PDA

Volledige versie bekijken : Betty (Boop) (Roemeense)



KanariePiet
12 oktober 2014, 09:02
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Betty (Boop) (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed), Nederland (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Kort
Lengte:1.45 m - 1.50 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Enkel, Hand
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:60 euroTijdsduur:40 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Aftrekken, Vingeren
Extra info:TOP service!!!

KanariePiet
12 oktober 2014, 09:03
Mijn eerste kamergang ooit in Mondial heb ik beleefd met Roemeense Betty.

Betty had voor een reusachtige kamer met een al even reusachtig bed op de eerste verdieping gezorgd. Wel jammer dat ze slechts 1 eenpersoons handdoek had meegekregen om op dat reusachtige bed te leggen…

Terwijl ze zich van haar kleren ontdeed, vroeg Betty me hoelang ik op kamer wou blijven. Aangezien het wel klikte met deze gekke, Roemeense meid en ik geen zin had mijn eerste kamergang in Mondial te forceren, opteerde ik voor 40 minuten (60€).

Nadat ze haar kledij had uitgedaan, stapte Betty van haar schoenen en bleek pas hoe klein deze meid wel is: amper 1,48m! Klein maar fijn moet ik echter zeggen, want ze heeft een heel leuk lichaampje met een mooie, echte B-cup en een leuke, ronde kont. Verder heeft Betty kort, bruin haar, draagt ze in de bar een brilletje, heeft ze bruin-groene ogen, een piercing in haar lip en 2 tattoo’s: 1 op haar pols en 1 op haar enkel.

De kamergang was uitstekend: lekker diep en overvloedig tongzoenen, vingeren, beffen, pussysliden, een uitstekende pijpbeurt en neuken met veel gevoel in verschillende standjes. De kamergang had een heel hoog GFE-gehalte, maar ik heb hem traditioneel PSE-gewijs al beukend op zijn hondjes afgemaakt:freu:. Ik heb me 40 minuten enorm geamuseerd met Betty en zal mijn eerste kamergang in Mondial niet snel vergeten:cool:!

Herhalingsgevaar: liever vandaag dan morgen. Enorm groot dus:biggrin:!!