PDA

Volledige versie bekijken : Aishe/Ayse (Turkse)

Deepreamer
16 oktober 2014, 16:45
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Turkey.gif

Aishe/Ayse (Turkse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Cup-maat:B-CSiliconen:Nee
Herhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:75 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen
Extra info:voorheen in Acapulco

Aishe spricht gut Deutsch, recht hübsches Gesicht, lange, rotbraune, lockige Haare, hat eine nette, lustige Art. Griffiger Körperbau, Titten zw. B- und C-Cup, leider recht weich und ein bißchen hängend.

Service hervorragend, wildes Geknutsche, beim Lecken geht sie voll ab, sehr gutes Blasen, wildes, ausdauerndes Ficken. Topnummer! Wollte zuerst 100€ für die Stunde haben, haben wir dann aber ohne Stress geklärt.

phoenix
16 oktober 2014, 16:55
maar hoe was het met deze dame, ik ken ze maar durfde het niet...aan

Willem2
16 oktober 2014, 18:42
maar hoe was het met deze dame, ik ken ze maar durfde het niet...aan

Service hervorragend...

google eff en dan kom je uit bij "sehr gut" (jochie) ;)

Cupido
18 december 2014, 01:59
Goede sessie mee gehad. Goede pre sales, super tongzoenen en lekker pijpen zijn haar beste wapens. Herhalingsgevaar, kans bestaat.

gignnl
18 december 2014, 03:44
Vorige week zondag ook met deze dame geweest.Een mooie verschijning in schitterende lingerie met prima presales.
Samen op een kamertje zitten wachten in de hal maar de tijd aangenaam doorgekomen.
Dame heeft de juiste extra vormen voor mijn formaat handen en haar service is ook prima,alhoewel het de vierde sessie van de dag was heerlijk klaargekomen terwijl ze me als een volleerd amazone bereed.Herhalingsgevaar aanwezig!

Elmo3108
5 februari 2015, 21:35
Gisteren een triootje gedaan met twee Turkse dames waarvan een zich als Aishe voorstelde... Moet haast wel deze dame zijn waarmee ik een heerlijk uurtje heb beleefd. Heerlijk verwend door haar en haar vriendin. Pijpen, beide dames kunnen beffen, geneukt in diverse standjes en niet te vergeten heerlijk tongzoenen. Niets mis mee!

Elmo3108
20 maart 2015, 23:14
Vanavond weer een heerlijk uurtje met deze kanjer op de kamer door gebracht. Het begon met lekkere pre-sales in de bar, tongzoenen en lekker teasen in de loungehoek, vervolgens maar vlug naar een kamer. Alwaar dus een prima uurtje volgde met voortreffelijk pijpen, tongzoenen en wat massage en ook mocht ik Aisa lekker vingeren en beffen. Uiteindelijk nog lekker in twee standjes intiem en het uur volgemaakt met wat gekletst in een mengelmoesje van duits en engels en toen ze ook nog op mijn uitnodiging inging om samen te douchen was het plaatje compleet.

Efendi
15 mei 2015, 11:25
Mooie gezicht - Iranse typ: groote oogen, lange neus, volle lippen, aardig glimlach. Erg gevoelig en ook voor orale liefkozingen in elke fatsoen toegangelijk.

Sjeufke
18 juni 2015, 01:10
Uit mijn verslag van 18 juni 2015

Tijdens het douchen had ik aandacht van een dame. Tja zo goddelijk lichaam als ik heb, wie wil daar nou niet naar kijken. De welbekende vragen uiteraard van de dame in kwestie. Toen ze me op verzoek haar naam noemde en antwoordde met Aishe, dacht ik meteen, niet meer laten lopen! Recensies zijn goed en een positief advies van gignnl. Ik trof Aishe even later in de bar. Het gesprek kwam gemakkelijk op gang in het Duits, waar ze de voorkeur aan gaf. De verkiezingen in Turkije heeft ze op de voet gevolgd. Haar mening over de verkiezingsuitslag laat ik in het midden, maar duidelijk een dame die bredere kijk heeft op het leven dan alleen mannen tot een hoogtepunt brengen in een club. Ik mag dat wel. Hoe vaak komt het niet voor dat een gesprek met een dame door enerzijds taalproblemen en of weinig gespreksstof, stroef verloopt. Het klikte en zo lulden we een half uurtje vol. De kamervraag kwam maar niet, dus stelde ik zelf voor wat aan beweging te doen, nadat ze me op behoorlijk had opgewarmd.

Ik heb maar 1 kamer gezien in YY, maar deze was veel luxer dan ik ooit in andere clubs heb gezien (muv de luxe whirlpookamer in AcaGold).
De service van Aishe was goed. Ze vroeg aan het begin of ik een half uur of langer wilde. Met onbekende dames ga ik zelden langer dan een half uur, maar bij Aishe vertrouwde ik er vrij snel op dat ze een uurtje zeker waard was. Tongzoenen alsof de was werd gespoeld, het trompetteren met hoge en lage tonen. Neuken als een opgevoerde Zündapp met kickstarter. Optisch zijn er betere te vinden, maar de service was meer dan oké!

Aishe: Geverfd donker rood haar, 75C, lengte 1,65m, 26 jaar, Turkse, spreekt goed Duits
PZC: Goed en gevarieerd; GOSP = 0,8M
EL: yep.
TZ: Diep en gevarieerd
Vingeren: No problem
Beffen: yep in 69
NMC: Cowboy, missio en in doggy de mensheid weer een stap verder geholpen
GFE: 80%
PSE: 70%
Optiek: Girl next door, leuk snoetje, tekenen van voormalige zwangerschap(pen)
Extra's: Herhalingsgevaar 80%
Aftersales: Zo nu en dan
Kamertijd: 60 minuten

VAZKOR
11 juli 2015, 19:34
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Turkey.gif

AishA (Turkse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed), Nederlands (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Anaal, GFE, Massage, Aftrekken
Extra info:Vraagt graag voor anaal.

VAZKOR
11 juli 2015, 19:35
Ik heb 2 kamergangen gemaakt die dag: een met Aisha niet te verwarren met AishE zoals ik deed. Zij is een Turkse dame met bruin haar en ogen die zegt van Antwerpen te komen en ze kan wat Nederlands. Heb wat met haar gedronken op het terras en we zijn naar een kamer gegaan voor een uurtje. Geneukt heb ik enkel in een standje. Deze dame doet TZ en niet slecht. Ze gaf me ook een goede massage. Dit was lichte vorm van GFE en had een goede tijd met haar. Achteraf gedoucht in de kamer en het uur is volgemaakt geweest. Wel geen herhalinggevaar maar die is er in mijn geval maar zelden. ***1/2

Voordeel: TZ, lichte GFE, open voor veel.

Nadeel: nam telefoon aan (haar mama) maar deed dit onder masseren wat ze goed doordeed. Ze staat ook open voor anaal wat ze in het begin van de sessie voortdurend vroeg tot ik zei dat ik het woord 'anaal' niet meer wilde horen. Je ze krijgen daar extra voor maar niet van mij.

VAZKOR
11 juli 2015, 23:53
N.B. Vergeten vermelden: Dat komt uit m'n YinYang-verslag van 20 Juni 2015.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=435766#post435766

jansenroy
24 juli 2015, 10:44
ook ik heb reeds een aantal keren gekamenrd met Aishe, die idd Nederlands spreekt en zegt uit Antwerpen te komen. Heeft daar naar eigen zeggen nog achter de ramen gewerkt. Toen Aishe pas in YY kwam zag ik haar veelvuldig in de bios. Bovenop iemand springen en dan beginnen te teasen. Het is mij ook overkomen dat je dan op enig ogenblik niet meer nee kan en wil zeggen. Maar dat is bij deze meid geen ramp. Lekker wild op de kamer, vol met initiatief. Lekker diep en nat pijpwerk, en wild je berijden. Laatste tijd zie ik haar wat vaker met een groepje meiden zitten op het bankje aan de muur bij de ingang van de bar.