PDA

Volledige versie bekijken : Waarschuwing: relatie met een DVP



Racebeertje
23 juli 2014, 15:57
Geachte ijsberen,
Ik wil me even voorstellen ben racebeertje ben al geruime tijd een sauna club bezoeker die meestal alleen op pad ging in de clubs heb nooit een mede ijsbeer leren kennen.
Ik ben vorig jaar verliefd geworden op een DVP en volgens haar was het wederzijds en hebben ons ook buiten de club een paar keer getroffen.
Het gong opzicht vrij goed tussen ons alleen door de crisis had zij vaak niets te doen en wisselde ze vaak van de ene naar de andere club,nu op dit moment is ze in SS

Ik wil jullie toch wel een beetje waarschuwen voor deze dame, omdat ze erg mooi en zielig kan praten over haar gezins leven en ik ben er in mee gegaan en heeft me ook heel wat geld gekost en energie omdat ik er vanuit ging dat ze het serieus meende.
Ik ben er in gestonke zeg maar gerust is me eigen schuld hebben jullie gelijk in ,maar ben gewaarschuwd
Ze is afkomstig uit Bulgarije de naam zeg ik niet uit respect voor de dame,maar ze is meestal met een vriendin daar

Ik zal een dezer dag weer gaan wandelen ,maar zal niet te vinden zijn In SS

Racebeertje

Jimbo1
23 juli 2014, 16:00
Je bent niet de eerste en vast ook niet de laatste Racebeertje. Sterkte ermee en bekijk het maar zo: je hebt een wijze levensles geleerd.

Racebeertje
23 juli 2014, 16:08
Dat zeker ik ben er goed aan toe, alleen jammer van het geld had ik een jaar veel plezier van kunnen hebben hihihihih
Ik weet dat ze goed iemand kan inpalmen daarom en weet dat er ijsberen zijn die ook vaker met haar kameren vandaar dit bericht

The Joker
23 juli 2014, 16:58
Weer een ijsbeer die leergeld betaald heeft.
Hopelijk heb je wel een leuke tijd gehad voor je centen, dan is het niet helemaal weggegooid geld geweest.
Ik hou wel wel bij een max van E50 per sessie en dan max 4x per jaar dezelfde DVP...

de duisburg spesjalist
23 juli 2014, 17:21
Geachte ijsberen,
Ik wil me even voorstellen ben racebeertje ben al geruime tijd een sauna club bezoeker die meestal alleen op pad ging in de clubs heb nooit een mede ijsbeer leren kennen.
Ik ben vorig jaar verliefd geworden op een DVP en volgens haar was het wederzijds en hebben ons ook buiten de club een paar keer getroffen.
Het gong opzicht vrij goed tussen ons alleen door de crisis had zij vaak niets te doen en wisselde ze vaak van de ene naar de andere club,nu op dit moment is ze in SS

Ik wil jullie toch wel een beetje waarschuwen voor deze dame, omdat ze erg mooi en zielig kan praten over haar gezins leven en ik ben er in mee gegaan en heeft me ook heel wat geld gekost en energie omdat ik er vanuit ging dat ze het serieus meende.
Ik ben er in gestonke zeg maar gerust is me eigen schuld hebben jullie gelijk in ,maar ben gewaarschuwd
Ze is afkomstig uit Bulgarije de naam zeg ik niet uit respect voor de dame,maar ze is meestal met een vriendin daar

Ik zal een dezer dag weer gaan wandelen ,maar zal niet te vinden zijn In SS

Racebeertje ik zeg gewoon naar sixsens gaan een ander neuken in het openbaar

Flipper
23 juli 2014, 18:23
Ja zeker doen dat is het toppunt van zieligheid.. je eerst laten naaien en daarna stoer doen..
Nooit een dvp de wetten laten stellen en nooit geld geven zonder dat je ze naait.. als hij 100km omrijdt dan weet de dvp toch dat hij voor haar daar is en dan met een ander gaan is buitengewoon zielig..

Flipper
23 juli 2014, 18:25
Nee joker, gewoon regelmatig wisselen, ik ga 2-3x naar de kamer maar nooit met dezelfde dvp op dezelfde dag...en nooit langer dan een uur althans nooit meer betalen dan een uur..

Flipper
23 juli 2014, 18:30
Zolang je dr niet verliefd op bent kun je ze zovaak neuken als je wilt.. hahaa dan boeit het niet.. lol
Op de een of andere manier merken ze of het voor de sex is of omdat je ze leuk vindt..

Bosco
23 juli 2014, 19:15
Zolang je dr niet verliefd op bent kun je ze zovaak neuken als je wilt.. hahaa dan boeit het niet.. lol
Op de een of andere manier merken ze of het voor de sex is of omdat je ze leuk vindt..
Een dame die jij niet leuk vind herhaal je toch niet?

de duisburg spesjalist
23 juli 2014, 19:23
Een dame die jij niet leuk vind herhaal je toch niet? je kan een dvp om twee manieren leuk vinden voor de sex of omdat je ze leuk vind zoals ze zich gedraag voor de seks zit er geen gevoelens bij en dan kan je toch in herhaling vallen voor een goed potje seks hoef ik ze niet leuk te vinden ;)

Bosco
23 juli 2014, 20:03
voor een goed potje seks hoef ik ze niet leuk te vinden ;)

Zal wel aan mij legguh.... maar een dame die ik niet leuk vind, daar wil ik ook geen seks mee! :hammer:

rmjhexe
23 juli 2014, 20:23
Sterker nog een dame die aardig is en leuk bepaalt 90 procent van de kamergang ,

Pietjepik
23 juli 2014, 20:32
Sterker nog een dame die aardig is en leuk bepaalt 90 procent van de kamergang ,

het feit dat het een vrouw betreft bepaald voor mij de eerste 90% van het kamergangbesluit, de overige tien procent is afhankelijk van of ik die dag in de mood ben voor grote tieten, bruine tieten, plastic tieten, banaantieten, slappe tieten, etc.
De kwaliteiten van een vrouw waar ik op val zijn eindeloos dus ik neuk met alles en iedereen zolang ze maar een kut heeft.
:wink2:

Bluebear
23 juli 2014, 20:47
Sterker nog een dame die aardig is en leuk bepaalt 90 procent van de kamergang ,

Ik vindt het zo fijn om onderdanig te zijn en rond gecommandeerd te worden door mijn draga. Dan lijkt het net of dat ik getrouwd ben. (Ben ik in real-life niet) En ook dat rond gecommandeerd worden, heerlijk!! Ik ben GVD de hele focking week al de baas. Mag ik even voelen wat het is om slaafs te zijn? ;) :redface: :biggrin:

P.S. Een kleine anekdote richting Bosco. Jouw Daniella in de Happy, nooit mee gekamerd, daar hadt ik een spelletje mee. Ze kreeg altijd een tientje van me om te spelen op de gokkasten. Als ik daar ooit bij de gokkasten passeerde dan riep ze me op een commanderende manier bij zich. Er zaten dan allerlei vreemden omheen en dan riep ze tegen mij: "You there, give me money and quickly". En dan reageerde ik altijd zeer onderdanig: "Yes, masteres, sorry that I kept you waiting. Can I be with something else of your service". Zij weer: "Get me a cola". En ik weer een cola halen. "Is that all, madam". "Yes, now fuck off".
De gezichten van het eromheen zittende publiek waren onbetaalbaar. We hadden het grootste plezier als we daarna elkaar weer zagen. LOL. ;) :biggrin:



8115

Bosco
23 juli 2014, 20:55
Hahahaha....zo commanderend kon ze ook wel eens in de kamer zijn. Heerlijk vond ik dat!!!

vrije jongen
23 juli 2014, 21:24
Een meisje leuk vinden, is niet meteen hetzelfde als verliefd zijn he.

Ik vind ontzettend veel Roemeentjes heel leuk, zeker als ze wel eens boos worden zonder reden:tongue:, maar ik hoef er niet mee op familiebezoek. Ik snap er dan ook nooit wat van als ze komen vragen of het goed is/zich verontschuldigen dat ze met een ander naar de kamer gaan/zijn geweest:confused:.


Nu ik dit hier neerzet zal ik over een maand of 8 wel een soortgelijk draadje starten:biggrin:.

Badslippers
23 juli 2014, 23:30
Ze is afkomstig uit Bulgarije de naam zeg ik niet uit respect voor de dame,maar ze is meestal met een vriendin daar

Tja, dat wordt toch een beetje zoeken naar de bekende speld in de hooiberg met zoveel Bulgaarse dames. Om me niet tot de rand van de financiële afgrond te brengen mag toch op zijn minst wel een tipje van de sluier worden opgelicht. Het siert je dat je uit respect voor de dame geen naam wenst te noemen maar ik begrijp uit je verhaal dat er toch een bedrag waar je een jaar plezier mee kunt hebben als sneeuw voor de zon is verdwenen. Aangezien je ons voor een dergelijke financiële catastrofe wilt behoeden hebben we toch echt meer info nodig waarop we blind kunnen varen.

Bijvoorbeeld kon ze beter roken dan pijpen of waren haar vaardigheden dermate goed dat ze het chroom van een trekhaak kon pijpen? Aan dat soort info is nu behoefte zodat we een richtpunt hebben. Was het neuken zoals in "50 tinten grijs" of was ze een grijze muis tijdens het neuken?

Om het wat makkelijker te maken hier nog wat namen van Bulga dames. Laten we voorzichtig beginnen. Staat ze erbij?

Victoria
Deborah
Chrystal
Daisy
Kim
Laura
Nancy
Nadja/Nadia
Nora/Zoya/Zoë
Anita
Kylie
Krissy
Veronica
Veronika
Jenny
Karientje
Karina
Sarah
Tamara
Sissi
Helena
Nathalie
Myra
Karla
Natalia
Barbara

gignnl
24 juli 2014, 02:02
Ik gok op nummer 9 BS

Eddy_V
24 juli 2014, 06:18
Ik gok op nummer 9 BS

Haha, je was me voor maar daar zou ik ook op gokken 😅
Racebeertje is niet alleen verliefd (geweest?) op een DVP maar ook op de Tombola Sixsens...inschrijven hoeft maar één keer staat er dan ook nog bij... De intentie om toch weer naar Sixsens te gaan is er kennelijk toch nog wel?
Zo niet, dan meld ik mij als vrijwilliger voor het vrijkaartje als de Tombola gewonnen wordt 😉

Ricardo Banana
24 juli 2014, 07:03
Ik gok op nummer 9 BS

Ik wil niet te veel zeggen, maar nr. 9 zag er afgelopen zondag wel een beetje bezwangerd uit in de lange jurk die ze aanhad. Ze heeft die dag in ieder geval niet gewerkt.

noglangnietuitgewandeld
24 juli 2014, 07:33
Nr. 9 zou goed kunnen ja. Ik was een keer met haar op kamer, en nadat ze de mond geleegd had in een tissue begon ze over internetfora. Of ik die kende. Eh, ja, lees ik wel eens op. Ze had gemerkt dat er tamelijk gedetailleerd over haar geschreven werd. Mein Gott, Arschficken, Mundspritzen, warum alles so genau? Maar het ergste, haar vriend had het gelezen. En dat was een Hollander....

licky luke
24 juli 2014, 09:58
Crystal kun je met 100% zekerheid uit de lijst schrappen.

Die kwam in februari naar Sixsens vanuit de straatprostitutie in Italië (werd al eerder op dit forum vermeld).

Is sowieso geen clubhoppertje.

Heeft ook geen rozegeur-en-maneschijn-situatie thuis in Bulgarije (wie wel?) maar praat daar (terecht) liever niet over...

Vraagt niet om gunsten en al helemaal niet om geld.
Claimt niet en is uiterst correct.

Strong character noem ik dat...

Big30
24 juli 2014, 10:18
Raden mag en is ook bijna onvermijdelijk dat zoiets gebeurt maar het is niet gepast ook al omdat racebeertje dat zelf ook niet doet de naam vd dame hier te gaan vermelden.

Ik zie het meer als de (zoveelste) waarschuwing dat als je buiten de club ook een contact met de dame onderhoudt je je goed af moet vragen wat jouw intenties en bedoelingen zijn en welke dat vd dame zijn, zeker als er ook nog verliefdheid een rol gaat spelen.
Je loopt dan in ieder geval het risico dat het afloopt zoals hierboven aangegeven. Enfin een extra waarschuwing kan geen kwaad, hoewel natuurlijk het forum volstaat met soortgelijke belevenissen. Dit is ervaring #x en binnenkort zullen we zeer waarschijnlijk over een soortgelijke ervaring #x+1 lezen!

Sommige dames zien het ook als een makkelijk spel wat ze kunnen spelen met verliefde beren, kwestie van de kat op het spek binden.

Badslippers
24 juli 2014, 10:19
Ik gok op nummer 9 BS

Ach, en het is zo'n schatje.


Haha, je was me voor maar daar zou ik ook op gokken

Inzetten bij het wedkantoor van Ace2 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32709)


nr. 9 zag er afgelopen zondag wel een beetje bezwangerd uit

Nee, dan zou ik het weten ! ! ! Zit gewoon net voor de ovulatie en dan zijn de dames extra horny.


Nr. 9 zou goed kunnen ja. Ze had gemerkt dat er tamelijk gedetailleerd over haar geschreven werd. Mein Gott, Arschficken, Mundspritzen, warum alles so genau?

Zeg de volgende keer maar dat die vaardigheden reclame zijn en geld genereren voor haar.

Rob10
24 juli 2014, 10:46
ik gok op nr 10;)

Picasso 1
24 juli 2014, 12:30
Continu blijkt dat waarschuwingen op dit gebied aan dovemansoren zijn gericht. Ik stel dan ook voor dat we propageren dat een relatie met een dvp een bijzondere niet te missen avontuur is.

Costana
24 juli 2014, 12:31
Liefde maakt letterlijk blind of 'bij mij zal het wel de uitzondering op de regel zijn'

Befke
24 juli 2014, 12:57
Continu blijkt dat waarschuwingen op dit gebied aan dovemansoren zijn gericht. Ik stel dan ook voor dat we propageren dat een relatie met een dvp een bijzondere niet te missen avontuur is.

En zo is het maar net.
Kan duur uitpakken (zoals in het voorbeeld van topic starter), maar dan heb je ook wel wat beleefd!

Niet dat mijn ervaring een dure was - wel een intense!

licky luke
24 juli 2014, 15:01
Continu blijkt dat waarschuwingen op dit gebied aan dovemansoren zijn gericht. Ik stel dan ook voor dat we propageren dat een relatie met een dvp een bijzondere niet te missen avontuur is.

Deze wijze uitspraak zou een mooie afsluiter van deze discussie kunnen zijn...
Case closed?

de duisburg spesjalist
24 juli 2014, 17:22
ik ben een hoeren loper ik ga na een bordeel ik neuk er vrouwen voor geld en dan wordt ik ook nog is verliefd op zo hoer die met iedereen voor geld neuk hoe stom kan je zijn het is helemaal niet erg om een vaste dvp te hebben ma beseft nu eemaal goed dat je haar betaal voor haar werkzaamheden net als een timmerman daar heb je toch ook geen relatie mee :confused:

Sjeufke
24 juli 2014, 17:49
het is helemaal niet erg om een vaste dvp te hebben
Dat klinkt als muziek in mijn oren. Nog niet zo lang geleden dacht je daar volgens mijn anders over! ;)


net als een timmerman daar heb je toch ook geen relatie mee :confused:
Ik heb wel vaker mooie plaatjes van timmervrouwen gezien, waarmee ik meteen een relatie wil :biggrin:

8117
kon niet snel iets beters vinden :gruebel:

de duisburg spesjalist
24 juli 2014, 17:54
Dat klinkt als muziek in mijn oren. Nog niet zo lang geleden dacht je daar volgens mijn anders over! ;)


Ik heb wel vaker mooie plaatjes van timmervrouwen gezien, waarmee ik meteen een relatie wil :biggrin:

8117
kon niet snel iets beters vinden :gruebel:

natuurlijk zijn er uitzonderingen ma die bevestigen niet mijn regel ik begin er niet aan mijn lul is niet bestemd voor 1 kutje ma voor zoveel mogelijk kutjes :rolleyes:

sofaking
24 juli 2014, 17:57
Ik heb wel vaker mooie plaatjes van timmervrouwen gezien, waarmee ik meteen een relatie wil :biggrin:

8117
kon niet snel iets beters vinden :gruebel:

Niemand die zo goed je morning wood kan verzorgen.

MiniME
24 juli 2014, 18:02
Continu blijkt dat waarschuwingen op dit gebied aan dovemansoren zijn gericht. Ik stel dan ook voor dat we propageren dat een relatie met een dvp een bijzondere niet te missen avontuur is.

Don't worry, als je niet op Roemeentjes of Bulgaartjes valt, loop je nauwelijks risico op dit soort fratsen :cool:

Costana
24 juli 2014, 18:16
Don't worry, als je niet op Roemeentjes of Bulgaartjes valt, loop je nauwelijks risico op dit soort fratsen :cool:

Dit zou inderdaad wel eens interessant zijn: "welke nationaliteit hebben de dvp's waarop men verliefd geworden is?"

Racebeertje
24 juli 2014, 19:56
Ga geen naam zeggen
Het grapje heeft wel 13000,- gekost

sofaking
24 juli 2014, 20:08
Ja maar door wel Bulgaarsen te noemen maar geen naam kan dat dan weer het vermoeden doen rijzen dat de topic een complot is van de Roemeense maffia om de Bulgaarse concurrentie uit te schakelen door anti-Bulgaarse FUD te planten. :muahaha:
(Fear, Uncertainty and Doubt)

Flipper
24 juli 2014, 20:48
Een naam doet er niet toe,

Maar om het even in perspectief te plaatsen.

E phg 250k van een klant.
S vv 150k van een klant
L phg 150k van een klant.


Dames zijn niet meer werkzaam atm.. dus je komt er met 13k nog genadig vanaf.
Getallen zijn schattingen.. maar waarschijnlijk aan de lage kant.

;)

licky luke
24 juli 2014, 20:57
Ik heb wel vaker mooie plaatjes van timmervrouwen gezien, waarmee ik meteen een relatie wil :biggrin:

8117
kon niet snel iets beters vinden :gruebel:

Nog een steun voor het argument van knaktuut:

Timmerman is in het Engels toch "carpenter"?

Nou, dan lust ik deze timmerman wel...

8136

Picasso 1
24 juli 2014, 21:24
Dit zou inderdaad wel eens interessant zijn: "welke nationaliteit hebben de dvp's waarop men verliefd geworden is?"

Het enige interssante zou zijn of de clubverhouding overtroffen wordt.
80% van de gevallen met een Roemeense of Bulgaarse zou immers aan de lage kant zijn want in de clubs vormen ze 95% van de damespopulatie.

vrije jongen
24 juli 2014, 21:50
Zal ook aan randzaken liggen. Roemeentjes en Bulgaartjes lijken me wat vaker met nauwelijks ervaring in een club terecht komen en dan zitten ze daar ook nog hele dagen met nauwelijks leven buiten de club. Dan kom je wat makkelijker in de situatie dat je een klever krijgt... en dan vertelt een wat langer rondlopend landgenootje hoe duur de auto van die klever is ;).

aamu
24 juli 2014, 22:13
Ten eerste lullig Racebeertje dat het zo met een sisser is afgelopen. Bedankt ook voor de waarschuwing. Het is natuurlijk altijd makkelijker praten vanaf de zijkant of achteraf. Midden in zo'n situatie met de juiste randvoorwaarden is het toch een heel stuk moeilijker te analyseren.

Waar ik zelf, en misschien anderen met mij, benieuwd naar ben is hoe het gegaan is. Meer nog dan wie het is, hoe ze er uit ziet, welke nationaliteit ze vertelde te hebben of om hoeveel geld het precies ging. De 13k heb je lijkt me niet in 1 x pin gepind. Je spreek ook van relatie. Hoe is dat gegaan? Je spreekt nu over dat de relatie geld gekost heeft en dat is op een bepaalde manier als jij meer inkomen had normaal dat je haar op iets trakteerde bijvoorbeeld.

Een waarschuwing dat een relatie met een dvp gevaarlijk en duur kan zijn. Dat weet iedereen hier wel. Maar wanneer denk je dat je een relatie hebt? Wanneer heb je het gevoel weer met een dvp te maken? Voelde je het op een gegeven moment aan dat het geen relatie meer was of hoe is dat gegaan?

Misschien wil je daar liever niet over praten, maar het zijn juist de details in de verhalen die het herkenbaar maken. Op die manier kun je misschien een paar andere ijsberen wat ellende besparen.

Ik zou het interessant vinden als je daar wat meer over zou uitweiden...

lustman
24 juli 2014, 23:20
Relatie met een DVP

Niet aan beginnen !

Denk maar niet dat jij alleen de uitverkorene bent. Ze wed op meerdere paarden.

Ze draagt een zwaar rugzakje met problemen mee en komt zo ook op jou rug terecht.

Waarom zou ze in een hoerenloper de ideale partner zien ? Via collega’s weet ze dat je al verschillende jaren de clubs afschuimd. Of ben je zo idioot geweest je nickname op het forum te geven ?

Het snelle geld went snel en nu valt dit weg. Van wie denk je dat dit gaat komen ?

De meeste jonge goed uitziende dames van plezier kunnen krijgen wie ze willen. Kijk even in de spiegel en denk na !

De sex is super. Maar uit het vak stappen en een relatie beginnen is heel wat meer.

Stoppen is één , maar niet terug beginnen is twee !

Hun hoofd wordt al jaren gek gemaakt door collega hoertjes en het aparte wereldje waar ze in vastzitten.

Een vrouw voor een deftige relatie ga je niet in een hoerentent vinden.

Hoe vaak komen ze hun afspraken na ?

Enkele van hun eigenschappen : onvoorspelbaar , achterdochtig en stik-jaloers.

Gaan ze die 75€ /u inruilen voor 10€ /u ?

Het zijn wolven in schaapsvacht. Vroeg of laat komt het duiveltje uit z'n doosje.

Ze leven er maar op los vandaag. Morgen zien we wel...Vergeet die structuur maar.

Ze blijven zich zeer bewust dat ze een goudmijn tussen de benen hebben. Van een goede back-up gesproken.

Vergeet niet dat ook de derde partij ( vriendje en familie ) het gemakkelijke geld ondertussen gewoon is. We spreken hier van lotto bedragen ! Van uit deze hoek wordt dus zware druk geleverd. Nog maar te zwijgen als er een pooier in het spel is.

Enkele voorbeelden van gekende smoesjes en oplichting toestanden :

- ongeval
- ziekenhuis opname
- ticket verloren
- pasport niet in orde
- geld voor de papieren
- overvallen op weg naar de luchthaven
- gsm gestolen
- geen bel krediet
- zogezegd ziek
- zielige show opvoeren

Verder zijn het de beste actrices. Na met 1000 mannen ( alle soorten , maten en gewichten ) de lakens gedeeld te hebben is er een hoop mannen kennis vergaard en zijn ze zo geslepen als een mes. ( dat in je rug beland )

Je mag AO en vergeet helemaal de realiteit. Nog erger : ze is zwanger ! De kans is zeer groot dat je hierdoor vakkundig afgeperst wordt.

Je hangt de slimme uit en houd de knip op de beurs. Ze komt ( nog ) niet aan je geld , maar wel aan je hartje en ziel. Afdokken is de boodschap of anders wordt het uithuilen.

Na tien jaar...

*Dat er maar heel weinig succes story's zijn , bij mijn weten op één hand te tellen.

*Er een hele hoop hypocrieten van heren zijn , die verkondigen rozengeur en maneschijn. Maar in werkelijkheid zitten ze dik in de ellende.

*Het vaak goede mannen zijn met de beste bedoelingen. Maar hier zitten de dames niet op te wachten.

*Dames van plezier willen geen normaal en goed leven. Ze gaan liever terug op hun rug voor...Sommige houden van een pakje slaag ipv een goede vent.

*Eens van de prostitutie geproefd , zijn ze voor 99% verslaafd de rest van hun leven.

*Sommige heren al tien jaar dezelfde fouten maken en nog steeds naar de clubs gaan om een vriendin te zoeken. En maar niet leren uit hun fouten.

*Velen verplicht moeten stoppen zijn door : bankroet. Ze verloren hun ganse hebben en houden.

*Heren die elkaars bloed konden ruiken. Elkaar gingen zwart maken bij de clubleiding. Dit door de obsessie van een dame die hun in het dagelijks leven nog niet ziet staan en waar elke dag minstens vijf man over gaat.

Maar...

Voor de uitzonderingen : het aller beste gewenst !

Badslippers
24 juli 2014, 23:58
Kortom, de gouden tip van Lustman: "afneuken die handel."

Maar ik wil ook nog wel een duit in het zakje doen:

Laatst zag een reportage over welgestelde jongelui die geen ene flikker uitvoerden en hun dagen vulden met flaneren over de PC Hooftstraat en elke maand een nieuwe garderobe aanschaften. Zo'n verwend nest droeg een Dolce & Gabana t-shirt een dag en dan moest er alweer een ander gekocht worden. Zo gauw hij het nieuwe gemerkte vod had gekocht, had het al geen waarde meer voor hem en had hij een leeg gevoel zo zei hij.

Ongeveer een jaar geleden in het plaatselijke dagblad een kort artikeltje over een zelfmoord van een rijke stinkerd. Woonde in een kapitaal design kasteel in de rijkeluizen wijk van Venlo. Daar fiets ik wel eens doorheen om me te vergapen en tegelijkertijd te amuseren over de rijkdom die bij sommige mensen zit die dan blijkbaar toch diep ongelukkig kunnen zijn.

Dan moet ik altijd aan die geflipte Prince de Lignac alias Bram van Leeuwen denken. Een excentrieke miljonair die zijn fortuin vergaarde met o.a. het NTI en die als lijfspreuk had: "Geld maakt niet gelukkig maar het stelt je wel in staat om op een comfortabele manier ongelukkig te zijn.". Dat vond ik altijd een mooie uitspraak. Het was sowieso ene rare flikker ( en een flikker was hij) want hij had een gigantisch jacht met allemaal schandknapen uit zuid oost azië als matrozen die hem 's avonds voor het naar bed gaan pijpten. Hij kwam erachter dat de koperen relingen op zijn jacht teveel en te vaak gepoetst moesten worden om hun glimmende uitstraling te behouden dus verving hij al die koperen rotzoii maar met gouden relingen want die hadden minder onderhoud nodig. En passant, verving hij maar tegelijk de luchtrooster voor gouden exemplaren. Maar dit alles terzijde.

Je hebt dus 13 ruggen over de balk gesmeten aan een dame die jou het hof maakte en het hoofd op hol bracht. Maar wat heb je een toffe tijd gehad toen je nog niet in de gaten had dat het geld in een bodemloze put werd geworpen. Al die praatjes alhier van ijsberen met hun wijze lessen zijn net zo stom want die besteden ook kapitalen aan betaalde liefde terwijl de liefde gratis op straat ligt. Het enige verschil is dat ze het niet aan één vrouw hebben besteed maar aan honderden. Er gaat zelfs een gerucht dat Boy69 het aan duizenden vrouwen heeft besteed. En wat een lol hebben we daarmee. Niet met B69 maar met het copuleren. Geld moet rollen en de manier waarop bepaalt ieder voor zich.

Je had ook thuis kunnen blijven. Geld in een ouwe sok kunnen stoppen en nu in een kleurloze middenklasser kunnen rijden. Daar is de lol na de eerste maand ook wel vanaf. Nou is het hier geen geheim dat ik een bepaalde dame ook wel een warm hart toe draag. Ik zou bij God niet meer weten hoe vaak wij hebben gekamerd maar dat overstijgt zeker de honderd keer. En dat waren geen half uurs sessies kan ik je verzekeren. Daarnaast heb ik haar zo af en toe eens wat extra's toe gestopt en ja, een vliegticket a €60 euro heb ik ook al eens gefinancierd. Tel daarbij op al die andere mokkels die de afgelopen 7 jaar te grazen zijn genomen en je begrijpt dat we hier over een vette Mercedes praten. En een vette Mercedes is pas een vette Mercedes als je er het complete optiepakket op heb zitten. Man, dat ding zou alleen al geld kosten als hij stil voor de deur stond.

Maar wat hebben wij een lol. Elke keer weer opnieuw. En als ik zo af en toe een beetje te klef wordt zegt ze, "Heey your old bastard your here to fuck not to merry me!" En als het over gevoelens en geld gaat heeft ze nog een one-liner in huis. "You're my best friend AND my best sponsor!" Hoe duidelijk wil je het hebben. En tegen wie zou ze dat nog meer zeggen? Ik denk: "Tegen niemand" en zij: "You are an idiot".

Ik zie geen enkel bezwaar om vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Je moet gewoon je kop erbij houden maar het is wel handig als er twee zijn die hun kop erbij houden. Dan kun je een leuke tijd hebben en daarvan genieten. En ja, dat kost geld. En als je alleen maar wil neuken en verder niks. Prima, maar dan kost dat ook geld en kun je besodemieterd worden.

Big30
25 juli 2014, 00:00
Ik zou het interessant vinden als je daar wat meer over zou uitweiden...
Misschien wel interessant alhoewel ik denk dat de details vh verhaal van racebeer niet nodig zouden moeten zijn om een IJsbeer goed gewaarschuwd te laten zijn.

Het bericht/de tips van lustman hierboven zouden eigenlijk een ieder bekend moeten zijn, maar ik ben blij dat hij het nog eens helder en krachtig verwoord heeft!

Racebeertje
25 juli 2014, 00:20
Lustman het klopt helemaal je verhaal en een groot aantal zaken heb ik dus ook zoer gemaakt,moeder ziek,geen geld voor huur,2 huizen hebben,zoontjeheeft géén eten, nóóit tijd voor je hebben,plan je iets in komt er weer iets tussen, ben 2 keer bij haar thuis geweest maar niemand mocht me zien uit schande voor buurt en familie

De 13000,- is buiten de deuren verrekenen aan huur en familie en dan de koste binnen de deuren niet erbij geteld

Dalton
25 juli 2014, 01:03
Een relatie met een dvp is toch prachtig en je moet een goede plek hebben om je zwarte geld te verstoppen,dus gewoon afgeven aan een dvp die bewaard het netjes voor je maar of je het terug krijgt blijft altijd weer een verrassing.
Zet je het op de bank en hij gaat over de kop dan ben je het kwijt.
Stop je het in een sok en er breekt brand uit dan ben je het kwijt.
Leg je het in de kluis bij je thuis en ze breken in dan ben je het kwijt.
Loop je ermee op zak en ze overvallen je dan ben je het kwijt.
Dus de enige oplossing voor ons als hoerenlopers is het beste om al je geld aan een dvp te geven en dan maar iedere dag naar de club om dezelfde dvp flink af te rammen totdat het geld op is en dan moet je weer nieuw geld aan het schatje geven om je hobby steeds weer opnieuw te beleven.
Wat maakt het nu uit dat ze af en toe geld besteed aan haar zieke familie en iedere keer weer de huur achterstand moet weg werken als jij maar steeds lekker kan liggen rollebolle met haar.
In feite moet je de dvp op een podium plaatsen en haar heerlijk verwennen want daar zijn die wezens toch voor gemaakt.
Voor niks gaat de zon op en soms regent het ook nog wel eens bij ons in dat kikkerlandje maar voor de rest moet je betalen.
Al die verhalen dat ze zoveel geld kwijt zijn aan een dvp zijn in mijn ogen gewoon een lachertje en jullie weten dat een ijsbeer goed kan overdrijven ,indien je me niet gelooft vraag het maar aan PATER JANSEN die hoort iedere week in zijn biechtstoel zulke onzin en bestraft de ijsberen met een oefening van berouw en 50 weesgegroetjes,zodat ze gewoon weer opnieuw kunnen beginnen.
Die zunige hollanders die altijd overal het goedkoopste uitzoeken geven echt geen 10 duizend of meervouden daarvan aan een dvp.
De meeste lopen al te zeiken wanneer een dvp 100 euro voor een uur vraagt.
Het is natuurlijk wel zo dat het rollebolle over een jaar genomen wel iets meer kost dan 10 ruggen,wanneer je een beetje kalm aan doet dan red je het misschien voor 4 maanden.:exactly[1]:

Carlitos
25 juli 2014, 07:03
Don't worry, als je niet op Roemeentjes of Bulgaartjes valt, loop je nauwelijks risico op dit soort fratsen :cool:

Ach mijn eerste ervaring was die toch financieel zwaar viel was met een echte Duitse... Hoewel dit toch echt meer op frauduleuze handelingen uitdraait.

Pietjepik
25 juli 2014, 08:45
Nr. 9 zou goed kunnen ja. Ik was een keer met haar op kamer, en nadat ze de mond geleegd had in een tissue begon ze over internetfora. Of ik die kende. Eh, ja, lees ik wel eens op. Ze had gemerkt dat er tamelijk gedetailleerd over haar geschreven werd. Mein Gott, Arschficken, Mundspritzen, warum alles so genau? Maar het ergste, haar vriend had het gelezen. En dat was een Hollander....

Mooi voor hem toch? na iedere werkdag komt ze thuis, hij geeft haar een zoen op de mond en vraagt: Hoe was je dag?
Zij hoeft dan niet veel te zeggen want hij heeft alles al gelezen.

felrops
29 juli 2014, 17:35
Een platitude, maar elke (on)ervaren Thailand-ganger weet "You can take the girl out of the bar, but you can't take the bar out of the girl". Geldt ook voor andere DVP's.

Hobbele
29 juli 2014, 17:52
Zij hoeft dan niet veel te zeggen want hij heeft alles al gelezen.

En geproeft.......:biggrin:


Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik me emotioneel weer eens even laat meeslepen wanneer zo'n mooi dametje me het idee geeft dat ze me graag mag, maar van zodra ik ze aan m'n portefeuille voel trekken, komt al snel de ontnuchtering (nog vooraleer ik de portefeuille open), en besef ik weer wat voor een komedie het allemaal is.

Ik speel het spelletje gewoon mee zover het kan en geniet van het moment. Zodra ze om geld beginnen te zeuren ben ik vertrokken.
Ik geloof niet dat er ooit een dvp is geweest die haar dvp bestaan heeft opgeofferd voor een klant om met hem oprecht een "normale' relatie op te bouwen.
Een dvp blijft in haar ziel altijd een dvp en een hoerenloper altijd een hoerenloper. Waarom? Voor een dvp blijft dit vak een middel om op een makkelijke manier in korte tijd aan veel geld te komen. De behoefte aan geld is nu éénmaal erg belangrijk danwel voor haar zelf of voor haar armoedige familie dus blijft de verleiding altijd groot. Bovendien is het beeld dat de gemiddelde dvp van mannen heeft compleet vervormd door het uitoefenen van dit vak. Ze zien vaak in iedere willekeurige man al bij voorbaat een hoerenloper. Wat als zij ouder wordt en ze minder aantrekkelijk wordt? Zal dan de verleiding bij haar vriend, voormalig hoerenloper, iemand die dus de weg wel weet te vinden naar de clubs en red lights, niet weer opkomen om op zoek te gaan naar mooie frisse jonge dames met als gevaar dat haar relatie in duigen valt en zij met het eerste het beste vliegtuig huiswaarts kan keren?
Geen enkele dvp is zo dom om een relatie te beginnen met een hoerenloper. Hoe knap en charmant hij ook is!:hah:

Snor
29 juli 2014, 18:11
Nou, die van mij is anders.

Iamlonely
29 juli 2014, 18:17
Nou, die van mij is anders.

Het geluk is met de domme!:):biggrin: 1 ding staat vast alle meiden in de club zijn hoeren!

deket
29 juli 2014, 18:29
ze zijn er allemaal om geld te verdienen,dat het nymfos zijn bestaat alleen in de fantasie van de klanten.
maar term hoeren vind ik met alle respekt,respektloos,vergeet niet dat vele hele families onderhouden en heus niet altijd ppooiers.
dit gezegd zijnde,Snor en anderen,;gebruik je nuchter verstand en laat je niet door emoties en je lust meeslepen.
dat gezegde van Felrops hierboven,zond ik nog intern aan een kennisbeer. je kan een meid uit de bar halen,maar de bar niet uit de meid,maar dit is niet alleen voor Thailand van toepassing.
wat wel van daar komt is :"No Money,No Honey"
snor ik ken je niet maar ik heb het vermoeden dat je het erg te pakken zou hebben,dus een goede raad ; probeer het te vergeten,niet doen. er zijn altijd uitzonderingen waaar een relatie wel kan lukken,maar met de eerste ruzie vallen de woorden;vergeet niet hoe je mij hebt leren kennen.
voor die meiden zijn alle mannen hoerenlopers en niet trouw en ze spreken zeer negatief over de klanten,ikzelf heb een meisje uit het circuit ooit in huis gehad na mijn scheiding dus ik weet waarover ik spreek.
dit gezegd zijnde ; vele mannen verliezen ook de realiteit uit het oog

Bluebear
29 juli 2014, 18:36
Het geluk is met de domme!:):biggrin: 1 ding staat vast alle meiden in de club zijn hoeren!

Nou, die van mij is anders. ;) :rolleyes: :biggrin:

Snor
29 juli 2014, 18:57
Nou, die van mij is anders. ;) :rolleyes: :biggrin:

Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar ik was de smilies vergeten,
Ik dacht dat die wel voor zichzelf spraken. :biggrin::eek::tongue:

Iamlonely
29 juli 2014, 19:53
Ooh Deket sorry dat ik de term hoeren gebruikte dat was uitermate respectloos, maar ja vele mannen verliezen dan ook de realiteit uit het oog zoals je zelf al aangaf!
Ook ik weet zeker wel waar ik over spreek na een relatie van meer dan anderhalf jaar met een Engeltje jaren geleden!
En toch sta je ervan versteld de trieste verhalen die je altijd weer tegenkomt, maar die zitten in 50% van de NL huishoudens ook denk ik!
De vraag is, moeten wij het ons aantrekken? Ik in ieder geval niet meer, ik kan heel fijn plezierig verliefd zijn voor een half uur, uurtje of 2 uur maar daarna is het over! Dan ben ik weer lekker die eenzame hoerenloper waar de dames negatief over praten al vind ik dat ook wel een beetje respectloos!
En ja voor pooiers kun je de ogen wel sluiten, maar denk dat er weinig Roemeense, Poolse, Hongaarse of Bulgaarse zijn die denken weet je wat!? We gaan in Duitsland of Nederland in een saunaclub werken! Dus hoe komen die hier? Hebben ze daar speciale promotieteams? Allemaal op non-profit basis natuurlijk!:)

Ricardo Banana
29 juli 2014, 19:56
ik kan heel fijn plezierig verliefd zijn voor een half uur, uurtje of 2 uur maar daarna is het over! Dan ben ik weer lekker die eenzame hoerenloper waar de dames negatief over praten al vind ik dat ook wel een beetje respectloos!
:)

Dit is nieuw voor mij

Jansen
29 juli 2014, 20:06
Al jaren wordt hier overgeschreven als een Frustie beer weer verliefd is geworden.

De dames komen om geld te verdienen en zijn dus gewoon hoeren die zich verkopen,niks mis mee met deze term.

Wij komen om ons zaad te verschieten vanwege de kronkel die wij in ons kop hebben en betalen daar voor omdat we het spannend en geil vinden dus zijn wij hoerenlopers dus ook niks mis mee.

Wanneer we verliefd worden op deze hoer hebben we een probleem jij gaat steeds meer geld kwijtraken en zei ook !!

Waarom zei ook. Omdat de frustieberen haar te vaak gaat opeisen zodat andere hoerenlopers geen of minder gebruik kunnen maken van haar.

Dus laat haar gaan waar ze voor gekomen is zodat ze geld kan verdienen en ook opmaken zodat ze langer in het vak blijft en jij langer van haar kan kan genieten,anders verandert ze van club na een tijdje om jou te vermijden.

Badslippers
29 juli 2014, 20:19
Dat gezever en de platitudes en banaliteiten kennen we nu wel zo'n beetje. Alle dames hebben hun neustussenschot naar de kloten gesnoven, hebben pooiers en die pooiers zijn BMW-types met meer goud om hun nek dan Lex Goudsmit en Winston Bogarde ooit konden dragen, ze halen hun schatjes bij voorkeur op in een afgeragde en benzineslurpende "Mercedes 500SEL", ze hebben allemaal van die fout gespelde tattoos zoals: "My Mother is my Angle", de club krijg je maar niet uit de hoer geslagen, alle hoerenlopers hebben een morsige regenjas met spermavlekken en hebben thuis een lelijk wijf op de bank zitten of helemaal geen wijf maar een opblaaspop.

Ik zou zeggen, kom eens met wat anders. Ik kan wel n dvp noemen die uit het vak is gestapt voor een hoerenloper maar als ik dat hier ga melden komt ze me persoonlijk de nek omdraaien om me vervolgens te villen dus doe ik dat maar niet. Dat alle prostituees geld willen verdienen, ja dat is een feit. En dat ze daarmee hele families onderhouden is ook waar. Laat dat nou net het verschil met ons zijn. Wij laten onze ouders gewoon verrekken en in hun eigen zeik en kak liggen in de een of andere bejaardensoos. Wat dat betreft zijn die hoeren dus socialer dan wij ooit zullen worden.

Het lijkt mij dus leuk om eens wat andere ervaringen te horen dan de platgetreden clichépaden. Zo las ik in dit Topic dat een vakantie wel goed bevallen was en dat zowel hoer als hoerenloper ineens gewoon man en vrouw werden en een leuke tijd hadden. Zo vertelde een dame me ooit dat ze bang was als ze ooit een vriendje zou treffen en ze in bed zouden belanden dat hij direct door zou hebben dat ze een hoer was omdat ze zo lekker kon pijpen. Of dat de snollen een tientje in de pot gooien als een collega jarig is om haar een leuk bedrag mee te geven.

Dat Roemeense hoeren de beste leugenaars zijn is trouwens wel een feit. Dat wou ik effe kwijt ! ! !

Badslippers
29 juli 2014, 20:27
Jansen vat het goed samen. Verder niks aan toe te voegen. Spreekt voor zich.

Bluebear
29 juli 2014, 20:53
Jansen vat het goed samen. Verder niks aan toe te voegen. Spreekt voor zich.

Wel GVD, en dat is geen club. Weer een openlijke aanval op de pannenkoekers. Het moet niet gekker worden. Pannenkoekers zijn ook een soort hoerenlopers. Net zo goed als je bij voetbal een voorstopper, spits of een linksbuiten hebt. Om over de middenvelders nog maar te zwijgen. Het geheime pannenkoekgenootschap is weer genoodzaakt om in spoedzitting bijeen te komen. :tongue: :biggrin:

LUCTOR ET EMERGO !!!

8191

Badslippers
29 juli 2014, 21:06
[B]Wel GVD, en dat is geen club. Weer een openlijke aanval op de pannenkoekers. Het moet niet gekker worden. Pannenkoekers zijn ook een soort hoerenlopers.


Zeker, en . . . pannekoekers doen het naturel, met stroop, 2 eieren en een staafmixer.

Picasso 1
29 juli 2014, 21:26
Zo vertelde een dame me ooit dat ze bang was als ze ooit een vriendje zou treffen en ze in bed zouden belanden dat hij direct door zou hebben dat ze een hoer was omdat ze zo lekker kon pijpen.

En heb je haar dan niet 'gerust gesteld' met de mededeling dat in elk geval zij dan direct door zou hebben dat hij een hoerenloper was omdat hij weet hoe lekker een hoer kan pijpen? :biggrin:

Bosco
29 juli 2014, 21:28
Omdat de frustieberen haar te vaak gaat opeisen zodat andere hoerenlopers geen of minder gebruik kunnen maken van haar.


En wat als de "frustiebeer" nu eens word opgeëist door de mooiste jongedame die hij ooit heeft gezien, een jongedame met het gezicht van een engeltje en een goddelijk lichaam? Wat dan?

Bluebear
29 juli 2014, 21:39
En wat als de "frustiebeer" nu eens word opgeëist door de mooiste jongedame die hij ooit heeft gezien, een jongedame met het gezicht van een engeltje en een goddelijk lichaam? Wat dan?

Met bijbehorende erotische handelingen en bijpassende toverwoordjes in je oor. Om weer, nog maar te zwijgen over onvoorwaardelijke trouw gedurende de hele dag. Zo gaaf om de andere beren mijn speeltje te zien begeren, maar die dag "only look, no touch". Ik krijg daar alleen al een harde van. Sommige dames weten dit die dag nog tactisch uit te buiten ook. Een sterke meid is op haar toekomst voorbereidt. ;) :biggrin:

8192

duivenmelker
29 juli 2014, 21:39
Kortom, de gouden tip van Lustman: "afneuken die handel."

Maar ik wil ook nog wel een duit in het zakje doen:

Nou is het hier geen geheim dat ik een bepaalde dame ook wel een warm hart toe draag. Ik zou bij God niet meer weten hoe vaak wij hebben gekamerd maar dat overstijgt zeker de honderd keer. En dat waren geen half uurs sessies kan ik je verzekeren. Daarnaast heb ik haar zo af en toe eens wat extra's toe gestopt en ja, een vliegticket a €60 euro heb ik ook al eens gefinancierd. Tel daarbij op al die andere mokkels die de afgelopen 7 jaar te grazen zijn genomen en je begrijpt dat we hier over een vette Mercedes praten. En een vette Mercedes is pas een vette Mercedes als je er het complete optiepakket op heb zitten. Man, dat ding zou alleen al geld kosten als hij stil voor de deur stond.

Maar wat hebben wij een lol. Elke keer weer opnieuw. En als ik zo af en toe een beetje te klef wordt zegt ze, "Heey your old bastard your here to fuck not to merry me!" En als het over gevoelens en geld gaat heeft ze nog een one-liner in huis. "You're my best friend AND my best sponsor!" Hoe duidelijk wil je het hebben. En tegen wie zou ze dat nog meer zeggen? Ik denk: "Tegen niemand" en zij: "You are an idiot".

Ik zie geen enkel bezwaar om vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Je moet gewoon je kop erbij houden maar het is wel handig als er twee zijn die hun kop erbij houden. Dan kun je een leuke tijd hebben en daarvan genieten. En ja, dat kost geld. En als je alleen maar wil neuken en verder niks. Prima, maar dan kost dat ook geld en kun je besodemieterd worden.

Badslippers toch , dat verwacht ik nu echt niet van U .
Maar waarom herken ik me in je bijdrage zo goed , heb een identieke ervaring en heb er na 4,5 jaar nog geen ogenblik spijt van .
Donderdag treffen we elkaar opnieuw .

Jansen
29 juli 2014, 21:45
En wat als de "frustiebeer" nu eens word opgeëist door de mooiste jongedame die hij ooit heeft gezien, een jongedame met het gezicht van een engeltje en een goddelijk lichaam? Wat dan?


Ja dan heb je een probleem en moet je zeer stevig in je badslippers gaan staan om er niet achteraan te gaan lopen,of zoals ik keihard zijn en hooguit 1x per week gaan 30 minuten dan heb je 3 dagen al voorpret.

Picasso 1
29 juli 2014, 21:51
En wat als de "frustiebeer" nu eens word opgeëist door de mooiste jongedame die hij ooit heeft gezien, een jongedame met het gezicht van een engeltje en een goddelijk lichaam? Wat dan?

En daarmee is de frustiebeer perfect gedefinieerd: Een frustiebeer is een beer die zodra een dame hem veel aandacht geeft en hem opeist, hij meteen alle realiteitszin verliest en haar de mooiste jongedame vindt die hij ooit heeft gezien, een jongedame met het gezicht van een engeltje en een goddelijk lichaam. :biggrin:

Bluebear
29 juli 2014, 21:52
Ja dan heb je een probleem en moet je zeer stevig in je badslippers gaan staan om er niet achteraan te gaan lopen,of zoals ik keihard zijn en hooguit 1x per week gaan 30 minuten dan heb je 3 dagen al voorpret.

Ikke de hele week!! Maar ja, ik ben maar een blauw gekleurde softie zonder ballen. What can you do? :blume: :wink2:

Bosco
29 juli 2014, 21:54
Ja dan heb je een probleem en moet je zeer stevig in je badslippers gaan staan om er niet achteraan te gaan lopen,of zoals ik keihard zijn en hooguit 1x per week gaan 30 minuten dan heb je 3 dagen al voorpret.

Gaat je niet lukken!!! In de handen van je "natte droom" ben je een watje!!

Jansen
29 juli 2014, 22:02
Gaat je niet lukken!!! In de handen van je "natte droom" ben je een watje!!

Echt wel lukt al heel wat jaren.

Bosco
29 juli 2014, 22:06
Echt wel lukt al heel wat jaren.

Ik zeg alleen maar Louanna :biggrin:

Jansen
29 juli 2014, 22:16
Ik zeg alleen maar Louanna :biggrin:

klopt toch 1x per week 30 minuten en verder pak ik alles wat er goed uitziet ook na haar in dezelfde club zoals Bianca enkele weken terug en zei mij veel plezier wenste !!

Wentelt Eefje
29 juli 2014, 23:49
Laten we eerlijk zijn, sommige dames zijn bereid sommige ijsberen "te claimen" hele dagen lang, zonder dat daar extra geld of "onvoorwaardelijke trouw bij een volgend clubbezoek" voor geëist wordt. En kunnen in een relatie stappen en uit het clubleven en er nooit meer naar talen. Ooit zei een ex-DVP met wie ik vele uren doorbracht toen ze nog aktief was me, dat ze het altijd bewonderd heeft maar tegelijkertijd ook grappig gevonden, dat ik haar nóóit één euro fooi heb gegeven, maar wel heel veel menselijke warmte en dat dat "creditcard-reclame" was.

Maar als ze goed zijn in hun vak, ruiken ze gewoon de zwakke ijsbeer en die schudden ze helemaal leeg. Ik heb, vol medelijden met de ongelukkige ijsberen in kwestie, dit vaak genoeg vanaf de zijlijn mogen zien en vervolgens door de DVPs in kwestie triomfantelijk horen uitleggen hoeveel makkelijker deze maand door deze "goedgelovige" werd.

Als je een relatie hebt met een DVP, dan heb je die alleen op basis van gelijkwaardigheid, anders denk je alleen maar dat je een relatie hebt!!! Dus als je haar "suikeroompje" bent, dan ben je de goedgelovige wandelende portemonnee!!!

Badslippers
30 juli 2014, 10:56
Badslippers toch , dat verwacht ik nu echt niet van U .
Maar waarom herken ik me in je bijdrage zo goed , heb een identieke ervaring en heb er na 4,5 jaar nog geen ogenblik spijt van .
Donderdag treffen we elkaar opnieuw .

Ha ha, ik weet nog dat ik een aantal jaren geleden een voorspelling deed. Namelijk dat je relatie met je charmante duifje uiteindelijk wel spaak zou lopen en dat we dan hier je treurige verhaal zouden lezen met als titel:


"Wodka en kaviaar",
"Opkomst en ondergang van een ijsbeer die een relatie had met een dvp"

Ik moet bakzeil halen en mijn voorspelling intrekken. Het kan inderdaad, een vriendschappelijke relatie, met heerlijke seks. En ja, het kost wat maar dan heb je ook wat. Ik wens je nog heel veel plezier met je duifjes want ik lees dat er zo af en toe een ander duifje mee kan genieten.

Blijf er van genieten Duivenmelker.

Teiresas
30 juli 2014, 13:58
Ik heb altijd gedacht dat de doorsnee bezoeker van dit forum een weldenkend mens is met gevoel voor nuance en relativeringsvermogen. Er komen van tijd tot tijd de nodige uitzonderingen langs - dikwijls bewust provocerend - maar toch, ik heb over het algemeen best een redelijk hoge pet op van de gemiddelde forumbeer.

Echter, wat me al tijden verbaast op dit forum - en ook andere fora uiteraard - is het volledig 'over één kam scheren' van dvp's. De volkomen respectloze bejegening van velen. Per definitie deugt er niets van deze meiden, ze zijn uitsluitend op je geld uit, zijn allemaal leugenaars en bedriegers, stelen als de raven, zijn volkomen onbetrouwbaar, verachten allemaal hun klanten tot op het bot, worden allemaal uitgebuit door hun pimp en worden allemaal gedwongen dit werk te doen. Bovenal zullen ze nooit veranderen, want vóór alles geldt 'eens een hoer, altijd een hoer'.

Ik erger me daar behoorlijk aan. Het zal best zo zijn dat er een hoger dan gemiddeld percentage rotte appelen zit in deze beroepsgroep. Kan karakter zijn, of omstandigheden, of misvorming door overexposure aan ellende, wie zal het zeggen. Maar om op basis daarvan álle dvp’s neer te zetten als slijk der aarde waar niets aan deugt, is ronduit belachelijk. Het zal misschien komen omdat ik in mijn selectiecriteria ook andere kwaliteiten heb staan dan dikke tieten, een slanke taille, een geile kop en zaadvragende ogen, maar ik ben in mijn (best lange) wandelaarscarriere heel veel meiden tegengekomen die van geen kant aan het hier geschetste profiel voldoen. Lieve, aardige vrouwen, die een mooi mens zijn bovendien. Die geen ander bewust kwaad zullen doen, stelen en bedriegen net zo verachtelijk vinden als een brave godvrezende burger en die na een aantal jaren in de business gewoon afscheid nemen en settelen met een gezinnetje en soms een normale baan.

Wie zijn wij, om deze vrouwen allemaal zo te brandmerken? Voldoen wij allemaal aan dezelfde stereotype karaktereigenschappen van een hoerenloper? Ik denk het niet. Net als bij bakkers, secretaresses, korfballers, penningmeesters, kraamverzorgsters, CEO’s, restaurateurs, brandweermannen, werklozen, ooms en tantes, carnavalsvierders en amateurwielrenners, zitten er onder hoeren en hoerenlopers goede mensen bij, minder goede en ook slechte mensen. Als je dat niet ziet, kan je op het gebied van mensenkennis nog wel wat bijleren…

Sjeufke
30 juli 2014, 16:04
Het is jammer dat alleen recensies van clubbezoeken voor nominaties in aanmerking komen. Anders zou deze kritische noot van Teiresas zeker een dikke nomi verdienen! Chapeau!

Carlitos
30 juli 2014, 19:12
Het is jammer dat alleen recensies van clubbezoeken voor nominaties in aanmerking komen.

Heb ik weer iets gemist? Ieder verhaal kan toch genomineerd worden...

WA
30 juli 2014, 19:17
Ik ben het volledig met Teiresas eens. Heb zelf al eens overwogen om een kritische noot in dit topic te laten horen maar het is er nooit van gekomen. Mede door enkelen met een plaat voor een kop die altijd alles maar bagatelliseren en alleen maar kunnen redeneren met hun eigen belevenissen en onvrede in het achter hoofd.

Misschien moet ik het dan toch maar doen, aangeven dat er wel degelijk dvp's zijn die je geen poot uit proberen te trekken. Waar de interesse in jouw als ijsbeer serieus en gemeend is zonder verborgen agenda die voorschrijft om jouw portemonee leeg te trekken. Voor de beren die denken "ik ken ze niet", is het misschien goed om te weten dat zoiets ook wat over jezelf zegt. Een beetje als een spiegel. Waarschijnlijk heeft het met je verwachtingspatroon te maken, en wat je uitstraalt als koper van sex. Want ook de klant kunnen we net als DVP's natuurlijk niet over één kam scheren.

Piet Plezier
30 juli 2014, 19:23
ik ben 2 jaar met een roemse samen geweest. die kwam ook uit een club en we werden verliefd. ik heb een super tijd met haar gehad. en ik spreek ze nog dagelijks. ze is mooi terug naar haar ouders en gaat weer naar school om haar opleideing af temaken. het verkeerde roemse vrindje getroffen en die heeft haar naar de club gebracht en moest ze al haar geld afgeven.het was echt een live meid. dus niet alle meiden over 1 kam scheren. ze moet aan mij de eerste euro nog vragen,never heeft ze ooit om geld gevraagd. en nu nog niet nu ze daar zit in het roemse land.

Snor
30 juli 2014, 19:34
Waarom wordt er op dit forum als het over Roemeense dames gaat vaak gepraat over Roemse(n) i.p.v. Roemeensen, of Roemeense dames?
Over Nederlandse dames heb je het toch ook niet over Holse, of Nederse of zo?
Dit stoort me, ik vind het enigszins denigrerend. Getuigt niet van respect IMHO.

Misschien niet het juiste topic, maar hier kwam ik het ook weer tegen.

Piet Plezier
30 juli 2014, 20:02
als ik in een club ben word er ook altijd van roemse gepraat met beren. ik vind het wel leuk klinken.

licky luke
30 juli 2014, 20:07
Waarom wordt er op dit forum als het over Roemeense dames gaat vaak gepraat over Roemse(n) i.p.v. Roemeensen, of Roemeense dames?
Over Nederlandse dames heb je het toch ook niet over Holse, of Nederse ofj zo?
Dit stoort me, ik vind het enigszins denigrerend. Getuigt niet van respect IMHO.

Misschien niet het juiste topic, maar hier kwam ik het ook weer tegen.

Ik sluit me hier volledig bij aan...
Ik gebruik de term dan zelf ook niet...

Ik ken meer dan voldoende Roemeense dames die mij correct en met respect behandelen en vice versa. Dat geldt ook voor dames van andere nationaliteiten. Correctheid en respect heeft met het individu te maken en niet met het land van herkomst. Dat geldt ook voor ijsberen overigens. ..

Bosco
30 juli 2014, 20:42
Roemse bekt gewoon lekkerder, heeft niks met disrespect te maken! Doet eens niet zo zielig!!!

Big30
30 juli 2014, 20:48
Waarom wordt er op dit forum als het over Roemeense dames gaat vaak gepraat over Roemse(n) i.p.v. Roemeensen, of Roemeense dames?
Is me eerlijk gezegd nooit zo opgevallen, maar heb als het woord wordt gebruikt daar ook helemaal geen zoals men dat noemt een "negatieve connotatie" bij. Integendeel eigenlijk, zie het zelf meer als een koosnaampje.

Snor
30 juli 2014, 21:05
Koosnaampje?

Ja, als je het zo ziet kan ik er wel mee leven.;)

Hobbele
30 juli 2014, 21:26
Discussie begint nu eigenlijk wel een beetje off-topic te raken.
Volgens mij ging het er niet om of dvp's slechte of goede mensen zijn maar of het verstandig is om een relatie met ze te beginnen, toch?

Bluebear
30 juli 2014, 21:40
Discussie begint nu eigenlijk wel een beetje off-topic te raken.
Volgens mij ging het er niet om of dvp's slechte of goede mensen zijn maar of het verstandig is om een relatie met ze te beginnen, toch?

Ja, maar dan zou het wel fijn zijn als ze ook nog een goed mens is. Daarom nog maar wat tegeltjeswijsheid. Of niet dan? :cool:

8202

licky luke
30 juli 2014, 22:38
Discussie begint nu eigenlijk wel een beetje off-topic te raken.
Volgens mij ging het er niet om of dvp's slechte of goede mensen zijn maar of het verstandig is om een relatie met ze te beginnen, toch?

Je zou de twee discussies kunnen verenigen door als volgt te stellen:

een relatie beginnen met een goede dvp is (misschien en soms) verstandig, maar een relatie beginnen met een slechte dvp is (zeer zeker en altijd) onverstandig...

Flipper
31 juli 2014, 13:24
Ik heb altijd gedacht dat de doorsnee bezoeker van dit forum een weldenkend mens is met gevoel voor nuance en relativeringsvermogen. Er komen van tijd tot tijd de nodige uitzonderingen langs - dikwijls bewust provocerend - maar toch, ik heb over het algemeen best een redelijk hoge pet op van de gemiddelde forumbeer.

Echter, wat me al tijden verbaast op dit forum - en ook andere fora uiteraard - is het volledig 'over één kam scheren' van dvp's. De volkomen respectloze bejegening van velen. Per definitie deugt er niets van deze meiden, ze zijn uitsluitend op je geld uit, zijn allemaal leugenaars en bedriegers, stelen als de raven, zijn volkomen onbetrouwbaar, verachten allemaal hun klanten tot op het bot, worden allemaal uitgebuit door hun pimp en worden allemaal gedwongen dit werk te doen. Bovenal zullen ze nooit veranderen, want vóór alles geldt 'eens een hoer, altijd een hoer'.

Ik erger me daar behoorlijk aan. Het zal best zo zijn dat er een hoger dan gemiddeld percentage rotte appelen zit in deze beroepsgroep. Kan karakter zijn, of omstandigheden, of misvorming door overexposure aan ellende, wie zal het zeggen. Maar om op basis daarvan álle dvp’s neer te zetten als slijk der aarde waar niets aan deugt, is ronduit belachelijk. Het zal misschien komen omdat ik in mijn selectiecriteria ook andere kwaliteiten heb staan dan dikke tieten, een slanke taille, een geile kop en zaadvragende ogen, maar ik ben in mijn (best lange) wandelaarscarriere heel veel meiden tegengekomen die van geen kant aan het hier geschetste profiel voldoen. Lieve, aardige vrouwen, die een mooi mens zijn bovendien. Die geen ander bewust kwaad zullen doen, stelen en bedriegen net zo verachtelijk vinden als een brave godvrezende burger en die na een aantal jaren in de business gewoon afscheid nemen en settelen met een gezinnetje en soms een normale baan.

Wie zijn wij, om deze vrouwen allemaal zo te brandmerken? Voldoen wij allemaal aan dezelfde stereotype karaktereigenschappen van een hoerenloper? Ik denk het niet. Net als bij bakkers, secretaresses, korfballers, penningmeesters, kraamverzorgsters, CEO’s, restaurateurs, brandweermannen, werklozen, ooms en tantes, carnavalsvierders en amateurwielrenners, zitten er onder hoeren en hoerenlopers goede mensen bij, minder goede en ook slechte mensen. Als je dat niet ziet, kan je op het gebied van mensenkennis nog wel wat bijleren…

Nou wellicht omdat dat de ervaring is die de meesten ermee hebben. En dat heeft dan per definitie niets met roemeens te maken. Ik denk dat velen het een beetje door mekaar husselen dat ze denken "de vriend" te zijn.. De waarheid is dat een knappe vrouw meestal meerdere pijlen op dr boog heeft. Roemenen zijn af te raden omdat ze altijd naar huis gaan. Poolse en duitse zijn eerder over te halen zich in de buurt te vestigen. Alles buiten de EU moet je trouwen en dat zou ik erg afraden.

ow en lange afstands relaties werken gewoon niet. Als je mekaar niet regelmatig ziet is het toch vrij snel over, of liggen ze vroeg of laat met een ander in bed die dan denkt 'de vriend' te zijn.

doe er je voordeel mee.

Pietjepik
31 juli 2014, 20:06
ik ben 2 jaar met een roemse samen geweest. die kwam ook uit een club en we werden verliefd. ik heb een super tijd met haar gehad. en ik spreek ze nog dagelijks. ze is mooi terug naar haar ouders en gaat weer naar school om haar opleideing af temaken. het verkeerde roemse vrindje getroffen en die heeft haar naar de club gebracht en moest ze al haar geld afgeven.het was echt een live meid. dus niet alle meiden over 1 kam scheren. ze moet aan mij de eerste euro nog vragen,never heeft ze ooit om geld gevraagd. en nu nog niet nu ze daar zit in het roemse land.

mooie romantische voorstelling van zaken Piet.... ben je de boel niet aan het opnaaien met je verhaal? ik ken de andere kant van dit mooie liefdesverhaal.

Pietjepik
31 juli 2014, 20:09
dat gezegd hebbende..... waarom krijg ik per whatapp menselijke berichten van mijn meest favoriete Russische DVP aller tijden en zijn het ook nog eens wijze levensbeschouwelijke berichten?
ja klopt, hoeren zijn ook mensen.
Maar ik vertrouw er niet 1!!!!!!!!!!
:thefinger:

Jansen
31 juli 2014, 20:28
ik ben 2 jaar met een roemse samen geweest. die kwam ook uit een club en we werden verliefd. ik heb een super tijd met haar gehad. en ik spreek ze nog dagelijks. ze is mooi terug naar haar ouders en gaat weer naar school om haar opleideing af temaken. het verkeerde roemse vrindje getroffen en die heeft haar naar de club gebracht en moest ze al haar geld afgeven.het was echt een live meid. dus niet alle meiden over 1 kam scheren. ze moet aan mij de eerste euro nog vragen,never heeft ze ooit om geld gevraagd. en nu nog niet nu ze daar zit in het roemse land.

Soms wil het vriendje dat de Roemse dame weg gaat in een club waar ze een Hollands vriendje tegen het lijf loopt en mag ze na een korte vakantie in een ander club gaan werken in zuid Duitsland,Oostenrijk of Bazel en mag jij niet weten dat ze van werkplek is verandert.

rmjhexe
31 juli 2014, 20:34
Denk dat je er als vriendje van een dvp goed voor staat; je krijgt al haar geld, hoeft niet te werken , kunt een dikke auto rijden . Wat is daar mis mee? Die vriendjes die de dames afhalen komen bij de clubs zien er niet ongelukkig uit hoor

sofaking
31 juli 2014, 21:49
Er staan hier nu al zoveel off-topic posts dat ik met gerust hart een passend clipje kan delen, dat eigenlijk weer dichter bij de beginpost van Racebeertje aanleunt.

Joan Jett, "I Hate myself for loving you", met een compilatie van beelden van de sublieme Scarlett Johansson als de Black Widow.

https://www.youtube.com/watch?v=tFqev6jG-y8

Komt zo'n wijveken tegen in een club zeg. Op zo'n pijpmondje zou ik misschien ook wel verliefd worden.

Big30
31 juli 2014, 21:52
Aantal berichten zullen geveegd worden :wink:.

Zultbroek81
31 juli 2014, 21:54
Je hebt op een paar punten gelijk.
Het zijn ook mensen en zeker niet meer of minder.
Het is alleen wel een feit en dat is mijn mening dat er van de 10 appels 9 rot zijn.
Het is mij ook overkomen dat ik een eerlijke en oprechte dame tegen kwam die je niet besodemietert.
Gister zelfs nog,in Duisburg.
De dame gaf me geld terug omdat ik eerder weg ging.
Ze vond het jammer,en gaf me geld terug.
Toen ik vroeg waarom ze dit deed zij ze.
Ik vind je oprecht een goed en leuk persoon.
En ik ga niemand lopen naaien.
Hier pakt je geld terug.
Uiteraard is dit natuurlijk ook een stukje klanten binding.
Maar dan nog.
De meeste vrouwen zouden zeggen dat dit zo oké was en staken het in hun tas.
Dit vond ik wel opmerkelijk en goed.
Zo ook nog wat andere dingen maar dat ter zijde.
Ik kan jullie wel vertellen dat ik er ook een keer Ingetuind was.
Een relatie met een dvp kan wel werken als je bereid bent om een hoop leugens en bullshit aan te horen.
Als je niet jaloers ingesteld bent en haar als een gemeenschappelijke vrouw kunt zien waar iedereen tegen betaling gebruik van mag maken.
En als je een oneindig bank saldo hebt.
Waar je haar familie van kunt onderhouden want je houd toch van haar?
Maar als je van haar houd ,hou je ook van de rest van de familie.
En dat kost serieus geld.
En mocht je geld opraken dan is de liefde ook weg.
En ja er zijn uitzonderingen ,zie het als de staats loterij winnen.
Met een win kans van 1 op 5.000.000.

Groet,spank!

Pietjepik
31 juli 2014, 22:07
een hoer is als iedere vrouw, ze zuigen je leeg, financieel of anderszins. tevreden zijn ze zelden, hoezeer je (jezelf) ook geeft

Zultbroek81
31 juli 2014, 22:16
Loyal women will love you while you're broke; a hoe will love you till you're broke.

Jan Verplancke
15 augustus 2014, 13:12
Ga geen naam zeggen
Het grapje heeft wel 13000,- gekost

En toch hebt ge nog respect voor dat mieke?

Jan Verplancke
15 augustus 2014, 13:32
Een naam doet er niet toe,

Maar om het even in perspectief te plaatsen.

E phg 250k van een klant.
S vv 150k van een klant
L phg 150k van een klant.


Dames zijn niet meer werkzaam atm.. dus je komt er met 13k nog genadig vanaf.
Getallen zijn schattingen.. maar waarschijnlijk aan de lage kant.

;)

Een naam is wel leuk om te horen toch. Soms waren het miekes van je het verwacht, soms triestige vrieskisten die kennelijk één hele goede slag hebben geslagen.

Joke
17 augustus 2014, 20:38
Heb ik het nou eigenlijk al eens verteld?? Ik weet het niet meer...
Nou ja.. dan toch nog een keer mocht het wel zo zijn :)

Cor was ooit een wandelaar. Haarlem en Alkmaar was zijn terrein voor ramenbezoek. Tot hij mij ooit zag tijdens een privé opgezette GB en nee.. hij was niet blind hoor ;)
Uiteraard deed hij zich eerst beter voor dan hij was, want ook wandelaars vertellen niet altijd de waarheid. Maar toch een keer met de billen bloot gegaan en nu zijn we al jaren samen. Want hij was toch wel een hele leuke dude! Nee, Cor is niet rijk. Ik was ook er ook helemaal niet op uit om te proberen hem leeg te trekken, want hij had niks leeg te trekken. Maar die mooie ogen en die lekkere kont, die deden het! Dus je ziet, het kan wel goed gaan. Alleen moet je de goede van de kwade kunnen scheiden en dat is nou juist het probleem.
Ik ben geen jonge, slanke schoonheidskoningin, maar heb wel mijn hart op de goede plaats en een geweten. Plus een paar grote pluspunten en daar houdt Cor weer van.

Ik dacht.. ik deel dit eens met jullie, mag wel toch?

Picasso 1
17 augustus 2014, 21:52
Een naam doet er niet toe,

Maar om het even in perspectief te plaatsen.

E phg 250k van een klant.
S vv 150k van een klant
L phg 150k van een klant.


Dames zijn niet meer werkzaam atm.. dus je komt er met 13k nog genadig vanaf.
Getallen zijn schattingen.. maar waarschijnlijk aan de lage kant.

;)

Het probleem is hier dus niet dames die klanten oplichten maar klanten die ziek zijn in hun hoofd.

Dalton
18 augustus 2014, 01:52
Groot gelijk JOKE maar we hoeven echt geen arts te zijn om te weten dat alle dvp's het hart op de juiste plaats hebben.
Maar een ding weten we ook met zekerheid dat wanneer je naar de hoeren gaat je moet betalen,anders kan de kachel bij die dvp's niet branden en droog brood is niet lekker want dat eet ik de hele week om zo een beetje geld bij elkaar te krijgen voor een nummertje te maken.
In het leven is het altijd zo dat je beslissingen moet maken of het ene of het andere en alleen is ook maar alleen.
Maar om nu de rest van mijn leven met een dame opgescheept te zitten en steeds weer met dezelfde kunstsjes op de proppen komt lijkt me geen goed idee al was ze de KEIZERIN VAN CHINA het alleen op pad gaan is toch het mooiste wat er bestaat op deze wereld.
De meeste ijsberen onder ons zijn misschien ook al eens getrouwd geweest en na verloop van een 1/2 jaar hebben ze er spijt van dat ze in het huwelijksbootje gestapt zijn,het vrijgezellen leven was toch en is nog steeds het mooiste wat hier op aarde bestaat.
Geen gezeik aan je kop en je kan gaan neuken wanneer jij wilt en in de duitse saunaclubs zitten de schatjes die ons voor een paar euro's lekker verwennen,maar er zijn altijd weer ijsberen die het licht zien en denken dat zo'n dvp gek op hem is geworden en ze dan overladen met geld totdat ze blut zijn.
Het zal wel aan mij liggen maar wie geeft een dvp 150.000 euro of iets minder,voor die ijsberen hebben ze speciaal getrainde mensen en instituten in het leven geroepen of je gaat naar LIVINGROOM en praat eens met BADSLIPPERS die weet hoe dat zit want het is zijn levenswerk om die ijsberen weer op het goede pad te krijgen.
Woon je in GELDERLAND of er omheen dan mag je dinsdag ook naar VILA MARISOL komen want dan heeft hij de gehele dag deze zaak afgehuurd om die mensen met het weggeef syndroom van die mooie euro's te woord te staan en ze het rechte pad te wijzen,hij vraagt voor ieder consult gewoon een aai over zijn bruine kale bolleke omdat hij weet dat die ijsberen de euro's allemaal aan die heerlijke geile lekkere dvp heeft gegeven die hem ook nog eens zo lekker pijpte en heerlijk aan zijn ballen zat te likken.
TOT DINSDAG IN VILA MARISOL:ik zal zorgen dat hij me het eerste helpt want dan kan ik daarna mijn hobby weer gaan uitoefenen.

Flipper
18 augustus 2014, 07:14
Een naam is wel leuk om te horen toch. Soms waren het miekes van je het verwacht, soms triestige vrieskisten die kennelijk één hele goede slag hebben geslagen.

Ik ga geen namen noemen.. wat voor zin heeft dat.

Flipper
18 augustus 2014, 07:17
Het probleem is hier dus niet dames die klanten oplichten maar klanten die ziek zijn in hun hoofd.

P1 heeft hier groot gelijk, dit zijn mannen die er maar geld tegenaan blijven gooien.
ALS een dvp jou echt leuk vind, dan is geld het laatste wat ze van je wil hebben.

Joke
18 augustus 2014, 11:09
Dat bedoel ik Flipper! Tenslotte zijn wij, 'de hoeren', in eerste plaats gewoon mens, met gevoelens die je ook niet altijd kan uitschakelen.
Wat ik vergat te vermelden is dat Cor ook nog eens een dikke schuld HAD voordat hij met mij ging samenwonen. Deze schuld is nu grotendeels weg, want daar kan ik natuurlijk mooi aan meewerken ( wat mijn eigen keuze was! ).

Overigens, wat Dalton zegt, zijn niet alle mannen gelukkig vrijgezel hoor. Heel veel heren die ik spreek zijn helemaal niet happy om altijd maar alleen thuis te komen. Oke, je hebt de vrijheid over de afstandsbediening, geen gezeik over de wc bril die omhoog staat en de koelkast gevuld met koude biertjes etc. Maar je hebt geen warm lichaam die tegen je aankruipt in bed, iemand die naar je luistert als je een kutdag op je werk had, die meegeniet als je een scheet onder de dekens laat :biggrin:, je maaltijd kookt en de was voor je doet. En noem maar op. Dit missen veel mannen namelijk wél en daar kan een dvp toch niet tegenop? Seks is seks tenslotte, maar warmte en genegenheid is weer iets anders. Of heb ik ongelijk?

aamu
18 augustus 2014, 11:30
Je hebt niet ongelijk. Een relatie is heel wat anders dan alleen seks. Velen denken echter dat met iemand die ze alleen kennen van seks hebben een relatie te hebben. Daar gaat het dan mis ...

Dalton
18 augustus 2014, 12:01
Dat bedoel ik Flipper! Tenslotte zijn wij, 'de hoeren', in eerste plaats gewoon mens, met gevoelens die je ook niet altijd kan uitschakelen.
Wat ik vergat te vermelden is dat Cor ook nog eens een dikke schuld HAD voordat hij met mij ging samenwonen. Deze schuld is nu grotendeels weg, want daar kan ik natuurlijk mooi aan meewerken ( wat mijn eigen keuze was! ).

Overigens, wat Dalton zegt, zijn niet alle mannen gelukkig vrijgezel hoor. Heel veel heren die ik spreek zijn helemaal niet happy om altijd maar alleen thuis te komen. Oke, je hebt de vrijheid over de afstandsbediening, geen gezeik over de wc bril die omhoog staat en de koelkast gevuld met koude biertjes etc. Maar je hebt geen warm lichaam die tegen je aankruipt in bed, iemand die naar je luistert als je een kutdag op je werk had, die meegeniet als je een scheet onder de dekens laat :biggrin:, je maaltijd kookt en de was voor je doet. En noem maar op. Dit missen veel mannen namelijk wél en daar kan een dvp toch niet tegenop? Seks is seks tenslotte, maar warmte en genegenheid is weer iets anders. Of heb ik ongelijk?

Bij deze ijsbeer heb je ongelijk want eten is heel lekker in ieder restaurant zoals bij MONA tussen ELST en NIJMEGEN en in ELTEN bij ANNA in het oude POSTHUIS en dan die bourgondier die in MONTFOORT zit en nog meer van dat soort restaurants.
Hetzelfde is het met een dvp er zitten veel van dat soort dames in een saunaclub te kust en te keur die genoeg warmte afgeven en je nog eens lekker verwennen en wat het thuis betreft in bed nooit geen ruzie met de dame die niet naast je ligt om het dekbed en als ik naar bed ga dan val ik als een blok in slaap anders ga ik niet naar bed.
Het lijkt me lekker fris om zo heerlijk tegen elkaar op te gaan liggen schijten en vooral wanneer er nog iets van die dunne drap langs je benen glijdt maar het is toch lekkerder wanneer je 's morgens door de werkster van 25 wakker wordt gemaakt met een heerlijk ontbijt op bed en daarna nog even lekker verwend wordt door haar hete lichaam en ik weet nu zeker als COR dit leest hij al zijn haren uit de kop trekt dat hij een relatie is begonnen of hij gebruikt je alleen maar om zijn schuld af te lossen want dat zijn toch aardige problemen waar deze ijsbeer geen last van heeft.
Lang leve het vrijgezellen leven wat zeker een paar euro kost maar nu kan je wat je verdiend hebt toch lekker zelf opmaken zonder het gekakel van een of andere soepkip die je overal volgt .
Het is natuurlijk wel zo dat niet iedere ijsbeer zo zelfstandig is om zijn eigen leven te kunnen leiden maar voor een goed advies moet je toch bij BADSLIPPERS zijn die weet daar alles van en is daarom ook overal te vinden waar de dames zijn met hun hete lichamen.

Eddy_V
18 augustus 2014, 12:02
Velen denken echter dat met iemand die ze alleen kennen van seks hebben een relatie te hebben...

Ik ben de tel kwijt over het aantal relaties dat ik heb (gehad) en ik heb me nu toch een relatie!
(maar ik noem geen namen..😉)

licky luke
18 augustus 2014, 12:30
Overigens, wat Dalton zegt, zijn niet alle mannen gelukkig vrijgezel hoor. Heel veel heren die ik spreek zijn helemaal niet happy om altijd maar alleen thuis te komen. Oke, je hebt de vrijheid over de afstandsbediening, geen gezeik over de wc bril die omhoog staat en de koelkast gevuld met koude biertjes etc. Maar je hebt geen warm lichaam die tegen je aankruipt in bed, iemand die naar je luistert als je een kutdag op je werk had, die meegeniet als je een scheet onder de dekens laat :biggrin:, je maaltijd kookt en de was voor je doet. En noem maar op. Dit missen veel mannen namelijk wél en daar kan een dvp toch niet tegenop? Seks is seks tenslotte, maar warmte en genegenheid is weer iets anders. Of heb ik ongelijk?

Je vergelijkt nu een ongelukkige vrijgezel met iemand die in een gelukkige relatie zit, dan heb je natuurlijk helemaal gelijk.

Maar ik had in de laatste jaren van mijn huwelijk echt geen "warm lichaam die tegen je aankruipt in bed, iemand die naar je luistert als je een kutdag op je werk had, die meegeniet als je een scheet onder de dekens laat, je maaltijd kookt en de was voor je doet. En noem maar op."...

Ik ben momenteel iemand die je wel eens "gelukkig gescheiden" noemt, sterker nog, met een prima relatie met zijn ex-vrouw. Ik zit al dik twee jaar in een periode waar ik wel van de lusten mag genieten maar niet van de lasten hoef te genieten. Klopt als je zegt dat dat geld kost, maar vroeger (in mijn huwelijk) kostte dat ook geld en toen had ik vrijwel alleen maar lasten...

Ik wil maar zeggen: Er zijn meer categorieën dan "eenzame vrijgezel" en "gelukkig getrouwd"... Voor ieder de keuze waar hij of zij zichzelf graag plaatst.
Enne, ben je niet gelukkig in je leven, doe er dan wat aan! Heb ik ook gedaan (en doe ik nog steeds)...

Tegenwoordig zie ik in een aantal saunaclubs regelmatig een aantal dames waarvan ik vind dat we elkaar graag mogen en zelfs als dat uiteindelijk allemaal illusie is, kan ik er nog steeds volop van genieten. Zelfs voldoende tot aan een volgende bezoek. Ik hoef namelijk ook weer niet iedere dag te knuffelen en te neuken, dus af en toe even "tanken" in een club is voor mij voldoende om er weer tegenaan te kunnen. Het leven biedt gelukkig ook nog wel wat anders dan relaties en seks ...

Flipper
18 augustus 2014, 12:50
Om eerlijk te zijn ik waardeer vrouwen steeds minder joke... maar het zijn ook niet meer de vrouwen van vroeger.
Zeldzaam dat ik denk o wat een leuke vrouw.. en dan bedoel ik gewoon voor het vrouw zijn.. de nederlandse vrouw
Is niet meer dan een overschat raspaardje tegenwoordig, in de praktijk kunnen ze bijna niets.. vriend van me is eigen baas en die
Heeft allemaal van die sukkeltjes op 2 benen rondlopen.. (vroege 20 gers) het enige wat die nog kunnen is van brood stront maken

Ik noem het maar de verloren generatie.. xD

Buiten dat er gaat niets boven rust in het koppie, een volle maag en een lege ... xD zak..zeg ik maar altijd.. hihi

Joke
18 augustus 2014, 13:10
Dat vind ik best naar Flipper. Blijkbaar heb je een paar keer je neus gestoten en dan snap ik het ook. Ze zijn er heus wel hoor, leuke menselijke vrouwen, maar misschien zitten die er nou net niet tussen bij de dames waar jij op valt. Dat is echt pech hebben...
Rust in het koppie en een volle maag is idd belangrijk, die zak kan je ook zelf nog legen tenslotte ( daar hoef je niet altijd iemand bij te hebben :redface: ).

Joke
18 augustus 2014, 13:22
@Luke

Natuurlijk zit er in sommige huwelijken genoeg scheef, wat zeg ik... ik heb er 20 jaar ingezeten en dat was redelijk en in de laatste jaren echt helemaal niks, dus ik weet waar je het over hebt.
Doordat ik aandacht te kort kwam, op elk gebied, ben ik anders gaan kijken naar klanten die ik wel mocht en in de buurt kwamen bij wat mij bevalt en zodoende heb ik mijn huwelijk aan de wilgen gehangen voor mijn huidige partner. In nog geen half jaar tijd :rolleyes:, serieus haha.

Maar er zijn ook huwelijken waar het allemaal geweldig is en een hoop liefde wederzijds, maar tussen de lakens niks. Die gaan het dus buiten de deur zoeken, maar willen hun vrouw juist niet kwijt. Daar ken ik er een stel van en die komen dus al jaren bij mij, maandelijks of soms wekelijks zelfs.

Sommige gescheiden vrijgezellen vinden het heerlijk zonder vrouw, andere snakken in een half jaar alweer naar een relatie.

Kortom het is bij iedereen anders, maar hé daar zijn we toch mensen voor :)

Flipper
18 augustus 2014, 13:33
Nee hoor valt wel mee met het neus stoten.. ik vind er gewoon nix meer aan, dat geld trouwens
Meer voor vrouwen in het algemeen. XD

Joke
18 augustus 2014, 13:34
@Dalton

ik weet nu zeker als COR dit leest hij al zijn haren uit de kop trekt dat hij een relatie is begonnen of hij gebruikt je alleen maar om zijn schuld af te lossen

Ten eerste zal Cor dit nooit lezen, want die heeft een schurft hekel aan forums en chats, dus dat zal het niet worden...
Ten tweede krijgt Cor van mij genoeg kansen om buiten de deur wat te doen, wat jij niet kan weten natuurlijk. Ik BETAAL dat zelfs, zodat hij altijd 2 uur of soms 3 uur naar een betaalde date kan. Dus hij heeft helemaal geen reden om de haren uit de kop te trekken. Bovendien is Cor iemand die juist iemand om zich heen wilt hebben en laat hij nooit de wc bril omhoog staan lol.
Ten derde wil hij niet eens dat ik die schuld afbetaal, omdat het ZIJN schuld is.

Ik vind het prima dat je commentaar op mijn berichten geeft, maar het is wel handig als je iemands geschiedenis kent.

Joke
18 augustus 2014, 13:36
Nee hoor valt wel mee met het neus stoten.. ik vind er gewoon nix meer aan, dat geld trouwens
Meer voor vrouwen in het algemeen. XD

Leg dat eens uit :), als je wilt?

Flipper
18 augustus 2014, 14:16
Gewoon het allemaal een beetje eenheidsworst geworden ik kan de een niet meer van de ander onderscheiden.. als je me in een kamer met de laatste 20 vrouwen die ik gehad hebt zou zetten en me zou blinddoeken zou ik je niet kunnen vertellen met welke ik sex heb. En qua dames meestal doe ik geintresseerd en aardig maar eigenlijk heb ik totaal geen enkel gevoel erbij.. en na de sex wil ik alleen maar zo snel mogelijk weer weg en vooral niet knuffelen of aardig hoeven doen. XD maare sssst dat weet niemand.. hihi

Gisteren heb ik me ertoe gezet om aardig te zijn, lieve dingen te zeggen.. en iets aardigs te doen voor een dvp waar ik mee weg was. Gewoon om weer eens "the extra mile" te gaan voor een vrouw.. Massage gedaan lieve woordjes gezegt, gewoon zoals een normale man dat wellicht ook zou doen. En het resultaat was er ook na, maar ik merk dat het totaal niets voor mij deed 0,0 % extra bevrediging.. blond brunet zelfs rood haar, dikke borsten kleine borsten, maatje meer maatje minder, duits nederlands, pools, roemeens, russisch.. klik, geen klik.. kinky normaal, girl next door extreme dames.. 0,0 verschil..

zelfs dat ze squirtte,.. deed me nix terwijl dat een first voor mij was die ik toch wel al lang eens mee wilde maken.. Nou hoop ik het niet meer mee te maken..hahaha..

erg he.. ik zeg het wordt weer eens tijd voor een langere pauze wellicht dat ik dan weer een vrouw kan waarderen.

:)

kinky Jan
18 augustus 2014, 15:54
Joke in welke club werk je eigenlijk meestal? Sorry het heeft niks met dit onderwerp te maken maar daar was ik benieuwd naar

Picasso 1
18 augustus 2014, 18:44
Joke in welke club werk je eigenlijk meestal? Sorry het heeft niks met dit onderwerp te maken maar daar was ik benieuwd naar

Zolang je maar weet dat een schuld hebben niet volstaat, je moet ook een lekker kontje hebben.

Joke
18 augustus 2014, 19:16
Joke in welke club werk je eigenlijk meestal? Sorry het heeft niks met dit onderwerp te maken maar daar was ik benieuwd naar

Bij Salon 261 in Alphen aan den Rijn. Google die maar eens, daar zit ik met zo'n 24 andere collega's. Van jong tot ouder, dik/dun, kort haar/lang haar, grote borsten/kleine borsten... van alles wat.

Joke
18 augustus 2014, 19:17
Zolang je maar weet dat een schuld hebben niet volstaat, je moet ook een lekker kontje hebben.

Dat telt alleen als ik interesse zou hebben in een relatie, maar die heb ik al...hmmm... nou ja een lekker kontje heb ik eigenlijk nooit wat op tegen :tongue:

Flipper
18 augustus 2014, 19:31
Hahahahahaha... well spoken.. wij ook niet..

Joke
18 augustus 2014, 19:33
@Flipper.

Jij bent gewoon aan het afstompen, het is niet meer leuk, geil of wat dan ook. Misschien idd een goed idee om eens even een pauze te gaan nemen en/of eens een andere tent op te zoeken? Altijd dezelfde plek is ook saai aan het worden al denk je van niet, een andere omgeving doet het soms ook wel eens!

Je hoort wel eens van mannen die pornoverslaafd zijn dat ze bijv. niet meer op een normale manier ( dus de natuurlijke manier, seks met een vrouw ) klaar kunnen komen. Hun pik wordt ongevoelig voor prikkels, je moet steeds sneller en steviger rukken om klaar te komen enzo. Die moeten daar zelfs voor in therapie om weer normaal te kunnen seksen!
Ik had ooit zo'n persoon ergens in A'dam toen, die deed ook enkel nog maar rukken bij zichzelf. Ik heb een half uur aan die leuter moeten rukken, en hoé :eek:, kreeg er behoorlijke kramp van. Echt serieus! Was niet leuk meer :frown: Hard knijpen en maar heen en weer met die hand, jemig pffff. Maar goed, het lukte wel. Maar heb die man nooit meer willen zien.
Dat is het voordeel van privéontvangst, je kan na 1 date in je telefoon zetten dat je iemand niet meer wilt. Dus die kan bellen, bellen en bellen, maar ik neem echt niet meer op. Voor mij moet een date wel gezellig en geil zijn, anders houdt het gewoon op.
Nou heb ik het ook weer niet zo heel erg druk ( wel druk genoeg gelukkig ) dat ik dat echt kan permitteren, maar dat boeit mij dus eigenlijk totaal niet. Centen zijn in dit soort gevallen totaal niet belangrijk, wel dat iemand aardig, gezellig, humor heeft en geil is!

Bluebear
18 augustus 2014, 19:57
Je hoort wel eens van mannen die pornoverslaafd zijn dat ze bijv. niet meer op een normale manier ( dus de natuurlijke manier, seks met een vrouw ) klaar kunnen komen. Hun pik wordt ongevoelig voor prikkels, je moet steeds sneller en steviger rukken om klaar te komen enzo. Die moeten daar zelfs voor in therapie om weer normaal te kunnen seksen!
Ik had ooit zo'n persoon ergens in A'dam toen, die deed ook enkel nog maar rukken bij zichzelf. Ik heb een half uur aan die leuter moeten rukken, en hoé :eek:, kreeg er behoorlijke kramp van. Echt serieus! Was niet leuk meer :frown: Hard knijpen en maar heen en weer met die hand, jemig pffff. Maar goed, het lukte wel. Maar heb die man nooit meer willen zien.


Is Pietjepik nou ook al bij jou de zaak aan het bederven geweest? Wat een kerel is dat toch!! Hij duikt ook overal op. :tongue: :biggrin:

Jolien
24 augustus 2014, 18:42
Ligt het niet aan de klanten die veel te naiëf zijn en in een dvp een surrogaat-vriendin zien?

MiniME
25 augustus 2014, 06:47
Ligt het niet aan de klanten die veel te naiëf zijn en in een dvp een surrogaat-vriendin zien?
Precies, en zeer juiste constatering. Er zijn wel erg veel ijsberen met roze brillen op die geen verschil kunnen maken tussen een zakelijke transactie en het normale relatie.....

licky luke
25 augustus 2014, 08:46
Is Pietjepik nou ook al bij jou de zaak aan het bederven geweest? Wat een kerel is dat toch!! Hij duikt ook overal op. :tongue: :biggrin:

... en overal IN ... bah! ;) :biggrin:

licky luke
25 augustus 2014, 08:50
Precies, en zeer juiste constatering. Er zijn wel erg veel ijsberen met roze brillen op die geen verschil kunnen maken tussen een zakelijke transactie en het normale relatie.....

... en toch is het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk ...

bij een zakelijke transactie kun je uiteindelijk de BTW aftrekken, bij een normale relatie uiteindelijk jezelf ... ;) :biggrin:

Bubbelbader
25 augustus 2014, 19:32
Tja daar valt geen snikkel tussen te krijgen. Maar de laatste pak die snikkel dan maar beet 5 berichten geeft wel de kern van de zaak weer. Het gebeurt steeds weer en let op ook in jouw omgeving is het aan het gebeuren.

Flipper
14 september 2014, 16:28
Het is heel simpel zolang je betaald is ze een dvp. Als je alleen sex hebt is het een neukertje, en als ze met je croissants willen eten in de morgeen en je moeder willen ontmoeten is het je vriendin.
zo moeilijk lijkt me dat toch niet... zelfs voor een ijsbeer moet dat nog te snappen zijn.

Wil je een dvp promoveren tot iets anders dat is zeker mogelijk maar dan moet je weten hoe. En het "hoe" dat zoeken jullie maar lekker zelf uit. Maar ik zeg erbij dat je het beter kunt laten.

:biggrin:

boo
16 september 2014, 22:29
Maar we zijn er toch bijna allemaal wel een keertje ingetrapt ?

de duisburg spesjalist
17 september 2014, 10:22
Maar we zijn er toch bijna allemaal wel een keertje ingetrapt ? nee hoor in 20 jaar tijd niet

Dalton
17 september 2014, 10:29
nee hoor in 20 jaar tijd niet

Bij mij gebeurd het iedere keer weer opnieuw,heb dat van huis uit meegekregen eerst verloven met de dame en beloven dat je met haar gaat trouwen en dan de kamer op voor het heerlijke rollebolle.
Ik koop de verlovings-ringen altijd per 100 in bij de hema en raak ik ze niet kwijt dan gewoon de gordijnen mee ophangen.

Genieter55
18 december 2014, 17:34
Een relatie met dvp? We zijn tog niet gek

Bluebear
18 december 2014, 18:01
Een relatie met dvp? We zijn tog niet gek

Wa? Nie? Dat is het mooiste wat er is. Besodemieterd worden door een vrouw en er nog mee weg komen ook. Je mag gewoon weer naar huis na alle vrouwenblabla. Goddelijk!!! :biggrin:

Liefhebberrob24
21 december 2014, 16:56
Ik ben vrij nieuw in dit saunaclub wereldje en loop pas sinds één jaar mee heb al diverse keren gekamerd met diverse dames maar er zit er één bij waar ik wel een klik mee heb geweldige aftersale en het lijkt wel of dat er van haar kant meer is.
Ze heeft me ook uitgenodigd om een keer een weekend samen door te brengen en dit zonder kosten van mijn kant.(word wel moeilijk want ben getrouwd)
De laatste twee keer dat ik met haar was zei ze dat ze een kind van me wil,dus mijn vraag aan al die ervaren beren hier is dit een uitnodiging om het zonder condoom te doen of is deze d.v.p. gewoon gek.
P.S;het hele club gebeuren bevalt me trouwens perfect,jammer dat ik dit niet tien jaar eerder ontdekt heb

Jansen
21 december 2014, 17:16
Ik ben vrij nieuw in dit saunaclub wereldje en loop pas sinds één jaar mee heb al diverse keren gekamerd met diverse dames maar er zit er één bij waar ik wel een klik mee heb geweldige aftersale en het lijkt wel of dat er van haar kant meer is.
Ze heeft me ook uitgenodigd om een keer een weekend samen door te brengen en dit zonder kosten van mijn kant.(word wel moeilijk want ben getrouwd)
De laatste twee keer dat ik met haar was zei ze dat ze een kind van me wil,dus mijn vraag aan al die ervaren beren hier is dit een uitnodiging om het zonder condoom te doen of is deze d.v.p. gewoon gek.
P.S;het hele club gebeuren bevalt me trouwens perfect,jammer dat ik dit niet tien jaar eerder ontdekt heb

Het is puur wat jezelf wil,als je je huwelijk op het spel wil zetten met een weekendje weg dan is dit het begin van een moeilijke relatie.
Wanneer je mogelijkheden hebt dat je vaker weg ben door zaken reizen is het mogelijk om dit een keer te doen.

Denk er aan je bent de gehele dag samen met een dame waarbij andere om je heen vaak zien dat of het leeftijds verschil niet klopt of de kleding die zei draag t niet bij die van jou hoort met haar uitstraling daarbij natuurlijk.

Na een weekendje blijft het niet en ga je veel meer plannen wat thuis nog moeilijker gaat worden zeker ook als je kinderen hebt.
Loop je pik niet de gehele dag achterna maar gebruik hem buiten je huis alleen voor een gezellige middag en/of avond.

Wanneer je verliefd gaat worden dan is het einde zoek je gaat buiten huis leven en gooit daarmee alles weg wat je hebt opgebouwd.
Daarna laat de DVP je toch wel een keer vallen en sta je wet een rot gevoel helemaal alleen.

Dus houdt het op een avondje uit en wissel eens van clubs en dames om zo lang plezier te hebben van deze hobby.
Voorbeelden zijn er genoeg hier van getrouwde mannen die alles weggegooid hebben als nieuwe onervaren ijsbeer.
Ook ongehuwde mannen hebben dit meegemaakt dat ze zeer verliefd overkomen maar na een tijd willen ze geld voor :
- mama die in het ziekenhuis ligt
- naar huis moeten vliegen voor een zieke zus of begrafenis
- geld nodig om weer naar jou toe toekomen maar de vlucht is te duur.
- enz enz.

Zonder condoom is en blijft gevaarlijk dus kijk uit dat je het thuisfront niet besmet.
Als zei een kind van je wil blijkt dat zei dus niet helemaal in orde is in haar bovenkamer dan is voor haar het werk afgelopen en kost het jou handen vol geld en heb je geen plezier meer dus pas op.
Dit verhaal heeft ze misschien al meerdere keren bij klanten verteld die niet zo gek waren om er in te trappen,maar ik denk dat ze droomt en jou mee wil trekken.

Ik wordt hier de plintenneuker allias pater Jansen genoemd zo lijkt het ook als ik nu schrijf maar ik heb een super relatie thuis en ga iedere week al 15 jaar naar de clubs, heb ook in het begin oogkleppen opgehad maar ben goed weggekomen.

Doe zoals de meeste ervaren beren : ga lekker een avondje neuken en daarna weer fluitend naar huis
Fijne feestdagen met je familie samen.

Piet Plezier
21 december 2014, 17:34
Altijd leuk met een dvp een dag of 10 op vakantie.
Heb ik al meerdere malen gedaan.
En als we terug zijn kan ze weer aan het werk.

hasta la pasta
21 december 2014, 18:14
De laatste twee keer dat ik met haar was zei ze dat ze een kind van me wil

Als je in wilt gaan op het verzoek om een kind te maken, dan zul je het zonder condoom moeten doen. Aan jou de keuze (m.a.w.: wil je kind van haar?) . . .


… en dit zonder kosten van mijn kant

Het weekendje weg is misschien zonder kosten. Een dame in overleg zwanger maken zal zeer waarschijnlijk ongelooflijk in de papieren lopen dan heb je volgens mij thuis echt iets uit te leggen.

Mijn vijf tips:

1: Onmiddellijk contact verbreken met deze dame.
2: Lees de FAQ van deze site eens rustig door over relaties met een DVP, met name het verhaal van SFL verschaft heel veel informatie over DVP’s (uiteraard zijn er ook meer dan genoeg dames die de uitzondering bevestigen . . . en gelukkig maar trouwens, anders was ik allang afgehaakt).
3: Jansen merkt het al terecht op, als je de deur van het bordeel dicht trekt, laat de boel de boel en ga met een glimlach op je gezicht weer naar huis.
4: Wissel regelmatig van clubs en van dames en gebruik de informatie die hier en op andere fora staat.
5: Als je vaker naar een sauna club gaat, spreek eens af met ervaren clubgangers, deze hebben mij de afgelopen twee jaar elk op hun eigen manier vooruit geholpen met het vergroten van het plezier in de clubs en daarmee ook er buiten (…).

noglangnietuitgewandeld
21 december 2014, 19:13
Heel simpel gesteld: Je betaalt ze niet voor de sex, maar je betaalt ze om na de sex weer op te hoepelen. Thuis heb ik er een die gebleven is. Dus is er ergens iets misgegaan. Zeker vergeten te betalen. Maar die kost meer dan al die anderen bij elkaar.

Liefhebberrob24
22 december 2014, 12:27
Bedankt voor je goede raad Janssen ik heb hier echt iets aan want dit geeft mij toch een heel andere kijk op het hele gebeuren plus het feit dat ik nergens mijn verhaal kwijt kon dus dank aan dit forum.
Zo als ik al aangaf is dit allemaal nieuw voor mij ben wel eens vaker met een d.v.p. geweest maar dat was dan raam prostitutie dus na afloop weg en naar huis en niet meer aan denken,maar deze vrouw blijft maar door mijn kop spoken ook misschien omdat ze aan geeft dat het niks financieels is omdat ze zelf spaargeld heeft en daar komt bij dat ze al 36 jaar is (dus wat leeftijd betreft schelen we mekaar niet zo heel veel)en voor haar zelf heeft bepaald dat ze er over maximaal 4 jaar mee wil kappen dus die kinderwens kan ik me ook wel voorstellen.
Ik zal bij velen hier op het forum wel heel naïef overkomen en had dit van mij zelf ook nooit verwacht,want heb het jaren geleden bij twee kennissen van me mee gemaakt die ook verlieft werden op een d.v.p en er financieel helemaal van naar de klote zijn gegaan plus dat er een van die personen er ook nog een coke verslaving aan over heeft gehouden plus dat de relaties geen stand gehouden heeft bij beide niet,dus ik zou beter moeten weten.
Ik denk Janssen dat je gelijk hebt als je zegt dat ze misschien droomt van een ander leven en mij misschien ziet om er uit te komen maar ik weet ook dat de meeste vrouwen niet zonder dit wereldje kunnen.
Nogmaals dank aan alle voor de reactie's en Fijne Feestdagen

Jansen
22 december 2014, 20:07
Bedankt voor je goede raad Janssen ik heb hier echt iets aan want dit geeft mij toch een heel andere kijk op het hele gebeuren plus het feit dat ik nergens mijn verhaal kwijt kon dus dank aan dit forum.
Zo als ik al aangaf is dit allemaal nieuw voor mij ben wel eens vaker met een d.v.p. geweest maar dat was dan raam prostitutie dus na afloop weg en naar huis en niet meer aan denken,maar deze vrouw blijft maar door mijn kop spoken ook misschien omdat ze aan geeft dat het niks financieels is omdat ze zelf spaargeld heeft en daar komt bij dat ze al 36 jaar is (dus wat leeftijd betreft schelen we mekaar niet zo heel veel)en voor haar zelf heeft bepaald dat ze er over maximaal 4 jaar mee wil kappen dus die kinderwens kan ik me ook wel voorstellen.
Ik zal bij velen hier op het forum wel heel naïef overkomen en had dit van mij zelf ook nooit verwacht,want heb het jaren geleden bij twee kennissen van me mee gemaakt die ook verlieft werden op een d.v.p en er financieel helemaal van naar de klote zijn gegaan plus dat er een van die personen er ook nog een coke verslaving aan over heeft gehouden plus dat de relaties geen stand gehouden heeft bij beide niet,dus ik zou beter moeten weten.
Ik denk Janssen dat je gelijk hebt als je zegt dat ze misschien droomt van een ander leven en mij misschien ziet om er uit te komen maar ik weet ook dat de meeste vrouwen niet zonder dit wereldje kunnen.
Nogmaals dank aan alle voor de reactie's en Fijne Feestdagen

Nou complimenten hoor je hebt zeer snel geleerd van je eerste naïeve gedachten zoals je ziet heb je gezien dat meerdere je gewaarschuwd hebben en zelf inziet dat ze je nu voor eigen gebruik nodig heeft dus kappen en snel maar eens een aantal andere clubs opzoeken succes.
Vele ijsberen die hier al jaren schrijven hebben net als ik een aantal beren meegemaakt die nu helemaal aan de grond zitten ( huis,vrouw.kinderen,eigen zaak ) ja alles kwijt ik zal geen namen noemen maar we weten met vele hier wie ik bedoel.

Flipper
29 december 2014, 14:00
Nou sta ik verbaast te kijken van de wijze woorden van onze pater jansen...

Na een paar jaar onderzoek kan ik je zeggen dat ze bijna allemaal daddy issues hebben, dwz moeilijke relaties met mannen hebben en aandacht van mannen als prioriteit zien.. Zodra de sleur erin komt zoeken ze aandacht bij een ander, met andere
woorden het is geen relatie materiaal.. bovendien wil je ze toch weer in kunnen ruilen voor een nieuwer model als ze boven de 30 zijn. Of als de wind uit het zuiden komt.. oud en lelijk worden ze helemaal vanzelf ;) en het mooie is dat er altijd
weer iets nieuws is waarom zou je je beperken tot 1... :biggrin:

de duisburg spesjalist
29 december 2014, 18:50
Nou sta ik verbaast te kijken van de wijze woorden van onze pater jansen...

Na een paar jaar onderzoek kan ik je zeggen dat ze bijna allemaal daddy issues hebben, dwz moeilijke relaties met mannen hebben en aandacht van mannen als prioriteit zien.. Zodra de sleur erin komt zoeken ze aandacht bij een ander, met andere
woorden het is geen relatie materiaal.. bovendien wil je ze toch weer in kunnen ruilen voor een nieuwer model als ze boven de 30 zijn. Of als de wind uit het zuiden komt.. oud en lelijk worden ze helemaal vanzelf ;) en het mooie is dat er altijd
weer iets nieuws is waarom zou je je beperken tot 1... :biggrin:

een lekere milf boven de 30 kan ook leuk zijn :tongue:

Flipper
29 december 2014, 20:19
Voor sommige wel :biggrin: heb het de laatste keer nog eens geprobeert, en het was leuk maar ik was halverwege de kamer al mentaal ergens anders.
Helaas was ik fysiek nog aanwezig.. :frown:

:biggrin:

Jansen
29 december 2014, 20:40
een lekere milf boven de 30 kan ook leuk zijn :tongue:

Klopt boven de 30 kan zeker super zijn lekker met een ervaren vrouw liggen rollebollen.

Jan Verplancke
15 juli 2015, 11:27
Het probleem is hier dus niet dames die klanten oplichten maar klanten die ziek zijn in hun hoofd.

De gelegenheid maakt vaak de dief. Dames zien wel het verschil tussen iemand die naar een club komt om zijn ding te doen en verder geen interesse heeft in telefoonnummers, afspraakjes op haar vrije dag, etc en bezoekers die voortdurend betrokken raken in allerlei "relaties" met DVP's. Het verschil tussen iemand die 'n dame betaalt om te presteren op de kamer en iemand die ook de optie "stevig betalen voor een pseudo-relatie" in zijn pakket heeft.

Er zijn verhalen genoeg. Grote bedragen en kleine bedragen. Voor sommige mensen is een bedrag van 20k weggooien dramatischer en vervelender dan voor anderen 150k weggooien.

Het is allemaal simpel zat. De meeste bezoekers betalen meteen of op de wat langere termijn om haar te mogen neuken en het idee van een relatie te mogen hebben. Vervolgens rekent zij af met haar pimp zodat zij daar het idee van een relatie mag hebben.

licky luke
15 juli 2015, 13:23
een lekere milf boven de 30 kan ook leuk zijn :tongue:

Zijn er dan ook milfjes onder de 30 ?

Of is die leeftijd inherent aan de uitdrukking milf ("Mother I'd Like (to) Fuck")?

(ja, ja, ik weet dat er soms heel jonge moeders onder de dvp's rondlopen...)

Sjeufke
15 juli 2015, 13:42
Ja......die MILFjes hebben heel vaak zichtbare aanwijzingen van een of meerdere baringen. Een dame van 25 jaar liet onlangs bij een van mijn laatste clubbezoeken ontvallen dat ze een kind heeft van 10 jaar :eek:
In concreto, een MILF van 15 -16 jaar behoort tot de mogelijkheden.
Maar ik kan de gedachtegang van DDS wel volgen. Ik associeer een MILF ook met de leeftijd van ruim boven de 30 (met een groot grasveld en zo) :rolleyes:

12281

de duisburg spesjalist
15 juli 2015, 18:36
Zijn er dan ook milfjes onder de 30 ?

Of is die leeftijd inherent aan de uitdrukking milf ("Mother I'd Like (to) Fuck")?

(ja, ja, ik weet dat er soms heel jonge moeders onder de dvp's rondlopen...)

hou dat dan lekker voor je zelf ;)

Jan Verplancke
18 juli 2015, 16:09
https://www.youtube.com/watch?v=VlYnBXyRIMc

mjgl_39
21 juli 2015, 13:09
Ik heb van te voren getwijfeld waar ik dit verhaal ging plaatsen. Het hoort namelijk niet direct thuis in Acapulco Gold Algemeen. Ik heb het uiteindelijk in deze rubriek geplaatst. Mochten de moderatoren een betere plek weten, dan heb ik er geen probleem mee dat het verplaatst wordt.


IJsberen zijn er in alle soorten en maten; en... ....
, maar de eerste stap er naar toe is in ieder geval gisteren gezet.

Wat hieronder staat geschreven is een vervolg op het verhaal waarvan hierboven de eerste en laatste paar woorden staan vermeld. Een verhaal dat ik op 11 juli jl. op het IJsberenforum heb geplaatst over mijn eerste bezoek aan Acapulco Gold en de redenen daarvan. Mocht je dat verhaal nog niet gelezen hebben, dan adviseer ik je dat eerst te lezen, zodat het vervolg hieronder beter te volgen is. Je vindt het verhaal als derde van boven op de volgende pagina:

www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen/page81 (http://The story of Carmen; of hoe een DVP je probeert te verleiden...)

In dat verhaal schreef ik dat de kamerbezoeken met DVP Carmen tijdens mijn eerste bezoek aan Acapulco Gold zeer de moeite waard waren geweest en dat ik vermoedelijk een nieuwe stamdame had ontmoet. Maar tijdens dat zelfde bezoek konden er ook een aantal kanttekeningen worden geplaatst, die ik in mijn eerdere verhaal niet vermeld heb, maar die voor het vervolg wel van belang zijn. Vandaar dat ik ze hier nu noem, want ze hebben tijdens dat bezoek bij mij vragen opgeroepen.

Noot: sommige informatie in de volgende alinea kan eventueel onder het kopje 'te privé' gezet worden. Ik denk echter dat deze informatie van belang is voor de rest van het verhaal en mogelijkerwijs zelfs verzonnen is. Vandaar dat ik die details vermeld.

Tijdens het eerste uur op de kamer vertelde Carmen me namelijk de precieze reden waarom ze dit werk doet. Dat was opvallend, want normaal gesproken vertellen prostituees, als ze dat al vertellen, dit niet tijdens het allereerste contact met een klant. Carmen gaf ook aan dat ze zich heel erg op haar gemak bij mij voelde en daarom vertrouwen in mij had. Vreemd, want ze had me pas net ontmoet. Ze vertelde verder dat ze veel meegemaakt had. Zo was ze ooit getrouwd geweest en had ze een kind gehad, maar haar man en kind waren bij een verkeersongeval om het leven gekomen. Drie dagen nadat dat gebeurd was, was haar broer gestorven en op dit moment lag haar moeder met leverkanker in een ziekenhuis te Budapest. En was deze net in een coma geraakt. Heel vervelend allemaal om te horen. Carmen vertelde verder dat ze door dit alles moest blijven werken, om de ziekenhuisrekeningen van haar moeder te kunnen blijven betalen. Ze had acht maanden niet meer gewerkt, maar was sinds vier dagen noodgedwongen weer aan het werk. Komende maandag diende ze 250 euro over te maken via Western Union en op dit moment had ze dat geld nog niet verdiend. Ze had zelfs nog geen geld om nieuwe sigaretten te kopen. Ze liet me daarop de inhoud van haar handtasje zien waarin een aangebroken pakje sigaretten, een aantal condooms en twee losse euro te vinden waren; en een Samsung Galaxy Tab6 Edge, maar die maakte volgens Carmen onderdeel uit van een abonnement bij een telefoon provider. Ze moest immers contact met het thuisfront kunnen houden en de telefoon was de enige luxe die ze zich zelf kon gunnen.

Tussen de regels door las ik dat Carmen mij dus nodig had om die 250 euro bij elkaar te krijgen. Omdat ze pas vier dagen werkte in Acapulco Gold had ze tot dusverre nog maar weinig verdiend. Zelf had ik besloten om minimaal twee uren op de kamer te blijven met de dame van keuze, maar ik wilde geen spelbederver zijn en zei Carmen dat ze zich over die 250 euro bij een verdere goede service geen zorgen hoefde te maken. Dat zou vandaag wel goed komen. Ik zag het op dat moment als een investering in een hopelijk nieuwe stamvrouw relatie. Ik gaf haar die avond verder nog vijf euro extra fooi, zodat ze zich sigaretten kon aanschaffen. Voor mij was dit alles geen probleem aangezien ik dat geld min of meer toch wilde uitgeven en dat ik nu net iets meer uitgaf, dat was verder niet zo erg. Dat er achteraf gezien hier al misbruik van me werd gemaakt, had ik op dat moment zeker wel bij de opties staan van 'wat is er hier allemaal aan de hand?', maar ik gaf het allemaal maar het voordeel van de twijfel. Want wie weet waren alle verhalen die Carmen me die avond vertelde wel waar. Misschien is er toch ook een prostituee die wel de waarheid kan vertellen en niet over alles en veel meer liegt. Ze kreeg het voordeel van de twijfel dus.

Maar we zijn er nog niet, want die avond gebeurden er nog een paar opvallende zaken. Tijdens het tweede kamerbezoekje (dat van een half uur) vroeg Carmen me ineens om mijn telefoonnummer. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Bij mijn beide vorige stamdames duurde het heel lang alvorens ik een telefoonnummer kreeg waarop ze te bereiken waren in noodgevallen. Beide dames waren er dus in het begin niet zo happig op om dat stukje privacy prijs te geven. Begrijpelijk en terecht naar mijn mening. Carmen daarentegen vroeg het me al direct en zei dat ze graag in contact met me wilde blijven. Ze zei zelfs dat ze me ook buiten de club wilde leren kennen. Op die opmerking ging ik echter op dat moment niet verder in. Carmen belde vervolgens mijn nummer, waardoor ik ook in het bezit was van dat van haar. We konden nu via de telefoon, sms en WhatsApp contact blijven houden. We hadden inmiddels afgesproken dat ik haar volgend weekend weer zou komen bezoeken. Mijn ervaring immers was dat een eerste bezoek aan een nieuwe stamdame vrij snel moest worden opgevolgd door een tweede. Dat was destijds ook met mijn vorige twee stamvrouwen gebeurd, waardoor de basis werd gelegd voor een prettige en langdurige stamklant relatie.

Gedurende de rest van de avond en het derde kamerbezoek gaf Carmen me veelvuldig aan dat ze me graag terug wilde zien (ze had wederom diverse keren verteld hoe goed ze zich bij mij voelde; vooral gezien haar eigen gemoedstoestand, die verre van perfect was, aldus Carmen). Ik reageerde positief op dit alles, aangezien ik me die avond ook goed bij haar had gevoeld. Ik verliet de club die avond dan ook met een fijn gevoel, hoewel er tegen een einde wel nog even een denkmomentje was. Na onze laatste kamergang namelijk gaf ik aan dat ik direct naar huis wilde gaan, omdat het inmiddels net na 00.00 uur was. De terugreis zou zo'n 80 minuten in beslag gaan nemen. Met een zoen namen we afscheid, maar net op het moment dat ik klaar stond om uit de kleedkamer te vertrekken, kwam Carmen weer langs. Meer dan een blik kreeg ik op dat moment echter niet van haar, waarop bij mij de eerste spreekwoordelijke alarmbellen afgingen. Want waarom niet snel nog even een afscheidszoen geven, als ik iemand ben die ze zo graag heeft en terug wilt zien?

Die nacht na thuiskomst zond ik Carmen een WhatsApp berichtje waarin ik haar bedankte voor de prettige avond en vermeldde dat ze wat mij betreft een nieuwe stamklant had gevonden. Daar kreeg ik de volgende ochtend een reactie op terug. Vervolgens was het anderhalve dag stil.

Maandagavond rond 23.45 uur ging echter opeens de telefoon. Ik lag al in een diepe slaap en enigszins slaapdronken zag en hoorde ik dat het Carmen was. Ze miste me, vroeg of ik haar vergeten was en wilde even wat praten, omdat ze zich zo alleen voelde. Vandaag was haar vrije dag geweest en ze vroeg wanneer ik weer langskwam. Ik zei komend weekend, waarop Carmen enigszins verbaasd reageerde. Ze zei, dat ze dacht dat ik morgen (dinsdag) al zou langskomen, maar ik zei haar dat dat helaas niet mogelijk is, vanwege werkverplichtingen. Omdat we te maken hadden met een niet zo goede verbinding, het al laat was en Carmen met haar Roemeense Duits ook soms lastig te verstaan was, gaf ik Carmen aan dat ik haar morgen tussen 20.00 en 21.00 uur terug zou bellen en dat we dan verder konden spreken.

Maar toen ik zoals afgesproken de dag erop twee pogingen deed om Carmen op het afgesproken tijdstip te bellen, werden beide pogingen weggedrukt. Wederom een van de spreekwoordelijke alarmbellen die aan het rinkelen waren. Want als Carmen me werkelijk miste en gisteren inderdaad met me wilde vertellen, waarom nam ze nu dan niet de telefoon op, of beter gezegd, waarom nam ze dan niet weer zelf met mij contact op, op een moment dat het haar wel uitkwam?

In de dagen erna hadden we nog een aantal keren via WhatsApp contact, voornamelijk over welke dag ik precies ging langskomen. Ook stuurde Carmen me via datzelfde WhatsApp een foto van haar die genomen was op het dakterras en waarop ze topless te zien was. Een sexy foto, dat wel.

We hadden inmiddels afgesproken dat ik haar zaterdag 18 juli weer zou komen bezoeken. Via WhatsApp informeerde Carmen die ochtend hoe laat ik ongeveer ging arriveren en toen ik tussen 13.30 en 14.00 uur aangaf, schreef Carmen dat ze op me zou blijven wachten.

Ik trof Carmen die zaterdag rond 13.50 uur buiten op het terras aan, waarop we beiden alleen aan een tafeltje aan de zijkant van het gebouw zijn gaan zitten. Carmen gaf aan geen goede week te hebben gehad. Ze was gisteren maar een half uurtje geboekt en in dagen ervoor had ze maar luttele 130 euro verdiend. Een vriendin had haar gisteren sigaretten gekocht, want die kon ze nu zelf niet betalen. Ze had immers weer geld voor haar moeder nodig, die inmiddels uit de coma ontwaakt wederom in een coma terecht was gekomen en om die reden had Carmen nu voor maandag 500 euro nodig. Ze gaf me aan dat ze me eigenlijk gisteren had willen bellen met de vraag of ik haar hierbij kon helpen (geld lenen), maar dat had ze toch maar niet gedaan, omdat ze me niet wilde pushen. Carmen vertelde verder dat ze een oom had gevraagd om haar die 500 euro te lenen, maar deze had neen gezegd. Vandaar dat ik op dit moment haar laatste hoop was.

Carmen was door alle stress veroorzaakt door het werk en alle zorgen om haar moeder enorm moe, zo gaf ze me aan, en gisteren was ze zelfs ineens flauw gevallen. Ze liet me daarop de blauwe plekken zien die ze bij die val had opgelopen. Ze had verder in de laatste paar dagen niets gegeten en kreeg vervolgens tijdens ons gesprek een hitteaanval, omdat de zon haar vol op het hoofd scheen. Carmen nam daarop mijn hand en duwde die onder haar naakte linkerborst. Inderdaad, haar hartje ging flink tekeer.

Nadat ze deze slechte boodschappen had meegedeeld, vertelde Carmen me dat ze blij was dat ik er was en dat ze zich nu goed bij mij voelde. Ze vroeg me om meer over mezelf te vertellen, maar toen ik haar vroeg wat ze dan precies van me wilde weten, kon Carmen niet direct een vraag bedenken. Na lang denken kwam uiteindelijk de vraag of ik getrouwd was en kinderen had. Neen en neen, zei ik en gaf wat uitleg over het hoe en waarom. Gedurende ons gesprek gaf Carmen nogmaals aan dat ze me graag buiten de club wilde leren kennen. Deze job en alle stress die ze momenteel had wilde ze graag vergeten en ze gaf aan dat dat kon door iemand te hebben buiten de club. Waar ze leuke dingen mee kon gaan doen. Ze had nu niemand en ik kon die persoon zijn. We konden ons dan buiten de club nader leren kennen en in een van haar uitspraken sprak ze zelfs over gezamenlijk kinderen krijgen. En toen Carmen nogmaals aan me vroeg om wat meer over mezelf te vertellen en ik wederom vroeg wat ze dan als eerste van me wilde weten, wist Carmen geen vraag meer te bedenken. Ze gaf in plaats daarvan aan dat we straks nog alle tijd zouden hebben om die vragen te stellen en te beantwoorden. En met straks bedoelde ze de afspraakjes buiten de club.

Wederom gingen er de spreekwoordelijke alarmbellen in mijn hoofd af. Wat was er hier aan de hand? Was dit echt? Hoe kon een knappe 25-jarige vrouw uit Roemenië vallen voor man van over de veertig, die zijn beste tijd qua looks toch al enige jaren achter zit had liggen? Dit kon toch niet kloppen? Vertelde ze me dit alles alleen maar om vandaag die 500 euro los te krijgen? Of was het toch allemaal oprecht bedoeld?

Zelf had ik voor die dag een planning, die ik haar echter niet vertelde. Mocht alles op dezelfde voet doorgaan als de week ervoor, dan wilde ik driemaal een uur met Carmen naar de kamer gaan. Dat zou me dan 290 euro kosten. In Acapulco Gold ligt de entreeprijs (tijdelijk) op het lage bedrag van 20 euro, terwijl de prijs per half uur op de kamer 40 euro is. De vorige keer had ik Carmen telkens 50 euro per half uur betaald, omdat ze dat bedrag van 250 euro diende te halen. Deze keer echter was ik van plan om haar 90 euro per uur te geven. Hierdoor kreeg ze dan in totaal 30 euro fooi van me en hoefde ze nog maar zo'n 100 euro te vinden om de 500 euro vol te maken; ze had die week immers al 130 euro verdiend. Dat restbedrag kon ze dan eventueel via andere klanten binnen halen. En mocht het werkelijk net zo'n fantastische avond zijn geworden als de vorige keer, dan was ik eventueel nog wel bereid geweest om haar dat resterende bedrag te lenen. Hoewel ik daar wel mijn bedenkingen bij zou hebben gehad.

Maar het werd geen fantastische avond. Integendeel. De eerste kamergang was er een met een Carmen die - gespeeld of niet - overvallen door de hitte, de stress en alle rompslomp passief op het bed lag; als een pop waarmee ik kon spelen. Ik had haar zelfs bij het naar de kamer gaan op de trap moeten ondersteunen, omdat Carmen bang was dat ze zou gaan vallen. Terwijl ik haar op het bed befte, merkte ik verder dat ze daaronder niet fris rook. Het was een afknapper. Zou dit de vorige week de eerste kamergang met haar zijn geweest, dan zou er nooit een vervolg hebben plaatsgevonden en had ik voor dat vervolg een andere dame gekozen.

Na deze teleurstellende kamergang liet ik Carmen haar gang gaan en verplaatste ik me naar het dakterras waar ik liggend op een stretcher eens goed alle zaken overdacht. Was hier inderdaad een professionele en gehaaide tante aan het werk die een naïeve klant probeerde te naaien? Of was het toch allemaal waar en zag ik spoken waar er geen spoken waren? Eigenlijk wist ik het antwoord wel, maar het, kleine, naïeve deel van mijn verstand bleef me zand in de ogen strooien.

Ik besloot Carmen hierover aan te spreken met de mededeling dat ik graag eerlijk tegen haar wilde zijn. Want als we elkaar buiten de club gingen treffen en iets gingen opbouwen, dan was eerlijkheid de basis van alles, zo gaf ik haar aan. Dat gebeurde vlak voor de tweede kamergang. We gingen naar het dakterras, waar ik twee stretchers naast elkaar zette, zodat we wat privacy hadden. Niemand hoefde ons gesprek namelijk te horen. Ik gaf haar aan dat ik volledig eerlijk met haar wilde zijn en dat mij de eerste kamergang vandaag flink was tegengevallen. Verder zette ik vraagtekens bij haar bedoelingen. Ik gaf haar daarbij aan om zich in mijn situatie te verplaatsen. Dat mij als oudere en voor haar minder aantrekkelijke man door een jonge schoonheid gevraagd wordt om elkaar buiten de club te treffen, omdat zij zich zo goed bij mij voelt. Dan ga je toch denken dat er iets niet helemaal in de haak is? Waarom kiest ze niet voor een klant van haar eigen leeftijd? Die zijn er toch genoeg? En de vorige keer, toen ik haar voor het allereerst zag, was ze zelfs in een druk gesprek gewikkeld met een dergelijke jonge klant.

Carmen reageerde op dit alles met de mededeling dat ze tot dusverre altijd absoluut eerlijk tegen me was geweest en dat ze me werkelijk nader wilde leren kennen. Het was allemaal echt en ze gaf aan dat de volgende kamergang beter zou worden dan de eerste. Dat de eerste niet zo goed was, lag aan haar gesteldheid. zo zei ze. Ze voelde zich echt niet goed, waardoor ze zich op de kamer ook niet kon laten gaan. Het ging nu al een stuk beter met haar, dus ik hoefde verder niet bang te zijn voor weer een deceptie. Ik moest haar in dit alles gewoon vertrouwen.

De tweede kamergang werd inderdaad een stuk beter dan de eerste, maar wederom gebeurde er iets dat die spreekwoordelijke alarmbellen deed afgaan. Nadat Carmen zelf klaar was gekomen (althans dat gaf ze me aan), kwam ik klaar door haar in lepeltjespositie te neuken. Lekker... Op dat moment waren er ongeveer 32 minuten verstreken. Carmen speelde vervolgens wat met haar haar, terwijl ik bijkwam van alle seksuele inspanningen. Hierdoor verstreken er wederom een aantal minuten. Toen ik vervolgens wilde opstaan, gaf Carmen aan dat er nog twintig minuten te gaan waren. Het tweede halve uur was dus al ingegaan. Strikt genomen had Carmen natuurlijk gelijk, maar als ze werkelijk zo om me gaf en zich zo goed in mijn buurt voelde, waarom deed ze dan nu zo moeilijk over die paar minuten? De seks zelf was toch inmiddels al enkele minuten voorbij?

Ik had verder geen zin in een discussie hierover en vervolgens hebben we de kamer na 45 minuten verlaten. Ik heb Carmen in de kleedkamer 80 euro overhandigd. Geen fooi deze keer (dat had ik na de mislukte kamergang eerder die dag met het betalen van 50 euro nog wel gedaan). Ik vond dat ze voor die 45 minuten verder geen fooi verdiende. Dat verdient iemand die over dit soort futiliteiten niet moeilijk doet en een goede service heeft gegeven. En verder vind ik dat een fooi niet vanzelfsprekend moet zijn. En had ze me alleen maar een half uur aangerekend, dan had ze van mij 50 euro ontvangen en dat andere halve uur op een later tijdstip alsnog op de een of andere manier van mij betaald gekregen.

Ik ga ervan uit dat Carmen de zaken inmiddels anders zag, want nadat ze na het douchen nog wel samen met mij wat is gaan eten (de eerste maaltijd sinds dagen, aldus Carmen, maar ook daar zet ik mijn vraagtekens bij), gaf ze aan het einde van dat eten aan dat ze even wat water ging halen. Vervolgens heb ik Carmen niet meer in mijn nabijheid gehad.

Toen ik even later mijn lege bord met bestek opruimde, zag ik dat Carmen een sigaret aan het roken was naast een van haar vriendinnen en toen ik vervolgens de kleedruimte inliep, zag ik twee Zuid-Europees uitziende types zich omkleden die een rol gingen spelen in het einde van dit verhaal.

Met een van die twee mannen namelijk (en de andere met een collega van Carmen) begaf Carmen zich zo'n kwartier later op het dakterras waar ik inmiddels met wat muziek op de oren was gaan relaxen. In eerste instantie dacht ik 'prima, nu kan Carmen wat bijverdienen', maar al snel veranderde dit alles in frustratie. Carmen bleef namelijk bij deze vent plakken. Ruim anderhalf uur later zaten ze nog steeds op het terras en toen ze eindelijk na al die tijd naar de kamer gingen, bleef Carmen na afloop van dat kamerbezoek in de buurt van deze klant en negeerde ze me uiteindelijk compleet. Al die tijd was ik blijven wachten op de afgesproken derde kamergang, maar tevergeefs.

De laatste spreekwoordelijke alarmklokken waren inmiddels luid aan het afgaan. 'Carmen, heeft je willen gebruiken en nu ze door heeft dat ze die 500 euro niet van jou gaat krijgen en jij haar vragen hebt gesteld over haar motieven, is het wat haar betreft voorbij.'

Nadat ik nog een laatste keer op het buitenterras had gekeken waar Carmen was en zag dat ze weer naast haar klant was gaan zitten, wist ik genoeg. Ik ben vervolgens rond 22.40 uur vertrokken, gaf de ontvangstdame aan dat alles naar wens was en ben naar huis gereden.

Ik heb daarna niets meer van Carmen gehoord. Geen WhatsApp berichtjes meer (ze heeft me waarschijnlijk ook geblokkeerd, aangezien ik geen nieuwe profielfoto meer te zien kreeg; in de dagen ervoor wisselde ze elke dag van profielfoto), geen telefoontje, niets. En ik denk dat dat meer dan genoeg zegt over hoe eerlijk ze tegen me is geweest.

Hoe pijnlijk deze ervaring op dat moment ook voor mij was, ik had wel de antwoorden op de vragen gekregen die ik die dag graag beantwoord wilde hebben. Kort samengevat in een vraag: was wat Carmen deed oprecht en was ze te vertrouwen? Het korte antwoord in mijn optiek: 'neen'.

Maar wat als ik wel in haar praatjes was getrapt en haar wel 500 euro had geleend of bezorgd via kamergangen en extraatjes? Wat was er dan gebeurd? Zouden we dan afspraakjes buiten de club hebben gehad? Waarschijnlijk niet en om eerlijk te zijn, zat ik daar ook helemaal niet op te wachten. Ik heb voldoende ervaring met prostituees opgedaan in de afgelopen jaren en zelfs jaren geleden met eentje een korte relatie gehad. Ik weet wat wel en niet kan en vooral wat ik wel en niet moet doen. DVP's hebben in mijn ogen een ding gemeen: ze zijn niet eerlijk; neen, laat het me anders formuleren. DVP's kunnen niet eerlijk zijn, omdat ze alleen al vanwege het feit dat ze een prostituee (moeten) zijn tegen bijna iedereen (familie, vrienden, kennissen) moeten liegen. Daardoor zit liegen vastgebakken in het DNA van een prostituee. Ze kunnen niet anders, ze weten niet anders. Ze zijn getraind in het liegen en een goedgelovige klant als ik trapt er bijna volledig in.

Toch blijft de vraag hangen, wat er gebeurd was, als ik wel zo naïef was geweest en ik Carmen wel buiten de club had ontmoet. Wat was er dan gebeurd en hoeveel geld had het me dan gekost? Naar mijn mening is het zo dat Carmen nooit echt de bedoeling heeft gehad om me buiten de club te ontmoeten. Het was volgens mij een lokkertje. Deze keer was het 500 euro die ze nodig had en een volgende keer zouden het er weer enkele honderden euro zijn geweest. En zolang ik in haar spelletje mee zou hebben gespeeld, zou er naar mijn mening geen ontmoeting buiten hebben plaatsgevonden. En eventueel geleend geld zou ik wellicht ook nooit terug hebben ontvangen.

Ondanks dit alles wens ik Carmen alles goeds toe en indien het verhaal van haar moeder echt is, dan wens ik haar daarbij ook heel veel sterkte en geld toe. 'No hard feelings' van mijn kant. Zo zit ik namelijk niet in elkaar. Soms win je in het leven en soms verlies je. Ik heb twee weken geleden gewonnen en een week later weer verloren. That's life. Ik ben ook van plan om Acapulco Gold over anderhalve week gewoon weer te gaan bezoeken. En indien ik Carmen dan weer zie, dan krijgt ze gewoon een 'hallo' van me en zal ik haar vragen hoe het met haar moeder gaat. Maar daar blijft het dan verder bij. Naar de kamer ga ik de volgende keren met andere dames. Ik heb er inmiddels een aantal op het oog. Zoals de speelse Lorett die me naakt voorbij holde toen ik richting de receptie liep om er een nieuwe handdoek te gaan halen en me speels haar fraaie achterwerkje toonde. Helaas was ze de rest van de avond bezet. Of de mysterieuze schone die ik in mijn eerste verslagje beschreef. Ze was deze keer ook weer aanwezig en ditmaal was ze wel druk in de weer met diverse ijsberen. Ik weet haar naam nog steeds niet, maar wel dat ze deze avond een bril droeg. Hoe dan ook, ik laat me het seksplezier niet door al deze gebeurtenissen vergallen, maar misschien is mijn relaas wel een waarschuwing voor mede ijsberen.

Let wel, alles wat hier is beschreven is mijn kant van het verhaal. Haar kant zal wellicht anders klinken. Vandaar ook dat ik als laatste nog de kanttekening wil plaatsen, dat potentiële klanten Carmen om bovenstaande niet links moeten laten liggen. Ze biedt in eerste instantie een goede service aan, als een spin die haar prooi wil vangen. Maak daar eventueel gebruik van, maar laat je uiteindelijk niet vangen. Dat is mij bijna wel gebeurd. Trap niet in of luister niet naar haar praatjes. Laat die tijdens het beffen of neuken het ene oor in gaan en vervolgens het andere weer uit. Denk op dat moment met je lul en niet met je verstand. Dan komt het wel goed en kun je voor een keer een heerlijke tijd op de kamer met Carmen beleven. En kies vervolgens bij de volgende kamergang voor een andere dame.

Peter020
21 juli 2015, 13:39
Een mooi geschreven verhaal, maar geloof dit soort alom bekende trucjes van dames van plezier niet (al te snel), wil ik je aangeven.



Ze vertelde verder dat ze veel meegemaakt had. Zo was ze ooit getrouwd geweest en had ze een kind gehad, maar haar man en kind waren bij een verkeersongeval om het leven gekomen. Drie dagen nadat dat gebeurd was, was haar broer gestorven en op dit moment lag haar moeder met leverkanker in een ziekenhuis te Budapest. En was deze net in een coma geraakt. Heel vervelend allemaal om te horen. Carmen vertelde verder dat ze door dit alles moest blijven werken, om de ziekenhuisrekeningen van haar moeder te kunnen blijven betalen.

Tsja, wat kan een mens allemaal meemaken in zo'n korte tijd, hè! Verschrikkelijk.



en indien het verhaal van haar moeder echt is.

Wat denk jezelf?
En dat van haar man, kind en broer?





En indien ik Carmen dan weer zie, dan krijgt ze gewoon een 'hallo' van me en zal ik haar vragen hoe het met haar moeder gaat.

Wens haar moeder ook van mij beterschap! ;)

Peter020
21 juli 2015, 14:14
Carmen was door alle stress veroorzaakt door het werk en alle zorgen om haar moeder enorm moe, zo gaf ze me aan, en gisteren was ze zelfs ineens flauw gevallen. Ze liet me daarop de blauwe plekken zien die ze bij die val had opgelopen.

Het is algemeen bekend dat de 'heren' onder wiens strenge leiding de nodige dames moeten werken vaak losse handjes hebben. En die worden vooral gebruikt als hun 'vriendinnetjes' thuiskomen met een in hun ogen slechtgevulde portemonnee. Dat leidt nog wel eens tot blauwe plekken op het lichaam...en dan moeten ze de volgende dag weer verplicht werken. Tsja, en hoe verklaar je dat dan de klant?

Dode en ernstig zieke familieleden, ziekenhuis en blauwe plekken...het zijn de bekende verhalen, die iedere ervaren hoerenloper waarschijnlijk wel eens aangehoord heeft.

seksenfun
21 juli 2015, 14:29
Ik ben de url even kwijt maar er bestaat een heuse waslijst op het internet met de vaak gebruikte verhaaltjes van de DVP's (Engels) :smoke:.

WA
21 juli 2015, 14:36
ik zou me niet zo druk maken over de gezondheid van haar moeder..., meer over die van haar zelf

het verhaal wat je schrijft maken tientallen zo niet honderden ijsberen jaarlijks mee.... zieke moeders, moeilijke thuis situatie etc etc etc..... Het valt allemaal wel mee als ik je stuk zo lees mjgl_39. Ze heeft voor elke cent gewerkt en is je niets verschuldigd, net zo min als dat jij dat naar haar bent. Dit is het spel wat soms gespeeld word en het is aan jezelf om te bepalen in hoe ver je daarin meegaat.

rmjhexe
21 juli 2015, 14:44
Een dvp ,leent' liever 500 euro van een naïeve klant dan dat ze 10 kamers van 50 doet. Liegen en manipuleren daar zijn ze erg goed in, zit in hun bloed :teuflisch:

Jan Verplancke
21 juli 2015, 14:56
MJGL_39 leuk verhaal en ik twijfel er niet aan dat je dit vanuit jouw kant zo objectief neer hebt proberen te zetten. Vandaar van mij ook een eerlijke reactie. Ik begin er nu alinea voor alinea aan.

Alinea 1:
Een DVP wil altijd wel vertellen waarom ze dit werk zogenaamd doet. We kennen allemaal de verhalen wel: in Roemenië geen werk, grote familie, ouders ziek, eigen zaak opbouwen, huis opbouwen, etc. De meest voorkomende reden 'dankzij een gezellig vriendje' bij jongedames hoor je inderdaad zelden tijdens het eerste bezoek. Het klinkt allemaal erg dramatisch. Flarden zijn vaak wel waar. Een goede leugenares zuigt immers niet alles uit haar duim, maar zorgt dat het verhaal in grote lijnen waar is. Over details wordt gelogen, vaak wel cruciale details. Als je familie het geld echt zo hard nodig heeft, dan zou je volgens mij als eerste al stoppen met roken en die Galaxy Tab6 Edge verpatsen. Eerste indruk: het zit allemaal wel erg tegen. Het zou me niet verbazen als haar man nog gewoon leeft, haar kind misschien ook wel...

Alinea 2:
Een DVP die een beetje haar best doet, moet in 4 dagen toch € 250 kunnen verdienen. Wat zit ze daar anders de hele dag te doen? 250 euro voor 2 uur goede service is de prijs plus een ruime fooi. Dat kun je doen, maar als dat is op basis van zielige verhalen, lijkt me dat niet juist om te doen. DVP's die volledig de waarheid vertellen zitten niet in een club, maar in een museum. Ze zitten daar allemaal om geld te verdienen. Niet om de man van hun dromen te vinden. Hun prins op het witte paard (denken ze) hebben ze al gevonden. Die zit in Krefeld of in Hongarije, Bulgarije of Roemenië het verdiende geld te tellen. Iets doen omdat een verhaal heel misschien weleens waar zou kunnen zijn, dat kun je beter niet doen. Heel relevant is de vraag ook niet, want het is niet jouw probleem. Het is haar probleem en waarschijnlijk haar fictieve probleem.

Alinea 3:
Ach, als DVP's de indruk krijgen dat er wat inzit, krijg je een telefoonnummer nog voor dat je überhaupt met dames hebt gekamerd. Vrij naïef om het krijgen van een telefoonnummer te zien als een unieke prestatie en een veelzeggend gegeven. Het zegt namelijk alleen maar dat ze 'brood in je zien'. Geld dus. Zelf schets je dat ook al. Door het WhatsApp contact leggen ze je als klant vast en voorkomen ze dat je uit gaat waaieren naar andere dames en andere clubs.

Alinea 4:
Allemaal trucjes om jou te binden en het hoofd wat op hol te brengen. Alleen dat laatste vergeten zoentje is een slordigheidsfoutje van haar. Wellicht had ze je niet gezien en was ze alleen maar gefocust op haar vriendje die ongeduldig in zijn BMW of Audi voor de deur van de club stond te wachten?

Alinea 5/6:
Op de vrije dag hoor jij er natuurlijk helemaal niets van. Vlak voor middernacht overpeinst ze de komende werkweek wat en bedenkt ze zich dat die naïeve klant in elk geval weer moet komen. Het liefst dinsdag al, dan begint de week immers lekker met een paar honderd euro. DVP's zijn vaak echte opportunisten en korte termijn denkers. Als iets moet gebeuren, dan moet het vandaag of anders uiterlijk morgen. Dat jij om 23.45 wellicht ligt te slapen is dan al niet relevant meer. Ze is Roemeens, maar haar moeder ligt in Budapest in het ziekenhuis? Of is ze een Hongaarse Roemeense?

Alinea 7/8/9:
Carmen neemt alleen op wanneer het haar uitkomt. Omgekeerd moet MIGL wel altijd bereikbaar zijn voor haar commerciële praatjes, al is het middernacht. Je zegt het zelf al. Ze heeft duidelijk 'n deel van haar tijd ingeruimd als tijd voor klanten en een deel als tijd voor haar privé leven. Jij bent een klant en mag haar dus bellen in de tijd voor klanten. Als ze met prive dingen bezig is, drukt ze je weg. En waarom geen contact? Ze zal hebben ingeschat dat jij die dag toch niet zou komen en de dag erop ook niet. Een substituut voor het kameren 'aandacht via WhatsApp' wordt niet zomaar weggegeven. De rest van die week ging het ook vooral en waarschijnlijk alleen maar over het maken van eena fspraak om haar tegen betaling uit elkaar te komen trekken in het bordeel.

Alinea 10/11:
Wat doet Carmen daar de hele dag? De week ervoor 250 euro, nu 130 euro... Ze kan eigenlijk beter tomaten gaan plukken. Dat verdient namelijk meer dan 130 euro per week. Uiteraard is eerst de halve wereld al gebeld om geld te lenen en natuurlijk had niemand geld. Alleen degene die zelf graag de grote redder van Carmen wil zijn. Die vermoeidheid zal wel een excuus zijn om niet meer te hoeven presteren op de kamer. Immers, hoe vaker een verliefde klant komt, hoe minder er wordt gepresteerd. Je was een "star" en je bent nu verworden tot "cash cow". Althans, zo ziet ze het. Het verhaal van die moeder lijkt me nog steeds klets.

Alinea 12/13:
Trucs. In de tijd dat jij ouwehoert, kan ze zichzelf niet verspreken, krijg jij de indruk dat het haar iets interesseert en wie weet tikt het klokje op de kamer gewoon door. Ze hangt de ezel ook alvast een wortel voor: afspraakjes buiten de club. Op die manier krijgt de man er vertrouwen in dat er meer inzit dan een relatie klant-DVP. En ja, het is allemaal alleen maar zo verteld en gespeeld om geld los te krijgen. Nu of op termijn.

Alinea 14:
DVP's zijn geen bamboehengelvissers die met een hengeltje hele nachten blijven turen op hun dobber of er een visje bijt. Het zijn eerder forelvissers die op hun forelvijvertje meerdere hengels uitstallen, waarbij meervallen en grote zalmforellen topprooien zijn. De kamergang viel tegen omdat Carmen denkt dat ze jou kan binden met praatjes en toneel in plaats van met prestaties op de kamer. Zo gaat dat vaak.

Alinea 15:
Ze kan moeilijk zeggen dat ze tot nu toe alles heeft gelogen. Natuurlijk weer moe, bla bla bla. Natuurlijk wordt het de volgende keer beter en reken maar dat 'n andere klant die voor het eerst kwam of nog in de bindende fase zat, wel een knalsessie heeft gehad. Dit soort DVP's pieken en geven iedereen wat hij in hun ogen nodig heeft op dat moment.

Alinea 16:
Omdat Carmen daar zit om centen te verdienen. Carmen is gewend dat jij wel een uurtje blijft en dat je niet meteen na de seks opstapt. 32 minuten + nog een aantal minuten, dat zijn er 40. Dan lijkt het me correct wat ze doet. Jij denkt dat Carmen zo geniet van de tijd met jou dat ze dat gratis ook wel zou willen, maar Carmen wil geld verdienen en dan is 40 minuten een uur. Nog 20 minuten blijven, maar in elk geval het volledige uur afrekenen.

Alinea 17/18/19/201/21/22/23:
Lijkt me een juiste beslissing. Een hopeloos verliefde klant zou zonder te mokken 20 minuten blijven liggen. Jij bent opstapt. Dat lijkt 'n tegenvaller geweest te zijn. Kortom: op naar de volgende klanten en jou even laten voelen dat je wat meer moeite voor haar zult moeten doen. Carmen heeft haar 500 euro niet, jij bent na 45 minuten opgestapt en gaf hiermee aan in feite het betaalde samenzijn te willen beperken tot 30 minuten. Je bent geen cash cow meer, maar een dog. En dogs daar wordt geen aandacht meer aan besteed. Ze leveren niets op en er zit geen rek meer in.

Als jij haar wel die 500 euro zou hebben 'geleend', dan zou ze vermoedelijk de week erop weer een verhaal hebben om geld los te peuteren. Of als ze slim is, betaalt ze het netjes terug en leent ze daarna een wat groter bedrag om het zo op te bouwen. Die afspraakjes buiten de club zouden er zeker zijn gekomen, tenminste als jij haar geld 'leent'. Het had je zoveel geld gekost als jij zelf zou hebben gewild, toegelaten zou heben of op je spaarrekening hebt staan. Het enige verschil met 'n gier is dat als een gier z'n buik vol heeft, een gier vlees laat liggen. Een DVP vreet je zolang leeg als ze daar de kans voor krijgt. Dus, dat hangt van jou af. Het kan 500 zijn, een paar duizend, enkele tienduizenden en er zijn ook gevallen van enkele honderdduizenden euro's bekend.

Ik zou me niet zo druk maken over haar moeder. Dat komt wel goed. En zo niet, dan is dat niet jouw probleem. Wees blij dat het beperkt is gebleven tot wat langere kamergangen dan gepland.

Teiresas
21 juli 2015, 14:58
Financieele schade is beperkt gebleven en toch een wijze les geleerd. Had slechter kunnen aflopen.
Je naiviteit was wel grenzeloos... Maar goed, beter goed van vertrouwen in het leven staan, dan vol achterdocht.

Als je dan perse een stammfrau wilt hebben (iets wat ik me voor kan stellen) die je kan vertrouwen, zoek het dan beter niet bij de Rumbuls. Zonder te willen generaliseren is dit niet zelden een bak vol leugens en fantasie, met op de achtergrond een 'vriendje'. Beter een zelfstandige Duitse of Poolse o.i.d. Die zijn wellicht (iets) minder doortrapt.

Picasso 1
21 juli 2015, 18:38
Toch blijft de vraag hangen, wat er gebeurd was, als ik wel zo naïef was geweest en ik Carmen wel buiten de club had ontmoet.

Je naieviteit spat in je recensie echter aan alle kanten vanaf. Sterker nog, je liep daar rond met een bord waarop met grote letters stond "IK BEN NAIEF" en dat is de reden dat deze dame de pogingen bij je ondernam die ze ondernomen heeft.
Je zult vast de nodige levenservaring hebben opgedaan maar wat heb je daar eigenlijk aan wanneer je je bij de eerste de beste voorval meteen zo makkelijk laat verblinden? Had de dame je nog steeds aandacht gegeven dan vermoed ik dat we jouw bericht enkele maanden later zouden lezen waarbij sprake zou zijn van een hogere financiêle schade en met jouw nuancering dat je levenservaring je behoed heeft voor nog erger.

amigo70
21 juli 2015, 18:53
ik gok op nr 10;)

Is dat de dame die onder dezelfde naam in Living Room heeft gewerkt? Indien ja, dan ga ik hier ook voor.

uurtje
21 juli 2015, 19:14
Beetje jammer.....dat de schrijver lichtzinnig was heeft hij zelf ook al aangegeven. Dat hoeft er niet 1000x ingewreven te worden. Blijft natuurlijk staan dat er nogal een verschil is tussen een droom hebben, een droom nastreven en denken een droom te beleven.

Bottom line is dat 90% van de beren 'iets' van gevoel voor dames in clubs gaat ontwikkelen. Sommige beren laten dat gevoel in de kamer achter, sommige in de club en sommige beren nemen het mee naar huis. Ik denk dat heel veel beren al eens wat closer met een dame zijn omgegaan. Ik denk dat heel veel van die beren toen ook dingen gingen beleven die ze zo niet verwacht hadden (geld vragen, ontmoeten op gekke plaatsen en tijden, rare situaties met vriendjes en kennissen, rare communicatie) en niet altijd even helder konden denken. Gelukkig komt het in 99% van alle gevallen goed....

Flipper
21 juli 2015, 19:23
Ooit eens geschreven hoe dit gaat.. dames presenteren een probleem.. in de hoop dat de man het wil oplossen.. teksten als je moest eens weten wat ik voor problemen heb etc etc.. niet op ingaan.. of meespelen.. maar als het gaat om geld altijd zeggen dat je blut bent. Werkt goed. ;)

Joke
21 juli 2015, 20:12
Niet elke dvp is hetzelfde als jullie nu in een lijstje zetten + ik heb al bijna 10 jaar een prima relatie met een ex-klant van mij, die gewoon een normaal fulltime salaris heeft en geen spaargeld had toen ik hem ontmoette. In ons geval was het bijna liefde op het eerste gezicht.
Ik zuig enkel zijn ballen leeg, ipv zijn ( niet bestaande ) spaarrekening.

uurtje
21 juli 2015, 20:29
Jij bent Nederlandse.....dat is wel een belangrijk verschil....

Flipper
21 juli 2015, 21:41
Joke dat zeggen we ook niet. Ik ben bevriend met een aantal dames en dat gaat ook op een hele andere manier.Maar het zijn en blijven boefjes. ;)

Picasso 1
21 juli 2015, 21:57
Niet elke dvp is hetzelfde als jullie nu in een lijstje zetten + ik heb al bijna 10 jaar een prima relatie met een ex-klant van mij, die gewoon een normaal fulltime salaris heeft en geen spaargeld had toen ik hem ontmoette. In ons geval was het bijna liefde op het eerste gezicht.
Ik zuig enkel zijn ballen leeg, ipv zijn ( niet bestaande ) spaarrekening.

Voel je niet aangesproken bij afkeuringen van het gedrag van veelal Roemeense bedriegsters.

MiniME
21 juli 2015, 22:03
Bedankt voor je eerlijke verhaal, tenminste, van jouw kant, de DVP in kwestie is uiteraard totaal niet eerlijk.

Je bent nog enorm goed weggekomen, neem aan dat je dat je nu wel realiseert. Wat er normaliter gebeurd als je die 500 euro echt aan haar geleend had is dat...............je dat na paar weken/maanden gewoon teruggekregen had (met excuses dat het zo lang duurde). Dan is het vertrouwen nog meer toegenomen en gaat ze de volgende keer 10K (10.000 euro) of meer aan je te leen vragen, dit is bekende strategie, want voor 500 euro willen ze al die heisa niet.Niet zelden spelen de "vriendjes" op de achtergrond nog een rol om eea nog verder op te drijven qua prijs.

Zie dat je al sinds 2006 forum lid bent, dus toch ook al (minimaal) een kleine 10 jaar club ervaring, ben wel enigszins verbaasd dat je nog langer dan 1 minuut over haar echte bedoelingen getwijfeld hebt. In ALLE clubs lopen dames met dit soort "verborgen" agenda's rond, met name uit ROMBUL area, Sterker, heb nieuwe meisjes, waar 1 of meer klanten soort van verkikkerd (vermijdt het woord verliefd maar even, maar you got my point) op werden, hen door meer ervaren dames direct horen uitleggen dat dit hun kans is om deze man leeg te plukken zoveel ze kunnen. Apart genoeg gaan de zielige verhalen dan vervolgens altijd over zieke ouders/broers/zussen/nichtjes, en is er ook ALTIJD sprake van een verkeersongeluk met dramatische afloop. Dit moet je de afgelopen 10 jaar toch ook vaker dan 1 keer gehoord hebben?

Goed, iig fijn dat je ogen nu geopend zijn, en wees blij dat het nog relatief weinig geld gekost heeft maar je vertrouwen natuurlijk wel enorm geschaad is. Dit had veel meer geld, en zelfs thuisbezoek van de zuidelijke vriendjes van deze dame kunnen opleveren. Neem aan de je een niet te traceren (pre paid) nummer hebt gegeven en geen overige prive gegevens zoals woonadres, etc. Zo ja, dan zou ik je toch dringend adviseren nog aan enige damage control te doen door de dame een volgende keer heel zielig te vertellen dat je gescheiden bent, helemaal kaal geplukt bent door je ex en verhuisd bent naar een armoedige buurt "ergens in Zeeland".

Sterkte.

(BTW, zoals geschreven speelt dit soort acties zich met name bij ROMBUL dames af, maar zeker niet bij alle, de meeste zijn te goeder trouw, etc, maar zodra ze al snel een zielig verhaal beginnen op te dissen weet je genoeg.............bij de overige nationaliteiten ben ik dit nog nooit tegen gekomen, maar wees altijd op je hoede, na paar keer weet je heus wel of je met een echt leuk iemand te maken hebt, en dan is het prima om daar ook intiemer mee om te gaan dan met de hier beschreven sharks....)

deket
21 juli 2015, 22:29
joke slaat de nagel op de kop,je kan niet elke dvp over de zelfde kam scheren,juist zoals je dat niet bv een nationaliteit kan doen,ervaarde juist nog dat er ook bij Belgen ziekelijke fantasten zijn en een relatie tussen een exklant en exdvp hoeft niet altijd in een negatieve spiraal te eindigen.
dit gezegd zijnde;iemand helpen is altijd nobel en dat je naief was hoeft idd niet altijd herhaald te worden,kan de mes nog dieper in de wonde steken,maar je had wel de ziekenhuisfacturen ivm opname moeder moeten vragen,dit op eeen subtiele wijze,niet op een manier dat je haar niet zou geloven.
al bij al valt de schade nog zeer goed mee,en je bent een levenservaring rijker,je leert ervan,bekijk het in deze context

stimpy3
22 juli 2015, 00:42
Ach, mensen die klagen over 10.000 euro aan een dvp lenen en niet meer terugzien --- je moet eens de pech hebben om een goedbetalende baan te hebben en dan een vrouw trouwen. Om na een jaar of wat toch uitelkaar te gaan. Het totaal aan alimentatie wat je dan mag betalen komt toch redelijk in de buurt van wat zo'n hoer je aftroggelt. En met een beetje mazzel is de seks met die hoer nog beter ook ;-).

noglangnietuitgewandeld
22 juli 2015, 05:38
Als er iets is dat bij mij totaal niet pakt, sterker nog, volkomen averechts werkt, dan is het een huilverhaal over een zieke moeder. Ik denk dan nl. automatisch aan mijn eigen schoonmoeder. Ach gut, ligt ze in het ziekenhuis? Moet ze geopereerd worden? Redt ze het anders niet? Mooi. Jou vind ik wel een lekker ding, kom nog maar eens praten als het achter de rug is.

Jan Verplancke
22 juli 2015, 09:01
Beetje jammer.....dat de schrijver lichtzinnig was heeft hij zelf ook al aangegeven. Dat hoeft er niet 1000x ingewreven te worden. Blijft natuurlijk staan dat er nogal een verschil is tussen een droom hebben, een droom nastreven en denken een droom te beleven.

Bottom line is dat 90% van de beren 'iets' van gevoel voor dames in clubs gaat ontwikkelen. Sommige beren laten dat gevoel in de kamer achter, sommige in de club en sommige beren nemen het mee naar huis. Ik denk dat heel veel beren al eens wat closer met een dame zijn omgegaan. Ik denk dat heel veel van die beren toen ook dingen gingen beleven die ze zo niet verwacht hadden (geld vragen, ontmoeten op gekke plaatsen en tijden, rare situaties met vriendjes en kennissen, rare communicatie) en niet altijd even helder konden denken. Gelukkig komt het in 99% van alle gevallen goed....


De schrijver vertelt eerlijk zijn verhaal, dan verdient dat ook een eerlijke reactie. Veel meer dan te zeggen dat hij naïef en lichtzinnig is geweest, maar dat hij er gelukkig zonder veel schade vanaf is gekomen, valt er niet van te zeggen, denk ik.

En ja, dat maken veel beren inderdaad weleens mee. Op een gegeven moment leer je verhalen echter wel op waarde te schatten en begrijp je ook dat er in Roemenië ook nog mensen zijn die niet in het ziekenhuis liggen. Afgaande op de verhalen zou driekwart van het land in het ziekenhuis moeten liggen. :) Het beste niet op ingaan. Je betaalt om je te vermaken, niet om fictieve problemen en verzonnen verhalen aan te horen. Vaak verdient zo'n dame meer dan de gemiddelde clubbezoeker en toch slagen ze erin hun verhaal te vertellen aan 'n aantal bezoekers die dan menen haar te moeten redden. En gaat het toch een keer mis? Het is dan duur lesgeld. De vergelijking met alimentatie die hier in deze draad wordt gemaakt is erg kort door de bocht. Maar beschouw het als duur lesgeld....

En Joke, niet elke DVP is zo, dat klopt. Echter als een DVP voor 'n relatie gaat en er al vrij snel zielige verhalen en verzoekjes om geld te lenen op tafel komen, is het oppassen geblazen.

Joke
22 juli 2015, 09:34
Ja, de zielige verhaaltjes die hoor ik ook wel her en der voorbij komen. Zo ken ik een ijsbeer die een hele huis van zo'n dame heeft ingericht tot aan het zoutpotje aan toe. Die is en wordt nog steeds leeg getrokken en schijnbaar interesseert het hem niet eens of hij moet echt mega niet slim zijn. Hij is er al voor gewaarschuwd, maar hij trekt zich er weinig van aan.
Nou dan moet je het zelf weten toch?

Een beetje dvp heeft vast ergens wel een schuld staan en probeert over de rug van anderen die schuld weg te werken. Ook ik heb een schuld, waar ik zelf geen cent van heb uitgegeven, die ik nu wel aan het aflossen ben op de gewone manier. Zelf doen! Hard en veel werken maakt een schuld kleiner en verdwijnt. Ik heb ook enkele beertjes met centjes hoor, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om hun te vragen. Nee joh, dat ga ik echt niet doen!

Jan Verplancke
22 juli 2015, 09:50
Ja, de zielige verhaaltjes die hoor ik ook wel her en der voorbij komen. Zo ken ik een ijsbeer die een hele huis van zo'n dame heeft ingericht tot aan het zoutpotje aan toe. Die is en wordt nog steeds leeg getrokken en schijnbaar interesseert het hem niet eens of hij moet echt mega niet slim zijn. Hij is er al voor gewaarschuwd, maar hij trekt zich er weinig van aan.
Nou dan moet je het zelf weten toch?

Een beetje dvp heeft vast ergens wel een schuld staan en probeert over de rug van anderen die schuld weg te werken. Ook ik heb een schuld, waar ik zelf geen cent van heb uitgegeven, die ik nu wel aan het aflossen ben op de gewone manier. Zelf doen! Hard en veel werken maakt een schuld kleiner en verdwijnt. Ik heb ook enkele beertjes met centjes hoor, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om hun te vragen. Nee joh, dat ga ik echt niet doen!

Uiteindelijk moet hij het ook zelf weten. Het is zijn leven en het zijn zijn centen. Of beter gezegd: het waren zijn centen, want nu zijn ze kennelijk in de klauwen van een DVP. Rien ne va plus, dat geld is niet meer van u. Als iemand hier eerlijk 'n verhaal post, dan komt er vaak oprecht advies en een eerlijke mening van anderen over het gebeuren. Uiteindelijk is het zoals je zegt aan de schrijver zelf om te bepalen hoe en wat. En als dan iemand toch zijn zuurverdiende centjes op die manier wil spenderen? Soit. Het is/was zijn geld inderdaad.

In bepaalde delen (regio en sociale klasse) van landen als Hongarije, Roemenie en Bulgarije heerst toch een wat andere mentaliteit dan de mentaliteit dat je in alle gevallen zelf op een gewone manier je schulden af moet lossen of geld moet verdienen voor dingen die je wilt kopen en dat je daar soms ook best even de tijd voor moet nemen. Dat zien velen daar anders. Dit zijn opportunisten en korte termijn denkers. Vaak zit het vriendje ook achter dit soort praktijken. Sommigen zijn er echt op uit, anderen zijn meer van het type "de gelegenheid maakt de dief". Zeg maar een beetje het verschil tussen iemand die mensen rolt van hun portemonnee en iemand die je portemonnee van de passagiersstoel grist als je je auto ergens neer hebt gezet met het raam open.

De schrijver laat in dit geval merken dat haar zogenaamde problemen hem iets doen en laat ook doorschemeren dat hij haar best wel wil helpen. Daar zijn dit soort DVP's naar op zoek. Vaak wordt er niet actief gebedeld, maar worden er verhalen verteld die voor redders in nood aanleiding zijn om te laten zien hoe goed ze het wel niet voor hebben met hun dame van plezier.

Badslippers
22 juli 2015, 11:50
In bepaalde delen (regio en sociale klasse) van landen als Hongarije, Roemenie en Bulgarije heerst toch een wat andere mentaliteit dan de mentaliteit dat je in alle gevallen zelf op een gewone manier je schulden af moet lossen of geld moet verdienen voor dingen die je wilt kopen en dat je daar soms ook best even de tijd voor moet nemen.

Lijkt me dat elk land zijn Tokkie's en Aso's met bijbehorende mentaliteit kent. Daar hoef je niet eens de grens voor over. Ga naar een willekeurige volkswijk en je waant je in Schorriemorrie-city. Plastic tuinstoelen voor de deur met daarin een ontblote vette bierpens. Mentaliteit van alles mag, ik heb alleen maar rechten en geen plichten en op maandag de hand ophouden bij de soos. Dat geld wordt besteed aan blikken Schultenbrau, tabaksbuilen en patatjes oorlog om het cholesterol lekker op te krikken. Schulden worden gemaakt bij postorderbedrijven om nog die vette flatscreen op de kop te tikken. En als de schulden torenhoog zijn opgelopen zodat terugbetalen onmogelijk is, snel de schuldsanering in om vervolgens opnieuw de staatsruif leeg te vreten.

Misschien heb ik dan nog wel meer begrip voor de Roemeense dames die in ieder geval nog werken voor de kost en zo af en toe een naïeve ijsbeer proberen leeg te plukken. Vergeet ook niet dat we hier telkens het standaardverhaal te horen krijgen van de leugenachtige valse dame met de zieke familieleden die om geld verlegen zit. Tel al die verhalen die hier op het forum staan op en je hebt slechts een miniem deel te pakken van alle dames die dit beroep uitoefenen. Dames die zich niet bedienen van dit soort praktijken leveren immers geen smeuïge verhalen op.

Misschien heb ik wel geluk want ik kom deze dames amper tegen. Af en toe iets te nadrukkelijk om "Trinkgeld" zeuren of proberen wat extra geld af te troggelen voor mislukte "FT's". Domme wichten die het klokkijken nog niet machtig zijn proberen ook weleens extra geld naar binnen te harken. Eigenlijk nog nooit een dame tegen gekomen die bedelt om duizenden euro's om de ziekenhuisrekeningen te kunnen betalen. Wél vrouwen met zielige verhalen maar die vervolgens geen geld vragen (maar misschien hoopten dat ik iets gaf).

Er zijn maar drie dames die geld van me krijgen. Dat is natuurlijk mijn rooie biet, en mijn 2 nichtjes omdat ik hun peetoom (en een beetje hun suikeroom) ben. En die laatste twee bedelen harder dan die rooie en ze zijn alle drie niet eens (meer) hoertjes ! ! !

Jan Verplancke
22 juli 2015, 12:11
Lijkt me dat elk land zijn Tokkie's en Aso's met bijbehorende mentaliteit kent. Daar hoef je niet eens de grens voor over. Ga naar een willekeurige volkswijk en je waant je in Schorriemorrie-city. Plastic tuinstoelen voor de deur met daarin een ontblote vette bierpens. Mentaliteit van alles mag, ik heb alleen maar rechten en geen plichten en op maandag de hand ophouden bij de soos. Dat geld wordt besteed aan blikken Schultenbrau, tabaksbuilen en patatjes oorlog om het cholesterol lekker op te krikken. Schulden worden gemaakt bij postorderbedrijven om nog die vette flatscreen op de kop te tikken. En als de schulden torenhoog zijn opgelopen zodat terugbetalen onmogelijk is, snel de schuldsanering in om vervolgens opnieuw de staatsruif leeg te vreten.

Misschien heb ik dan nog wel meer begrip voor de Roemeense dames die in ieder geval nog werken voor de kost en zo af en toe een naïeve ijsbeer proberen leeg te plukken. Vergeet ook niet dat we hier telkens het standaardverhaal te horen krijgen van de leugenachtige valse dame met de zieke familieleden die om geld verlegen zit. Tel al die verhalen die hier op het forum staan op en je hebt slechts een miniem deel te pakken van alle dames die dit beroep uitoefenen. Dames die zich niet bedienen van dit soort praktijken leveren immers geen smeuïge verhalen op.

Misschien heb ik wel geluk want ik kom deze dames amper tegen. Af en toe iets te nadrukkelijk om "Trinkgeld" zeuren of proberen wat extra geld af te troggelen voor mislukte "FT's". Domme wichten die het klokkijken nog niet machtig zijn proberen ook weleens extra geld naar binnen te harken. Eigenlijk nog nooit een dame tegen gekomen die bedelt om duizenden euro's om de ziekenhuisrekeningen te kunnen betalen. Wél vrouwen met zielige verhalen maar die vervolgens geen geld vragen (maar misschien hoopten dat ik iets gaf).

Er zijn maar drie dames die geld van me krijgen. Dat is natuurlijk mijn rooie biet, en mijn 2 nichtjes omdat ik hun peetoom (en een beetje hun suikeroom) ben. En die laatste twee bedelen harder dan die rooie en ze zijn alle drie niet eens (meer) hoertjes ! ! !

In de meeste tokkiewijken heerst inderdaad ook een andere mentaliteit dan de mentaliteit dat je soms wat geduld moet hebben en je behalve rechten, ook plichten hebt en je soms je eigen boontjes moet doppen. Helemaal mee eens. Al zien we (gelukkig?) weinig van die opgesmukte Anita's met legging, strak truitje en uitpuilende zwemband zich op hun scootertje richting de saunaclub begeven.

Mja, veel begrip heb ik eigenlijk voor geen van beide gevallen. De tokkies in de schuldsanering en met allerlei uitkeringen, toeslagen en hulp van de gemeente maken misbruik van een systeem, deze dames maken misbruik van de goede bedoelingen van een naieve en verliefde clubbezoeker. Je zou wel kunnen stellen natuurlijk dat het systeem waarin mensen misbruik kunnen maken van sociale voorzieningen jou en mij min of meer is opgedrongen en dat we geen keuze hebben daarin, terwijl een clubbezoeker voor zich kan bepalen of hij zijn centen uitleent aan een dame of niet. In die zin is het eerste wel frustrerender dan het tweede natuurlijk. Het eerste kan ik weinig aan veranderen, het tweede is voor ieder voor zich eenvoudig te voorkomen: gewoon niet ingaan op dergelijke verzoekjes.

Dit forum is natuurlijk ook slechts 'n beperkt deel van het hele clubgebeuren en niet iedereen al alles opschrijven. Meerderheid van de dames doet natuurlijk gewoon hun werk en loopt verder geen klanten te plukken met zielige verhalen, maar op basis van verhalen, ervaringen en wat ik gezien heb, heb ik wel de indruk dat het niet iets is wat echt nauwelijks voorkomt. Het gebeurt, het gebeurt ook geregeld en soms trekken dames ook echt wel indrukwekkende bedragen uit klanten. Dat MIGl het hier vertelt, lucht misschien voor hem op? Hij zal het liever hier vertellen dan zondag aan de lunchtafel bij z'n schoonouders of maandag in de koffiepauze op het werk. :)

Ik denk niet dat dat geluk is. Trinkgeld, gokgeld of extra service aanreken, dat zijn zeg maar de normale kamerbeslommeringen die iedereen weleens tegenkomt. Voor zielige verhalen en het vervolg zoeken ze wel mensen uit die daar gevoelig voor zijn. Uit het meest recente voorbeeld blijkt ook wel dat de clubbezoeker interesse toonde in haar verhaal, er in meeging en haar de indruk gaf haar te willen helpen. Dat soort lieden pikken ze eruit. Ik denk dan dat jouw reactie geen aanleiding gaf om verder door te gaan met verhalen of verzoeken om leningen. Ze merken dan wel of iemand in de club is om een geile tijd te beleven of in meer of mindere mate op zoek is naar een surrogaat-vriendin of soort van relatie. Sommige clubbezoekers hebben hier nauwelijks tot zelfs helemaal geen 'last' van, anderen zijn vrijwel constant verwikkeld in allerlei "relaties". Het is maar net waar iemand naar op zoek is en voor open staat. Dames pikken er vervolgens wel de juiste personen uit. :)