PDA

Volledige versie bekijken : Mooier dan Google!

Jack42
17 november 2006, 00:37
Een leuke en vooral hele mooie zoekmachine (http://www.msdewey.com/) :smilie_li

nita
17 november 2006, 00:52
inderdaad grappig.....zou ze ook naakt gaan:D

nita:wink:

Jack42
17 november 2006, 00:56
inderdaad grappig.....zou ze ook naakt gaan:D

nita:wink:

Blijven zoeken naar het magische woord ;)

Willem2
17 november 2006, 01:12
Ik zou zeggen probeer eens ijsberenforum ;) . Belt ze meteen met jack42 :D

Succes ermee :wink:

De Cock
17 november 2006, 01:28
Deze is goed en zij is cool en NO FOOL....

Ik denk niet dat ze dat doet :teuflisch .

Jorah Mormont
17 november 2006, 07:56
Deze is goed en zij is cool en NO FOOL....

Ik denk niet dat ze dat doet :teuflisch .

Ik vulde Ome Bernds in......
Kreeg het GSM nummer van De Cock:confused:

BR, Sonny:hah:

De Cock
17 november 2006, 14:01
Ik vulde Ome Bernds in......
Kreeg het GSM nummer van De Cock:confused:

BR, Sonny:hah:

Hé, da's vreemd bij mij gaf ze jouw nummer :teuflisch ik denk dat ze ons wel mag :rubbel: .

Alleen toen ik invulde undress werd ze boos :roll3: ...

Moet je kijken en luisteren wat ze zegt als je dit invult: I cum on you

Maar wat je ook invult het klopt wel, is een steengoed programma, vast door een kind geschreven :smile2: .

Groeten,

De Cock.

Bart
17 november 2006, 14:29
Raar, als ik Oom Berns in typ dan geeft ze het telefoonnummer van de echtegenotes van ijsberen?

Overigens leuk hoe je een hele discussie met haar aan kan gaan als je de vraag stelt "please undress" . elke keer krijg je weer een ander antwoord. De bedenkers moeten heel veel lol hebben gehad met dit in elkaar zetten en de reacties op de te verwachten vragen bedenken.

Bart

De Cock
17 november 2006, 14:34
Raar, als ik Oom Berns in typ dan geeft ze het telefoonnummer van de echtegenotes van ijsberen?

Overigens leuk hoe je een hele discussie met haar aan kan gaan als je de vraag stelt "please undress" . elke keer krijg je weer een ander antwoord. De bedenkers moeten heel veel lol hebben gehad met dit in elkaar zetten en de reacties op de te verwachten vragen bedenken.

Bart

Hoi Bart,

Klopt ik heb ook vrijwel van alles geprobeerd en af en toe is ze zo boos dat het beeld weg ebt en je alles wazig ziet en dan weer normaal.

Is idd een goed opgezet progje.

Ik heb de code nog niet om haar uit de kleren te krijgen is een verdomd mooi ding :rofl: .

Groet,

De Cock.

Zero
17 november 2006, 14:41
Probeer eens met: Hé schat er ligt 50 euro op het nachtkastje :green_smi !

Stiffmaster
17 november 2006, 18:02
Ik denk dat deze het niet voor 50 euries doet, is jammer want het is een lekker ding :baby2: :baby2:

Probeer eens met: Hé schat er ligt 50 euro op het nachtkastje :green_smi !

little diablo
18 november 2006, 14:08
zeer sterk,en ze heeft overal andwoord op. jammer dat ze geen geweitje op heeft:D

saluti L Diablo

Sphinx
18 november 2006, 19:31
:D :D :D Fan-tas-tisch. Ik lig echt compleet in een deuk van het lachen. Eerst typ ik partytreff Krefeld in: Resultaat, ze kijkt me zwoel aan en vraagt of ik hulp nodig heb bij het typen... of misschien iets anders :p

Typ ik even later Bernds Saunaclub in, meldt ze met glinsterende ogen dat ze lid is van de Mile High Club en de Mile Long Club. Puik werk, heren en dames programmeurs. Ze probeert trouwens terwijl ik dit typ mijn aandacht te trekken door met elastiekjes tegen het scherm te schieten :D

B
26 november 2006, 10:37
http://blogfher.ditosoft.com/imagenes/we_know_exactly.jpg

Babbel
4 januari 2007, 18:06
Toch wel grappig als je om "analsex" vraagt en ze haar zweepje te voorschijn haalt.

Babbel :wink:

Redbull
18 januari 2007, 12:03
i'm in love with that Girl

probeer "gun" eens ne keer of 5 ;-)

rplover
18 januari 2007, 19:47
i'm in love with that Girl

probeer "gun" eens ne keer of 5 ;-)

Lijkt wel op Kill Bill, maar dan net omgekeerd :D
Bang bang, she shot me down.

Wie haar foto's eens wil bekijken, klik op Janina Gavankar (http://www.janinagavankar.com/main/gallery/album/janina-gavankar/)

rplover

Redbull
18 januari 2007, 20:54
Papi,Papi Papi in the L word.
Is dat niet elke man zijn ultieme fantasie ?
Zegt dat ze elke dame kan laten klaarkomen door haar te kussen en dat het geheim zit in in de ronde cirkels.
Rule number 1 : Papi doesn't do breakfasts
Rule Number 2 : Never go home with a girl who jou just spot in the morning(Nadat ze een andere lekkere brok gebeft had in de bosjes in het park)

Een vrouw naar mijn hart dus :-)

P.S.: Nu dacht ik toch dat je minstens naar haar topless foto's ging linken hoor Lplover ;-)