PDA

Volledige versie bekijken : Vicky (Roemeense)

Iamlonely
28 augustus 2014, 18:10
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Vicky (Roemeense)

Leeftijd
:
20 jaar

Taal
:
Duits (matig), Engels (matig)

Haarkleur
:
Donkerbruin
Haarlengte
:
Halflang

Lengte
:
1.60 m - 1.65 m
Postuur
:
Slank

Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:

Piercing
:
Ja

Lichaamsdeel

:

Navel

Cup-maat
:
C
Siliconen
:
Nee

Kleur ogen
:
Bruin
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs
:
50 euro
Tijdsduur
:
30 minuten

Service
:
NMC, PZC, Zoenen, Beffen, Aftrekken

Extra info
:

satanic surfer
8 september 2014, 21:50
Eentje voor citrusfans en hoogstuitzonderlijk wegens plausibele redenen, namelijk de zowat algehele non-performantie van dit voorts niet onappetijtelijk dametje van 20 lentebloesems oud die de weinig te benijden eer van Zitrone des Sommer verdient, en wel om volgende redenen. Laten we beginnen bij toffere zaken aangaande dit licht donkerharige moppie, ze spreekt an sich goed Engels, Duits onbestaande net als andere talen, gezegend met een fijne slanke body met natuurlijke C-cuptieten waar behoudens al lichte tendens richting hangen weinig onvertogens over valt te melden. 1m65, poezelige voetjes voorts en tijdens de verkennende babbel kwam er voorts uit de conversatiehoed dat ze sinds een dikke maand in YY arbeitet, en voorheen die andere serviceleveltempel Magnum met haar fraaie aanwezigheid had gesierd. Dolle presales heb k tijdens m'n verblijf in YY voorts generlei gesignaleerd, dus kan haar niet aanwrijven dat ze na een vijftal minuutjes quatschen een sleutelvraag stelde, een mens moet wat uiteindelijk.

Servicelevel kan alsvolgt worden omschreven:

TZ: nein, categoriek geweigerd, omazoentjes met getuite lippen die me potdorie aan m'n tante Guinevere deden denken waarbij enige familiefeesttrauma's opdoemden als klap op de vuurpijl. Naja, toll... score voor dit compartiment: 0,5/10
PZC: boring, hygiënedoekje ter aanzet, en verhip nog aan toe na elke minuut inspiratieloos gerutsch en handondersteund onbeholpen blasen wederom gebruikt ter verwijdering van het overigens minimale saliva dat mejuffer tijdens deze ver beneden de maat uitgevoerde variante van wat PZC zou behoren te zijn wederom gebruikte, enig voordeel van het continu vastgehouden poetsdoekje was hoogstwaarschijnlijk dat ze slechts met 1 hand kon sleuren aan de zichzelf van de ernst van de nonperformende situatie onderwerpende minimedewerker. Zo ging dat maar door (o ja, uiteraard ook voorafgaand aan dit spetterend intermezzo de mét of zonder gummifrage overigens, blijkbaar niet uitzonderlijk in YY) en toen er sprake was van halfmastalert werd de poetsdoek weer ns bovengehaald. Score voor dit compartiment: 1,5/10
Lecken: yup, voor fans van plafondsiersel en onderwijl amechtig kreunende dames ongetwijfeld een Hochgenuss. Fingern werd even categoriek verneint als TZ overigens, dolletjes. score voor dit compartiment: 1,5/10
NMC: dolletjes, Flutschi dabei uiteraard, in Reiter ritmeloos, ongeïnspireerd en mimimedewerker al behoorlijk ontdaan van spanning, missio even fijn als TZ/Fingern ongetwijfeld, doggy generlei coöperatief zoals weinig mag verbazen. Score voor dit comartiment: 1,5/10
Fijne klokkijkextra: na 22 minuten de fijne opmerking dat het tijd was, nog 2 minuutjes, minmedewerker die onderwijl slappe cuuryworstgewijs doorheen de flutschidoorzopen mispoes dwarrelde vond het wel welletjes en nam het weloverwogen besluit zich te bevrijdden uit deze netelige situatie, de rest van ss met zich meenemend richting umkleide waar betreffende Vicky haar gage kreeg in de klauwen geworpen zonder enigerlei emotie, net zoals de voorheen doorgebrachte 23,5 minuten ongetwijfeld.

Fazit: aangezien ss in een coulante bui is heute komt deze nonperformster nog uit op 5/40 qua score, ietwat staartdeeltrekkingsgewijs komt man dan uit op 1,25/10, dat biedt dan in complete tegenstelling tot de bovenstaande recensent uit te monden in een keurige 0 sterren score op 5, meine Gute, saunaclubonwaardig in alle schakeringen, en het ergste is uiteraard dat ze generlei de intentie biedt ook maar enige frivoliteit, inventiviteit of enthousiasme, laat staan wil ter tevredenstelling der klant te bieden. Eentje om snel te vergeten dus, en aangezien ik weinigen zulke sofsessies in het kwadraat toewens deze schreiberslingsact over de meest knudde sessie van 2014, wtf...Sofalert dient men nog eufemistisch in te schatten ter verduidelijking...

Boy69
6 oktober 2014, 11:43
ik hou wel van citroenen, dus ondanks de melding van een aanwezig forumlid dat ze voor hem geen toppertje was, en ondanks bovenstaande recensie van SS toch een kamergang gewaagd, want het is gewoon een plaatje van een vrouw.

ik liep haar in de kino tegen het prachtige lijf, en we raakten aan de klets.

De recensie van SS had ik vantevoren al doorgespit, dus ik wist op welke punten ik bij de onderhandelingen vooraf moest hameren.

ik moet zeggen dat de kamergang behoorlijk goed was, wellicht ook door een wat lager verwachtingspatroon en de onderhandelingen vooraf.

al met al ging ik tevreden van de kamer, mede dankzij de aangehaalde kritiekpunten van SS, waarvoor dank [emoji1]

Davedv
11 oktober 2014, 21:22
Ik liep vicky tegen het prachtige lijf en bij haar naam ging er een belletje rinkelen......een positief belletje dacht ik.

Fout.

Ervaring is volledig gelijk aan die van ss, herhalingsgevaar: 0

Davedv
11 oktober 2014, 21:23
Ze is trouwens 20 en heeft een navelpiercing.

lollypopman
5 januari 2015, 11:12
vlak voor de kerst nog na yy geweest

en vicky was daar ook weer.
goddelijke lichaam mooie set tieten en lekkere ass
tz prima zuigt ook prima goeie klik leuke meid bij mij iig wel goeie service

FBA
12 februari 2015, 14:22
Gisteren nog een keer in YY geweest. Eerst de innerlijke mens versterkt en me dan strategisch aan de bar geplaatst. Nog voor ik mijn eerste drankje had besteld, hing er al iemand in mijn nek en begon ze mijn schouders te masseren. Zoals gewoonlijk de frequente vragen zoals "hello, I am Christina (denk ik) what's your name, where you from" om dan als derde vraag dadelijk met de kamergang te komen aandraven. Ik gaf aan dat ik er op dat moment geen zin in had, om haar niet te zeggen dat ze mijn type niet was. Ze begon dan een discussie over wanneer het dan wel het moment zou zijn...tja, dan ben je aan het verkeerde adres bij mij. Ze had dan begrepen dat het niet voor dadelijk zou zijn en vertrok. Nog geen 2 min later stond er weer iemand naast me die me dezelfde vragen begon te stellen...ik heb haar dezelfde antwoorden gegeven. Ik vind het maar niks wanneer er bij de 2de of 3 de vraag reeds een kamervoorstel komt. Ik moet wel zeggen dat er behoorlijk wat vrouwen aanwezig waren tov het mannelijke publiek...vandaar de opdringerigheid vermoed ik. Nu, in mijn rechterooghoek was er een bruin/blond dame opgevallen. Ze had een bruin tintje, een leuk balkon...maar ze lag er bijzonder on-enthousiast bij. Ik had haar een paar blikken gegund, waarop ze hoofdvragend teken deed van "wat is jou probleem". Ik had dadelijk iets van "zo, die kan me gestolen worden". Even later stond ze recht en wandelde naar de ingang van de bar. Ze had wel een top-lijf vond ik en ze sprak me om de ene of andere reden toch aan. Toen ze even uit het zicht was ben ik even buiten gewandeld voor een frisse neus en toen ik binnenkwam stond ze opnieuw aan de ingang. Ben dan naar daar gegaan en ze hield me tegen met 1 arm. Ze vroeg waarom ik daarstraks zo naar haar keek. Ik zei dat ik vond dat ze er zo levenloos bij lag en een niet-geïnteresseerde indruk gaf. Ze vertelde dat het al de hele week klote was in YY, weinig volk, klanten die te weinig spendeerde, altijd dezelfde klanten...crisis dus! Tja, shit happens dacht ik. Heb dan een tijd met haar staan praten en ze kwam me hoe langer minder niet-geïnteresseerd over. Besloot dan maar om met haar mijn kans te wagen, het kon trouwens maar 1 keer tegenvallen. Op de kamer begon ze me dadelijk te commanderen waar ik mijn jas moest hangen, waar ik mijn slippers moest plaatsen en waar ik moest gaan liggen. Ik heb haar dan op mijn beurt aangegeven waar ik wou gaan liggen en waar ik mijn infrastructuur zou deponeren...en om de ene of andere manier vond ze dit wel leuk. Dan vroeg ze hoe lang ik van plan was om met haar bezig te zijn...en ik antwoorde dat dat van haar afhing...en ook dat leek ze wel te appreciëren. Ze vroeg dan wat ik wilde...ik vroeg haar wat ze niet wilde...dat bleek anaal en klaarkomen in de mond te zijn...dat anaal kon ik wel bij, in de mond..tja, ik lag er nu toch bij...dus ok dan maar.
Dan, wat service betreft, het TZ is idd een dikke NUL - af toen denk ik een topje van haar tong gevoeld te hebben...maar dat kon ook haar gummie zijn :-). Het PZC vond ik wel goed, wat deeptroat, haar handen die met mijn klokkenspel speelde, haar tong die mijn eikel verwende. Nee, hier kan ik niet veel slechts over kwijt. Ik begon haar kutje te likken...eerst dacht ik dat het kreunen gespeeld was, maar ze begon behoorlijk vochtig te worden en haar kutje begon ook wijder open te gaan. Ook haar tepels werden keihard...en achteraf vertelde ze me dat ik super kon likken. Ik zal het maar geloven zeker.
Dan het neuken an zich. Heb haar eerst in missionaris houding genomen en wat variaties daarop...ze bleef behoorlijk nat uit de hoek komen....gebruikte ook geen glijmiddel. Nadien doggy waarbij ze met haar klitje speelde. Toen ik haar vroeg om op me te komen zitten en het zaakje af te werken, keek ze naar de klok en zei ze dat ik nog 5 minuten had...ik antwoorde haar dat ze dan nog 4 min had om het te klaren. Wel, die laatste 4 minuten waren super. Ze bereed mijn beste vriend perfect, soms snel en hard, dan weer rustig en draaiend met haar lekker kontje. Heb me dan maar laten gaan en haar alles gegeven wat ik had! Ze maakte mijn lul proper met haar ontsmettingsdoekjes :-) en plofte langs me neer. Ze vroeg aan me of ze nog een sigaret mocht roken. Ik zei haar dat zolang ze me die sigaret niet aanrekende ze voor mijn part heel het pakje kon opdampen.
Zit met gemengde gevoelens over deze Vikcy. Ze noemt zichzelf freaky Vicky trouwens. Op zich vond ik de sessie niet slecht en heeft ze op een bepaalde manier wel zin voor humor. Anderzijds vind ik haar te zakelijk en te koud op bepaalde momenten... herhalingsgevaar...weet het niet. Zal van het moment afhangen. Aan haar lijf valt absoluut niets op aan te merken, leuk kopje, super stel echte tieten, super kontje, lekker nat grotje...
We'll see what happens next time ;-)

aphrodisias
24 februari 2015, 21:35
Vorig jaar heb ik deze dame ook een keer geprobeerd, ze kwam eerst op me af met standaard praatjes maar ik wimpelde haar arrogant af. Toen ik ze van een afstand inspecteerde raakte ik toch opgewonden van haar mooi figuurtje met name borsten en kontje. Dus ik er op afgestapt en een gesprek aangegaan met als bedoeling op de kamer te belanden.... Eenmaal op de kamer kwam ze koud en zakelijk over... Maar dit boeide mij niet want ik wou aan her lekkere lijf voel strelen en spelen. Voor ze begon met kluiven kreeg mijn ridder eerst een vochtige zakdoek behandeling ( op zich geen problemen mee ivm hygiene ) en daarna begon ze mij lekker te kluiven dit deed ze voor een jong meisje van 20 niet verkeerd. ( begrijp ik ook wel want hoe beter ze kluift hoe groter de kans is dat ik eerder klaar kom ;-) maar deze besneden ridder was en is wel beter gewend!!
Affijn na een tijdje kluiven vroeg ze of ik wou neuken en dat wou ik zeker. Ik had ze eerst op mijn ridder gezet om te kijken of ze zelf wel goed kon neuken, persoonlijk vond ik dit matig maar het uitzicht op haar mooie en lekkere borsten maakte het wel goed, daarna het normale missionaris standje dit was ook niet zo bijzonder, tongen deed ze half en zonder passie en overgave met andere woorden omdat het moest... uiteindelijk wou ik haar op zijn hondjes pakken en zo mijn kruit verschieten bij deze dame en dit gebeurde dus ook :biggrin:
conclusie: mooie zakelijke dame met weinig input voor lekkere sex ( haar lekkere lichaam maakt uiteindelijk de sessie tot een voldoende )