Volledige versie bekijken : Is Krina er vanavond ? ? ?
Badslippers
18 juni 2014, 21:53
Het ijzeren doorzettingsvermogen van Cyruss verdient een antwoord.
Bedankt voor de info!
Zit eraan te denken om deze club aankomende zaterdag eens te bezoeken. Kan iemand mij meer vertellen over deze club qua prijzen, damesaanbod (stunners), drukte op zaterdag.
Word er morgen een drukte verwacht? En qua damesaanbod?
Hoe is de line-up vandaag/vanavond?
Hoe zit het met de line-up aankomende zondag (1e pinksterdag)?
Van plan vrijdagmiddag/avond te gaan. Krina of Dominique dan ook aanwezig?
Dominique en of Krina morgenavond nog aanwezig?
Zijn er de laatste weken nog nieuwe dames gearriveerd in LR? En is Ranya een leuke ervaring? Dominique alweer terug? Van plan aankomende vrijdag te gaan.
Doe ook graag weer meer. Was vorige week heerlijk vertoeven!
Bedankt Willem, kom binnenkort de club bezoeken. Kun je het vrij kaartje ook per telefoon aantonen?
Doe graag mee
Doe graag mee
Ik wil GD ook wel eens ontdekken dus ik doe graag mee!
Schrijf me ook graag in
Was deze Joy afgelopen zaterdag aanwezig? en had ze een wit setje aan?
Welke club kun je vandaag het beste bezoeken in de middag LR of GT?
Hoe zit het met het damesaanbod aankomende goede vrijdag? Qua aantallen en stunners?
Welke van de twee clubs heeft over het algemeen de mooiste?
Maar zit nog te twijfelen tussen LR en deze club. Welke van de twee is op zaterdagmiddag beter?
Zijn er op zondag veel dames aanwezig?
Misschien van plan morgenavond af te reizen naar LR.
Word er een grote drukte verwacht dit ivm de lange wachttijden.
En zijn er nog nieuwe interessante dames aanwezig?
Iemand enig idee of Krina en Chantal dan aanwezig zijn?
Hoeveel dames zijn er aanwezig?
Morgen van plan weer te gaan. Zijn er veel dames aanwezig, Krina, Chantal?
Word er gediscrimineerd bij LR?
Zag namelijk een donkere man geweigerd worden vanavond.
En was Krina nog aanwezig?
Is Krina aankomende vrijdagavond aanwezig?
En is er nog steeds een messe? Dit ivm de lange wachttijden kamers?
Afgelopen donderdagavond was er een mooie blonde dame aanwezig. Ze had een kort strak broekje aan en een short shirtje.
Weet iemand hoe zij heet en is er een recensie bekent?
Wat zijn de recensies van Jovana?
Is de line up op donderdagavond goed?
Hoe is de line up? Chantal nog aanwezig? Ben namelijk van plan aankomende vrijdagavond naar LR af te reizen.
Vraag: weet iemand of Chantal aankomende vrijdagavond in LR aanwezig is?
Om het Cyruss gemakkelijk te maken:
Krina aanwezig ?
Line-up ?
Discriminatie
Aantal dames
Prijzen
Maandag
Nee
Matig
Ja, op chinezen
12
Half geld
Dinsdag
Ja
Uitmuntend
Nee
75
€60
Woensdag
Ja/Nee
Goed
Ja, op Bosco
33
Gehaktdag
Donderdag
Part-time
Zeer Goed
Ja, op Jappen
69
€25
Vrijdag
Ja
Zwak
Ja, op pannenkoeken
34
2 voor 1
Zaterdag
Ja (voor vaste klant)
Zwaar onvoldoende
Ja, op niet pannenkoeken
123
Woekerprijzen
Zondag
wel aanwezig niet beschikbaar
Redelijk
Nee
19
Gratis
Wij zien met spanning een recensie tegemoet. Uiteraard met Cyruss en Krina in de hoofdrol.
MichelJ
18 juni 2014, 22:58
Ze zit naast me
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
bergm550
18 juni 2014, 23:36
@badslippers, je bent nog vergeten te vermelden dat Krina op 21 maart 2048 niet aanwezig zal zijn.
Goedemorgenallemaal
19 juni 2014, 07:44
Ach, niet zo zwaar op de hand jongens, de genoemde C. is duidelijk geïnspireerd door Miley C, en als zij haar liedje over de sloopkogel niet gemaakt had, was Frans B. nooit op het idee gekomen een liedje te maken over een... skippybal...
Pietjepik
19 juni 2014, 08:14
Ze zit naast me
Waarom niet OP je?
dan had je daar nu een mooi verhaaltje over kunnen schrijven voor Cyruss.
MichelJ
19 juni 2014, 17:21
Waarom niet OP je?
dan had je daar nu een mooi verhaaltje over kunnen schrijven voor Cyruss.
Die heeft al vaak genoeg op/onder/naast me gelegen.
Ik wacht eigenlijk op een mooi verhaaltje van Cyruss...
Carlitos
19 juni 2014, 17:57
En waar is haar zus Alina? :confused: :rofl:
MichelJ
19 juni 2014, 18:06
En waar is haar zus Alina? :confused: :rofl:
In RO
Carlitos
19 juni 2014, 18:32
In RO
Ja, erg he...
Cyruss
19 juni 2014, 18:32
Twijfel tussen LR of GT morgenmiddag. Welke club is overdag leuker?
Zijn Krina en Dominique morgen overdag aanwezig?
Cyruss
19 juni 2014, 19:32
Twijfel tussen LR en GT welke club is overdag leuker?
Zijn Krina en Dominique morgenmiddag nog aanwezig?
Is Krina er vanavond ? ? ? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38018-Is-Krina-er-vanavond)
Badslippers
19 juni 2014, 19:44
Zijn Krina en Dominique morgen overdag aanwezig?
Ha ha, je hebt nu in ieder geval een eigen "Topic"
Maar dat weet ie niet te vinden en inmiddels is de vraag bij LR al weer herhaald :tongue:.
Twijfel tussen LR en GT welke club is overdag leuker?
Zijn Krina en Dominique morgenmiddag nog aanwezig?
Is Krina er vanavond ? ? ? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38018-Is-Krina-er-vanavond)
Ja ze zijn aanwezig, ze zitten alleen heel de dag op Bosco.
Beter dat je op woensdag gaat. ;)
gignnl
20 juni 2014, 14:30
In GT is het,zeker rond het weekend,overdag gewoon erg druk.In LR is het overdag gewoon rustiger en loopt het tegen de avond wat voller.En ja gister de 19e was Krina aanwezig.
Picasso 1
20 juni 2014, 15:06
Is Krina roemeens? Want als dat niet zo is dan ben ik ook benieuwd wanneer ze aanwezig is.
MichelJ
20 juni 2014, 15:22
Ze kan jou prima masseren ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Is Krina roemeens? Want als dat niet zo is dan ben ik ook benieuwd wanneer ze aanwezig is.
Ze is Spaans maar heeft ook een Braziliaans paspoort, borsten zien er uit als sambaballen. Vrij zwak positie spel maar wel goed in de mandekking en kan goed in de punt penetreren en op het juiste moment staat ze er en kan goed afmaken. Soms een vrij zuigende speelstijl, van doordekken weinig verstand. Heeft geen problemen met keiharde aanvallers.
Picasso 1
20 juni 2014, 16:33
Ze is Spaans maar heeft ook een Braziliaans paspoort, borsten zien er uit als sambaballen. Vrij zwak positie spel maar wel goed in de mandekking en kan goed in de punt penetreren en op het juiste moment staat ze er en kan goed afmaken. Soms een vrij zuigende speelstijl, van doordekken weinig verstand. Heeft geen problemen met keiharde aanvallers.
Daar wil ik liever niet mee spelen.
Jan_Wandelaar
21 juni 2014, 13:51
Wanneer je je continue in een dermate hoge staat van twijfel bevindt dan is het maar de vraag of je het ooit ergens naar je zin gaat krijgen.
Ga je naar LR, loop je continue te twijfelen of het op dat moment in GT niet beter is, en vice-versa.
Wanneer je plezier wilt hebben dan ga je eerst even langs een therapeut om je zelfvertrouwen op te krikken naar een niveau waarop je weer de meest onnozele beslissingen durft te nemen zoals: "naar welk bordeel ga ik vandaag?".
J.W.
LittleJoe
21 juni 2014, 14:46
Denk dat hij zelfs nog zou twijfelen als Krina vlak voor hem zou staan.
Badslippers
22 juni 2014, 19:54
Krina is vanavond aanwezig met ultra strak en sexy broekje
Sent from my Windows Phone 8S by HTC using Tapatalk
Pietjepik
22 juni 2014, 20:37
Krina moet wel een echt topwijf zijn als ik dit zo allemaal lees. :luvlove:
Ik raak ook langzaam maar zeker in de ban van Krina! :betrunken:
KRINA!!!!!! jaaaaa!!!
Goedemorgenallemaal
23 juni 2014, 07:41
Waar is Krina op 30 juni? Ik wil haar ook wel eens ontmoeten
Cyruss
22 juli 2014, 22:06
Van plan aankomende zaterdag te gaan maar lees dat de line up niet zo dendert is?
Geen Krina of Dominique?
Bovenstaand bericht verplaatst uit LR topic.
Willem2
22 juli 2014, 22:32
Bovenstaand bericht verplaatst uit LR topic.
Ja leuk maar dat is nog geen antwoord op de vraag :)
LittleJoe
22 juli 2014, 22:39
Als je haar niet vind, ligt ze misschien op kamer 21 :tongue:
Cyruss
23 juli 2014, 18:02
Zit te twijfelen om aankomend weekend LR weer eens te bezoeken, maar lees dat de line up zeer matig is?
Geen Krina of Dominique?
Badslippers
23 augustus 2014, 14:33
Krina is aanwezig. Ziet er lekker uit. Paars ge(i)le outfit (LA Lakers kleuren) en haren opgestoken.
Sent from my Windows Phone 8S by HTC using Tapatalk
Knabbel
24 augustus 2014, 00:48
Dominique ook. Die zat net tegenover ons aan tafel te eten.
Bosco
1 september 2014, 20:07
Krina en Dominique waren het hele afgelopen weekend aanwezig. Dominique heeft nu een groot reetgewei tattoo onder der tieten. :eek:
MichelJ
1 september 2014, 21:13
Dominique heeft nu een groot reetgewei tattoo onder der tieten. :eek:
Zo ontzettend zonde van dat mooie meisje...:dontgetit[1]:
Badslippers
29 november 2014, 18:20
Krina is aanwezig en ze ziet er oogverblindend uit.
hitman
29 november 2014, 22:30
Gaat dat hier over Living Room ??
Cupido
30 november 2014, 03:43
Nee over dames
deket
4 december 2014, 22:50
Voor de brren die terecht belangstelling hebben voor dez warme, beeldmooie zusjes A ennK, die nirt alleen knap zijn, maar ook uitstekend, het evenwicht wat een voorwaarde is voor deket, gelieve te haasten, rond 17december zijn die babes, waar je nog een behoorlijk gesprek mee kan voeren en nooit chagrijnig rondlopen, het verwijt dat mijn Barbiepop vaak krijgt, maar indien ze dehele dag bij mij is, nogmaals ik vraag dat niet, loopt ze wel vrolijk rond, heeft dan geen oog voor andere, maar ook zij zal niet vlug terug zjn.
de grnoemde zusjes, wel pas txeede helft februarimaand, zal wel niet de 30ste zijn.
ook de dame met de derde mooiste paar ogen van LR, lange benen tot aan haar oksels mooioi gezicht en lastt not least, ze overstijgt de courante small talk, w3l zij vertekt ook naar Roemenië om relatief laat terug te keren, ze vertrekken dus op hetzelfde moment.
deket
4 december 2014, 23:02
Voor fe brren die terecht belangstelling hebben voor dez warme, beeldmooie zusjes A ennK, die nirt alleen knap zijn, maar ook uitstekend, het evenwicht wat een voorwaarde is voor deket, gelieve te haasten, rond 17december zijn die babes, waar je nog een behoorlijk gesprek mee kan voeren en nooit chagrijnig rondlopen, het verwijt dat mijn Barbiepop vaak krijgt, maar indien ze dehele dag bij mij is, nogmaals ik vraag dat niet, loopt ze wel vrolijk rond, heeft dan geen oog voor andere, maar ook zij zal niet vlug trrug eijn.
de grnoemde zusjes, wel pas txeede helft februarimaand, zal wel niet de 30ste zijn.
ook de dame met de derde mooiste paar ogen van LR, lange benen tot aan haar oksels mooioi gezicht en lastt not least, ze overstijgt de courante small talk, w3l zij vertekt ook naar Roemenië om relatief laat terug te keren
deket
4 december 2014, 23:10
5wee keer identiek berichtje maar herhalingen zijn niet slecht.
zie liever een herhaling van een filmklassieker, dan al die bulshit, lever een herhaling van de successen vzn Anderlecht, dan PSV, geeuw, of Ajax, en tot slot liever met een knappe servicekanon, again voor deb69ste keer dan voor een plank
Big30
4 december 2014, 23:50
Deket thxs voor de uiterst heldere Krina up-date. Klein vraagje, is ze er vanavond?
Brrrrp, Plop, kabouterplop is geen barbypop! ET phone home tonight. Liever een Roemeense aan de hand dan een spreuk aan de wand, o wat is dat toch charmant.
vrije jongen
5 december 2014, 07:41
Alleen voor deket komen sommige meisjes speciaal een dag nog terug.... Op 30 februari wel te verstaan!
deket
5 december 2014, 08:18
30 februari was dus een grap voor de simple minds onder jullie
Krina en haar zus zijn dus nog een kleine twee weken effectief daar.
, zo ook op het kerstfeest eergisteren woensdag wat blijkbaar meeviel maar waar ik nog geen verslagen over las.
en idd de derde die ik beschreef was wel degelijk Tania, die dan ook vertrekt.
deket
5 december 2014, 08:41
En idd Big, de titel van dit item lijkt me wa5 ridicule.
Indien vaste of potentiële klanten interesse koesteren, bel dan gewoon naar LR of naar de betrokkenen zelf.
al die Roemeentjes, zo graag gezien door bv Picasso beschikken over een Duits en Roemeens mobliel en voor de beren die nog gehuwd zijn, zet achter die naam dan een firma of zo
rmjhexe
5 december 2014, 13:50
Als we dan toch aan het rijmen zijn; Terwijl jullie hier over Krina lullen, ga ik haar eens heerlijk afvullen.
De zak van RMJ, RMJ, RMJEEE..... :baeh:
Teiresas
5 december 2014, 15:30
Als we dan toch aan het rijmen zijn; Terwijl jullie hier over Krina lullen, ga ik haar eens heerlijk afvullen.
De zak van RMJ, RMJ, RMJEEE..... :baeh:
Dat rijmt én dat dicht !:biggrin:
hitman
5 december 2014, 16:35
zet achter die naam dan een firma of zo
Ben niet gehuwd, maar clubs staan onder de naam van het dichtstbijzijnde autobedrijf of bouwmarkt in m'n mobiel. Ook sommige vrienden staan onder ander benamingen, is wel zo handig met de douane op JFK die graag in je telefoon rondkijkt.
deket
24 december 2014, 08:10
In tegenstelling tot haar zusje gaat Krina voorlopig niet op verlof en blijft gewoon doorwerken.
Zusje Alina zal tegen het verjaardagfeestje van 24 januari terugkomen naar LR, net zoals mijn barbiepop die nu vertrekt en niet te vergeten, Monaar zijn schatje.
nieuwe meisjes zullen hen nu vervangen en ook toppers zoals Sissy en de bloedmooie, lieve Ada, die ik onlangs heb mogen beproeven blijven dezer dagen in LR
Cyruss
24 december 2014, 08:41
Heren mooi dat dit topic nog wordt gebruikt.
Krina dus na de kerst nog aanwezig en Dominique?
Hoe is de verdere line up?
gignnl
24 december 2014, 10:31
Line up is vandaag prima,Krina en dominique zijn er allebei en zien er oogverblindend uit in hun kerstpakjes
Ricardo Banana
24 december 2014, 10:35
Line up is vandaag prima,Krina en dominique zijn er allebei en zien er oogverblindend uit in hun kerstpakjes
24.12. – Mittwoch – Heiligabend (geschlossen)
Wir wünschen allen unseren Gästen ein frohes und besinnliches Weihnachtsfest.
Zitten die dan bij jouw thuis?
de duisburg spesjalist
24 december 2014, 10:54
LR vandaag inderdaad gesloten wat nu ricodo bannana
Ricardo Banana
24 december 2014, 11:08
LR vandaag inderdaad gesloten wat nu ricodo bannana
Samya
Badslippers
24 december 2014, 12:40
24.12. – Mittwoch – Heiligabend (geschlossen)
Wir wünschen allen unseren Gästen ein frohes und besinnliches Weihnachtsfest.
Zitten die dan bij jouw thuis?
Dat noemen we Gignnl humor/ironie. Daarvoor is dit draadje immers bedoeld Banaan.
rmjhexe
24 december 2014, 14:21
Die Krina toch.... is er daadwerkelijk sprake van een uit de hand gelopen discussie over haar aanwezigheid en worden er zaken bij dit topic betrokken die losstaan van haar hoedanigheid of is het sluiten van de club op Heiligabend onlosmakelijk verbonden aan het nemen van een vrije dag door dit mokkel om mij thuis heerlijk af te rijden?
Krina krikken met Christmas, ik ben blijkbaar de enige! :freu:
:baeh:
CCR5d32
24 december 2014, 17:56
Jij zit dus vanavond onder de kerstboom tankzegels te plakken op die gierenrug?
Sent from my iPhone using Tapatalk
hasta la pasta
27 december 2014, 20:24
Krina is er niet
Is ze op wintersportvakantie?
Badslippers
27 december 2014, 22:03
Met winterrubber hoop ik.
hasta la pasta
27 december 2014, 22:15
Met winterrubber hoop ik.
Dat hoop ik ook.
Big30
27 december 2014, 22:59
Yep in Sölden de Ötztal Arena, of was het nu op een Cruiseship in de Caribic dan wel Hotel Martinez in Cannes :biggrin:.
Anyway, jullie krijgen allemaal de groeten van haar and she will be back :wink:
Bluebear
27 december 2014, 23:04
Yep in Sölden de Ötztal Arena, of was het nu op een Cruiseship in de Caribic dan wel Hotel Martinez in Cannes :biggrin:.
Anyway, jullie krijgen allemaal de groeten van haar and she will be back :wink:
Op de Loveboat!! :rolleyes:
9591
Pistol Pete
28 december 2014, 14:35
vandaag gespot. Superskinny als altijd. :)
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Sofica
22 maart 2015, 16:10
@Cyruss: Krina says: "Barbie miss you"
Cyruss
23 maart 2015, 19:03
Thanks Sofica, mis haar heerlijke lichaam ook. Al een tijd niet meer bij LR geweest. Hoe is de line up tegenwoordig?
Badslippers
23 maart 2015, 21:21
Thanks Sofica, mis haar heerlijke lichaam ook. Al een tijd niet meer bij LR geweest. Hoe is de line up tegenwoordig?
Bedroevend, dus bespaar je de rit. Behalve als Krina er is. In haar kielzog komen dan de knapste mokkeltjes acte de presence geven. Ze heeft trouwens momenteel extensions tot op haar reet. Alle reden dus om dit topic te blijven volgen.
Voor de volledigheid:
Dominique >>> aanwezig
Landiana >>> aanwezig
Chantal >>> alleen op aanvraag aanwezig
Jovana >>> lang niet gezien
Joy >>> sporadisch aanwezig
Alina >>> aanwezig
Cyruss
26 maart 2015, 20:27
Badslippers u heeft mij wel nieuwsgierig gemaakt naar de nieuwe look van Krina. Denk dit weekend weer eens te gaan. Is zij en bovengenoemden morgenavond of zaterdag aanwezig.
Badslippers
26 maart 2015, 22:56
Altijd moeilijk om dat te voorspellen. Afgelopen weekend was ik vrijdag en zaterdag daar. Beide keren was ZE aanwezig.
Sent from my Lumia 930.
hasta la pasta
27 maart 2015, 17:54
Misschien wat laat en off topic, maar hoe was haar wintersportvakantie?
Piet Plezier
27 maart 2015, 18:21
Krina is er vanavond niet:biggrin:
sofaking
27 maart 2015, 18:45
Hangt er gewoon vanaf wat je met "er" bedoelt. Ze is vanavond zeker ergens.
Piet Plezier
27 maart 2015, 18:47
Hangt er gewoon vanaf wat je met "er" bedoelt. Ze is vanavond zeker ergens.
in haaar vel als ze niet gestroopt is.
Badslippers
27 maart 2015, 20:40
Misschien wat laat en off topic, maar hoe was haar wintersportvakantie?
Dat is privé dus helaas/gelukkig (doorhalen wat niet van toepassing is) geen weergave.
hasta la pasta
27 maart 2015, 20:48
Zelfs geen slipje (...) van de sluier? Dus bijvoorbeeld, hoe was de sneeuw?
Bluebear
27 maart 2015, 21:20
Zelfs geen slipje (...) van de sluier? Dus bijvoorbeeld, hoe was de sneeuw?
Wit!!! :tongue: :biggrin:
Piet Plezier
27 maart 2015, 21:34
krina is zichzelf aan het vingeren.
Terwijl ze badslippers pijpt;)
Badslippers
27 maart 2015, 23:13
krina is zichzelf aan het vingeren.
Terwijl ze badslippers pijpt;)
Krina is leuke en mooie jongedame waarmee ik nog nooit op de kamer mee ben geweest. Soms heb je van die dames waarmee je alleen wat kletst of samen in een bank hangt omdat je dat beide prettig vindt. Het zou zonde zijn dat contact te gaan bezoedelen met allerlei seksuele handelingen. Zo ken ik wel meer dames in LR "waar ik afblijf" "What ever the reason is". Tania is ook zo'n dame. Met haar de kamer opgaan zou meer kapot maken dan dat ik er plezier aan zou beleven. Noem me maar een sentimentele klootzak maar zo is het gewoon.
Piet Plezier
27 maart 2015, 23:15
Krina is leuke en mooie jongedame waarmee ik nog nooit op de kamer mee ben geweest. Soms heb je van die dames waarmee je alleen wat kletst of samen in een bank hangt omdat je dat beide prettig vindt. Het zou zonde zijn dat contact te gaan bezoedelen met allerlei seksuele handelingen. Zo ken ik wel meer dames in LR "waar ik afblijf" "What ever the reason is". Tania is ook zo'n dame. Met haar de kamer opgaan zou meer kapot maken dan dat ik er plezier aan zou beleven. Noem me maar een sentimentele klootzak maar zo is het gewoon.
ik ken dat badslippers.
Die heb ik er ook een paar in GOCH zitten.
En dat ga ik ook niet kapot maken voor een potje sex.
Carlitos
27 maart 2015, 23:46
Alina >>> aanwezig
Is dat de oudere zus van Krina? Ik kan me iets herinneren van een 2 jaar geleden in Planet Happy Garden. Ben ik eens mee op de kamer geweest...
Carlitos
27 maart 2015, 23:52
Met haar de kamer opgaan zou meer kapot maken dan dat ik er plezier aan zou beleven. Noem me maar een sentimentele klootzak maar zo is het gewoon.
Helemaal gelijk Badslippers, als je te vaak naar 1 bepaalde club gaat komt dit voor. Het kan dat ik niet wil, maar ook dat dames gewoon niet willen. Nu heb ik met veel tegenzin toch een kamer met een dame gemaakt, van te voren geen lekker gevoel. In de Kino na een lang serieus gesprek lekker liggen zoenen en toch naar de kamer. Maar laat ik duidelijk zijn, op haar aandringen. Ze vond het fantastisch, het begin vreemd, maar na een uur was ze de meest tevreden partner van ons beiden.
Ik had er spijt van en gaf gelijk aan dat dit niet meer ging gebeuren. Ook niet voor niets.
Nu is ze dus boos en is de sfeer tussen ons gewoon kapot. Dat vind ik wel erg jammer, maar ik hou me de volgende keer aan mijn principe.
Piet Plezier
28 maart 2015, 00:16
Helemaal gelijk Badslippers, als je te vaak naar 1 bepaalde club gaat komt dit voor. Het kan dat ik niet wil, maar ook dat dames gewoon niet willen. Nu heb ik met veel tegenzin toch een kamer met een dame gemaakt, van te voren geen lekker gevoel. In de Kino na een lang serieus gesprek lekker liggen zoenen en toch naar de kamer. Maar laat ik duidelijk zijn, op haar aandringen. Ze vond het fantastisch, het begin vreemd, maar na een uur was ze de meest tevreden partner van ons beiden.
Ik had er spijt van en gaf gelijk aan dat dit niet meer ging gebeuren. Ook niet voor niets.
Nu is ze dus boos en is de sfeer tussen ons gewoon kapot. Dat vind ik wel erg jammer, maar ik hou me de volgende keer aan mijn principe.
de geilheid won het van het verstand.
Ik ben blij dat ik altijd standvastig ben.
Badslippers
28 maart 2015, 16:26
Is dat de oudere zus van Krina?
Ik weet niet zeker of dit ook tot het privacy domein behoort maar ik kan de vraag bevestigend beantwoorden. Is over het algemeen ook wel bekend. Beide zijn leuke dames.
Piet Plezier
28 maart 2015, 16:29
Krina is er vanavond niet.
maar goed dat ik naar GOCH ben gegaan want Natalja is er wel.
Cyruss
23 april 2015, 19:40
En Krina en/of Dominique morgen of zaterdag nog aanwezig? En hoe is verder de line up?
deket
23 april 2015, 23:18
In het jaar 2015 kan je ook nog gewoon bellen hoor. Dan weet je of je favoriete daar is en kan je er eens een verslag over schrijven.
Badslippers
12 februari 2017, 19:24
Vanavond aanwezig
deket
12 februari 2017, 19:42
Die en haar zusje zijn al een hele tijd terug bezig, maar jij mag er toch niet aanzitten van je vlam beste BS.
doe Molaar de groeten en ook aan Anna, Maya en Vanessa, immers, mooie herinneringen aan hun langdurige sessies, dit weekend! En ook nog een andere langharige zwarte schoonheid met prachtige ogen. Ira of Irena of zo, ben vrrgeten, kan iemand me helpen?
molaar
29 april 2017, 21:49
Vandaag gekozen voor de twee zusjes, Allebei topmeiden !!!
Rheinschwimmer
14 mei 2017, 09:55
Sie soll den Livingroom verlassen haben und da nicht mehr arbeiten, ihre Schwester ist mit ihr gegangen. Weiß einer wo sie jetzt tätig sind?
Sie soll den Livingroom verlassen haben und da nicht mehr arbeiten, ihre Schwester ist mit ihr gegangen.
bevestigd door een meid uit LR
Een groot verlies voor LR
Rheinschwimmer
14 mei 2017, 12:30
Da hast du recht Boy69! Ein echter Verlust für den LR
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Rheinschwimmer
14 mei 2017, 13:35
bevestigd door een meid uit LR
Een groot verlies voor LR
Ein großer Verlust für den LR ..... aber eine Bereicherung für den PHG !!!
Mich hat vorhin ein Freund angerufen, das er die beiden, Krina und Schwester Alina gestern im PHG
gesehen hat....... wir werden dann wohl mal wieder ins PHG fahren müssen um sie zu sehen
Nb als een dame een verkast is, dan is de mededeling dat ze vertrokken is voor het forum voldoende, dames komen en gaan nu eenmaal.
De reden waarom is verder niet relevant en is ook iets wat we niet over moeten gaan speculeren.
A statement that a girl has left a club is sufficient for our forum, please let us not speculate about the reason why.
Mentholbear
9 januari 2019, 00:34
ik ken dat badslippers.
Die heb ik er ook een paar in GOCH zitten.
En dat ga ik ook niet kapot maken voor een potje sex.
Jeetje, door Krina op deze hele ouwe post gekomen, maar jonge mentholbear heeft dat mogen meemaken met de Albanese Mandy in 2017...
Maar voor de liefhebbers, Krina zit nu in YY. Vandaag het genoegen gehad om intiemer kennis mee te maken https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21680-Krina-(Roemeense)-ex-LR&p=640539#post640539
pret
9 januari 2019, 06:28
Muhahaha toen ik de titel zag met als poster BS dacht ik: nee dit kan niet waar zijn. BS nam overduidelijk ene Cyrusd op de hak. Tegenwoordig hebben wij goolfy69 welke Cyruss vervangen heeft. :baeh:
Dank BS, jouw topic heeft mij doen lachen in de trein op weg naar mijn werk.
george101
1 maart 2019, 06:08
Cyruss ga toch gewoon carnaval vieren man...Krina’s genoeg hier in Brabant :festeer: