PDA

Volledige versie bekijken : Agnieszka (Poolse)

satanic surfer
21 oktober 2014, 19:12
AGNIESZKA
Poolse
mid-20
blonde middellange haren
bleekhuidig, kleine tattoo
1m70/75
B-cups natuur, licht hangend
KF36, normaal figuur dus
redelijk Duits onderhand, Engels matigjes as well
sinds geruime tijd in Samya
ietwat gekke tante die opvallend rustig en ruim de tijd neemt voor presales doorgaans

Service:

TZ: goed tot zeer goed
PZC: zeer goed, handsfree, EL inklusiv, endurance, nat, volgehouden, no nonsense pijpmachine
Lecken/Fingern: yup
NMC: goed tot zeer goed

Fazit: bovengemiddelde clubservice zonder twijfel, puur optisch geen ieleslank Roemeens dansmarieken natuurlijk, doch haar skills en klantgerichte aanpak maken dat ze bij de servicetoppers mag worden gerekend, ook voor ervaren clubbers zeer geëigend...Recommended!

Ricardo Banana
22 oktober 2014, 07:32
Bovenstaande is correct.

Ik was alleen een maandje geleden al eerder op de dag met Marina in Babylon geweest en dan valt het allemaal natuurlijk niet meer zo op.

Zeer aardige meid overigens.

Champollion
24 december 2016, 12:58
Agnieszka is een oude bekende.

Herhaling na ten minste éen jaar. Top service,tz, pijpen, eierlecken.

Een uitzondering in deze club qua service.

Scrotum
28 maart 2017, 20:26
De volgende meid waar ik mijn zinnen op had gezet bleek de enige Poolse van het gezelschap meiden te zijn: Agniescka. Een lange slanke blondine die mij bijzonder aantrok, ondanks dat vrijwel de meeste kleren van alle dames aan had. Ook zij bleek een goede keuze te zijn. Maar ach ja, ik heb nog geen deceptie met een Poolse dvp meegemaakt (ik denk aan de geweldige Sara in VM of Paula uit LR/Magnum). Tongzoenen, diep pijpen, alles zat in het pakket.