Inloggen

Volledige versie bekijken : Sperma helpt tegen rimpels!

Joke
18 augustus 2014, 14:10
Ik kreeg laatst toch een goede tip van een vrouwelijke klant die bij mij was. Deze vrouw is 55 jaar, maar als ze 45 had gezegd had ik het ook geloofd...

Zij smeert verse sperma onder aan haar nek en op haar voorhoofd, wat rimpels dus sterk verminderd.
Het schijnt te helpen zegt zij...

Dus... als je nou weer eens een dame in haar oog spuit, zeg dan dat het helpt tegen rimpels ;)

licky luke
18 augustus 2014, 14:21
Ik kreeg laatst toch een goede tip van een vrouwelijke klant die bij mij was. Deze vrouw is 55 jaar, maar als ze 45 had gezegd had ik het ook geloofd...

Zij smeert verse sperma onder aan haar nek en op haar voorhoofd, wat rimpels dus sterk verminderd.
Het schijnt te helpen zegt zij...

Dus... als je nou weer eens een dame in haar oog spuit, zeg dan dat het helpt tegen rimpels ;)

Komt het toch nog zover dat ik m'n sperma kan gaan verkopen... hihi... ;) :biggrin:

Admin
18 augustus 2014, 14:31
Op sperma geïnspireerd goedje nieuw wapen tegen rimpels

AMSTERDAM – Dat fabrikanten alle creativiteit uit de kast halen om hét middel tegen rimpels te vinden bewijst Bioforskning wel weer. De cosmeticagigant heeft een nieuw product ontwikkeld waar spermine in verwerkt is, een antioxidant die vooral in spermacellen voorkomt.

Dat meldt het Belgische Knack zondag.
De Noorse fabrikant haast zich wel om te melden dat het goedje in het laboratorium is nagebootst, maar de inspiratie voor dit product is weldegelijk afkomstig van de werking van spermine in spermacellen

http://www.nu.nl/lifestyle/1971930/op-sperma-geinspireerd-goedje-nieuw-wapen-tegen-rimpels.html

Sots
18 augustus 2014, 15:04
Komt het toch nog zover dat ik m'n sperma kan gaan verkopen... hihi... ;) :biggrin:

Ik begon te lezen en dacht dat je het zelf ging gebruiken....

enjoyerik
18 augustus 2014, 15:22
Meestal spelen cosmetica fabrikanten in op het idee dat stoffen die bij inname een bewezen of veronderstelde goede invloed hebben op de huid ook helpen als je ze direct op de huid smeert, wat vaak natuurlijk niet het geval is. Hoewel de kop van dit item suggereert dat direct op de huid smeren in onderhavig geval wel werkt kies ik persoonlijk toch het liefst voor de aloude route der orale consumptie. Of het even goed helpt weet ik niet, ik ben verre van rimpel vrij maar wordt wel vele jaren jonger geschat dan ik ben. Anderzijds is dat al mijn leven lang het geval (ook al in de tijd dat ik nog nooit een druppel sperma gezien had) dus ben wat dat betreft geen goede graadmeter.....
hooguit een wandelende reclamezuil voor de cosmetica industrie :-).

Joke
18 augustus 2014, 19:38
Ik begon te lezen en dacht dat je het zelf ging gebruiken....

Je kan het altijd proberen. Het kost niks, je hebt het altijd zelf in voorraad. Denk wel dat je het ff in moet laten trekken en dan goed afwassen. Jemig, wat klinkt dit ranzig LOL. Maar als het werkt.. tenslotte werkt het ook om over je voeten te piesen als je last hebt van wintertenen.. Dus waarom niet doen :plapper:

Costana
18 augustus 2014, 20:31
Vanaf nu: € 10 korting als je facial doet bij een meid !

Piet Plezier
18 augustus 2014, 20:50
Daarom zie ik er nog zo jong uit ik doe dat al jaren bij me zelf. :biggrin::biggrin:

too slow
18 augustus 2014, 21:40
Je kan het altijd proberen. Het kost niks, je hebt het altijd zelf in voorraad. Denk wel dat je het ff in moet laten trekken en dan goed afwassen. Jemig, wat klinkt dit ranzig LOL. Maar als het werkt.. tenslotte werkt het ook om over je voeten te piesen als je last hebt van wintertenen.. Dus waarom niet doen :plapper:

Over mijn eigen voeten piesen gaat me nog wel lukken maar jezelf in het gezicht spuiten lijkt me best lastig. Iemand wellicht een goede tip:confused:

Joke
22 augustus 2014, 16:08
Ja hoor, gewoon je handen gebruiken :) Net zoals een zalfje smeren. Succes!

Snor
22 augustus 2014, 17:09
Probleem is dat ik steeds ouder word en dus minder sperma produceer, maar dus ook meer rimpels krijg.
Hier zijn vast welk creatieve oplossingen voor te bedenken.
Persoonlijk denk ik aan een sperma-rimpel-app.
Maar ik ben helaas geen ICT-nerd.

Ik denk wel dat dit een gat in de markt is.

(Schoonmakers in de clubs kunnen dan misschien een extra zakcentje verdienen?)