PDA

Volledige versie bekijken : Sandra (Sierra Leone)



Gustomass
25 november 2006, 08:39
Gusto mocht gisteren op de Hookersparty nog op de valreep genieten van dit Afrikaanse snoepje. Vroeg aangekomen en begroet door een aantal bekende ijsberen en een aantal bekende dames uit Golden Time, kon Gusto zijn draai niet vinden. Nadat een delegatie van bovengenoemede beren en berinnen in de auto was gestapt en richting GT was vertrokken , kon Gusto genieten van wat er nog aan schoons overbleef. Dat was best veel, maar het waren een beetje al te grage gelukszoekertjes. Getergd door de verschrikkelijk harde muziek, nog harder dan afgelopen lente in de avonduren, besloot Gusto zijn laatste ronde te maken en met pijn in de oren belandde ie aan in de kino. Hier was de herrie weg maar de zware boing, boing van de bass was ook hier hoorbaar en voelbaar.
Niet te gauw opgeven is Gusto's devies. Op de sofa even gadegeslagen hoe een mooie afrikaanse zich weer de kleertjes bijeen aan het rapen was en zich weer bedrijfsklaar aan het maken was. Op een wenkje van haar reageerde Gusto niet meteen.... Nadat ze haar geurtjes had aangebracht stapt ze naar me toe en neemt plaats op een handdoekje wat ze eerst rustig naast me neergelegd had. Een lief, zwart, zacht meisje nestelde zich naast me en maakt speels, spelenderwijs kennis met Gustomass en ook kleine Gusto werd door haar op een plezierige manier begroet.
Even wat gebabbeld en wat geprobeerd te zoenen. Na ruim 3 uur van fijne en een specifiek minder fijn onderhoud met medeberen en met een aantal goudzoekertjes, na schreeuwend met deze personenen geprobeerd te hebben praten, nadat de bar een beetje was opgewarmd en na de tuinhuisjes even goed bekeken te hebben was het tijd om Gusto even op andere gedachten en op andere bezigheden te brengen.
Deze schone, Sandra heette ze dacht ik, deze afrikaanse uit Sierra Leone was de uitverkorene. Haar lieve lachje en haar heerlijke borstjes mochten de doorslag geven.
Gevraagd om de sleutel te halen en Gusto mocht gelijk meelopen naar de receptie. Daar bleken we de laatste sleutel van de kamers te hebben, het was pas 16 uur, , een volgend meisje kon/moest genoegen nemen met een van de pasgeopende tuinhuisjes. Wij waren de gelukkige en konden sleutel van kamer 18 in ontvangst nemen. Tijdens het overhandigen gaf de receptioniste mijn snoepje uit Sierra Leone wel erg expliciet te kennen dat vandaag kamerbezoeken van maximaal één uur toegestaan waren.
Voor zo een dag als vandaag wel een beetje begrijpelijk , maar voor Gusto geen probleem maar collegaberen knapten daar op af zoals zou blijken.
Op de kamer aangekomen de plafond spiegel bekeken en me op haar verzoek even gedouched. Elke kamer heeft een eigen badkamer heren....
Eenmaal op bed was het een beetje onwennig, voor Gusto athans. Hij wilde graag wat beginnen bij het begin, beetje kussen, zoenen als kan en dan lekker genieten van die heerlijke tietjes. Nee, you sleep, uuuhhh I mean you may lay down. Dat is nou precies zoals het in Gusto''s vroegere wandeldagen verliep als hij eens een raambezoek in Amsterdam mocht brengen: Handdoekje gespreid op bedje, ga maar liggen op je rug en dame gaat naast je zitten, jasje erom , even pijpen en gauw over tot te daad......
Ondanks die meer dan 100 kamerbezoeken in saunaclubs was Gusto dit procedé nog lang niet vergeten. Dát was dus duidelijk niet de bedoeling, ook niet deze keer.
Zoenen wilde wel, zij het heel oppervlakkig maar genieten van haar tietjes stond ze wel gewillig toe. Daar lekker gebruik van gemaakt , maar toen werd Gusto toch al gauw vriendelijk verzocht om maar eens te gaan liggen... Pijpen begon , maar niet voordat er een jasje omgedaan was. Een tegenvallertje maar niet over gezeurd. Kon alleen de stemming negatief beinvloeden en dat zou jammer zijn van het half uurtje. Even pijpen waarna ze al gauw op me plaats neemt. Even heerlijk geneukt maar de passie ontbrak, de zin ontbrak , het was gewoon niet wat verwende Gusto gewend was. Meisje deed haar best, ander standje geprobeerd , en nog een maar kleine Gusto gooide de strijdbijl er steeds meer bij neer. Gustomass was niet van zins om hem op andere gedachten te brengen..
Sandra was duidelijk teleurgesteld , wel op een ingetogen manier. Als er één type dames is dat er niet mee kan je leven dat je niet bij ze of in ze klaar komt, zijn dat de Afrikaansen wel. Heb haar kunnen overtuigen dat het aan mij lag, en eerlijk gezegd wilde ik het spuitfestijn bewaren voor later....met een andere dame...
Haar neergelegd en nog een kwartier genoten van haar lichaam én haar laten genieten van haar lichaam.... Voorzichtig wat kussen maar al snel lekker genoten van haar jonge meisjes tietjes, heerlijk. Jij vind mijn borsten fijn zei ze nog, jazeker. Ohh dat vind ik fijn was haar antwoord. Lekker lang genoten van deze 2 afrikaanse borstjes, zo echt als maar zijn kan. Nu ging de expeditie tocht op haar lichaam een volgende en spannende en beslissende fase in. Haar poesje nog niet echt beroerd maar toch langzaam naar beneden afgezakt en niet de afwijzende, terughoudende reactie gekregen waarop ik wel gerekend had. Gelukkig had Gusto dat verkeerd ingeschat ...en kon hij lekker zijn gang gaan. Een heerlijk poesje. Heerlijk mogen beffen en Sandra begon zich na enige tijd warempel te laten gaan en lag in zijn geheel in standje "lekker genieten van wat er komen gaat....".
Een onverwachte wending die dit kamerbezoek toch bijzonder maakte. Een mooi wapenfeit dat het toch gelukt was. Op een ingetogen manier liet ze zich gaan, nam mijn hoofd dan weer flink vast , liet weer even los om weer gauw haar handen vast te grijpen, etc etc.
Nu was het genieten voor twee en hebben we het samen heerlijk af mogen maken. Meisje is heerlijk klaargekomen en haar hele lichaamstaal , maar met name haar gezicht verraadde me dat dat het erg mooi was geweest. Haar lekker tot rust laten komen, lekker genoten en wat kunnen praten.
Usually I do not come , not very often.
Maybe only once a month... waarop ik haar aangaf, OK, I'll be back in 4 weeks from now,. waarna een blij gezichtje een volgelaats "Yes please" uitstraalde.
Nadat Gusto haar uitgelegd had dat toch de normale service in dit soort clubs is pijpen zonder condoom bracht ze in dat haar informatie was dat 80% het met deed. Gusto hoopt dat ze er nog eens over nadenkt anders is ze hier over 4 weken niet meer te vinden ben ik bang..
Haar nog heerlijk geholpen met douchen en al met al er een mooi kamerbezoek van kunnen maken.
Zo een sessie benadrukt hoe verschrikkelijk verwend wij Duitse Saunaclubbezoekrs wij allemaal zijn, werkelijk ongekend wat ons daar wordt geboden voor die 50 Euro....
Mocht dit besef een beetje aan het wegebben zijn, dan is een bezoek aan YinYang met zo een dame een hele goede referentie en loop je weer met veel dankbaardere en gefacineerdere ogen door een Golden Time, iets wat enkele uurtjes later dan ook het geval was, maar daarover elders meer.
Op Gusto's lijstje met nationaliteiten is inmiddels weer een turfje bijgeschreven.

Mooiste van al was toen ik haar even later bij haar collega gelukszoekertjes trof, bij een andere Afrikaanse, die me al eerder op de middag had beetgepakt. Zij vroeg me wanneer ik met haar mee zou gaan. Tegelijk keek ik Sandra aan, en op de vraag die ze van haar vriendin kreeg, "Of ben jij al met hem geweest ??'" gaf ze geen antwoord. Was ook niet nodig, haar gezicht sprak boekdelen. Nu staalde ze nog harder als tijdje ervoor. Gusto kon zich met een gerust hart naar de uitgang begeven, dit meisje had wel zó van hem genoten, dat zal wel snor.....

Sandra toch bedankt voor ons fijne samenzijn.

Na het doorknippen van mijn polsbandje en het afgeven van mijn sleutel , op zijn verzoek mijn rede van veel te vroeg verlaten van de club aan een van de managers te hebben toegelicht HERRIE, deze mooie club, waaraan nog steeds ondanks herhaaldelijk verzoeken veel verbeterd moet worden , mijn weg richting de buren van Golden Time net over de grens in Bruggen ingeslagen, mijn collega's die deze stap eerder op de middag al hadden genomen volgend en voorafgaand aan een aantal collega's die deze stap later op de middag nog zouden nemen.

Gusto mas en el Club Tiempo D'Oro.


Gustomass.