PDA

Volledige versie bekijken : Carla (Roemeense)



vrije jongen
21 juli 2014, 21:06
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Carla (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Tong
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen
Extra info:Mooi en jong ogend meisje!

vrije jongen
21 juli 2014, 21:16
Voor mij het mooiste snoetje in de club en nogal druk geboekt. Toch kwam ik haar aan het begin van de nacht plotseling tegen, tja... deze dame was er in ieder geval direct in: alleen tongzoenen als je ook FT doet. Een uur mocht op aanvraag ook, al kwam ze daar een beetje op terug.

Tongzoenen was zacht en op zich best goed, al vind ik inmiddels dat zo een tongpiercing eerder in de weg zit dan dat het iets toevoegt. Zoenen zo veel als je wilt, maar het komt niet van haar af (op aanvraag dus). Pijpen best ok, maar niet spectaculair, geen vingeren of droogneuken... al was er wel een soort body-to-body gefriemel. Na een tijdje kwam ze ermee dat ze eigenlijk niet van lange boekingen hield en of ik toch niet dat mondje wilde witten... nee dus.

Uiteindelijk was neuken het sterkste punt. Eerst even heel snel in cowgirl (zoals bijna alle meiden) en daarna langzaam en redelijk knuffelig, met af en toen ook een beetje tongzoenen. Leuke heupmoves van die kleine. In elkaar verstrengeld op de zij verder geneukt, waarbij ze wederom lekker meedeed... om het haar daarna in cowgirl (weer) te laten afmaken. Lekker lang geneukt dus, al zou ik uit mezelf het gewoon in een half uurtje hebben afgerond.

De laastste 10 minuutjes op bed gelegen met dit typische Roemeentje die lekker recalcitrant overal over in discussie ging. Ik moest wel heel hard lachen toen ze zei Oase zo prettig te vinden omdat het zo schoon is:tongue:.