Volledige versie bekijken : Sterke toename soa's ouderen
terminator
9 mei 2014, 11:50
De GGD in Amsterdam luidt de noodklok over een sterke toename van het aantal seksueel overdraagbare aandoeningen (soa's) onder ouderen. Amsterdamse senioren doen het namelijk niet alleen vaak, het gebeurt bovendien onveilig, volgens de organisatie.
:eek:
http://www.telegraaf.nl/gezondheid/22606024/__Toename_soa_s_ouderen__.html
Bron Telegraaf
Nibor76
9 mei 2014, 12:17
Gaat het hier om ouderen die seks hebben met leeftijdsgenoten of ouderen die seks hebben met meisjes die hun kleindochter zou kunnen zijn.
Verstuurd met tapatalk
Gaat het hier om ouderen die seks hebben met leeftijdsgenoten of ouderen die seks hebben met meisjes die hun kleindochter zou kunnen zijn.
Aaaaaah, gelukkig val ik in de laatste categorie :biggrin::biggrin:
Pietjepik
9 mei 2014, 16:16
ach die ouderen willen allemaal slechts inhalen en/of ervaren wat ze gemist hebben in hun eerdere jaren.
Ze nemen die risico's denk ik voor lief omdat ze duidelijk minder aan toekomstige jaren te verliezen hebben dan hun jongere soortgenoten.
Toch fijn als alle remmingen verdwijnen omdat je geen voorbehoud of illusie meer hoeft te maken/koesteren ivm het trechtervorming verloop van het leven.
Lang leve de lol, gewoon op de valreep nog even genieten.
Ik ga binnenkort denk ik voor de kick en uit nieuwsgierigheid samen met RMJ ook wat ouderen neuken.
:wink2:
ach die ouderen willen allemaal slechts inhalen en/of ervaren wat ze gemist hebben in hun eerdere jaren.
Ze nemen die risico's denk ik voor lief omdat ze duidelijk minder aan toekomstige jaren te verliezen hebben dan hun jongere soortgenoten.
:wink2:
Niet vergeten dat de 'ouderen' al gouden jaren hebben ervaren toen ze dienden als milicien (en jong waren) in het verre duitsland en slechts om de paar maanden het thuisfront konden bezoeken. Toen was er nog geen sprake van risico's, alleen kon je horen : raus mit die Schwanz... :teuflisch:
Red Devil
10 mei 2014, 15:34
ach die ouderen willen allemaal slechts inhalen en/of ervaren wat ze gemist hebben in hun eerdere jaren
Die 'ouderen' (50+ is niet echt oud) gaan gewoon door met wat zij al hun hele leven doen: seks hebben. Zij hebben de seksuele revolutie (jaren 60 van de vorige eeuw) meegemaakt, dus zij hebben weinig in te halen.
Alleen gebruiken zij geen condoom, omdat ze toch niet meer zwanger kunnen worden, na de menopauze.
Pietjepik
10 mei 2014, 16:26
Die 'ouderen' (50+ is niet echt oud) gaan gewoon door met wat zij al hun hele leven doen: seks hebben. Zij hebben de seksuele revolutie (jaren 60 van de vorige eeuw) meegemaakt, dus zij hebben weinig in te halen.
Alleen gebruiken zij geen condoom, omdat ze toch niet meer zwanger kunnen worden, na de menopauze.
50+ zal de jaren 60 niet bewust en zeker niet sexueel actief meegemaakt hebben.... maar verder zullen ze best eerder eens geneukt hebben in het leven inderdaad...
sofaking
10 mei 2014, 17:15
Ik denk dat jullie idee over hoe het er in die tijd hier aan toe ging ietwat vervormd is door de beelden van Woodstock en hippie communes. In de Vlaamse steden en gemeenten was er in die jaren nog gescheiden onderwijs, jeugdbewegingen waren gescheiden. Bij het bereiken van de volwassenheid waren voor vele jongemannen, mijzelf inbegrepen, meisjes even vreemde creaturen als marsianen.
(Gelukkig heb ik ondertussen de marsianen al wat beter leren kennen.)
Red Devil
12 mei 2014, 20:55
50+ zal de jaren 60 niet bewust en zeker niet sexueel actief meegemaakt hebben.... maar verder zullen ze best eerder eens geneukt hebben in het leven inderdaad...
Ik bedoelde meer dat de 50+'ers na de seksuele revolutie seksueel actief zijn geworden en hebben kunnen profiteren van de verworvenheden die deze heeft opgeleverd. Zo heeft de 'pil' gezorgd dat seks en voorplanting werden losgekoppeld.
:teuflisch: