Inloggen

Volledige versie bekijken : FKK-Oceans: verwachtingen en commentaar.

Pagina's : [1] 2

Ascari
16 mei 2014, 22:48
Volgens berichten op FC wordt er op een industriegebied in Düsseldorf (Oberhausener Straße) een reclamebus(je) gesignaleerd (van Freude39) pal een voor gebouw wat in aanbouw is. Naar verluid zou hier dan een nieuwe "filiaal" geopend moeten worden. Vorige week was ik toevallig in de buurt en ben ik even poolshoogte gaan nemen. Ik kwam uit bij een gebouw met 3 etages wat in aanbouw was. Het gebouw heeft veel kleine raampjes en er is voldoende parkeergelegenheid. Het ligt op een goede locatie vlakbij de snelweg op een uithoek van het industriegebied. De reclamebus van Freude was er niet maar ik kan me goed voorstellen dat dit een nieuwe club in aanbouw is.

boo
17 mei 2014, 00:53
Wat een goed bericht !

Admin
17 mei 2014, 14:20
Al in 2011 is een vergunning afgegeven voor een fkk-saunaclub aan de Oberhausener str. Zie ook:
http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/stadtteile/widerstand-gegen-bordell-plaene-aid-1.1316820

Dat op die locatie een nieuwe fkk-saunaclub komt lijkt niet onwaarschijnlijk. Wat echter niet waarschijnlijk is dat dit een voortzetting zou zijn van het oude Freude.
Het "oude Freude" althans de naam is nu verplaatst naar Herne.

Ascari
17 mei 2014, 23:53
Het "oude Freude" althans de naam is nu verplaatst naar Herne.

Dit zou volgens de communicatie op de Freude website slecht tijdelijk zijn. Aangezien ze een "verbouwing" van plan waren. Zoals algemeen bekend is er van deze verbouwing niets terecht gekomen (naar verluid wil de nieuwe eigenaar van het Freude39 pand niets te maken hebben met een seksclub). Een verhuizing naar Düsseldorf naar een nieuw pand lijkt mij dus een logische keuze.

Admin
18 mei 2014, 00:18
De naam freude39 is inmiddels al door het voormalige salome overgenomen. Zie ook de website:

HERNE
FKK & SAUNA CLUB // FREUDE 39
(ehemals FKK SALOME)

BOCHUM
FKK & SAUNA CLUB // FREUDE 39
(umgezogen nach Herne)

Voor de rest blijft het wat speculeren behalve dat er in Düsseldorf bij het vliegveld waarschijnlijk weer een club bij zal komen waarvoor de bouwaanvraag al voor 2011 is ingediend.

Het is duidelijk dat de heimwee naar het oude freude bij velen groot is :tongue:, maar ga er maar vanuit dat deze nieuwe club geen lijntje heeft lopen met het oude freude wat je daar ook onder wilt verstaan.
We wachten het allemaal eens rustig af! De tijd zal het leren. Wordt in de toekomst duidelijk hoe het zich verder gaat ontwikkelen melden we dat hier uiteraard. Voor de fans van Freude39 hoop ik dat hun wens waarheid wordt!

Willi69
18 mei 2014, 02:11
Der Club wird "Ocean" heißen, könnte aber auch die Filiale eines anderen Clubs (nicht Freude39) sein. ;)

laplagne
18 mei 2014, 07:05
Zou goed nieuws zijn zo vlak bij vliegveld Dusseldorf waar ik nog wel eens gebruik maak. En dan thuis zeggen 'ik ga vroeg weg want ik wil op tijd op het vliegveld zijn...' of 'sorry dat ik zo laat thuis ben maar mijn koffer was bij de douane zoek...'

MiniME
18 mei 2014, 08:39
Zou goed nieuws zijn zo vlak bij vliegveld Dusseldorf waar ik nog wel eens gebruik maak. En dan thuis zeggen 'ik ga vroeg weg want ik wil op tijd op het vliegveld zijn...' of 'sorry dat ik zo laat thuis ben maar mijn koffer was bij de douane zoek...'

Dit argument kun je nu ook al prima gebruiken voor Haus Panthera: op 8 minuten rijden van de terminal.

Breezahlover
18 mei 2014, 10:47
Vorige week deze smoes nog gebruikt om even langs Heaven Seven te rijden :-)
Is slechts 16 minuten verwijderd van de Terminal. Wat was ik ineens op tijd zeg! Wel 4 uur te vroeg!

Big30
18 mei 2014, 12:31
Der Club wird "Ocean" heißen, könnte aber auch die Filiale eines anderen Clubs (nicht Freude39) sein. ;)
Nu maar hopen dat mocht tzt de Ocean open zal gaan deze niet al te veel Sharks aan zal trekken :tongue:.

Zou volgens onbevestigde berichten een hele grote FKK worden, we gaan het maar eens afwachten.

Picasso 1
18 mei 2014, 13:26
Wat een goed bericht !

Nog een club erbij betekent dat de line-up kwaliteit van alle clubs verder verwatert. Een goed bericht zou zijn wanneer een aantal clubs de poorten zouden gaan sluiten.

momentum
18 mei 2014, 14:06
Nog een club erbij betekent dat de line-up kwaliteit van alle clubs verder verwatert. Een goed bericht zou zijn wanneer een aantal clubs de poorten zouden gaan sluiten.

of het betekent meer concurrentie, en dat de clubs meer moeite moeten doen om klanten binnen te halen waardoor het niveau van de clubs omhoog gaat

Picasso 1
18 mei 2014, 14:15
of het betekent meer concurrentie, en dat de clubs meer moeite moeten doen om klanten binnen te halen waardoor het niveau van de clubs omhoog gaat

Het niveau van de clubs gaat omhoog, het gemiddeld niveau van de dames gaat tegelijkertijd omlaag.
Ergens houdt het op en dan kunnen clubs nog maar enkel (in verbouwingen verpakte) lucht verkopen.

Znipper
18 mei 2014, 14:38
Het niveau van de clubs gaat omhoog, het gemiddeld niveau van de dames gaat tegelijkertijd omlaag.
Ergens houdt het op en dan kunnen clubs nog maar enkel (in verbouwingen verpakte) lucht verkopen.

De vraag is wanneer het 'ergens' punt bereikt is.

Wellicht ligt dit nog 1000 clubs van ons verwijderd.

Costana
18 mei 2014, 15:41

De ervaring geeft echter een ander beeld.
Clubs komen bij, serviceniveau gaat omlaag !

Ik merk dit en de doorwinterde beren bevestigen dit.
Dus dat er maar een paar clubs sluiten.

Willi69
18 mei 2014, 15:47
Aber welche? :confused: Alle Clubs mit den Anfangsbuchstaben A - O? :biggrin:

Costana
18 mei 2014, 20:14
Aber welche? :confused: Alle Clubs mit den Anfangsbuchstaben A - O? :biggrin:

I say nothing :)

Breezahlover
18 mei 2014, 20:18
Afgelopen week hoorde ik bij Heaven Seven dat er de komende twee jaar ook een stevige verbouwing op stapel staat. Heb de plannen mogen inzien.
Er komen een tiental extra kamers bij, met name aan de achterzijde van het pand. Daar komen ook nieuwe douches, sauna en een skylounge waarin de beren rustig kunnen uitrusten. De verbouwing zal in stappen worden gedaan en zal zo'n twee jaar duren.
En dat allemaal in de regio Düsseldorf.....

Znipper
18 mei 2014, 20:19
De ervaring geeft echter een ander beeld.
Clubs komen bij, serviceniveau gaat omlaag !

Ik merk dit en de doorwinterde beren bevestigen dit.

In mijn boekje betekent meer aanbod -> lagere prijzen
Dus meer clubs -> prima

Hoeveel clubs moeten sluiten voor jouw gewenste niveau is gehaald?

Willi69
18 mei 2014, 20:33
Dus meer clubs -> prima
In Deutschland gibt es 2 Sprichworte:

"Konkurrenz belebt das Geschäft." http://www.kneller-gifs.de/bilder/h/haken38.gif

und

"Viele Köche verderben den Brei." http://www.kneller-gifs.de/bilder/a/aufzaehlsymbol_rot08.gif

Irgendwann ist eine Grenze erreicht, da macht es keinen Sinn mehr. :nee: Wird die Champions League spannender dadurch, dass auch Clubs aus Kasachstan und Armenien teilnehmen dürfen? :rolleyes:

Costana
18 mei 2014, 20:47
Dus meer clubs -> prima

Hoeveel clubs moeten sluiten voor jouw gewenste niveau is gehaald?

Ga jij wel ooit on the field ?
Laatste jaren heb ik enkel maar prijsverhogingen gezien hoor... Ondanks dat er clubs bijgekomen zijn.
En als de kostprijs je enige bekommernis is, zou ik toch andere mogelijkheden zoeken hoor.

Zoals ik eerder zei, ik spreek mij niet uit welke clubs moeten sluiten.
Enkel het volgende:
meer clubs --> de goede dames meer gespreid --> procentueel gezien meer baggerdames in elke club --> meer kans op een baggersessie.
Denk niet dat iemand daar op wacht...

sofaking
18 mei 2014, 21:29

Wat zou het effect op kamerwachttijden zijn ?

Picasso 1
18 mei 2014, 21:51
Wat zou het effect op kamerwachttijden zijn ?

Meer klanten op de nu minder drukke dagen. Kwestie van geen kamerwachttijden laten oplopen maar dameswachtlijsten. ;)

Znipper
19 mei 2014, 00:10
Ga jij wel ooit on the field ? Twee wekelijks
Laatste jaren heb ik enkel maar prijsverhogingen gezien hoor... Ondanks dat er clubs bijgekomen zijn. Logisch ... heet inflatie. Wellicht dat de prijzen wel veel harder gestegen zouden zijn indien deze nieuwe clubs er niet bijgekomen waren. Niemand die het weet ...
En als de kostprijs je enige bekommernis is, zou ik toch andere mogelijkheden zoeken hoor. Nee ik zoek nieuwe snuitjes. En met meer aanbod is de kans op nieuwe snuitjes groter :)

Zoals ik eerder zei, ik spreek mij niet uit welke clubs moeten sluiten.
Enkel het volgende:
meer clubs --> de goede dames meer gespreid --> procentueel gezien meer baggerdames in elke club --> meer kans op een baggersessie.
Denk niet dat iemand daar op wacht...

Dan is, jouw redenatie volgend:

Minder clubs --> goede dames gecentreerd --> procentueel gezien alleen maar toppers in een club --> 100% kans op een super sessie.

Mijn oplossing voor jou is dan om alle clubs, op 1 na, op te doeken ... waarschijnlijk betaal je 1000 euro per uur ... maar je bent verzekert van een goede sessie :):)

Admin
19 mei 2014, 13:33

Wat boo bedoelt is dat hij het een goed bericht zou vinden wanneer deze club een voortzetting zou zijn van het "oude freude". Maar dat zal niet zo zijn. Het oude freude wordt nu voortgezet in Herne, voorzover je iets als het typische oude freude al ergens anders voort kan zetten.
Al zou je welke club dan ook nu freude gaan noemen, het typische freude gevoel is verbonden met de oude locatie, de sfeer, de dames, de entourage. Dat krijg je alleen op de oude locatie terug als men daar echt gaat renoveren en dat niet al te lang duurt. De kans daarop lijkt niet al te groot.
Ik wil overigens zeker niet uitsluiten dat op de een of andere manier het huidige freude een belang zou hebben in deze nieuwe club. Maar zeker in dit stadium blijft dat toch vooral speculeren. Meer dan dat waarschijnlijk een nieuwe club gaat openen weten we nu niet. Maar ook dat moeten we eerst nog maar eens afwachten.

De opening van clubs gaat vaker niet dan wel volgens planning ... .

Costana
19 mei 2014, 17:36
Dan is, jouw redenatie volgend:

Minder clubs --> goede dames gecentreerd --> procentueel gezien alleen maar toppers in een club --> 100% kans op een super sessie.

Mijn oplossing voor jou is dan om alle clubs, op 1 na, op te doeken ... waarschijnlijk betaal je 1000 euro per uur ... maar je bent verzekert van een goede sessie :):)

Nu spreek je jezelf tegen: jij beweerde meer clubs --> goedkopere prijzen nu zeg je zelf dat het met inflatie te maken heeft. Dus je eerste redenering haal je zelf onderuit....

De tijd dat er minder clubs waren, werden er genoeg nieuwe snuitjes aangevoerd, niets dat zichzelf zoveel verplaatst als een hoer.

Over "mijn redenering"
Minder clubs --> kunnen de goede dames zich minder verspreiden --> procentueel hogere kans om een topper te strikken, maar bagger zal er altijd zijn --> grotere kans op goede sessie.

Uw monopolie-oplossing raakt kant noch wal, dus ga maar effe naar de gevangenis zonder langs start voorbij te komen.

Znipper
19 mei 2014, 18:53
Nu spreek je jezelf tegen: jij beweerde meer clubs --> goedkopere prijzen nu zeg je zelf dat het met inflatie te maken heeft. Dus je eerste redenering haal je zelf onderuit....

De tijd dat er minder clubs waren, werden er genoeg nieuwe snuitjes aangevoerd, niets dat zichzelf zoveel verplaatst als een hoer.

Over "mijn redenering"
Minder clubs --> kunnen de goede dames zich minder verspreiden --> procentueel hogere kans om een topper te strikken, maar bagger zal er altijd zijn --> grotere kans op goede sessie.

Uw monopolie-oplossing raakt kant noch wal, dus ga maar effe naar de gevangenis zonder langs start voorbij te komen.

Neen.

Ik zeg dat er een relatie is tussen vraag en aanbod. Minder aanbod -> zelfde vraag = hogere prijs. Meer aanbod -> zelfde vraag = lagere prijs.

Daarnaast bestaat er een fenomeen wat inflatie heet. Dit heeft invloed op de prijzen om ons heen ... zelfs bij jou ...

frits10
25 mei 2014, 22:16
Dat ze GT prevaleert boven Freude, is op zichzelf begrijpelijk. In GT zijn voor haar veel meer potentiële klanten, het is er drukker, er zijn meer zakenmannen die ook echt wat te besteden hebben. De klanten in Herne zijn overdag toch veel 60+-ers (of 70+-ers) en 's avonds zijn er nogal veel Turkse gasten, waarover ik de dames vrijwel uitsluitend negatief hoor praten. Veel dames in Herne wachten volgens mij de dag af dat de renovatie van de Freude-vestiging in Bochum klaar is. Ze gaan dan graag weer terug naar hun oude stek in Bochum.

Big30
26 mei 2014, 23:16
nb bovenstaande 2 berichten, kopy uit dame topic.

Volgens mij geldt mbt het "oude Freude" nog steeds dat er geen renovatie activiteiten te bespeuren zijn.
Blijft uiteraard de hoop voor de vele Freude fans, dat op de een of andere manier de nieuwe club waar in dit topic sprake van is er een lijntje met het "oude Freude" zal bestaan :wink:.

Willi69
18 juni 2014, 12:04
Neues aus Düsseldorf: ;)

=> Wollersheim eröffnet neuen Luxus-Puff (http://www.bild.de/regional/duesseldorf/bert-wollersheim/baut-luxus-puff-36365894.bild.html) (BILD)
=> Anwohner verärgert über geplantes Bordell in Rath (http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/duesseldorf-bert-wollersheim-plant-neues-bordell-aid-1.4321877) (Rheinische Post)
=> Neuer Großpuff ohne Baugenehmigung? (http://www.express.de/duesseldorf/wollersheims-neuer-job-in-gefahr--neuer-grosspuff-ohne-baugenehmigung-,2858,27523688.html) (Express)

Willi69
23 juni 2014, 12:57
Jetzt auch im Fernsehen (gleich der erste Beitrag): ;)

=> http://www1.wdr.de/mediathek/video/sendungen/lokalzeit/lokalzeit-aus-duesseldorf/videolokalzeitausduesseldorf820.html

Admin
23 juni 2014, 13:21
Jetzt auch im Fernsehen (gleich der erste Beitrag): ;)
Deze cult figuur uit het milieu, Berti Wollersheim (er liepen een aantal rechtszaken tegen hem maar tot vervolging is het niet gekomen en hij is weer op vrije voeten) is waarschijnlijk niet meer dan een uithangbord/stroman/Aushängeschild om veel aandacht te genereren voor deze club. Een slimme marketing truc. Hij is zeker niet de investeerder achter het project waar een bedrag van 10 Miljoen wordt genoemd wat in de club gestoken is.
Oppervlakte 4000m2 is bepaald niet gering, groter dan welke club in NRW dan ook. Plan is om in September open te gaan en op drukke dagen is sprake van maar liefst 200 dames. Met de vergunningen lijkt ondanks bezwaar van omwonenden geen probleem te zijn. Gelet op de uitstraling etc. zal dit dus niet Freude 2 worden.

Willi69
23 juni 2014, 13:38
Deze cult figuur uit het milieu, Berti Wollersheim is waarschijnlijk niet meer dan een uithangbord/stroman/Aushängeschild om veel aandacht te genereren voor deze club.
Bert Wollersheim (http://de.wikipedia.org/wiki/Bert_Wollersheim) ist nach der Pleite seiner Edelpuffs auf der Rethelstraße in Düsseldorf selbst fast pleite umd ganz sicher nicht ein Groß-Investor. :rolleyes: Ich würde ihn gerne mal kennenlernen, soll nämlich ein sehr netter Kerl sein, trotz seines Äußeren. :) Noch interessanter ist seine Frau Sophia, wegen ihres Äußeren - auf jeden Fall Megaboob-kompatibel: :tongue:

http://www.nightmare-horrormovies.de/Poster/Sophia-Vegas-Wollersheim-bild-2.jpg

licky luke
30 juni 2014, 18:40
Vandaag van een dame uit het voormalige Freude 39 bevestiging gekregen dat club Oceans (van eigenaar Freude 39 die zij schijnbaar kent als ik het goed begrepen heb) in september moet gaan openen. Moet nogal wat gaan worden volgens haar, want ze gaat er meteen na de start heen verhuizen (zakelijk gezien dan)...

Ze heeft me behoorlijk nieuwsgierig gemaakt met haar verhalen...

Costana
30 juni 2014, 19:45
Neen.

Ik zeg dat er een relatie is tussen vraag en aanbod. Minder aanbod -> zelfde vraag = hogere prijs. Meer aanbod -> zelfde vraag = lagere prijs.

Daarnaast bestaat er een fenomeen wat inflatie heet. Dit heeft invloed op de prijzen om ons heen ... zelfs bij jou ...

Zo werk het niet in de p6 jongen.. net zoals, de normale economische regels, in elke zwarte/grijze economie niet steeds correct werken.
Wat jij uitlegt krijgt elke knul op 12 jarige leeftijd uitgelegd in zijn eerste les economie én het is nog correct ook.

Ondanks er meer aanbod is, lijkt het aanbod van 'kwalitatief hoogstaande' dames te stagneren, zelfs te dalen rekening houdend met eigen ervaringen en andere veelplegers die al jaren meedraaien.
Als die ook nog eens meer 'eilanden' aangereikt krijgen om P. Anderson na te bootsen dan is de kans om op één van de vele eilandjes een lokale Vesuvius te ontdekken kleiner ondanks het groter aanbod.

Vooral veel theorie leren en de praktijk(servaringen) naast je neerleggen... Zo zal je er komen in het leven...

hitman
10 juli 2014, 20:13
http://www.fkkocean.de/

Ben er zaterdag eens langsgereden, 3 minuten van afslag 21 (D-Rath) aan de A52, en dan voorbij de Ijsbaan links richting de JVA.

Een enorm gebouw op een groot terrein, als het klaar is met +100 parkeerplaatsen. Frontbreedte 35 a 40 meter en plm 60 a 70 meter diep.
Drie verdiepingen waar oa 50 kamers gerealiseerd worden. Volgens een artikel in Bild komen er plm 200 DVP werken en plm 100 andere medewerkers.

http://i61.tinypic.com/2crahk1.jpg

September is de verwachte opening.

Brad Clitt
10 juli 2014, 21:26
Het wordt nog druk in Ratingen, nu al Panthera en de Termingirls en over een tijdje die tempel van genot.
Tot 200 DVP's, denk dat er dan busreizen voor ijsberen georganiseerd kunnen worden.
Als ik een beetje doorrij ben ik er binnen 45 minuten, joepie !!!

Sjeufke
10 juli 2014, 21:32
200 DVP's, is er wel genoeg klandizie voor zo'n club? Als ik lees hoe droevig het gesteld is met bezoekers in de diverse clubs (zeker op werkdagen), zou je kunnen concluderen dat vraag en aanbod nu al scheef is gegroeid. Night Tower, nog niet zo lang geleden geopend, heeft het schijnbaar niet gered, is al weer gesloten. Wanneer gaat deze club open?

Sjeufke
10 juli 2014, 21:49
Klandizie genoeg, de JVA (gevangenis) ligt er toch naast...

Ik zie het al gebeuren......mannen met ketting en loden bal aan een been. Snel ff van positie wisselen :biggrin:

Willi69
10 juli 2014, 21:50
Het wordt nog druk in Ratingen, nu al Panthera en de Termingirls en over een tijdje die tempel van genot.
Düsseldorf-Rath ist nicht Ratingen. ;)

Wanneer gaat deze club open?
Ich habe irgendwo etwas von September gelesen - aber ob der Zeitplan nach den vielen Protesten zu halten ist, weiß ich nicht. :rolleyes:

Brad Clitt
10 juli 2014, 21:59
Zumindest sind die 3 Anfangsbuchstaben dieselben, aber ist doch nur ein Katzensprung.

Willi69
10 juli 2014, 23:00
Wordt misschien wel m'n stamclub...
Es wundert mich, dass noch niemand nach einer Tombola gefragt hat. ;)

licky luke
11 juli 2014, 07:57
200 DVP's, is er wel genoeg klandizie voor zo'n club? Als ik lees hoe droevig het gesteld is met bezoekers in de diverse clubs (zeker op werkdagen), zou je kunnen concluderen dat vraag en aanbod nu al scheef is gegroeid. Night Tower, nog niet zo lang geleden geopend, heeft het schijnbaar niet gered, is al weer gesloten.

Ik heb al uit berouwbare bron (van een dvp, tja, tot zover betrouwbaar) gehoord dat zij en (volgens haar) flink wat collegaatjes staan te popelen om naar Oceans te verkassen. De verwachtingen zijn blijkbaar hoog gespannen bij de dames...

Zo te lezen ook bij de heren, dus bij en na de opening zou het er wel eens druk kunnen worden... of dat zo blijft is natuurlijk onduidelijk.

Het zou wel goed zijn voor de concurrentie met de overige clubs in/om Düsseldorf en omstreken, wie weet wat het effect daarvan is...

Enne, ja, Willy69 heeft een punt: komt er ook een TOMBOLA?
Zo ja, dan schrijf ik me bij deze alvast in!
Iemand moet het toch doen...

Hobbele
11 juli 2014, 17:45
Heb afgelopen Zaterdag op de Vulkan ook enkele Duitsers gesproken die waren wezen kijken bij het terrein waarop de nieuwe Saunaclub Oceans ontstaat. Zij waren diep onder de indruk van de grootte van het gebouw.
Ik denk dat deze club een topper gaat worden. Een nieuwe dimensie in saunaclubland. 5000 m2....dat is echt enorm als je nagaat dat Magnum "maar" 3000 m2 meet en dat al echt enorm is!!

3 minuten van afslag 21 (D-Rath) aan de A52, en dan voorbij de Ijsbaan links richting de JVA.

Bedoel je niet de A44 ipv. de A52? Saunaclub Oceans ligt toch aan de Oberhausener Strasse in Düsseldorf-Rath?

Big30
11 juli 2014, 18:31
Bedoel je niet de A44 ipv. de A52? Saunaclub Oceans ligt toch aan de Oberhausener Strasse in Düsseldorf-Rath?
Ja adres klopt nr 17, ligt bijna aan de A44 net voorbij het punt waar de 44 onder de 52 doorgaat. Maar je neemt dan waarschijnlijk de afslag van de A52 en komt dan voorbij de ISS Dome. Zie google maps.

Hobbele
11 juli 2014, 18:47
Ahhh.....ik zie het al. Vanuit de A52 kom je dan op de Theodorstrasse.
Vanuit Duisburg komend dus beter de A52 nemen bij Breitscheid. Dan kom je inderdaad op een klein stukje weg na over een industrieterrein bijna voor de deur uit.
We zullen het gaan beleven vanaf september. Ik in ieder geval verheug me zeer op deze nieuwe club!!:rolleyes:

.357 magnum
11 juli 2014, 19:29
Maar wat als ze €80 entree vragen?

pistoleeke
11 juli 2014, 20:09
Voor wat, hoort wat...!

seksenfun
11 juli 2014, 20:17
Ik hoor het nog steeds hardop zeggen, toen Planet Eden opende. We zullen GT, LR, PHG en VV (en al de nog kleinere in de dichte en minder-dichte buurt) eens laten leeglopen. Nu is er in die grote omgeving maar één club die altijd zo goed als leeg is: Planet Eden.
(Magnum, nog zo'n megagrote club, die bijvoorbeeld op een maandagnamiddag gevuld is met een vijftiental dames.) :smoke:

luminous
11 juli 2014, 20:42
200 DVP's, is er wel genoeg klandizie voor zo'n club? Als ik lees hoe droevig het gesteld is met bezoekers in de diverse clubs (zeker op werkdagen), zou je kunnen concluderen dat vraag en aanbod nu al scheef is gegroeid. Night Tower, nog niet zo lang geleden geopend, heeft het schijnbaar niet gered, is al weer gesloten. Wanneer gaat deze club open?

Nu we het hier over nieuwe clubs hebben. Heeft er iemand iets gehoord wanneer de nieuwe club in Waldbröl golden door zijn deuren opend.
:flatto-bye::flatto-bye::t1566::t1566::t1566::t1562::t1520::t1520:

Willi69
11 juli 2014, 20:43
Maar wat als ze €80 entree vragen?
Dann wird der Club nichts ans Laufen kommen. :rolleyes: Ein Club dieser Größe braucht schließlich sehr viele Gäste... :eek:

Iamlonely
11 juli 2014, 20:52
Ik vind het interresant en ga zeker een inspectieronde maken. De 7000m2 van fun palast bevallen me ook altijd prima en ben wel toe aan iets nieuws! :-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Hobbele
11 juli 2014, 21:19
Magnum, nog zo'n megagrote club, die bijvoorbeeld op een maandagnamiddag gevuld is met een vijftiental dames.

Kan ik niet onderschrijven.
Was er bijna 3 weken terug een keer op een maandagmiddag maar er waren zeker meer dan een vijftiental dames aanwezig. Eerder een stuk of 30 waarvan zeker 20 erg mooie dames. Na 19 uur kwamen er nog zo'n 25 a 30 dames bij. En dat op een maandagavond waarop Nederland op het WK een belangrijke wedstrijd speelde.

De 7000m2 van fun palast bevallen me ook altijd prima en ben wel toe aan iets nieuws! :-)

Jammer dat deze club helemaal in Wenen ligt. Zag net de website en ziet er super uit. Voor mij geldt, hoe groter de club des te beter. Ik heb een hekel aan dat benauwde:huch: in de kleinere clubs.

hitman
12 juli 2014, 15:25
Nog een foto van boven
http://i61.tinypic.com/qpqa3b.jpg

Hobbele
25 juli 2014, 12:37
Vanavond zal er in Duitsland op RTL Explosiv een reportage over de nieuwe mega club Oceans worden uitgezonden......
Ik ben benieuwd!!

Willi69
25 juli 2014, 14:08
Vanavond zal er in Duitsland op RTL Explosiv een reportage over de nieuwe mega club Oceans worden uitgezonden.
Darf ich fragen, woher Deine Informationen stammen? :confused: Ich finde nichts dazu. :rolleyes:

Hobbele
1 augustus 2014, 13:26
Hier even een linkje van de uitzending van RTL Explosiv met de bijdrage over de nieuwe mega club van Bert Wollersheim "Oceans".
De bijdrage is te zien ongeveer in het midden van de uitzending van deze RTL-Explosiv.

http://rtl-now.rtl.de/explosiv/thema-ua-wollersheim.php?container_id=171768&player=1&season=0

Bert Wollersheim schijnt met de overheidsinstanties problemen te hebben vanwege het feit dat er geen officiele vergunnng zou zijn verleend voor het inrichten van het buitengebeuren van de nieuwe club met oa. een heli. Peanuts want de club wordt gewoon medio september geopend want voor de bouw van de club is wel officieel een vergunning verleend. In de video is al goed te zien wat voor een mega tent deze club gaat worden.
Hier ontstaat duidelijk iets speciaals dat nog niet vaak is vertoond in saunaclub-land.
Een chique en mega groot droomparadijs!

Hobbele
4 augustus 2014, 18:47
8227

Der FKK-Club "Oceans" soll fünf Saunen, eine Salzgrotte, Massageräume, ein beheiztes Schwimmbecken haben und eine Wasserlandschaft, in der sogar ein Hubschrauber Platz haben soll, bekommen. Angeblich steht ein Sterne-Koch am Herd des Restaurants.

Dat gaat serieus wat worden daar in september!:freu:

Hobbele
7 augustus 2014, 19:49
8232

Nog even Berti voor z'n nieuwe cluppie!!:biggrin:

Zoals de zaken er nu voorstaan zal de nieuwe club "Oceans" eind september worden geopend!:freu:
Men ligt momenteel nog een beetje in de clinch met de "officiele" instanties over het buitengebeuren van de club. Voor dit buitengebeuren dat ondermeer zal gaan betaan uit een "helikopter-bar" en "sex-jacht" was men schijnbaar "vergeten" een bouwvergunning aan te vragen:gruebel:. De bouw en inrichting van het binnen-gebeuren waarvan de papieren wel in orde zijn verloopt echter volledig volgens plan en zal dus, zoals het er nu voorstaat, eind september feestelijk:sekt: worden geopend!!

Hobbele
13 augustus 2014, 17:45
Wollersheim möchte eine Sozialarbeiterin einstellen

De nieuwe saunaclub FKK-Oceans krijgt zelfs een maatschappelijk medewerkerster die de 200 daar werkende dames bij eventuele problemen gaat helpen!
Dat vind ik klasse!

http://www.wz-newsline.de/lokales/duesseldorf/neues-bordell-schlaegt-hohe-wellen-1.1712169

Brad Clitt
13 augustus 2014, 18:51
Ik neem aan dat de dames dan ook gebruik mogen/moeten maken van gratis medische onderzoeken willen ze het meteen goed doen. En eventueel ook beren, maar dan natuurlijk niet gratis. Zou denk ik veel dames én beren over de streep trekken, want hoewel ik mijn saunaclub-debuut achter de rug heb, heb ik toch af en toe mijn bedenkingen bij de gang van zaken in zo'n club. Maar ja, een SOA ligt overal en altijd op de loer.

seksenfun
13 augustus 2014, 21:09
Met het openbaar vervoer alvast makkelijk te bereiken. Tram 712 tot halte D. Oberrath. Dan 15' stappen. Zelfde halte rijdt in het weekend ook heel de nacht een nachtbus. Er stopt ook sporadisch een bus op vijf minuten van de toekomstige club: bus 757 (enkel in de week).

http://www.rheinbahn.de/fahrplan/Seiten/aushangfahrplan.aspx :smoke:

seksenfun
14 augustus 2014, 18:36
Met het openbaar vervoer alvast makkelijk te bereiken. Tram 712 tot halte D. Oberrath. Dan 15' stappen. Zelfde halte rijdt in het weekend ook heel de nacht een nachtbus. Er stopt ook sporadisch een bus op vijf minuten van de toekomstige club: bus 757 (enkel in de week).

http://www.rheinbahn.de/fahrplan/Seiten/aushangfahrplan.aspx :smoke:

Correctie: 10 minuten stappen van tramhalte, 15 minuten stappen vanaf het S-bahn (S6) station Düsseldorf-Rath :smoke:.

Picasso 1
15 augustus 2014, 11:12
De nieuwe saunaclub FKK-Oceans krijgt zelfs een maatschappelijk medewerkerster die de 200 daar werkende dames bij eventuele problemen gaat helpen!
Dat vind ik klasse!

200 dames liijkt me 'een beetje' overdreven maar wie weet zuigen ze de 100 niet aanwezige dames weg uit Magnum en nogmaals 100 niet aanwezige dames uit PHG en dan zou het virtueel mogelijk kunnen zijn. :biggrin:

RAUL7
15 augustus 2014, 11:14
200 dames liijkt me 'een beetje' overdreven maar wie weet zuigen ze de 100 niet aanwezige dames weg uit Magnum en nogmaals 100 niet aanwezige dames uit PHG en dan zou het virtueel mogelijk kunnen zijn. :biggrin:

Zou niet slecht zijn. De mooie dames uit Magnum, PHG, GT, LR, VV, YY, nog wat nieuwe dames, en we moeten niet meer rondrijden! :cool:
Dan komt gij wel aan 200! :biggrin:

Admin
15 augustus 2014, 11:43
Zou niet slecht zijn. De mooie dames uit Magnum, PHG, GT, LR, VV, YY, nog wat nieuwe dames, en we moeten niet meer rondrijden! :cool:
Dan komt gij wel aan 200! :biggrin:
Ik denk dat je dan nog niet eens op 50-60 dames uitkomt :biggrin: als je gaat voor de echt mooie dames uit die clubs gesteld dat ze allen in deze nieuwe club zullen beginnen. Gewoon maar eens afwachten wanneer deze club open gaat, kan me niet voorstellen dat dit gebeurt zolang de buiten werkzaamheden nog niet zijn afgerond en die liggen momenteel stil.
Duidelijk is dat de club veel potentie heeft als alle beloftes worden ingelost maar dat geldt voor veel clubs momenteel in NRW.

Belangrijk is wat de USP van deze club zal zijn, dus waarin onderscheidt deze club zich van de al bestaande clubs. Dat zal meer moeten zijn dan alleen de luxe uitstraling.
Zou natuurlijk wel een leuke vraag zijn d.i. wat is nu voor de gemiddelde IJsbeer het belangrijkste wat voor hem bepalend is een (nieuwe) club te gaan bezoeken.

Een echte FKK gelijk de bekende clubs in Hessen zou wel eens een gat in de markt kunnen zijn. Vraag is dan wel of men bereid is in NRW ook de Hessen prijzen te gaan betalen.

Eddy_V
15 augustus 2014, 11:54
Correctie: 10 minuten stappen van tramhalte, 15 minuten stappen vanaf het S-bahn (S6) station Düsseldorf-Rath :smoke:.

Totaal irrelevante informatie: er komt een heli platform!

Ooit..

seksenfun
16 augustus 2014, 14:09
Je vergeet de 80 dames uit Freude39 nog. Ze gaan meer dan 200 dames op de spitsuren hebben daar :smoke:.

Hobbele
16 augustus 2014, 16:58
De dames die in FKK Oceans komen te werken hoeven toch niet persé ook in andere clubs te werken of te hebben gewerkt? Het zouden ook zomaar dames kunnen zijn die nieuw zijn in dit vak. Ik ben Duitse dames tegengekomen in Magnum die hun Swingerclub verruild hadden voor de saunaclub. Simpelweg omdat ze erachter waren gekomen dat ze met hun hobby sex ook veel geld konden verdienen.

Maar nu even wat anders:

Bundestagsabgeordnete Sylvia Pantel (CDU) und Düsseldorfs Rotlicht-“König“ Bert Wollersheim trafen sich Montag auf der Baustelle des neuen Luxus-Puffs „Oceans“. (http://www.bild.de/regional/duesseldorf/bordell/wollersheim-zeigt-cdu-politikerin-seinen-neuen-puff-37204472.bild.html)

Konsens herrschte zwischen Pantel und Wollersheim z.B. darüber, dass es im Oceans regelmäßig „Gesundheits-Checks“ gibt, „ungeschützter Verkehr“ untersagt wird, mit osteuropäischen Menschenhändlern nicht kooperiert wird, ein privater Security-Dienst auf alles aufpasst – und sich kein Straßenstrich ansiedelt.

Dat klinkt toch alvast goed, lijkt mij!:freu:

Brad Clitt
16 augustus 2014, 18:46
Zie je wel, wordt er toch naar mij geluisterd wat betreft de Gesundheit-Checks.

Willem2
17 augustus 2014, 17:15
Zie je wel, wordt er toch naar mij geluisterd wat betreft de Gesundheit-Checks.

Het is een nobel streven maar indien een overheid de verplichting niet zal opleggen dan voorzie ik dat clubs het niet zullen naleven, ook in dit geval. Heb dat al veel vaker gehoord en meegemaakt. Er zijn namelijk kosten aan verbonden...
Indien een overheid wel weer de verplichting gaat stellen dat dames zich moeten controleren is dat voor anderen een verdere vrijbrief om AO uit te voeren.
Dus ...

Zijn er dan clubs die wel een actief beleid uitvoeren ... jawel ....o.a Van Goch, Schieferhof ....

Hobbele
22 augustus 2014, 13:58
Wie is de grote investeerder achter FKK Oceans??
Dat zou de Duitse boulevardkrant "Express" maar al te graag te weten komen. Echter, manager Bert Wollersheim mag daar van de betreffende persoon geen uitspraken over doen!
Lees het volgende artikel maar ééns.

http://www.express.de/duesseldorf/express-deckt-auf--wollersheims-neuer-puff---wer-steckt-dahinter-,2858,28169558.html

Ondertussen worden de werkzaamheden aan het interieur afgerond en de laatste puntjes op de "i" gezet zodat de nieuwe club eind september op spectaculaire wijze kan worden geopend. Zelfs witte leeuwen worden ingevlogen....als dat maar goed gaat!!
Hoop trouwens ook dat ze genoeg andere katjes meenemen...:biggrin::freu:

Piet Plezier
22 augustus 2014, 14:08
och we zien het wel wat het gaat worden.
maar in deze tijden en dan met 200 vrouwen,als het maar geen fiasco word.
de tijd zal het leren.
met de opening ben ik er in ieder gaval bij.
als ik teminste nog leef want dat heb je ook niet op zeker.

Dalton
22 augustus 2014, 18:29
Niet verder vertellen HOBELE maar dat is de saunaclub van BADSLIPPERS met BIG30 als de portier en buitenwipper.

Alexander de Grote
24 augustus 2014, 10:06
Dat er enige connectie is tussen Freude 39 te Herne en Bert Wollersheim, regelmatig bezoeker van deze club, is wel duidelijk. Maar of de eigenaren van Freude 39 ook wat te zeggen hebben in "Oceans" is niet zeker. Maar misschien wel de reden voor het laten vervallen van oude Freude 39 Bochum naar een nieuwe club.

van lotje gekrikt
24 augustus 2014, 15:39
Even at BILD artikel gelezen. Wel ongelooflijk allemaal! er wordt met geld gesmeten. Er zouden op de top-tijden dus 200 dames tegelijkertijd werken.

Wollersheim: „Übrigens haben wir beim Bau auf den Umweltschutz geachtet. 18 Prozent unseres Energieverbauchs gewinnen wir aus einer 60 Quadramter großen Solar-Fläche, den Rest aus Betriebsheizkraftwerken.“
18 procent van de benodigde energie komt dus uit zonnepanelen. Voor de overige 82 procent krijgen de klanten tijdens de daad een koperen kabel in hun reet om zodoende de vrijkomende energie op te vangen.

Zum „Grand Opening“ im September werden u.a. 10 Porno-Stars erwartet und als Highlight zwei weiße Löwen eingeflogen.
Die 10 pornosterren begrijp ik, maar die 2 leeuwen :gruebel:... Seks met dieren is in Duitsland verboden. En hoe houd je die beesten mak tijdens de penetratie? Lijkt me een moeilijk verhaal.

Als je leest hoe ze omgaan met dure steensoorten, met Botticelli beschilderde plafonds, enz.; dat gaat geen 30 entree worden. Zal ook wel de in de duurdere (niet betere) clubs gebruikelijke 60 euro worden. En of je dan genoeg klanten zal hebben om 200 dames tevreden te houden? Ik ga zeker een keer kijken, maar ik denk niet dat het m'n stam-puff zal worden. Voor je uit die 200 dames de keus hebt gemaakt is de halve dag al om.

Willi69
24 augustus 2014, 16:03
...dat gaat geen 30 entree worden.
Nee, 50 €.

=> http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/abgeordnete-besucht-wollersheims-bordell-baustelle-aid-1.4447030

Picasso 1
24 augustus 2014, 16:27
Nee, 50 €.

=> http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/abgeordnete-besucht-wollersheims-bordell-baustelle-aid-1.4447030

Dat is dus 25 cent per dame. Denk echter dat er redelijk snel na de opening een inflatiecorrectie zal plaats vinden waardoor de uiteindelijke entreeprijs zal uitkomen op 1,25 euro per dame. :rofl:

The Joker
24 augustus 2014, 16:41
28 kamers op 300 mannen is niet echt veel zou je zeggen, maar ook hier erg ruime openingstijden die drukte optisch wel zullen minderen. Denk dat veel bestaande clubs met angst en beven naar oktober uitkijken...

Die Besucher zahlten jeweils 50 Euro Eintritt - sowohl Damen, die Liebesdienste anbieten wollen, als auch die männlichen Besucher. Wenn sie mehr miteinander erleben wollen, stehen für sie 28 große, den gängigen Phantasien entsprechend üppig ausgestattete Zimmer zur Verfügung. "Was dort gezahlt wird, geht das Haus nichts an. Das finanziert sich durch den Eintritt", so Wollersheim.

Er rechnet mit 300 männlichen Besuchern pro Tag ab 10 Uhr bei Öffnung des Wellness-Bereichs bis tief in die Nacht bis zur Schließung des Restaurantbereichs. Die Finanzierung des Bordells bleibt im Dunkeln. Auf Nachfrage Pantels wollte Wollersheim die Investoren nicht nennen. Als Betreiber werde wohl eine GmbH firmieren, er selbst habe nur für die Investoren die Leitung übernommen.

Willi69
24 augustus 2014, 16:43
Dat is dus 25 cent per dame. Denk echter dat er redelijk snel na de opening een inflatiecorrectie zal plaats vinden waardoor de uiteindelijke entreeprijs zal uitkomen op 1,25 euro per dame. :rofl:
Steigt der Eintrittspreis auf 250 € :angst: oder verringert sich die Anzahl der Mädels? :gruebel:

van lotje gekrikt
24 augustus 2014, 16:55
Dat gaat nooit werken.
Ze verwachten dus 300 mannen en 200 vrouwen. Die betalen allemaal 50 euro entree, dus de vrouwen zijn samen ook al 10.000 euro kwijt.
Als al die 300 mannen dan vervolgens gemiddeld 2 x neuken voor 50 euro, is dat 30.000 euro omzet voor de dames, maar de dames hebben al 10.000 betaald, dus verdienen ze op een dag nog 20.000, gedeeld door 200, is 100 euro pp. Da's niet veel voor een luxe-bordeel.

Het huis verdient dus 500 x 50 = 25.000 per dag. Da's natuurlijk niet slecht. Er zijn dagen dat ik dat niet verdien.

Big30
24 augustus 2014, 17:02
Het huis verdient dus 500 x 50 = 25.000 per dag. Da's natuurlijk niet slecht. Er zijn dagen dat ik dat niet verdien.
Lees dit topic nog eens goed door en maak nog eens een business case ;).

Badslippers gaat een Saunaclub beginnen en wordt vet rijk! (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30102-Badslippers-gaat-een-Saunaclub-beginnen-en-wordt-vet-rijk)!

De kosten die gemaakt worden zijn bepaald niet gering en de investering moet ook nog eens worden terugverdiend.

Op security kan dan weer bespaard worden want ze hebben daar die 2 leeuwen voor, nou ja is weer de vraag "wat kost zo'n leeuw nu per dag?"

van lotje gekrikt
24 augustus 2014, 17:14
Lees dit topic nog eens goed door en maak nog eens een business case ;).

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30102-Badslippers-gaat-een-Saunaclub-beginnen-en-wordt-vet-rijk!

De kosten die gemaakt worden zijn bepaald niet gering en de investering moet ook nog eens worden terugverdiend.

Ach, de rente op die paar miljoen investering en 100 man personeel... wat kan dat nou helemaal kosten?
En ze zullen onder de tafel ook wel flink wat lokale bestuurders hebben moeten "onkosten-vergoeden".
Maar als dit werkt zal er voldoende overblijven! Ik geloof alleen niet dat het werkt. Dus snel erheen voordat de eerste van de 200 afdruipen wegens gebrek aan klanten.

Welke clubs gaan dit als eerste voelen? Magnum? Dolce Vita?

Alexander de Grote
25 augustus 2014, 08:49
Welke clubs gaan dit als eerste voelen? Magnum? Dolce Vita?

Magnum heeft een bepaald clientèle die graag in grote tenten komen, maar ligt ver van Oceans af.

Dolce Vita heeft veel Messe bezoekers die niet veel verstand hebben van goede service, maar wel graag naar bekende clubs gaan of naar clubs die taxi chauffeurs adviseren. Dus zullen het wel voelen.

Dichtbij maar niet zo bekend bij Airport bezoekers, Haus Panthera, bekend om zijn service niveau. Bob gaat nu even de verkeerde kant op, maar zal zeker komende maand actie ondernemen om tegen deze gigant op te kunnen. Maar HP klanten zullen niet massaal naar Oceans gaan, hooguit voor een kennismaking.

Golden Time, heeft denk ik wel een probleem. Toch zeker de beter bedeelde bezoekers, optisch moet het kloppen en dat zal het zeker zijn in Oceans heb ik al gehoord van enkele dames. En ook gaan er veel dames van GT naar Oceans.

Living Room, zal het wel mee vallen. Enkele dames zullen switchen, klanten ook maar voor even.

Villa Vertigo en Planet Happy Garden, lopen nu al niet zo best en zal Oceans misschien dan wel de doodsteek zijn? Gaan ze dan uiteindelijk toch omlaag met hun toegangsprijs die ze niet kunnen rechtvaardigen? Toveren ze wat unieks uit de hoge hoed. Ze zullen eigenlijk wel moeten.

Andere clubs zoals Acapulco en Freude 39 Herne liggen te ver om last van Oceans te hebben, hoewel zeker enkele dames zullen switchen.

En alle clubs die nu adverteren met 80 of zelfs 100 dames en dat nooit kunnen waarmaken, zullen deze aantallen zeker naar beneden moeten schroeven. Want dames zullen zeker Oceans willen uitproberen, en dat er dames uit andere regionen erbij komen dat is zeker, maar soms is de grens bereikt met aantallen dames in deze regio.

van lotje gekrikt
25 augustus 2014, 09:20
Magnum heeft een bepaald clientèle die graag in grote tenten komen, maar ligt ver van Oceans af.

Ligt toch allebei in Dusseldorf? Misschien aan de andere kant, maar ik zou juist denken dat Oceans de grote concurrent van Magnum gaat worden...

The Joker
25 augustus 2014, 14:14
Lijkt me ook dat Magnum dit het meeste zal gaan voelen, zeker omdat deze club ook ruime openingstijden heeft en grote groepen bezoekers en dames trekt.
Enkel indien Oceans een GT deurbeleid zou hanteren, komt 80% van de Magnum bezoekers daar niet binnen.

Piet Plezier
25 augustus 2014, 18:06

Dolce Vita heeft veel Messe bezoekers die niet veel verstand hebben van goede service, maar wel graag naar bekende clubs gaan of naar clubs die taxi chauffeurs adviseren. Dus zullen het wel voelen.

Dichtbij maar niet zo bekend bij Airport bezoekers, Haus Panthera, bekend om zijn service niveau. Bob gaat nu even de verkeerde kant op, maar zal zeker komende maand actie ondernemen om tegen deze gigant op te kunnen. Maar HP klanten zullen niet massaal naar Oceans gaan, hooguit voor een kennismaking.

Golden Time, heeft denk ik wel een probleem. Toch zeker de beter bedeelde bezoekers, optisch moet het kloppen en dat zal het zeker zijn in Oceans heb ik al gehoord van enkele dames. En ook gaan er veel dames van GT naar Oceans.

Living Room, zal het wel mee vallen. Enkele dames zullen switchen, klanten ook maar voor even.

Villa Vertigo en Planet Happy Garden, lopen nu al niet zo best en zal Oceans misschien dan wel de doodsteek zijn? Gaan ze dan uiteindelijk toch omlaag met hun toegangsprijs die ze niet kunnen rechtvaardigen? Toveren ze wat unieks uit de hoge hoed. Ze zullen eigenlijk wel moeten.

Andere clubs zoals Acapulco en Freude 39 Herne liggen te ver om last van Oceans te hebben, hoewel zeker enkele dames zullen switchen.

En alle clubs die nu adverteren met 80 of zelfs 100 dames en dat nooit kunnen waarmaken, zullen deze aantallen zeker naar beneden moeten schroeven. Want dames zullen zeker Oceans willen uitproberen, en dat er dames uit andere regionen erbij komen dat is zeker, maar soms is de grens bereikt met aantallen dames in deze regio.

ze hadden beter eerst jou om info kunnen vragen ,want jij weet het allemaal al.:biggrin:
of bel ze even misschien is het nog niet te laat.:freu:

Alexander de Grote
25 augustus 2014, 19:22
ze hadden beter eerst jou om info kunnen vragen ,want jij weet het allemaal al.:biggrin:
of bel ze even misschien is het nog niet te laat.:freu:

Ach Piet Plezier, het is een mening. En waarom mij info vragen, die mannen zijn veel slimmer dan ik. Of hebben ze het aan jou gevraagd? Die hebben Willem2 allang gevraagd, zeker en vast.

Maar wie moet ik bellen dan?

Jolien
26 augustus 2014, 07:54
Vraagje, hoe verlopen de sollicitatie eigenlijk bij een club? Ik heb er al heel wat over gelezen, maar kan je daar als meisje 'alleen' ook binnenstappen en solliciteren?
Blijkbaar is er in Duitsland heel wat meer variatie in de erotische sector dan in Nederland of België.

Costana
26 augustus 2014, 16:45
Vraagje, hoe verlopen de sollicitatie eigenlijk bij een club? Ik heb er al heel wat over gelezen, maar kan je daar als meisje 'alleen' ook binnenstappen en solliciteren?
Blijkbaar is er in Duitsland heel wat meer variatie in de erotische sector dan in Nederland of België.

Naar wat ik al gezien heb:
- meisjes die zomaar aanbellen en beginnen
- vriendjes die aanbellen en hun vriendinnetjes voorstellen

de duisburg spesjalist
26 augustus 2014, 16:54
het beste is gewoon na de club te bellen en daar je vraag te stellen zeker als zelfstandige dvp telefoonnummers kan je vinden van de aangesloten clubs op dit forum :rolleyes:

Piet Plezier
26 augustus 2014, 17:13
het beste is gewoon na de club te bellen en daar je vraag te stellen zeker als zelfstandige dvp telefoonnummers kan je vinden van de aangesloten clubs op dit forum :rolleyes:

bellen heb je niets aan want dan word er meteen tegen je gezegd dat ze je willen zien.
gewoon naar toe rijden is het beste.
dan weten ze meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Hobbele
26 augustus 2014, 21:08
Momenteel is FKK Oceans op zoek naar personeel voor ondermeer: receptie, horeca (bediening en keuken), schoonmaak, wasserij en men zoekt daarnaast masseurs en hamam masseurs. Op deze vacatures kan gereageerd worden via een bepaald daarvoor opengesteld email-adres.
Aan dvp's is nooit geen gebrek zeker niet in een drukbevolkt gebied als Düsseldorf en omstreken. Op de één of andere manier (vaak via via) weten de full-time dvp's maar ook gewoon dames die graag een zakcentje willen bijverdienen met "die schönste Sache der Welt" altijd wel hun weg te vinden naar de clubs.

Hobbele
1 september 2014, 14:12
Nicht erwünscht, aber Baugenehmigung legal...
Bezirk kann Wollersheim-Puff nicht stoppen

http://www.bild.de/regional/duesseldorf/duesseldorf/wollersheim-puff-37429578.bild.html

De bouwwerkzaamheden aan FKK Oceans kunnen ongehinderd verdergaan.
Niets staat een spoedige opening van dit mega-bordeel nog in de weg!:freu:

Admin
1 september 2014, 15:09
Voor de duidelijkheid men heeft toestemming voor het oorspronkelijke plan uit 2011, dat is goedgekeurd en voorziet in 2100 m2 bebouwing, zie ook:

Auf die Frage, ob der Puff-Bau (rund 2100 qm Nutzfläche) noch zu stoppen sei, sagte Iris Bode: „Dazu gibt es keine rechtliche Möglichkeit. Bei unseren ständigen Kontrollen haben wir keine Verstöße festgestellt.“

Er is dus zo lijkt het althans geen toestemming om de 4000 m2 waar sprake van was te gaan inrichten. Men had plannen een extra verdieping met kamers in te gaan richten en dat gaat dus niet door, ook niet duidelijk is hoe het zit met het Aussenbereich, toch een elementair onderdeel voor een Saunaclub.
Extreem groot zal de club de niet worden, vergelijk Magnum is 3000 m2 groot, World 2500 m2 (+ nog een gigantische tuin en beach club) en Sharks heeft 4000 m2 binnenruimte. Zou het kwa oppervlak bij de 2100 m2 blijven dan is Oceans kwa grootte met Villa Marisol en veel andere saunaclubs in nrw te vergelijken.

Het zal zo lijkt het een mooie en luxe club worden maar kwa grootte en ook aantal kamers (minder dan 30 zo lijkt het) zullen de verschillen met de bekende grote clubs in NRW niet zeer groot zijn en zal men het moeten afleggen tegen de bekende grote FKK's in Hessen.
Zie ook:

Die Besucher zahlten jeweils 50 Euro Eintritt - sowohl Damen, die Liebesdienste anbieten wollen, als auch die männlichen Besucher. Wenn sie mehr miteinander erleben wollen, stehen für sie 28 große, den gängigen Phantasien entsprechend üppig ausgestattete Zimmer zur Verfügung. "Was dort gezahlt wird, geht das Haus nichts an. Das finanziert sich durch den Eintritt", so Wollersheim.
http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/abgeordnete-besucht-wollersheims-bordell-baustelle-aid-1.4447030

Einfach mal abwarten dus ... .

Hobbele
1 september 2014, 18:14

Zo is het.....
Gewoon nog even geduld hebben en dan gaan we het zelf testen daar.....:freu:

Willi69
1 september 2014, 18:24
Gewoon nog even geduld hebben en dan gaan we het zelf testen daar.....:freu:
Aber wo ist die Tombola? :sleep:

Admin
2 september 2014, 01:03
Ein inzwischen neu aufgestellter Bebauungsplan hat aber eine nachträglich beantragte erhebliche Vergrößerung des Betriebs verhindern können. So wollte der Investor des Etablissements sich noch weitere Zimmer genehmigen lassen. Das konnte ihm nun untersagt werden. Gestoppt wurde mit dem neuen Plan auch der Bau von nicht genehmigten Außenanlagen, wie einem Swimmingpool, Terrassen und einem Naturteich. Was davon bereits steht, muss nun zurückgebaut werden.

"Eine Erweiterung der Anlagen kann aufgrund des neuen Bebauungsplanes nicht mehr genehmigt werden", sagt die Stadt. Der Behörde liege aber ohnehin kein nachträglicher Bauantrag für den Außenbereich vor. Mit den neuen Vorgaben können künftig auch weitere ähnliche Betriebe wie FKK- oder Saunaclubs in der Umgebung verhindert werden.
http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/stadt-groesseres-bordell-verhindert-aid-1.4483043

Concreet gaat het dus om een club kwa oppervlak net zo groot als Villa Marisol, 28 kamers maximaal en vooralsnog lijkt het erop dat er geen echte buiten voorzieningen zijn als bv. zwembad. Van een grote bedreiging van de bestaande clubs of een aanvulling d.i. een echte FKK met mooi buitengebeuren is dan ook geen sprake lijkt het.

http://bc02.rp-online.de/polopoly_fs/oberhausener-strasse-leere-lagerhalle-herbst-neues-1.4321878.1403028718!httpImage/1895628325.jpg_gen/derivatives/d540x303/1895628325.jpg

De uitstraling kan nog wel wat verbeteren en dat zal ook wel gebeuren, de ligging (een industrie terrein) is ook iets wat voor een FKK niet optimaal is. Binnen zal het zeker zeer luxe en mooi worden en laten we hopen als het open gaat de line-up ook overtuigend zal zijn.

too slow
2 september 2014, 05:17

Zullen we dit maar bijzetten in het museum van kolderieke analyses? GT ligt 4 keer zo ver van Oceans vandaan als Magnum en VV & PHG even ver als Freude39 (en Acapulco is dichterbij):

Haus Panthera
7 km

Magnum
15 km

Dolce Vita
15 km

Living Room
20 km

Acapulco
32 km

Planet Happy Garden
41 km

Villa Vertigo
46 km

Freude 39
46 km

Golden Time
60 km

van lotje gekrikt
2 september 2014, 08:20
Het zal zo lijkt het een mooie en luxe club worden maar kwa grootte en ook aantal kamers (minder dan 30 zo lijkt het) zullen de verschillen met de bekende grote clubs in NRW niet zeer groot zijn en zal men het moeten afleggen tegen de bekende grote FKK's in Hessen.
Zie ook:

http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/abgeordnete-besucht-wollersheims-bordell-baustelle-aid-1.4447030

Dan wordt het zeker een mislukking. Als de club al kleiner wordt dan de concurrenten moeten ze het hebben van veel dames. Op goede tijden willen ze er 200 hebben, maar daar heb je weinig aan als er maar 28 kamers beschikbaar zijn. Dat is precies 14%.
Ze moeten dus entree betalen, en vervolgens hebben ze van de tijd die ze daar zitten 14% kans op een kamer; verdiensten zijn dan dus 14% van 100 euro/uur = 14 euro, maximaal, gemiddeld*.
In een Partytreff verdienen ze nog meer. De eerste 4 uur in de club, bij gemiddelde verdienst, is dus om de entree terug te verdienen.

* Triootjes even buiten beschouwing gelaten.

Mr Pussy
2 september 2014, 08:39
GT ligt 4 keer zo ver van Oceans vandaan als Magnum en VV & PHG even ver als Freude39 (en Acapulco is dichterbij):

Haus Panthera
7 km

Magnum
15 km

Dolce Vita
15 km

Living Room
20 km

Acapulco
32 km

Planet Happy Garden
41 km

Villa Vertigo
46 km

Freude 39
46 km

Golden Time
60 km

Ik lees zulke tabelletjes ook altijd heel anders: wat zou het toch GVD heerlijk (en financieel dodelijk) zijn om in Ratingen te wonen, 9 en straks 10 (top)clubs binnen een straal van 60 km… :biggrin:

Admin
2 september 2014, 14:05
Dan wordt het zeker een mislukking. Als de club al kleiner wordt dan de concurrenten moeten ze het hebben van veel dames. Op goede tijden willen ze er 200 hebben, maar daar heb je weinig aan als er maar 28 kamers beschikbaar zijn. Dat is precies 14%.
Ze moeten dus entree betalen, en vervolgens hebben ze van de tijd die ze daar zitten 14% kans op een kamer; verdiensten zijn dan dus 14% van 100 euro/uur = 14 euro, maximaal, gemiddeld*.
Denk dat het een kwestie is de wat optimistische plannen wat bij te stellen gebaseerd op oppervlak van de club, locatie en aantal kamers. Een aantal van 60-80 dames is reëel, dan valt er voor hen nog wat te verdienen mits natuurlijk voldoende gasten komen zeg minimaal 120-150 op een dag, die dan ook nog een parkeerplaats moeten kunnen vinden natuurlijk. Voor een net startende club zijn dat al vrij hoge aantallen overigens.

Uiteindelijk zullen de investeringen wel terugverdiend moeten worden en zal men personeel, water licht etc. ook moeten betalen vraag is hoeveel betalende dames/gasten per dag men daar voor nodig heeft. Dat weten alleen de investeerders.

De club heeft zeker potentie als men er binnen wat moois van maakt en ook gaat zorgen dat er iets van een tuin bij komt daar is nu nog geen sprake van maar vooral als men zorgt voor een fraaie line-up. Voldoende dames komen er alleen als er voldoende gasten en andersom, zo iets kost altijd tijd.

Parkeerplaatsen binnen de hekken lijkt ook een probleem daar is geen plaats voor 100 auto's helemaal niet als er ook nog iets van een tuin bij moet komen.

Voor de Nederlandse beren is met name van belang hoeveel rijtijd het je scheelt vergeleken met andere clubs en dat hangt weer af vanaf waar je vertrekt. Kom je vanuit het midden/westen van het land dan zal het vergeleken met veel andere clubs in de buurt niet zo heel veel uitmaken. Simpel voorbeeld, vanuit Amsterdam maakt het kwa tijd en afstand weinig uit of je zeg GT/PHG/VV bezoekt of deze nieuwe club, dan praat je maximaal over 5-10 min.

Neem je de A67 via Venlo zal het in vergelijking met de bekende grensclubs iets verder zijn maar meer dan 15-25 min extra reistijd is het niet. Valt ook nog wel mee of je moet uit Venlo komen, dan is het wel een verdubbeling :wink:.
Exacte getallen gelieve met google maps op te zoeken!

Badslippers
2 september 2014, 19:18
De club heeft zeker potentie [ . . . ]

Hoe vaak heb ik dat al gehoord. Alleen jammer dat zoveel clubs een belabberd management hebben. Een management dat niet eens weet hoe je iets in de markt moet zetten. Of misschien weten ze het wel maar heeft dat niet de prioriteit. Als de wasmachine maar goed wit wast! Dat is het belangrijkste.
"Golden Time" draait goed vanwege de hoge bezoekersaantallen en daar zit vanaf 11:00 de loop er goed in tot een uur of 22:00 (in de weekends gaat het feest iets langer door.) Maar in de meeste grensclubs is het overdag beangstigend leeg. Dan een piek vanaf een uur of 19u en om 23u is het weer gedaan. Het zou zeer opzienbarend zijn als "FKK Oceans" vanaf dag 1 het tegengestelde bewijst. Ik geloof daar niet in gebaseerd op wat ik in de grensregio waarneem. Stuttgart en Frankfurt kom ik niet dus ik weet niet hoe het daar draait. Je gaat toch niet 6 uur in een auto zitten om een paar mokkeltjes te neuken ! ! !

Big30
2 september 2014, 19:50
De vermeende potentie van de club moet eerst ook nog maar eens blijken als de club daadwerkelijk open gaat. Als je zegt dat een club potentie heeft geldt dat vaak als eufemisme, "ut was eigenlijk 3 maal niets maar het zou misschien nog wat kunnen worden", bijna een doodvonnis zo'n uitspraak.

In den beginnen hebben alle clubs het moeilijk, de openings bonus (dames komen het even proberen, beren nemen een kijkje) is snel uitgewerkt. Vervolgens breken de harde tijden aan. Klopt verder helemaal dat veel clubs overdag vrij rustig soms bijna uitgestorven zijn, een paar uitgezonderd.

Of deze club het zal redden zal afhangen van hoe men zich weet te onderscheiden van de bestaande clubs. Als het gaat om grootte, aantal kamers, mooie tuin is dat al niet zo. Binnen zal het wel een luxe beetje kitscherige uitstraling hebben. Maar kijk naar VV, VM, YY etc. ziet er allemaal pico bello uit en die clubs liggen ook nog eens mooi inclusief zwembad.
We moeten het allemaal eens af gaan wachten, vooralsnog zien we een wat saaie fabrieksloods op een industrie terrein. Maar de potentie is er :tongue:.

Goed ingevoerd management is ook wat je noemt een KSF. Daar hebben ze met Bert Wollersheim, een kultfiguur uit de pfuff en rotlicht scene alleen publicitair een goede start gemaakt.
https://de.wikipedia.org/wiki/Bert_Wollersheim

Einfach mal abwarten en niet te veel hineininterpretieren!

Alexander de Grote
2 september 2014, 20:00
Ik dacht dat er ergens al een zwembad vermeld was, en dat het zelfs al gebouwd was. Maar dat moest verwijderd worden van het ontbreken van de vergunning.

Big30
2 september 2014, 20:11
Ik dacht dat er ergens al een zwembad vermeld was, en dat het zelfs al gebouwd was. Maar dat moest verwijderd worden van het ontbreken van de vergunning.
Correct, scroll maar wat naar boven daar valt het te lezen. Buiten heeft men geen vergunning wat bij te bouwen of aan te passen. Neem aan dat er wel iets van een eenvoudige tuin zal komen, zal toch wel iets meer worden dan een stuk asfalt met wat stoeltjes en een rokers faciliteit.

So wollte der Investor des Etablissements sich noch weitere Zimmer genehmigen lassen. Das konnte ihm nun untersagt werden. Gestoppt wurde mit dem neuen Plan auch der Bau von nicht genehmigten Außenanlagen, wie einem Swimmingpool, Terrassen und einem Naturteich. Was davon bereits steht, muss nun zurückgebaut werden.
Dit klinkt niet al te hoopvol, zwembad, terras, vijver mag dus allemaal niet aan worden gelegd ... .

Een club zonder echte tuin kan wel, zie Palace maar dan moet daar binnen het allemaal top zijn.

pistoleeke
2 september 2014, 20:14
Het succes van clubs bestaat uit vele factoren maar waar voor mij alles mee valt of staat is een goed deurbeleid!
Nette heren==>Nette dames==>leuke sfeer==>veel neuken==>iedereen content

Lang leve GT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!

Picasso 1
2 september 2014, 20:43
Maar in de meeste grensclubs is het overdag beangstigend leeg.
........
Stuttgart en Frankfurt kom ik niet dus ik weet niet hoe het daar draait. Je gaat toch niet 6 uur in een auto zitten om een paar mokkeltjes te neuken ! ! !

In Frankfurt en Stuttgart zijn de grote clubs overdag net zo leeg. Sterker nog, ook 's avonds is het doordeweeks daar bijna leeg. Ze moeten het daar vooral hebben van het toerisme in het weekend (startend op vrijdag) en ook dat valt de laatste paar jaren behoorlijk tegen. Knap dat ze nog geld hebben voor allerlei paleisachtige verbouwingen!
Je zou verwachten dat de markt zijn werk doet en we verlost worden van de clubs die jaar in jaar uit waardeloos gemanaged worden, zodat er ruimte ontstaat voor wel goed gemanagede clubs maar in saunaclubland werkt het kennelijk allemaal anders; de ene verbouwing na de andere en verder jarenlang dezelfde shit.
Magnum voegt denk ik wel iets toe maar is kwetsbaar door allerlei ongure factoren, hopelijk dat deze club ook wat toevoegt maar heb er een beetje een hard hoofd in.

Oh ja, geloof me, in het verleden waren de mokkeltjes in Hessen de reistijd waard.

Brad Clitt
2 september 2014, 20:51
Magnum voegt denk ik wel iets toe maar is kwetsbaar door allerlei ongure factoren, hopelijk dat deze club ook wat toevoegt maar heb er een beetje een hard hoofd in.

En wat zijn deze ongure factoren als ik vragen mag. Ben nog niet zo'n ervaren saunaclubber, alleen in Eden en Babylon geweest.

Badslippers
2 september 2014, 21:28
En wat zijn deze ongure factoren als ik vragen mag.
Is een beetje het Istanbul aan de Heinrich-Hertz-Straße.

Ben nog niet zo'n ervaren saunaclubber, alleen in Eden en Babylon geweest.

Ook 2 clubs met latent aanwezige potentie. Maar ja, wij mannen hebben toch vooral last van manifeste potentie.

Costana
2 september 2014, 21:41
Bij Babylon spreek je niet meer over potentie maar maar het staat er als gevestigde waarde.
Zowat enige club waar ik deze zomer geen gemor over gehoord heb. Line-up naar aantal steeds in orde, naar looks iets minder maar wordt ruimschoots gecompenseerd met de service en de familiale sfeer in de club.

Wat deze club betreft, gok ik op dezelfde eenheidsworst als de andere clubs in de buurt maar met een aantrekkingseffect door de centrale ligging en mooie inrichting, wat met zich mee zal brengen dat er veel messegangers zullen vertoeven. Het zijn niet de mooiste clubs die het best draaien... Worden vooral frequent bezocht door de ongure factoren (Magnum, Villa Vertigo,....) Zonder deurbeleid wordt dit hier hetzelfde (gok ik).

luminous
3 september 2014, 00:50
Daar hebben ze met Bert Wollersheim, een kultfiguur uit de pfuff en rotlicht scene alleen publicitair een goede start gemaakt.

Weet er iemand of de vrouw van Bert, Sophia ook in de club komt werken als dvp. Dan wil ik met de opening eind september wel direct een half uur doorbrengen met haar, ooohh ik snak al naar haar lekkere tieten, als dat maar eens waar was. Ik denk dat ik maar verder zal dromen.

:t1566::t1566::t1566::t1566::t1566::t1566::t1566:: titten2::t1562::titten2::t1562::titten2::t1520:

Willi69
3 september 2014, 12:58
Weet er iemand of de vrouw van Bert, Sophia ook in de club komt werken als dvp.
Ganz sicher nicht. :redface:

Admin
3 september 2014, 14:09
Bert en Sophia, een zeer gelukkig normaal echtpaar, Bertje is geboren in 1951 en Sofietje in 1987:

http://image1.tvdigital.de/files/imagecache/imagestretch/images/bildstrecken/sophia-wollersheim4.jpg

Je kunt bij deze dame een boeking maken voor een Fitness Camp:

Fitness ist das Zauberwort. Und da will die Gattin von Puff-Daddy Bert Wollersheim (63), der Menschheit jetzt so einiges weitergeben. Leibesübungen gegen ein gewisses Entgelt.

Ab Oktober können Interessierte mit ihr im „Royal Sports Camp by Sophia Wollersheim“ im spanischen Nobelurlaubsort Marbella trainieren.

Im Fünf-Sterne-Hotel „Don Carlos Leisure Resort & Spa“ schlägt sie ihr Camp an verschiedenen Terminen jeweils eine Woche auf. Ab 3190 Euro inklusive Unterkunft im Deluxe-Meerblick-Zimmer.
http://www.express.de/duesseldorf/fitness-camp-fuer-3200-euro-in-marbella--leibesuebungen-mit-sophia-wollersheim,2858,28211540.html

Willi69
3 september 2014, 14:42
Wer frühbuchen möchte: :tongue:

=> http://www.royal-sports-camp.com/

luminous
6 september 2014, 01:21
Sophia is 27 jaar geworden en ziet er stralend uit in haar wit jurkje.

http://www.bild.de/regional/duesseldorf/sophia-wollersheim/sofias-geburtstag-37506732.bild.htmlaard

Willi69
10 september 2014, 16:05
de nieuwe club in Dusseldorf: Oceans ("het grootste bordeel ter wereld").
Mit 28 Zimmern? :slaap:

aquarius
10 september 2014, 23:03
Wieso 28 Zimmer?
In den letzten Pressemitteilungen war von 18 Zimmern die Rede - und das dürfte ja vom 'grootste bordeel ter wereld' seeeehr weit entfernt sein!
http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/stadt-groesseres-bordell-verhindert-aid-1.4483043

Gruß
aquarius

Cupido
10 september 2014, 23:50
Denk dat dit nog wel ff gaat duren, voordat ze open en ook daadwerkelijk klaar zijn en er idd 200 dames rondlopen

van lotje gekrikt
11 september 2014, 15:12
Bert en Sophia, een zeer gelukkig normaal echtpaar, Bertje is geboren in 1951 en Sofietje in 1987:

Nou, normaal.... Wat moet Bertje met dat ouwe wijf?

de duisburg spesjalist
11 september 2014, 15:21
Nou, normaal.... Wat moet Bertje met dat ouwe wijf? ik zou wel weten wat ik er mee moet :tongue:

Josef
11 september 2014, 21:23
Bert Wollersheim is de Bordeel Koning van deze nieuw te openen grote club.
Ik dacht eerst nog aan Rod Stewart die zanger ,toen ik Bert Wollersheim zag.
http://www.bild.de/regional/duesseldorf/bert-wollersheim/baut-luxus-puff-36365894.bild.html
http://www.youtube.com/watch?v=EWYz-CYv2Zg

Josef
11 september 2014, 21:41
Dat is dus een andere club die Oceans gaat heten en bij Duesseldorf Rath ligt. In algemeen geijsbeer is daar al een draadje over. In deze discussie gaat het over de oude Freude in Bochum... die overigens nog steeds "nog een paar daagjes" nodig heeft.

Sorry maar ik denk dat als deze nieuwe club gaat openen in Düsseldorf-Raht [Oceans].
Dat Megaboob wel kennis gaat maken van de vrouw van Bert Wollersheim die Sophia.
http://www.bild.de/regional/duesseldorf/bert-wollersheim/baut-luxus-puff-36365894.bild.html

Ja en weet u wat er dan gaat gebeuren??
Dan vliegt Magaboob weg met Sophia in die Helicopter.

luminous
12 september 2014, 01:26
Mag ik ook mee met de helicopter van Rod Stewart, ik zie een trio met Sophia en ...... wel zitten.

Goe bezig Josef :betrunken:

Josef
13 september 2014, 11:19
Weet er iemand of de vrouw van Bert, Sophia ook in de club komt werken als dvp. Dan wil ik met de opening eind september wel direct een half uur doorbrengen met haar, ooohh ik snak al naar haar lekkere tieten, als dat maar eens waar was. Ik denk dat ik maar verder zal dromen.

:t1566::t1566::t1566::t1566::t1566::t1566::t1566:: titten2::t1562::titten2::t1562::titten2::t1520:

Nou als Bert de tent vol wil hebben/krijgen!!! Dan zou dit een goede openingsstunt zijn met 200 lekkere meiden waarvan 100 met kort haar en 1 met lang blond haar met een paar skippyballen waar je u tegen zegt.
En dan nog Rod Stewart als zanger ,en niet te vergeten die Helicopter vluchten met Magaboob en Sophia Wollersheim.
Nou Bertje ik zou maar vast een verkeersvergunning aan vragen bij de Gemeente Düsseldorf,er zou zo maar eens 50.000 man op af kunnen komen.
Dan moet er natuurlijk ook wat lekkers zijn om te Bikken en te Krikken!!!

Willi69
22 september 2014, 17:46
Eröffnung wahrscheinlich am 15.10.2014 (ohne Gewähr :rolleyes:).

Wenn ich Recht habe, erhalte ich eine Freikarte (sonst zwei). :freu:

Piet Plezier
22 september 2014, 17:59
Het is niet te hopen dat het zo'n fiasco word als Club Rayna.

hitman
23 september 2014, 02:11
Er wordt in ieder geval hard gewerkt aan het buitenterrein, het grootste gedeelte van de bouwplaats is al opgeruimd, nog wat lampen op het muurtje monteren, de bouwhekken weg en dan weten we het of het top of flop is.http://i60.tinypic.com/4rw68p.jpg

van lotje gekrikt
23 september 2014, 08:51
ik zou wel weten wat ik er mee moet :tongue:

Ik weet niet hoor, maar ik heb nog eens goed gekeken en ik krijg toch wel een beetje de indruk dat die tieten van Sophia niet helemaal 100% echt zijn.
Ik wil natuurlijk niemand beledigen, maar ik kreeg het vage vermoeden. Ik heb geen enkel bewijs uiteraard, maar ik twijfel toch...

Piet Plezier
23 september 2014, 08:58
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog eens goed gekeken en ik krijg toch wel een beetje de indruk dat die tieten van Sophia niet helemaal 100% echt zijn.
Ik wil natuurlijk niemand beledigen, maar ik kreeg het vage vermoeden. Ik heb geen enkel bewijs uiteraard, maar ik twijfel toch...

Nee joh puur natuur dat zie je zo.

van lotje gekrikt
23 september 2014, 09:01
Nee joh puur natuur dat zie je zo.

Ja, toch? Zou je denken? Dan moet ik me vergist hebben.

Josef
29 september 2014, 19:42
De Borsten van Sophia zijn net...... Frans Bauer heeft er al een liedje van gemaakt.
https://www.youtube.com/watch?v=gpnZFW8X-ng

Picasso 1
29 september 2014, 19:46
Van een dame vernam ik dat in deze club de prijzen 80 euro per half uur gaan zijn. Als het geen Roemeense nest wordt en ze trekken de juiste mooie dames aan, kan die prijs houdbaar zijn.
Wordt het wel een Roemeens nest dan kunnen ze beter meteen het faillisement aanvragen.

Bluebear
29 september 2014, 19:52
Van een dame vernam ik dat in deze club de prijzen 80 euro per half uur gaan zijn. Als het geen Roemeense nest wordt en ze trekken de juiste mooie dames aan, kan die prijs houdbaar zijn.
Wordt het wel een Roemeens nest dan kunnen ze beter meteen het faillisement aanvragen.

Dan wordt het slecht zaken doen met deze handelaar. Schoenmaker, blijf bij je leest. :rolleyes: :smoke:

Big30
29 september 2014, 20:02
Voor jou geen issue 80 Euro per half uur? Kan me voorstellen dat voor veel IJsberen bij dit soort bedragen een grens wordt overschreden. Geen idee of het klopt maar lijkt me geen verstandig besluit, gelet op prijzen van de concurrentie en ambitie vd club d.i. veel dames en gasten.
Wellicht dat met gelet op problemen met vergunningen etc. kiest voor een niche market in het hogere prijssegment.

Voor een Luxus-Puff met dure champagne, table dance etc. is denk ik wel een markt maar dan zullen veel "normale IJsberen" afhaken.

The Joker
29 september 2014, 20:05
Als het al gelijk E80 per half uur wordt kan je de tent beter gesloten houden.
Er zit rondom dan veel meer aanbod waar je voor E80 een vol uur plezier kan krijgen.
En doordat de gemeente alle mooiigheden aan het pand en omgeving heeft ingetrokken kunnen ze daar ook niet meer mee scoren.
Omgetwijfeld dat die hoge tarieven veel golddiggers van het type 'Ex Bada Bing' zal trekken, maar hoe dat afliep kon je zien in ClubFKK die na een maand de poorten al weer dicht gooide...

Picasso 1
29 september 2014, 20:23
Voor jou geen issue 80 Euro per half uur?
80 euro is wel een issue maar een veel groter issue zijn Roemeense enclaves waar je geen waar voor je geld vindt.

Big30
29 september 2014, 20:54
80 euro is wel een issue maar een veel groter issue zijn Roemeense enclaves waar je geen waar voor je geld vindt.
Klopt alles is relatief natuurlijk, voor jou hoop ik dat wanneer deze club zijn poorten gaat openen er sprake zal zijn van slechts een minimale aanwezigheid van Roemeense dames, voor de vele fans van Roemeense dames hoop ik dan weer dat er voldoende Roemeense dames aanwezig zullen zijn liefst tegen het in NRW gangbare tarief van 50E/30 min!

Piet Plezier
29 september 2014, 21:08
Ik kan het me haast niet voorstellen met zoveel concurrentie in de buurt.
Dan zullen ze er mij niet vaak zien.
We wachten het af.

Willi69
29 september 2014, 21:40
We wachten het af.
Gute Idee! ;)

Alexander de Grote
30 september 2014, 13:26

Als ik je verslagen lees kunnen Roemeense dames geen goed bij je doen. Maar ook bij Roemeense dames kun je zeer goed slagen en waar voor je geld krijgen. Maar je droom dat er in Oceans weinig Roemeense dames zullen zijn, is inderdaad gewoon een droom.

Over de 80 euro per 30 minuten kan ik heel duidelijk zijn.... Nooit van mijn lang zal ze leven! Dan moeten er al heel veel dames van Termin Girls 24 rondlopen. En dan zal ik nog veel moeite ermee hebben. Maar het zijn allemaal roddels, we moeten afwachten to het einde september is als de tent open gaat.

He wacht even het is einde september! maar dat vermoeden hadden we eigenlijk al dat ze deze dead line niet zouden halen. Het zal einde volgende maand zijn of zo.

Boy69
30 september 2014, 13:35
...........een veel groter issue zijn Roemeense enclaves waar je geen waar voor je geld vindt.

je hoeft niet naar die enclaves te gaan hoor.

persoonlijk hoop ik dat ze nog enkele busladingen Roemeentjes deze kant op sturen, hoe meer hoe beter

Alexander de Grote
30 september 2014, 13:47
persoonlijk hoop ik dat ze nog enkele busladingen Roemeentjes deze kant op sturen, hoe meer hoe beter

Maar niet voor 80 euro per half uur!

Boy69
30 september 2014, 13:53
Maar niet voor 80 euro per half uur!

Das een ander verhaal.

Met die prijs prijzen ze zichzelf uit de markt, dus dat zal wel meevallen

Dalton
30 september 2014, 14:12
Ik ben er gisteren nog even geweest en ze zijn bijna klaar,het kantoor van de baas was prachtig.
Even zitten kletsen met de eigenaar die me vertelde dat een 1/2 uurtje met een dame gewoon 100 euro kost en een heel uur 175.
De entree wordt 125 euro voor 3 uur 'smiddags daarna 160 euro.
Deze club is dag en nacht geopend en er komen 200 dvp's 24 uur lang maar er is een voorwaarde aan de dvp's ze mogen niet ouder zijn dan 20 jaar en ze moeten 10 jaar ervaring hebben en 5 jaar lang iedere dag de fabeltjeskrant hebben gelezen.

pistoleeke
30 september 2014, 14:35
Is er eigenlijk een officiele openingsdatum gekend?
Hoor altijd maar eind september en veel meer eind september dan vandaag de 30ste kan je niet gaan!

Dalton
30 september 2014, 14:37
Du bist ein deutser und die kostet es 2mal die helfte.
Het wordt eind september maar ze zitten nog met het jaar in hun maag,eerst was het 2014 maar nu denken ze al aan 2015,je weet het nooit zeker met buitenlanders die houden er een andere mentaliteit op na,komt tijd komt raad en geduld is een schone zaak.
Het lijkt net of we erom zitten te springen voor weer een saunaclub erbij want zoveel zijn er nog niet.

Willi69
30 september 2014, 14:49
Is er eigenlijk een officiele openingsdatum gekend?
=> ;)

Eröffnung wahrscheinlich am 15.10.2014 (ohne Gewähr :rolleyes:).

Du bist ein deutser und die kostet es 2mal die helfte.
2x die Hälfte von 125 oder von 160 €? :confused: Und wenn ich mich als Holländer http://www.taucher.net/flags/mini/holland.gif verkleide? :biggrin:

http://static.twoday.net/blackconti/images/DSC_4071.jpg

Picasso 1
30 september 2014, 17:16
Als de mannen wegblijven, gaan zij misschien ook weg, en komen de lekkere Duitse, Russische, Poolse...dames terug! :freu:
Haha, inderdaad ware het niet dat je naar Europese maatstaven met een soort derde wereld land te maken hebt. Dat is dan ook het probleem, ze blijven volharden en stellen zich kennelijk tevreden met die paar klanten die er wel zijn. Het is net zoals bij ramenbuurten waar de oninteressante Zuidamerikaanse oude vrouwen en negerinnen het meest volharden tot in de zeer late uurtjes.
Op een bepaald moment zijn ze inderdaad wel weg (op een gegevenmoment is de rek er helemaal uit en ze worden geadviseerd over wat drukkere clubs waar ze het nog eens gaan proberen) en worden vervangen door een nieuwe buslading lange gezichten.

Eddy_V
30 september 2014, 19:05
Arme meiden, nog meer onderlinge Roemeense concurrentie in praktisch lege clubs. Of je moet ook deze busladingen adviseren waar wel klanten zijn. En laat dat toevallig in de enige niet-Roemeense enclave zijn....

Je word nu ongeloofwaardig.
Kom je eigenlijk wel eens in clubs?

PS we kunnen je wel wat goede adressen geven als je te lui bent om zelf het forum eens te lezen ipv alleen te reaguren.
��

seksenfun
30 september 2014, 19:30
80 euro voor een halfuur, alle dames de perfectie leveren. Een goede mix tussen PSE en GFE. Service met hoofdletter "S". Alle dames, stuk voor stuk (200 dus). 80 euro waard :smoke:.

satanic surfer
30 september 2014, 20:22
apenstaart EddyV aangezien onze Spaanse matador geen oneliner zal wensen te verspillen, laat staan een spitante aan de ietwat dommige ende notieloze post 168 die u bovenstaand met gniffelende verbazing kunt lezen desgewenst. Nou is die Pic1 een notoire viespeuk (toegegeven, nationaliteitsselectief misschien), doch een pervert in hart en nierstenen die menige club siert met zijn goddelijk lichaam waardoor zachtkokend Spaans bloed stroomt dat enige affiniteit ende sympathie voor overbetaalde Galacticos niet vreemd is, naja, eenieder z´n malfuncties denk ik dan maar. Doch een pur sang clubganger die menige club, zeg maar gerust ontelbare clubs heeft afgeschuimd, op de loer liggend voor onversneden pornobimbo´s die z´n frêle torso nietsontziend tegen wanden drukken en z´n kloppende lidmaatschap van porno.es ns duchtig te grazen willen nemen. Ik meen te mogen stellen dat deze lachgaarne door het leven dartelende snuggere krawaat ongeveer origamigewijs dubbelsteachterstevoren diende te grinnikken bij het lezen van de weinig clubintelligentiadoorwrongen repliek van onze ongetwijfeld goedwillende EddyV die al meermaals blijk gaf van kortzichtigheid en clubblindheid, damesblindheid gaat me net iets te ver, alhoewel, ach, geen idee, ik kom ook hoogstzelden in clubs, maar zal tenminste niet een halve natie leenliefdeverleners als ongeschikt en clubvervuilend catalogeren; laten we zeggen, een achtste of zo gezien de milde luim die nogmaals zich meester heeft gemaakt van dit gespuisje op een bepaald niet onzonnige herfstdag. Dus bottom line Ev: ken uw pappenheimers alvorens u de ironie ver voorbij getuigt van ietwat onkennis. Wil me voorts themagewijs beperken tot: 80E per halfuur? Als daar het illustere GFE-pakket dat de ronde doet in sommige clubs in gecomprimeerd zit zijn de rapen en andere knolachtigen gaar ende halfgekookt, net als dit jochie die de alinea zal beeindigen met een mopje: wie is spitsneuzig en schaamteloos overschat door sommigen: paula... Tot zoverre de ietwat langer uitgevallen onelinerrepliek, pff, toch geprobeerd...

Picasso 1
30 september 2014, 20:51
Ik heb mijn reactie maar weer ingetrokken want beter dan Satanic Surfer kan ik het toch echt niet verwoorden.

MiniME
30 september 2014, 20:56
80 euro per half uur is prima, als er dan maar kwaliteit geboden wordt, dus de top dames uit Roemenie, en nog paar andere voor P1 :cool:

Zie Club Globe in Zurich, daar kost half uur 100 euro, en is er nooit discussie over de kwaliteit. 80% is er Roemeens, veel van 1m75 of meer. Zelfs P1 zou hier zijn draai kunnen vinden.

Die hoge prijs voorkomt trouwens ook allerlei barhangers die alleen maar voor eten en drank komen.

Badslippers
30 september 2014, 21:03

Ha ha, jij kleine viespeuk. Behalve als er een blonde Roemeense pornosnol met d-cup tussenzit die je op haar reet kunt "Spanken". Dan ben jij de eerste die in de rij staat om haar "PSE-Style" te grazen te nemen. En zelfs al heeft ze niet die "Looks" dan ben je er als de kippen bij. "Remember" Casey. Maar ja, uitzonderingen bevestigen de regel dus, in principe (god wat haat ik dat woord) heb je een punt.

Picasso 1
30 september 2014, 21:07
80 euro per half uur is prima, als er dan maar kwaliteit geboden wordt, dus de top dames uit Roemenie, en nog paar andere voor P1 :cool:

Zie Club Globe in Zurich, daar kost half uur 100 euro, en is er nooit discussie over de kwaliteit. 80% is er Roemeens, veel van 1m75 of meer. Zelfs P1 zou hier zijn draai kunnen vinden.

Die hoge prijs voorkomt trouwens ook allerlei barhangers die alleen maar voor eten en drank komen.

Het is wel essentieel dat er clubbeleid mbt kwaliteit is, in Spanje bijvoorbeeld kost een half uur ook 70-80 euro en is het een gok wat je daarvoor terug krijgt. En presales gaat alleen in combinatie met een dure drankbesteding aan de dame.

Picasso 1
30 september 2014, 21:13
Ha ha, jij kleine viespeuk. Behalve als er een blonde Roemeense pornosnol met d-cup tussenzit die je op haar reet kunt "Spanken". Dan ben jij de eerste die in de rij staat om haar "PSE-Style" te grazen te nemen. En zelfs al heeft ze niet die "Looks" dan ben je er als de kippen bij. "Remember" Casey. Maar ja, uitzonderingen bevestigen de regel dus, in principe (god wat haat ik dat woord) heb je een punt.

:biggrin:
Er zijn wel meer hoor behalve Casey zoals bijvoorbeeld Bianca of Ariana in Magnum. Maar jij begrijpt mijn punt.

MiniME
30 september 2014, 21:36
Hier moeten toch voldoende PSE dames tussen zitten naar jouw smaak: http://www.club-globe.ch/main/superstars/index.php ?

:biggrin:

Big30
30 september 2014, 22:38
Ik ben er gisteren nog even geweest en ze zijn bijna klaar,het kantoor van de baas was prachtig.
Even zitten kletsen met de eigenaar die me vertelde dat een 1/2 uurtje met een dame gewoon 100 euro kost en een heel uur 175.
De entree wordt 125 euro voor 3 uur 'smiddags daarna 160 euro.
Deze club is dag en nacht geopend en er komen 200 dvp's 24 uur lang maar er is een voorwaarde aan de dvp's ze mogen niet ouder zijn dan 20 jaar en ze moeten 10 jaar ervaring hebben en 5 jaar lang iedere dag de fabeltjeskrant hebben gelezen.
Om maar weer bij de kern terug te komen d.i. de aanstaande opening van deze club, dank aan Dalton voor zijn up-date. Wat Dalton niet vermeldt is dat hij bij de opening van de club als eregast aanwezig zal zijn en dat de helikopter landingsplaats speciaal is gebouwd voor Dalton en ook geschikt is voor een ballon landing. Zoals bekend bezoekt de beste man vaak clubs gebruik makende van zijn luchtbaldalton. Bij goed weer zal de oude baas bij de opening met een parachute landen in hetzelfde uniform dat hij aanhad toen hij als paratrooper landde in 1944 bij de operatie market Garden in de buurt van Oosterbeek.

Een definitieve openingsdatum staat nog steeds niet vast overigens. Mal abwarten :)!

Josef
30 september 2014, 23:00
Het eerste dat ik tegen Bert Wollersheim zou zeggen! Is mijn put is leeg.
En mijn zak is vol !!

Dus Bert doe mij een lol.
Hou het leuk,dan kom ik ook voor de Neuk.

Of maak je de prijzen te dol !! Dan neuk ik liever een ordinaire snol.
En hou ik mijn hand op de knip.
En maak ik liever een goedkoperen wip,desnoods mit een Roemeense Kip.

Wip Kip,Kip Wip en toch voelt Josef zich Kip Lekker.

Of morgen lekker Thaise Heete Kip mmmm Lekker voor weinig.
Lijkt wel of ik uit Zeeland kom,want die Hollanders zijn Zunig.

The Joker
30 september 2014, 23:54
Denk juist dat zulke prijzen juist bankhangers trekt.
Hoe goedkoper een half uurtje is, deste meer worden en genuttigd.
Nu krijg je dus mensen die gewoon een dag door knappe meiden omringt willen worden, maar te duur vinden om er mee te kameren, maar wel op freebee voorspel uit zijn :)

80 euro per half uur is prima, als er dan maar kwaliteit geboden wordt.

Sots
1 oktober 2014, 16:31
In Freude 39 Herne werd Oceans gepromoot en daar stond bij dat het pas einde van het jaar geopend werd. Daarnaast zijn de Yacht en de helikopter ruimtes VIP ruimtes die 2000 euro per een bepaalde tijd zouden kosten, waarschijnlijk 2 uur en de dame moest dan delen met het huis.

Willi69
1 oktober 2014, 16:35
en de dame moest dan delen met het huis.
Nee, mit dem huismeester. :tongue:

Willi69
1 oktober 2014, 16:53
Wat Dalton niet vermeldt is dat...
Habe gehört, dass alle deutschen Mitglieder http://www.kneller-gifs.de/bilder/f/flaggen-deutsch27.gif des Eisbärenforums, die auch Borussia (http://www.borussia.de)-Fans sind, lebenslang freien Eintritt haben. http://partyscout.beepworld.de/files/mg.gif

Josef
1 oktober 2014, 21:31
In Freude 39 Herne werd Oceans gepromoot en daar stond bij dat het pas einde van het jaar geopend werd. Daarnaast zijn de Yacht en de helikopter ruimtes VIP ruimtes die 2000 euro per een bepaalde tijd zouden kosten, waarschijnlijk 2 uur en de dame moest dan delen met het huis.

Komt goed uit dan hebben veel ijsberen hun eindejaarsuitkering ontvangen.
En wat de getrouwde ijsberen onder ons.

Dan zegt hun vrouw tegen ze !! Schat dan verkoop je toch gewoon de Boot?
Sots jij weet niet dat er voor die €2000 een Helicopter vlucht bij in zit,Magaboob vliegt hem met Sophia.
En dan mag je in het midden zitten,liggen.

En wat dat Yacht betreft,dat betekend! Dat het jachtseisoen weer geopend is?
Op de Hertjes.Of op het wilde zwijn.
Ja zwijnen zouden er ook wel op af komen.
Die vreten zich rond en zuipen zich een Bult.

En de volgende dag hebben ze een kater.
De poes van de nacht ervoor kunnen ze zich dan niet meer herinneren.

Hopelijk is Bert Wollersheim zijn wilde haren al verloren,en houd hij de prijzen betaalbaar,want anders prijst hij zich uit de markt.

Willi69
9 oktober 2014, 12:31
Es geht los! :freu:

=> http://www.fkk-oceans.de/

Admin
9 oktober 2014, 13:11
Wat opvalt:

Öffnungszeiten:
Montag - Sonntag 11 - 07 Uhr

Genehmigen Sie sich Ihre Portion “bezahlbaren Luxus”, tauchen Sie ein in das Meer grenzenlosen Vergnügens und lassen Sie es sich in traumhaftem Ambiente und in Anwesenheit von bis zu 200 (!) attraktiven jungen Damen ab 18 Jahren so richtig gutgehen.

In het fimpje zie je nog wel een reclame voorbijkomen met de 4000m**2 oppervlak. Dat zou minder zijn ivm vergunningen.

Brad Clitt
9 oktober 2014, 13:18
Die 200 dames zullen dan alleen omstreeks 20.00-22.00 aanwezig zijn, als de avond/nachtploeg de dagploeg aflost (2*100 dus).

Sots
9 oktober 2014, 15:43
Net als alle andere clubs ook hun aantallen zo berekenen en ook nog niet eens halen.

Big30
9 oktober 2014, 17:33
In het filmpje is sprake van een opening eind 2014.

Hobbele
9 oktober 2014, 18:52
Ik heb deze week alvast een exclusief kijkje mogen nemen in deze uiterst luxueus ingerichte club in Düsseldorf-Rath vlakbij Düsseldorf Airport en grote hotels zoals het Van der Valk Airporthotel, het Sheraton Düsseldorf Airporthotel en het Holiday-inn.

Ondanks dat men nog druk bezig is om de puntjes op de "i" te zetten heb ik een aardige indruk kunnen krijgen van het interieur en de aanwezige voorzieningen in deze exclusieve club. En ik mag rustig zeggen dat het op mij een verpletterende indruk heeft achtergelaten. Deze club wordt met recht het nieuwe referentiepunt in saunaclub-land. Vergeet alle andere clubs, Oceans is gewoon een heel andere orde van grootte!
Het interieur is zeer smaakvol en met veel oog voor detail vormgegeven. Een voorbeeld is de prachtige ontvangstruimte waarvan de wand achter de receptiebalie bekleed is met echt platina! De hoofdruimte, voorzien van een prachtige verlichte bar die in een soort kronkel door deze ruimte loopt, is zeer indrukwekkend met z'n hoge plafond waardoor een zeer ruimtelijke indruk ontstaat en wanden die zijn bekleed met prachtige muurschilderingen. Verder achterin de club bevindt zich het uitgebreide Wellness-gedeelte met diverse soorten sauna's, de keuken en het restaurant en is er tevens een grote Kino waarin het straks bijzonder aangenaam horizontaal verpozen wordt. De kamers bevinden zich aan de linkerkant van de hoofdruimte en zijn allemaal verschillend ingericht. Ze zijn allemaal voorzien van een king-size bed en de vloeren van alle kamers zijn voorzien van een warm aandoend hoogpolig tapijt. Kortom, je waant je eerder in Hotel Fouquet's Barrière in hartje Parijs dan in een Duitse saunaclub.

Zoals het er nu voorstaat zal de opening van de club plaatsvinden op 24 Oktober aanstaande.
Los van het feit dat er straks ongetwijfeld prachtige dames zullen werken, FKK-Oceans moet je gewoon gaan beleven!
Als je ziet wat hier ontstaat kun je niet anders dan diep onder de indruk zijn.......

vrije jongen
9 oktober 2014, 19:02
Ze lijken in ieder geval al begonnen met het uitdelen van vrijkaarten:rolleyes:. "Referentiepunt" in saunaclub land; van de trappenloper die een handvol clubs in de buurt heeft bezocht.

Sjeufke
9 oktober 2014, 19:05
Nu maar hopen dat de dames die er gaan werken, Bab, HP, LL service geven. Dan komt het ongetwijfeld goed :wink:

Willi69
9 oktober 2014, 19:11
Ze lijken in ieder geval al begonnen met het uitdelen van vrijkaarten :rolleyes:.
Ich habe noch keine Freikarte erhalten. :redface: Tombola? :tongue:

Hobbele
9 oktober 2014, 19:25
van de trappenloper die een handvol clubs in de buurt heeft bezocht.

Deze "trappenloper" heeft al heel wat meer van deze wereld gezien dan alleen maar een handjevol saunaclubs.
Het zou menig op dit forum actieve Ijsbeer sieren ééns niet zo snel klaar te staan met een oordeel over mensen die hij totaal niet kent.

Ik ben er gewoon van overtuigd dat iedereen het straks na een bezoek aan deze club met me ééns zal zijn. Deze club is gewoon zeer indrukwekkend. Wacht maar af....
Ik ben best benieuwd naar de eerste recensies die na de 24ste op dit forum over deze club zullen verschijnen...

vrije jongen
9 oktober 2014, 19:59
Ik ben best benieuwd naar de eerste recensies die na de 24ste op dit forum over deze club zullen verschijnen...

Ik ook... en dan na een jaar, of langer, kunnen we misschien stellen of het "de referentie" van wat dan ook is geworden. Of gewoon Planet Eden nummer 2.

The Joker
9 oktober 2014, 20:03
Hopelijk halen ze de 24e en blijft het niet verder uitstel.
In december vertrekken de meeste dames weer op verlof en als ze dan pas openen, kun je die 200 wel door 20 gaan vervangen...

amigo70
9 oktober 2014, 20:41
Ik heb deze week alvast een exclusief kijkje mogen nemen in deze uiterst luxueus ingerichte club in Düsseldorf-Rath vlakbij Düsseldorf Airport en grote hotels zoals het Van der Valk Airporthotel, het Sheraton Düsseldorf Airporthotel en het Holiday-inn.

Ondanks dat men nog druk bezig is om de puntjes op de "i" te zetten heb ik een aardige indruk kunnen krijgen van het interieur en de aanwezige voorzieningen in deze exclusieve club. En ik mag rustig zeggen dat het op mij een verpletterende indruk heeft achtergelaten. Deze club wordt met recht het nieuwe referentiepunt in saunaclub-land. Vergeet alle andere clubs, Oceans is gewoon een heel andere orde van grootte!
Het interieur is zeer smaakvol en met veel oog voor detail vormgegeven. Een voorbeeld is de prachtige ontvangstruimte waarvan de wand achter de receptiebalie bekleed is met echt platina! De hoofdruimte, voorzien van een prachtige verlichte bar die in een soort kronkel door deze ruimte loopt, is zeer indrukwekkend met z'n hoge plafond waardoor een zeer ruimtelijke indruk ontstaat en wanden die zijn bekleed met prachtige muurschilderingen. Verder achterin de club bevindt zich het uitgebreide Wellness-gedeelte met diverse soorten sauna's, de keuken en het restaurant en is er tevens een grote Kino waarin het straks bijzonder aangenaam horizontaal verpozen wordt. De kamers bevinden zich aan de linkerkant van de hoofdruimte en zijn allemaal verschillend ingericht. Ze zijn allemaal voorzien van een king-size bed en de vloeren van alle kamers zijn voorzien van een warm aandoend hoogpolig tapijt. Kortom, je waant je eerder in Hotel Fouquet's Barrière in hartje Parijs dan in een Duitse saunaclub.

Zoals het er nu voorstaat zal de opening van de club plaatsvinden op 24 Oktober aanstaande.
Los van het feit dat er straks ongetwijfeld prachtige dames zullen werken, FKK-Oceans moet je gewoon gaan beleven!
Als je ziet wat hier ontstaat kun je niet anders dan diep onder de indruk zijn.......

Uit welke reclame folder heb je dit gekopieerd? Het moet niet gekker worden. Wat een bullshit bijdrage. Club is nog niet eens open en het is al een referentiepunt voor andere clubs.

Sent from my iPad Air using Tapatalk

Eddy_V
9 oktober 2014, 21:05
Ik ben er gewoon van overtuigd dat iedereen het straks na een bezoek aan deze club met me ééns zal zijn. Deze club is gewoon zeer indrukwekkend. Wacht maar af....

In de prachtige promo diashow is sprake van eind 2014: Waarop is nu ineens de datum 24 oktober gebaseerd?

Ivm mijn jaarlijkse uitstapje naar de seizoens opening in Sölden in dat weekend, zal ik mijn nieuwsgierigheid een paar dagen moeten bedwingen en zal ik later in de week een kijkje komen nemen mits ik Hals und Beinbruch frei terugkom.
Met als voordeel dat er dan al een aantal recensies zullen staan op het forum!
Of geen recensies omdat nog geen één club eerder geopend is dan met de aannemer overeengekomen is!

Josef
9 oktober 2014, 21:22
Uit welke reclame folder heb je dit gekopieerd? Het moet niet gekker worden. Wat een bullshit bijdrage. Club is nog niet eens open en het is al een referentiepunt voor andere clubs.

Sent from my iPad Air using Tapatalk

Heren ijsberen! Wees eens wat liever tegen over elkaar?
Want ik denk dat die Helicopter van Bert Wollersheim meer vlieguren heeft gemaakt!!!
Dan jullie wip uren?

van lotje gekrikt
10 oktober 2014, 07:51

In Zurich heb je volgens mij geen 10 concurrenten in een straal van 20 km, die allemaal minder vragen.
En Zurich is ook zo'n beetje het rijkste deel van Europa. Miljonairs willen ook neuken (en liefst niet met het ouwe vel waar ze mee getrouwd zijn)!

Ik ga wel een keertje om het gezien te hebben, zal ook echt wel zo'n 'top-model' (moet het nog zien...) pakken voor die 80 euro om te zien of de service echt zo goed is.
Maar in de clubs waar ik kom is tongzoenen gratis, FT gratis, 69 gratis, anaal gratis, desgewenst AO gratis; zit bij de 30 euro per half uur in... Wat kunnen ze hier dan aan extra 'betere' service bieden? Je betaalt de 50 euro extra dan voor de luxe eromheen. Om over hoogpolig tapijt en niet over ouwe rooie vloerbedekking naar het hemelbed te lopen. Leuk voor een keertje, maar ik geloof nooit dat dit gaat vliegen.

Iamlonely
10 oktober 2014, 09:17
Grootste van europa is leuk bedacht, maar dan hebben ze toch slecht hun huiswerk gemaakt! Qua oppervlakte halen ze dit niet en 200 meiden eerst zien dan geloven! Tuurlijk hoop ik dat bertje ons positief gaat verassen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Picasso 1
10 oktober 2014, 09:33
Ik ook... en dan na een jaar, of langer, kunnen we misschien stellen of het "de referentie" van wat dan ook is geworden. Of gewoon Planet Eden nummer 2.
Lijkt me dat het voornamelijk een concurrent voor Magnum zal worden. En als dames het gevoel hebben niet tussen de pooiers en motorbendes te moeten werken kan het zelfs een serieuze bedreiging voor Magnum worden.

Sots
10 oktober 2014, 12:48
Grootste van europa is leuk bedacht, maar dan hebben ze toch slecht hun huiswerk gemaakt! Qua oppervlakte halen ze dit niet en 200 meiden eerst zien dan geloven! Tuurlijk hoop ik dat bertje ons positief gaat verassen!

Alle reclames van alle clubs zijn overdreven of kan men niet waarmaken. Dus waarom zou Oceans dan anders zijn. Probeer maar eens 200 mooie vrouwen bij elkaar te krijgen, ook al verdeeld op 1 dag, want ze zijn tot 07.00 uur geopend!

Admin
10 oktober 2014, 13:32
Belangrijkste vraag zal zijn voor deze club, wat voegen ze toe aan het al bestaande saunaclub landschap in NRW. Je moet je ergens onderscheiden. Alleen erg veel luxe zal niet iets zijn waar de meeste IJsberen behoefte aan hebben.
Een soort copy van de grote FKK's in Hessen zou een gat in de markt kunnen zijn, moet het wel een echte FKK worden en blijft de vraag hoe groot deze club nu gaat worden, van de geplande 4000 m2 leek geen sprake meer te zijn en ook niet van een fatsoenlijk tuin.
Eerst dus maar eens afwachten met een oordeel tot dat de club open gaat, dan heb je een eerste indruk, maar pas na een half jaar of een jaar kun je er pas echt iets zinnigs van zeggen.
Afgaande op de laatste berichten mbt oppervlak en aantal kamers zou meer sprake zijn van een middelgrote club zonder echte tuin. Daar kun je zeker niet meer dan 60-80 dames herbergen alleen kwam ruimte al en dan blijft de vraag hoeveel bezoekers er komen om de dames voldoende te laten verdienen.

We gaan het wel zien!

Willi69
10 oktober 2014, 13:42
en blijft de vraag hoe groot deze club nu gaat worden, van de geplande 4000 m2 leek geen sprake meer te zijn en ook niet van een fatsoenlijk tuin.
Nach alten Berichten hat der Club genau 28 Zimmer, und dabei bleibt es. Ähnlich wie bei der Freude in Bochum wird es keine Baugenehmigungen für Erweiterungen geben. 28 Zimmer sind ungefähr so viele wie im PHG, also ist mit 100 Mädels zu rechnen. ;)

gignnl
10 oktober 2014, 13:51
100 madels und einer Hausmeister?

Willi69
10 oktober 2014, 14:09
100 madels und einer Hausmeister?
Berti hat schon gefragt... :biggrin:

Megaboob
10 oktober 2014, 17:11
Als berti zijn vrouwtje sophia beschikbaar stelt kom ik zeker langs. 1100cc tieten en een heerlijk lijfje....

Megaboob

Hobbele
10 oktober 2014, 17:26
1100cc tieten en een heerlijk lijfje....

Vind je echter ook in Duisburg op de Vulkan.
Ga vanavond maar ééns kijken op kamernr. 704 van het nieuwe Vulkanhaus. Je weet niet wat je ziet Megaboob!:biggrin:

Willi69
10 oktober 2014, 17:30
Als berti zijn vrouwtje sophia beschikbaar stelt kom ik zeker langs.
http://www.arbeitslosennetz.de/forum/images/smilies/S-Traeumweiter.gif

Toulouse-Lautrec
10 oktober 2014, 17:35
Als berti zijn vrouwtje sophia beschikbaar stelt kom ik zeker langs

en ren IK gillend weg !!!

pistoleeke
10 oktober 2014, 17:45
Ik ook!

Sots
10 oktober 2014, 18:05
Ik stap in de auto en rij snel weg, rennend stel ik weinig voor.

Brad Clitt
10 oktober 2014, 18:27
Vraag me af of ze nog een wereldster inhuren om de opening niet onopgemerkt voorbij te laten gaan.
Ik wacht in spanning op een telefoontje van mijn agent... ;)

Big30
10 oktober 2014, 18:36
Het Ordnungsamt zal zeker niet toestaan dat Sophia in Oceans gaat werken. Die vergunning krijg je nooit. De wetgeving mbt chemische stoffen in Duitsland is zeer streng. Een ontheffing lijkt me onwaarschijnlijk.

Willi69
10 oktober 2014, 18:41
Vraag me af of ze nog een wereldster inhuren om de opening niet onopgemerkt voorbij te laten gaan.
Ja, zwei weiße Löwen. :tongue:

http://2.bp.blogspot.com/-mQETrkePWpI/T8XwKtDpu8I/AAAAAAAAAFs/8FOCVZclTGc/s1600/Weisse+Loewen+1.jpg

Brad Clitt
10 oktober 2014, 18:55
Ja, dann sind meine Chancen ja gleich null. :thefinger:

Megaboob
10 oktober 2014, 19:38
Even een plaatje om het geheel op te leuken:

8706

Sophietje is helemaal mijn typje!

;-)

Megaboob

Badslippers
10 oktober 2014, 20:35
Ja, zwei weiße Löwen. :tongue:

http://2.bp.blogspot.com/-mQETrkePWpI/T8XwKtDpu8I/AAAAAAAAAFs/8FOCVZclTGc/s1600/Weisse+Loewen+1.jpg

Dann werden Siegfried und Roy sicherlich dabei sein ! ! !

licky luke
10 oktober 2014, 20:42
Al 9 pagina's over deze club en hij is nog steeds niet open ...

We staan blijkbaar te popelen...

Als dat maar niet tegenvalt straks...

Costana
10 oktober 2014, 21:20
De kans dat het tegenvalt is ZEER groot.

Waarom ?

1. De beren staan niet te wachten voor een club vol luxe. Genoeg kleinere en normale clubs die succesvol zijn.

2. Zet je alle stunners van NRW samen in 1 club samen, kom je nog aan geen 200.

3. Zet je alle servicekanonnen van NRW samen in 1 club, kom je ook niet aan 200.

4. Alle stunners en servicekanonnen, zelf ook nog geen 200.

Conclusie: afwachten en zien welk konijn ze uit hun hoed toveren.

luminous
10 oktober 2014, 21:26
Vind je echter ook in Duisburg op de Vulkan.
Ga vanavond maar ééns kijken op kamernr. 704 van het nieuwe Vulkanhaus. Je weet niet wat je ziet Megaboob!:biggrin:

Heb je er toevallig geen foto van en kan je die hier dan plaatsen, heb ook intresse?

van lotje gekrikt
12 oktober 2014, 15:00
Conclusie: afwachten en zien welk konijn ze uit hun hoed toveren.

Geen konijn dus, maar 2 leeuwen...

8759

Don Rudo
12 oktober 2014, 15:39
Belangrijkste vraag zal zijn voor deze club, wat voegen ze toe aan het al bestaande saunaclub landschap in NRW. Je moet je ergens onderscheiden. Alleen erg veel luxe zal niet iets zijn waar de meeste IJsberen behoefte aan hebben. ...

Daar kun je zeker niet meer dan 60-80 dames herbergen alleen kwam ruimte al en dan blijft de vraag hoeveel bezoekers er komen om de dames voldoende te laten verdienen.

Als die 60 tot 80 dames nou eens een gevarieerde line-up vormen maar dan zonder of met zeer minimale balkan-invloeden en ook voor de heren een deurbeleid wordt gehanteerd en drankgelagen worden ontmoedigd...

Ik droom weer verder.

Picasso 1
12 oktober 2014, 15:43
Als die 60 tot 80 dames nou eens een gevarieerde line-up vormen maar dan zonder of met zeer minimale balkan-invloeden en ook voor de heren een deurbeleid wordt gehanteerd en drankgelagen worden ontmoedigd...

Ik droom weer verder.

Ik droom mee.

luminous
13 oktober 2014, 07:25
hoe groot deze club nu gaat worden, van de geplande 4000 m2 leek geen sprake meer te zijn en ook niet van een fatsoenlijk tuin.

Ik ben er zaterdag eens langs gereden terwijl mijn vriendin aan het shoppen was. Het is een zeer groot wit gebouw, gelijkvloers en twee verdiepingen erop, ik schat de voorgevel op 25 a 30 meter en de diepte van het gebouw op 50 a 60 meter. De parking aan de voorkant en zijkant is geasfalteerd en bied plaats aan een 60 auto's schat ik. Van een tuin was er niets te bemerken vanop straat, er werd wel heel hard gewerkt met veel volk. Heb gevraagd of ik effe binnen mocht kijken, maar dat bleek niet mogelijk te zijn. De opening van de club word verwacht binnen een twee tot drie tal weken.

Carlitos
13 oktober 2014, 17:04
Kunnen we geen poule starten wanneer de tent open gaat?

Ik gok op 24 oktober 2014... ;)

Brad Clitt
13 oktober 2014, 17:11
11-11 om 11.11

Start van carnaval (Düsseldorf is één van de Hochburgen), kunnen de meiden meteen als samba-danseres verkleed gaan.

Piet Plezier
13 oktober 2014, 18:23
Het zal wel net zo'n tegenvaller worden als club ranja.

Carlitos
13 oktober 2014, 18:25
Daar wil ik wel op wedden van niet... Maar dat de club het moeilijk gaat krijgen denk ik wel.

Josef
13 oktober 2014, 19:29
Het zal wel net zo'n tegenvaller worden als club ranja.

Hoezo club ranja? Ja ranja met een rietje!!! Meschien was die club wel van Sophietje?

Hobbele
14 oktober 2014, 19:32
Maar dat de club het moeilijk gaat krijgen denk ik wel.

Die club gaat lopen als een trein. Wie ooit ééns een keer Düsseldorf heeft bezocht en de stad een beetje kent (qua hotels, zakenbeursen, binnenstad, uitgaansleven:cheers:) weet dat er voor een exclusieve FKK-club als deze absoluut markt is.
Een beetje CEO of VIP gaat namelijk echt niet in z'n nakie in een doorsnee saunaclub waar de grote massa komt in zo'n jacuzzi zitten. Dit soort publiek wil gewoon in een mooie en exclusieve ambiance voorzien van topfaciliteiten hun beperkte vrije tijd doorbrengen omringd met bloed mooie dames en zijn daarvoor best bereid een beetje dieper in de buidel te tasten.

de duisburg spesjalist
14 oktober 2014, 19:38
Kunnen we geen poule starten wanneer de tent open gaat?

Ik gok op 24 oktober 2014... ;) ik gok mee 02-01-2015 ;)

aamu
14 oktober 2014, 19:42
@Hobbele; Als dit een club voor slechts de CxO's wordt dan is dit toch ook helemaal geen club voor ons gepeupel op het forum, of wel ?

Hobbele
14 oktober 2014, 20:07
@Hobbele; Als dit een club voor slechts de CxO's wordt dan is dit toch ook helemaal geen club voor ons gepeupel op het forum, of wel ?

Dat ligt er maar net aan hoeveel geld je eraan wilt besteden. Ik heb vorige week met eigen ogen kunnen zien wat er daar ontstaat, en dat is niet mis!
In zo'n club laten ze straks echt geen Roma's werken. Dat wordt de crème de la crème onder de dames. Voor zo'n topavond heb ik wel een 300 à 400 euro over. Een dagje GT of Magnum kost immers ook al snel rond de 210 euro (dan maak ik het nog niet ééns super wild!) en een maandje Vulkan kost me ook minimaal 240 euro als ik uitga van 2 dates à 30 euro per week. En dan houd ik de kosten nog erg laag aan en heb ik vaak nog niet ééns erg bijzondere dates gehad. Een maandje pay6 kost me dus nu ook al zo'n 450 à 500 euro en dan reken ik de extra brandstofkosten nog niet ééns mee omdat ik nu vaker rijdt. Conclusie: voor een topervaring als Oceans is 3 à 400 euro dus nog niet ééns zo duur als je tenminste bereid bent er wat voor te laten staan.

24 Oktober 2014 is de datum waarop de club wordt geopend. Tenminste, dat is wat ze me daar hebben verteld.

rob45
14 oktober 2014, 20:13
24 oktober zou mooi zijn.
Kan ik deze club nog in mijn tourprogamma opnemen want ook ik ben zeer benieuwd of het een aanwinst is in saunaclubland.

aamu
14 oktober 2014, 20:22
Dat ligt er maar net aan hoeveel geld je eraan wilt besteden. Ik heb vorige week met eigen ogen kunnen zien wat er daar ontstaat, en dat is niet mis!
In zo'n club laten ze straks echt geen Roma's werken. Dat wordt de crème de la crème onder de dames. Voor zo'n topavond heb ik wel een 300 à 400 euro over. Een dagje GT of Magnum kost immers ook al snel rond de 210 euro (dan maak ik het nog niet ééns super wild!) en een maandje Vulkan kost me ook minimaal 240 euro als ik uitga van 2 dates à 30 euro per week. En dan houd ik de kosten nog erg laag aan en heb ik vaak nog niet ééns erg bijzondere dates gehad. Een maandje pay6 kost me dus nu ook al zo'n 450 à 500 euro en dan reken ik de extra brandstofkosten nog niet ééns mee omdat ik nu vaker rijdt. Conclusie: voor een topervaring als Oceans is 3 à 400 euro dus nog niet ééns zo duur als je tenminste bereid bent er wat voor te laten staan.

Ok dat schept een wat beter beeld. Bij CxO level denk ik zelf eerder aan de bedragen die je noemt met een factor 10. Maar 3 a 400 is veel maar wel binnen bereik, hoewel niet wekelijks of maandelijks :) Avonden van 3 a 4k zouden me iets te veel worden ...

Kun je een verschil geven qua kosten met betrekking tot Magnum/GT wat je noemt. Daar is 210 euro - 1 x entree + 3 kamers van een half uur. Ben je hier de 3 a 400 kwijt voor entree + 3 kamers van een half uur of zijn de meiden hier zo mooi dat je gewoon langer of vaker gaat ? :biggrin:

Brad Clitt
14 oktober 2014, 20:32
Misschien ga ik dan doordeweeks overdag als ie open is eind oktober, heb onverwachts een week vrij gekregen.
Was eerst van plan om naar SS te gaan, maar Oceans trekt me meer aan als ie dan toch open is.

Picasso 1
14 oktober 2014, 21:11
In zo'n club laten ze straks echt geen Roma's werken. Dat wordt de crème de la crème onder de dames. Voor zo'n topavond heb ik wel een 300 à 400 euro over. Een dagje GT of Magnum kost immers ook al snel rond de 210 euro (dan maak ik het nog niet ééns super wild!) en een maandje Vulkan kost me ook minimaal 240 euro als ik uitga van 2 dates à 30 euro per week. En dan houd ik de kosten nog erg laag aan en heb ik vaak nog niet ééns erg bijzondere dates gehad.

Ik denk zeker dat er een markt voor is. Beter 1 maal een hoger bedrag uitgeven en een geslaagde dag in een club met een goede line up meemaken dan 3 maal lagere bedragen bij minder geslaagde dagen in clubs met een zwakke line up.

Big30
14 oktober 2014, 21:26

Ik denk zeker dat er een markt voor is. Beter 1 maal een hoger bedrag uitgeven en een geslaagde dag in een club met een goede line up meemaken dan 3 maal lagere bedragen bij minder geslaagde dagen in clubs met een zwakke line up.

Klopt wat je zegt, al blijft het jammer dat de club geen tuin zal krijgen en ook niet al te groot zal zijn, maar de uitstraling van een luxe Pffuf in combinatie met een uithangbord als Berti Wollersheim zijn zeker belangrijke succes factoren.

Picasso 1
14 oktober 2014, 21:34
Klopt wat je zegt, al blijft het jammer dat de club geen tuin zal krijgen en ook niet al te groot zal zijn, maar de uitstraling van een luxe Pffuf in combinatie met een uithangbord als Berti Wollersheim zijn zeker belangrijke succes factoren.

"It's the line up, stupid !" :wink:

Big30
14 oktober 2014, 21:40
Ik zeg toch dat het klopt wat je zegt, stupid! Wel opgemerkt dat ik het weer helemaal met je eens bent dat het geen Roemeens nest moet worden, inderdaad dan kunnen ze beter de deur meteen sluiten, dat is een kansloze missie. Strenge handhaving is gewenst, gebeurt dat is dat zeker 80€/half uur waard.

Picasso 1
14 oktober 2014, 21:47
Ik zeg toch dat het klopt wat je zegt, stupid! Wel opgemerkt dat ik het weer helemaal met je eens bent dat het geen Roemeens nest moet worden, inderdaad dan kunnen ze beter de deur meteen sluiten, dat is een kansloze missie. Strenge handhaving is gewenst, gebeurt dat is dat zeker 80€/half uur waard.
Je voelt voor FKK Oceans duidelijk niet dezelfde sympathie als voor Happy Garden en hanteert een doorzichtig goedkope tactiek...

hitman
14 oktober 2014, 22:51
Vorige week schijnen er 2 open dagen geweest te zijn voor geintereseerde dames, volgens mijn zegsvrouw zullen er toch 30 kamers zijn.

Carlitos
14 oktober 2014, 23:15
In zo'n club laten ze straks echt geen Roma's werken. Dat wordt de crème de la crème onder de dames.

Als dat gaat gebeuren ben ik wel heel benieuwd hoeveel dames daar rondlopen straks..

24 Oktober 2014 is de datum waarop de club wordt geopend. Tenminste, dat is wat ze me daar hebben verteld.

Hobbele, ga je me nu onder de duiven schieten??

Alexander de Grote
15 oktober 2014, 06:44

Daarom geven ze daar ook bakken met geld uit voor een super de luxe tent neer te zetten..... Het draait alleen maar om de non Roemeense line up die 80 euro per half uur vraagt! Yeah right!

Boy69
15 oktober 2014, 07:35
€ 80 per half uur zal veel meiden nieuwsgierig maken, ook de RumBul meiden.
Ik denk niet dat ze die allemaal zullen wegsturen, aangezien ze dan never nooit 200 bij elkaar krijgen.

van mij mogen ze (een enkeling daargelaten) de Poolse, Russische en Duitse abzockers uit GT best bij elkaar zetten in Oceans.

bijkomend voordeel is wellicht dat de niet-RumBul meiden uit GT naar Oceans trekken en daar dus plaats is voor RumBul meiden.

van lotje gekrikt
15 oktober 2014, 08:16
Wat een flauwekul over die Roemeensen! Alsof nationaliteit wat zegt over de 'kwaliteit'. Ikzelf kies vrijwel altijd voor Roemeensen omdat ik die gewoon het mooist vind.
Was al in mijn allereerste start als Saunaclub bezoeker (destijds GT), daarna in VV, ACA... Yolanda (Roemeense) in ACA was echt een pareltje! Maar daar zaten nog veel meer Roemeensen en dat waren zeker niet de minst populaire. Ik weet nog dat er een tijdje een broodmager meisje zat, die ALTIJD bezet was. Als je haar wilde boeken moest je wachten tot ze van de kamer kwam en haar dan meteen aanspreken anders was ze weer weg. Maddie uit H7... Ook de populairste dame daar.
Er zullen zat dames tussen zitten die een slechte service geven, maar dat is niet exclusief Roemeens! In ACA liep er ook een miniatuurvrouwtje uit Bulgarije. ook een schatje, maar verder heb ik juist weer wat mindere ervaringen met Bulgaarse dames. In VV zat een Turkse: Ook fantastisch! Maar in een andere club (weet niet meer welke, ben er in erg veel geweest) was een Turkse dame weer volkomen waardeloos.
In PT Dorsten; schattige en mooie Roemeense fotomodellen (m.n. Alina), en ook daar een goede Bulgaarse (niet zo mooi maar erg lief). Maar ook een paar draken van wijven!
En dan nu in mijn stamclub, de RTC Arabella: Aida (beste service ooit), Raisa (wat afstandelijker, maar een 100% fotomodel), Roberta (doet Zuid Amerikaans aan met een lief koppie en mooie tieten) en Alexandra (schattige girl next door): Allemaal Roemeens, mooi (tot prachtig) en ROEMEENS!

Beetje zoeken, beetje lezen op dit forum en je weet wat er aan kwaliteit te krijgen is! Dan hoef je alleen nog maar te kiezen op uiterlijk. Voor mij is dat Roemeens, voor een ander Zuid-Oost Nigeria voor mij part, maar dat domme mantra "Roemeens = Slecht" is echt gelul.

Piet Plezier
15 oktober 2014, 08:45
Ze moeten er 200 Roemeense vrouwen inzetten .
dan ben je teminste verzekerd van Veel AO.

KanariePiet
15 oktober 2014, 09:04
Ze moeten er 200 Roemeense vrouwen inzetten .
dan ben je teminste verzekerd van Veel AO.

Nog zo'n onnozel vooroordeel... Mijn ervaring is dat je net evenveel of meer 'kans' op AO hebt bij Bulgaarse en Poolse meiden. Of je die kans ook moet aangrijpen, is een heel andere discussie;):cool:

Piet Plezier
15 oktober 2014, 11:03
Nog zo'n onnozel vooroordeel... Mijn ervaring is dat je net evenveel of meer 'kans' op AO hebt bij Bulgaarse en Poolse meiden. Of je die kans ook moet aangrijpen, is een heel andere discussie;):cool:

Dat is niet onnozel dat is mijn ervaring.

KanariePiet
15 oktober 2014, 11:46
Dat is niet onnozel dat is mijn ervaring.

Tja. Zoals ik al schreef, is mijn ervaring dus anders. En die van een andere ijsbeer zal ongetwijfeld nog anders zijn...

RAUL7
15 oktober 2014, 13:59
In zo'n club laten ze straks echt geen Roma's werken. Dat wordt de crème de la crème onder de dames.

Als dat gaat gebeuren ben ik wel heel benieuwd hoeveel dames daar rondlopen straks..

Niet meer dan 20, volgens mij.
Denken aan een line-up met 200 Duitse, Poolse, Russische...fotomodellen en geen Roemeense dames is een utopie!
Trouwens, als het mooie Roemeense dames zijn is het geen probleem, toch?
Je kan natuurlijk zo extreem tegen Roemeense dames zijn dat je zelfs de bloedmooie, want die zijn er ook, niet wil :fuck:!

van lotje gekrikt
15 oktober 2014, 17:43
Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze club, zelfs als ze geen of weinig Roemeensen zullen hebben :frown:. Als ze 80 per half uur vragen ga ik wel meteen de eerste maand, want daarna zal hij weer dicht zijn.

Bosco
15 oktober 2014, 18:17
Voor 80 per half uur word er in elk geval niet gepannenkoekt! :wink:

MiniME
15 oktober 2014, 18:23

Dit is precies de doelgroep die Club Globe ook nastreeft: continu goede kwaliteit aanbieden, tegen stevige prijs. Erg populair in omgeving waar voldoende mensen met deep pockets zijn.

Piet Plezier
15 oktober 2014, 18:25
Voor 80 per half uur word er in elk geval niet gepannenkoekt! :wink:

en ik ook niet Bosco.
of ik moet een goede oogst hebben met de aardbeien.

Admin
15 oktober 2014, 18:42
Dit is precies de doelgroep die Club Globe ook nastreeft: continu goede kwaliteit aanbieden, tegen stevige prijs. Erg populair in omgeving waar voldoende mensen met deep pockets zijn.
Helder! Wat zijn momenteel de entree prijzen en 30 min prijzen voor Globe? In een recent verslag van Sat.Surf kom ik een entree prijs tegen van 90E, maar ook deze prijzen van begin 2013, dus wat zijn momenteel de stevige prijzen?

Der Eintritt kostet jetzt 95 CHF, das Zimmer 140 CHF /30 min

1 CHF = 0.82 EUR

MichelJ
15 oktober 2014, 18:50
das Zimmer 140 CHF /30 min

exkl. MWST. :rolleyes:

http://www.club-globe.ch/main/index.html

Edit; oh het is 130 CHF exkl MWST....

MiniME
15 oktober 2014, 20:15
Helder! Wat zijn momenteel de entree prijzen en 30 min prijzen voor Globe? In een recent verslag van Sat.Surf kom ik een entree prijs tegen van 90E, maar ook deze prijzen van begin 2013, dus wat zijn momenteel de stevige prijzen?

1 CHF = 0.82 EUR

Deze prijzen kloppen nog steeds (en inderdaad, 130 CHF excl Mwst, gelukkig laag BTW tarief daar, dus 140 CHF all-in (en de meisjes dragen die 10 CHF braaf af)).

deket
15 oktober 2014, 23:06
Je kan beter kwaliteit laten primeren op kwantiteit, zelf doe ik wel beiden.
kortom, beter bv een keer naar Anderlecht dan enkele keren naar Ajax of PSV.
dit gezegd zijnde lijkt heel deze polemiek overbodig. Ik hoorde zaterdag in LR waaien dat er problemen met vergunningen zouden zijn.
200 meiden, lijkt me wel veel, maar soit, dit zal onderdeel van de marketingstrategie zijn. PHG maakt altijd reklame met 100 meiden, wie heeft er daar ooit zoveel bijeengezien?
maar vooral, waar gaan ze die klanten halen? Krijg vaak telefoons, dat het in de week doods is met gebrek aan bezoekers en dus geklaag.
er bestaat zeker een markt voor de elitaire potentiële klanten maar die geven de voorkeur , globaal toch aan privéfeestjes met champagne in bv hotelsuites

gignnl
15 oktober 2014, 23:54
Klagende dames zijn we gewend en ze kijken graag of elders het gras groener is echter ze stellen vast dat het in bijna geen enkele club meer zo groen is.Beduidend minder bezoekers,minder kamers per bezoekers en vooral veel gezelschapszuipers.

licky luke
16 oktober 2014, 08:27
Klagende dames zijn we gewend en ze kijken graag of elders het gras groener is echter ze stellen vast dat het in bijna geen enkele club meer zo groen is.Beduidend minder bezoekers,minder kamers per bezoekers en vooral veel gezelschapszuipers.

Klopt ... helaas ...

Ik praat met redelijk wat dames en het gaat steeds vaker hierover.

Of ik tips heb voor andere clubs waar het drukker is en waar ze beter kunnen verdienen.. helaas moet ik ze dan teleurstellen..

Maar in mijn eigen business is het ook al jaren kwakkelen... en bijna overal elders denk ik ook wel...

Nou kan ik best wel tegen minder bezoekers en minder kamers, maar het toenemende aantal beren dat enkel komt om te eten, drinken en (met elkaar) lol maken, tussendoor naar de dames kijkende zodat ze zich straks thuis gratis af kunnen trekken (sommigen doen dat zelfs al in de club!), daar heb ik dus een gruwelijke hekel aan... Maar het schijnt een trend te zijn...

Piet Plezier
16 oktober 2014, 11:54
Dat moet toch iedereen zelf weten als ze de entree hebben betaald , wat ze verder doen.
Het is nog steeds niet verplicht om te neuken.

Al rukken ze zich 5 keer af zal mij een zorg wezen.
en die wijven hebben altijd wat te zeuren
ik wandel 25 jaar en ze weten altijd wat.

hitman
16 oktober 2014, 20:22
De nieuwe website is ook online http://www.fkk-oceans.de/

luminous
17 oktober 2014, 01:10
Es geht los! :freu:

=> http://www.fkk-oceans.de/

De nieuwe website is ook online http://www.fkk-oceans.de/

De nieuwe en oude website zijn alletwee dezelfde, ik had gehoopt dat bij de nieuwe een datum was vermeld van opening. hahaha

Eddy_V
17 oktober 2014, 04:35
De nieuwe en oude website zijn alletwee dezelfde, ik had gehoopt dat bij de nieuwe een datum was vermeld van opening. hahaha

Maar op de "nieuwe" staat inmiddels wel een nuancering met betrekking tot het aantal aanwezige dames!
In de mooie promo is nog sprake van meer dan 200 dames, terwijl nu op de site staat: Bis zu 200...
En daarmee kan je alles beloven en hoef je niets waar te maken, want 5,20,30 of 40 valt ook binnen deze grens ��

deket
17 oktober 2014, 15:01
PIET met die redenering zal je op termijn niet veel PLEZIER beleven, dit concept zou immers verdwijnen, aangezien wanneer iedere bezoeker zo zou redeneren er niets te verdienen valt.
wil je terug naar de ramen of van die priveclubs in Nederland waar je het gevoel hebt een Audi te kopen en voor alle opties te moeten bijbetalen zoals pzc enzo.
heb in al die saunaclubs met de formule zoals wij die kennen altijd tz en pzc laten doen,aan, ik hou namelijk van voor en naspel en dat lijkt me achter de ramen niet onmiddellijk evident.
Dus indien ieder daar alleen maar komt eten, zuipen en de voyeur spelen draaien we de klok terug en verdwijnt deze vorm van vermaak

Admin
17 oktober 2014, 15:12
Während die Bordelle an der Rethelstraße bereits dicht sind, wird bald woanders in Düsseldorf das Rotlicht wieder angeknipst – im Großpuff in Rath. Das Etablissement namens „Oceans“ soll am 23. Oktober öffnen. Die Anwohner haben Angst, dass der Puff doppelt so groß wird wir das „Pascha“ in Köln.

Das Freudenhaus namens „Oceans“ mit 4000 Quadratmetern „Nutzfläche“ auf zwei Etagen und 300 Mitarbeitern soll, so planen es die Macher ums Düsseldorfs Halbweltkönig Bert Wollersheim , in einer Woche öffnen.
Allerdings steht am Freitag noch eine Abschlussabnahme durch das Bauamt auf dem Programm. „Ob die Nutzung tatsächlich aufgenommen werden kann, hängt vom Zustand vor Ort sowie dem Ergebnis der erforderlichen Sachverständigenprüfungen ab“, hieß es am Donnerstag in der Stadtverwaltung auf Anfrage der Redaktion.

Neuer Großpuff soll in wenigen Tagen in Düsseldorf öffnen | WAZ.de - Lesen Sie mehr auf:
http://www.derwesten.de/staedte/duesseldorf/neuer-grosspuff-soll-in-wenigen-tagen-in-duesseldorf-oeffnen-id9940275.html#plx1359430761

http://www.derwesten.de/staedte/duesseldorf/neuer-grosspuff-soll-in-wenigen-tagen-in-duesseldorf-oeffnen-id9940275.html