Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (1eKwartaal 2014)
Boy69
2 januari 2014, 13:47
Het is weer GayTime 😡
Een zee van witte jassen, en slechts een enkele meid te zien........
Admin
2 januari 2014, 13:54
Het is weer GayTime
Viel denk ik wel een beetje te verwachten ... .
Johnny Bravo
2 januari 2014, 14:05
Het is weer GayTime
Viel denk ik wel een beetje te verwachten ... .
Sinds wanneer kunnen ijsberen denken @ Admin ;)
Mazzeltov
bergm550
4 januari 2014, 20:39
Ik ben nu in GT. Het is niet overdreven druk. Er is high society in dah house: Tiga en Big30. Ik heb voor het eerst kennis gemaakt met Big30 en voelde me zeer vereerd de high people van het forum te ontmoeten. Na al die jaren is het toch leuk eens het gezicht achter big30 gezien te hebben. Andere aanwezige beren: rex, ketserr, doorlopen, de souza en cupido. De line up is niet geweldig. Alya is er niet. Veel meiden zijn nog op vakantie.
Big30
4 januari 2014, 23:32
Was gezellig vanavond in GT, drukte viel kwa beren wel mee, druk maar niet extreem, ik schat iets van 40-45 dames (altijd lastig inschatten), typische line-up voor net na nieuwjaar, maar dat weet je van te voren.
Leuk Vanessa weer eens te treffen, ook leuk na al die jaren inderdaad eens IRL met Bergmans bij te kunnen kletsen, de vrouwelijke DJ deed wel haar best maar GT is nu eenmaal niet de club waar dames en beren op muziek gaan swingen. Dacht altijd dat GT de trend van een DJ wel aan zich voorbij kon laten gaan, maar heb het idee dat dit nu ook in GT op de vr/za standaard lijkt te worden.
Eten deed me aan oude GT tijden terug denken want rode kool met hachee :cool:, maar was wel OK, er was ook nog trouwens een goulashsoep. Zo rond elf uur werd de bar wel erg wit en dat was het tijdstip samen met doorlopen weer huiswaarts te keren. In de haast geen afscheid kunnen nemen vd nog aanwezige beren, wel van 1 dame :wink:.
bergm550
5 januari 2014, 00:02
Ik lig nu in kamer 2 met Dilan. Shit, net als ik op de kamer ben, hoor ik goede muziek. Ze draaien nu You don't have to be beautiful van Prince. Ze draaiden ook Ain't nobody van Chaka Khan. Verder een leuke avond gehad.
ketserr
5 januari 2014, 03:45
Was gezellig vanavond in GT, drukte viel kwa beren wel mee, druk maar niet extreem, ik schat iets van 40-45 dames (altijd lastig inschatten), typische line-up voor net na nieuwjaar, maar dat weet je van te voren.
40/45 wat een getal joh, veel te laag.
Ik ken er zo een 60 noemen en daar komen de meiden nog bij waarvan de namen (nog) onbekend zijn.
Bluebear
5 januari 2014, 09:22
40/45 wat een getal joh, veel te laag.
Ik ken er zo een 60 noemen en daar komen de meiden nog bij waarvan de namen (nog) onbekend zijn.
OFF Topic @ketserr, Je hadt thuis toch wel je videorecorder aan staan, he. Je favoriet was op de TV, op Nederland 3. Nog altijd "Uitzending gemist", mocht je het niet hebben gezien. :biggrin:
6226
ketserr
5 januari 2014, 10:39
OFF Topic @ketserr, Je hadt thuis toch wel je videorecorder aan staan, he. Je favoriet was op de TV, op Nederland 3. Nog altijd "Uitzending gemist", mocht je het niet hebben gezien. :biggrin:
6226
Nergens voor nodig ik mis niks.
- afgelopen zomer gezien in Pathe
- de dvd leg bij de verzameling hier
- was 2 maanden geleden bij mij al bekend dat de film gister op tv zou komen
- niet alles is uitzonden
- er zijn figuren die wat kennen leren van deze film
- het Springsteenkampf al met volgende projecten bezig is
http://www.youtube.com/watch?v=7j3cXGr1Ono
http://www.youtube.com/watch?v=7j3cXGr1Ono
bergm550
5 januari 2014, 12:50
Er stond ook een artikel over Bruce in de NRC met de link naar de documentaire op Uitzendinggemist.
http://mobiel.nrc.nl/nieuws/2014/01/05/terugkijken-leven-en-carriere-van-bruce-springsteen-door-de-ogen-van-zijn-fans/
bergm550
5 januari 2014, 12:56
Ik ben nu in GT. Het is rustig. Aanwezige vrouwen: Shiva, Victoria, Karin, Rachel, Sabine, Kira, Romina, Rebecca, Jana en nog zo'n 30 andere vrouwen. Het weer is zonnig met blauwe hemel.
Quads
18 januari 2014, 14:39
Vandaag met Cupido,Rex,2bat 4you en M in GT.
Niet zo druk op dit moment maar wel genoeg dvp's.
Kleine line up : Amelia,Lulu,Julietta,Shiva,Daisy,Beatriz,Ella,Lari ssa,Casandra,Sandra,
Lina,Kira,Liz,Flo,Daniella,Kelly,Lucky,Mara,Marcel la,Claudia,Tanja pools,Andrea,Leona,Svetlana,Mona,Marina
Argentina,Jessica,Shaira,Jana,Victoria,Loena,Dilar a
en nog een aantal andere meiden.
Deze lijst is samengesteld met de hulp van Cupido.
Zonder zijn hulp was het een korter lijstje geweest..:)
Cupido
18 januari 2014, 15:12
Eerste update: Lara, mona, kelly, melina, Anna paula asia, rosa, meggy, miranda, janine, minel
chefkok
18 januari 2014, 17:21
Is het de blonde Liz met valse borsten en een bandana in de haren?
Cupido
19 januari 2014, 02:10
Nee de echte Liz,lang met kleinere maar wel echte borsten en vol met plakplaatjes maar wel een schatje.
Van Dattum
19 januari 2014, 20:15
Hier nog ff een aanvulling op de lijstjes van Quads en Cuups..
Valeria (rus), Alyce (roe), Melanie (dui), Nikki (dui), Deniz (Roe), Gulcan (tur), Mia, Marta, Graciela, Angelina (dui), Dia, Kammy (roe), Rina, Dilan (tur), Nestya, Olga (rus), Emma (blg) Larissa, Graciela.
En Sam natuurlijk :)
Alles ohne geweer..
Van Dattum
19 januari 2014, 20:17
PS met hulp van de Ketsser, die anoniem wil blijven...
Van Dattum
19 januari 2014, 20:41
Ok en dan geheel anoniem (door Ketserr) aangeleverd nog wat namen van gisteren: Raissa, Leonie, Lola, Milena, Martina, Jenny, Manu, Dalina. Mae, Gaby en Anastasia.
Blau Rocky
22 januari 2014, 05:29
Guten Morgen
Ich habe mir seit einigen Tagen Gedanken gemacht ob ich das hier schreiben soll.
Aber ich denke das es auch mal wichtig ist das es auch mal erwähnt wird!
Wir gehen ja nu alle die wir hier vertreten sind zu den Clubs um uns zu entspannen und unseren Spass mit den Damen zu ha ben.
Jetzt habe ich schon mehrmals am Rande mitbekommen das sich verschiedene Mädels darüber unterhalten haben das diverse Männer in letzter Zeit eine Gewisse Aggressivität auf den zimmern ausüben. Bis hin zu teilweisen Brutalen Mitteln. So das die Frauen schon sagen das sie mit gewissen Männern nicht mehr aufs Zimmer gehen.
Ich frage mich ob das allgemein Sinn und Zweck eines Sauna Clubs ist.
Dies nur mal so als Gedanke
Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk
LittleJoe
22 januari 2014, 16:52
Guten Morgen
Ich habe mir seit einigen Tagen Gedanken gemacht ob ich das hier schreiben soll.
Aber ich denke das es auch mal wichtig ist das es auch mal erwähnt wird!
Wir gehen ja nu alle die wir hier vertreten sind zu den Clubs um uns zu entspannen und unseren Spass mit den Damen zu ha ben.
Jetzt habe ich schon mehrmals am Rande mitbekommen das sich verschiedene Mädels darüber unterhalten haben das diverse Männer in letzter Zeit eine Gewisse Aggressivität auf den zimmern ausüben. Bis hin zu teilweisen Brutalen Mitteln. So das die Frauen schon sagen das sie mit gewissen Männern nicht mehr aufs Zimmer gehen.
Ich frage mich ob das allgemein Sinn und Zweck eines Sauna Clubs ist.
Dies nur mal so als Gedanke
Wenn das so ist, kann ich die Damen nur recht geben!
wervelwind
22 januari 2014, 17:08
Diese Männer sind Schweine und die Frauen haben völlig recht!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Blau Rocky
22 januari 2014, 17:10
Es war am Samstag sogar so das mein geplanter Zimmergang abgesagt wurde weil mein Vorgänger so hantiert hatte das mein Mädchen neben der Spur war. Wo ich natürlich vollstes Verständnis für hatte
flowerball
22 januari 2014, 17:33
Wenn sich so etwas anbahnt sollten die Mädels Abrechen denn Alarmknopf drücken und solche Typen müssen der Geschäftsführung bekannt gegeben werden damit sie mindestens ein Hausverbot erhalten.
Klingt ja nach einer Vorstufe zur Vergewaltigung was dann wiederum zur Anzeige gebracht werden muss.
Blau Rocky
22 januari 2014, 18:20
Ja aber oft haben die Mädels auch angst oder Hemmungen so etwas zu melden aus welchen Gründen auch immer
Und ich denke das dann auch schon einmal der nachfolgende Zimmergang dann nicht so gut abläuft wie eigentlich gewohnt.
Sind halt auch nur Menschen
Hunziker
24 januari 2014, 18:49
(...) Sind halt auch nur Menschen
Guten Morgen, Guten Morgen, Guten Morgen, Sonnenschein, hi Flo blieb dir verborgen? Nicht NUR Menschen..es sind Ladies und voran mit respekt zu behandeln.
Een Duits spreekwoord luidt: "Wer da schlägt sein Weib, Trifft seinen eignen Leib" :smoke:
Bösem Weibe kann niemand steuern.
en
Auf Weiber und Gewinn Steht aller Welt der Sinn
en
In schönem Leib Wohnt freundlich Weib.
http://www.youtube.com/watch?v=IStDxe_-P8g
Blau Rocky
24 januari 2014, 23:12
Ich war heute im GT. Habe jetzt sogar ein Bild vor Augen wer das mit den übergriffen war. Würde mich nicht wundern wenn er auch hier vertreten ist. Er ist sehr oft im GT. Und fällt auch auf mit seinem Auftreten. 👎👎👎für mich ein. No Go
Willi69
25 januari 2014, 14:55
Die Mädels haben ja das Recht, Gäste abzulehnen. Und die Mädels sind untereinander gut vernetzt. Es spricht sich schnell herum, welche Gäste "Problembären" sind - die werden dann von den Mädels gemieden. Wir als Forum können da leider gar nichts machen, im Zweifel muss das Mädel den Club wechseln. :rolleyes:
Blau Rocky
25 januari 2014, 15:10
Das stimmt. Ich sag ja auch nicht das das Forum daran was ändern kann oder soll. War halt nur der Meinung das es auch mal erwähnenswert ist.
Picasso 1
25 januari 2014, 18:02
Ik ben nu in GT. Het publiek bestaat uit:
- dikke mannen die hoogstwaarschijnlijk niet goed in staat zijn om te stoten
- oudere mannen waar weinig testosterongehalte van uitstraalt
- groepjes jongeren die zoveel heineken drinken dat ze hun leuter waarschijnlijk niet meer hard kunnen krijgen
- japanners die zo'n kleine lul hebben dat die zich makkelijk kan verstoppen in hun ongeschoren bos haren
- pannenkoeken die meer plezier beleven aan betaalde presales op de kamer dan daadwerkelijke copulatie.
Kortom, het typische GT publiek.
Oh ja, Picasso is er ook en die neukt wel stevig maar zijn bezoekfrequentie aan GT is dermate laag dat het moeilijk daaraan zou kunnen liggen. :rofl:
Ik ga maar weer eens eentje goed hard en stevig :fuck: en hopelijk wordt het niet 'Blau Rocky'. :biggrin:
Hunziker
25 januari 2014, 19:08
Ik ben nu in GT. Het publiek bestaat uit:
- dikke mannen die hoogstwaarschijnlijk niet goed in staat zijn om te stoten
- oudere mannen waar weinig testosterongehalte van uitstraalt
- groepjes jongeren die zoveel heineken drinken dat ze hun leuter waarschijnlijk niet meer hard kunnen krijgen
- japanners die zo'n kleine lul hebben dat die zich makkelijk kan verstoppen in hun ongeschoren bos haren
- pannenkoeken die meer plezier beleven aan betaalde presales op de kamer dan daadwerkelijke copulatie.
(...)
Mooie vattende opsomming, dat de dames überhaupt nog zin hebben :rofl: Zware waardering THUMBS UP ;)
(...) en hopelijk wordt het niet 'Blau Rocky'. :biggrin:
Nee idd...al heeft ze niet alleen in GT maar ook hier vermenigvuldigend vermogen :biggrin:
vrije jongen
29 januari 2014, 00:49
Net terug van GT. Alles behalve fit naar Bruggen getrokken (vrijkaartje met rap naderende verloopdatum) en eigenlijk de hele middag liggen slapen in de kino.
Line up ok voor een dinsdag met genoeg aantrekkelijke dames, al zie ik niet direct een 'kwaliteitsverschil' met overige clubs.
Niet echt scherp dus, maar in de avond nog wel twee halve uurtjes op kamer dan wel blokhut:
Denise: ongepopt van de kamer af.... alweer een tijdje terug dat een dame alleen met wilde pijpen
Adina: de eerste dag in GT voor de mooiste C-cups van Duitsland (en het snoetje mag er ook wezen), ik kreeg precies wat ik ervan kon verwachten en dat was ongebruikelijk genoeg op dat moment wel ok voor me... op verzoek niet te specifiek over de transfer vanuit Hessen, maar Boy69 en Bergm willen misschien een poging wagen om voor het weekend nog eens naar GT te gaan;).
bergm550
29 januari 2014, 14:55
Ik ben nu in GT.
Aanwezige meiden: paula, martha, mona, nikkie, sabrina, raissa, carmen, elisabeth, julia, emmanuelle, adina, emma, bianca, kendra, bea, amelia, mvr bosbeer, gt airlines, sonja, doro, lisa, rima, christina, manu, denise, rachel, angelina, michelle, rebecca, carine, amanda, lin, lulu, vanessa, rosa, nestya, ariana, graciella, adelina en nog zo'n 60 andere meiden.
Deze lijst is samengesteld met een bron, die anoniem wil blijven.
Aanwezige beren: ketserr, nikxxx, dah souza, ace2.
Weer update: zonnig weer, blauwe hemel, 1 graad en het is erg koud.
palimo
29 januari 2014, 16:33
Is ze lekkerrrr? mevr. Bosbeer!
Badslippers
29 januari 2014, 17:24
Ik ben nu in GT.
[ . . . ]
Is ze lekkerrrr? mevr. Bosbeer!
Nee joh, dat is vast onze Duivelse surf dude
Willem2
29 januari 2014, 17:38
Nee joh, dat is vast onze Duivelse surf dude
ketserr, nikxxx, "de souza", ace2....
Ik gok op Ace2 :)
Ace2
29 januari 2014, 18:15
Live from GT:
het is goed toeven hier. Goede line up met veel bekende beren. Ik heb 2 goede sessies gehad met Roemeense Adinna( nieuw) en Bulgaarse Simona.
Bij binnenkomst struikelde ik gelijk over Ketserr, waarna ik DeSouza moest teleurstellen met mijn komst. Het was goed NikXXX weer eens te zien. Binnen een jaar tref ik BerM550. "Zi zie je elkaar nooit, en zo zie je elkaar 2x. Wij gaan nog aan elkaar wennen" zeg ik. Volgens Boy69 is alles hier toneel."Ook op de kamer?" vraag ik verbaasd, waarop iedereen bevestigend knikt. 'Jammer voor jullie" mompel ik. Ik zit nu naast de ketsende Ketserr "Samen hebben wij 30cm" zeg ik trots.
Er zit nog een derde sessie in. Ik zit lekker in mijn vel. Dat mag ook wel weer een keer. Bianca dendert door de barruimte "als Kwtserr haar neemt, dan voelt ze nog niets" roep ik, waarop BerM550 vraagt of ik de lul van Kwtserr wel eens goed heb na gemeten. " ik bedoel zelfs anaal. besluit ik onze discussie.
Quads
29 januari 2014, 18:19
Aanwezige beren: ketserr, nikxxx, dah souza, ace2.
Ik gok op Ketserr :hah:
Hij Kent echt alle meiden bij naam :exactly[1]:
ketserr
29 januari 2014, 18:31
Ik gok op Ketserr :hah:
Hij Kent echt alle meiden bij naam :exactly[1]:
Zo is dat!!!!
Verzonden vanuit de kino
(Wat nou de wief werk niet?)
Willem2
29 januari 2014, 18:34
.
Zo is dat!!!!
Verzonden vanuit de kino
(Wat nou de wief werk niet?)
De bron blijft anoniem :rolleyes: ;)
ketserr
29 januari 2014, 18:57
De bron blijft anoniem :rolleyes: ;)
Voor jou wel maar de rest weet genoeg en weet dus wie die anonieme is.
Ace2
29 januari 2014, 19:50
Op herhaald verzoek van DeSouza gaat mijn mondharmonica af.
bergm550
29 januari 2014, 23:31
2de update: Er werd vandaag leuke muziek gedraaid. Zo hoorden we dit lied:
http://www.youtube.com/watch?v=KGuFn0RPgaE
bergm550
29 januari 2014, 23:33
En deze hoorden we ook:
http://www.youtube.com/watch?v=ZlFAn8-kytM
bergm550
29 januari 2014, 23:37
3de update: ik was vandaag op de kamer met Adina (nieuwe Roemeense), Elisabeth en Carmen. Het eten bestond uit o.a. varkensmedaillons, lasagne en mais-soep met kipreepjes. We hebben geen honger geleden.
De sfeer was gemoedelijk. Een mooie doordeweekse dag. De line up was uitstekend en het was gezellig ouwehoeren met andere beren. Kortom, doordeweeks GT bezoeken is zeker aan te raden.
bergm550
29 januari 2014, 23:42
Adina: de eerste dag in GT voor de mooiste C-cups van Duitsland (en het snoetje mag er ook wezen), ik kreeg precies wat ik ervan kon verwachten en dat was ongebruikelijk genoeg op dat moment wel ok voor me... op verzoek niet te specifiek over de transfer vanuit Hessen, maar Boy69 en Bergm willen misschien een poging wagen om voor het weekend nog eens naar GT te gaan;).
Bedankt voor je tip en derhalve waren Boy69 en ik vandaag in GT. ;)
optimist
31 januari 2014, 10:57
3de update: ik was vandaag op de kamer met Adina (nieuwe Roemeense), Elisabeth en Carmen.
.
Adina = Simona ex World ik denk.
bergm550
1 februari 2014, 18:09
Ik ben nu in GT. Het is druk.
Aanwezige dames: kira, amelia, bea, dafina, rachel, jana, denisa, helena, flo, olga, johanna, meggi, alyce en nog zo'n 70 andere meiden.
Aanwezige beren: watloper, van dattum, cupido, rex, quads, 2bat4you, nikxxx en dah souza.
Weer update: 7 graden, bewolkt en regenachtig.
Steeds meer mensen gaan met de fiets. Er stonden maar liefst 3 OV-fietsen voor de deur.
bergm550
1 februari 2014, 21:54
2de update: ik was met henrietta op de kamer, een hongaarse van 36 jaar. Ik kon het niet geloven, ze ziet er uit als 25. Was een goede sessie. Ik kon met haar tongzoenen, maar ze deed het wel voorzichtig met korte zoentjes. Likken laat ze niet toe, maar het pijpen en de sex waren goed. Een vriendelijke meid, maar verder geen herhalingsgevaar. Daarna zag ik Kathy (Kosovaarse) zitten. We hadden al een paar keer oogcontact gehad. Ik was al een paar keer met haar geweest, toen ze nog in Palace werkte. Ik ging naast haar zitten en ik kuste haar. Ze ging naast me zitten en ik streelde haar mooie kont en borsten.
Ondertussen had ijsbeer "watloper" zijn badjas uitgetrokken en deed een handdoek om zijn piemel en ging aan de paal dansen. Hij klom in de paal en draaide een rondje en gleed naar beneden. De meiden gierden het uit van plezier en Kathy genoot ook zichtbaar. Daarna ben ik met haar op de kamer gegaan. Echt een heerlijke sessie. Hartstochtelijk zoenen, ik likte haar borsten en poes. Ze ging tegenover mij zitten en streelde met haar voeten mijn borst.
Het was echt geil. Een hele leuke meid. Verder was het eten prima. Het is druk in de barruimte. Ik reed vandaag door Kaldenkirchen onderweg naar GT en heb weer twee Duitse woorden geleerd: Sitzcafe en Stehcafe. In Duitsland heb je cafés waar je alleen kunt zitten en cafés waar je alleen kunt staan. In de bar van GT kun je beide.
bergm550
1 februari 2014, 22:39
3de update: was vergeten te vermelden. IJsbeer rolo was ook vandaag aanwezig. Het is een gezellige avond qua beren en er hangt een leuke sfeer.
bergm550
2 februari 2014, 14:41
Ik ben nu in GT.
Aanwezige dames: Carine, Rachel, Tanya, Flo, Kira, Jana, Mercedes, Rosa, Andrea, Paula, Joanna, Sabrina, Lolly, Amelia, Alexa, Sandra, Shiva, Dafina, Lin, Carmen, Simona en nog zo'n 40 andere meiden. De lijst is samengesteld met hulp van gignnl.
Aanwezige beren: gignnl en mr pussy.
Weer: mooie zonnige dag met blauwe hemel, 8 graden.
Van Dattum
2 februari 2014, 22:30
Hier nog even een semi live bericht van GT gisteravond qua line-up dan..
Sab(r)ina, Kira, Flo, Olga, Joanna, Rachel, Denisa, Alyce, Maggy, Samira, Helena (nw roem), Lara, Jana, Lisa, Stefania, Amelia, Andrea, Vikki (nw Hog.), Paula, Annie, May, Lola, Mona, Miley Cirus lookalike, Ricarda, Felicitas, Emma, Asia, Henrietta (Hong.) Victoria (NL), Georgina (Roe).
Een beetje een mager lijstje, maar dat komt doordat ik het zelf moest uitzoeken en de anonieme Saunanamenfluisteraar niet aanwezig was in GT gisteren..
Hedostar
2 februari 2014, 23:14
Ik ben nu in GT.
Aanwezige dames: Carine, Rachel, Tanya, Flo, Kira, Jana, Mercedes, Rosa, Andrea, Paula, Joanna, Sabrina, Lolly, Amelia, Alexa, Sandra, Shiva, Dafina, Lin, Carmen, Simona en nog zo'n 40 andere meiden. De lijst is samengesteld met hulp van gignnl.
Aanwezige beren: gignnl en mr pussy.
Weer: mooie zonnige dag met blauwe hemel, 8 graden.
Een kleine aanvulling op het bericht van Bergm550. Op zondag 2 februari waren ook aanwezig:
Agnieska, Anna, Argentina, Christina(Roe), Dilara, Georgina, Helena, Kathy, Katja, Lara, Lin, Lorena, Mirabelle, Mona, Olga, Sophia. (En Shiva stond op het lijstje, maar ze was er niet. Of heb ik haar over het hoofd gezien?)
ketserr
8 februari 2014, 12:47
De anonieme namen fluisteraar zegt dat Jole Blon er niet is.
http://www.youtube.com/watch?v=bmEXIR5RTDc
http://www.youtube.com/watch?v=bmEXIR5RTDc
bart1975
11 februari 2014, 16:44
Nu in GT, er rustig. Verhouding beren vs DVP 1:3, line up ziet er goed uit!
Sent from my RM-875_eu_netherlands_278 using Tapatalk
bergm550
15 februari 2014, 19:36
Ik ben nu in GT. Het is supergezellig. Ik zit nu te dineren met Mr Pussy en Nikxxx. Er zijn veel ijsberen aanwezig. Zoveel heb ik er nog nooit gezien. Ketserr, Rex, Quads, Nikxxx, dah souza, Mr Pussy, Van Dattum, Rudi NL en buttinsky. Aanwezige vrouwen: Amelia, Patricia, Keisha, Flo, Bea, Amanda, Asia, Paula, Martha, Aurora, Dilan, Rachel, GT Airlines, Sam, Lola, Katja, Andra, Argentina, en nog zo'n 60 dames. En het regent buiten, tippel, tippel. Het eten is geweldig, zo is er deftige goulashsoep.
bergm550
16 februari 2014, 13:01
Ik ben nu in GT.
Aanwezige vrouwen: Amelia, Rachel, Nancy, Bea, Lin, Victoria, Joanna en nog 30 andere dames.
Aanwezige beren: boy69, gignnl en wacko66.
Weer: zonnig en 8 graden.
Muziek: ze draaien nu Stop in the name of luv van The Supremes.
bergm550
16 februari 2014, 14:27
2de update:
Aanwezige vrouwen: Jana, Olga, Patricia, Shiva.
Muziek: If I can't have you (Yvonne Elliman).
pistoleeke
24 februari 2014, 21:04
Is lolita niet meer in gt.
Lees enkel Lola en lolly op de aanwezigheidslijstjes of gaat het hier over
dezelfde dame?
ilovethaigirls
24 februari 2014, 22:41
Is lolita niet meer in gt.
Lees enkel Lola en lolly op de aanwezigheidslijstjes of gaat het hier over
dezelfde dame?
Je hebt in GT zowel Lola Lolly (nu eigenlijk Xena) als Lolita dus zijn 3 verschillende dames.
Ik hoor dat Lolita nog regelmatig aanwezig is maar moet zeggen dat ik ze op vrijdag al enkele weken heb gemist.
Hunziker
25 februari 2014, 00:04
Lolita werkt op en af basis dan weer meestal 10 dagen in GT en dan weer in het mooie Zwitserland waar de knaken per uur toch net iets beter voor haar klinken. Als ze in GT werkt, dan vooral door de week en vaak tot uur of 15:30 uur. Lolita is een vrij geoliede machine die haar tijd buiten gewoon goed besteedt en absoluut geen uur in GT gaat niksen. Als het niets is, stapt ze weer vroegtijdig op. Wellicht zeldzaam in een GT omgeving, maar in een Globe of de zuster tenten van Globe valt ze nauwelijks op. Die CH-standaard is toch niet te vergelijken met de DE-standaard. Toch blij dat dit kaliber ook in GT af en toe haar goudklompjes komt scoren.
bosbeer
26 februari 2014, 15:03
Gabriella vandaag weer in GT.
de duisburg spesjalist
26 februari 2014, 15:08
Gabriella vandaag weer in GT. welke bosbeer ;)
bosbeer
26 februari 2014, 15:53
welke bosbeer ;)
Brazil.
chefkok
26 februari 2014, 19:21
Iemand chayenne al terug gezien?
bergm550
26 februari 2014, 19:55
Iemand chayenne al terug gezien?
Ik vroeg het bij mijn vorige bezoek aan Rachel en zij zei dat Chayenne even pauze houdt, maar dat ze wel weer terugkomt. Wanneer wist ze niet.
chefkok
26 februari 2014, 20:05
Ik vroeg het bij mijn vorige bezoek aan Rachel en zij zei dat Chayenne even pauze houdt, maar dat ze wel weer terugkomt. Wanneer wist ze niet.
Dan veronderstel ik dat ze terug is van de USA. Dan zal ze wel gou wieder zijn
wayne r
27 februari 2014, 07:25
Joehoe! Back in belgium en vertrek zo meteen naar mijn favoriete plek op aarde : GT.
Kijk er naar uit want het is echt lang geleden. Totl straks voor een live update.
wayne r
27 februari 2014, 12:57
Kom net fris gewassen uit een bloedhete sauna en zit buiten wat te relaxen. Het weer is nog te doen.
Mn eerste sessie was met Andrea. Toegegeven niet echt mijn type qua uiterlijk (iets te romig en haartjes waar een normale vrouw het niet hoort te hebben). De sex was echter uitermate naar mijn zin : lekker ruw en diep laten pijpen, hitsig op haar kontje slaan en lekker diep met de nodige ketsgeluiden neuken. Klaargekomen in het mondje. Bovendien geeft Andrea er nog een deugddoend massage bovenop (en dan kunnen de oogjes dicht ;-)
Overige dames die ik bij naam ken : lulu, leona, bianca, inez, sylvia, mimi, minell, laetitia, annie. Verder nog een twintigtal andere. +- 30 beren.
Ps : er wordt (nu al) carnavalsmuziek gespeeld.
wayne r
27 februari 2014, 15:17
2e sessie was met Bulgaarse Leonea. Heb er slechts één woord voor : TOPVROUW!
Aansluitend sauna- en (laten we zeggen) lebbersessie met mijn favo Mimi. Niet gekomen maar desondanks toch ook één ander woord : HEMELS!
Populatie is ondertussen aangedikt tot een stuk of 50 dvp's en dito beren maar ik hou het voor bekeken.
See you next time GT!
ilovethaigirls
28 februari 2014, 13:55
Was zo rond 13 u in gt. Eerst rustig ommeletje gegeten en dan al mijn eerste ronde gemaakt met kasia. Was een erg korte sessie wat is die verdomd lekker. Ze wou nog wel door gaan maar dan zat ik al dood na mijn eerste kamer dus heb ik het rustig gehouden en ik wacht nog wat af wat gt vandaag nog te bieden heeft.
Wie er o.a. al zijn:
Kasia patricia miranda sabina sabrina rachel laura lisa karina olga lavinia leona victoria lulu jana luna shaira dalina lolly en speciaal voor chefkok is chayenne back in da house angelina michelle rosa andrea
Later wellicht meer...
ilovethaigirls
28 februari 2014, 15:05
Speciaal voor rex zijn er vandaag 2 daisy's. Verder nog silvia/lovely simona dilan sam laura mona jeanine nika melli vicky mila celina larissa myriam.
Net telefoon gekregen van may. Dat wordt dan straks mijn 2de 3de en 4de ronde. Wellicht boek ik beter een hotel want weet niet of ik nog ga thuis geraken :) .
Komt hier verder tamelijk traag op gang.
franske
28 februari 2014, 17:01
Als ik de berichten lees wil ik direct in de auto stappen richting GT ! :freu:
Werken er tegenwoordig ook mooie Aziatische dames ? En weet iemand wanneer Martha aanwezig is ? :plapper:
bergm550
28 februari 2014, 19:59
voor chefkok is chayenne back in da house
Goed te horen dat Chayenne weer in dah house is. Ik krijg al een geweldige erectie als ik aan haar denk.
chefkok
28 februari 2014, 20:41
Goed te horen dat Chayenne weer in dah house is. Ik krijg al een geweldige erectie als ik aan haar denk.
Dan ben je niet de enige!
ilovethaigirls
1 maart 2014, 09:23
Werken er tegenwoordig ook mooie Aziatische dames ?
Het antwoord is jammer genoeg negatief. Gisteren waren er alleen Lulu en Lin. Hele lieve dames met top service maar niet meer van de jongsten en optisch niet mijn ding.
Nog een kleine aanvulling van gisteren:
Kira Lara Lin Vanessa Mia Carmen Amelia Camilla Annie Beatrice Dina Nila Lola Mara Martina Vanessa waren er ook nog.
chefkok
1 maart 2014, 17:27
Ist ten dinsdag ne feestdag in Duitsland ?
bergm550
1 maart 2014, 21:37
Ik ben nu in GT.
Aanwezige beren: rex, cupido, ketserr, nikxxx.
Aanwezige vrouwen: shayenne rachel amelia kathy larissa cassandra julia dilana dilan dafina kasha kira sandy lola shaira argentina carine amira melly mara lulu vicky sabrina sandra larissa (engels) daisy annie celine jana patricia lucky daniella ariane en nog zo'n 70 vrouwen. Samengesteld met hulp van cupido.
Weer: bewolkt en 6 graden.
Muziek: er wordt nu Baby it's the last time gedraaid.
Megaboob Factor: de zus van lola loopt in GT rond. Dit is echt iets voor megaboob. Ze heeft cup E-F, 175 cm, slank en blond haar.
Alex68
2 maart 2014, 09:08
Nein Dienstag ist normaler Arbeitstag, ist a normal working day. Rosenmontag normally also but most don't work
bergm550
4 maart 2014, 11:15
Ik ben nu in GT. Het is een hoge uitzondering dat ik doordeweeks ga, maar ik had vandaag een dagje vrij en ik was meegereden met mijn vriend uit Zandvoort.
Snelwegen: rond 9:30 uur file van 3 km op A9 bij Amstelveen. A2 en A67 waren rustig. Om 11:15 kwamen we bij GT aan.
Weer Brüggen: zonnig en 8 graden.
Muziek: dit lied werd gedraaid bij binnenkomst.
http://www.youtube.com/watch?v=n1aSGRd0hg0
Aanwezige dames: mercedes, victoria, lulu, lin, amelia, bea, miranda en relatief veel meiden die ik nooit op zaterdag zie. Ik schat dat er zo'n 30 meiden zijn. Ook is die meid met cup F aanwezig.
Het is nog zeer rustig in GT. Er werden twee nieuwe dames rondgeleid. Ik zit hier met 2 andere gasten in de tent en in de bar was het ook zeer rustig. Zo rustig ben ik van GT niet gewend, omdat ik de zaterdag gewend ben. Alle meiden zaten me indringend aan te kijken, alsof ik honing aan mijn billen had. Ze zagen een kamerprooi. Ik voelde me even ongemakkelijk. Wellicht wordt het straks wat drukker, want te rustig is ook niet goed.
Aanwezige ijsberen: geen
bgdesign
4 maart 2014, 12:36
Bergm550,de meid met de f-cup heet Lexy, is van Italiaanse afkomst en sinds 1 week in gt. Heb zaterdag een heerlijke sessie met haar beleefd. In het begin was ik wel wat tja hoe zal ik het noemen...nerveus want zulke megaboobs zie je niet elke dag. Tongzoenen deed ze super, pijpen zeer goed en met drie verschillende standjes het harde werk maar afgemaakt. Toen we op de kamer kwamen was het eerste wat ze tegen mij zei...ik wil alleen heel hard geneukt worden. Kortom voor mij was het een goede kamergang.
bergm550
4 maart 2014, 13:00
2de update: het is nog erg rustig. Langzaam druppelen een paar zaterdag-meiden binnen, waaronder Sabrina. Het is koud in GT.
Wel een aangename sfeer en leuke muziek:
https://www.youtube.com/watch?v=EPOIS5taqA8&feature=youtube_gdata_player
bergm550
4 maart 2014, 13:09
3de update: het valt een beetje tegen qua dames. Wifi werkt uitstekend. Wel goede muziek:
http://youtu.be/sttWmXkYkd8
bergm550
4 maart 2014, 13:15
4de update: jullie willen het niet geloven, maar ze draaien nu Super Trooper van Abba:
http://youtu.be/saag5yKhv_s
Teiresas
4 maart 2014, 14:00
De laatste maanden was mij ook al opgevallen dat de muziekkeuze wat meer wordt afgestemd op de bezoekers dan op de werkzame dames.
Afgelopen donderdag bijvoorbeeld was het een leuke mix van 'modern' met dance uit de 80's, 90's en 00's. Een vooruitgang wat mij betreft...
vrije jongen
4 maart 2014, 14:44
De laatste maanden was mij ook al opgevallen dat de muziekkeuze wat meer wordt afgestemd op de bezoekers dan op de werkzame dames.
Afgelopen donderdag bijvoorbeeld was het een leuke mix van 'modern' met dance uit de 80's, 90's en 00's. Een vooruitgang wat mij betreft...
als je het belangrijker vindt om het gejengel uit je eigen jeugd te horen, dan muziek waarvan de meiden in een goede bui komen... dan kun je beter even de tuin in slenteren en jezelf in de vijver verdrinken. Prioriteiten staan goed geordend bij de GT clan:smile2:.
Hunziker
4 maart 2014, 14:53
als je het belangrijker vindt om het gejengel uit je eigen jeugd te horen, dan muziek waarvan de meiden in een goede bui komen... dan kun je beter even de tuin in slenteren en jezelf in de vijver verdrinken. Prioriteiten staan goed geordend bij de GT clan:smile2:.
Jup! Mee eens en ter aanvulling:
Stel je bent 20-25 jaar voor een DVP is dat een vrij logische/gemiddelde leeftijd. De hele dag door 80's, 90's en 00's te horen. Doorgaans niets uit hun jeugd. Nee ze worden er letterlijk knetter gek van op hun krukie. Een gezonde mix van alles en nog wat. O.a. the oldies, Roemeense House/Trance (voor de RO's), Top 40 heden, Mix-schlagers (remix Gute Morgen Gute Morgen Sonneschein;) :biggrin: en de Top 10 DJ's (dance/trance/club) in de wereld (in 2013: 6 van de 10 NLers). Overigens van deze laatste groep hoor je helaas te kort de NLse top DJ's in GT.
Juist door de spontane afwisseling worden dames en de heren goed geprikkeld. Alles behalve een monotoon muziek uitvoering dan wel een x-genre over tig uur.
http://www.youtube.com/watch?v=9iiOxUapkUI
Sorry, kon het niet laten :biggrin:
bergm550
4 maart 2014, 15:09
5e update: Carmen, Dilan en Dafina zijn ook binnengekomen.
bergm550
4 maart 2014, 15:43
6de update: amy (vietnamese) is ook aanwezig. Althans, ik zou zweren dat het amy is. Zo niet, dan is het een look-a-like.
Cupido
4 maart 2014, 16:02
Dafina, is dat de zus van dafy duck? :)
bergm550
4 maart 2014, 17:44
7de update: ik was met Jess (Russisch) op de kamer. Een lange blonde vrouw van 175 cm met cup D. Echt iets voor ijsbeer envert. Een geweldige sessie mee gehad. Heißer toller Sex.
Ik zit nu te eten. Er is goulash met rode kool, aardappelen, friet en kipfilets. Er zijn ook van die glazuurdodende desserts. Het is wat drukker geworden en de line up heeft zich verbeterd.
@Megaboob, de blonde vrouw met cup F is ook aanwezig. Ze kan net door de deur met haar enorme spanwijdte. We moeten een bordje om haar nek hangen met de melding: Zwenkingsgevaar, wat je ook op die lange harmonica-bussen ziet.
amigo70
4 maart 2014, 19:56
Zou het wel mooi vinden als ze m'n eigen favoriete muziek eens in een club zouden draaien...
Metallica, System of the Down, Bruce Springsteen, Foo Fighters. M.a.w. goeie rock muziek.
Limburger
4 maart 2014, 23:10
Ik was vandaag ook in GT. Door mij herkende meiden waren: Lin, Lulu, Cindy, Vanessa, Sonja, Viktoria, sara, Sabrina, Heidi, Dorothea. De line-up viel mij in de middag zwaar tegen, ik kom al heel wat jaren in GT maar ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zo weinig meiden daar heb zien rondlopen. opvallend afwezig was, dat duitse groepje van Lisa en Lina dat altijd bij elkaar samenklit, Monica en Nicol heb ik trouwens ook niet gezien, die zijn er op dinsdag ook meestal wel, verder waren er nog een stuk of 30 andere meiden, die ik niet bij naam ken. In de loop van de avond kwamen er daar steeds meer bij.
The Saint
5 maart 2014, 09:36
7de update: ik was met Jess (Russisch) op de kamer. Een lange blonde vrouw van 175 cm met cup D.
En blond haar dat opgestoken is?
bergm550
5 maart 2014, 10:03
Dafina, is dat de zus van dafy duck? :)
Klopt. Dat is die vriendin van Dilan. Ze is Macedonisch en heet geloof ik Dafina.
bergm550
5 maart 2014, 10:04
En blond haar dat opgestoken is?
Dat klopt.
ilovethaigirls
5 maart 2014, 10:57
Klopt. Dat is die vriendin van Dilan. Ze is Macedonisch en heet geloof ik Dafina.
@ Bergm : haar naam is Dalina
Megaboob
7 maart 2014, 13:06
De boob meister is in gt gearriveerd om de stand van zaken een op te nemen. Ik liep vrijwel gelijk tegen de nieuweling lexi aan uitgerust met 95E cup ofwel ca 600cc. Hoewel dit 28 jarige loedertje wilde beweren dat het natuurlijk materiaal was weet ik natuurlijk wel beter. Een helaas matige sessie van 30 min volgde. Alleen zoenen op de mond geen tongzoenen. Pijpen kort er voorzichtig. Wel lekker en uitgebreid met haar turbotieten gespeeld dat maakt veel goed voor me. Daarna sex met haar liggend op me. Lekker maar wel zwaar. Dit zogenaamde zusje van lola weegt een heel stuk meer. Toch lekker klaar gekomen zo met zicht op die nieuwe borsten!
Megaboob
Megaboob
7 maart 2014, 15:05
Megaboob heeft lust auf brust en slaat alweer snel toe. In mijn vernieuwingsdrang vandaag nog toppers zoals lola lolli lea suzi en nicole kunnen laten staan. Mijn hart sloeg over toen ik de met 390cc siliconen uitgeruste hongaarse electra spotte. Knappe slanke zwartharige schoonheid mij onbekend tot heden en 24 jaar op de teller. Heerlijk zachte siliconen en mooi rond dat bwvalt mij altijd. Na een uitgebreide en zeer overtuigende presale in het zitgedeelte, ja het komt nog voor, ook in gt ging ik onder hilarisch gejoel vol met rode lippenstift met een enorme erectie snel op kamer met deze schoonheid.
Pre sales waren een goede indicatie dit mokkel zoent hemels en voluit en pijpte me de hemel in. Werkelijk goed. Sex was ook buitengewoon goed. Ze bewoog prima mee en had er duidelijk zelf ook plezier in. Het kon dan ook niet uitblijven, een zinderend orgasme kwam!
Even samen uitpuffen de tijd vol gepraat en die zalige zachte borsten nog weer gelikt gevoeld enz. Ook altijd lekker is achter de dame staan en met haar borsten en repels spelen en ook dat hebben we nog voluit gedaan. Heerlijk!
Drze dame stormt mijn top 5 voor dit jaar binnen.
Megaboob
Teiresas
7 maart 2014, 15:51
Megaboob heeft lust auf brust en slaat alweer snel toe. In mijn vernieuwingsdrang vandaag nog toppers zoals lola lolli lea suzi en nicole kunnen laten staan. Mijn hart sloeg over toen ik de met 390cc siliconen uitgeruste hongaarse electra spotte. Knappe slanke zwartharige schoonheid mij onbekend tot heden en 24 jaar op de teller. Heerlijk zachte siliconen en mooi rond dat bwvalt mij altijd. Na een uitgebreide en zeer overtuigende presale in het zitgedeelte, ja het komt nog voor, ook in gt ging ik onder hilarisch gejoel vol met rode lippenstift met een enorme erectie snel op kamer met deze schoonheid.
Pre sales waren een goede indicatie dit mokkel zoent hemels en voluit en pijpte me de hemel in. Werkelijk goed. Sex was ook buitengewoon goed. Ze bewoog prima mee en had er duidelijk zelf ook plezier in. Het kon dan ook niet uitblijven, een zinderend orgasme kwam!
Even samen uitpuffen de tijd vol gepraat en die zalige zachte borsten nog weer gelikt gevoeld enz. Ook altijd lekker is achter de dame staan en met haar borsten en repels spelen en ook dat hebben we nog voluit gedaan. Heerlijk!
Drze dame stormt mijn top 5 voor dit jaar binnen.
Megaboob
Electra Wild ? http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/pornostar_electra_wild/girl/electra/from_a/club_10254
Megaboob
9 maart 2014, 14:10
Ja, Electra Wild inderdaad! Helemaal goed gelinkt door Teiresas, bedankt!
ilovethaigirls
11 maart 2014, 13:30
Was al iets na elf in mijn favoriete oord van verderf, samen met r een en nog een vriend. Zij hebben meer geluk dan ik want zij liggen al met een van hun stammfrauen in een hut. Ik wacht op may maar ik vrees dat dit nog enkele uren geduld vergt. Verhouding dames/beren is 3/1.
Wie er nu al zijn:
Cubaanse jasmin braziliaanse gabriella andrea melis heidi lulu sophia laura miranda lea claudia lorena nika beatrice amelia sabina sabrina isabelle bianca victoria lolly sandy lea lisa michelle angelina christina doro marianna cindy mona rachel electra flo
Later wellicht meer....
ilovethaigirls
11 maart 2014, 15:11
Veel beren en dames genieten buiten van een vroege lentedag zodat het binnen erg rustig lijkt. Maar de lineup is zeker top. Ik kreeg het net effe moeilijk toen vietnamese amy op me af kwam maar dit was slechts gezichtsbedrog want ze kwam voor de heer naast me.
Zijn er ook nog:
Die andere nika nastia pia nila celina arielle emma tina rosa emmy
masseurke
11 maart 2014, 16:24
Hm, Lorena, Nika, Victoria, Rachel... veelbelovend voor morgen! ILTG, kan je even nahoren of Kaissa en Patrizia er morgen zouden zijn aub?
Boy69
11 maart 2014, 19:52
De line-ip is inderdaad een stuk beter dan vorige keer dat ik in GT was.
Helaas hebben ze het lichtniveau in de bar dusdanig naar beneden gebracht, dat je de meiden amper nog ziet.
Hadden ze dat de vorige week maar gedaan, toen de dikke-konten-club hier aanwezig was
de duisburg spesjalist
11 maart 2014, 20:14
De line-ip is inderdaad een stuk beter dan vorige keer dat ik in GT was.
Helaas hebben ze het lichtniveau in de bar dusdanig naar beneden gebracht, dat je de meiden amper nog ziet.
Hadden ze dat de vorige week maar gedaan, toen de dikke-konten-club hier aanwezig was ik zou als ik jou was de volgende keer een grote zaklamp mee nemen straks schrik je je dood mat wat je je aan de haak geslagen heb :biggrin:
geert5
11 maart 2014, 21:28
De meeste grieten gaan zijn naar huis.
Nog veel beren hier.
ilovethaigirls
12 maart 2014, 11:59
Nog een kleine update van gisteren:
Nicky Bella Jeanine Vanessa Simona Dina Fiona May Sam Asia Mara waren er ook nog.
Zo kom ik dan op een 50-60 geIdentificeerde dames:
Amelia Andrea Angelina Arielle Asia Beatrice Bella Bianca Celina Christina Cindy Claudia Dina Doro Electra Emma Emmy Fiona Flo Gabriella Heidi Isabelle Jasmin Jeanine Laura Lea Lisa Lorena Lolly/Xena Lulu Mara Marianna May Melis Michelle Miranda Mona Nastya Nicky Nila Nika/Nina Nika Pia Rachel Rosa Sabina Sabrina Sam Sandy Simona Sophia Tina Vanessa Victoria + nog een 25-30 die ik niet kende.
Er waren dus meer dan 80 dames wat zeker niet slecht is voor een dinsdag. Neem daarbij het zonnige weer en een paar nieuwe optische toppers en het wordt gegarandeerd een topdag in GT.
Mijn topdag werd dan uiteindelijk toch nog voor een groot deel gevuld met een 3 à 4 uur durende sessie met May.
Volgende week zijn we er zeker terug maar dan wel op vrijdag :freu:
lekkersfan
12 maart 2014, 17:49
Zie Sandy in het aanwezigheidslijstje van dinsdag staan, iemand enig idee of ze er donderdag is?
Ja ik heb met de theke gebeld maar de zeggen dat ze aleen op de dag zelf kunnen zeggen of iemand er is,
als ik bel als ze open zijn kom ik voor mijn doen te laat aan als blijkt dat ze er die dag wel is. Want mijn reistijd is nogal lang
iemand enig idee wanneer ze er weer is ?
ilovethaigirls
12 maart 2014, 19:18
Zie Sandy in het aanwezigheidslijstje van dinsdag staan, iemand enig idee of ze er donderdag is?
Ja ik heb met de theke gebeld maar de zeggen dat ze aleen op de dag zelf kunnen zeggen of iemand er is,
als ik bel als ze open zijn kom ik voor mijn doen te laat aan als blijkt dat ze er die dag wel is. Want mijn reistijd is nogal lang
Tja zoals de theke het al gezegd heeft: een dame weet pas de dag zelf of ze aan het werk gaat.......
Dus ik kan je jammer genoeg ook niet helpen. Ik weet alleen dat ze er gisteren was en dat ze er de vrijdag meestal ook is.
Alvast veel geluk donderdag en als ze er is, vraag dan maar meteen haar telefoonnummer.
bergm550
12 maart 2014, 20:28
De theke heeft je het juiste antwoord gegeven. Niemand kan weten of een vrouw op donderdag zal werken. Ik weet dat wij 'normale' mensen precies weten waar we op een bepaalde toekomstige datum aanwezig zullen zijn, maar clubvrouwen weten dat niet. Zij leven niet zo ver vooruit. Als je werkelijk wilt weten, of ze er is, dan kun je het beste de volgende keer, wanneer je haar toevallig tegenkomt, even om haar mobiel nummer vragen en dan kun je met haar afspreken.
Dat doe ik ook altijd. Als een meid me bevalt, dan vraag ik na verloop van tijd om haar mobiel nummer en dan stuur ik haar de avond voor mijn bezoek een Whatsapp-berichtje dat ik er zal zijn. En dan moet ze zelf maar zien of ze komt of niet. Ga er ook niet van uit dat je een antwoord krijgt. Als ze er is, dan heb je geluk en is ze er niet, dan heb je pech. Het beste is gewoon dat je je niet vastklempt aan een bepaalde vrouw. Ga gewoon naar GT en geniet.
lekkersfan
12 maart 2014, 21:03
Dank voor jullie adviezen, ILT en bergm! Ik geniet zeker ook van GT als zij er niet is, maar ik ben niet zo bemiddeld en wil toch graag een keer met haar kameren. Was al blij om te zien dat ze weer eens in een presentielijstje stond. Zodra ik wel met haar geweest ben zal ik verslag uitbrengen en haar nummer vragen ! Heb de data dat ik naar GT kan vanwege werk als loonslaaf niet voor het uitkiezen. Loop al heel lang en weet dat je niet moet aan- of vastklampen. Ben 1 keer verliefd geweest, sterker nog bijna getrouwd geweest met een Poolse dame van de wallen voor een verblijfsvergunning, is dus al heel lang geleden ! Ze zou drie jaar bij me blijven, ik was verliefd op haar, zij deed mij voor de vergunning, uiteindelijk werd ze verliefd op een andere Nederlander en daar is ze toen mee getrouwd. Was achteraf maar goed ook (voor mij en voor haar) want ze was binnen de kortste keren zwanger ! Je maakt wat mee ....
speler
13 maart 2014, 11:08
is er al wat bekend over de line up vandaag en welke gezellige beren zijn er vandaa aanwezig. wij zullen met zn 4en vanaf een uurtje of 6 aanwezig zijn tot straks
Megaboob
13 maart 2014, 20:15
De boobmeister beleeft een uiterst geil weekje want na gt vorige week vrijdag, brussel maandag, lr dinsdag ben ik nu op donderdag alweer in gt. Tja soms is er een gelegenheid en het weer is mooi dus op naar het siliconen walhalla. En een tettenfeest is het vandaag! Lola, lolli, gulcan, elektra, lea, bianca, een mij onbekende dominicaanse, sabina,lulu, leona, suzan, en nog minstens 5 a 6 andere rijkelijk door de dokter bedeelde dames. Ook sonja komt net voorbij gemiauwd! Enige afwezige op mijn verlanlijst is asia maar met zoveel keuze is dat geen enkel probleem.
Vandaag na het eten begonnen aan een sessie van een uur met gulcan die er weer verdomd lekker uitzag vandaag. Slank en die heerlijke 325cc borsten en knap gezicht. Het werd een feest op de kamer lang zoenen en met haar borsten spelen terwijl zij mijn lul al met wat wonderolie had ingesmeerd en hem langzaam maar zeker gek maakte. Ze likte lekker aan mijn tepels en begon toe aan een fenomenale pzc. Gewoonweg heerlijk ze snapte me helemaal. Ik stelde gaandeweg een 69 positie voor en dat was goed dus haar ook lekker gelikt. Langzaam Maar zeker werkte ze met haar pijpkwaliteiten naar mijn hoogtepunt toe en na vrijwel een uur kwam ik zeer heftig. Zo heftig dat haar mond echt vol zat en ik ook nog eens haar hals en haar borsten helemaal volgespoten had. We konden er allebei om lachen gelukkig en na de grote schoonmaak nog even nagepraatven afgerekend. Gulcan is een 100 euro meisje en met de ft erbij was het 125 euro maar die betaalde ik graag want het was simpelweg hemels vandaag met deze schoonheid.
Gulcan stijgt met stip op mijn dameslijst!
Megaboob
Gisteren weer eens in het zonovergoten Bruggen geweest. Het was niet al te druk met een hele goede line up, waaronder Adella, Adriana, Asia, Bianca, Christina, Claudia, Cora, Dominica, Elektra (wat een lekker ding is dat), Ella, Emma, Flo, Gabriella, Gulcan, Heidi, Irena, Isabella (ned), Jasmin, Lea, Leona, Lilly, Lin, Lisa, Lona (nw Bulgaars), Lorena/JayJay, Mara, Martha (nw pools), Maya, Meggy, Mercedes, Miranda, Mona, Paula, Pia, Rachel, Sabrina, Samya, Samantha, Simona, Sonja,Stefanie, Suzan, Suzzy, Vanessa, Victoria.
In de kleedkamer hoorde ik 2 mannen tegen elkaar zeggen dat sommige idioten wel 50 namen wisten op te schrijven op internet. “Volgens mij neuken die kerels nooit” zei de dansende opa. “Nou, dat zullen wij dan nog wel eens zien” dacht ik en ik reeg Lea, Gabriella en Emma aan mijn piemel. De 3 sessies waren van goed tot uitmuntend.
Verder waren er nog DeSouza, HP001 en BBC. Veel gelachen en dol gemaakt. Ik werd de hele tijd opgejaagd door Jasmin.
Het was weer ouderwets gezellig in Bruggen.
Megaboob
13 maart 2014, 22:11
Ook vandaag zit de stemming in bruggen er echt goed in. Goede drukte en zelfs weer eens lichte wachttijden voorceen kamer. Een goed teken voor de dames die er dan ook vrolijk bijlopen.
Tot mijn geluk arriveerde asia dan toch. Beter last dan nooit. Haar feromonen bereikten me snel en de chemie was weer eens optimaal wat weer tot stomende sex heeft geleid net. Ik denk dat asia 5x gekomen is tijdens het beffen. Niet eerlijk want ik was even daarvoor al leeggemolken door gulcan. Asia kreeg het met haar lekkere pzc toch voor elkaar om mij ook wederom spetterend te laten klaarkomen in haar mond. Asia is en bljjft mijn prinses en mijn nr. 1 en maakte het in het afgelopen uur weer helemaal waar. Echt poolse degelijkheid, een topper en beest in bed!
Dit word moeilijk te overtreffen als er nog een derde sessie gaat volgen!
Megaboob
Megaboob
14 maart 2014, 01:05
met zoveel megaboob-dames in GT kon ik de verleiding niet weerstaan, en plakte ik er een derde sessie aan vast. Diverse dames lonkten naar de Boobmeister, zoals Sonja, Sabina, Lolli, Lola, Milis, Leona, Lea, en Elekta en nog een hele roedel. ook had ik Lisa naakt zien staan douchen in de saunaruimte, en dat liet me ook bepaald niet onberoerd, want deze dame heeft nog steeds een killer-body. Electra Wild was echter, naast Sonja, de meest doortastende Dame, en helaas voor Sonja, Maar dan wint Electa het momenteel qua looks en performance. Na een wederom zeer overtuigende pre-sales, waarbij mijn jongeheer fier overeind stond door het tongzoenen, het strelen, haar borsten en de uitgestraalde erotiek konden we gelukkig zonder wachttijd naar kamer 1, alwaar we wederom een heerlijke sex sessie beleefden samen, een herhaling van wat ik vorige week vrijdag ook al met haar beleefde. Dit was echt goed, beleving, passie, gewoon een lekkere meid die er zelf ook duidelijk zin in had, en die bepaald niet vies was van een stevige partij tongworstelen met me!
Resultaat: wederom mijn laatste zaad verschoten, dit was dan ook echt de laatste sessie van de dag, er zijn ook al veel dames naar huis, en de bar is stukken leger.
voor mij een hele goede GT dag met een welhaast perfecte line uo voor de boobliefhebber, wat een veelheid aan keuze en mooie gesiliconiseerde dames! Sfeer ook goed en gezellig, leuke muziek, mooi weer buiten, het echte GT gevoel. GT is voor mij weer op de goede weg!
Megaboob
bergm550
15 maart 2014, 17:49
Ik ben nu in GT.
Weer: bewolkt met zon en 11 graden.
Aanwezige beren: Van Dattum, ketserr, rex, cupido, nikxxx en dah sousa.
Aanwezige vrouwen: amelia, sabrina, kira, joanna, marianne, alice, daisy, shiva, rachel, jana, gülcan, lulu, save the whale, dilan, dalina, emma, leona, annie, samya, bea, nancy, lola, mona, electra en nog zo'n 60 meiden.
bergm550
15 maart 2014, 20:27
Die Italiaanse met cup F is er ook. Lexa heet ze geloof ik. Het is gezellig in GT. De line up is goed. Net in de sauna gezeten met rex en ketserr. Daarna nog even met Van Dattum en ketserr lopen ouwehoeren bij de sauna. Het is altijd gezellig het contact met andere beren. Vroeger gaf ik daar niks om, maar de laatste jaren ga ik het steeds meer waarderen. Ik zit nu een kopje soep te eten. Het is gezellig in de tent. Sommigen zitten voetbal te kijken. Ik geef niks om voetbal, maar het is leuk te zien dat gasten ervan genieten. Dat is het bijzondere aan GT, het is een samenspel waar een goede line up en gezelligheid te zamen komen. Ik ga maar eens op jacht naar een vrouw nu. Het wordt langzamerhand tijd. De hoogste tijd.
bergm550
15 maart 2014, 21:52
Spitsuur in GT. De kamerwachttijden zijn opgelopen. Ik zie een zee van ijsberen voor me. Weinig vrouwen. Van Dattum zit met Sabrina te wachten op een sleutel en ik heb zojuist Rachel gevraagd. Ik sta dus nu ook op de wachtlijst. Zal wel een half uur gaan duren.
bergm550
15 maart 2014, 23:45
Ik ben net terug van de kamer met Rachel. Het is rustiger geworden. Spitsuur is voorbij.
bergm550
16 maart 2014, 17:17
Update zondag 16 maart:
Weer: zonnig en 14 graden.
Aanwezige beren: gignnl, hedostar en buttinsky
Aanwezige vrouwen: zelfde als op zaterdag
Ik was op de kamer met Sabina (Roemeens/Russisch). Was de eerste keer en ze pijpt net zo goed als Elibabeth. Het is zeer druk in GT. Er worden al sinds 16:00 uur kledingzakken uitgedeeld. Het lijkt wel alsof de zaterdag steeds rustiger wordt en de zondag steeds drukker.
partyrocco
18 maart 2014, 01:04
Ik ben vanavond met Jade naar een kamer geweest, wat een mooie dame is dat zeg! Ze is nieuw sinds vorige week en was vandaag vaak aan de bar te vinden. We raakte daar dan ook aan de praat, echt een leuke en lieve meid.....een fantastisch lichaam....wauw!! Ze heeft nog niet zo lang geleden siliconen laten zetten en die zien er fantastisch mooi uit!
Ze neemt echt de tijd voor je en laat je op je gemak voelen, ook heeft een vlotte babbel en hebben dan ook lekker gekletst.
Ze pijpt hemels en haalde m'n hele pik naar binnen dus deep throat is voor haar geen enkel probleem (20cm+).....pfffff bah wat lekker...;-)) Het lijkt wel een pornoster want alles kan en gaat zo vanzelf dat het lijkt alsof je zelf in een film mee speelt, wat een sex!!
Ik ben 1,5 uur geweest en heb een wereldtijd gehad, ze zal me zeker terug zien....best GFE voor mij! We hebben na afloop nog even samen gedoucht.
chefkok
18 maart 2014, 16:16
Nu in GT.
Het is druk voor een dinsdag. De vaste dinsdag stamgasten zijn aanwezig.
Veel nieuwe gezichten hier te zien.
Mijn eerste kamer was met de nieuwe Rebecca. Verslag volgt nog.
Hunziker
18 maart 2014, 21:32
Ik ben vanavond met Jade naar een kamer geweest, wat een mooie dame is dat zeg! Ze is nieuw sinds vorige week en was vandaag vaak aan de bar te vinden. We raakte daar dan ook aan de praat, echt een leuke en lieve meid.....een fantastisch lichaam....wauw!! Ze heeft nog niet zo lang geleden siliconen laten zetten en die zien er fantastisch mooi uit!
Ze neemt echt de tijd voor je en laat je op je gemak voelen, ook heeft een vlotte babbel en hebben dan ook lekker gekletst.
Ze pijpt hemels en haalde m'n hele pik naar binnen dus deep throat is voor haar geen enkel probleem (20cm+).....pfffff bah wat lekker...;-)) Het lijkt wel een pornoster want alles kan en gaat zo vanzelf dat het lijkt alsof je zelf in een film mee speelt, wat een sex!!
Ik ben 1,5 uur geweest en heb een wereldtijd gehad, ze zal me zeker terug zien....best GFE voor mij! We hebben na afloop nog even samen gedoucht.
Deze?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34132-Jade-(Duitse)
Kort werkzaam in LR en nu in GT?
MichelJ
18 maart 2014, 21:56
Deze?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34132-Jade-(Duitse)
Kort werkzaam in LR en nu in GT?
Deze Jade is nog steeds geregeld werkzaam in LR (wellicht gecombineerd met GT?)...
Vendezz
20 maart 2014, 14:23
Op dit momeny veel topless dames cq naakt of bijna.. lekker gezellig.. niet te druk.. line up gevarieerd in alle smaken
Live from GT:
Om 13.30u aangekomen en de parkeerplaatsen bleken allemaal bezet. Snel werd de Hummer van stal gehaald. Ik besloot echter geduldig wachten, waardoor na een kwartiertje iets voor mij werd geregeld.
De drukte kerk mee te vallen. Nu oogt het zowel binnen als buiten druk met: Emma Michrlle Leona Lea Sandra Romina Carmen Miranda Lara Lusa Fli Cira Anny Issabelka (Ned.) Bianca (Ned.) Melissa Lolly Katha Meggy Innez Dorina (is er vandoor met mijn pepermuntballetjes) Tsnys (pl) Lola Lin Valeria Mona minnel Lara Jasmin Martha
Mijn eerste sessie was met Emma en was goed.
Even wat gegeten met een bekende dn nu laat ik mij lastig vallen in de bar door meisjes die veronderstellen dat dit mijn eerste keer is. Ik moet duidelijk vaker komen ;)
uit het komen en gaan van dames herleid ik dat er nog geen wachttijden zijn.
Wordt vervolgd.......................
Teiresas
20 maart 2014, 16:41
het weer is zo mooi dat ik zo ook maar eens richting GT trek...
Live from GT:
Er zijn kleine wachttijden ontstaan met: Hanuce Paula Samantha Maya Cheistina sabrina Pim Tanja (dld) Vanessa Julliete Karina Janyce Tina (nw Bul) Simona Mara Sylvie Shiva Jayjay/Lorena Melissa Ada Claudia Asua
HP001 is ook gearriveerd, net als Pim. Ze kwam op mij af gerend alsof wij 2 oud geliefden waren. "Ruiken ze dat jij geld hebt?" vraagt HP001. Volgens HP001 is GT een zagen voor vrouwen. Anders zouden ze allemaal verkracht worden op die achteraf fabrieksterreintjes. Daar niet je toch niet aan denken als je staat te lassen achter een freesmachine en iets verderop ligt een Riemeentje wijdbeens waar sperma uit haar kut druipt. De productiviteit zakt gelijk in. En voor wij uit de recessie zijn zotten wij er sl weer in.
Voordeel van dit mooie weer is dat je lekker buiten kunt zitten. Nadeel is dat de barruimte minder vol lijkt, waardoor jr die kenmerkende drukte mist. Wat ik nietis is dir mooie nieuwe Bulgaarse Tina. Typisch Bosbeer meisje,
de muziek kwaliteit is wisselend. Nu is het hoempapa muziek. Minder mijn ding. Het lukt mij nooit dat rytme aan te houden tijdens het neuken.
De huiskamervraag is: waar is Teiresas?
ketserr
20 maart 2014, 17:47
Live from GT:
Daar niet je toch niet aan denken als je staat te lassen achter een freesmachine.
:gruebel: :gruebel: :gruebel: :gruebel:
Live from GT:
De sfeer is een beetje ingehakt. Dat wordt opgelost door de volumeknop van de muziek open te draaien.
Zojuist een sessie met Duitsd Melody gehad. Een blinde porno chick met tatoo"'s en megaboobs van hier tot gunter. Helaas geen zoenen en FT. Naar al met al niet slecht. Leuk voor de heb,
HP001 is op zoek naar Teiresas. Hij herkent in diverse mannen deze bekende ijsbeer. HP002 spreekt echter niemand aan. Dat durft hij wel, maar doethij gewoon niet. Ik stel voor de rollen om te draaien. Teiresas weet dat wij er zijn. HP001 moet naast zo'n man gaan staan en ik kom dan op de mij zo karaktersieke manier de barruimte binnen. HP001 gaat dan trillen, als bij wijze sd grond trilt doof mijn imposante voetstappen. Nadat wij dit hebben gedaan vraagt HP001 zich af of het heeft gewerkt. "Ik denk dat dir man nu denkt dat jij Parkinson hebt" antwoord ik.
BertB en Choco (better known as BBC) zijn er ook. Ik verlekker mij aan Tina, die volgens HP001 nog geen 18 kan zijn (volgens mij wel) en Isabella. Wat een lijfjes. HP001 is druk bezig met de kwestie Teiresas.
THE search continues.....................
Hunziker
20 maart 2014, 20:10
Live from GT: (...) Daar niet je toch niet aan denken als je staat te lassen achter een freesmachine (..)
Live from GT: (..) De drukte kerk mee te vallen.(...)
Ja Ace heeft een borreltje te veel op, Proost Ace;). Of is het een bijwerking van de pepermuntballetjes? Ace denkt al wel aan zijn zonden :biggrin:
Live from GT:
Sonja en Stefanie zijn gesignaleerd.
Teiresas heeft ons gevonden. Eind goed al goed.
Het is rustig gewoden. Bedtijd....................
Ja Ace heeft een borreltje te veel op, Proost Ace;). Of is het een bijwerking van de pepermuntballetjes? Ace denkt al wel aan zijn zonden :biggrin:
Het orgasme komt na de zonde.
ketserr
20 maart 2014, 23:39
Live from GT:
Daar niet je toch niet aan denken als je staat te lassen achter een freesmachine s?
Nou volgens mij is het hardcore witteboordenclub taal.
KanariePiet
21 maart 2014, 14:02
Na 10 weken nog eens in GT beland, samen met Vendezz en 007. Veel voor mij onbekende gezochten onder de meiden. Veel zoets om te ontdekken dus!
Daarnet Rex en Cupido leren kennen. Nu een paar pintjes drinken en dan gaan we los!
Vendezz
21 maart 2014, 19:04
Status update... veel beren.. line blijft matig. 007 en Kp nog steeds niet los.. verwachting is na de avond shift meer optuc gvrouwen
KanariePiet
21 maart 2014, 22:41
Daarstraks losgegaan met Lavinia en nu aan het wachten op een sleutel voor de 2de kamergang. Hongaarse blondine van wie ik de naam al weer vergeten ben... Sebiet tijdens het neuken toch nog maar eens vragen;)
KanariePiet
21 maart 2014, 23:48
Mira was dus de naam. En: woooooow!:biggrin::freu:
licky luke
21 maart 2014, 23:58
Mira was dus de naam. En: woooooow!:biggrin::freu:
Plopperdeplopperdeplop...
Teiresas
22 maart 2014, 00:10
Zojuist een sessie met Duitsd Melody gehad. Een blinde porno chick met tatoo"'s en megaboobs van hier tot gunter.
Was dat die babe met die rood-witte stok die steeds tegen de bankjes botste?
Teiresas
22 maart 2014, 00:15
HP001 is op zoek naar Teiresas. Hij herkent in diverse mannen deze bekende ijsbeer. HP002 spreekt echter niemand aan. Dat durft hij wel, maar doethij gewoon niet
Zijn broer? Is 1 HP niet genoeg?
Zijn broer? Is 1 HP niet genoeg?
Sssssst, dat is zijn alter ego :gruebel:
pistoleeke
22 maart 2014, 13:43
Straks rond 17u ben ik in GT, iemand de volgende dames al gezien: kaisa, mimi, jana, jess, celine, daisy,lin ....??
Kwestie van me al wat voor te bereiden en op te warmen hé:teuflisch::freu:
Hunziker
28 maart 2014, 09:17
Aangekondigde Polizei kontrole:
Samstag 29-3-2014 B 221 : Niederkruchten, hoogte van A 52
Sonntag 30-3-2014 B 221 : Niederkruchten, hoogte van L 372
NB: ervaring leert dat de hele weg op zo n controle dag op en af wordt gecontroleerd.
Met enige intensivering voor en net na de sluitingsuren van GT. Versterking komt doorgaans uit Kaldenkirchen via de L29 naar de B221.
bergm550
29 maart 2014, 18:03
Ik ben nu in GT.
Aanwezige beren: quads, rex, cupido, 2bat4you.
Aanwezige vrouwen: katy daisy dorina isabelle lisa mercedes olga amelia dalina miranda marianne simona larissa lola joanna jana irena sabrina
Weer: zonnig en 19 graden.
Het is druk. Ik moest een half uur op een sleuteltje voor een kluisje wachten. Andere gasten accepteerden een kledingzak.
bergm550
29 maart 2014, 23:28
2de update: ik was op de kamer met rachel. Het is druk in GayTay. Line up is prima. Quads heeft van die lichtgevende staafjes meegenomen, die altijd gretig aftrek vinden bij de dames. Je kunt deze om je pols binden. Zelf draag ik ook zo'n polsbandje. Ik vind het wel wat hebben. Ik heb dit keer een groene.
Het eten was uitstekend. Ik had gedineerd met van dattum. Er wordt leuke muziek gedraaid. Het is gezellig en er hangt een leuke stemming. Er werd zojuist een lesbo-act gegeven door twee dames. Er wordt een leuke mix gedraaid van dance en pop muziek. Zo werden onder andere deze nummers gedraaid:
http://youtu.be/wgP0-b2jzog
bergm550
29 maart 2014, 23:35
http://youtu.be/7hbT29lQQuE
bergm550
30 maart 2014, 01:47
3de update: ik was op de kamer met Amelia. Sluitingstijd nadert en het is rustig geworden in GT. Velen zijn huiswaarts gekeerd naar huis en haard. De klok gaat om 2:00 uur een uur vooruit, dus het is dan 3:00 uur. Ik ben moe en heb pijn in mijn keel. De rook van de sigaretten hangt als een gordijn boven de bar. Maar verder was het een mooie dag. Slaap lekker allemaal.
partyrocco
30 maart 2014, 14:34
Dat is ze zeer zeker niet! Jade heeft een super service en is overigens drie weken geleden bij gt begonnen.
Ze is Nederlands!
Lang blond haar
Bruine ogen
Siliconen d/e cup
Mooi strak lichaam en goede verhoudingen
Ze is er meestal op (volgens jade) ma di do vr en soms zat.
Partyrocco
bergm550
30 maart 2014, 16:28
Ik ben nu in GT. De line up is mager.
Aanwezige vrouwen: rachel, shiva (met blond haar), andra, amelia, dorina, samya, ellis, lina, miranda, larissa, kira, sabrina (roemeens) en nog zo'n 40 meiden. Het valt tegen qua vrouwen.
Het is niet druk. En het weer is niet zo mooi als gister. Alles omvattend is het een beetje een matte dag. Ik was op de kamer met Andra. Dit was een prima sessie.