,

I was yesterday in Happy Garden. I saw many beautyful women. Much more beautiful then at home in Kazachstan.. I like..

Another woman was also very beautiful.. even more beatuiful as my Pamela (that I still want to marry). That woman made me also very happy. She had long leggs and very nice butt... This woman was named Constanzia and is in Happy again on friday Januari 20th. Then she goes home also, That I like... NOT. But she will be back after 1 week, that I like..

Greetings from Borat.

Ook onze Samstagabengast was op het eind van de avond ( begin nacht) zeer tevreden over haar prestaties. Het is wel zodat ze vaak alleen maar halve uurtjes wil scoren en het liefst 75euro per half uur.

lustman
15 maart 2007, 20:01
Deze meid blijft super klasse. Onlangs was ze er op zondag. Volgens haar is ze er enkel op zaterdag :confused: Tja , we weten al uit het verleden dat we hier niet te veel van moeten geloven. Alles naar wens op zondag en in de kamer :p

lustman
2 mei 2007, 18:34
Afgelopen zondag 29/04/ was ze in Phg. Liep haar tegen het lijf in de bar , direct maar om de sleutel gevraagd. Tja , voor mij blijft het een topper. Half uur heel actief geweest.By the way : ik vroeg waarom ze nu op zondag terug aanwezig was ? Antwoord : mijn geld is op. :eek:

first
3 mei 2007, 06:48
gister voor t eerst in phg geweest,na een redelijk negatieve eravring met een andere dame uiteindelijk maar s geprobeerd met constancia,ff lekker relaxed gekletst op de bank en daarna besloten naar een kamer te gaan.moet zeggen deze dame wist me heel snel mijn negatieve ervaring te doen vergeten en is wat bij betreft een absoluut toppertje

Jerry
2 september 2007, 16:48
Naam : Constanze

Haarkleur/-lengte : donkerbruin / schouderlang

Lengte dame : 1.75m

Postuur/Cupmaat : slank / B-cup

Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits

Leeftijd : 25+

Tatoeages/Piercings : geen

Service: Kussen, beffen, PZC, NMC

Voordelen: Miss PHG per 1 september 2007

Nadelen: dat je haar niet mee n huis kan nemen

Tijdsduur : 1/2 uur

Prijs : 50

Rond een uur of 10 stond ik te pikstijven met Constanze , tot ze plotseling door Tiga en Willem2 himself werd uitgenodigd voor de Miss PHG prijsuitreiking -

hoe kan het dat de dame geen topic heeft .... ?

Later pikte ik haar weer op - ze was een beetje streng voor ik haar lekkere billen vast mocht houden.
ze is lekker groot , is 8 jaar in Dld , komt uit een bekende plaats aan zee, vlak bij Litouwen.
Zoent heerlijk, voortreffelijke vrijpartij, uitstekend beffen - Pijpt ongelooflijk fijn en lang , zeer fraai en prikkelend uitzicht , niet echt hard , maar gegarandeerd weet ze precies hoever je bent -
ze maakte het af on top , waar ze niet veel werk meer mee had en ik ongelooflijk lekker plofte. Fijne chat en vol half uur.

wat mij betreft een 10

Randy
3 september 2007, 01:09
Een oude bekende, die ik al lang niet meer gezien had, stond met Rita en Constanzia te praten, en toen ik er bij kwam staan besloot Constanzia dat ik haar volgende slachtoffer moest zijn. Ik spartelde even tegen maar dat hielp niet, want ze stuurde Rita om 2 sleutels, terwijl ze mij op listige wijze bezighield. Ik voelde me wel een vliegje in haar spinneweb maar toen ze me begon te zoenen was al mijn weerstand weg, en kon Rita niet snel genoeg terugkomen met de sleutels. Gelukkig duurde dat niet lang, en zowel mijn oude bekende als ik werden afgevoerd naar 2 kamers, waarna ik hem niet meer gezien heb. C'est la vie. Constanzia en ik hebben elkaar vooral oraal bezig gehouden, en dat was zeer aangenaam. Volgende keer nemen we wat langer de tijd.

Samstagabendgast
28 november 2007, 23:06
Ja, ik ben weer met Constancia geweest. Wordt dan door sommige als koude kikker gezien maar doe mij dan maar een koude kikker ;)
Goede orale kwaliteiten van deze mooie dame.

Willi47
24 januari 2008, 12:50
Die Frau ist und bleibt komplett gestört !!!

Mag ja sein,aber ich bin mit ihr immer gut klargekommen (in der FREUDE39).
Das beste mit Ihr war ein total handsfree blowjob. Spitzenklasse! :blow2:

freundliche Grüße

Willi47

Picasso 1
26 januari 2008, 01:46
Heb haar vandaag in GT gehad. Een heerlijke pijpsessie. Man, wat kan deze meid pijpen!
Kussen en heerlijk pijpen zijn wel de specialiteiten van deze leuke aparte meid.
Buiten de kamer maakt ze een afstandelijke indruk, in de kamer is ze heel erg prettig.

We hadden het voordat we de kamer op gingen even over VV. Ze vond VV te verlicht; het zou dan opvallen dat ze iets ouder aan het worden was. Mijn reactie was: "juist in die goed verlichte ruimte viel me op hoe mooi je was en daarom heb ik je voor het eerst benaderd...":rofl:.

Ze keek me verbaasd aan en zegt "Was bisst du Süss" en geeft me een intense tongzoen aan de bar. Ik wist op dat moment dat het een goede sessie ging worden :D.

joo
28 maart 2008, 16:09
Gisteren ook van dit pijpwondertje mogen genieten. Had reeds 2x mijn kruit verschoten, doch zei we zullen het rustig aan doen.
Met veel gevoel heeft ze me klaargepijpt, deze Julia-Roberts lookalike (met een beetje verbeelding dan).
Ziet er heel goed uit, deze Russische.

pasja
29 maart 2008, 22:12
Vandaag bij GT geweest..Wilde eigenlijk naar huis gaan ,maar zag op het laatste moment deze russische schone zitten.Keek niet echt vrolijk maar toch de stap gewaagd.En moet zeggen ik had er geen spijt van..Alle was 100 % oke..dus volgende keer waarschijnlijk een uurtje nemen..

xanderke228
7 mei 2008, 09:20
was vandaag lekker in vorm, denk dat ze al degelijk wat bier binnen had... de sex zoveel te beter...

Noel
20 mei 2008, 19:35
Later op de middag kwam ik constancia (russisch, lang zwart haar, b-cup, 28 j) te spreken toen ze in de deuropening een beetje afkoeling zocht tegen de warmte binnen in de bar. Na enige prietpraat vroeg ze of ik al lang aanwezig was. Toen ik aangaf reeds twee uur aanwezig te zijn 'wiefiel hast du mit die andere mädel gefickt ?". Toen ik aangaf reeds twee sessies achter de rug te hebben (waarvan een gelogen dus; ik had nog niet zo heel veel zin in een nieuwe sessie) antwoorde ze; 'dann ist ein drittes mal auch nog möglich." Ze zag dat ik twijfelde en voegde er nog aan toe dat er gegarandeerd succes zou zijn. Daarop zoende ze me vol op de mond en streek haar hand onder mijn berevel, waarop er vrijwel direct een reactie viel te bespeuren. Ik heb me aldus laten overhalen en na een zeer gevoelige pijpsessie heb ik haar op zijn heerlijk op zijn hondjes genomen. We namen afscheid met haar woorden; nachtstes mal bist du auch fur mich !! uitstekende sessie. :freu:

Goedemorgenallemaal
25 mei 2008, 22:26
en ik verstond eerder Konstantina...
Maar goed, da's een detail...
Mijn derde beurt van de dag en ojee, wat een genot. Wow, joepie...
Het is dat ik naar huis moest maar ik weet eigenlijk zeker dat ze er nog een vierde keer uitgekregen zou hebben....
Oja, ze kan ook werelds zoenen

Big30
25 mei 2008, 22:56

Tsja ... .

Ze heet dus eigenlijk: КОНСТАНЦИЯ] dat is in het niet cyrillisch CONSTANTSIA/KONSTANTSIA. De cyrillische "c" is onze "s". In de transliteratie moet je de к door een K vervangen maar vaak wordt die K dan toch door een C vervangen omdat wij de naam nu eenmaal zo spellen.

Leerzaam he dit forum ;)! Sonny kan dit trouwens veel beter uitleggen hij is de expert en ik lul maar wat raak :p.

Constancia dus :D!

:wink::wink:
Dr. h.c. Big30

Jorah Mormont
27 mei 2008, 23:33
Tsja ... .

Ze heet dus eigenlijk: КОНСТАНЦИЯ] dat is in het niet cyrillisch CONSTANTSIA/KONSTANTSIA. De cyrillische "c" is onze "s". In de transliteratie moet je de к door een K vervangen maar vaak wordt die K dan toch door een C vervangen omdat wij de naam nu eenmaal zo spellen.

Leerzaam he dit forum ;)! Sonny kan dit trouwens veel beter uitleggen hij is de expert en ik lul maar wat raak :p.

Constancia dus :D!

:wink::wink:
Dr. h.c. Big30

Bijna helemaal goed Big30, echter de laatste letter in haar naam (cyrillisch) "Я" geeft in het latijnse alfabet "YA", dus dan is haar naam in het latijns: KONSTANTSIYA.

Overigens betekent "Я" (uitspraak "ja") in het Nederlands: IK

Hier (http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyrillisch_alfabet) meer over dit cyrillische alfabet.

Sonny:wink::wink:

The Saint
12 augustus 2008, 10:47
Maar goed, da's een detail...
Mijn derde beurt van de dag en ojee, wat een genot. Wow, joepie...
Het is dat ik naar huis moest maar ik weet eigenlijk zeker dat ze er nog een vierde keer uitgekregen zou hebben....
Oja, ze kan ook werelds zoenen

Gisteren was ze in GT: wat een schoonheid, ze viel me op, maar mijn geld en kruit was al op, maar wilde toch s met haar kennismaken laat op de avond , ze stond aan de deur van de bar en de whirlpool: klassevrouw, vriendelijk,
maar toen ze van me hoorde dat ik regelmatig op forum ervaringen lees over de meisjes wat mn keuze beïnvloedt was ze woedend dan is ze wat gekalmeerd toen ik zei dat TZ en GFE voor mij belangrijk was en dat dit de hoofdreden was dat er bepaalde meisjes afvielen ...
Niet op haar mondje gevallen ... en ze is idd Russisch en niet Litouws

Ascari
12 augustus 2008, 17:59
en ze is idd Russisch en niet Litouws

Ja ze verteld iedereen dat ze Russisch is (mij ook), maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze gewoon Litouwse is (niet dat het wat uitmaakt) :D
Haar service is gewoon goed, maar oei oei wat een fout karakter heeft ze :teuflisch

ozzy1
12 augustus 2008, 18:25
last year she told me that she is from königsberg/ kaliningrad ...

so that would be litvania ...

regards ozzy1:wink::wink:

Noel
18 augustus 2008, 12:00
Volgens Ascari heeft ze een fout karakter. Dit bevreemd mij ten zeerste. Mijn ervaringen zijn allemaal zeer postief, zowel de service als ook de omgang. Wellicht dat dat Ascari daar meer over kan vertellen ??

Willi47
18 augustus 2008, 13:21
last year she told me that she is from königsberg/ kaliningrad ...

so that would be litvania ...

Kaliningrad (früher Königsberg) gehört immer noch zu RUSSLAND !

Groetjes, Willi47

ozzy1
18 augustus 2008, 17:23
Kaliningrad (früher Königsberg) gehört immer noch zu RUSSLAND !

Groetjes, Willi47

you are wright..... kaliningrad is in russia

but she told me that she is litvanien from königsberg .... maybe she belongs to the litvanian ethnical group ???

have to ask her again on my next visit..............

regards ozzy1:wink:

MiniME
18 augustus 2008, 17:27
Volgens Ascari heeft ze een fout karakter. Dit bevreemd mij ten zeerste. Mijn ervaringen zijn allemaal zeer postief, zowel de service als ook de omgang. Wellicht dat dat Ascari daar meer over kan vertellen ??

Zolang je met haar op de kamer gaat en flink betaald is ze heel aardig. Doe je dat niet meer, dan stopt dit ook direct en wordt ze sikkeneurig, dit in tegenstelling tot sommige andere russische meiden, die weten dat je in een lange termijn relatie aan het investeren bent, dan doen wij ijsbeertjes toch ook? :cool:

BTW: ik spreek uit ervaring, en heb mooie sessies met haar gehad, maar 2x niet op de kamer, en over was de liefde

antwerp1969
29 augustus 2008, 10:31
Vorige week donderdag nog met deze schoonheid een heerlijk uurtje mogen beleven. Ze had me aan de bar al een paar keer een kusje toegeworpen en toen ik langsliep hield ze me even tegen. Ik kwam net van de kamer en had dus geen energie om onmiddellijk terug te presteren maar na een heerlijke TZ van haar beloofde ik even te relaxen en haar daarna terug op te zoeken. Na 15 minuten nam de lust het over van het verstand en stond ik al terug voor haar neus. Eens op de kamer begon een heerlijk uurtje met zalige kussen, veel geknuffel een één van de beste pijpbeurten die ik al heb meegemaakt. Heb haar ook mogen verwennen en dit vond ze zalig gezien haar reactie :rolleyes: Daarna zalig in verschillende standjes :fuck: en een spetterende FT op het eind.

Het is inderdaad een dame met een eigen karakter maar als het klikt dan is ze super. Ik heb nogal de gewoonte om een klik te maken met vrouwen waar de meeste mannen het moeilijk mee hebben. Wat de betaling betreft kan ik alleen maar zeggen dat ze me maar 100 euro vroeg (1 uur+FT) alhoewel we bijna 90 minuten op de kamer waren.

PS Ze lijkt wat op de Russiche polstokspringster Yelena Isinbayeva

The Saint
29 augustus 2008, 10:52
PS Ze lijkt wat op de Russische polstokspringster Yelena Isinbayeva

Toch een heel stuk slanker en minder gespierd :teuflisch :teuflisch
en zelfs haar gezicht lijkt niet op haar

Met Marie uit de Vlaamse soap 'Thuis' kan je haar vergelijken zeker
als ze wat nors kijkt :green_smi

'Marie' wordt gespeeld door Patsy van der Meeren (op showbizzsite.be staan er een paar goeie foto's)

antwerp1969
29 augustus 2008, 11:12
Dan heb je blijkbaar niet alle foto's van Isenbayeva gezien want er zijn er bij dat je zou zweren dat ze zuster zijn :hammer:

The Saint
29 augustus 2008, 12:17
Dan heb je blijkbaar niet alle foto's van Isenbayeva gezien want er zijn er bij dat je zou zweren dat ze zuster zijn :hammer:

Tja heb er nu een 20tal bekeken van Isjinbajeva en je kan mij niet overtuigen
maar dat is minder belangrijk. Echter dat ze goed kan :blow2: dat staat als een PAAL boven water :teuflisch :teuflisch

Misschien dat anderen s Constanzia vergelijken met Patsy Vander Meeren
(tik haar naam op google in en klik dan op showbizzsite.be
Op haar persoonlijke website moet je haar haardos wegdenken en als je dan enkel oog hebt voor haar gezicht, lijkt ze er toch goed op) en Elena Isjinbajeva en hier hun mening geven :D

antwerp1969
9 december 2008, 10:58
Eerste slachtoffer tijdens de kerstparty was Constanzia. Ze was een beetje gestressed omdat we zo lang op een sleutel moesten wachten maar had haar beloofd dat ik haar de stress zou laten vergeten. De prachtvrouw kan super kussen wat we dan ook lang gedaan hebben waarna ze begon aan haar specialiteit .... het verwennen van mijn paarse ridder. Dit doet ze met veel overgave en gevoel en moest haar een aantal keer vragen te stoppen om haar niet te snel mijn proteintedrank te geven.

Na haar ook verwent te hebben wou ze op me komen zitten, Cd'tje aan en dan reverse cowboy. Tjonge wat een mooi uitzicht :rofl: nog wat variaties en toen was het tijd voor de "gran finale" een enorme FT (ze was de eerste van de dag) die ze proper volledig opving. :freu:

Sealing
24 februari 2009, 10:48
Mwahhhhhhh eerst bericht van moi......

Gisteren lekker een uurtje verbracht met deze lekkere geile schoonheid. Ja als het niet klikt met haar heb je een probleem. Dat dacht ik eerst ook maar overtuigingskracht maakte het uiteindelijk tot een waar genoegen en zeer zeker voor herhaling vatbaar. Wat een pijpster is dat................ Ik vind wel dat ze oprecht is want ze wilde wisselgeld gaan halen en zij dat het OK was, uitte toen toch haar echte dankbaarheid. Dat heb ik vaak anders meegemaakt met die OE's Dus eind goed al goed

Grtz Henk:lostit:

Elgar
1 maart 2009, 21:55
Oh dat is het dus, tegen mij was ze de laatste keer ook al sikkeneurig. :wand: Ze moet nodig zo doorgaan; dan graaft ze haar eigen graf. Toch wel jammer, want deze dame kan behoorlijk goed pijpen. Alleen als je haar tieten aanraakt krijg je klapjes...want dat vind ze niet fijn..

Zolang je met haar op de kamer gaat en flink betaald is ze heel aardig. Doe je dat niet meer, dan stopt dit ook direct en wordt ze sikkeneurig, dit in tegenstelling tot sommige andere russische meiden, die weten dat je in een lange termijn relatie aan het investeren bent, dan doen wij ijsbeertjes toch ook? :cool:

BTW: ik spreek uit ervaring, en heb mooie sessies met haar gehad, maar 2x niet op de kamer, en over was de liefde

joop slim
1 maart 2009, 22:09
nou........kheb de ervaring dat binnen een uur ze sikeneurig was omdat ik met een andere dame op de kamer ging, kort daarvoor had ze het hele relaas gedaan dat ze een tijdje afwezig was geweest ect ect.......mmm dus ik had eigenlijk sikkeneurig moeten zijn omdat ZIJ een poos ertussenuit was lol

Maar goed ze is iedergeval wel standvastig want ze keurt je iedergeval geen blik meer waardig als je haar overslaat.........droevig ! zegt meer over haar dan over de rest.

Gelukkig is ze alom bekend en niet alleen bij de heren doet ze zo, op die manier gaat ze ook met haar "collega's" om.

ben er een keer of drie ooit mee op de kamer geweest, het was lekker maar na haar heb ik wel leukere sessies beleefd met bijvoorbeeld Jenny, roxanna en nelly

Groet, Joop Slim

joop slim
17 april 2009, 16:35
Deze dame staat op het moment in de steigers en werkt achter de bar.

Groot onderhoud stond op het bord

hoofdaannemer: R. schoemacher plastisch chirug
Oplevering: eind 2009
Opdrachtgever: ijsberenland

ik was allang blij dat ik nog een drankje kreeg ondanks mijn verleden dat ik op een gegeven moment niet meer met haar kamerde en je dan als beer hebt afgedaan bij haar.

Ze zal best wel lief zijn op haar manier dan hé...........

deze gehele opmerking is humoristisch bedoeld.......

flens
17 april 2009, 19:56
Oh dat is het dus, tegen mij was ze de laatste keer ook al sikkeneurig. :wand: Ze moet nodig zo doorgaan; dan graaft ze haar eigen graf. Toch wel jammer, want deze dame kan behoorlijk goed pijpen. Alleen als je haar tieten aanraakt krijg je klapjes...want dat vind ze niet fijn..

Mal unter uns: Die Dame hat aus meiner Sicht einen unglaublichen Totalschaden im Kopf, da drin ist einfach nur gähnende Leere.

Ich glaube schon, dass ich ein durchaus unkomplizierter Kunde bin, der selten Theater macht, aber die einzige Dame, mit der mal richtig Stress hatte, war sie.

Ich bin der Meinung, eine solche Dame mit solchen Umgangsformen hat in einem Club nichts zu suchen. MiniMe hat da den Nagel auf den Kopf getroffen !!!

MiniME
17 april 2009, 21:29
Weiss nicht wie Ich das auf Deutsch schreiben muss, aber.........

.......denk dat er niet alleen een verbouwing aan de buitenkant bezig is (die is trouwens al wat maandjes aan de gang zoals je aan haar lippen kan zien) maar dat de interieurarchitect ook nog wel wat werk te doen heeft! :green_smi

Kortom: het werk in uitvoering bordje zal nog wel even blijven bestaan.

Serieus: het is geen domme dame, ik hoop echt dat alles goed komt met haar en dat ze achter de bar enigszins tot zichzelf komt.

adje10
26 augustus 2009, 09:19
Werkt deze dame nog in GT? Of ergens anders?

MiniME
26 augustus 2009, 21:42
Werkt deze dame nog in GT? Of ergens anders?

In GT al maanden niet meer gezien. Laatste paar keer was maanden terug, maar toen werkte ze achter de Theke. Gezien haar zeer humeurige karakter iets wat nog minder bij haar past dan DVP. Ze zal nu dus wel bij een call center werken om tele sales te doen :biggrin:

Jack42
26 augustus 2009, 23:28
In GT al maanden niet meer gezien. Laatste paar keer was maanden terug, maar toen werkte ze achter de Theke. Gezien haar zeer humeurige karakter iets wat nog minder bij haar past dan DVP. Ze zal nu dus wel bij een call center werken om tele sales te doen :biggrin:

Ik heb haar een aantal weken geleden (5-6) nog gezien en dat was weer voor de Theke.