PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (2eKwartaal 2014)

Brambam
2 april 2014, 14:04
Net in bios ff met blonde met bril bezig geweest, weet alleen naam ff niet meer.... Lia ofzoiets? Iemand?
Ps. bloem in haar haren

bosbeer
2 april 2014, 14:13
Net in bios ff met blonde met bril bezig geweest, weet alleen naam ff niet meer.... Lia ofzoiets? Iemand?
Ps. bloem in haar haren

Lina

ketserr
2 april 2014, 14:36
Bosbeer,
Doro heb al tig x naar je gevraagt, ze blijf je maar zoeken. Ga naar GT en verwen haar eens.

ketserr
2 april 2014, 14:38
En die met bril is Pia.
Weten jullie dat ook weer.

bosbeer
2 april 2014, 15:34
Bosbeer,
Doro heb al tig x naar je gevraagt, ze blijf je maar zoeken. Ga naar GT en verwen haar eens.

Niet lullen jij. Je bent speciaal voor haar naar GT gegaan vandaag.

ketserr
2 april 2014, 16:12
Niet lullen jij. Je bent speciaal voor haar naar GT gegaan vandaag.

Ja om het ongelooflijke te zien doro die maar blijf zoeken naar jou.

Megaboob
2 april 2014, 17:57
Rond 17.30 in gt gearriveerd. Gegeten, was lekker en gelijk daarna van bil gegaan met roemeense aurora. 24 jarig knap meisje met lang blond haar wel een wat donkere variant. Mooie siliconen 350cc boezem die heerlijk zacht was en zalige tepels die graag gelikt worden. Dat heeft ze geweten! Zij hing boven me en mijn geslacht groeide tot ketserr formaat waardoor ik bijna spontaan haar poesje inging maar dat was nog net te voorkomen gelukkig. Prima pzc en daarna zo ongeveer de hele kamasutra doorgenomen in een half uurtje. Veel energie en pit. Mijn jongeheer wilde toch lekker tussen haar alpen klaarkomen en zo geschiedde dan ook. Goed begin in een relatief tam gt.

Megaboob

Megaboob
2 april 2014, 19:33
Na een warme sauna en lekker bubbelbad was de accu weer opgeladen en roerde mijn grote vriend zich weer verdacht onder mijn te grote badjas. De oorzaak van dit gedrag was de babe van de dag de duitse melody. Blond lang haar, zeer knap gezicht, mooi slank lekker kontje, lang, prachtige licht roze gestifte grote volle lippen, mooie lichaams tatoo en een paar killer boobs van 500cc om het plaatje compleey te maken. Russisch russisch russich dacht mijn brein alleen nog maar en ik kon nog net het woord slussel uitkramen.

Op kamer aangekomen stripte ze leuk voor me en toe haar rode bh uitging ging bij mij het licht bijna uit. Ohh wat een lekkere tieten op dit prachtige mokkel. Jammie!

Gevraagd om een russische sessie. Dat kostte 75 euro maar vooruit. Ik moest dit lekkere ding tussen die lekkere megaboobs neuken. Olie werd sensueel aangebracht en ja een inleidende zoen op haar lippen ging het feest van start. Ik stond binnen no time op springen natuurlijk bij deze optick fick en boobgirl. Met moeite tot 15 minuten puur genot weten te rekken maar toen spoot de vulkaan als nooit tevoren. God wat lekker!

Na de daad even schoongemaakt en uitgepuft en kort nagepraat. Na ca 25 min. Van kamer af. 80 euro betaald aan de lokker voor dit heerlijke genot enveen afscheidszoen op haar lippen. Nu even bijkomen!

De boob line up heeft zich wat verbeterd. Sonja, sabina, gulcan, lexi,dorina, bianca zijn gespot. Lola en leona en electra wild zijn de grote afwezige. Ook asia is er niet helaas. Ketsers anaconda nog steeds niet gespot...maar ik ben dan ook te druk met mijn eigen feestje!

Megaboob

ketserr
2 april 2014, 19:54
Ketsers anaconda nog steeds niet gespot...maar ik ben dan ook te druk met mijn eigen feestje!

Megaboob

Je gaat me vast tegenkomen.
Ik heb me vanmiddag al een keer moeten voorstellen en toen was ik willem2.

ketserr
2 april 2014, 19:55
Nu ff een bergmannetje legge.

Ace2
3 april 2014, 15:11
Live from GT:

Zojuist aangekomen. Toen ik de Heidweg op scheurde reed er juist iemand weg. Ik heb nu een mooi parkeerplaatsje.

Binnen is het redelijk druk, net goed genoeg. De line up oogt redelijk, met zo snel uit mijn hoofd: Larussa Isabella Bianca Lara Gulcan Guliette JayJay/Lorena Claudia Jana Gulcan Anny Katja Maria Metcedes Olga Innez Flo

Nu ga ik friet eten. Als er appelmoes is is het feest compleet.

Wordt vervolgd......................

Ace2
3 april 2014, 15:23
Live from GT:

Gespot: Lizzet Shiva Dolly Doro (ze heeft niet naar Bisbeer gevraagd: "er Will nut dass beste" moppert ze) Meggy Irina Patrizia Jasmin Sabina Sabrina Katharina Janice

Ik moet stoppen met schrijven. Jasmin wil neuken.............

bosbeer
3 april 2014, 18:39
Live from GT:

Gespot: Lizzet Shiva Dolly Doro (ze heeft niet naar Bisbeer gevraagd: "er Will nut dass beste" moppert ze) Meggy Irina Patrizia Jasmin Sabina Sabrina Katharina Janice

Ik moet stoppen met schrijven. Jasmin wil neuken.............

Onbegrijpelijke flauwekul allemaal weer. Maar goed dat je gaat neuken, dat kun je volgens mij beter dan schrijven.

Willem2
4 april 2014, 09:42
Onbegrijpelijke flauwekul allemaal weer. Maar goed dat je gaat neuken, dat kun je volgens mij beter dan schrijven.

Hoe weet jij dat ? :rolleyes: ;)
En ik dacht toch echt dat het andersom was :)

bosbeer
4 april 2014, 11:24
Hoe weet jij dat ? :rolleyes: ;)
En ik dacht toch echt dat het andersom was :)

Hij vraagt me altijd mee te gaan naar de kamer en dan mag/moet ik foto's maken voor zijn stripboekenverzameling. Zeker als ie met Gabriela is.

Ace2
4 april 2014, 20:16
Hij vraagt me altijd mee te gaan naar de kamer en dan mag/moet ik foto's maken voor zijn stripboekenverzameling. Zeker als ie met Gabriela is.

Klopt:

7022

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2&p=362180#post362180

bosbeer
9 april 2014, 19:40
Heel zwakke line up vandaag, maximaal een 5 -. Gabriela wel weer aanwezig. Voor liefhebbers van dikke reten een hele mooie dag.....

Hunziker
9 april 2014, 23:51
Krijg haast medelijden met de paashaas, al zoveel weken achter elkaar een zeer matige tot drama line-up bij GT.
Wass ist da loss? Zijn dikkere dames met een overmatige lelijke ass en bumperweefsel opeens de nieuwe schoonheid?
Uit ervaring weet ik dat in de wereld buiten het fkk knappe meiden doorgaans ook een knappe vriendin hebben cq met knappe meiden omgaan/bevriend zijn. Dit is doorgaans met een reden, zij weten zelf heel goed wat schoonheid is. Geldt het ook andersom? Iets zegt mij dat de minder optische dames bij gt steeds meer de minder optische dames aantrekken om daar te gaan werken. Foute trend! Zeer jammer dat deze dames door beren juist in gt een platform krijgen. GT behoort optisch een vooruitstrevende schoonheid van de line-up te herbergen.

franske
10 april 2014, 14:21
Dikke shit, polizei kontrolle in GT

franske
10 april 2014, 14:26
Blijf maar thuis, dit gaat uren duren. De mannen zitten al verplicht allemaal buiten en de dames binnen !

Teiresas
10 april 2014, 14:41
Shit, zat al bijna in de auto...

Boy69
10 april 2014, 15:51
nondetju, normaal wachten ze tot ik er ben

de duisburg spesjalist
10 april 2014, 16:07
succes heren dat zijn nu de mindere dingen van onze hobby zo controle als er veel dames mee worden genomen zullen ze dit keer met extra vee vrachtwagens moeten komen als ik moet geloven wat er geschreven wordt hier de line up allemaal dikbillen

franske
10 april 2014, 16:48
Kik ben om 16.30 uur maar naar huis gegaan want het was nog steeds niet duidelijk hoe lang het nog ging duren !
Onder begeleiding na 15 min wachten naar de kleedkamer, en naar huis.
Buiten op de parking veel politiebusjes en veel dames waren al aangekleed en gingen ook naar huis.
Alle auto's zijn gefotografeerd en een dikke Nederlandse Mercedes werd voorzien van een wielklem ! ! !
De dag was goed begonnen.....maar dit is echt niet leuk....dikke shit

speler
10 april 2014, 16:52
Worden de beren ook gecontroleerd of alleen de kluisjes van de vrouwen

rob45
10 april 2014, 17:33
Worden de beren ook gecontroleerd of alleen de kluisjes van de vrouwen

Het is in ieder geval duidelijk dat de auto's van de aanwezige beren WEL worden gecontroleerd door middel van de auto's fotograferen en waarschijnlijk worden de kentekens door het Duitse politiesysteem gehaald.

Teiresas
10 april 2014, 17:50
Om half zes was alles weer normaal!

Teiresas
10 april 2014, 17:51
Wel erg rustig nu....

Hunziker
10 april 2014, 18:01

POLIZEI KONTROLLE IM GT DER ERSTE 2014...und ZO VOORSPELBAAR

Wist dat ze in maart of april zouden komen. Vorig jaar was het 7 maart raak. En zuig het niet uit mijn duim..Heb voorkennis dat zou beloond moeten worden :biggrin:
Zie mijn bericht van 30 januari 2014:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=354537#post354537

Eerst altijd PHG en daarna GT......precies zoals vorig jaar......Dit mag ik wel. Voortaan even beter lezen :-))) Feitje weekends loop je minder kans op een controle dan wordt de inzet op andere zaken gezet. Donderdag/vrijdag meeste kans op controle...ivm drukkere bezetting..de scoor kans. En de volgende? Van de zomer komen op een dag tussen half juni tot einde juli. Bij deze zijn ze alvast uitgenodigd.

rob45
10 april 2014, 18:03
Wel erg rustig nu....

Dat is wel te geloven na zo'n politiecontrole.De sfeer zal de rest van de dag/avond wel eruit zijn,ook omdat er nogal wat dames naar huis zijn gegaan.
Heel jammer als je net je clubdagje uit heb gepland. Heb zelf gelukkig nog geen controle meegemaakt in welke club dan ook.

Hunziker
10 april 2014, 18:22
Dat is wel te geloven na zo'n politiecontrole.De sfeer zal de rest van de dag/avond wel eruit zijn,ook omdat er nogal wat dames naar huis zijn gegaan.
Heel jammer als je net je clubdagje uit heb gepland. Heb zelf gelukkig nog geen controle meegemaakt in welke club dan ook.

Een twee uur durende controle dit keer dus. Tja, dat ben je snel kwijt heb ze van 3 uur zelfs meegemaakt en dat je naar huis wordt gestuurd (zelf niet) maar dat gebeurt ook.
Sfeer...die is en blijft weg..Beste is met een knapperd mochten ze er nog lopen meteen poffertjes gaan bakken op kamer en het vergeten. Dat gaat op de kamer sneller dan in de bar.
En die kentekens, mag hopen dat het bij scannen blijft in het systeem. In het (verre) verleden kregen beren een persoonlijke brief thuis van de LKA dat je in der Puff was....:hammer:
Overigens het is geen politiecontrole.......maar meer een LKA controle in samenwerking met de ZOLL beambten. De politie die er bij loopt is enkel ter ondersteuning, mochten er meiden afgevoerd/gearresteerd moeten worden etc.

aquarius
10 april 2014, 21:20
In het (verre) verleden kregen beren een persoonlijke brief thuis van de LKA dat je in der Puff was....:hammer:

Das muss aber schon sehr lange her sein.
Heutzutage gibt es keinen rechtlichen Grund einen solchen Brief zu versenden.

Die Fotos von den Fahrzeugen dürften lediglich dazu dienen, ob diese auf irgendeiner Fahndungsliste auftauchen (bzw. die Halter dieser Fahrzeuge)

Also keine Panik.

Gruß
aquarius

gignnl
11 april 2014, 00:34
Het feit dat er een NL wagen een wielklem kreeg hoeft niet van de kant van de Politie te komen maar van de eveneens aanwezige Zoll.Als eigenaar van betreffend voertuig een belastingschuld heeft word het voertuig namens de Nederlanders in beslag genomen,duidelijk bewijs dat de aanwezige voertuigen op kenteken worden nagetrokken.

seqoya
11 april 2014, 10:21
altijd vervelend zo'n controle heb het een keer meegemaakt... toen ze binnenkwamen had ik net mijn eerste ronde erop zitten en ben direct naar de kleedkamer gelopen aangekleed en weggegaan... toen kon het nog net...paar minuten later moesten mensen wachten om weg te mogen... ik blijf in ieder geval niet hangen als de wouten er zijn...dan ben ik weg... zonde van de tijd... en van de sfeer..

Ace2
11 april 2014, 20:44
Dit was dan mijn derde live-politie inval.

Ik kwam om 14.00u binnen gewandeld om na een kwartiertje naar een kamer met Electra te verdwijnen. Na een uurtje kwam ik terug en merkte toen dat er iets niet klopte. Na het douchen zag ik wat heren bij de balie. Toen wist ik hoe laat het was. Ik besloot maar in de tent wat te eten en te kletsen. De paus was er ook en nog met wat andere Nederlanders gesproken. Zij wilden weg en dat lukte hen zonder probleem. Wij konden om 17.30u weer naar binnen. Dat duurde 10 seconden want ik viel in de klauwen van Gabriella die mij 2 uur bezig hield. Daarna ging ik naar huis. Toen ik van de kamer kwam leek het alsof er niets was gebeurd.

ketserr
12 april 2014, 18:34
Voor de krenten hier, de prijs per kilo is weer goed vandaag. Veel waar voor je geld.
Denk toch dat ze er een paar vergeten zijn bij het opnemen van de kwartaalkilo's afgelopen donderdag.

ketserr
15 april 2014, 20:56

Is gewoon een wraak actie van de anti GT lobby!
De anti GT lobby geen vrijkaarten meer, dan krijg GT controle.

Hunziker
19 april 2014, 13:01
HEUTE

7172

zorro
20 april 2014, 14:18
Beren, wat is de stand van zaken vandaag? Ik sta op het punt te vertrekken naar GT of LR?

Mauric
20 april 2014, 20:36
Weet iemand van jullie of de bulgaarse sissi aanwezig is. Of onlangs nog gewerkt heeft

ilovethaigirls
20 april 2014, 20:53
Weet iemand van jullie of de bulgaarse sissi aanwezig is. Of onlangs nog gewerkt heeft

Bulgaarse Sissy is (voorlopig ?) gestopt en is al enkele maanden niet meer in GT.
Bron: een van haar Bulgaarse collega's

karel71
21 april 2014, 01:08
jammer

karel71
21 april 2014, 01:12
hy annie
call me
:betrunken:

Mauric
21 april 2014, 06:26
Hebbem we het over deze sissi. The Saint*ervaren ijsbeerGeregistreerd19 juli 2008Last OnlineGisteren @ 23:14Berichten879Thanks275Thanked: 124 in 49 posts

*Oorspronkelijk geplaatst door*protester*naam : SisiHaarkleur/-lengte : BruinLengte dame : lang 1.60-1.65mPostuur/Cupmaat : slank / A -cup*getuned tot kleine C (voelt niet echt aangenaam aan)Nationaliteit/Taal : Grieks*Leeftijd : lastig altijd 22-24 jaarTatoeages/Piercings : Geen*piercing in onderlipService: Erg goed. GFE kwaliteit Zoenen, beffen, Pijpen enz.Voordelen: Zeer goed pijpen en goede after serviceNadelen: GeenTijdsduur : half uurPrijs : 50 euroExtra’s bij het bezoek: geen.*Hele mooie meid voor komt daar zeker een herhaling. Heeft mij alles gegeven wat ze had, heerlijke sex met daarna fijne massage!

ilovethaigirls
21 april 2014, 13:46
Hebbem we het over deze sissi.

Ja hoor. Denk niet dat ze er dit jaar nog geweest is.

Mauric
21 april 2014, 22:23
Miss een stomme vraag thai girl. Maar kun jij met 100% zekerheid zeggen dat sissi dus de bulgaarse met zwarte haren
pircing in onderlip en sili werkzaam was in de beschreven artikelen. Nov 2011.

Alast bedankt

Mauric
21 april 2014, 22:24
Volgenw mij is ze nu 24 goede vriendin van annie

ilovethaigirls
22 april 2014, 07:32
Miss een stomme vraag thai girl. Maar kun jij met 100% zekerheid zeggen dat sissi dus de bulgaarse met zwarte haren
pircing in onderlip en sili werkzaam was in de beschreven artikelen. Nov 2011.

Alast bedankt

Ik denk het wel o.a. The Saint staat daar bij en die was nog al met haar geweest.
Ik weet wel 100 % zeker dat ze er momenteel niet is :nee:

Mauric
22 april 2014, 11:34
Misschien kan de saint dit bevestigen. :)

gignnl
22 april 2014, 12:00
Ben wel geen Saint:gruebel:maar bij mijn frequente GT bezoekjes heb ik Bulgaarse Sissy al maandenlang niet meer gespot.

Mauric
22 april 2014, 12:29
Nou waar het mij om gaat of het in november 2011 de sissi betreft waar we het over hebben. Niet persee de maand november maar gedurende het jaar 2011

Teiresas
22 april 2014, 14:14
Om aan de verwarring bij te dragen: vroeger was er in GT een andere Bulgaarse Sissy... Lang, blond en megajetsers (op doktersrecept).
In haar gezicht leek ze wel op Leontien Borsato in haar jongere jaren.
Ik weet niet of deze Sissy er in 2011 nog was, maar haar heb ik (helaas) al jaren niet meer gezien.

Ace2
22 april 2014, 14:27
Live from GT:

Onderweg naar LE heb ik een tussendoor in GT gemaakt. Er moet immers ook geneukt worden.

In GT is het rustig met: Emma Lea Melody Melissa (Turks/Dld) Alyce Mona Lisa Larissa Christina Nicolle/Michelle Innez Emmy Nikka Claudia Mona Olga Mara Paula Henriëtte

Ik denk dat ik daarmee 50% van de line up te pakken heb. Er lopen wel een paar nieuwe meisjes rond.

Na mij sessie met Emma moest ik in de kino nog wen massage geven. Moe maar voldaan ging ik wat eten, waarbij ik van Melody hetzelfde verziek kreeg.

De huiskamer vraag is: wie wordt nummer 2?

Admin
22 april 2014, 14:27
Om aan de verwarring bij te dragen: vroeger was er in GT een andere Bulgaarse Sissy... Lang, blond en megajetsers (op doktersrecept).
In haar gezicht leek ze wel op Leontien Borsato in haar jongere jaren.
Ik weet niet of deze Sissy er in 2011 nog was, maar haar heb ik (helaas) al jaren niet meer gezien.
Jij bedoelt denk ik deze "oude"" Sissy, al sinds jaren niet meer gezien:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10346-Sissy-%28Bulgaarse%29&p=178828&highlight=sissy#post178828

Dan hebben we ook nog deze Sissy (niet dezelfde wat recenter, die wordt in de dit topic bedoeld neem ik aan):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24794-Sisi-%28Griekse-Bulgaarse%29&highlight=sissy
ook al enige tijd niet meer gespot.

Dus geen Bulgaarse Sissy momenteel in GT. Case closed, verdere Sissy vragen worden verwijderd.

ilovethaigirls
22 april 2014, 14:28
...... in de beschreven artikelen. Nov 2011.

Nou waar het mij om gaat of het in november 2011 de sissi betreft waar we het over hebben. Niet persee de maand november maar gedurende het jaar 2011

Man man sehr anstrengend :hammer: :hammer: :hammer:

Wat doet het er in godsnaam toe, ze is er momenteel NIET, en daarmee bij deze CASE CLOSED

Boy69
22 april 2014, 15:41
Er lopen wel een paar nieuwe meisjes rond.

Welk postuur ?
eindelijk weer slanke meiden of vertegenwoordigsters van de dikke-reten-club ?

bergm550
26 april 2014, 18:29
Update uit GT:

Weer: zonnig, bewolkt, warm en 18 graden.

Aanwezige beren: envert, cupido en ketserr.

Line up: Rachel, Larissa, Samya, Jess, Kira, Dafina, Nicole, Alice, Iva, Nora, Melanie, Asia, Alexa, Lola, Milena, Beate, Agneska, Chantal, Andra, Jenny, Olivia, Simona, Aila, Nina, Lina, Tanya, Joanna, Patricia en nog zo'n 80 dames. Deze lijst is samengesteld met hulp van ijsbeer Envert en Cupido.

Speciaal voor Quads: Luna, Jenny, Julietta, Dorien, Isabelle en vanaf morgen is ook Amelia er weer.

Wat opvalt, is dat er zo'n 15 nieuwe meiden zijn.

ketserr
26 april 2014, 19:38
Juist, Bergm en ik zijn die onzin daar in dat NL lekker ontvlucht net als de oma van W in de oorlog.

Bergm en ik we Prove it al night!!!

http://m.youtube.com/watch?v=dMLIig1lR1g

http://m.youtube.com/watch?v=dMLIig1lR1g

bergm550
26 april 2014, 20:10
2de update: ik was nog niet op de kamer, maar ik moet binnenkort toch echt even. Niet alleen omdat ik zin begin te krijgen, maar ook omdat ik mijn telefoon moet opladen. Ik heb nog maar 11% batterij. De sfeer is goed. Leuke muziek. Het is verder niet al te druk. Het eten was goed. Rosbief, kalkoenschnitzel en tomatensoep.

ketserr
26 april 2014, 21:25
@bergm

Ik heb net voor de 4e keer een patatje genomen zat er 1 naast me te vreten zo nou die slurpte nog harder dan de brandstoftank van een Class66! Tering zeg wat een pleuris onbeschoft was dat.

bergm550
27 april 2014, 13:22
Update uit GT:

Weer: bewolkt en 13 graden.

Line up: Rachel, Dilan, Samya, Amelia, Kira, Dafina, Jana, Joanna, Asia, Beate, Emma en nog zo'n 50 dames.

bergm550
27 april 2014, 18:20
2de update: het is niet druk in GT. Een normale zondagsbezetting qua gasten. Line up is goed. Ik schat zo'n 60 meiden. Ik was op de kamer met Dilan en Amelia. Ik ga nu wat eten.

Cupido
27 april 2014, 21:09
Met Luna bedoelde Bergm Emma

Stief
28 april 2014, 14:07
Emma, Leona, Lea, Lola, Melli, Inez, Julia (ita/tha), Samya (laatste dag voor ze verjaardag met haar tweelingzus in Colombia gaat vieren), Dia, Adelina, Dorina, Lilly, en nog zo'n 30 andere mokkels waarvan ik de naam niet ken. En dat voor een maandagmiddag! Hoezo slechte line up????

Megaboob
29 april 2014, 19:45
Megaboob is in gt aangeland en heeft net de eerste sessie met het nieuwe busenwunder moni gehad. Degelijke duitse met 75e cupje. Klein in vergelijking met het tietengeweld van de laatste weken maar wel lekker. Slechts 300cc siliconen dus veel natuurlijk vlees en dus lekker zacht. Sinds 1 week in dit theater. Voorheen in artemis te bewonderen. Ervaren profi dus. Lekker op zijn russisch genomen met wat olie en heerlijk klaar gekomen tussen haar borsten. Zo hoort het. Ze vraagt er wel 25 euro extra voor maar dat was het waard in dit geval. Nu op naar de wellness voordat sonja me bespringt.

Megaboob

axel_321
29 april 2014, 23:50
Lea in da house??

Megaboob
30 april 2014, 00:31
Lea was niet aanwezig vanavond. Ik heb een tweede sessie gehad vanavond met emma. Die had ik al lang niet meer gezien. Nog steeds heerlijke zachte borsten en voor mij een prima service. Lief meiske. Deze keer uitgebreid tongzoenen en een fijne pzc met een ft tot gevolg. Ook tussendoor haar lwkkere d cup gelikt betast en gestreeld. Lekker! Leona was er ook maar door een gesprek met boy69 kwam ik te laat voor haar en was al naar een kamer met een andere gast. Boy en ik besloten gezamelijk gt te verlaten iets na middernacht.

Verslag volgt later.

Megaboob

paul-kuhn
30 april 2014, 00:32
laut telefonischer auskunft war/ist sie heute (dienstag) nicht anwesend

Ace2
30 april 2014, 16:09
Live from GT:

Ondanks dat er parkeerplaatsen over waren is het binnen gezellig druk met De Paus DeSouza Teiresas en Ace2, al vraagt DeSouza zich af of bij de laatst genoemde de aankonstijd gelijk kan worden gesteld aan de vertrektijd. DeSouza vindt de line up magertjes, terwijl ik er heel goed nee kan leven: Emma Jasmin Gabriella Lea Leona Georgina Maxi Dorina Simona Claudia Lara Tanja (dld) Doro Christina Vera Vanessa Bianca Lilly Jana Isabella (Ned.) Stefanie Patrizia Meggy Lisa Lolita Gulia Innez Gulcan Irena Inga Asia Angelina Svetlana Alyce Camelia Olivia Joy Nicolle/Michelle Andra Kycia Amanda Cora Jayjay Serin (klinkt als zenuwgas) Mimi Mona Lizet Miranda Maroa.

Wordt vervolgd................................

Pietjepik
30 april 2014, 21:15
Adelina nog gespot de laatste tijd? :luvlove:

virgi000
30 april 2014, 21:42
Adelina (ro), systematisch gezien deze laatste weken; zelfs gedurende de pasenvakanties

Boy69
30 april 2014, 21:54
gisteren was ze aanwezig

ketserr
30 april 2014, 22:02
Adelina nog gespot de laatste tijd? :luvlove:

Als je geluk heb word er geschreven en dan is het een kwestie van lezen.

geert5
5 mei 2014, 13:29
Is het vandaag druk in GT?
Twijfel tussen GT en de villa.
Wie heeft er een update.
Anders zijn de maandagen rustig maar vandaag misschien anders en wel druk.

henkieh
5 mei 2014, 13:42
Niet druk,leuke bezetting.

geert5
5 mei 2014, 14:44
Oke dank je henkieh

bergm550
6 mei 2014, 12:09
GT update:

Weer: 19 graden, bewolkt, geen zon
Line up: Emma, Miranda, Jess, Amelia, Heidi en nog zo'n 30 meiden.
IJsberen: geen, voorzover bij mij bekend.

Er loopt hier een vrouw rond, die sprekend lijkt op een roemeense met wie ik vaker op de kamer was, alleen ben ik haar naam vergeten. Maar in ieder geval, ik dacht dus dat zij het was. Dus ik knipoogde en kwam ze naar me toe, maar toen ze dichter kwam, zag ik dat zij het niet was. Mijn interesse was meteen weg, want van dichtbij zag ze er minder leuk uit.

Dus ik zei dat ik me vergist had en dacht dat ze iemand anders was. Ze vroeg meteen of ze bij me kon zitten. Ik zei als excuus dat ik op iemand wachtte. Daarop droop ze af. Wat een drama. Ik kan namen niet onthouden en nu begin ik ook dames te verwisselen. Het is verder rustig in GT. Maar eens kijken of er nog meiden binnenkomen om 16:00 uur. Emma ziet er bijzonder lokkelijk uit. Dus misschien ga ik eerst met haar.

bergm550
6 mei 2014, 13:01
2de update:

Line up: Lina en Beate zijn ook aanwezig.

Kamer: ik was zojuist met Emma op de kamer. Geweldig zoenen kun je met haar. Onze lippen lagen op elkaar en gelijktijdig bewogen we onze lippen van links naar rechts. Hartstochtelijker kan bijna niet en na de sex ben ik in haar gezicht klaargekomen. Zo, de druk is van de ketel.

Eten: ik had eieren met spek en daarna een kopje soep.

Muziek: The Supremes - Stop in the name of luv, DJ Ötzi - Eine Stern die deine Name trägt.

http://youtu.be/2Ua9af7xC9c

bergm550
6 mei 2014, 13:43
3de update: het is nog erg rustig. Je kunt het vergelijken met zondag. Ze draaien nu:

http://youtu.be/DNSUOFgj97M

bergm550
6 mei 2014, 15:25
4de update:

Amy (Vietnamese) is aanwezig. Ze ziet er mooi uit in haar witte bikini.

bergm550
6 mei 2014, 17:44
5de update:

Weer: regen en 20 graden.
Line up: Olga is ook aanwezig.

de duisburg spesjalist
6 mei 2014, 18:14
5de update:

Weer: regen en 20 graden.
Line up: Olga is ook aanwezig. ga is neuken en laat je tex machine op voor dat je het weet zijn de batterijen leeg :biggrin:

Ace2
8 mei 2014, 17:24
Live from GT:

Wij zijn er weer met HP001 en Choco, alsmede Lea Emma Leona Joy Gabriella Buanca Sabina Vera Maxi Cora Dorina Simona Lisa (met fel paars haar) Christina Minnel Gulia Meggy Jana JayJay Maria Electra Maya Olga Katja Vanessa Martha Nicolle/Michelle Janice Alycia Tanja (Dld) Ola Irena Stefanie Elisabeth Ilona/Denis' Innez Mona Nadine Georgina Isabella (Ned.) Teacy Emy Lin Irda

Het is gezellig druk, waarbij ik een goede sessie met Gabriella heb gehad. Vorige week had Joy mij nog gelukkig gemaakt. Lekker blond ding met goede service maar een beetje profi. Ze vloog mij om mijn hals. Ze kon de eurootjes ruiken. Even een broodje met haar gegeten en ineens droomde ik ervan met haar en Lea de kamer op te duiken. Choco zit nu te kletsen met Electra die er lekker geil uit ziet en op de kamer een behoorlijke service geeft. Nadat vorige week Emma het niet werd is ze vandaag opvallend lief. Ik ook.

HP001 is er ook weer eens en heeft weer die spanning van vroeger. Toch is het allemaal net iets minder dan zeg 2 jaar geleden.

Lea wenkt mij. Ze heeft vast een nieuwe BMW nodig.

Wordt vervolgd...............

dominik
8 mei 2014, 17:56
Ist das die blonde rumänische Sabina mit dem Rosentattoo auf dem Rücken ?

Ace2
8 mei 2014, 18:25
Ist das die blonde rumänische Sabina mit dem Rosentattoo auf dem Rücken ?

Hongarische Sabina.

Ace2
8 mei 2014, 18:37
Live in GT:

Het oogt ouderwets druk.

Ik heb Lea in de kino een massage gegeven. Daarna op de kamer het af gemaakt. Ze was opvallend goed. Helaas had dat geen invloed op de prijs. HP001 vraagt hoe het was. Ik steek tevreden mijn grote duim (jullie weten wat ze zeggen over mannen met grote duimen ;) ) Minachtend kijkt HP001 mij aan: "de helft van de sessies in GT zijn slecht, maar bij jou zijn ze altijd goed. 100% score" moppert hij ongelovig "125%" reageer ik gelaten. "Oh ja" zegt HP001 "als je Ace2 speelt ben je altijd zo egocentrisch. De terug getrokken boekhouder is veel leuker"

HP001 gaat met Ilona/Denis' naar de kamer. "Ze gaat voor mij dansen. Daar word ik zo geil van" zegt hij. "Ik ga wel mee" reageer ik " dan heeft zij ook wat".

Ik ga nu wat eten met een niet forum-vriend. Wij krijgen asperges voor geschoteld, maar dat heb ik al 3x gegeten. De kok is erg trots met wat hij heeft gemaakt.

bergm550
11 mei 2014, 14:17
Update uit GT:

Weer: 14 graden, bewolkt en regenachtig
Aanwezige beren: picasso 1
Aanwezige dames: Rachel, Carmen, Amelia, Kira, Andra, Miranda, Samya, Larissa, Jess en nog zo'n 40 meiden. Line up is prima.

Het is verder rustig in GT.

dannyb
11 mei 2014, 15:30
Ook maar ff een kijkje nemen dan

ilovethaigirls
20 mei 2014, 13:28
Live vanuit mijn favoriete oord van verderf. Aangename verrassing als ik me nog aan het omkleden was. Gia is er terug voor een tweetal weken. Ze wou eerst nog wat eten en relaxen maar heb er nu toch een zeer aangenaam uurtje mee gehad.

Nog gespot:
Zara heidy claudia annie emma cassandra christina doro michelle carmen gia martha melis rosa andrea megan samya katja sabina sabrina jasmin gabriella mona lisa nikka irena lolly lolita jajay/lorena sophia tanja tina cindy mimi patricia lexi

Dat volstaat voor een eerste live verslag later meer. De druk is er af nou ga ik maar wat relaxen in de tuin

franske
20 mei 2014, 20:03
Weet iemand waar Veronica is gebleven ???? Lang niet gezien !

Big30
20 mei 2014, 22:26
Weet iemand waar Veronica is gebleven ???? Lang niet gezien !
Zou gestopt zijn, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11176-Veronika-Veronica-(Nederlandse)&p=337401&highlight=veronica#post337401

bergm550
24 mei 2014, 20:29
Live uit GT:

Weer: zonnig met 18 graden.

Aanwezige beren: cupido, rex, quads, envert en gt-junky (eerder op de dag).

Aanwezige vrouwen: carmen, andra, emma, jess, dilan, dalina, joanna, sammy, miranda, beate, kira, amalia, lulu, sabrina, olga en nog zo'n 60 vrouwen.

Line up is prima. Het is druk. Alle kluisjes zijn bezet en ik zag gasten met kledingzakken. Mercedes met de big boobies staat dit keer achter de theke.

pistoleeke
24 mei 2014, 20:58
Mercedes met de big boobies heb ik nog niet gezien maar hoe noemt eigenlijk dat lekker ding aan de theke die ik altijd tref?

Groot, slank, fantastische kont (in jeansbroek althans;) beetje spits gezicht en draagt immer zwarte laarzen.:uglysex:

bergm550
25 mei 2014, 19:03
Live uit GT:

Weer: zonnig met 17 graden.

Aanwezige vrouwen: rachel, larissa, carmen, maria, olga, sabrina, svetlana, amalia, sabina, elvira, dilan, dalina, lolly en nog zo'n 50 meiden.

Aanwezige beren: hedostar, m4you, jacky pakutra en gignnl.

Het is erg druk. Er worden kledingzakken uitgedeeld. Er zijn eigenlijk te veel mannen als vrouwen. Er lopen hier een aantal olietankers rond, maar weinig pino's. Ik was op de kamer met Amalia bij gebrek aan keuze.

chefkok
25 mei 2014, 20:03
Iemand Naomi nog gezien

bergm550
25 mei 2014, 20:41
Ik kon vandaag mijn draai niet zo goed vinden in GT. Ik wilde met Sabrina, maar die ging pannenkoeken, wat 4 uur duurde. In het begin was het nog lekker rustig, maar naar mate de dag vorderde, werd het steeds drukker en drukker.

Gignnl en ik liepen te dralen op zoek naar potentieel identificeerbare neukobjecten (afgekort: pino's) om het oneerbiedig te zeggen, maar we bedoelden natuurlijk vrouwen. Helaas was de line up niet zo goed als gister. De mooie meiden waren constant bezig en eigenlijk waren er te veel mannen. In de barruimte was soms geen vrouw te bekennen. Het leek wel een GayT.

Maar goed, desalniettemin was het een gezellig weekend. De line up op zaterdag was goed, maar op zondag was het matig.

Hunziker
25 mei 2014, 21:49
Zaterdag 24/5/2024:
(…) Line up is prima. (…)
Zondag 25/5/2014:
(…) De line up op zaterdag was goed, maar op zondag was het matig.
Onder de noemer van “relativeren” ;)
http://www.encyclo.nl/begrip/relativeren

Ace2
28 mei 2014, 17:55
Live from GT:

De groeten uit een rustig GT.

Er zijn 2x zoveel vrouwen als mannen, zoals Luly May/Sui Lisa Rosana Emma Christine JayJay Larissa Georgina Irena Claudia Dirina Minell Lara Jana Moni (wordt nu verkracht door Seqoya) Sabrina Sabinna Katja Tanha (Dld) Stefani Lolly Cora Janice Dia en nog veel meer waar ik zo direct te naam hetinner.

Ik ben met Braziliaanse Roana geweest en die was buiten categorie. De sessie van Seqoya viel tegen en hij gast HP002 met zijn houthakkers look plagen. BBettB vindt dat erg leuk. Tegen Seqoya zeg ik ook dat het leuk is en tegen HP001 zeg ik dat het flauw is.

Er zitten beste leuke en ook nieuwe meisjes in de line up. Het is echter te rustig voor een bruisende sfeer.

BBertB zoekt een natur geil iemand. "Wat is er met mij?" vraag ik

ketserr
31 mei 2014, 16:27
Ik krijg via im smeekbedes om een live bericht. Nou....
De line up voor het kets oord momenteel
https://www.youtube.com/watch?v=LUxU3voZagM

https://www.youtube.com/watch?v=LUxU3voZagM

Hunziker
31 mei 2014, 19:22
Ik krijg via im smeekbedes om een live bericht. Nou....
De line up voor het kets oord momenteel (..)

Gisteren geen van dit alles gezien, veel witte jassen geen top dames, maar te veel doorsnee types die niet eens meer opvallen bij mij. Veel heren van rond de 50-60 jaar die dit jaar voor het eerst er zijn en hun ogen uitkijken, ze moesten eens weten........van het verleden van de club. Begin van de dag 50-50 verhouding, later 70 procent mannen 30 procent vrouwen. Er lopen nu nog maar een paar leuke en dat is veels te kort voor een GT. Vooral als er massaal wordt gepannekoekt. Een kamerbezoek als gevolg. Die line-up verbetering laat op zich wachten en zit klaarblijkelijk aardig vastgeroest. WIFI zat ook vast geroest en menigeen klaagde hierover, dit wordt vervelend. Tussendoor werken met wifi vergeet dat maar. Doorgereden naar Magnum...daar aangekomen precies in de gouden tijd en een hemelse top dame (zoals op het forum ook wordt aangeduid) die net (zelden) vrij was ontmoet. Met wat hulp een zeer aardige attente huis-aan-huis Magnum Duitser die mij aan haar gelijk had voorgesteld. Top looks top service en gelijk een contactje erbij inclusief foto, hoe snel kan het lopen. Super goede klik van beide kanten. Ze stak ver boven de rest uit. Toch ergens my lucky day..na de zoveelste magere tot slechte GT dag (t.a.v. line-up). Ze wist van mijn dag en heeft er alles op alles gezet de eerdere club van die dag te vergeten. Voor wie niets gewend is qua schoonheid is GT aardig tot goed. Wie genoeg referentiemateriaal heeft gezien in zijn leven, weet absoluut beter en ziet in dat het ver beneden de standaard is. Zag in Magnum nog een paar ex-GT dames lopen, waaronder Sonja :smile2: Ook daar heeft ze genoeg mannen die ze in de zeik neemt, ze was aardig bezig :biggrin:

Magnum info zie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=372739#post372739

ketserr
31 mei 2014, 20:41
Gisteren geen van dit alles gezien, veel witte jassen geen top dames, maar te veel doorsnee types die niet eens meer opvallen bij mij. Veel heren van rond de 50-60 jaar die dit jaar voor het eerst er zijn en hun ogen uitkijken, ze moesten eens weten........van het verleden van de club. Begin van de dag 50-50 verhouding, later 70 procent mannen 30 procent vrouwen. Er lopen nu nog maar een paar leuke en dat is veels te kort voor een GT. Vooral als er massaal wordt gepannekoekt. Een kamerbezoek als gevolg. Die line-up verbetering laat op zich wachten en zit klaarblijkelijk aardig vastgeroest. WIFI zat ook vast geroest en menigeen klaagde hierover, dit wordt vervelend. Tussendoor werken met wifi vergeet dat maar. Doorgereden naar Magnum...daar aangekomen precies in de gouden tijd en een hemelse top dame (zoals op het forum ook wordt aangeduid) die net (zelden) vrij was ontmoet. Met wat hulp een zeer aardige attente huis-aan-huis Magnum Duitser die mij aan haar gelijk had voorgesteld. Top looks top service en gelijk een contactje erbij inclusief foto, hoe snel kan het lopen. Super goede klik van beide kanten. Ze stak ver boven de rest uit. Toch ergens my lucky day..na de zoveelste magere tot slechte GT dag (t.a.v. line-up). Ze wist van mijn dag en heeft er alles op alles gezet de eerdere club van die dag te vergeten. Voor wie niets gewend is qua schoonheid is GT aardig tot goed. Wie genoeg referentiemateriaal heeft gezien in zijn leven, weet absoluut beter en ziet in dat het ver beneden de standaard is. Zag in Magnum nog een paar ex-GT dames lopen, waaronder Sonja :smile2: Ook daar heeft ze genoeg mannen die ze in de zeik neemt, ze was aardig bezig :biggrin:

Magnum info zie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=372739#post372739

Ik heb al eerder aangegeven dat de mods met hun contacten eens moeten reageren op dit onderwerp maar nog steeds niks van hun, hooguit zie je een bezem.
Erg jammert.

ilovethaigirls
31 mei 2014, 20:45
Nouja sommigen zijn blijkbaar nooit tevreden. Ik vond het gisteren wel een goede dag in GT. Heb hartverscheurende keuzes moeten maken en heb Megan, Gia, Jenny en Antonia laten staan.

+- 90 dames aanwezig en ik denk dat alleen een homo zegt dat daar geen stunners bij waren. Wifi weliswaar niet op volle sterkte maar werkte wel degelijk. Overdruk was het op geen enkel moment en er waren slechts zeer korte wachttijden.

Had zelf een super openingssessie met Cora, die ruim 2 uur heeft geduurd. Laat op de namiddag liep ik in de armen van Emy. Deze kleine Vietnamese was weer druk bezet maar gezien ze haar klant niet vond, was ik de gelukkige die zijn plaats in nam :tongue: . Misschien moet Hunziker maar eens een van deze dames nemen, dan is het voor hem wellicht ook een topdag.

Willem2
31 mei 2014, 20:58
Ik heb al eerder aangegeven dat de mods met hun contacten eens moeten reageren op dit onderwerp maar nog steeds niks van hun, hooguit zie je een bezem.
Erg jammert.

Ja en volkomen terecht is zo´n bezem. Bekijk jouw belachelijke berichten van de week nog maar eens na en dan ben jij gewoon rijp voor een ban !
Het is toch niet aan de moderatoren om op de stoel van een ondernemer te gaan zitten. We kunnen hooguit een tendens aangeven. Maar indien er genoeg witte jassen zijn , en dat lees jij toch ook ,dan zal Golden Time niet zo veel veranderen.

Hunziker
31 mei 2014, 21:01
Nouja sommigen zijn blijkbaar nooit tevreden. (...)

+- 90 dames aanwezig en ik denk dat alleen een homo zegt dat daar geen stunners bij waren. Wifi weliswaar niet op volle sterkte maar werkte wel degelijk. (...)
Had zelf een super openingssessie met Cora, die ruim 2 uur heeft geduurd. Laat op de namiddag liep ik in de armen van Emy. Deze kleine Vietnamese was weer druk bezet maar gezien ze haar klant niet vond, was ik de gelukkige die zijn plaats in nam :tongue: . Misschien moet Hunziker maar eens een van deze dames nemen, dan is het voor hem wellicht ook een topdag.

Van ze leven niet 90 dames...no way!! Wifi werkte? Hij lag er constant uit, daar was niet mee te werken.
En...l.e.z.e.n... "Er lopen nu nog maar een paar leuke en dat is veels te kort voor een GT".
De dames die je opnoemt ken ik en Cora, die heb ik (early adopter) al jaren geleden gehad.......Kom je (laggard) daar nu pas achter:biggrin: Zelfs een trio met Cora en Nikky, dat was drie dubbel de ervaring met 1 Cora :) En Vietnam...De t-shirts die er overal te koop zijn veel te kort, zoals de dames ook. Ik hou het bij Tour of Duty......of het eten maar op die dames val ik totaal niet. Houden zo des te meer heb jij. :smoke:

RAUL7
31 mei 2014, 21:02
+- 90 dames aanwezig en ik denk dat alleen een homo zegt dat daar geen stunners bij waren.

Hoe noemt gij iemand die zegt dat er altijd gemiddeld 100 dames aanwezig zijn, en dat het altijd top is in GT?
Dan mag niemand schrijven dat hij het minder vond of het is een homo? :rolleyes:
Dan noem ik u een leugenaar!

Hunziker
31 mei 2014, 21:04
Hoe noemt gij iemand die zegt dat er altijd gemiddeld 100 dames aanwezig zijn en dat het altijd top is in GT?

http://www.encyclo.nl/begrip/overdrijver

===>
ILTG:
http://www.lerenrelativeren.nl/cursus-relativeren.html
http://www.jufjanneke.nl/wordpress/tellen-in-de-klas/

ilovethaigirls
31 mei 2014, 22:04
@ Raul
Ik kan bijna altijd minstens 60 dames bij naam opnoemen en er zijn er altijd wel +- 25 die ik niet bij naam ken. Dan is de som redelijk snel gemaakt en kom ik uit op +- 90. Dat is geen leugen maar een objectieve vaststelling.

En het is waar, ik heb het altijd wel naar mijn zin in GT, dat is dan een subjectieve vaststelling. Kan ook zijn dat de dames zich wat meer inspannen bij een pannenkoek dan bij een poffertje :biggrin: :biggrin: :biggrin:

RAUL7
31 mei 2014, 22:13
Kan ook zijn dat de dames zich wat meer inspannen bij een pannenkoek dan bij een poffertje :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Ik zou het niet weten, want ik heb nooit geklaagd over de inspanning van de dames.
Ik ga altijd maar 30 minuten naar de kamer, en geloof het of niet, maar ik heb al dikwijls moeten horen dat er veel mannen zijn die niet zo lang stoten als mij.
Dan zou ik toch wel willen weten wat gij 2 uur op kamer doet? Ik zie u geen 2 uur aan een stuk neuken!
Gij weet toch dat een poffertje een soort pannenkoek is maar iets dikker dan een gewone.
Als er dan iemand een poffertje is, denk ik dat gij dat eerder zijt.

chefkok
1 juni 2014, 00:28
Iemand Naomi nog gezien

Gestopt. Gaat een andere job doen.
Bron: zij zelf

Picasso 1
1 juni 2014, 12:53
@ Raul
Ik kan bijna altijd minstens 60 dames bij naam opnoemen en er zijn er altijd wel +- 25 die ik niet bij naam ken. Dan is de som redelijk snel gemaakt en kom ik uit op +- 90. Dat is geen leugen maar een objectieve vaststelling.

Relevant voor klanten is het aantal dames die ze aantreffen op het dagdeel dat ze de club zelf bezoeken. En dat is dus zelden aantallen van rond de 90. Over een complete dag kom je tussen de shifts door alles bij elkaar opgeteld natuurlijk aan ruime aantallen. In bijna elke andere club is dat niet anders met minimaal aantallen (op vrijdagen en zaterdagen) van rond de 60 dames. Klanten hebben er echter weinig aan dat dames eerder op de dag aanwezig waren en reeds weg zijn of dat dames zijn bijgekomen toen ze zelf al vertrokken waren. De keuzemogelijkheid zit eerder op rond de (tegelijkertijd aanwezige aantal van) 50-60 dames (15 dames aan de bar, 30 op de kamer en nog een 10-15tal die ergens verspreid rond hangt), zoals bijvoorbeeld een paar vrijdagen geleden jij en ik (rondom acht uur) hebben kunnen waarnemen. :smile:

ilovethaigirls
2 juni 2014, 07:58
De keuzemogelijkheid zit eerder op rond de (tegelijkertijd aanwezige aantal van) 50-60 dames (15 dames aan de bar, 30 op de kamer en nog een 10-15tal die ergens verspreid rond hangt), zoals bijvoorbeeld een paar vrijdagen geleden jij en ik (rondom acht uur) hebben kunnen waarnemen. :smile:

Ja klopt denk dat we het toen ook eens waren over damesaatal :) ;)

En voor de non-believers heb ik goed nieuws.
Ik zal voorlopig niet meer in GT te zien zijn en zal dus voorlopig ook niets meer kunnen posten.
Is niet dat het me slecht gaat of zo, in tegendeel het gaat me :liebe2: :liebe2: :liebe2:

RAUL7
2 juni 2014, 08:10
Is niet dat het me slecht gaat of zo, in tegendeel het gaat me :liebe2: :liebe2: :liebe2:

Hebt gij Cora mee naar huis genomen? :rofl:

Triple sSs
4 juni 2014, 23:23
Is sabina from romania, blondy with silicone tits still in golden time?

Znipper
5 juni 2014, 07:12
Is sabina from romania, blondy with silicone tits still in golden time?

Yes she is

henkieh
5 juni 2014, 11:33
Henkie kent ze niet allemaal maar loopt weer een hoop lekkers rond vandaag. Heb gezien Nicole, Daniele, Inez, Liliana(?) en nog veel meer.

Ace2
5 juni 2014, 15:43
Live from GT:

Om 14.00u duikelde ik per toeval tegen het aangrenzende traliewerk en dacht: zoveel toeval moet een betekenis hebben. Dus ben ik maar naar binnen gegaan, al waar het rustig wad en dan vooral met mannen. Vrouwen zijn er in overvloed , zoals Georgina Minell (is nog wel herstellende van haar sessie met HP001, vorige week) Heidi May Cora Elisabeth Lisa Gaby Gia (wat een mooi lijfje heeft zij toch!) Tanya Tanja Lolita Carmen Joy Luna Christina Alyce Lulu Chantal (dom. Repl) JayJay Lucia (nw. Dld/VS) Jadmin Suzzy Vanessa Sabrina Ola Dorina Claudia Michelle/Nicolle Mona Miranda Jana Liana Gulia Pia Electra Gabriella Stefanie Doro Shiva Heidi

Ik kwam terecht in de netten van Chantal en dat was een bevredigend anderhalf uur om te beginnen.

De mannen worden hongerig aangekeken door een hele rij vrouwen waarvoor iedereen toch wel iets bij zit. Verliefd kijken sommige meisjes naar een verdwaasde Japanner, die vast denkt dat blanke vrouwen op Aziaatjes vallen. Daar zou hij best wel eens gelijk in hebben.

Zojuist heb uk friet met kip gegeten om op krachten te komen.

Wordt vervolgd..............................

Mauric
5 juni 2014, 17:07
Sissi toevallig aanwezig vandaag?

de duisburg spesjalist
5 juni 2014, 17:12
Sissi toevallig aanwezig vandaag? :heul:

ketserr
7 juni 2014, 10:27
Dit zal vanavond niet gebeuren bij de Stones dus ik ben ergens anders heen. Gewoon een verzoekje spelen dan springt er een chick het podium op, niks aan de hand uiteraard.
http://www.youtube.com/watch?v=0bPw7M3E0D4

http://www.youtube.com/watch?v=0bPw7M3E0D4

bergm550
7 juni 2014, 12:25
Dit zal vanavond niet gebeuren bij de Stones dus ik ben ergens anders heen. Gewoon een verzoekje spelen dan springt er een chick het podium op, niks aan de hand uiteraard.

Dat klopt. De Stones zijn toch wel erg oud geworden. Dus het zijn niet echte chick-magneten meer. Je kunt dan ook niet meer van een concert spreken, maar meer van The Night of the Living Dead. :)

In de trein richting Venlo zag ik vandaag een hoop alto's, die naar Landgraaf gingen. Meiden met penisringen in hun neus, roze haar en van die akelige witte huiden. En afgrijselijke klederdracht. Bah!

Dan zat ik achter een homo-echtpaar in de trein, die zaten te vertellen over hun sexvakantie op Gran Canaria en hoe ze met een blauwe G-string in het bubbelbad dansten om openlijk hun sexualiteit te vieren, zoals ze zeiden. Ik vraag me altijd af waar dit voor nodig is.

Je ziet mij toch ook niet met een penis op mijn hoofd mijn heterosexualiteit vieren. Maar goed, wellicht ben ik erg ouderwets.

bergm550
7 juni 2014, 16:04
Live uit GT:

Weer: 29 graden met zon. Het is erg warm. Ook in GT.

Line up: valt tegen, wellicht hebben veel vrouwen vakantie genomen wegens Pinksteren. Aanwezig zijn o.a: Sabrina, miranda, amelia, carmen, olivia, beate, rachel, argentina, mona, gaby, cassandra, alice, dia, lulu, stephanie, svetlana, stefania, mona, mimmi, ramona, samya, aurora, lisa, michelle, nicky, lolly, mona, henrietta en nog zo'n 40 meiden. Samengesteld met hulp van Ketserr.

Aanwezige beren: ketserr, rex, envert en quads.

Het is erg druk. Om 15:15 uur werden er al kledingzakken uitgedeeld. Het eten in de tent was op. Er was alleen nog maar lasagne met zalm. Ik wacht nu even op het avondeten. De tuin ligt vol met mannen. Alle ligstoelen zijn bezet. Je ziet alleen maar onbekende gasten, de zogenaamde mooi-weer-gasten, die alleen maar komen om te drinken en van het weer te genieten. Ik heb het altijd al gezegd. GT is het beste op een koude herfstdag, maar op hete, zomerse dagen vind ik het een stuk minder.

ketserr
7 juni 2014, 16:24
Live uit GT. Samengesteld met hulp van Ketserr.

Ik ben weer op me plek, de meiden om me heen, Bergm die om namen vraagt die ik sneller noem dan dat hij ken typen
En nu allemaal weer terug naar you tube
http://www.youtube.com/watch?v=u9qxHf8b-EE

http://www.youtube.com/watch?v=u9qxHf8b-EE

bergm550
7 juni 2014, 16:33
2de update: Joanna is ook aanwezig.

de duisburg spesjalist
7 juni 2014, 16:42
Live uit GT:

Line up: valt tegen, wellicht hebben veel vrouwen vakantie genomen wegens Pinksteren. Aanwezig zijn o.a: Sabrina, miranda, amelia, carmen, olivia, beate, rachel, argentina, mona, gaby, cassandra, alice, dia, lulu, stephanie, svetlana, stefania, mona, mimmi, ramona, samya, aurora, lisa, michelle, nicky, lolly, mona, henrietta en nog zo'n 40 meiden. Samengesteld met hulp van Ketserr.

Het is erg druk. Om 15:15 uur werden er al kledingzakken uitgedeeld. Het eten in de tent was op. Er was alleen nog maar lasagne met zalm. Ik wacht nu even op het avondeten. De tuin ligt vol met mannen. Alle ligstoelen zijn bezet. Je ziet alleen maar onbekende gasten, de zogenaamde mooi-weer-gasten, die alleen maar komen om te drinken en van het weer te genieten. Ik heb het altijd al gezegd. GT is het beste op een koude herfstdag, maar op hete, zomerse dagen vind ik het een stuk minder. van bergm550 en ketserr stap samen in de kets mobiel en rei na de vulkaan de line up is er super en er zit zelfs genoeg voor megaboob om een voorbeeld te geven kamer 602 tjonge tjonge tjonge ik ben er zelf zo rond de klok van 9 en me grasmat licht er uitstekend bij en we hebben hier een betere teke die een goede line up weet samen te stellen als die van gt geen last van wachttijden voor een kamer en 15 kamers met airco 35 kamers zonder raam en 390 kamers met raam heren geintje veel plezier you kent alwas get wath you wondt je me engels schrijven is ook slecht :biggrin:

awakey
7 juni 2014, 17:02
Live uit GT:

Het is erg druk. Om 15:15 uur werden er al kledingzakken uitgedeeld. Het eten in de tent was op. Er was alleen nog maar lasagne met zalm. Ik wacht nu even op het avondeten. De tuin ligt vol met mannen. Alle ligstoelen zijn bezet. Je ziet alleen maar onbekende gasten, de zogenaamde mooi-weer-gasten, die alleen maar komen om te drinken en van het weer te genieten. Ik heb het altijd al gezegd. GT is het beste op een koude herfstdag, maar op hete, zomerse dagen vind ik het een stuk minder.
Je zou net denken dat er heel veel meiden aanwezig zouden zijn dit lange weekend aangezien er waarschijnlijk nog meer bezoerkers zullen dan tijdens een normaal weekend. Zal Argentina morgen ook aanwezig zijn of is zij er nooit op zondag ?

bergm550
7 juni 2014, 17:54
3de update: ik zit hier nu met het GT-icoon ketserr te dineren. Het is erg druk in de tent. Het was moeilijk een zitplaats te krijgen. Maar na wat wikken en wegen hebben we het toch voor mekaar gekregen ons tussen een paar gasten te persen, als sardientjes in een blikje. Voor het eten zaten ketserr en ik nog even bij de vijver en er werd door stelletjes aan public action gedaan. Ook staan er twee tentjes buiten, waar je ook kunt wippen. Het is gezellig ondanks de drukte en de wat matige line up. Voor anderen is het een prima line up, maar voor mij wat minder.

ketserr
7 juni 2014, 19:11
van bergm550 en ketserr stap samen in de kets mobiel en rei na de vulkaan de line up is er super en er zit zelfs genoeg voor megaboob om een voorbeeld te geven kamer 602 tjonge tjonge tjonge ik ben er zelf zo rond de klok van 9 en me grasmat licht er uitstekend bij en we hebben hier een betere teke die een goede line up weet samen te stellen als die van gt geen last van wachttijden voor een kamer en 15 kamers met airco 35 kamers zonder raam en 390 kamers met raam heren geintje veel plezier you kent alwas get wath you wondt je me engels schrijven is ook slecht :biggrin:

Nee wij blijven hier! Want....

http://m.youtube.com/watch?v=NfiNTOF-Fl4
http://m.youtube.com/watch?v=NfiNTOF-Fl4

Cyruss
7 juni 2014, 19:27
Word er morgen een drukte verwacht? En qua damesaanbod?

bergm550
8 juni 2014, 00:32
4de update: het is benauwd en warm in GT. Ik sta af en toe buiten of bij de receptie. De line up is voor mij dramatisch, maar voor rex is het prima. Ik was met Sabrina en Danielle op de kamer. De muziek is niet goed en staat hard. Maar toch heb ik me vermaakt vandaag. Jammer dat cupido er niet was.

climberbart
8 juni 2014, 00:42
Kan iemand ff aan Sabrina vragen of ze er na volgend weekend nog is? Ze zou ergens in juni weer naar Hongarije gaan. Zij is voor mij echt de topper bij GT. Wat een heerlijk lijf en wat is ze super met d'r mond. Thnx in Advance.

dj69
8 juni 2014, 10:00
Hoe zit dat eigenlijk op tweede pinksterdag? Hebben duitsers morgen ook vrij? Normaal is de maandag een rustige dag in de clubs, maar morgen? Volle bak en dan alleen met Hollanders? :)

ketserr
8 juni 2014, 13:07
Weer live vanuit de kets oord via de wief.
Gisteravond ff een slaapplek geregeld want GT icoon ketserr kon vandaag niet gemist worden in het kets oord werd mij door de vele fans verteld. Dus hier waait de ketswind weer totdat ik de pleitvaart weer neem.
Die Stones stelde weer niks voor met die 1,5 uur dus we doen er maar 1 van The King!
http://m.youtube.com/watch?v=CiFIclXc_Fo

http://m.youtube.com/watch?v=CiFIclXc_Fo

bergm550
8 juni 2014, 13:28
Live vanuit GT:

Het is niet druk. Het is zonnig en 22 graden.

Line up is redelijk: shiva, danielle, mona, heidi, rachel, daisy, kelly, vera, lolly, cassandra, andrea, marijke en nog zo'n 30 meiden. Lijst samengesteld met hulp van cupido en rex.

Aanwezige beren: cupido, rex, quads, ketserr en gignnl.

bergm550
8 juni 2014, 18:29
2de update: ijsbeer wacko66 is er ook. Altijd gezellig. Het is gezellig in GT. Lekker kletsen in de tuin met cupido, wacko66, ketserr en gignnl. Het is 24 graad en minder warm als gister. Het is ook minder druk qua beren, maar toch worden er al kledingzakken uitgedeeld. Ik lig nu met Henrietta op de kamer. Een goede, hete sessie meegehad. Ich kann nicht mehr laufen. Een hele grappige meid met een leuke lach. Dit keer tongzoende ze ook. Ik lig nu naast haar. Ik schrijf nu dit bericht op het forum en zij zit op Facebook te chatten. We gaan zo van de kamer af, maar we wilden nog even genieten van de airco in de kamer.

Blondinenschatz
8 juni 2014, 19:04
Live vanuit GT:

Het is niet druk. Het is zonnig en 22 graden.

WAS??? NUR 22 Grad? Hier bei Koblenz sinds drückend schwüle 33 Grad, es ist sogar heute Abend noch draußen kaum auszuhalten. Wenn ich das gewußt hätte, wäre ich wohl doch ins GT gekommen...

Gruß vom
Blondinenschatz

eenhoerenloper
8 juni 2014, 23:50
Zo vandaag met een maatje voor de 3e keer naar de Goldentime gegaan, en man man wat lopen daar toch een partij met heerlijke vrouwen rond zeg...niet normaal meer...

Het is voor mij wel een aanrader...gemoedelijke sfeer, fijne plaats om buiten bij te komen, goed eten(wel eentonige menu) en drank. Heb de vorige keer een Turkse genomen..wat was die lekker zeg. Vandaag een half Roemeens/Hongaars meisje...jam jam zeg...pff. Ze kan heel lekker met je spelen zeg. Ben helaas vergeetachtig met namen(zijn toch niet hun echte namen).

1e keer had ik een heerlijke Griekse...ja echt een aanrader voor mij...en dit gaat niet de laatste keer daar zijn...helaas wel een dure hobby...maar ach, een vrouw kost meer, en vaak zeuren ze nog eens ook...hier geen enkele verplichting... :)

Ze mogen van mij de naam veranderen van Goldentime naar Heaven :)

db2
14 juni 2014, 18:11
Vandaag een bijzonder mooie dag in gt! Eengoede verhouding, mede door het voetbal denk ik!
In namen ben ik niet zo goed maar de volgende dames heb ik voorbij zijn komen, cassandra, alice, raissa, carmen, stephanie(nieuwe servische) lisa, olga, en nog vele andere!
Het enigste nadeel vandaag was dat de douches geen warm water afgaven, na een paar uur is dat verholpen en is het weer behaagelijk warm!

ketserr
14 juni 2014, 19:00
stephanie(nieuwe servische)

@ ezel2 want hij heb ze nog niet genoemd (oeps zeg ik nou ezel2?)
zwart haar, met glas, sili, zit onder de sonja bakker grens en inkt sinds een paar weken te beketsigen.

nou zeg ik eigenlijk alweer te veel....

franske
14 juni 2014, 19:13
Ha.....GT Geluksvogels,
Wie kan er even kijken of Martha er is (Poolse) en dan vragen of ze morgen ook komt !
Wil morgen naar GT en het is voor mij erg ver rijden !
Alvast bedankt en geniet van het mooie weer.......en......???

db2
14 juni 2014, 20:07
@ ezel2 want hij heb ze nog niet genoemd (oeps zeg ik nou ezel2?)
zwart haar, met glas, sili, zit onder de sonja bakker grens en inkt sinds een paar weken te beketsigen.

nou zeg ik eigenlijk alweer te veel....

Inderdaad zwart haar, brilletje en goede service!

Megaboob
18 juni 2014, 17:55
Megaboob is rond 17.00 aangekomen in gt en ik zit nu voetbal te kijken. 1 tegen 1 ietwat teleurstellend tot nu maar ik hoop op een goede tweede helft. Vooeaf al met de duits/zuid amerikaanse samya gekamerd. Vrij nieuw in gt. Slank. Zwart haar. Grote tieten. Naturel volgens haarzelf maar daar trapt de boobmeister niet in. Iets onder de borsten zijn een paar kleine littekens zichtbaar. Maar wel heerlijke borsten!

De kamergang was helaas matig. Geen zoenen. Redelijke pzc. Goede sex met haar bovenop maar ik kwam niet dus met de hand afgemaakt terwijl ik aan haar tepel lebberde. Dat was dan wel weer lekker.

Megaboob

bart1975
18 juni 2014, 18:58
Megaboob is rond 17.00 aangekomen in gt en ik zit nu voetbal te kijken. 1 tegen 1 ietwat teleurstellend tot nu maar ik hoop op een goede tweede helft. Vooeaf al met de duits/zuid amerikaanse samya gekamerd. Vrij nieuw in gt. Slank. Zwart haar. Grote tieten. Naturel volgens haarzelf maar daar trapt de boobmeister niet in. Iets onder de borsten zijn een paar kleine littekens zichtbaar. Maar wel heerlijke borsten!

De kamergang was helaas matig. Geen zoenen. Redelijke pzc. Goede sex met haar bovenop maar ik kwam niet dus met de hand afgemaakt terwijl ik aan haar tepel lebberde. Dat was dan wel weer lekker.

Megaboob

Is het een beetje druk? Of is het te doen? Dan stap ik nog ff in de auto :)

Megaboob
18 juni 2014, 19:53
Het is relatief rustig in gt. Nu na het voetbal is iedereen blij en lopen de dames weer redelijk vlot naar de kamers.

Ik heb onze overwinning net met leona gevierd. Ze is weer net terug van vakantie dus ik had de eerst de eerste te zijn na haar vakantie. Dat heeft ze geweten en ik ook. Heerlijk getongzoend heerlijk gepijpt en heerlijk klaar gekomen in haar stomende grotje. Leona is grote klasse!

Megaboob

Megaboob
18 juni 2014, 21:11
Erg rustig nu in gt. Lola is er niet helaas. Wel milis. Lexi gulia sabina. Nicole ging net weg toen ik aankwam helaas.

Sabine komt net naast me zitten. Ze rookt helaas weer. Dat is jammer. Wel een mooie dame. Maar gevoelige tepels... altijd een dillema!

Megaboob
19 juni 2014, 00:25
Toch de avond afgesloten met een uurtje sabina. Helaas weinig tongzoenen en geen tepels likken want die zijn te gevoelig. Zonde want ze heeft een heerlijke voorgevel. Dan maar in haar mooie ogen verdronken een man moet wat.

Pzc was goed maar de sex wat gewoontjes. Uiteindelijk deze sessie met de hand af laten maken. Wel.nog een leuk gesprek naderhand maar ik voelde de bui al hangen dat is kamertijd dus betaald. Ze wilde ook 100 euro hebben naar toe ik 75 gaf en zei dat het laatste half uur geen sexuele handelingen waren verricht ging ze zonder problemen te maken akkoord en kreeg ik een dikke zoen na. Dus eind goed al goed.

kempie
19 juni 2014, 21:46
Weet iemand of Daisy er vandaag was (en mogelijk dus ook morgen)

ketserr
21 juni 2014, 10:34
We zijn gister weer in Samya geweest de tering!
XXX 1 en 2 waren volledig volgens de ketsnorm en er liepen er meer volgens de ketsnorm.
We blijven hier vandaag en denk nou niet dat GT op zaterdag van jullie is!

climberbart
21 juni 2014, 13:32
Heren IJsberen, ik moet toch ff wat kwijt. Vorige week maandag kwam ik in GT, rond een uur of 3, samen met mijn maatje R. Ik was de afgelopen maanden al een paar keer geweest, R. nog nooit, wel in andere saunabars. We wilden eerst een paar lekker ketsbeurten maken om daarnaa ontspannen voetbal te kijken. Ik sta met mijn maatje R. voor de deur en wat denk je..... we worden geweigerd. Nu moet je weten dat mijn maat een hindoestaanse neger is. Een hele geile, met een dikke portemonnee. Maar we kwamen er mooi niet in samen. Ik zeg, je reinst discriminatie. Wat een racistische kutmoffen. We zijn doorgereden naar Happy Garden en hadden de tijd van ons leven. Ik heb me uitstekend vermaakt daar met Gabrielle, een 26 jarige kleine slanke Braziliaanse, helemaal mijn smaak. Ik kreeg de beste pijpbeurt sinds maanden, compleet met prostaatmassage. Ik ben een fan van GT, hier lopen echt de mooiste meiden rond, maar na deze ervaring heb ik toch wel een ranzige bijsmaak. Zo, dat moest ik ff kwijt.

vrije jongen
21 juni 2014, 14:27
Het is al langere tijd "algemeen bekend" dat GT een "deurbeleid" heeft. Dit bericht is voor de meesten hier dus niet echt een verassing.

db2
21 juni 2014, 15:54
Ff een vraagje, ik weet wat een neger is, maar wat is een hindoestaanse neger?

piranha
21 juni 2014, 17:11
Ff een vraagje, ik weet wat een neger is, maar wat is een hindoestaanse neger?

Dit zijn mensen van Indische afkomst die indertijd naar Suriname zijn geëmigreerd, ginds gepaard hebben met de lokale bevolking en dan naar Nederland zijn uitgeweken. Niet eens zo vreemd. Wist je namelijk dat alle mensen met bruine ogen in onze contreien hun over,over,over,over grootmoeder waarschijnlijkt geneukt heeft met een neger? Dennis Hopper legt dat trouwens haarfijn uit aan Christopher Walken in de film True Romance. Hilarische scène.

Btw. Ik heb geen bruine ogen.

pistoleeke
21 juni 2014, 22:56
Ja het is wel triest als je wordt geweigerd en je bent een leuke en brave jongen wat ik wel van onze hindoustaanse neger geloof maar gt is ook wel een club die zijn populariteit deels te danken heeft aan het selectieve deurbeleid. Ik ga geen namen noemen maar er zijn clubs waar ik niet meer naartoe ga omwille van de grote populatie südlander die zich in groep op een onbetamelijke ergerlijke en meestal ook luidruchtige manier gedragen. Ook weet ik uit eerste hand dat vele dvp's het weinig respectvolle gedrag kotsbeu zijn en zelfs weigeren te kameren.
Ik ben geen racist, absoluut niet maar feiten zijn feiten en de goede gasten moeten het inderdaad met de slechte bekopen.

climberbart
22 juni 2014, 06:42
Mannen bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad zo dat de sfeer en de gasten in GT altijd top zijn. En soms moeten de goeden dan helaas onder de kwaden lijden.

Boy69
25 juni 2014, 14:44
na bijna 6 weken weer eens naar GT vertrokken

Ik was benieuwd naar de line-up en was bij binnenkomst al direct aangenaam verrast.
Een stuk of 5 pino's heb ik al ontdekt.

voor het eerste kamertje van de dag viel de keuze op Marianna die zich zeer goed van haar taak kweet.

Verder is het redelijk deuk net helaas behoorlijk wat Franstaligen.

Gespotte forumberen: De Paus, De Sousa en The Saint.

Boy69
25 juni 2014, 19:03
na mijn tweede kamertje met de Turkse Ebru (zeer goed), spotte ik vrij snel de eveneens Turkse Semra.

Met haar had ik in het verleden zeeeeeer goede sessies en dus bedacht ik me, ondanks de (te) korte recuperatieperiode, niet lang en vroeg haar een sleutel te halen.

Semra liet me weer alle hoeken van de kamer zien en moeiteloos leverde ik een schot in de roos/doos af.

Het is nog steeds druk met mannetjes en de eerste meiden houden het voor gezien.

Aangezien er nog wel enkele Pino's rondhuppelen blijf ik nog even

Jansen
25 juni 2014, 21:42
na mijn tweede kamertje met de Turkse Ebru (zeer goed), spotte ik vrij snel de eveneens Turkse Semra.

Met haar had ik in het verleden zeeeeeer goede sessies en dus bedacht ik me, ondanks de (te) korte recuperatieperiode, niet lang en vroeg haar een sleutel te halen.

Semra liet me weer alle hoeken van de kamer zien en moeiteloos leverde ik een schot in de roos/doos af.

Kijk het verschil tussen GT en andere clubs is :

In andere clubs komen Turkse mannen en in GT werken Turkse vrouwen ( ja ook buiten op straat zie je ze niet samen ) :biggrin:

Boy69
25 juni 2014, 23:17
voor het 4e en laatste kamertje op herhaling geweest met Ebru, de ontdekking van de dag 😄 en wederom een zeer goed kamertje.

De extreem donkere bar (waarom dimt men het licht zo sterk ??) is inmiddels vrijwel leeg

Tijd om huiswaarts te keren en na te genieten

Ricardo Banana
26 juni 2014, 07:31
De extreem donkere bar (waarom dimt men het licht zo sterk ??) is inmiddels vrijwel leeg

@boy: In het donker zien de meeste vrouwen er optisch beter uit, als bij helder licht.
Daarom is het in kroegen en discotheken ook meestal donkerder

Hunziker
26 juni 2014, 08:20
Zomers val het nog mee het blijft immers langer licht. Door de verduistering in de binnenruimte (zeilen) komt wel minder licht naar de bar. In de winter is het behoorlijk irritant, veel dames zien er van 5-10 meter best goed uit, totdat je van een metertje of twee hen in het donker nadert.
Minder licht, meer make-up bij de dames en voor de vermoeide/beschonken mannen ziet alles eruit als de runway van Victoria Secret. Logisch dat de minder ervaren en/of kritische man de volgende dag de line-up top vond :) Wat dat aangaat, moeten de dvps al voor-lol hebben in de kleedkamer als ze zien hoe iedereen er van nature er veel minder appetijtelijk uitzien. Reeds diverse verhalen over gehoord en weet van een aantal dames goed welke het te bond maken. Verscheidene keren dames bij binnenkomst natural gespot; bleekscheten met dikke ogen die een vermoeide indruk maakten. Ergens wel logisch onder ons mannen lopen ook niet moeders mooiste exemplaren, laat staan de soms hoge leeftijd die doorgaans niet uitdagend is ;)
Daarnaast heeft circa 70 procent van de dvps in het echt kort haar, het wemelt van de ingevlochten haarstukken. De meeste dames in GT gaan door de overmatige hoeveelheid make-up niet in de zon liggen. Vrij schadelijk voor de huid (make-up en zonlicht) en vel zonlicht verklapt direct dat mevrouw toch wel x-jaartjes ouder is. Nee de echte pure knappe vrouwen zonder make-up zie pas als ze uit zee of uit het zwembad komen lopen.

de duisburg spesjalist
26 juni 2014, 09:05
je ken ma weinig dames die van naturen mooi zijn hunziker ik kan wel roepen bij mijn op de vulkaan is dat niet zo ma dan ben ik een grote jonkenbrok . ook de vermoeid heid slaat meestal toe bij de dames nu zal dat in gt wel mee vallen omdat gt sluit op een kristelijke tijd en de dames voldoende rust kunnen nemen . ook het gebruik van drugs maak de dames lelijker en dat gebeurt ook in gt :eek: ook zien we dames ouder worden in een club en er zijn ma weinig dames waar bij je dat niet ziet . in duisburg op de vulkaan is loredana voor mijn nog steeds de mooiste deze dvo loop toch al richting de 28 :wand: ma heeft een standaard werkschema start tussen 11 en 12 en is tussen 18.00 20.00 vertrokken kom ze in ieder geval aan haar rust :asshole: dat ze kort haar hebben kan ma 70 procent is wat overdreven. ik heb dames gekend die in het normale leven een totaal ander uiterlijk hadden als dat ze in een bordeel aan het werk waren. en niemand ze herkende een totale metamorfose en dit is geen gelul ik kon er gerust mee in mijn stad wat mee gaan drinken .en als ik bekende die ik ook tegen kwam in duisburg ze herkende haar niet ;) heeft natuurlijk ook een stukje te maken met licht .

ma ik kan je melden het is meestal ma goed dat je niet waker wordt naast een dvp menig beer zou zich dood schrikken en op een dode in het bordeel zit geen 1 exploitant op te wachten :wand:

de duisburg spesjalist
26 juni 2014, 09:12
Kijk het verschil tussen GT en andere clubs is :

In andere clubs komen Turkse mannen en in GT werken Turkse vrouwen ( ja ook buiten op straat zie je ze niet samen ) :biggrin: in gt komen ook Turkse mannen jansen al zie ik liever Turkse vrouwen

Teiresas
26 juni 2014, 10:27
in gt komen ook Turkse mannen jansen al zie ik liever Turkse vrouwen
Dat zijn er dan toch echt bar weinig.... (of ze gaan incognito ;))

Teiresas
26 juni 2014, 10:36
Zomers val het nog mee het blijft immers langer licht. Door de verduistering in de binnenruimte (zeilen) komt wel minder licht naar de bar. In de winter is het behoorlijk irritant, veel dames zien er van 5-10 meter best goed uit, totdat je van een metertje of twee hen in het donker nadert.
Minder licht, meer make-up bij de dames en voor de vermoeide/beschonken mannen ziet alles eruit als de runway van Victoria Secret. Logisch dat de minder ervaren en/of kritische man de volgende dag de line-up top vond :) Wat dat aangaat, moeten de dvps al voor-lol hebben in de kleedkamer als ze zien hoe iedereen er van nature er veel minder appetijtelijk uitzien. Reeds diverse verhalen over gehoord en weet van een aantal dames goed welke het te bond maken. Verscheidene keren dames bij binnenkomst natural gespot; bleekscheten met dikke ogen die een vermoeide indruk maakten. Ergens wel logisch onder ons mannen lopen ook niet moeders mooiste exemplaren, laat staan de soms hoge leeftijd die doorgaans niet uitdagend is ;)
Daarnaast heeft circa 70 procent van de dvps in het echt kort haar, het wemelt van de ingevlochten haarstukken. De meeste dames in GT gaan door de overmatige hoeveelheid make-up niet in de zon liggen. Vrij schadelijk voor de huid (make-up en zonlicht) en vel zonlicht verklapt direct dat mevrouw toch wel x-jaartjes ouder is. Nee de echte pure knappe vrouwen zonder make-up zie pas als ze uit zee of uit het zwembad komen lopen.

Je doet net alsof in het echt al deze dames het aankijken niet waard zijn. Dat is natuurlijk je reinste flauwekul.
Uiteraard doen ze extra make-up op, vaak extensions in het haar, sommige siliboobies, etc, etc om de optische aantrekkelijkheid te vergroten. Het is net het echte leven, maar dan wat aangedikt.

Hoeveel vrouwen ken je in het 'echte leven' die zonder make-up het huis uitgaan? Hoeveel vrouwen ken je die er zonder make-up aantrekkelijk uitzien naar de gangbare maatstaven? Erg weinig lijkt me zo...

Ik ben het met je eens dat de line-up kwalitatief gezien er de laatste maanden/jaren niet op vooruit is gegaan, maar zo slecht al jij deze schetst is ze nou ook weer niet.

Admin
26 juni 2014, 10:59
Denk dat GT juist een club is waar relatief veel daglicht binnen komt en in tegenstelling tot een aantal andere clubs bepaald niet als een "donker hol" gezien kan worden. Ook dat dames wat make-up gebruiken om er wat leuker uit te zien is niet echt exclusief voor GT.
Verdere discussie prima in deze maar die kunnen we beter in een separaat topic voeren die dan alle clubs betreft ipv in GT-live:
Ladys in the dark en make-up beschouwingen. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38081-Ladys-in-the-dark-en-make-up-beschouwingen)

Laten we dit topic gebruiken voor waar het bedoeld voor is en dat is GT-live berichten.