PDA

Volledige versie bekijken : Extra_steun_voor_prostituees



sjaakpikhaak
13 oktober 2014, 17:14
http://www.telegraaf.nl/binnenland/23193338/__Extra_steun_voor_prostituees__.html

betalen we daar belasting voor.:heul:

zouden we ook subsidie krijgen als we stoppen met onze hobby bezoeken van dames:confused:

Don Rudo
13 oktober 2014, 18:13
De gedachte vind ik anders zeer sympathiek om dames die wel willen maar om diverse redenen niet kunnen stoppen te helpen uit het wereldje te stappen.

Graag betaal ik hier belasting voor. Het gaat overigens om slechts 3 miljoen euro volgens het gelinkde bericht.

Picasso 1
13 oktober 2014, 18:37
De gedachte vind ik anders zeer sympathiek om dames die wel willen maar om diverse redenen niet kunnen stoppen te helpen uit het wereldje te stappen.

Graag betaal ik hier belasting voor. Het gaat overigens om slechts 3 miljoen euro volgens het gelinkde bericht.

Kan het ook alleen maar toejuichen. Dames die met zware tegenzin in de branche zitten kunnen het best maar geholpen worden om uit te stappen.
Volgens mij blijft er dan geen enkele Roemeentje meer over. :rofl:

Carlitos
13 oktober 2014, 18:51
En zo verdwijnt Picasso1 vanzelf in de folder bij Dalton... Daar blijft de ouderwetse plaat ook hangen!

Picasso 1
13 oktober 2014, 18:55
En zo verdwijnt Picasso1 vanzelf in de folder bij Dalton... Daar blijft de ouderwetse plaat ook hangen!

Gewoon negeren en lekker naar het moderne Heaven7 blijven gaan. :wink:

phoenix
13 oktober 2014, 21:56
steun voor prostituees? laat me niet lachen, vanachter het raam naar een onderbetaalde schoonmaakjob of bij de post werken in de nacht...kijk maar wat voor een erkenning door de duitse minister wordt gegeven, met de prostituees overleggen hoe zij hun positie in de maatschappij sterke en eerlijker kunnen maken, op freiercafe daar lees je heel wat anders dus onze gristenen hebben gewoon
veelste veel invloed, omdat de vvd soms een kamermeerderheid mist en dus zo haar wisselgeld krijgt van gristenen, als de prostituee maar wordt gered!!! want Jezus redt jezus redt

Jansen
13 oktober 2014, 22:26
Steun voor ijsberen die eruit willen stappen :
Wanneer men wil besluiten om de ijsberen te steunen om het prostitutie bezoek te gaan verlaten is dit een mooie oplossing zodat de dames dan ook niet meer kunnen werken.
Wanneer men mij dan ongeveer E.200,- per week steunt ( dit is mijn wekelijkse uitgave ) dan ruk ik wel een jaartje met mijn handpalm, of een rubberen Louana of steek hem in de brievenbus waar een zachte borstel voor zit.
De E.10.000,- die ik daar minimaal mee bespaar gebruik ik dan wel om een meisjes internaat op te zetten in Roemenië.

Toulouse-Lautrec
13 oktober 2014, 22:56
En zo verdwijnt Picasso1 vanzelf in de folder bij Dalton... Daar blijft de ouderwetse plaat ook hangen!
Als je je zo vaak herhaalt als Piccasso1, is het bereiken van meer dan 7000 berichten wel heel gemakkelijk....