PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Mila

Danny.69
20 september 2014, 23:10
Ik kon niet zo snel of er al een discussie was gestart over Mila. Als dat wel zo is excuses.

Ben een aantal weken geleden voor het eerst in hele lange tijd weer eens langs geweest bij Diane's Secret en had gekozen voor Mila. Moet helaas zeggen dat dit de enige slechte ervaring was die ik bij DS heb gehad. Voorheen kwam ik vrij regelmatig bij DS en dan ging ik ook meestal met de Italiaanse Maria (weet iemand toevallig of zij nog werkt) en haar service is natuurlijk moeilijk te evenaren. Maar goed, Mila dus... Op vragen die ik stelde kreeg ik van die semi brutale antwoorden terug, waardoor een gesprek totaal niet op gang komt. Natuurlijk kom je niet voor een goed gesprek, maar het zorgt wel voor een evt klik. In dit geval was er dus totaal geen klik. Tongzoenen deed ze wel, maar totaal niet overtuigend en diep (slechts een beetje met het puntje van de tong). Ik ben dan maar ook zo snel mogelijk klaargekomen, heb me aangekleed en ben vertrokken. Binnen 15min stond ik buiten (ik had een halfuur betaald).
Na deze ervaring zal ik niet zo snel meer teruggaan naar DS, tenzij Maria weer terugkomt natuurlijk.

lekkersfan
21 september 2014, 20:56
Die Maria (wat een klasse dame was dat zeg!) is daar nu gastvrouw volgens mij, ze is dat daar in ieder geval wel een tijdje geweest. Die Mila is inderdaad niet geweldig, ik had in ieder geval totaal geen klik met haar. Als ze je leuk vind schijnt het wel goed te zijn, in die zin beetje amateuristische dame volgens mij, maar goed ieder zijn ding:)

fletch
1 november 2014, 18:03
Klopt Maria is er nu gastvrouw en ziet er nog steeds heerlijk uit.