PDA

Volledige versie bekijken : Teledoc 69: Liefde Seks Senior



Badslippers
26 mei 2014, 19:36
Zit net naar een docu te kijken op 2. Oudjes lullen over seks op hoge leeftijd. Net zo'n ouwe homo van 83: "Lekker op mijn vriend zijn trompet retteketet". Zo dadelijk gaat de 84-jarige Jeanne een vibrator kopen. Ha ha, er is nog hoop.

gignnl
26 mei 2014, 19:40
Ach toen mijn vader op 77 jarige leeftijd (tijdelijk) in een verpleeghuis terechtkwam heeft hij zich er kostelijk vermaakt.Hij was enige nog functionerende haan op een afdeling met grotendeels kippen en viel erg in de belangstelling,kon m er amper wegkrijgen destijds.Misschien een idee voor :freu:later

Badslippers
26 mei 2014, 20:14
Gadver, die 2 flikkers gaan Live aan de gang. Ik ga effe koffiezetten. Brrrrrr

Red Devil
27 mei 2014, 09:05
Gadver, die 2 flikkers gaan Live aan de gang. Ik ga effe koffiezetten. Brrrrrr
En zeker wel geilen op twee vrijende lesbo's?

Badslippers
27 mei 2014, 10:16
En zeker wel geilen op twee vrijende lesbo's?
Jazeker, in "LR" staat blonde Cindy (of is het Sandy) weleens uitgebreid te muilen met een "Chick" dat is een geil gezicht. Een lesbo act kan me zeker warm krijgen zoalng het geen 80 jarigen zijn. Hoewel, opa Dalton kan ik rustig aanschouwen als hij in de bank met een geil Roemeentje ligt te flikflooien.

Red Devil
27 mei 2014, 10:40
Jazeker, in "LR" staat blonde Cindy (of is het Sandy) weleens uitgebreid te muilen met een "Chick" dat is een geil gezicht. Een lesbo act kan me zeker warm krijgen zoalng het geen 80 jarigen zijn. Hoewel, opa Dalton kan ik rustig aanschouwen als hij in de bank met een geil Roemeentje ligt te flikflooien.
"Opa" Dalton is dus een 80-jarige lesbo? :confused::confused::confused:

:teuflisch: