PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (4eKwartaal 2013)

Ace2
3 oktober 2013, 20:17
Live from GT:

in tegenstelling tot de verwachtingen was het niet extra druk, al zijn er nu wat langere wachttijden. Die wachttijden worden veroorzaakt door: Hasmin julliette Larissa Martha nicolle/Michelle Mara lulu Alice Lea suzzy jayjay leonie Laura ('s middags nog thekefrau) Lola Paula Maria flo dunya paria dorina shiva lin elusabet gia sabrina (2x) karja Anny Lisa bonny Lilly misscha tanya Isabelle Vegas ( new Russisch) Mercedes Lara Stefanie lolly Amanda carmen Lisa gulcan olga Vanessa julie rosa Cora barbi Samantha Victoria . In de bijrol fungeren HO001 Jack42 Boy69 MegaBoob Hunziker

zelf heb ik de hoofdrol gespeeld met Alice die vooral mooi is en een redelijke service ( geen zoenen niet veel gefrunik maar wel Gied neuken en FT) en Jasmin ( supersessue)

Lulu wilde HP001 in de bar pijpen ; op mijn kosten( maar rende snel weg. Jack41 wad gelukkig met Amy.. Hunziker vertelt allerlei complottheorien en ik luiste ademloos. "Ik speel in een James Bondfilm" zeg ik tegen HO001. "Als de gebochelde bief?" vraagt HP001.

axel_321
3 oktober 2013, 20:27
@Ace2, bedoel je Lea of Lia zoals in het forum????

Jansen
3 oktober 2013, 21:09
Kan iemand de komende dagen uitvogelen (wat 'n woordkeuze) of Patrizia er volgende week maandag nog zal zijn?

Dank
Masseurke

Ga maandag even kijken ?

Jack42
3 oktober 2013, 22:16
Patrizia is al weg en Ace2 bedoelt Lea.

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

axel_321
4 oktober 2013, 14:26
Lea heeft geen draadje maar Lia wel?????? Lijkt in eerste instantie vreemd gezien de hoge kamer-op-en-af frequentie van Lea maar ik vermoed dat ik begrijp hoe het zit. Dat zou me dan in haar geval weer niet verbazen want dan zou een draadje slecht uitkomen maar dan hoort mijn bijdrage in elk geval niet in het draadje van Lia.

broodpoot
4 oktober 2013, 14:51
Lea heeft geen draadje maar Lia wel?????? Lijkt in eerste instantie vreemd gezien de hoge kamer-op-en-af frequentie van Lea maar ik vermoed dat ik begrijp hoe het zit. Dat zou me dan in haar geval weer niet verbazen want dan zou een draadje slecht uitkomen maar dan hoort mijn bijdrage in elk geval niet in het draadje van Lia.

Lea heeft wel een draadje, dit moet 'm zijn:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33987-Lea-(Thaise-Poolse)-ex-Kim-LR

flens
4 oktober 2013, 18:10
Vegas ( new Russisch)
Vegas ist nicht neu, es ist die vor vielen Jahren unter "Mercedes" berühmte Dame.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7327-FKK-Harmony-in-Seevetal-Vegas-ex-Roxanna-Mercedes
Bitte einen schönen Gruß an sie aus Deutschlands Norden :). Wir vermissen sie im Harmony.

KevinK
4 oktober 2013, 18:42
Vegas ist nicht neu, es ist die vor vielen Jahren unter "Mercedes" berühmte Dame.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7327-FKK-Harmony-in-Seevetal-Vegas-ex-Roxanna-Mercedes
Bitte einen schönen Gruß an sie aus Deutschlands Norden :). Wir vermissen sie im Harmony.

Toch mooi dat er wat kwaliteit terugkomt.

axel_321
4 oktober 2013, 19:05
Lea heeft wel een draadje, dit moet 'm zijn:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33987-Lea-(Thaise-Poolse)-ex-Kim-LR

Helemaal goed broodpoot, ithanks, k kreeg het niet in beeld na mijn search hier maar alles klopt in je link. Ze wisselt GT af met Globe, gelukkig kom ik ook af en toe in Zurich al hebben ze daar andere prijzen.

Jari
8 oktober 2013, 18:28
Kan iemand me verder helpen ben op zoek naar Joy (Pools maar woont al geruime tijd in Duitsland, leuke spontane dame super figuur, b-cup, neus piercing, lange blonde haren)? Was 2 jaar geleden regelmatig in GT en nu?

RAUL7
8 oktober 2013, 18:29
Kan iemand me verder helpen ben op zoek naar Joy (Pools maar woont al geruime tijd in Duitsland, leuke spontane dame super figuur, b-cup, neus piercing, lange blonde haren)? Was 2 jaar geleden regelmatig in GT en nu?

Nu zit ze in Yin Yang!

Jari
8 oktober 2013, 19:45
Dank je RAUL7! Je weet toevallig niet welke dagen ze daar is?

Picasso 1
8 oktober 2013, 19:57
Op vrijdag of zaterdag is ze er vaak aanwezig, al bijna een paar jaar overigens.

Jari
8 oktober 2013, 20:31
Dank je! Is gewoon een super meid op alle gebied ;-) en was haar een tijd uit het oog verloren...

Cupido
9 oktober 2013, 01:56

zag haar vorige week vrijdag in lr

BSesamstraat
12 oktober 2013, 01:01
Net bij het naar huis gaan stond er nog een ziekenauto voor een van de meiden. Hopelijk valt het mee..

bergm550
12 oktober 2013, 16:48
Ik ben nu in GT. Het is een mooie herfstdag. Het was zonnig met zo'n mooie mistige nevel. De bomen zijn mooi rood en geel in Brüggen. Het is niet druk in GT. Aanwezige beren: "de souza", ketserr, rex, cupido en quads. Aanwezige meiden: Alexia, Rachel, Shayenne, Amalia, Joanna, Jill en nog zo'n 60 andere meiden.

de duisburg spesjalist
12 oktober 2013, 17:13
eerlijke beer die bergm550 hou er wel rekening mee bergm 550 dat door baaltjes op het spoor de treinen vertraging op kunnen lopen ;)

bergm550
12 oktober 2013, 19:10
2de update: aanwezige vrouwen: lolly, mercedes, lola, dilan, dalina, simone, jenny, julia, marianne, celina, andrea, anna, mona, gülcan, irina, carmen, isa, enz. Ketserr en Cupido blijven namen noemen, maar ik kan het niet bijhouden.

bergm550
12 oktober 2013, 21:51
3de update: Rex deed de polonaise met drie andere gasten. Ze dansen er stevig op los. Buttinsky is ook aanwezig en heeft de ster van Emma gezien. Binnen is het erg donker. Er is geen kut te zien. Ik dacht dat het aan mijn contactlenzen lag, maar Buttinsky zag ook niets. Ze moeten wat meer verlichting hebben. Ik ben zojuist met Shayenne geweest. Aanwezige vrouwen: Asia, Miranda, Emma, Kira, enz.

bergm550
13 oktober 2013, 00:41
4de update: live uit kamer 21, ik ben met Dilan op de kamer. Wil de gast in kamer 20 een beetje stiller zijn. You're killing the romance. :)

ketserr
13 oktober 2013, 11:51
Damestand tot nu toe
Rachel, Lisa, leona, blonde Patti Scialfa, Irina, Juilliette, Marina en Rosa

popey01
13 oktober 2013, 12:49
ketserr sta je ze voor de deur op te wachten zijn op zondag pas om 13 uur open :hammer:

ketserr
13 oktober 2013, 13:42
ketserr sta je ze voor de deur op te wachten zijn op zondag pas om 13 uur open :hammer:

Het is een makkie om een paar namen te noemen.

bergm550
13 oktober 2013, 13:43
Ik ben nu in GT. Het weer is regenachtig. Bij aankomst om 12:45 uur stond er 30 gasten voor de deur te wachten, die in groepjes van 6 naar binnen mochten. Er is een gezellige sfeer en de line up is goed. Aanwezige vrouwen: Rachel, Lin, Joanna, Dilan, Dafina, Carmen, Mercedes en nog zo'n 50 andere vrouwen. Aanwezige beren: ketserr en de gebruikelijke zondagstamgasten.

bergm550
13 oktober 2013, 16:21
2de update: ik was zojuist met Elisabeth op de kamer. Was wederom een mooie sessie. Er hangt een goed sfeertje. Een gezellige zondagstemming. Wat minder jachtig. Het gaat er allemaal wat ontspannender aan toe. Aanwezige vrouwen: Luna, Marianne, Kira, Mona, Anna, Lolly, enz.

Jansen
13 oktober 2013, 21:09
Ik ben nu in GT. Het weer is regenachtig. Bij aankomst om 12:45 uur stond er 30 gasten voor de deur te wachten, die in groepjes van 6 naar binnen mochten. Er is een gezellige sfeer en de line up is goed. Aanwezige vrouwen: Rachel, Lin, Joanna, Dilan, Dafina, Carmen, Mercedes en nog zo'n 50 andere vrouwen. Aanwezige beren: ketserr en de gebruikelijke zondagstamgasten.

Het lijkt wel een gangbang om Gt in te mogen. Haha.

ketserr
13 oktober 2013, 23:07
2de update: ik was zojuist met Elisabeth op de kamer. Was wederom een mooie sessie. Er hangt een goed sfeertje. Een gezellige zondagstemming. Wat minder jachtig. Het gaat er allemaal wat ontspannender aan toe. Aanwezige vrouwen: Luna, Marianne, Kira, Mona, Anna, Lolly, enz.

Oooh yeah Luna!!!

Quads
14 oktober 2013, 12:12
Was weer erg gezellig in GT zaterdag.
Het is alleen jammer dat het overdag vrij fris is in de club en in de avond wordt het erg warm...
Komt natuurlijk ook omdat er dan heel veel mooie vrouwen in de club rond lopen en daar krijgen we het allemaal natuurlijk wel een beetje extra warm van:)
De muziek van onze DJ werd eindelijk iets meer gewaardeerd dan normaal.
Er waren meerdere beren die het gezellig vonden en zich ook aan een dansje waagden.
Ons groepje vermaakt zich altijd op zaterdag want van alleen maar stil zitten wordt je toch niet echt vrolijk.
Isabella vroeg aan mij of ze hier nou in een Disco werkte of in een Club....
Wordt er nog geneukt of hoe zit dat....vroeg ze met een smile op haar gezicht.
Dus al met al weer een prima zaterdag gehad daar.:freu:

Ace2
16 oktober 2013, 18:03
Live from GT:

Het is niet heel druk. Ik heb de indruk dat er iets minder vrouwen zijn, maar wel van goede kwaliteit: Isabelle Lakeisha Mara Leona Emma Dunya Unns Emy Shiva Sabrina Lea Katja Lolly Doro Christina July Julliete Bisnca (Ned.) Stefanie Maria Alyce Innez Elena Ola Zoe Layra Lin Valentina Carmen Vanessa Jana Maya Samira ( Indisch) Mona Morena Adriana Bonny Eva Paula Natasja Nila lina Steffi Sophia (dld) Nikita Heidi Julia/Rosa

Aan ijsberen kun je aantreffen: DeSouza NikXXX De Paus Bosbeer ijsbeer11 Magic-G. Grote afwezige is HP001. Dat is te merken aan de sfeer. De dames klagen. Geld is schijnbaar eenvoudig te verdienen maar zonder HP001 gibt es keine spass. "Aber es' gibt mir" roep ik maar de gezichten gaan alleen maar sipper staan. Op advies van Bosbeer himself ben ik met Hongaarse Sabrina weggeweest en dat was zeker voor herhaling vatbaar: goed zoenen en laat zich lekker gaan waarbij ze nergens nee tegen zegt.

Er lopen een paar mooie nieuwe exemplaren rond. Maar ook Asia en Daisy

Isa zit op mijn schoot en dat schrijft wat moeilijk, zeker nu E in de gaten heeft wat ik aan het doen ben. " I crush your balls" Ik vraag hoeveel extra dat kost.

Ondertussen zijn ook Cora Svetlana en Millis gearriveerd.

ketserr
19 oktober 2013, 20:36
Het is onder protest maar voor me trouwe GT maat die mij vraagt dit lijstje te posten doe ik dat.

Aanwezig: Fiona, de sonja, jana, mona, nancy, juliette, emma, leona, elena, narianne, annie, sabrina, miranda, samira, lucky, desie, isa, lea, irina, carmen, bea, amalia, jenny, sandy, kira, flo, jessica, sonia, lolli, lola, claudia, milena, nastya, olga, silla, patricia, nicole, cora, maggie, alyce, isabel, july, lina, marina, dina, mercedes. Dunya, kaisa, danieela, , ginger, rosa, stefania, lea, andrea, ramona (nw), laura, sabina, simone , ariane, Louise Swetlana Luna alia vanessa Adèle, Katy, Mae.
Is uiteraard niet compleet.

dominik
19 oktober 2013, 21:34
Ist das die blonde Sabina mit dem Rosen-Tattoo auf dem Rücken ?

Van Dattum
20 oktober 2013, 22:50
Ist das die blonde Sabina mit dem Rosen-Tattoo auf dem Rücken ?

Yep, das ist Sie! Die Roemenisch/Russische Sabrina oder Sabina wie sie jetzt heisst...

Cupido
20 oktober 2013, 23:00
Ja ze was net weer terug van een weekje vakantie.

dominik
21 oktober 2013, 20:52
Yep, das ist Sie! Die Roemenisch/Russische Sabrina oder Sabina wie sie jetzt heisst...

Bedankt ! Ich konnte mich heute selbst überzeugen :biggrin: . Immer noch ein echter Hingucker (obwohl sie in den letzten Monaten ein paar Pfunde zugelegt hat ).

Boobies
23 oktober 2013, 11:27
Het is onder protest maar voor me trouwe GT maat die mij vraagt dit lijstje te posten doe ik dat.

Aanwezig: Fiona, de sonja, jana, mona, nancy, juliette, emma, leona, elena, narianne, annie, sabrina, miranda, samira, lucky, desie, isa, lea, irina, carmen, bea, amalia, jenny, sandy, kira, flo, jessica, sonia, lolli, lola, claudia, milena, nastya, olga, silla, patricia, nicole, cora, maggie, alyce, isabel, july, lina, marina, dina, mercedes. Dunya, kaisa, danieela, , ginger, rosa, stefania, lea, andrea, ramona (nw), laura, sabina, simone , ariane, Louise Swetlana Luna alia vanessa Adèle, Katy, Mae.
Is uiteraard niet compleet.

Lucky ? is dit de Lucky uit Freude 39 Braziliaanse kort zwart haar C cup Sillies ?

piranha
23 oktober 2013, 15:42
Lucky ? is dit de Lucky uit Freude 39 Braziliaanse kort zwart haar C cup Sillies ?

Hoogst onwaarschijnlijk, wat zou zo'n oud wijf in GT nog te zoeken hebben.

seqoya
24 oktober 2013, 15:14
zo maar eens richting GT... mijn vrijkaartje inwisselen! Ben benieuwd... als ik online kan komen dan zal ik wel even een korte update doen... niet met namenlijstjes want dat is de specialiteit van mijn neef..

ilovethaigirls
25 oktober 2013, 11:12
Ben net binnen. Uiteraard nog erg rustig. Al gespot: martha dorina patricia lin chanel jana ilona/denise lovely/ silvia rosa heidy

ilovethaigirls
25 oktober 2013, 12:56
Net mijn eerste ronde achter de rug met gulcan. Een heerlijke vrouw deze turkse. Begint hier al aardig vol lopen. Nog gespot: mia jessica rachel cindy doro isabella luna luna sophia jasmine katia de paus.
Nog vers van de pers: lara en deborah zijn gestopt

de duisburg spesjalist
25 oktober 2013, 12:58
en de bulgaarse gabrieela staat die al weer op het podium of is ze werkelijk na zwitserland

ilovethaigirls
25 oktober 2013, 14:21
Nog paar aanwezigen:
Dia slmona nila shaira annie sissy miranda emma steffi barbie suzy danielle isabelle arielle sabina dunya lina dalina en bulgaarse gaby is er ook terug. Lina kwam al paar keer rond mijn nek gevlogen wordt moeilijk om daaraan te ontsnappen.
Lijkt me hier een leuke dag gaan te worden.

ketserr
25 oktober 2013, 16:27
Nog een paar namen ILTG dan kennen we weer discussiëren over het aantal.

ilovethaigirls
25 oktober 2013, 17:50
Net terug van de kamer had heerlijk uurtje met lina.
Nog een laatste update van de aanwezigen:
Satanic surfer lia lisa mara celina jana stefanie tasha anja adelle elena shiva marianna alexa alexandra janine
Shiva is blijkbaar jarig en bouwt een feestje met mijn vrienden. Patricia steelt de show in een heineken bikini maar nu hebben de dames blijkbaar herrie.
Misschien maak ik.nog een derde ronde met roemeense elena of adella of laat ik me verleiden door lia...

ilovethaigirls
25 oktober 2013, 18:39
Speciaal voor ketserr meld ik nog dat lolly asia zoe een mooie nieuwe blonde nadine er ook zijn . Verder nog die blonde duitse die altijd naakt loopt en die blonde met piercing in de tepel waar bergmans soms mee gaat. Sonja verkracht hier bijna mn tablet en miss k speelt het dak er bijna af

Mauric
25 oktober 2013, 18:57
Betreft het de bulgaars/griekse sissi.??

ilovethaigirls
25 oktober 2013, 21:05
Is inderdaad bulgaarse sissy. Net mega sessie gehad met roemeense elena. Marie en nastya waren er ook nog

satanic surfer
26 oktober 2013, 09:18
GT gister tss 17 en 23 uur: 65-tal dames ongeveer schat 'k in, mannenoverschot na 19 uur, korte wachttijden na 21 uur, doch quasi te verwaarlozen. Line-up was optisch goed te noemen, duidelijk. Sillie-fans vinden er ruim hun gading, DJ speelde ten dans, welgeteld 2 beren en 2à3 dames zette dit aan tot dansen, redelijk level qua draaien, doch veel foutjes, egal. Had een snertlocker in de middengang onderaan dus werd bij om- en aankleding door halfbezopen stumperds continu uit m'n evenwicht gebracht, dolletjes. Enkele dames uit hun evenwicht gebracht ter compensatie. Wat gekletst met de paus, iltg gezien en een geile hond op zaterdagprospectie gedag gezegd. Eten was matig, grootkeukenkost doch vullend. Sauna prima van temperatuur. Opvallend: wederom enkele Frankfurtse transfers richting GT, ik denk dat we al effe van een trend kunnen spreken. Met 5 dames een gesprekje aangeknoopt ter eventuele kamergang, dame 1 viel af wegens sleutelvraag na 1,5 minuut en voorts autopilot geneuzel dat even uitnodigend werkte als een ticketje rioolzwemmen, jammer. Dame 2 bood geen TZ aan en viel dus af. Dame 3 had wel de notie om wat te kletsen over haar tijd in Freude enzo, 10 minuutjes gekwebbel doch verwacht geen sofaactie for the fainthearted, mal gucken hoe het in GT gesteld is met haar performantie dan maar: naja, TZ limit-limit, PZC doorsnee, NMC ok, pussysliden inclusiv, Eierlecken niet, standaard clubsessie ohne hoogte- ofte dieptepunten. O ja, 100/uur quasi uiteraard en niet herhalingsbenodigd anyhowkes, alreeds vergeten na een uurtje, nooit een goed teken. Name: Kendra/Rachel, sommigen wel bekend vanuit Bochumse... Dame 4: geen TZ en dus uitgerangeerd ondanks hoogstappetijtelijke looks, pretendeert Oekraiens te zijn, nou, dan is m'n oma een begenadigde teenager die dansvloeren onveilig maakt, egal, met 2 beren gesproken die met haar kamerden, laten we zeggen dat toen de eventuele zin helemaal over was. Dame 5 meende me nog te kennen vanuit World, hadden zelfs gekamerd dixit haarzelve; oops. Naja: presales de blijkbaar hausstijlfähige 2,47 minuten, gelukkig was er sleutelwachttijd, dus dat liep astronomisch op tot 7.47 minuten inclusief de te anticiperen pruillip, egal. Service: TZ net ietsje beter dan limit-limit, doch fel onder saunaclublevel limboënd een 60-tal kilometer verder. PZC goed tot zeer goed. Pussysliden solala, NMC goed tot zéér goed. Bovengemiddelde GT-service, leuke tante, staat naast een rits tattoos ook een gigantische profistempel op overigens, maar toch leuker dan theemutsen die de spontaniteit van een oorwurm uitstralen en mits men echt aandringt best wel effe de flutschibokaal willen bovenhalen en volgaarne briefjes van 50 wensen te incasseren van de vele aanwezigen die daar genoegen mee nemen. Anyhow: herhalingsgevaar eher klein, Ramona. Sfeer tam behoudens enkele taarten die richting Polense gingen, enkele dansmariekes waarbij Lolly toch een erg gezellig wijf is, als men ook de prijzen voor glimlachen zou opwaarderen tot 50-flapjes zouden er misschien nét iets meer dames lachen, zomaar een ideetje. Veel afwerksters pur sang in da club, servicetoppers schaars, veel 15-minuten kamers, veel niet-TZ, same old same old... Barbediening vlot&vriendelijk, hygiëne goed, eten solala, pizza gerateerd wegens kamerverplichtingen, zo rondom 22.45 lag de club zowat op haar gat qua sfeer, steeds meer dronkemansgelal en oorwurmogende mokkels, dus snelsnel een fantaatje binnengeklokt en laatste sigaretje binnen gerookt alvorens de toko te verlaten (zonder enige bevraging whatsover) richting gegarandeerd performantere sessies vandaag, dat lijkt me nog een eufemisme.

Fazit: dank aan m'n Kollege voor de entreeincentive, dat viel mee...Sfeer matigjes. Eten matigjes. Line-up goed. Sessie 1 matigjes. Sessie 2 goed mits ogenschouw wat me zoal ter ore kwam doorheen de dag. 2 zéér apptetijtelijke dames die sowieso sessie-fähig waren vielen domweg af wegens niet-TZ: nou mutsjes: alibi-tongzoenen zoals het meerendeel der anderen ns overwegen... No changes in da fickfactory, welintegendeel, meer van hetzelfde en in accelererende mate: 100 lijkt toch definitief het huistarief te zijn, er stromen semiperformante mutsen binnen bij de vleet, en voorts is de gangbare taal Nederlands doorheen da club, u weet allen wat dat betekent... zo, we kunnen er qua GT bezoeken weer tegen voor enkele maandjes gok ik zomaar...

Van Dattum
26 oktober 2013, 16:25
Als Nederlander doet het me altijd goed het Vlaamsengelsduitse taalgebruik van Satanic Surfer tot me te mogen nemen.

Als een overrijpe furunkel spatten zijn teksten uit zijn toetsenbord.

SS: onze eigen Herman Brusselmans van het forum.. :smile:

bergm550
26 oktober 2013, 16:32
Ik ben nu in GT. Het is zomers herfstweer met 20 graden. Mooi zonnig. Het landschap in omgeving Brüggen is gehuld in prachtige herfstkleuren. Aanwezige vrouwen: Shiva, Lolly, Miranda, Nicole, Rachel, Dafina, Andrea, Katja, Olga, Victoria, Celina en nog zo'n 60 vrouwen. Er lopen ook een aantal nieuwe vrouwen rond. De sfeer is gezellig, muziek niet te hard. Het is niet overdreven druk.

bergm550
26 oktober 2013, 19:41
2de update: Alya (met het zwarte brilletje) is ook terug in GT. Ze wisselt GT af met Artemis. Ze zei dat ze deze week in GT is. Morgen is ze ook aanwezig.

bergm550
26 oktober 2013, 19:44
3de update: goede sfeer in GT. De DJ speelt, maar muziek is niet hard. Het is niet druk. Eten was prima. Varkenshaas aan een spies en goulashsoep.

bergm550
26 oktober 2013, 19:51
4de update: Emma en Carmen zijn ook aanwezig. Aanwezige beren: cupido, rex, quads, pistol pete en jacky pakutra.

bergm550
26 oktober 2013, 23:12
5de update: het is middernacht en er wordt nu Happy Birthday van Stevie Wonder gedraaid. Kijk, dit is nog eens muziek. En de sfeer verandert meteen. De vrolijkheid straalt dan van de gezichten af. Dit soort muziek heeft een ziel en het raakt de harten van mensen.

Pistol Pete
26 oktober 2013, 23:31
3de update: goede sfeer in GT. De DJ speelt, maar muziek is niet hard. Het is niet druk. Eten was prima. Varkenshaas aan een spies en goulashsoep.

En nog 125 andere beren....:bibber_2:

Het was dan ook megadruk rond 19 uur. Tot het avondeten was het vrij rustig. Ik ben dan ook om 19.00 uur vertrokken en heb een rustig oord opgezocht waar de verhouding ijsbeer vrouw niet 4 op 1 was (4 beren per vrouw te verstaan) maar andersom...Aldaar twee keer heerlijk geneukt.

Was GT niet goed dan? Jazeker, er waren veel mooie dames, genoeg maar de meesten niet mijn smaak. (voor mij waren de blonde Rachel en de donkerblonde Adele zo een beetje de enige twee dames waar ik enige sexuele opwinding bij voelde). Maar het verblijf in GT was zeker aangenaam met de hierboven bij naam genoemde beren, maar zoals tijdens mijn meeste GT bezoekjes bleef ik ongepopt. Het eten was goed en het roerei bij de lunch was subliem. De whirlpool had precies de juiste temperatuur en was aangenaam (in veel clubs is de whirlpool te heet (oa Magnum) of te koud (oa Eden) afgesteld. Zal ik snel in GT terugkeren? Dit jaar zal dat niet gebeuren maar in 2014 zal ik zeker wel enkele bezoekjes brengen aan de moeder der clubs in NRW.

bergm550
27 oktober 2013, 01:02
6de update: ze draaien nu het lied "I had the time of my life". De hele tent leeft op en zelfs die jonge meiden kennen die muziek.

bergm550
27 oktober 2013, 02:17
7de update: ik vond die muziek uit de jaren '80, die ze draaiden, echt geweldig. Dat moeten ze vaker draaien. De hele sfeer veranderde meteen. Er kwam leven in de tent. Die muziek uit de jaren '80 is magisch. Ze moeten ook een keer "What a feeling" van Irene Cara draaien of "Morning Light" van Maewood.

Later op de avond begon Lolly ook te dansen. Ik maakte me toch een beetje zorgen omtrent het zwenkingsgevaar. Haar cup G+ kan gevaarlijk zijn en een slag van haar tieten kan een persoon met knikkende knieën naar de grond slaan en dan neemt deze ook nog een stuk van de fundering mee.

Ik ben nu weer in het hotel en ga nu slapen. De klok is om 3:00 uur een uur achteruitgegaan vanwege de wintertijd.

bergm550
27 oktober 2013, 13:59
Ik ben nu in GT. Aanwezige vrouwen: Carmen, Sabrina, Rebecca, Karin, Shiva, Victoria, Melina, Anja, Alya, Andrea, Gaby, Rachel, en zo'n 30 vrouwen. Het is nog rustig. Aanwezige ijsberen: envert.

Magic-G
27 oktober 2013, 16:15
Ik ben nu in GT. Aanwezige vrouwen:Rebecca,

Is dit Rebecca met de lange of korte coup?

bergm550
27 oktober 2013, 16:23

Met de lange coup.

bergm550
27 oktober 2013, 16:24

Met de lange coup.

Hunziker
27 oktober 2013, 16:54
En nog 125 andere beren....:bibber_2: (...)
Dat moet berengezellig geweest zijn, zie het toch liever andersom :)

bergm550
27 oktober 2013, 20:38
2de update: Ik heb GT verlaten en ziet nu weer in de trein naar huis toe. Het was een gezellige dag. Aanwezige beren waren: envert, gignnl en m4you. Ik was op de kamer met Dilan. Ik vond de line up vandaag wat minder. Maar qua beren was het gezellig.

Badslippers
28 oktober 2013, 23:38
Nee, maar ideaal toch als er geen word duits uit je muil ken komen.

Beter dat er Duits uit je muil komt dan louter poep ! ! ! Waar zijn de tijden dat we konden genieten van onvervalste Ketserr recensies over The Boss, de legendarische "Ketszwans" of dat magische moment dat de "Schloezol" gehaald werd?

Badslippers
29 oktober 2013, 10:58
Je heb dit al eerder gevraagd en ik heb toen ook geantwoord maar dat werd direct geveegd want de waarheid mag blijkbaar niet boven tafel komen.
Via im ken ik je het ook niet vertellen ivm afluister praktijken.

Ha ha, ik wist niet dat de "NSA" ook al op het ijsberenforum geïnfiltreerd is. Twee oplossingen: ik moet weer eens snel naar "GT" of jij naar "LR" en dan hebben we het erover onder het genot van een glaasje fanta.

masseurke
29 oktober 2013, 11:59
Ha ha, ik wist niet dat de "NSA" ook al op het ijsberenforum geïnfiltreerd is. Twee oplossingen: ik moet weer eens snel naar "GT" of jij naar "LR" en dan hebben we het erover onder het genot van een glaasje fanta.

Doe je die gele tienslétse weer aan dan? dan kom ik ook... :biggrin:

Badslippers
29 oktober 2013, 22:44
Doe je die gele tienslétse weer aan dan? dan kom ik ook... :biggrin:

Dat waren me toch een paar "Date magneten". Zelfs de kerels kwamen me achterna om me van die dingen te beroven, zo'n pijn deden ze aan de ogen.

Ace2
30 oktober 2013, 18:48
Live from GT:

Om 17.00u arriveerde ik en het was redelijk deuk. Nu is het was terug gelopen waardoor ook wat meisjes zijn vertrokken. Wie er wel zijn: Mey Melin (nieuwe Thaise) Victoria Isabella Isabelle Laura Lolly Bianca Sonja Michelle/Nicolle Lisa Mara Gulcan Innez Maya Lea Jasmin (is niet bij mij weg te slaan) Adriana Vanessa Minell Cora Aylia Meggy Anny Gabi Dorina Carmen Dunya Samantha . Voor wie mannelijk gezelschap zoekt kan terecht bij: Giggnl HP001 Bosbeer DeSouza De Paus.

Nu ga ik vrouwelijk gezelschap zoeken

palimo
30 oktober 2013, 20:07
Ace2 vraagje! Favorietje Gabriella op vakantie naar Brazil?

Willem2
30 oktober 2013, 20:21
Ace2 opmerking : Hunziker meldde politiecontroles voor deze dag in de buurt van GT

Magic-G
30 oktober 2013, 21:16
Ace2 opmerking : Hunziker meldde politiecontroles voor deze dag in de buurt van GT

Dit is al een aantal maanden aan de gang! Ik ben de laatste maanden al wel 8 of 9x keer aan de kant gezet voor de blaastest!

Telkenmale zonder problemen maar toch ......... Ze hebben het lustoord aardig in de smiezen dus dat zal nog wel een tijdje zo door gaan! Het blijft uitkijken voor de gene die van een drankje houden en er mee achter het stuur kruipen!

Ace2
30 oktober 2013, 21:33
Live from GT:

Op verzoek van DeSouza gast mijn mondharmonica af, op naar de politiecontroles. Maar eerst neem ik no afscheid van Jana Lin Tanja Stefanie en Alexa Miranda doro Mina Sabrina Ramona Martha Katharina. De derft wordt als mat omschreven. Toch ben ik tevreden over de line uo waarbij opvalt dat Victoria het druk heeft. "En ik dan?" pruil ik " gast het niet genoeg over jou?" vraagt HP001.

Zelf heb ik genoten van de nieuwe Thaise, genaamd Melin, die ruim voldoende tot goed was. Ze mag wel wat meer zoenen en eigenlijk zit FT niet in gaar servicepakket. Eigenlijk..............

Er lopen een paar hele mooie nieuwe meisjes rond.

Teleurstellend blijf ik het vinden dat schrijvende ijsberen lastig worden gevallen in GT. Als wij niet meer kunnen schrijven dan is het einde van het forum, net als dit bezoekje van mij.

Welterusten en droom zachtjes over Ace2. Maar wel de handjes boven de lakens

Hunziker
30 oktober 2013, 21:39

@ Ace en Willem en natuurlijk jij beer/geïnteresseerde.
Zie hier de bron, wil niet zomaar iets zeggen :) : http://www.presseportal.de/polizeipresse/pm/65857/2582956/pol-vie-geschwindigkeitskontrollen-vom-28-10-03-11-2013

5411
Je kan ze beter voorkomen en een extra leuke kamergang in GT maken. Veel plezier heren vanavond.

Tip voor de site: een automatische RSS feed met Polizei controles per regio/club locatie zou perfect zijn.
Van de zomer werd er juist veel gecontroleerd omdat er bij voorgaande controles in Brueggen bijzonder hoge pakkans is geweest en dan blijft men, Der Polizei, ook terug komen.

Teiresas
31 oktober 2013, 11:55
Ik reed rond middernacht weg uit de Temple of Sin, maar geen controle gezien. Wél een afsluiting van de oprit naar de 61 gezien, waardoor we verplicht de toeristische route door het nabijgelegen dorpje moesten nemen. Zo kom je nog eens ergens.
Nog een kleine aanvulling op de aanwezigen van gister: Ayla(met sexy bril), Steffie (met sexy bril), Stefania, Shiva, Simona (met sexy bril), Dia, Dina en Mimi. De bril lijkt aan populariteit te winnen bij de dames...

Big30
1 november 2013, 00:57
Vragen, vragen, vragen. De antwoorden . . . die zullen hier waarschijnlijk niet voorbijkomen. Gelukkig hebben we de bezem nog die korte metten maakt met dit soort vervuiling.
Meer woorden wil ik er ook niet aan vuil maken. Vervuiling en onzinnige beweringen en verdachtmakingen horen hier en trouwens in geen enkel ander topic thuis.

Graag nu weer relevante GT live berichten, daar hebben we per slot van rekening dit topic voor geopend.

ilovethaigirls
1 november 2013, 20:22
Eindelijk geraak ik binnen. Om 13 uur stond er meer dan 20 man voor de deur.Dan weet je al hoe de rest van de dag gaat zijn. Had een super sessie met roemeense elena. Voor ace2 waren er vandaag zelfs 2 nieuwe thaisen. Ik probeer fiona of victoria nog te strikken maar is zowat mission impossible.

Ace2
1 november 2013, 21:09
Eindelijk geraak ik binnen. Om 13 uur stond er meer dan 20 man voor de deur.Dan weet je al hoe de rest van de dag gaat zijn. Had een super sessie met roemeense elena. Voor ace2 waren er vandaag zelfs 2 nieuwe thaisen. Ik probeer fiona of victoria nog te strikken maar is zowat mission impossible.

De ene is May/Mee en heeft al eerder in GT gewerkt en de andere is Melin en daarmee heb ik afgelopen woensdag een goede sessie mee gehad.

ilovethaigirls
2 november 2013, 02:05
Ja klopt ik dacht al dat ik die ene thaise al gezien had. Heb na lang wachten fiona nog te pakken gekregen. Was me dat een lekker ding. Er waren veel dames maar tevens een veelvoud aan beren. Om 15 uur zat de keet al vol en er waren wachttijden van een uur..... Heb 2 uitstekende sessies gehad maar vanwege de drukte heb ik toch al betere gt dagen gekend.

Ace2
6 november 2013, 19:12
Live from GT:

om 15.00u aangekomen en het viel allemaal wat tegen: niet druk, weinig vrouwen en matige line up. "Je moet ook niet vooraf vertellen dat je komt" mopperde DeSouza. Toch is de sfeer wel gekanteld, maar zo bruisend als het ooit was is het niet. Wat er wel is zijn: Isabelle Usabella Bianca Aida Laura Jasmin Christine Doro Innez Ramona (volgens de kritische kenner NikXXX is ze erg goed) Claudia Alexa Carmen Julliete Adella Anny Lisa Tanya Michelle/Nicolle Sylvie Maria Meggy Olga Lola Stefanie Paula Shiva Inja (je kunt een vinger in haar reet steken) Cora ( veel op triootjes jacht ) Dunya Nina Vera ( nieuwe Hongaarse maar volgens DeSouza heeft ze al eerder hier gewerkt) Chayenne Simona Lina Sophia Rosa JayJay Nikkie Ella Melissa Kathy Cassandra Morena May Lizzet Miranda Sabrina Mercedes Kiloknaller Suzzy.

Zelf heb ik blinde Roemeense Aida (goed, terughoudend zoenen en FT) en Cubaanse Jasmin (zeer goed) gelukkig gemaakt.

Door de crisis worden door sommigen kamergangen zelfs al gratis aangeboden. Ik heb de volgende namen kunnen achterhalen: DeSouza Bosbeer HP001 en NikXXX.

Bosbeer roept de hele tijd opgetogen dat Doro er is. "Christina ook" antwoord ik.

Op een gegeven moment stond ik met de mannen aan de bar, tien ik iets warms tegen mij aan voelde komen. "wie is daar klaar gekomen" vroeg ik, maar Zlisa bleek haar thee te hebben om gegooid. Ineens stond ze met een grote nieuwe badjas voor mij. Grote klasse. Bosbeer vroeg nog of ik mij in de barruimte moest uitkleden, maar dat bleek tegen de goede zeden te zijn.

piranha
6 november 2013, 20:18
Live from GT:
Door de crisis worden door sommigen kamergangen zelfs al gratis aangeboden. Ik heb de volgende namen kunnen achterhalen: DeSouza Bosbeer HP001 en NikXXX.

Bosbeer is een afwerkertje kan je dus beter mijden, ook het pijpen is zéér matig en TZ enkel met puntje van de tong. NikXXX daarentegen is pure PSE :moon:

masseurke
7 november 2013, 07:49
Bosbeer is een afwerkertje kan je dus beter mijden, ook het pijpen is zéér matig

:eek: :eek: :eek:

masseurke
7 november 2013, 07:50
NikXXX daarentegen is pure PSE

:eek: :eek: :eek:

Ace2
7 november 2013, 17:55
Bosbeer is een afwerkertje kan je dus beter mijden, ook het pijpen is zéér matig en TZ enkel met puntje van de tong. NikXXX daarentegen is pure PSE :moon:

Ik word toch altijd blij Bosbeer weer te treffen.

ilovethaigirls
8 november 2013, 14:03
Ben er al van voor 12 uur. De bar is voornamelijk gevuld met vrouwen. Lijkt hier voor ons ijsberen een leuke dag gaan te worden. Heb te lang op gulcan gewacht .aar die komt voorlopig niet opdagen.
Wie er onder andere wel zijn:
Lea nu met donker haar lulu is back elise emma cora isabelle isabella lina claudia elena leonie lana dilara dunya dina sandra flo victoria mia cindy miranda sabina

ilovethaigirls
8 november 2013, 16:05
Net heerlijk uurtje met victoria gehad. Wat een topper !!!
Ben helemaal van de wereld :) :lostit:
Toch nog paar aanwezigen:
SWC mara ilona/denise simona andea nila jessica lovely/sylvia lorena/.jayjay gaby tasha celina anastacia

ilovethaigirls
8 november 2013, 17:54
Nog een laatste update dan ga ik maar weer op jacht:
Daisy shiva tanja alexa rachel sissy minell karina stefanie suzy nicolle lin nastya cindy lola

ilovethaigirls
9 november 2013, 13:57
Nog een aanvulling aan mijn berichten van gisteren:

Alexandra Annie Bonny Chayenne Dalina Dilan Fiona Jana Lolly Marianna Sandra waren er ook nog.

Mijn tweede ronde zoeken viel niet echt mee. Ik wou wel met Lina gaan maar die ging al vroeg naar huis omdat ze zich niet goed voelde. Mijn volgende in de pikorde, de Roemeense Elena, zag ik ook al vroeg de club verlaten.

Heb vooral mijn tijd verpruts met te wachten op Fiona, die uiteindelijk geboekt bleek voor de ganse avond.

En dan sprak ik nog twee bloed maar werkelijk bloedmooie nieuwe dames aan. Volgens SWC hadden ze eerder in Magnum gewerkt. De ene blonde zei me dat ze Suzy heette en zei me pas na een uur tijd voor me te hebben. Hechtte er weinig geloof aan en dacht dat ze me maar afscheepte..... De andere zei tegen een vriend van me dat ze Libanese is, ze was een iets donkerder type. Die blonde sprak me dan een uur of 3 later toch noch aan en vroeg me of ik nog altijd wachtte. Ze was wel heel vriendelijk en zei me dat ze ganse tijd bezet was geweest. Ik zei haar dat ik net een andere dame een sleutel had laten halen en dat ik graag een van de volgende weken een keer wou gaan.

Die andere dame was dan de Griekse Daisy. Dat bleek zeker een goede keuze te zijn. Heel lief ding met een prima service.

Het clubleven als pannenkoek is toch wat makkelijker dan te jagen op dames die alsmaar gepannenkoekt worden :frown: . Ik moet er nog wat aan wennen ;) . Volgende week ben ik zeker terug van de partij :freu: .

Van Dattum
10 november 2013, 14:01
Hier nog even een semi-live line up van gisteren (zaterdag) uit GT.

Mona, Dilan, Gulcan, Sab(r)ina, Rachel, Marianne, Juliette, Isabel, Andrea, Agnieszka, Tanja, Patricia (Pl), Jana, Rosa, Lola, Jessica, Maxi, Vanessa, Nastya, Chayenne, Jayjay, Annie, Simona, Shiva, Lucky, Victoria (NL), Dunya, Kira, Bonny, Alyce, Sissi, Carmen, Ilona, Desy, Celina, Lulu, Maggy (Pl), Olga, Nikki, Angela (nw), Kimberly, Anastacia, Minel, Pamela, Paula, Dia, Gia (zelf niet gezien maar zou er volgens anderen moeten zijn), Amelie, Cora, Xena (ex Lolli) , Stefania, Lisa (D), Alexia en Rebecca..

Mede met hulp van Ketserr en Envert opgesteld.

Van Dattum
10 november 2013, 14:02
En Sam natuurlijk... :smile:

Van Dattum
10 november 2013, 15:46
En ook nog .. Sina, Miranda, Bea, Mara, Dilara, Raissa, Marina, Inez, Lina, Kisha, Sandy, Rima, Caro, Melissa, Dalina en Suzy

ilovethaigirls
11 november 2013, 12:57
Wegens het einde van WO I hebben wij belgen vandaag een vrije dag. Ik wou er een pokerdag van maken maar het ging zo slecht dat ik wat stoom moest afblazen en gt lijkt me dan wel een goede locatie. Is vrij rustig hier de bar is voornamelijk gevuld met dames. Heb zo dadelijk afspraak met roemeense elena. Volgende dames zijn er al:
Isabelle bianca laura elisa heidi lulu andrea anastacia sissy sofia lea isabelle lorena/jayjay christina rosa martha patricia tanja may/mee melin miranda emma mara caro elena

ilovethaigirls
11 november 2013, 14:44
Wordt hier stilaan beetje drukker. Had weer een uitstekende tijd met roemeense elena.
Ondertussen nog gespot: roemeense isabelle dia shaira elisabeth rachel bonny anna lola fiona
Uitstekende line up voor een maandag

ilovethaigirls
11 november 2013, 17:21
Nog een laatste update:
Celina gaby marianna dina simona inga tina lolly morena melis
Hoop zo dandelijk fiona nog te zien maar heb die al 2 x weg gestuurd wegens te snel na eerste kamerbezoek en eten.
Satanic surfer is er ook. Zag hem nog net op de kamer gaan met een 100 euro meisje met beperkte service :-)

ilovethaigirls
11 november 2013, 21:20
Heb nog een zeer leuke tijd gehad met fiona. Boy69 en bbert proberen de speelautomaten weer leeg te halen. Hoop dat het hen lukt. Op het einde leek de doorgaans rustige maandag bijna op een weekenddag want het werd toch tamelijk druk. Is me vandaag veel beter meegevallen dan verhoopt. Vrijdag ben ik er terug :-)

chefkok
12 november 2013, 14:17
Nu in GT het is een aangename sfeer de vaste dinsdag bende is er. De grote afwezige is BOY69.
Aanwezige dames die ik ken: Rachel,chayenne. Anna.

Ace2
14 november 2013, 13:04
Gisteren in GT geweest met Magic-G, Seqoya, NikXXX, BbertB, Masseurke en HP001.

Het werd gisteren pijnlijk duidelijk dat er een teruggang in bezokersaantallen was. Geen wachttijden en bij tijd en wijlen een half lege barruimte. De dames klaagden en zelfs toppertjes als Emy hadden niet veel emplooy. Het was dan ook niet vreemd dat veel dames het rond 20.00u voor gezien hielden. Was vroeger de woensdag waar het net niet zo hectisch druk was als op de donderdag, vrijdag en zaterdag, maar juist gezellig druk in vergelijking tot maandag en dinsdag, nu was het mat te noemen. Dat ondanks een toch optisch leuke line up, met: Adella Alice Anny Bianca Bonny Chayenne Claudia Doro Emma, Emy Gaby Gulcan Isabelle Isabella Kaisa Katja Lara Laura Leona Lin Lisa Lizet Lola Lolly Lulu Mara Maria Maxi Maya Mee Miranda Nadine Nadja Patrizia Paula Samantha Stefanie Sylvie Tanya Thyra (nieuw donker meisje) Vanessa Vera Xenia

Er waren opvallend veel nieuwe meisjes aanwezig, die bovengemiddeld mooi waren. Seqoya trof het niet met een nieuwe Duitse (waarmee hij mij achteraf gezien gelukkig voor was). Ik trof het met Thaise Mee. Uitstekende service met volop tongzoenen en een boven verwachting mooi en strak lichaam.

gignnl
14 november 2013, 13:30
Om 18 uur sprak mijn reporter ter plekke,Mondesir van een verhouding 80 roosjes en 30 brandnetels:gruebel:

ilovethaigirls
15 november 2013, 13:08
Ben er van 12 uur. Momenteel nog zeer rustig. Wacht nog op mijn favorieten maar vrees dat die het weer laten afweten maar ja is nog vroeg.
Victoria is zeker een van de kandidaten. Helemaal bovenaan mijn to do lijst staat die mooie nieuw blonde nadine maar die was er vorige weken pas na 18 uur.
Wie er al wel zijn: steffi laura victoria andrea lorena/jayjay nicky anna cora martha annie nastya shiva flo lea denisa/elisa karina celina patricia shaira mara sabina ilona/denise lovely lin

christiano
15 november 2013, 18:22
Weet iemand of Jill uit Koln (Blond haar, cup D) er ook werkt? Ze heeft eerder gewerkt bij Six en schijnbaar GT.
Thnks !

Roberke
19 november 2013, 16:07
Ben zoals iedere dinsdag weer in GT en het zit weer vol mooie en ook nieuwe meisjes en ook veel mannen. Aan de venster zit het vol op de krukjes met meisjes te wachten op hun prooi, super gezellig. Ben juist met een nieuwe geweest, Andra een Roemeense met kleine borstjes, juist mijn type. Het is altijd afwachten op de kamer maar ze was super en lief, kussen knuffelen en een fantastische blowjob. Een super meisje. En dan komt Amy binnen en is mijn dag helemaal goed. Daar gaat voor mij echt niks boven deze knuffel. Mijn dag kan al niet meer stuk maar heb toch nog tijd voor 2 straks. I love GT

Megaboob
19 november 2013, 17:48
Ik verken gt ook eens op een wat rustigere dinsdag. Duidelijk rustiger dan donderdag en toch wel een gebrek aan megaboob meisjes. Wel net een nieuw talent gehad poolse ella sinds 5 weken hier actief. Voorheen in zowat alle andere clubs dus er zal wel ergens een paspoort staan. Herkenbaar aan haar grote zachte siliconen e cup met 600cc vulling. Zalige grote tepels die goed op mijn tong reageren. Ik heb me geheel tegen mijn gewoonte in eerst door haar laten opwarmen in de kino en dat beviel en de kamersessie ook.

Megaboob

Megaboob
19 november 2013, 21:00
Tweede sessie achter de rug met de zeer mooie gulcan. Door omstandigheden waren we zeer goed op elkaar ingespeeld deze keer en werd het echt een top sessie. Niet verwacht wel gekregen en dat maakte het extra goed. Steekwoord: 69 en elkaar helemaal gek gemaakt. De rest volgt!

Boy69
19 november 2013, 23:50
Ben juist met een nieuwe geweest, Andra een Roemeense met kleine borstjes, juist mijn type. Het is altijd afwachten op de kamer maar ze was super en lief, kussen knuffelen en een fantastische blowjob. Een super meisje.

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
wat een vreselijk lekker ding.

PZC is inderdaad fenomenastisch !!!

Hopelijk blijven Andra en haar eveneens bloedmooie vriendin Emanuela nog lang in GT

Megaboob
20 november 2013, 00:02
De derde sessie is breaking news. Ik ben op kamer geweest met een nieuw meisje, lea uit roemenie/oekraine. Pp typje lichtgewicht. Lang en extreem slank gehuld in een wit shirtje met toy boy erop en zeer verleidelijk. A cupje. Totaal geen mb meisje dus maar ze zag er dermate lekker uit dat ik voor de bijl ging. Helaas geen tongzoenen wel op de mond kussen. Van dichtbij een beetje acne naar niet hinderlijk. Pijpen gemiddeld maar ik werd er niet heel warm van helaas. Cowgirl sex wel erg lekker want ze is superstrak. Aldus klaar gekomen en nog even aan haar kleine doch fijne tietjes en tepels gelikt en gezeten aparte ervaring leuk voor de afwisseling maar weinig herhalingsgevaar door haar gemiddelde service en a cupje. Mijn reputatie als boobmeister staat immers op het spel!

Aan te bevelen voor lolita lovers en pp: scheur naar gt dit is jouw natte droom!

Megaboob

Boy69
20 november 2013, 07:21
een nieuw meisje, lea uit roemenie/oekraine. Pp typje lichtgewicht. Lang en extreem slank gehuld in een wit shirtje met toy boy erop en zeer verleidelijk. A cupje.
Aan te bevelen voor lolita lovers en pp: scheur naar gt dit is jouw natte droom!

Het gaat hier om Dea, die er inderdaad zeer sexy uitzag in haar t-shirtje.
Qua body meer dan 100% mijn ding.
Serviceniveau viel mij niet tegen, maar dat is en blijft persoonlijk.

Ze is al eens eerder in GT actief geweest, maar nu sinds enkele weken een vaste waarde.

ilovethaigirls
22 november 2013, 15:53
Ben er al van 13 uur. Was ganse tijd erg rustig de dames zaten werkloos op hun kruk. Ben bijna onmiddellijk op de kamer gegaan met roemeense elena. Was weer een leuke tijd met haar. Daarna enkele aanvallen afgeslagen onder andere trioverzoek van mia en cora en een aanbod van lara. Ik wacht nog wat af misschien komt mijn droomprinces er zo nog aan. Wie er al wel zijn:
Sonja shaira rachel elena nila lara mia laura chayenne mara arielle mee melin sabina bella denisa bonny dunya jana steffi carmen nastya dia tina dina leona simona lulu lin inga cora caro melis
Later meer ..........

chefkok
22 november 2013, 16:06
Ben er al van 13 uur. Was ganse tijd erg rustig de dames zaten werkloos op hun kruk. Ben bijna onmiddellijk op de kamer gegaan met roemeense elena. Was weer een leuke tijd met haar. Daarna enkele aanvallen afgeslagen onder andere trioverzoek van mia en cora en een aanbod van lara. Ik wacht nog wat af misschien komt mijn droomprinces er zo nog aan. Wie er al wel zijn:
Sonja shaira rachel elena nila lara mia laura chayenne mara arielle mee melin sabina bella denisa bonny dunya jana steffi carmen nastya dia tina dina leona simona lulu lin inga cora caro melis
Later meer ..........

Shayenne zij me dat ze 3 weken met vakantie was? Begrijpen wie begrijpen kan!

RAUL7
22 november 2013, 16:10
Shayenne zij me dat ze 3 weken met vakantie was? Begrijpen wie begrijpen kan!

Ze ziet u liever gaan dan komen! :biggrin:

ilovethaigirls
22 november 2013, 16:47
Eerste update van aanwezige dames: mona karina victoria marokkaanse en poolse luna paula flo annie celina joanna nicky sissy shiva leonie kira claudia.
Eerst wat eten en dan zoeken we nog een dessertje :)
Chayenne is er wel degelijk hoor

ilovethaigirls
22 november 2013, 21:28
Nog een laatste update.....
Ik wacht op mia die zou er zo terug moeten zijn.
Ilona sammy jessica kaisha dominicaansen rosa en camilla katja dilan nikka lola en minel waren er ook nog.

bergm550
23 november 2013, 16:40
Live uit GT:

1ste update: buitentemperatuur 6 graden, binnentemperatuur 22 graden.

Aanwezige beren: cupido, quads, 2bad4you, rex, van dattum, nikxxx.

Aanwezige vrouwen: lina, lola, nicole, dina, chanel, rachel, isabella, stefania, mee, nastya, celine, marianne, olga, bonnie, victoria, minel, joanna, shiva, anna, michelle (duitse, nieuw) en nog zo'n 70 andere vrouwen. Deze lijst is samengesteld met hulp van rex en quads.

bergm550
23 november 2013, 19:07
2de update: het is niet overdreven druk in GT, maar het is wel erg bedrukkend warm. Probleem is dat het zo donker is in de bar, waardoor je geen gezichten kunt zien. Ze moeten een klein beetje meer verlichting hebben. De DJ is nu aan het spelen. De line up is goed.

bergm550
23 november 2013, 19:20
3de update: verontrustende informatie is tot mij gekomen. Volgens Van Dattum zit er 50 man in de tent buiten naar het voetbal Dortmund - Bayern te kijken. De wedstrijd loopt op zijn eind en dan komt er 5000 kilo testosteron binnen in de bar. Dan wordt het echt megadruk. Van Dattum is al bezig snel een vrouw te schaken, voordat het te laat is.

Hunziker
23 november 2013, 19:44
.... Probleem is dat het zo donker is in de bar, waardoor je geen gezichten kunt zien. Ze moeten een klein beetje meer verlichting hebben. (...)

...helaas doelbewust (beleid), de minder knappe "lijken" dan nog wat :biggrin:..Het is niet om wat energie te besparen. Zaklamp mee!:smile2:

& als Borussia Dortmund vs Bayern Munich (0-3) om 18.30 uur speelt, vraag je om een tent vol tv kijkende mannen en daarna drukte bij de bar en op de kamers;) Dit zal in veel andere FKK clubs niet anders zijn. Een betere dag voor de club zelf.

5675

===
Geschwindigkeitskontrollen:
Freitag, 29.11.2013 : aangekondigde controle in Brüggen, Brachter Straße.
Sonntag, 01.12.2013 : aangekondigde controle in Brüggen, K 20.
===

bergm550
23 november 2013, 20:21
4de update: ze draaien nu het lied YMCA. Van Dattum is de Y en ik ben de M. Het is vreselijk druk in de bar.

seksenfun
23 november 2013, 20:47
Zoveel up dates. Doet me spontaan denken dat het een homobar is waar je dan maar wat tokkelt op je mobiel gedoe, weinig dames ziet en nog minder kamers dan dames te pakken krijgt. Je moet er maar van houden :smoke:.

ketserr
23 november 2013, 22:26
Zoveel up dates. Doet me spontaan denken dat het een homobar is waar je dan maar wat tokkelt op je mobiel gedoe, weinig dames ziet en nog minder kamers dan dames te pakken krijgt. Je moet er maar van houden :smoke:.

Zieke opmerkingen als deze zouwe direct geveegd motte worde.

Cupido
24 november 2013, 09:02
Het was eerder lange tijd een lesbibar toen de beren voetbal zaten te kijken en de meer dan 100 vrouwen binnen zaten te wachten op de 5000 kilo die eraan zaten te komen. Nee, alles was in goede verhouding gisteravond. Het was even behoorlijk druk toen de beren idd massaal vanuit de tent terug kwamen, maar het merendeel daarvan ging na een drankje meteen naar huis. Verder niet al te lange wachttijden. Goede stemming en wat waren er weer veel topvrouwen. Ik heb me iig grandioos vermaakt.

Van Dattum
24 november 2013, 11:51
Een zeer goede line up gisteren met allle toppers in-da-house: Olga, Denise (nw Roe), Sabina, Chayenne, Shiva, Marianne, Lin, Mee, Jana, Rachel, Alyce, Isabel, Leona, Victoria (nl), Maggy, Lulu, Lara, Lisa,,Anna,Nancy, Lola, Stefania, Celina, Elena, Flo,Kasia, Alexia, Cindy, Kira, Sonja, Miranda, Dragana, Sabrina, Ramona, Adriana, Minel, Ada, Mona., Maxi, Angelina , Lina, Nicole, Dina, Chanel, Nastya, Bonnie, Joanna, Michelle (D), en nog een best aantal die ik niet ken.
Lijst mede samengesteld met hulp van Bergm500. Wachttijden waren max 10-15 minuten. Sfeer was goed.

Van Dattum
24 november 2013, 11:59
En Sam natuurlijk...

bergm550
24 november 2013, 12:43
Live uit GT:

1ste update: ik ben nu in GT. Aanwezige vrouwen: Olga, Alya, Shiva, Rachel, Victoria, Kira, Lina, en nog zo'n 30 meiden.

billclinton
24 november 2013, 14:43
Live ook uit GT . Heel veel mooie meisjes vandaag . Maar ik ben alleen maar voor Sam gekomen. In mijn ogen en niet alleen voor mijn ogen een absolute aanrader. Dat zou ik niet verklikken natuurlik ....Gistereen drie uur achtervolgend met haar . En vandaag weer. Maar er blijven nog genoeg topvrouwen voor de anderen , niet waar ?

Quads
24 november 2013, 14:52
Gister was het weer een zeer gezellige avond samen met Cupido,Rex,2 Bat4you,Bergm550 en nog een paar Beren...
De dames waren niet allemaal goed te spreken want ze klagen over het feit dat ze de laatste tijd maar weinig verdienen...
Hahaha weinig verdienen,ja ja en dat geloven we natuurlijk meteen.
In GT is het altijd druk en als de dames dan weinig verdienen dan ligt dat toch echt aan hun zelf.
Er zijn een paar meiden die gewoon erg goed zijn en die klagen niet.
Wij hebben ons weer zeer goed vermaakt met onze DJ :freu:
Wel jammer dat een aantal meiden er op dit moment niet meer zijn waaronder Dorina,Daisy,Jenny,Izza,Rebecca en July...
Waar zijn ze gebleven?
Als iemand weet waar ze op dit moment uithangen...plaats even een berichtje a.u.b
Maar ja,ook zonder deze dames een zeer geslaagde dag gehad met mijn maatjes daar.
Kijk al weer uit naar de volgende X.

Gr Quads :lostit:

albertde2de
24 november 2013, 17:02
Wie is er nu in GT?? En wil misschien informeren of Victoria er is.
Zo ja...ik zou graag voor morgen met haar afspreken. Dus als een ijsbeer haar spreekt zou hij dan kunnen vragen of ze er morgen om 12.00 uur is dan komt deze ijsbeer de verhalen over haar controleren en maken we een kamercheck
bvd
thnx
Albert

bergm550
24 november 2013, 18:10
Wie is er nu in GT?? En wil misschien informeren of Victoria er is.
Zo ja...ik zou graag voor morgen met haar afspreken. Dus als een ijsbeer haar spreekt zou hij dan kunnen vragen of ze er morgen om 12.00 uur is dan komt deze ijsbeer de verhalen over haar controleren en maken we een kamercheck
bvd
thnx
Albert

Victoria is nu aanwezig, maar of ze ook morgen om 12:00 uur aanwezig is, weet ik niet en het heeft ook geen zin om dat te vragen, omdat vrouwen in die clubs van dag tot dag leven.

albertde2de
24 november 2013, 18:16
Victoria is nu aanwezig, maar of ze ook morgen om 12:00 uur aanwezig is, weet ik niet en het heeft ook geen zin om dat te vragen, omdat vrouwen in die clubs van dag tot dag leven.

Ik las je wandelwagen bericht...we komen uit dezelfde stad....nou als stadsgenoot misschien even vragen aan V..? ;0)

Boy69
26 november 2013, 17:56
Erg rustig in GT.

De meiden klagen steen en been over het gebrek aan klandizie en zitten met hun mooie kontjes meer op de kruk dan wat anders,

Line-up is uitstekend, ik vermaak me wel.....

laplagne
26 november 2013, 19:27
Meiden moeten toch maar eens de sportpagina's gaan lezen i.p.v. alleen maar voor de spiegel staan, want het is Champions League-avond met Ajax en natuurlijk ook de Duitse teams.

Boy69
26 november 2013, 19:56
......want het is Champions League-avond

En morgen weer, dus dat beloofd weer wat :)
Als de helft van de lekkere meiden er zijn, ben ik al tevreden.

Andra, Emanuela, Amelia, Cheyenne, Rachel, Denisa, Julietta, het kan niet op......

gignnl
26 november 2013, 23:50
zeker een verjaardagsfeestje morgen....

Ace2
28 november 2013, 12:13
Live from GT:

Ongekend vroeg ben ik aangekomen om de rommel van gisteren op te ruimen. "Genau schweinen" hoorde ik iemand zeggen, waarbij ik bevestigend knikte.

Zoals te verwachten is het nog niet druk. GT verkeert nog in een pstartmodus, waar best een gezellige sfeer heerst. De kerstboom wordt opgezet met een vrouwelijke precisie. Alle ballen moeten recht hangen. Wie nog meer hier hangen zijn: Mee Christina (ze vertrouwde mij toe dat ze haar vriendje Bosbeer mist) Katharina Lara Alexa Sylvie Bonny ( is wel wat aangekomen) Alice Victoria Doro Melin Laura Romina Sabdra Katja Lisa Dunya Elisabeth Arima (HP001 kan gerust zijn) Shiva Cora Innez. Als bijvangsr heb ik Masseurke gezien en gesproken.

Masseurke is wel gecharmeerd van Arina. Ik probeer de belangen van HP001 te beschermen. Ik ben gecharmeerd van Vuctoria, maar die is naar de kamer. Typisch vluchtgedrag.

Wordt vervolgd..........................

bosbeer
28 november 2013, 12:30
Ik wist niet dat de Hongaarse Christina weer terug was. Volgende week dan maar. Duik jij nou maar op Doro, want daar kom je voor vandaag.

Marpet67
28 november 2013, 13:31
In de lijst van Ace2 al 2 dames waar ik naar uit kijk. Start nu de motor en ben over 1,5 half uur in het ijsberen paradijs

seqoya
28 november 2013, 14:06
ben er om 18 u.. ;) jihaaaa

Ace2
28 november 2013, 14:42
Live from GT:

Het is een stuk drukker geworden met: July Maxi Laura Patrizia Sabrina Sabina Lizet Lin Miranda Carmen Marian Mara Stefanie (Salitos vind dat ze sinds de eerste keer, 3 jaar geleden, erop vooruit wad gegaan) Asia Aria Sophia (laatst genoemden zijn op triootjes jacht) Lilly

Ik ben met Vuctoria op de kamer geweest. De verhalen kloppen over haar: goed zoenen. Maar het glijmiddel is storend, net als ze je de hele tijd schatje noemt. Ik vermoed dat ze daar niets van meent.

Er zijn best wel mooie nieuwe dames, waar je een matige service kunt verwachten.

Ik probeer Diri te versieren, maar ik maak geen kans, nu ze Bosbeer gewend is. "maar bij mij kom je klaar" sputter ik. "1x maar?" vraagt ze teleurgesteld.

Salitos vindt het niet zo druk, maar hij vergelijkt het met vroeger, toen alles beter was. Ik vergelijk het met enkele weken geleden.

Roemeense Isabella en Rima zijn er ook. Masseurke was met Rima (wat griffer en blind) weg geweest en het liep niet over.

Toen ik aan kwam wist ik zeker dat ik zeker 3D van bul zou gaan. Nu ben ik daar minder zeker van. Ik houd jullie op de hoogte.

Teiresas
28 november 2013, 15:01
Live from GT:
Toen ik aan kwam wist ik zeker dat ik zeker 3D van bul zou gaan.

Heb je daar zo'n speciale groen-rode bril voor nodig?

bosbeer
28 november 2013, 15:34
Heb je daar zo'n speciale groen-rode bril voor nodig?

Hij zal zeker 3 x van bil bedoelen dus een gewone bril is dringender, vrees ik.

Quads
28 november 2013, 21:18
Live from GT:

Het is een stuk drukker geworden met: July Maxi Laura Patrizia Sabrina Sabina Lizet Lin Miranda Carmen Marian Mara Stefanie (Salitos vind dat ze sinds de eerste keer, 3 jaar geleden, erop vooruit wad gegaan) Asia Aria Sophia (laatst genoemden zijn op triootjes jacht) Lilly

Hey Ace,bedankt voor de update.
Wat ik je vragen wil is: Je zegt dat July er is...
Is dat de Roemeense July ??
Volgens mij was die de club uitgezet.
Dat is wat ik hoor he...en natuurlijk geloof ik niet alles wat ik hoor daarom vraag ik het even aan jou.

Groetjes Quads.

Ace2
29 november 2013, 13:47
Hey Ace,bedankt voor de update.
Wat ik je vragen wil is: Je zegt dat July er is...
Is dat de Roemeense July ??
Volgens mij was die de club uitgezet.
Dat is wat ik hoor he...en natuurlijk geloof ik niet alles wat ik hoor daarom vraag ik het even aan jou.

Groetjes Quads.

Klopt Roemeens. Nu lopen/liepen er diverse varianten van Roemeense Julia's/JUlie's/Julliettes e.d. in GT rond. Dus wij kunnen het over een verschillende dame hebben.

geert5
30 november 2013, 21:56
Hallo,
IK doe ook mee.
GR Geert

Quads
1 december 2013, 20:57
Klopt Roemeens. Nu lopen/liepen er diverse varianten van Roemeense Julia's/JUlie's/Julliettes e.d. in GT rond. Dus wij kunnen het over een verschillende dame hebben.
Ik heb vrijdag vernomen dat ze de club is uitgezet omdat ze een klant had geslagen...
Jammer want het was een leuke meid.
Ze werkt nu in Villa Vertigo hoorde ik van een andere meid.
Nou ja er lopen genoeg mooie vrouwen in GT dus...:freu:

ketserr
1 december 2013, 21:10
Ik heb vrijdag vernomen dat ze de club is uitgezet omdat ze een klant had geslagen...

Dat verhaal had ik je vorige week toch al verteld.
Ace is op een leeftijd dat hij ze niet meer uit elkaar ken houden.

Jansen
1 december 2013, 21:12
Jammer want het was een leuke meid.
Ze werkt nu in Villa Vertigo hoorde ik van een andere meid.
Nou ja er lopen genoeg mooie vrouwen in GT dus...:freu:

Klopt ze is weer terug naar de Vila waar ze in 2010 ook al werkte, Ook wil ze het in PHG gaan proberen als het rustig is in de villa vertelde ze.

En Ace2 wordt oud heb ik net gelezen dus zal je het met andere info moeten doen.

virgi000
1 december 2013, 22:10
... en weet iemand wat er met Patrizia (pl) gebeurt is ?
donderdag avond werd ze, schijnt het, buiten de club gezet !
toch altijd een toffe meid die ook wat ambiance kon zetten in de avond aan de pole bar ...

karel71
1 december 2013, 22:32
is bony also there?

Teiresas
1 december 2013, 22:45
... en weet iemand wat er met Patrizia (pl) gebeurt is ?
donderdag avond werd ze, schijnt het, buiten de club gezet !
toch altijd een toffe meid die ook wat ambiance kon zetten in de avond aan de pole bar ...

Dat is dan de tweede keer in korte tijd dat ze eruit is gezet...

envert
1 december 2013, 23:31
Wat vreemd , Patrizia (pl)was aanwezig op zaterdag in GT, heb haar nog gegroet,

wervelwind
2 december 2013, 00:48
Lijkt me raar dat ze haar eruit donderen; ik vraag me oprecht af wat ze daarvoor gedaan zou moeten hebben. Ik ken haar niet anders als een vrolijke geile sfeermaker!

Cupido
2 december 2013, 06:42
Afgelopen zaterdag was ze er gewoon. De hele dag rustig, maar het laatste uur ging zij weer als vanouds helemaal maar dan ook helemaal los. Na een lange paal dans act waarbij ze de grond ook verwende en haar kont wel een drilpudding leek, kwam ze via de banken en tafels en over enkele beren heengerold uiteindelijk op het kleine podium, waar ze zich liet overspuiten door 2 flessen champagne, waar ze de resten van leeg zoop en nog enkele danspasjes uitoefende. Dus dat zit voorlopig wel weer goed tussen gt en de meid.

master155
2 december 2013, 06:59
Gisteren was Patricia trouwens ook aanwezig

master155
2 december 2013, 07:58
Heeft er iemand nog iets gehoord van de Braziliaanse Gabriella ?

masseurke
2 december 2013, 08:48
Gisteren was Patricia trouwens ook aanwezig

Gelukkig maar...!!!!

Ace2
2 december 2013, 20:36
Heeft er iemand nog iets gehoord van de Braziliaanse Gabriella ?

Goede vraag. Maar verwacht van mij geen antwoord. Ik word blijkbaar oud.

Jansen
2 december 2013, 20:43
Goede vraag. Maar verwacht van mij geen antwoord. Ik word blijkbaar oud.

Ja ik had het ook al gelezen en omdat ik je al een hele tijd niet gezien had was ik toch wel geschrokken van dat bericht. :biggrin:

Heb je nog wel haar op je hoofd staan of is dat grijs er ook al af ?

Ace2
2 december 2013, 21:55
Ja ik had het ook al gelezen en omdat ik je al een hele tijd niet gezien had was ik toch wel geschrokken van dat bericht. :biggrin:

Heb je nog wel haar op je hoofd staan of is dat grijs er ook al af ?

Zombie2

Jansen
2 december 2013, 22:12
Zombie2

Hoezo drink jij ook Warsteiner dan.:biggrin:

Quads
4 december 2013, 22:39
Vrijdag 29 nov weer met Rex naar GT geweest :freu:
Het was net zo druk als woensdag !
Weer een heerlijke dag gehad.
Jammer genoeg kon Cupido niet en 2Bat4you ook niet maar dat mocht de pret niet drukken.
De dames waren goed gemutst vandaag....niet zeuren over de slechte verdienste of andere zaken maar
gewoon lekker gezellig.
Aan het einde van de avond werd het al snel rustig maar dat was voor mij geen probleem.
Juist als het wat rustiger is met mannen komen de vrouwen wat meer naar je toe om even te polsen of
je nog interesse hebt om een kamer op te zoeken.
Dat heb ik dan ook gedaan en dat was weer zeer tot tevredenheid.
A.s vrijdag gaan we weer en hopelijk is dan de DJ er ook weer.
Vind het gezellig als er een beetje wordt gedanst en zo.
Dus vrijdag zijn Rex en ik daar en ik ga kijken of ik die Kanarie-Piet kan ontdekken...

masseurke
5 december 2013, 08:10
Ik mis de GT Star reporter hier al een tijdje... Scheve situatie moet rechtgezet. Kom op Bossie!

M

KanariePiet
5 december 2013, 15:14
Dus vrijdag zijn Rex en ik daar en ik ga kijken of ik die Kanarie-Piet kan ontdekken...

Ik ben benieuwd of je me gaat vinden!:smile: Extra tip: ik ben diegene met de witte badmantel:wink::hammer:

Quads
5 december 2013, 20:00
Ik ben benieuwd of je me gaat vinden!:smile: Extra tip: ik ben diegene met de witte badmantel:wink::hammer:

Ohhh oke...
Ik dacht : Je zit vast in een kooitje of zo :annieengel:
Maar jij hebt dus een witte badjas aan...
Das nou ook toevallig,Wij OOK !!
Maar wij zijn ook te vinden bij de Mooie DJ ;)
Ze komt ook vrijdag en daar zijn wij altijd blij mee.

Zie je morgen Kanarie-Piet

KanariePiet
6 december 2013, 10:43
Et voilà. 2 maanden na mijn laatste neukbeurt in GT ben ik er eindelijk nog eens beland. Ondertussen zitten we al weer 40 minuten in GT (ik heb een Limburgse kameraad meegebracht). Lekker ontbijtje genuttigd en nu gaan we eens zien welke vrouwen er al aanwezig zijn.

Feestje bouwen!!:biggrin:

KanariePiet
6 december 2013, 14:29
Ik ben nu 4,5u in GT. 2 keer gekamerd, de eerste kamergang was gemiddeld, de andere kamergang was mijn slechtste ervaring van het jaar:frown:. Details volgen later, maar dit was ontgoochelend.

Op naar HP en GT: ik zie je zeker terug, maar dat zal toch voor volgend jaar zijn.

Sorry Quads!;)

bergm550
7 december 2013, 17:43
Ik ben nu in GT. Het is buiten 7 graden. Het is druk. De kerstboom is opgetuigd. Aanwezige beren: Van Dattum, NikXXX, ketserr, Cupido. Aanwezige vrouwen: dilan, amalia, sam, kira, shiva, joanna, asia, flo, en nog zo'n 80 andere vrouwen.

bergm550
7 december 2013, 21:58
2de update: de DJ is niet aanwezig, wat een verademing is. Geen loeiende gasten. Soms wordt er zo geschreeuwd, maar dat valt vanavond wel mee. Het is druk. Rond 20:00 uur werden er kledingzakken aangeboden voor gasten, die daar geen bezwaar tegen maakten, maar je kon ook gewoon op een sleutel wachten. De line up is prima: Victoria, Shayenne, Rachel, Olga, Lin, Celina. Het eten was lekker. Een varkensspies met tomatensaus en friet. Het is fris buiten en binnen is het erg warm.

Quads
7 december 2013, 23:03
Ik ben nu 4,5u in GT. 2 keer gekamerd, de eerste kamergang was gemiddeld, de andere kamergang was mijn slechtste ervaring van het jaar:frown:. Details volgen later, maar dit was ontgoochelend.

Op naar HP en GT: ik zie je zeker terug, maar dat zal toch voor volgend jaar zijn.

Sorry Quads!;)

Geen probleem man.
Ik heb je toch niet kunnen ontdekken daar...
Misschien een volgende keer.

Gr Quads :freu:

KanariePiet
8 december 2013, 09:13
Geen probleem man.
Ik heb je toch niet kunnen ontdekken daar...
Misschien een volgende keer.

Gr Quads :freu:

Die volgende keer komt er zeker en vast. Ondanks mijn recente voornemen dit jaar niet meer terug te keren naar GT, ga ik volgende week donderdag waarschijnlijk al terug:rolleyes: en ook op 27/12 ga ik misschien passeren. En volgend jaar zullen er ongetwijfeld nog vele bezoekjes volgen!:biggrin: Ik laat me niet afschrikken door 1 tegenvallend bezoek!:cool:

bergm550
8 december 2013, 15:30
Ik ben nu in GT. Het is druk. Om 13:00 uur stond er al 30 man bij de poort te wachten. IJsbeer gignnl kwam rond een uur of twee en had al de laatste parkeerplaats bij de club en daarna moest er weer geparkeerd worden op de Tierpark. IJsbeer buttinsky is ook aanwezig. De line up is goed: Olga, Shayenne, Shiva, Kira, Amalia, Argentina, Dafina, Celina, Rachel en nog zo'n 60 meiden. Het weer is bewolkt met 9 graden.

ilovethaigirls
9 december 2013, 10:26
Ik kon me vanmorgen niet bedwingen en zit al in gt. Het volk stroomt hier nu al toe. Bij binnenkomst mag je aan een rad draaien en kan je kortingskaarten winnen. Je krijgt ook een aperitief aangeboden.
Als je na 13 uur komt, doe dan geen moeite en parkeer je dadelijk aan het tierpark.
Later meer ik ga eerst ontbijten.

ilovethaigirls
9 december 2013, 11:05
De thekefrauen en ook vele dames hebben een kerstpakje aan. Ik zie onder andere denisa sophia laetitia andrea shiva heidi patricia karin nastya nicky melis laura rosa lin flo lulu dunya victoria inga carmen

ilovethaigirls
9 december 2013, 13:33
Wordt stilaan tamelijk druk hier maar het gaat nog momenteel.
Lolly ramona paula miranda doro dominicaanse rosa nicolle candy bella tanja annie lola leonie lana olga caro tina steffi rachel sabrina mona daisy met pannenkoek rex kira sandra mee melin vanessa ilona zijn er ook nog.
Goed gegeten met zalm en forel. Ik ga nu op zoek naar een dessert :)

chefkok
9 december 2013, 14:02
Wordt stilaan tamelijk druk hier maar het gaat nog momenteel.
Lolly ramona paula miranda doro dominicaanse rosa nicolle candy bella tanja annie lola leonie lana olga caro tina steffi rachel sabrina mona daisy met pannenkoek rex kira sandra mee melin vanessa ilona zijn er ook nog.
Goed gegeten met zalm en forel. Ik ga nu op zoek naar een dessert :)

Is shayenne ergens te bespeuren ?

Teiresas
9 december 2013, 21:21
En, hoelang zijn de wachttijden vanavond?

ilovethaigirls
10 december 2013, 00:22
Ik heb ruim 2 uur gewacht op een sleutel maar wel in zeer goed gezelschap :)

Rex
10 december 2013, 00:36
Maar goed dat ik dan vrijwel direct na binnenkomst kort iets heb gegeten met mijn vlindertje om daarna 2 uurtjes alle hoeken van de kamer te hebben gezien.......daarna was t een gekkenhuis en moest je minimaal 2 uur wachten om te kameren.

Wat moeten er toch een hoop volle zakken hebben gezeten daar. 😜

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

Magic-G
10 december 2013, 01:01
Maar goed dat ik dan vrijwel direct na binnenkomst kort iets heb gegeten met mijn vlindertje om daarna 2 uurtjes alle hoeken van de kamer te hebben gezien.......daarna was t een gekkenhuis en moest je minimaal 2 uur wachten om te kameren.

Wat moeten er toch een hoop volle zakken hebben gezeten daar. ��

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

Hahahaha ik belde om 15.00 uur naar GT hoe het stond met de drukte? Nou er was nog plek zat! op mijn vraag of er nog lockers beschikbaar waren "OJA" kom maar! Blij dat ik het niet heb gedaan en m,n heil elders heb gezocht!

Teiresas
10 december 2013, 10:30
Ik had vanochtend contact met één van de dames en ze vertelde me dat 't gister op de party verschrikkelijk was. Nog stukken erger dan vorig jaar volgens haar. Véél te druk en een absurd lange wachtlijst. In zulke condities is de business ook erg slecht voor de dames, die voor t merendeel verplicht zijn op te komen dagen ook al willen de meesten toch echt niet. In de ogen van veel DVP's dus gewoon afzien...

masseurke
10 december 2013, 10:35
Ik had vanochtend contact met één van de dames en ze vertelde me dat 't gister op de party verschrikkelijk was. Nog stukken erger dan vorig jaar volgens haar. Véél te druk en een absurd lange wachtlijst. In zulke condities is de business ook erg slecht voor de dames, die voor t merendeel verplicht zijn op te komen dagen ook al willen de meesten toch echt niet. In de ogen van veel DVP's dus gewoon afzien...

En toch blijven zulke feestjes volk trekken... slim gezien van de club, povere maandag enkele keren per jaar opsmukken; kassaaaaa! Wat de dames ervaren is wellicht van ondergeschikt belang.

Teiresas
10 december 2013, 11:05
Wat de dames ervaren is wellicht van ondergeschikt belang.
Zoveel is duidelijk!

Ik snap alleen echt niet wat al die beren daar doen. Maar alla, ieder z'n meug...

Picasso 1
10 december 2013, 14:41
Ik snap alleen echt niet wat al die beren daar doen. Maar alla, ieder z'n meug...

S C H A P E N, K U D D E G E D R A G. Als de ene schaap over de dam is dan volgen er meer......

gignnl
10 december 2013, 14:45
Voor de dames brengt het weinig.mijn 2 roemeentjes van zondag dachten op maandag flink te kunnen cashen.
na mijn beschrijving van het kerstfeest was hun wel duidelijk dat met zoveel aanwezige dames en de sterk oplopende wachttijden het toch wel eens anders zou kunnen uitpakken......

rob45
10 december 2013, 14:57
In ieder geval is mijn "voorspelling" helemaal uitgekomen wat betreft de wachttijden die wel tot twee uur op konden lopen tijdens de Kerstparty in GT. Vorige week in LR viel het wat dat betreft "mee"met drie kwartier wachttijd,al kan dat voor sommige beren nog wel lang zijn.Verhouding beren/dames was in LR goed in balans maar in GT zal dat gister wel anders hebben gelegen als er kledingzakken zijn uitgedeelt. @pic jij heb gelijk,als er een beer een kledingzak krijgt zegt de achter hem wachtende,doe mij er ook maar een. Maar als er geen beschikbare lockers meer zijn dan is het aannemelijk dat er dan al helemaal geen kamers meer zijn.

Van Dattum
10 december 2013, 21:16
Hier met hulp van oa Ketserr en Bergm550 nog even de lijst van aanwezige dames van afgelopen zaterdag.. Beetje mosterd na de welbekende maaltijd, maar de liefhebbers weten het misschien wel te waarderen.
Hier gaat ie dan:
Juliette. Jana, Samira (NL), Victoria (NL), Sabina, Bea, Ilona, Rachel, Patricia, Alyce, De twee thaisen, Shayenne, Poolse Paula (nu blond), Sandra, Amalia, Marianne, Mona, Dilan, Alexa, Olga, Kitty, Noelle, Lisa, Rima, Vanessa, Flo, Desy, Adella, Maxi, Sabrina, Sandy, Lara, Aisha, Annie, Shiva, Katja, Vicky, Nikki, Tina, Miranda, Svetlana, Anastasia, Cleo, Mercedes, Sam, Xena, Stefania, Pia (brilletje). Louise, Lola, Lina, Sina, Celina.
Alles natuurlijk ohne gewaehr..

Johnny Bravo
10 december 2013, 22:37
Vanavond was het niet al te druk in GT met beren en ook niet al teveel dames gezien.

Was matig de bezetting, eten leek wel op kattenvoer dus vroeg de auto ingestapt en onderweg maar wat gegeten.

Al met al ongeveer 2,5 uur volgehouden in die stink rookruimte!

:wink2:

P.S. de wifi werkte weer klote vanavond of beter gezegd niet!!!!!!!!

Cupido
10 december 2013, 22:59
Maar jij ging ook al om 7 uur weg, daarna liepen de wachttijden ook ras op tot over de 2 uur.

In ieder geval is mijn "voorspelling" helemaal uitgekomen wat betreft de wachttijden die wel tot twee uur op konden lopen tijdens de Kerstparty in GT. Vorige week in LR viel het wat dat betreft "mee"met drie kwartier wachttijd,al kan dat voor sommige beren nog wel lang zijn.Verhouding beren/dames was in LR goed in balans maar in GT zal dat gister wel anders hebben gelegen als er kledingzakken zijn uitgedeelt. @pic jij heb gelijk,als er een beer een kledingzak krijgt zegt de achter hem wachtende,doe mij er ook maar een. Maar als er geen beschikbare lockers meer zijn dan is het aannemelijk dat er dan al helemaal geen kamers meer zijn.

rob45
10 december 2013, 23:12
Maar jij ging ook al om 7 uur weg, daarna liepen de wachttijden ook ras op tot over de 2 uur.

Bijna goed,ik ging om half negen weg.MJ moest rond 18.00 al 45 min. wachten met zijn liefje,en een uur later hoorde ik van een beer i.d.d. een uur en 10 min.Er liep een dame ons op te geilen aan de bar (met een sleutel op zak) maar wij hadden geen zin in haar.Mogelijk een reden van de latere langen wachttijden.Ach,ik ga gewoon donderdag op herhaling op een "gewone dag".

flowerball
10 december 2013, 23:29
Hier met hulp van oa Ketserr en Bergm550 nog even de lijst van aanwezige dames van afgelopen zaterdag.. Beetje mosterd na de welbekende maaltijd, maar de liefhebbers weten het misschien wel te waarderen.
Hier gaat ie dan:
Juliette. Jana, Samira (NL), Victoria (NL), Sabina, Bea, Ilona, Rachel, Patricia, Alyce, De twee thaisen, Shayenne, Poolse Paula (nu blond), Sandra, Amalia, Marianne, Mona, Dilan, Alexa, Olga, Kitty, Noelle, Lisa, Rima, Vanessa, Flo, Desy, Adella, Maxi, Sabrina, Sandy, Lara, Aisha, Annie, Shiva, Katja, Vicky, Nikki, Tina, Miranda, Svetlana, Anastasia, Cleo, Mercedes, Sam, Xena, Stefania, Pia (brilletje). Louise, Lola, Lina, Sina, Celina.
Alles natuurlijk ohne gewaehr..

Can somebody tell me it is the roemenesse Juliette and is it the mercedes from ex aca ?

Thanks

gignnl
11 december 2013, 01:15
Mercedes is a big German Milf..

Ace2
11 december 2013, 21:27
Gisteren wist ik er toch nog een afscheidsdagje bij GT van te maken. Het was een gewone dinsdagdrukte, met iets meer ijsberen in de middag, dan in de avond. Wachttijden hebben wij niet gekend. Wie ik wel heb gekend zijn: Asia Bianca Celina (Dom. Repl.) Celine Cora Elisabeth Emma Emy Heidi Hentiette Inna Isabelle (Ned. sprekende “Braziliaanse”) JayJay Julia Kaina Laki (deze Kroatische schone kamert voor 100 euro per uur en toen onze sessie een half uur duurde meende zij dat dat ook 100 euro moest kosten, waardoor ik voor het eerst in 7 jaar mijn beklag moest doen) Laura Lilly Lisa Lorena Lulu (die iedereen al happy new year toe schreeuwde) Maya Melin Miranda Morena Nicolle/Michelle Paula Ricarda Rima Suhie (voorheen Mee) Sabina Sabrina Simona Sonja Suzzy Svetlana Sylvia TanyaVictoria. Als dekor fungeerden HP001 en Boy69.

Zelf heb ik gekamerd met Celina (ik meende haar ergens van te herkennen), waarmee het slecht toeven was. De schade mocht Melin herstellen, die dat uitermate goed deed met goed zoenen en een sublieme FT. Maar de kers op de pudding was een heerlijke sessie met Emma. Daar mankeerde werkelijk niets aan.

Ik probeerde wel liveberichten te plaatsen. Tot mijn verbazing werd om een login gevraagd. Dat mag via mail dan maar bij mij worden ingefluisterd.

Ik vermaakte mij uitstekend met HP001 en nog een uiteramte sympathieke ijsbeer. Bij Boy69 stond de teller op 534, maar dat was de stand van gisteren. De score per heden weet ik niet, maar aangezien er gisteren meer te neuken viel dan hij aan kon, beloofde hij vandaag door te gaan.

Eten was goed en in de middag waren er tosti’s en sandwiches.

Zoals ik tegen HP001 zei, worden de bezoekjes aan GT meer en meer bezoekjes om gezellig met de mannen bij te kletsen dan dat de chicks de hoofdoorzaak is. Ik weet niet of dat een goede ontwikkeling is.

Waarschijnlijk zal ik in 2013 GT niet meer zien.

Tot volgend jaar.

Stief
12 december 2013, 22:55
Maar de kers op de pudding was een heerlijke sessie met Emma. Daar mankeerde werkelijk niets aan.

Emma is een bom, dinsdag ook een heerlijke sessie mee gehad!! Over die megadrukke maandag vertelde ze doodleuk dat ze een topdag had meegemaakt aangezien een Duitser haar de volle 6 Stunden had geboekt....

franske
13 december 2013, 19:06
Emma is een bom, dinsdag ook een heerlijke sessie mee gehad!! Over die megadrukke maandag vertelde ze doodleuk dat ze een topdag had meegemaakt aangezien een Duitser haar de volle 6 Stunden had geboekt....

Is dit de heeeeeel slanke Emma, die ook wel eens bij de receptie werkt ?

bosbeer
13 december 2013, 19:15

Nee, die Emma had je een paar jaar geleden nog mee kunnen nemen naar de kamer. Nu niet meer.

master155
13 december 2013, 19:15
Denk het niet, denk Bulgaarse

Cupido
13 december 2013, 19:28
Nee de zeer lekkere bulgaarse emma!

Jaeger-Lecoultre
14 december 2013, 12:28
S C H A P E N, K U D D E G E D R A G. Als de ene schaap over de dam is dan volgen er meer......

:rolleyes:comments to say anything

istebe
15 december 2013, 08:51

No Emma at the reception, is retired at the moment ... unfortunately she was one of my wife ... blowjobing like hell :biggrin:

The "new" Emma comes from Bulgaria, big tits rebuilt, often forgetting her panty ... very nice body and excellent service, tested 10.12.

bergm550
21 december 2013, 17:20
Ik ben nu in GT. De line up is geweldig voor mij en past beter bij mij als die van Artemis. Aanwezige beren: cupido, rex, quads, de souza. Aanwezige vrouwen: Shayenne, Alya, Shiva, Meggy, Amanda, Larissa, Cora, Nina, Flo, Daisy, Irina, Mona, Angelina, Justine, Vanessa, Carmen, Dalina, Ines, Dilan, Lisa, Victoria, Arielle, Sabina, JayJay, Crista, Emma, Lolita, Julietta, Argentina, Minel, Mona, Xena, Jolien, Nastya, Jana, Ramona, Lulu, Sofia, Alexa, Mercedes en nog zo'n 80 andere vrouwen. Deze lijst wordt u aangeboden door Cupido.

bergm550
21 december 2013, 23:03
2de update: het is supergezellig in GT. Ik moet toegeven dat de DJ vanavond mooie muziek draait. Er wordt goede dance muziek gedraaid. Ook werd All night long van Lionel Richie gedraaid en Last Christmas van Wham. De sfeer zit er goed in. En ik moet toegeven dat mijn stoffige benen ook langzaam begonnen te bewegen. Ketserr en Nikxxx zijn ook aanwezig en ik heb gezellig gedineerd. Ik was op de kamer met Shayenne en ik heb lekker liggen vozen met haar. Ik had geen sex, ik had me gewoon afgetrokken, terwijl we zoenden. De rest van de tijd hebben we lekker liggen kletsen. Ik ga straks met Dilan op de kamer. Maar eerst nog even douchen en wat eten.

bergm550
22 december 2013, 13:40
Ik ben nu in GT. Aanwezige beren: m4you, wacko66, jacky pakutra, knabbel. Aanwezige vrouwen: Shiva, Kira, Sabina, Ellis, Victoria, Cora, Agnieska, Argentina, Xena, Lin, Olga, en nog 60 andere vrouwen. Deze lijst is samengesteld met Wacko66. Wij beiden zijn slecht met namen. Dus het was een hele prestatie om deze lijst samen te stellen. De line up is iets minder als gister.

Quads
22 december 2013, 15:45
Ik ben nu in GT. Aanwezige beren: m4you, wacko66, jacky pakutra, knabbel. Aanwezige vrouwen: Shiva, Kira, Sabina, Ellis, Victoria, Cora, Agnieska, Argentina, Xena, Lin, Olga, en nog 60 andere vrouwen. Deze lijst is samengesteld met Wacko66. Wij beiden zijn slecht met namen. Dus het was een hele prestatie om deze lijst samen te stellen. De line up is iets minder als gister.

Ik wens jou en alle andere aanwezige Beren een hele fijne en gezellige zondag toe.
En als je toevallig de Hollandse Isabella tegen komt.... ( ze staat meestal bij de danspaal )
doe haar maar de vriendelijke Kerst groeten van mij.

Gr Quads

bergm550
22 december 2013, 16:06
2de update: het is vol in GT. Alle kluisjes zijn bezet en gasten moeten wachten op een sleutel. Wachttijden zijn lang en meiden staan te wachten bij de receptie. In de barruimte is een grote brei aan badjassen.

bergm550
22 december 2013, 20:26
3de update: ik ben nu weer onderweg naar huis toe. Ik heb het zelden zo druk gezien in GT op een zondag. Rond 18:00 uur werden er kledingzakken uitgedeeld. Er waren lange wachttijden van 45 minuten en eigenlijk waren er te weinig vrouwen. Wellicht was het zo druk, omdat de kerstdagen voor de deur staan.

bergm550
25 december 2013, 13:00
GT op Eerste Kerstdag:

1ste update: het is nog rustig, maar bij binnenkomst om 13:00 uur stroomde er desondanks 30 man binnen. Ik ben met een vriend uit Zandvoort meegereden. Het was rustig op de A2, A73 en A74. Aanwezige beren: ilovethaigirls en boy69. Aanwezige vrouwen: Jana in een mooie kerstman-outfit, Victoria, Rebecca, Nastya, Cora, Lorena (JayJay), Bianca, Martina, Michelle, Luna, Nes, Jolanda, Flo, Mara, Sarah, Alexa, Pia, Lola, Heidi, Sabina, Simona, en nog zo'n 30 andere meiden. Deze lijst is samengesteld met hulp van ilovethaigirls en boy69.

Er hangt een goede sfeer. Ik ga nu even ontbijten.

bergm550
25 december 2013, 14:33
2de update: Kira, Dafina en Shiva zijn ook aanwezig. Het is gezellig binnen. Er zijn zo'n 40 mannen en 40 vrouwen. Het gaat gelijk op.

bergm550
25 december 2013, 16:06
3de update: het is wat drukker geworden. Het is een normale zondagsdrukte. De line up is goed, ik schat zo'n 50 meiden. Ik was op de kamer met Kira. Boy69 kan even zijn draai niet vinden, omdat er niet zoveel van zijn gading bij loopt. Ilovethaigirls heeft geloof ik afgesproken met Sofie voor een pannenkoekensessie.

bergm550
25 december 2013, 17:49
4de update: het is nog wat drukker geworden qua mannen en vrouwen. Er was zelfs een kamerwachttijd van 10 minuten. De line up is erg goed voor mij. Ik loop te azen op de dame genaamd Nes, maar ze wordt net voor mijn neus weggekaapt. Nancy is ook binnengekomen. Sommige meiden dragen zo'n rood kerstpakje met zo'n rood broekje met een witte pluizenbal op hun bips. Ziet er echt geil uit. De muziek is voornamelijk Top 40. Ze draaien nu Just give me a reason van Pink. Voor Eerste Kerstdag is het prima vertoeven. Het eten was ook lekker, maar verder niets bijzonders.

bergm550
25 december 2013, 20:23
5de update: gignnl is ook binnen komen wandelen. Hij stuurde me een berichtje en vroeg of Jana er was. Ik zei Ja, waarop hij kordate stappen ondernam en een 40 minuten later binnen kwam huppelen. Ik had Jana ondertussen al ingelicht dat een gast onderweg was. Ik heb Nes niet meer gezien, maar ben op de kamer geweest met Carine. Ik ga nu zo naar huis toe, maar heb een leuke Kerst gehad.

Cupido
26 december 2013, 07:10
Ik heb Nes niet meer gezien, maar ben op de kamer geweest met Carine.

Nes was zeker onderweg naar Goch. ...

rob45
27 december 2013, 19:50
Vandaag naar GT geweest en ook SFL was van de partij.
Zeer goede line up vandaag in het algemeen en er waren zeker wel 60 a 70 dames aanwezig en dat ondanks dat veel dames op vakantie zijn naar hun thuisland.
Voor mij persoonlijk was het top want de Thaise meiden Mailin en Soy heb ik gespot en bekamerd en ook Chinese Lin was daar.Verder heb ik nog een puntgave getinte halfbloedje gezien waar mij helaas de naam van is ontschoten.
Ook de forumberen De Souza en Ketserr waren aanwezig.
Zo na drie uur was het beredruk en waren er wachtijden van 10 a 20 min. en kon je merken dat veel beren een vrije dag hadden.
Uitgebreid verslag zal nog volgen van dit enerverend bezoek.

ketserr
27 december 2013, 23:53
Iedereen zit stom verbaasd voor zich uit te kijken om het feit dat de dj er vroegtijdig mee gestopt is, ze is al ruim een uur pleite!!
Wat is er aan de hand??? Heeft dit met goede voornemens voor 2014 te maken?

Quads
28 december 2013, 15:43
Vandaag lekker druk in GT.
Line up : Isabella (ned) Sabrina, Jolien , Vanessa , Mariana ,Irina,Jana ,Shiva,Bianca ,Nila ,Lina ,Emma ,Tina ,Lisa,Shopia,Anna ,Rebecca,Jayjay,Alexa ,Gulcan ,Nastya,Melena, en nog veel meer mooie meiden.....maar die namen komen we nu ff niet op.... Deze lijst is mede door de hulp van Rex tot stand gekomen.

hansdordt
28 december 2013, 16:24
Zojuist kennis gemaakt met de Nederlandse Isabella. Zeer mooi lief meisje. Goed pijpen, massage en lekker neuken. Zeer mooie dames hier. Moeilijk om een keuze te maken.

ketserr
28 december 2013, 18:47
Vandaag lekker druk in GT.
Line up : Isabella (ned) Sabrina, Jolien , Vanessa , Mariana ,Irina,Jana ,Shiva,Bianca ,Nila ,Lina ,Emma ,Tina ,Lisa,Shopia,Anna ,Rebecca,Jayjay,Alexa ,Gulcan ,Nastya,Melena, en nog veel meer mooie meiden.....maar die namen komen we nu ff niet op.... Deze lijst is mede door de hulp van Rex tot stand gekomen.

Matig lijstje boys, lijst gister maakt meer indruk.
Te druk met dansen zeker?

Quads
29 december 2013, 17:58
Zojuist kennis gemaakt met de Nederlandse Isabella. Zeer mooi lief meisje. Goed pijpen, massage en lekker neuken. Zeer mooie dames hier. Moeilijk om een keuze te maken.

We hebben de zelfde smaak blijkbaar :betrunken:

Gr Quads

Quads
29 december 2013, 18:03
Matig lijstje boys, lijst gister maakt meer indruk.
Te druk met dansen zeker?

Beter een matig lijstje...dan Helemaal geen lijstje...
En te druk met dansen ??
Vandaag ff niet want de DJ is er niet...
Vind jij natuurlijk prima maar wij zijn er niet blij mee.
Maar volgende week is ze er weer :freu:
En dan ga JIJ ook mee doen !!
Alleen wel oppassen dat we niet struikelen over die grote Pudding-Buks van Jou :lostit:

ketserr
29 december 2013, 18:35
Beter een matig lijstje...dan Helemaal geen lijstje...
En te druk met dansen ??
Vandaag ff niet want de DJ is er niet...
Vind jij natuurlijk prima maar wij zijn er niet blij mee.
Maar volgende week is ze er weer :freu:
En dan ga JIJ ook mee doen !!
Alleen wel oppassen dat we niet struikelen over die grote Pudding-Buks van Jou :lostit:

Dat was het hoogtepunt van het jaar toen vrijdag de stekker eruit ging bij die dj, snachts hebben ze een nieuw dag geplaats want er waren allemaal gaten ingesprongen door dit voorval!!!
Gister zonder dj..... heerlijk net als voorheen.
Volgende week al terug? Ik denk het niet.
Ik mee doen? Ga jij eerst maar eens oefenen zodat jeje in de toekomst dancing bear ken noemen.
Kijk hier maar naar en dan ken je het leren

http://beeg.com/2152966

NikXXX
29 december 2013, 18:49
De DJ die van dienst was in GT heeft een beperkte muziekkennis. Juist als DJ in een SC moet je iets gevarieerder draaien. Ze draait iedere week dezelfde nummers/set. Gezien het bedrag wat ze ervoor betaalt krijgt kan ze best research doen naar nieuwe nummers. En als ze dan toch 'house' nummers wil draaien moet ze even een keertje naar REX club gaan in Parijs. Dan weet ze what's up! Zaak aan GT om een DJ te vinden die beter kan mixen en een gevarieerdere nummers/set draait. Daarvoor moet een DJ ook een brede muzieksmaak hebben.

karel71
29 december 2013, 22:14
ik heb vorige week daar 12girls geneukt in de cinema.:freu lekker!

when dieze bar frau ach will fieke dann saght das!

kanst du ludo?

NikXXX
29 december 2013, 22:29
Mooie funposter die Karel71.

BSesamstraat
30 december 2013, 14:23
is er vandaag nog iemand in GT? en ja er is iemand ;) maar wil weten welke bekende beren er zijn. zit te twijfelen om te gaan