PDA

Volledige versie bekijken : Elli / Elly (Bulgaarse) ex-LR/GT

db2
28 juli 2014, 07:48
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Elli (Elly) (Bulgaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, Beffen
Extra info:Bijzonder mooi bulgaarse verschijning, tongzoenen en andere service vol overgave. Heeft een tattoo van een of andere bloem over haar rug lopen.

awakey
21 augustus 2014, 19:11
Super mooi meisje, perfect voor GT. Maar hiermee houdt het dan ook op. Haar service is echt een ramp.
Most bad experience ever in GT. Deze staat toch wel mooi in mijn top 3 van slechtste ervaringen ooit !
Er waren blijkbaar al wel meer klachten over haar dus deze zal hopelijk niet lang meer in GT blijven.

db2
21 augustus 2014, 20:09
Hebben we het wel over de dezelfde dvp? Ben afgelopen week nog met haar naar de kamer geweest, naar vollen tenvredenheid. De service was bij mij boven het gemiddelde service niveau! Ze bood net als eerder CIM aan, ik had daar op dat moment geen interesse in, toen ze me begon te pijpen, kon ik het niet meer houden en kwam voorhaar onverwacht in haar mondje, het was zon beetje het waterboarding effect :eek: , maar het was me snel vergeven.
Misschien had ze gewoon een slechte dag!

Boy69
24 september 2014, 20:02
helaas moet ik me aansluiten bij de mening van awakey.

Het is inderdaad een heel mooie meid, maar qua service zwaar onder de maat.

Continue blijven ouwehoeren, fake kreunen en 100x "Schatzi" en "baby"

PZC zwaar onder de maat, NMC steeds het handje erbij.
69 liet ze amper toe, veel met de handjes werken.

kortom: weggegooid geld en Herhalingsgevaar minus 100%

Voodoodiver
13 oktober 2014, 19:12
Jammer genoeg had ik de recensies van Elly niet gelezen.Vandaag voor de eerste keer naar Golden Time. Veruit de knapste vrouwen die ik in mijn SC carriere mocht aanschouwen.
Ik vond her er superdruk voor een maandagnamiddag, maar volgens enkele stamgasten uit de Antwerpse kempen viel dit wel mee.
Eerste kamer met de bulgaarse Elly. Wat een mooie tieten had dat kind. Maar helaas, zoals het spreekwoord zegt: van een schoon tafel kan men niet eten.
Niet TZ, niet vingeren , bijna niet beffen, constant met doekjes aan het vegen: het was om er terug een slappe van te krijgen. Voor de kamergang had ze nochthans meegedeeld dat ze alles deed behalve het vingeren.
toch maar een rubber aangedaan en snel gevuld, kwestie van de te grote druk even te verilchten.
0'0 % herhalingsgevaar. Gelukkig was mijn tweede kamer met de Poolse Ada van een zeer hoog niveau.

Boy69
19 oktober 2014, 23:31
Inmiddels enkele dagen werkzaam in LR, artiestennaam is dacht ik hetzelfde

Derrick555
20 oktober 2014, 18:52
Ja, dezelfde naam. Heb met haar gekamerd. Leuke meisje, heel heel mooie blondine, maar service heel laag. Had de indruk dat ze kan niet beter doen - niet dat ze wil niet beter doen. Schade.

"de souza"
12 november 2014, 22:30
Sinds vorige week weer terug in GT.

pistoleeke
12 november 2014, 22:58
Kwam vorige keer boj me op de schoot zitten en is inderdaad wel een lekker jong blond ding.
Met haar overigens heerlijke tetters in mijn gezicht kon ik nog net een kamergang vermijden!
Pppffffffff.... Al een geluk als ik de berichten hieronder lees. Opzouten dus!!!!!!!

satanic surfer
25 mei 2015, 23:36
==> fkk Oceans

satanic surfer
3 april 2016, 09:46
siert dixit Bekannten seit kurzem Magnum met haar aanwezigheid...na toll

satanic surfer
20 april 2016, 12:37
==> YingYang

Brad Clitt
20 april 2016, 12:51
Zijn er nu dus twee Bulgaarse Elli's/Elly's in de tent ?
Of is de donkerharige alweer exit?

Misschien probeer ik ze morgen allebei uit. ;)

Agronymus1
21 april 2016, 16:21
Ik heb gisteren nog een genoegzaam uurtje doorgebracht met de zwartharige, Bulgaars-Griekse Elli. Een echte aanrader. Zij is dus nog in YY.