PDA

Volledige versie bekijken : Bonita (Hongaarse)

Wentelt Eefje
1 juli 2014, 00:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif

Bonita (Hongaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Stevig
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:Het is er niet van gekomen met haar te kameren vandaag, maar wat een leuk mens. Echt een leuk koppie, met een stralend wit gebit boven haar onderkinnetje en grote aan zwaartekracht onderhevige borsten.

Wentelt Eefje
1 juli 2014, 00:36
Normaal zou ze niet in aanmerking komen voor een kamer voor mij (in een saunaclub, in een pauschalclub vermoedelijk zonder lange voorgesprekken wel), maar vanaf haar eerste blik mijn kant op (ik keek naar de dame die bij haar zat) intrigeerde iets me. Mijn vermoeden is dat ze ook een aardig mondje Engels spreekt, maar dat is giswerk, wel op basis van onze lange gesprekken.

Haar Duits is uitstekend en ze is ook inhoudelijk een heel aangename gesprekspartner, vooral als je er bij in die ontzettend mooie ogen zit te kijken. Uiteindelijk besloten om niet met haar te kameren omdat ik bang was dat dat nu dit keer uit de hand zou lopen, maar een kamersessie met dit schatje (gezien haar lengte en postuur eerder: met deze grote schat) gaat er een volgend YY bezoek zeker van komen.

laplagne
1 juli 2014, 16:08
Ik kan je zeker een kamerbezoek met de Hongaarse Bonita aanbevelen. Gewoon een leuke meid met een geweldig achterwerk. Had met haar een toptrio met de bloedmooise Isabel, maar deze Hongaarse zie ik de laatste tijd niet meer zo veel.

Wentelt Eefje
1 juli 2014, 21:13
Kennelijk ben ik te gul de laatste tijd, zal me in gaan houden, want mijn "Thanks" zijn al weer op. Beschouw dit bericht maar zo dan. En dan is er risico weggenomen (dat ik in DIE zin toch al niet zag, sterker nog, juist niet zag) voor een kamergang volgende keer met Bonita!

christiano
11 juni 2015, 21:18
Bonita is een heerlijke dame ! Ik ben met haar naar de kamer geweest, en had daar geen spijt van.
In tegenstelling tot 2 andere dames. GFE ervaring. Bonita is een volle meid maar wel goed op de kamer.:biggrin:

christiano
22 augustus 2015, 16:10
Ik ben afgelopen week met een vriend naar YY geweest. Het was heerlijk ! Alleen wat teveel
geld uitgegeven.... Ik lees bijna geen recensies over Bonita. Alhoewel ze wellicht iets mollig is, heeft
ze een mooi gezicht. Mooie vormen, ogen en lichaam. Ze doet wat ze belooft. Ik heb er geen spijt van.

Ook lekker GFE.:biggrin:

Nedlovefkk
7 oktober 2015, 21:05
Sterk het idee dat deze dame er vandaag was. Ze voldoet aan de beschrijving. Spreekt ook ietsjes Nederland.
Kan zomaar toch een kameroptie worden.

Volger
7 september 2016, 16:59
Bijna een jaar geleden het laatste bericht, ze is nu, en de laatste tijd regelmatig, aanwezig. Jaagt niet, makkelijk in de omgang. Spreekt ook Nederlands.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

mynasch
4 april 2017, 18:52
was er vandaag, komt op mijn verlanglijstje...

Uit-Drenthe
28 februari 2018, 23:36
was vandaag aanwezig, werkt vaak alleen nog maar op maandag zei ze. Gewoon een aanrader...heerlijk lichaam, mooie ogen en alles vol overgave. Prima!!