Inloggen

Volledige versie bekijken : La Boum, Samira (Roemeense)

KanariePiet
26 juli 2014, 08:14
Gisteren in Babylon gekamerd met de 25 jaar jonge Roemeens-Poolse Samira. Samira werkt normaal gezien in FKK Sharks, maar ze komt voor de afwisseling enkele maanden in Babylon werken, waar ze nu 2 weken is. Ze is naar eigen zeggen een nichtje van Ariana.

Samira heeft een héél mooi gezicht en heel indringende groen-blauwe ogen. Het is een kleine meid van nog geen 1,60m. Ze heeft lang, blond, krullend haar. Samira heeft een leuk figuurtje: een lekkere kont een een leuke B-cup. Samira heeft een handvol tattoo's. De meest opvallende tattoo's zijn de 2 ogen op haar onderrug. Heel apart om naar te kijken tijdens hondjes. Geen piercings.

Presales waren top, aftersales beperkten zich tot een paar vriendelijke lachjes.

De kamergang zelf was heel goed tot uitstekend. Tongzoenen was voorzichtig. De pijpbeurt was uitstekend. Cowgirl hield Samira niet lang vol, maar tijdens missio en hondjes mocht ik lekker mijn ding doen. Stevig doorgebeukt en met een knal klaargekomen!

Herhalingsgevaar: 75%. Het was een goede ervaring, maar in Babylon kan je beter vinden. Ik vond de aftersales ook te hard tegen vallen.

licky luke
26 juli 2014, 20:47
Samira
Sehr hübsche Blondine
23 Jahre jung, blond, 157 cm groß, 50 kg leicht, blau-graue Augen, Körbchengröße 75B, komplett rasiert. Samira spricht Deutsch und Englisch,.

8151

paul-kuhn
26 juli 2014, 23:02
na ja 50 kg...
wers glaubt...

Eddy_V
27 juli 2014, 00:26
na ja 50 kg...
wers glaubt...De foto geeft een vertekend beeld en maakt haar groter, zelfs dikker dan dat dit slanke poppetje werkelijk is.
Zij zal echt niet heel veel meer dan 50kg wegen en is een interessant type! Die ogen tattoo is intrigerend.
Verder kan ik natuurlijk geen details geven omdat ik niet naar andere meisjes kijk dan naar mijn schatje ;-)

KanariePiet
27 juli 2014, 05:52
De foto geeft een vertekend beeld en maakt haar groter, zelfs dikker dan dat dit slanke poppetje werkelijk is.
Zij zal echt niet heel veel meer dan 50kg wegen en is een interessant type! Die ogen tattoo is intrigerend.
Verder kan ik natuurlijk geen details geven omdat ik niet naar andere meisjes kijk dan naar mijn schatje ;-)

De foto doet haar figuur inderdaad absoluut geen eer aan. Ik vind Samira haar gezicht in het echt ook véél mooier, zeker wanneer ze haar haar los heeft!

MiniME
2 augustus 2014, 19:31
Verhuisd naar La Boum (http://www.clublaboum.ch/jasmin.html)?

peterp095
2 augustus 2014, 19:47
Niet echt een verlies zou ik zo zeggen.

Eddy_V
2 augustus 2014, 20:39
Niet echt een verlies zou ik zo zeggen.

Dacht het anders toch wel!
Een erg goed uitziend slank poppetje die er op de foto's niet zo goed uitziet als in levende lijve.
Over haar dienstverlening heb ik alleen positieve berichten van derden, dus daar kan (en mocht!) ik geen oordeel over geven.

fervent
2 augustus 2014, 20:54
Echt duur dat la Boum. 200 euro voor een half uur. Daar kan ik in een saunaclub makkelijk een hele dag spass mee hebben.

Big30
3 augustus 2014, 09:04
Wat een ongelooflijk verschil trouwens tussen de 2 foto's. Kwa prijzen is deze club in de regio Zürich inderdaad niet goedkoop te noemen.

15 Minuten CHF 170.00 oder € 135.00
20 Minuten CHF 190.00 oder € 150.00
30 Minuten CHF 250.00 oder € 200.00
45 Minuten CHF 350.00 oder € 280.00
1 Stunde CHF 450.00 oder € 360.00

MiniME
3 augustus 2014, 09:14
Samira is in het echt zeker leuker dan op de foto's. Je moet wel van tattoo's houden, want die heeft ze in overvloedde..............

Let wel: in La Boum zijn de prijzen ALL INCLUSIVE, dus met FT, AV, etc als de dame dat aanbiedt.

Normale prijs in Zurich in de meeste clubs is CHF 150 voor 30 minuten, FT kost normaliter +100 CHF, AV +150 CHF, dus in dat licht valt die 250 CHF voor half uurtje het nog mee, tenminste, als je sowieso van plan bent extra's te doen en je in Zurich bent :cool: Zou zelf echter eerder naar andere club gaan, met name gezien het aanbod elders.

Als je in Duitsland bent is het natuurlijk geen vergelijk: in Babylon kon je goede sessie met deze zelfde dame hebben voor 50 euro voor half uur, ok 75 euro als je daar bv FT bij wilde. Kortom: jammer dat ze weg is, maar wie weet.

Bluebear
3 augustus 2014, 09:37
Samira is in het echt zeker leuker dan op de foto's. Je moet wel van tattoo's houden, want die heeft ze in overvloedde..............

Let wel: in La Boum zijn de prijzen ALL INCLUSIVE, dus met FT, AV, etc als de dame dat aanbiedt.

Normale prijs in Zurich in de meeste clubs is CHF 150 voor 30 minuten, FT kost normaliter +100 CHF, AV +150 CHF, dus in dat licht valt die 250 CHF voor half uurtje het nog mee, tenminste, als je sowieso van plan bent extra's te doen en je in Zurich bent :cool: Zou zelf echter eerder naar andere club gaan, met name gezien het aanbod elders.

Als je in Duitsland bent is het natuurlijk geen vergelijk: in Babylon kon je goede sessie met deze zelfde dame hebben voor 50 euro voor half uur, ok 75 euro als je daar bv FT bij wilde. Kortom: jammer dat ze weg is, maar wie weet.

Ok, stevige prijzen in vergelijk met de normale saunaclub ritus, maar als ik de foto's van de andere dames bij La Boum zo eens bekijk is de line-up daar wel ok. Je moet dan ook iets dieper in het buideltje tasten. Ik zie erg veel Pino's in hun line-up staan. Een klacht die op dit forum veel gescandeerd wordt door "verwende en de lat erg hoog leggende beren". Misschien een idee om daar eens te gaan kijken.