Volledige versie bekijken : Linda (Hongaarse)
sofaking
7 augustus 2014, 20:58
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif
Linda (Hongaarse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen, Vingeren, Rimmen bij haar
Extra info:
sofaking
7 augustus 2014, 21:20
Toen ik ze zag binnenkomen wist ik al direct dat ik met deze blondine nader wou kennis maken. Voor mij een mooi, normaal geproportioneerd lichaam, al zullen sommigen haar misschien als mollig bestempelen. Ook een mooi rond en vol gelaat. We maakten kennis in het Engels, hetgeen ze heel goed spreekt. Ze komt uit Boedapest. Ze zei dat ze anderhalf jaar in YY gewerkt had, dan een (obepaalde) tijd weg geweest was, en sinds korte tijd weer hier. Ik heb een zoek-operatie op titels met Linda uitgevoerd, omdat de kans me hoog leek dat ze in de tussentijd misschien in een andere club had gewerkt, maar ik heb hier geen passende beschrijving gevonden. Dus een nieuw paspoortje maar.
Ze heeft helblond lang haar tot over de schouders, maar met wat strepen zwart erdoor. Ook de haarwortels zijn zwart. Aan de linkerkant van de buik heeft ze een klein litteken. Dus, als iemand haar herkent in een andere topic (misschien onder andere naam) dan kunnen ze bijeengevoegd worden.
Haar setje accentueerde haar borsten wel, zodat ze kleiner bleken te zijn dan ik gedacht had, eenmaal uitgekleed. Iets van een B-C denk ik, maar in haar lingerie had ik toch een goeie C, misschien wel D-tje geschat. Haar borsten zijn volledig naturel.
Bij presales was ze heel vriendelijk, opgewekt en goede conversant. Jammer genoeg ben ik dat laatste niet, en mijn presales duren dan ook nooit erg lang, maar dit bevestigde mijn goede eerste indruk van haar.
Op de kamer gingen we door de gewone routine. TZ, PZC, beffen, 69, NMC. Ze deed het allemaal behoorlijk. Niet virtuoos, maar zoals het moet. Ze lijkt wel een beetje bedeesd, en dan is de kans klein op een goeie klik met mij omdat ik ook verlegen ben. Ik heb liever een vrouw die resoluut de leiding neemt. Als er een klik bovenop haar correcte service komt kan dit volgens mij wel in een heel goeie sessie uitmonden.
Na de kamergang steeds een vriendelijke groet en glimlach als we elkaar kruisten.
Herhalingsgevaar is er wel, als er bijv. geen nieuwe dames met interessante optik aanwezig zijn die ik graag zou willen uitproberen, zoals bij of kort na openingstijd soms het geval is.
Eddy_V
7 augustus 2014, 22:48
En hoe moet ik dit morgen bij Helena en Sissi uitleggen?! 😉
(met name Helena wacht nog steeds met smart op jou!)
Jouw omschrijving komt mij wel bekend voor van uit de tijd dat er veel meer Hongaarse meisjes naar YY kwamen... Maar niet uit de andere clubs die ik zo nu en dan kom bekijken.
mynasch
10 september 2015, 12:56
9 september 2015 YY: sessie met Linda (Ho)
:):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin:;)
Na al mijn onderzoek de keuze laten vallen op Linda, ook een wat ouder type, beetje lang haar, ik weet niet meer precies wat me in haar trok, gevoel voor humor, naam onthouden, maar opnieuw een gouden keuze. Bleek wel dat dit een €50/halfuur dame wil zijn. Dus voor een half uur afgesproken. Prima sessie waarin ze goed informeerde wat ik wel en juist niet wilde. Ik ben van de zachte… en dat bleek haar ook echt aan te spreken. Ze heeft een fabelachtige touch over haar met alles waar ze mee kan touchen. Ik werd dan ook helemaal gek! Maar hetzelfde bij haar gedaan bleek zij ook heel gevoelig te reageren. En na een poosje dirigeerde zij mij duidelijk om haar toch verder naar een orgasme te brengen. Dit feesteje duurde wel even, maar ze genoot enorm, en de beloning voor mijn werk bleef dan ook niet uit. Een golf overspoelde haar en ze was een poosje even in de hemel. De tijd liep inmiddels wel door, maar bleek ineens geen probleem meer….. Ze wilde mij ook per se toti in de zevende hemel begeleiden, en slaagde daar met een magistrale blowjob ook helemaal in. 45 min en toch 50 €! Da’s sportief nietwaar. Ze gaf aan niet zo heel vaak klaar te komen, ondanks haar werk, en was helemaal blij!Ik ook natuurlijk…..
Een heerlijke YY dag, blije klant, blije dames, goed gevoel, goede tent… ik kom terug!
:):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin:;)
Tony M
29 september 2015, 11:13
Paar weken terug 2 x in 1 week met deze opvallende dame gekamerd. Eigenlijk meteen bij het eerste oogcontact was de click er, niet een dame die constant aan het "jagen" is.
Sessie1
Ik ben naast haar op de bank gaan zitten waarna een goed gesprek volgde van zeker een half uur, ik heb uiteindelijk maar gevraagd of ze mee naar de kamer ging.
Kamer 14...haar favoriete kamer..vol met spiegels. In het begin gaat het wat moeizaam, ze is overal "kietelich" en draaid zich weg...ik denk dat heb ik weer!
Ik zeg er wat van en zeg dat ik er anders mee wil stoppen...dan draaid ze om als een blad aan de boom, alles kan alleen niet de vinger in haar gleufje...toch is de "relatie" wat verstoord.
Uiteindelijk zijn we een klein uur op de kamer, aan het einde wil ze maar 50 euro, ze vond het rot dat het zo gelopen is...ik geef er 70 en ze stemt er mee in.
Sessie 2
3 dagen later ben ik weer in de YY, kom haar tegen en zeg "hallo" meer niet, uiteindelijk komt ze bij me aan de bar zitten en vraagt of het oke is..ik zeg geen probleem.
Ik zeg sorry dat ik dinsdag geen "goodbye" meer heb gezegd...ik zag je niet meer, ze zegt; "ja ik ben bij de portier gaan vragen of er een man met jou beschrijving naar huis is geggaan en hij had gezegdt ja...ze zei : daarom wist ik dat je weg was......
Toen zei ze: maar je hebt gelogen tegen mij...ik zeg :hoezo??? ( ik had gezegd dat ik nog nooit in de YY was geweest, echter was ik 1 jaar geleden ooit 1 x in de YY geweest, maar die dame die ik toen had was er niet meer dus ik denk mij herkend niemand) Nou dat was wel anders want ze had van een collega gehoord dat ik hier al eens eerder was geweest....kun je nagaan wat die wijven LULLEN :biggrin:
Dus na de kamer.....wat volgde was een echte GFE van een uur lang, uiteindelijk is ze zelf ook schokkend klaargekomen en mocht ik haar de eerste minuten daarna niet meer aanraken;)...eigenlijk het zelfde verhaal wat Mynasch hierboven beschrijft.
Dit heerlijke uurtje koste me uiteindelijk wel 100 eurootjes...maar het was elke euro waard!
Ook na de "daad" kwam ze weer na me toe en wilde nog ff met me eten in het restaurant...dus ook haar after-sales zijn prima!
Al dik een week is ze nu met vakantie....terug naar haar vaderland...ze ging haar rijbewijs halen...wanneer ze terug komt wist ze nog niet maar als iemand haar spot....dan graag een prive berichtje...ik zit dan zo weer in de YY:cool: