PDA

Volledige versie bekijken : Roxy (Turkse)

sofaking
28 mei 2014, 18:11
Roxy (Turkse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Klit
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:75 euroTijdsduur:15 minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, FT, Beffen, Aftrekken
Extra info:afwerkster

Weldra komt er een recensie. Dit paspoort al gemaakt om te kunnen linken.

sofaking
29 mei 2014, 16:11
Kort na aankomst in YY om 11:00u. werd ik benaderd door Roxy. Ze torende hoog boven me uit, al kwam dat wel grotendeels door haar plateauschoenen. Maar het is toch ook wel een grote dame. Ze sprak Engels dus de voorstelling verliep redelijk vlot. Ze zei gemend Turks-Spaans te zijn, maar dat kan ik niet in het paspoort ingeven. Het was al meer dan een half jaar geleden dat ik nog een club bezocht had en had eens zin om me gewoon op te laten pikken door de eerste de beste dame (vooropgesteld dat haar fysiek niet totaal afstotend was natuurlijk) Na een kort gesprekje, waarop ik wel aangaf dat ik een liefhebber was van oraal plezier gingen we naar de kamer.

Ze had voorgesteld om een uur te nemen, maar dat had ik afgewezen, duidelijk makend dat ik dat nooit afspreek met iemand die ik nog niet ken, maar als er een klik is kunnen we ter plaatse beslissen om voort te doen na dertig minuten.

Op de kamer werd er niet getongzoend. Ook mondkussen werd zo veel mogelijk gemeden. Kusfase dan maar geskipt en zij ging pijpen. Ze vroeg of ik een FT wilde, maar dat leek me op dat moment weggegooid geld. Ze pijpte echter heel lekker en de ballen werden meeverwend. Na slechts een paar minuten moest ik haar al doen stoppen of het zou afgelopen zijn. Dan ben ik haar gaan beffen. Dat was OK. Ze deed wel een beetje mee. Zo raakten we in 69 en ging zij terug pijpen. Dat voelde weer geweldig lekker en ik moest haar weer stoppen en besloot om toch naar de prijs van FT te vragen. 25 €, en dat had ik er wel voor over omdat ze zo lekker pijpte. Zo kon ik zonder zorgen genieten.

En WTF, nadat ik toegehapt had op deze extra tongzoende ze ineens ook. Misschien doet ze het dan ook wel als je een uur neemt. Ik heb verder geen vragen gesteld, maar sommigen houden er blijkbaar een ingewikkelde service-menu op na.
Eigenlijk zei ze niet gewoon dat het 25 € was voor de FT, ze zei letterlijk "25 € and a tip" (lachje). Een echt gold-diggertje dus. :rolleyes:

Ok, dan terug naar het betere pijpwerk. Ze was de eerste van de dag na een redelijk lange onthouding dus er kwam een omvangrijke ontlading. Blijkbaar meer dan ze kon verwerken, want ze liet de sofaprins al los voordat die helemaaal droog stond. :frown:

Dat was het dan. Na een vijftien minuten heb ik haar de normale prijs betaald. Ik vermoed nochtans (maar kan dat uiteraard niet zeker weten) dat deze dame de technieken kent om heel goede seks te laten beleven, maar dat ze die lade alleen maar open zal trekken voor een serieuze meerprijs.
Wat "gewone" service betreft dus zwaar ondermaats en herhalingsgevaar = nul.