Volledige versie bekijken : Topicverslaving!
Bluebear
18 mei 2014, 16:08
Misschien hebben meer ijsberen er last van dat ze verslaafd zijn aan een bepaald topic of gewoon allemaal. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik persoonlijk in de berichten van vandaag alles gezien moet hebben. Elke topicregel moet bij mij lichtblauw zijn, anders rust ik niet. Bang dat ik wat gemist heb. Zelfs de tombola's.
Dit wil nu ook weer niet zeggen dat ik alles pertinent doorlees, maar even summier er overheen kijken overkomt mij wel.
Ik vroeg me af of er meer ijsberen met dit fenomeen kampen of dat ik de "enigste" ben.
De admins lezen sowiezo alles wel na denk ik zo, om de orde te bewaren. Ik ben benieuwd of er meer nieuwsgierige aagjes zijn. :wink: :biggrin:
7449
Picasso 1
18 mei 2014, 16:39
Valt wel mee, er zijn topics die mijn nieuwsgierigheid niet wekken, zoals bijvoorbeeld deze.
Willem2
18 mei 2014, 16:48
Valt wel mee, er zijn topics die mijn nieuwsgierigheid niet wekken, zoals bijvoorbeeld deze.
Dus niet :) ;)
Bluebear
18 mei 2014, 16:48
:mad: :angryfire: :mad_6: :asshole: :thefinger: :wand: :ranting2: :tongue: :biggrin:
7451
pistoleeke
18 mei 2014, 16:49
Ja, moet ook elke dag effe checken of er iets geil te lezen valt.
Maar alles van alle topics lees ik niet want er staat ook veel onzin bij hé.
Trouwens nogmaals bedankt voor dat vrijkaartje van Sixsens, leuke avond gehad!
Pietjepik
18 mei 2014, 16:58
ik lees selectief, plaats dan ook slechts selectief en doelbewust bijdragen, uitsluitend als die bij een lopend thema passen waar naar mijn mening dan nieuwe richting aan gegeven mag/moet worden :smoke:
meestal lees ik over PHG want daar hang ik toch het meeste rond. Ervaringen van anderen met meiden met wie ik eerder was lees ik ook altijd graag om te zien of mijn indruk van een bewuste dame ook door anderen zo ontvangen is.
ketserr
18 mei 2014, 17:14
Misschien hebben meer ijsberen er last van dat ze verslaafd zijn aan een bepaald topic of gewoon allemaal. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik persoonlijk in de berichten van vandaag alles gezien moet hebben. Elke topicregel moet bij mij lichtblauw zijn, anders rust ik niet. Bang dat ik wat gemist heb. Zelfs de tombola's.
Dit wil nu ook weer niet zeggen dat ik alles pertinent doorlees, maar even summier er overheen kijken overkomt mij wel.
Ik vroeg me af of er meer ijsberen met dit fenomeen kampen of dat ik de "enigste" ben.
De admins lezen sowiezo alles wel na denk ik zo, om de orde te bewaren. Ik ben benieuwd of er meer nieuwsgierige aagjes zijn. :wink: :biggrin:
ONDERAAN HET FORUM STAAT; MARKEER FORUM ALS GELEZEN
KLIK HIER GEWOON OP EN ALLES IS LICHTBLAUW
EN DIE ADMINS? DIE LEZEN ECHT NIET ALLES.
Bluebear
18 mei 2014, 17:24
ONDERAAN HET FORUM STAAT; MARKEER FORUM ALS GELEZEN
KLIK HIER GEWOON OP EN ALLES IS LICHTBLAUW
EN DIE ADMINS? DIE LEZEN ECHT NIET ALLES.
Ja, maar Ketserr, ik ben zo godverdommes nieuwsgierig!! I want to know everything. :smoke:
7452
Goedemorgenallemaal
18 mei 2014, 17:40
nou de geregelde lezer weet dat ik nog al gek ben op het wielrendraadje
Goedemorgenallemaal
18 mei 2014, 17:40
Ja, maar Ketserr, ik ben zo godverdommes nieuwsgierig!!
je vrouwelijke kant
sofaking
18 mei 2014, 17:52
Al eens overwogen om bij de NSA te solliciteren voor een job ?
ketserr
18 mei 2014, 17:59
Al eens overwogen om bij de NSA te solliciteren voor een job ?
Ja, word een modje.