PDA

Volledige versie bekijken : Annabel (Duitse) Julius Weberstraße 40 Sexpalace, kamer 6



Hobbele
25 juni 2014, 18:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif





Annabel (Duitse)


Leeftijd
:
24 jaar
Taal
:
Duits (goed)


Haarkleur
:
Zwart
Haarlengte
:
Lang


Lengte
:
1.60 m - 1.65 m
Postuur
:
Slank


Tatoeage
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:



Piercing
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:



Cup-maat
:
A
Siliconen
:
Nee


Kleur ogen
:






Prijs
:
30 euro
Tijdsduur
:
30 minuten


Service
:
NMC, PMC, Massage


Extra info
:

Hobbele
25 juni 2014, 19:16
Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze leuke typische Duitse girl-next-door heb bezocht.
De laatste keer dat ik over de Vulkan wandelde, dat is nu ongeveer een week terug, was deze dame echter nog steeds werkzaam dus is het misschien voor anderen ook interessant mijn ervaringen met haar hier op dit forum te delen.
Annabel is zoals gezegd meer een girl-next-door meisje. Een jonge dame zoals je er zovele ziet in de Duitse steden. Op zich dus niets bijzonders.
Echter, als je dit meisje beter leert kennen. ééns een praatje met haar maakt, haar wat aandacht schenkt en haar ook ééns wat beter van dichtbij bekijkt zie je dat ze toch eigenlijk een bijzonder leuke en hippe meid is. Ze is een beetje mysterieus en dat wekt altijd mijn nieuwsgierigheid. In zoverre zelfs dat ik maar ééns besloot de gok te wagen en met haar te gaan kameren onder het motto: ach, wat kan mij gebeuren voor 30 euro!
Annabel bleek echter een voltreffer te zijn:engel:. Ze raakte bij mij precies de gevoelige snaar en gaf me datgene waar ik op dat moment nu juist zo'n zin had. Een prachtig sexspel met een zeer sensuele en gevoelvolle warming up eindigend in een sinderend hoogtepunt.
Ook qua mens is Annabel erg bijzonder. Ik had een bijzonder goed gesprek met haar. En daar had ik op dat moment best wel behoefte aan na een zware en enerverende werkdag. Tja, een man gaat niet altijd alleen voor de sex naar een dvp. Een dvp kan je soms behoorlijk opbeuren en doet soms wonderen voor je gemoedsrust. Zodanig zelfs dat je helemaal relaxed weer naar huis rijdt en kunt genieten van een heerlijke nachtrust.:slaap:
Bedankt lieve Annabel!
Ook dit meisje krijgt van mij: :5ster: en een dikke :kuss:
:wink2:

carob
25 juni 2014, 23:53
Weet iemand of dit dezelfde Annabel is die een jaar of twee geleden kortstondig in Eros zat? Degene die ik bedoel werkte normaal gesproken in een club in Roermond en heeft hooguit een week of twee op de Vulkaan doorgebracht. Ik kan me haar uiterlijk niet meer herinneren maar weet wel dat ze een opblaaspop op haar kamer had

Hobbele
26 juni 2014, 10:37
Weet iemand of dit dezelfde Annabel is die een jaar of twee geleden kortstondig in Eros zat? Degene die ik bedoel werkte normaal gesproken in een club in Roermond en heeft hooguit een week of twee op de Vulkaan doorgebracht. Ik kan me haar uiterlijk niet meer herinneren maar weet wel dat ze een opblaaspop op haar kamer had

Ik kan me deze Annabel uit Eros ook niet meer herinneren. Tja, alle meiden die ooit ééns een keer een blauwe maandag op de Vulkan hebben gewerkt onthouden is ook bijna niet te doen. De Annabel uit mijn recensie heeft geen opblaaspop op haar kamer in ieder geval.
Misschien moet je zelf maar ééns langsgaan en kijken of je haar herkent.